» »

Mercedes za pospeške zahteva zajetno mesečno naročnino

1 2
3
4 5

ginekk ::

codeMonkey je izjavil:

ginekk je izjavil:

OBstajajo posredni indici ta je moja predpostavka res. Od profita, do netransparentnosti končne cene. zapakirane v izraz "poslovna skrivnost".

Ko bo končna cena popolnoma transparentna, od vhodnega vira do izdelka, bom verjel da HW res ni že financiran vnaprej in porazdeljen po vseh izdelkih.


Pri tej predpostavki potem tvoja romanticna preteklost tudi ne drzi vode, kajne? Je kaksen razlog, da se prej luksuz tudi ni zaracunal mnozici? Problem s tvojo predpostavko je v tem, da v sliko ne vkljucjuje konkurence, ki bo ustvarjala pristisk v smer nizje cene nakupa (opreme).


Lahko se je prej strošek HW luksuza prelil na slabše modele brez tega HW. Da, tudi prej ni bilo transparentnih cen. Ampak zdaj bodo ta luksuz HW dobili vsi, torej bo v vsakem vozilu. Kje je tu manjši strošek?

Torej predpostavka je, da je proizvajanje izključno polno naloženih avtomobilov ceneje kot kup diferenciranih modelov glede na opremo? Pa da prej niso že imeli optimalne proizvodnje verige za to HW diferenciacijo? Malo morgen.

Daj en sam dober razlog, kako proizvajalci počnejo to v prid in korist kupca, ter ne obratno.

Drugače, konkurence je vedno manj, kajti brandi so koncentrirajo v lastništvo parih oligopolov. In takoj ko bo prvi uspešen s tem, bo drugi šel v isti smeri, če ne že hkrati.

Invictus ::

ginekk je izjavil:


Torej predpostavka je, da je proizvajanje izključno polno naloženih avtomobilov ceneje kot kup diferenciranih modelov glede na opremo?

Ja, ker je danes vse v elektroniki, elektronika je kljub vsemu poceni.

Imas samo eno proizvodnjo linijo, samo eno nabavno serijo in samo eno dobaviteljsko verigo. Odpustis lahko cel kup folka, ki preklada papirje in pazi na pravilnost dobave.

Podizvajalec lahko naredi bolj kompleksen modul, brez celega kupa variant.

IBM to dela z mainframi ze dolga leta, vedno dobavi polno opremljenega. Procesorji in pomnilnik ne stanejo "nic".

Proizvodnja cena hardvera je v primerjavi z "man hour" poceni. Skoraj zastonj... Sploh, ker je danes veliko stvari avtomatiziranih. V normalno placanih sluzbah seveda, ne v slovenski, minimalni placi, realnosti.

ginekk je izjavil:


Daj en sam dober razlog, kako proizvajalci počnejo to v prid in korist kupca, ter ne obratno.

Prid in korist kupca ni nikoli v interesu proizvajalca, ampak samo cimvecji dobicek.

Potem pa rajo prepricajo z marketingom, da so novi featurji in visje cene nujno potrebne. Zraven pa se lobirajo pri zakonodajalcih, da sprejmejo nove zakonu, ki upravici in zahteva nove storitve..

Kaj ne ledas zadnjih reklam za vate? Prakticno nobena reklama ne poudarja voznih lastnosti, ampak infoteainment.

Kaj si ravno iz janme zlezel?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

codeMonkey ::

ginekk je izjavil:

Torej predpostavka je, da je proizvajanje izključno polno naloženih avtomobilov ceneje kot kup diferenciranih modelov glede na opremo? Pa da prej niso že imeli optimalne proizvodnje verige za to HW diferenciacijo? Malo morgen.

Daj en sam dober razlog, kako proizvajalci počnejo to v prid in korist kupca, ter ne obratno.


Ni tako enostavno:
* Storitve so v smislu vlozka vedno manj vezane na HW in vedno bolj na SW, katerega glavni strosek predstavlja sam razvoj in vzdrzevanje. HW je lahko drobiz.
* Imas lahko kopico storitev, ki povezujejo obstojeci HW, in preko SW ustvarijo dodano vrednost. Primer, ki mi je padel ravnokar na misel: placas nekaj malega Mercedesu za pomoc pri vzdrzevanju nizke porabe (navigacija, nacin voznje), ampak v celoti s tem vec prihranis na gorivu ali elektriki. Ne rabis nobene dodatne opreme.
* Pojavljajo se poslovni modeli, kjer uporabniki niso kupci vozila, in lahko tudi preplacajo storitev (za financiranje HW ostalim), ker pod crto vseeno prihranijo glede na potrebe: https://www.mercedes-benz-mobility.com/...

Na koncu je s tem poslovnim modelom lahko uporabnik na boljsem, ker pride do opreme ceneje, medtem ko ga v slabsi polozaj z visjo ceno lahko spravijo tudi brez vsega tega truda.

Zgodovina sprememb…

OK.d ::

Ena kljukica v meniju od BMW-ja, da si greješ jajca ni upravičena do mesečne naročnine.
Enako je pri MB s to naročnino za boljše pospeške.
LPOK.d

codeMonkey ::

OK, kupi Dacio. V cem je problem?

darkolord ::

Da bo prej ali slej to imela tudi Dacia

J3nc ::

Karamelo je izjavil:

včasih se mi zdi da tole ni tech forum ampak med.over.net, mislim kakšno nasprotovanje normalnemu poslovnemu modelu, in to od tech userjev

Norma je nekaj česar si vajen, glede na to da so to novitete temu ne bi rekel normalni poslovni model. Bo pa to normalni poslovni model če bomo brez besed nastavljali ritke.

codeMonkey ::

darkolord je izjavil:

Da bo prej ali slej to imela tudi Dacia


Zakaj? Ker bodo zeleli konkurirati Mercedesu, ali ker ne enostavno ne bo nikogar, ki bo zelel izkoristiti priloznost, ter delati poceni vozilo brez moznosti gretja jajc? Ce je drugo, bo to zaradi zlobnih nategunov, ali ker enostavno s starim poslovnim modelom ne bodo mogli preziveti na trgu?

Zgodovina sprememb…

XIIT ::

bbf je izjavil:

Ne razumete koncepta trga, pa pišete klobase..

Primerjava z RAID6: Plačaš zaklenjen firmware na RAID5 in naknadno licenco za RADI6; ali se vam zdi, da bi bilo ceneje, če bi imela ferma dva različna produkta, vsakega s svojim R&D, certificiranjem in ostalo kolobocijo, ki paše zraven?

Mercedes: V ICE časih se je temu reklo chip-tuning (Remember AMG, ABT, Polestar..?), danes v EV cajtih pa Acceleration Increase. A da je zaklenjen? Itak, zakaj pa ne, premium ni đabe. Subscription? Poleti me mal trga, pozimi spim v garaži.

Na dovolj starih Mercedesih so moč motorja omejili z objemko na cevi za dovod goriva.
Če si objemko malo odvil, se je povišal pretok goriva v motor in si dobil več konjev.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

darkolord ::

codeMonkey je izjavil:

darkolord je izjavil:

Da bo prej ali slej to imela tudi Dacia


Zakaj? Ker bodo zeleli konkurirati Mercedesu, ali ker ne enostavno ne bo nikogar, ki bo zelel izkoristiti priloznost, ter delati poceni vozilo brez moznosti gretja jajc? Ce je drugo, bo to zaradi zlobnih nategunov, ali ker enostavno s starim poslovnim modelom ne bodo mogli preziveti na trgu?
Nič od tega - zato, ker bo to zanje enostavno "free money".

Konkretno za Dacio: če ostali podražajo, lahko tudi oni (in bi bili butasti, da ne bi), pa bodo še vedno najcenejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

codeMonkey ::

Bo ja. Karikiram, ce mora BMW nekako pokriti 20% vozil brez gretja sedezev, jih mora Dacia 80%. Nekje, ko bo Dacia na stopnji, da je v 80% gretje sedezev samoumevno, se strinjam. Samo takrat bo BMW odklenil funkcijo vsem, in zaracunaval avtonomno parkiranje. Neke bojazni, da bi revez v Daciji placeval za hardver in delal podjetju blazne dobicke, ne bo.

XIIT ::

Maxlos je izjavil:

GregiB je izjavil:

Maxlos je izjavil:

da plačaš nekaj kar potem ne moreš uporabljati

To ni v rečunu nakupa produkta, v tem primeru Avta.
To je service, ki ga plačuješ dodatno.


Debatable... kupiš izdelek, na kaerega so vezani service-i. Npr. Kupiš Apple napravo (tudi) zaradi Apple Music. Upravičeno lahko pričakuješ, da bo ta service obstajal in deloval, dokler boš lastil napravo...


A RES ?
Ko si kupil iPhone, je bil Apple Music free ? in v računu kupljene naprave ? Ko vpišem Apple music ali pa kliknem ikona apple music na iPhonu dobim popup Try 1 month free.
Torej je subscription service kot vsak drugi service ali storitev. Enako kot dodani konji ki jih plačam kot subscription ko kupim avto.

Debatable je, ali so katere storitev pri konglomeratih kot je Apple , Google, Ms bile enostavno ukinjene, ker niso bile profitabilne in so uporabniki ostali… Kaj šele če začnemo debato, ali si lastnik Iphone naprave ?

Primerjava z Apple Music ni glih na mestu, boljša primarjava bi bila taka:
Kupiš iPhone, ki podpira 4G, če pa plačaš 5€ na mesec zraven, pa lahko uporabljaš 5G.

Ko bi se navadil na naročnino za 5G bi ti pa prodali iPhone, ki bi imel nameščene samo standardne aplikacije, uporabo Apple Stora bi ti pa zaračunali.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

darkolord ::

codeMonkey je izjavil:

Bo ja. Karikiram, ce mora BMW nekako pokriti 20% vozil brez gretja sedezev, jih mora Dacia 80%. Nekje, ko bo Dacia na stopnji, da je v 80% gretje sedezev samoumevno, se strinjam. Samo takrat bo BMW odklenil funkcijo vsem, in zaracunaval avtonomno parkiranje. Neke bojazni, da bi revez v Daciji placeval za hardver in delal podjetju blazne dobicke, ne bo.
Jaz mislim, da bodo začeli pri enostavnih zadevah. Ročna klima vs. avtomatska klima, recimo. V HW že sedaj ni nobene razlike (razen napisa "Auto" na knofu). Pa navigacija, pa bluetooth itd.

Tudi gretje sedežev pri Daciji bo pač bolj primitivno - grelna žica za 2 eura, pri BMWju pa verjetno več consko gretje z merjenjem temperature tvoje riti.

XIIT ::

Invictus je izjavil:

Polno opremljen avto stane mogoce jurja vrc od najmnaj opremljenega.

Lahko je pa dolgorocno celo cenejsa proizvodnja, saj ne rabijo locenih linij in locenih dobaviteljskih verig.

Tako, da so narocnine 100% dobicek, ce odstejes tisti softver za aktivacijo. Ki bo 1x napisan in potem prakticno ne stane nic.

Bojte se casa, ko bo to remote aktivirano, ker potem ti bodo tudi remote deaktivirali...

Možnost že je, 70 IQ ovce pa temu ploskajo in zahtevajo uporabo:

Elon Musk asked by Twitter users to deactivate all Teslas in Russia, following the country's invasion of Ukraine



darkolord je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Bo ja. Karikiram, ce mora BMW nekako pokriti 20% vozil brez gretja sedezev, jih mora Dacia 80%. Nekje, ko bo Dacia na stopnji, da je v 80% gretje sedezev samoumevno, se strinjam. Samo takrat bo BMW odklenil funkcijo vsem, in zaracunaval avtonomno parkiranje. Neke bojazni, da bi revez v Daciji placeval za hardver in delal podjetju blazne dobicke, ne bo.
Jaz mislim, da bodo začeli pri enostavnih zadevah. Ročna klima vs. avtomatska klima, recimo. V HW že sedaj ni nobene razlike (razen napisa "Auto" na knofu). Pa navigacija, pa bluetooth itd.

Tudi gretje sedežev pri Daciji bo pač bolj primitivno - grelna žica za 2 eura, pri BMWju pa verjetno več consko gretje z merjenjem temperature tvoje riti.

Če bo gretje sedežev vgrajeno, rabiš do tja samo speljati elektriko, pa recimo neko osnovno stikalo za nastavljanje moči gretja.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XIIT ()

feryz ::

Ufff, eni bi kable vlekli in stikalca montirali v zic, ki ima več elektronike in motorjev, kot cel njihov avto. Računalnik bi pa to mirno opazoval. Da zic vleče štrom, čeprav ga ne bi smel. Verjetno bi mirno napisal, da ima avto napako, da lahko pride do požara in da obiščite servis.
Novico komentirajo ljudje, od katerih jih 99 posto ne zna izračunati mesečnega stroška svojega avta.
Novica je o avtu, ki stane mesečno okrog 3 jurje in pol. Če se vsaj malo voziš. Torej je vseeno, če stane še 100 evrov več.
Tukaj pa se nabija, da v takem primeru pač ne bodo kupili avta za 150 jurjev, ampak bodo rajši kupili neko staro kanto od cliota za jurja ali dva. Alternativa na mestu, ni kaj.

Bimer, recimo, je gumbe za nastavljanje sedeža iz samega sedeža prestavil na vrata in v menije. Na vratih je samo še naprej nazaj in naklon, kot ima Dacia, vse ostalo je šlo na ekran. Trenutno še gratis, definitivno pa v mislih na prihodnost. Ko se bo tudi to kasiralo.
Zato gre vse na ekrane. Čeprav bi šel lahko tudi knof najprej na ekran, do računalnika in potem do motorčka. Ampak rabiš stikala in več žic. To pa stane.

Avenger ::

Proizvajalcem je popolnoma jasno, da bo folk poskušal to zaobit, shekat. Nek youtuber je kupil dva nova identična iphona, ju odprl in zamenjal osnovno plato (kamero, ali zvočnik, mikrofon ali pa vse) in je telefon delal potem le v kripl mode. Vsaka komponenta ima serijsko in telefon ne dovoli menjave česarkoli, kar nima točno te serijske, ki je sprogramirana. Za našo varnost. Pri avtih lahko to naredijo kot za šalo. Obvezni mesečni over the air updejti in potem avto zatoži centrali, katere funkcije so (ali so bile) omogočene, kaj je bilo zamenjano, centrala pa lahko potem blokira vžig, sproži kripl mode s sporočilom: zglasite se v najbližjem pooblaščenem servisu.

Če se tem podlim poskusom ne bomo močno uprli, bomo v rokah megakorporacij. In a veš kaj? Za oligarhe, politike, tiste pri koritu, se ne bo spremenilo popolnoma nič, ker ne samo da v življenju še niso imeli zašmiranih rok, že dolgo niso videli koga, ki bi jih imel, vozijo jih drugi, v največ 3 leta starih avtih.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

ginekk ::

Invictus je izjavil:



ginekk je izjavil:


Daj en sam dober razlog, kako proizvajalci počnejo to v prid in korist kupca, ter ne obratno.

Prid in korist kupca ni nikoli v interesu proizvajalca, ampak samo cimvecji dobicek.

Potem pa rajo prepricajo z marketingom, da so novi featurji in visje cene nujno potrebne. Zraven pa se lobirajo pri zakonodajalcih, da sprejmejo nove zakonu, ki upravici in zahteva nove storitve..

Kaj ne ledas zadnjih reklam za vate? Prakticno nobena reklama ne poudarja voznih lastnosti, ampak infoteainment.

Kaj si ravno iz janme zlezel?


Valjda nisem in mi je jasno ko beli dan, ne potrebujem tvoje razlage. Ker sem kot zaposleni v multi-nacionalki na poziciji odločanja že par desetletij in vem kako stvari potekajo.

Zato tudi vprašanje o razlagi kako je to v korist kupca. In če ni odgovora, je jasno, da bo kupec prikrajšan. Jaz sam tega ne morem rešit in tudi ne strinjam se naj strižejo ovce. Ena ovca tam, druga tam, na koncu smo vsi kolektivno prikrajšani.

ales85 ::

c3p0 je izjavil:

Seveda je isto, HW omogoča več, kot nudi brez doplačila, torej je že po defaultu bolj zmogljiv. Vnesti moraš le nek ključ, da se zadeva odklene. Ne rabiš dodati neke kartice, flashati firmwarea ipd.

Ce si ze tako pikolovski, lahko HW RAID dela skoraj vse, kar si zazelis. Le ustrezen FW nalozis (ce si ga napises).

HW motorja pa dela le to - pospesuje. In mera tega se zaracunava. Ter mogoce se regeneracija.

klinker ::

ginekk je izjavil:

Ena ovca tam, druga tam, na koncu smo vsi kolektivno prikrajšani.


Pocasi, pocasi pa bomo tu zaradi teh ovc :)



na koncu pa celo na cem takem ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

Glugy ::

Sicer me ne mika kupovat novejših avtov al pa sploh avtov višjega cenovnega razreda pa vendarle.

Iz principa: naj EU prepove naročnine povezane z avtomobili ( razen običajnega najema avtomobilov ) . Zakaj bi takim zaslužkarjem omogočal še večje dobičke? Boljš da več denarja ostane ki se ga potem potroši kje drugje kjer je višji posredni učinek na celotno ekonomijo.

-Wall ::

Najbolj noro pri celotni temi pa je, da nekateri idioti celo zagovarjajo Mercedesovo potezo... mislim, da smo kot clovestvo zabluzili do nivoja, kjer je en konkreten asteroid boljsa alternativa, kot, da se degeneiranci lahko mnozijo naprej. Skoda ostalih zivalskih vrst, ki imajo vsaj nekaj koristnega na sebi. Ze dolgo je veljalo, da smo clovestvo rak planeta, ampak avtor te izjave se ni zavedal, kaksni neskoncni kreteni sele pridejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

codeMonkey ::

Noro je to, da zaradi ene take poteze delate pretirano dramo. Luksuzno vozilo ni pravica. Nekateri pa bi jim kar s pomocjo EU ukazovali koliko in na kaksen nacin lahko zaracunajo. Kdo pravi, da s to narocnino Mercedes enostavno ne pokriva popravil pod garancijo? Seveda tistim, kjer je vecja moznost, da do takega popravila pride. Kdo mislis, da je placeval taka popravila prej?

Scaramouche3 ::

Kupuj samo tise ki to ne bodo delali!
Ker če imajo to na kontroli, ti bodo avto zaklenili ko boš na twitt napisal, men are not women!

phnj90 ::

Scaramouche3 je izjavil:

men are not women!

Kako to misliš, so ali niso?

Netrunner ::

phnj90 je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

men are not women!

Kako to misliš, so ali niso?

Je precej hibridov
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

phnj90 ::

A tako je mišljeno?

Karamelo ::

klinker je izjavil:

ginekk je izjavil:

Ena ovca tam, druga tam, na koncu smo vsi kolektivno prikrajšani.


Pocasi, pocasi pa bomo tu zaradi teh ovc :)



na koncu pa celo na cem takem ;)



a ni to cilj? da si nič ne lastiš in si vseeno srečen? če mene vprašaš je to ultimate cilj človeštva

phnj90 ::

Karamelo je izjavil:

a ni to cilj? da si nič ne lastiš in si vseeno srečen? če mene vprašaš je to ultimate cilj človeštva

Ja, pa redko se stvari razpletejo kot si nekdo od nas, navadnih, to predstavlja. Vedno je nek ironičen twist. Morda boš srečen, DOKLER pod občasnim in kratkotrajnim vplivom prisilno injiciranimi feel-good hormonov... A ne, saj teoretično bo, kot je rečeno, ampak?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: phnj90 ()

slo81 ::

Banda požrešna,naj si je.... svoje avte.

darkolord ::

codeMonkey je izjavil:

Noro je to, da zaradi ene take poteze delate pretirano dramo. Luksuzno vozilo ni pravica. Nekateri pa bi jim kar s pomocjo EU ukazovali koliko in na kaksen nacin lahko zaracunajo. Kdo pravi, da s to narocnino Mercedes enostavno ne pokriva popravil pod garancijo? Seveda tistim, kjer je vecja moznost, da do takega popravila pride. Kdo mislis, da je placeval taka popravila prej?
Kdo pravi? Izkušnje iz preteklosti in trenutna situacija, kjer delničarji ne zahtevajo le dobička, ampak mora ta eksponentno naraščati iz leta v leto.

WizzardOfOZ ::

Karamelo je izjavil:

klinker je izjavil:

ginekk je izjavil:

Ena ovca tam, druga tam, na koncu smo vsi kolektivno prikrajšani.


Pocasi, pocasi pa bomo tu zaradi teh ovc :)



na koncu pa celo na cem takem ;)



a ni to cilj? da si nič ne lastiš in si vseeno srečen? če mene vprašaš je to ultimate cilj človeštva



A ni to že leta 1930 pisal Aldous Huxley v njegovi noveli Brave New World? Droga, da so bili vsi srečni, se je imenovala pa Soma.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

Avti so pravzaprav krepko zadaj.
Probajte kupiti nov Office, ali nov AutoCad, ali karkoli.
Kar se tiče hekanja, lahko to kar pozabite. Novi avti so online ves čas, pošiljajo kdo ve kaj in prejemajo kdo ve kaj. Kar mislite si, da bodo mirno požrli kakšna hekanja. Ali prepoved tega pozabili napisati v EULO.
Me zanima, kdo si lahko privošči izgubo garancije par deset jurjev vrednega avta zato, da mu bo 2x letno zastonj toplo pod ritjo.

djabi ::

OutOfTheBox je izjavil:

Hekerji se že veselijo novih izzivov.
Sicer pa sam avta, ki mi zaklepa možnosti ne bi kupil. Čeprav se zavedam da bo to "normalna" zadeva pri večini avtomobilov v roku cca 10 - 15 let.


Morda. Ali pa se bo ta naročniški sistem sesul sam vase. Me zanima, kako bo pri ponudnikih programske opreme, videa na zahtevo itn. Dajmo času čas.

driver_x ::

Invictus je izjavil:

Lahko je pa dolgorocno celo cenejsa proizvodnja, saj ne rabijo locenih linij in locenih dobaviteljskih verig.


Proizvodna linija je že sedaj za en model avta ena. Golfi npr. pridejo vsi iz ene linije, tudi električni. Znotraj ene generacije je mogoče identičnih (enaka barva, oprema) nekaj deset, lahko tudi manj avtomobilov.

codeMonkey ::

darkolord je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Noro je to, da zaradi ene take poteze delate pretirano dramo. Luksuzno vozilo ni pravica. Nekateri pa bi jim kar s pomocjo EU ukazovali koliko in na kaksen nacin lahko zaracunajo. Kdo pravi, da s to narocnino Mercedes enostavno ne pokriva popravil pod garancijo? Seveda tistim, kjer je vecja moznost, da do takega popravila pride. Kdo mislis, da je placeval taka popravila prej?
Kdo pravi? Izkušnje iz preteklosti in trenutna situacija, kjer delničarji ne zahtevajo le dobička, ampak mora ta eksponentno naraščati iz leta v leto.


To samo pomeni, da morajo privabiti vec kupcev, ne pomeni pa na kaksen nacin. Ti iz nekega razloga trdis, da je to s pomocjo nategovanja oz. strizenja ovc. Jaz pa trdim, da mora Mercedes ponuditi spodobno vozilo za voznike, ki jim ni do pospeskov, hkrati pa tudi pospeske za voznike, ki jim to je pomembno. V obeh skrajnostih pa Mercedes ima konkurenco, ki bo hitro vplivala na dobicek, ce ga bodo srali. Pa ne mi spet prosim s kartelnimi dogovori, ker to z narocnino nima nobene veze. Pa se vedno bo tu vsaj korejski in vsak cas se kitajski proizvajalec, ki o tem ne bo vedel nicesar.

Ce kdo, bi moral biti v prvi vrsti glasen feryz, ker mu Hans iz Nemcije, s svojo umirjeno voznjo po lepi avtocesti, ne bo vec subvencioniral popravil za tisanje zafire po rovtah :) Pa mu je ocitno vseeno.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Naročnina? Pri taki vrednosti?

Ne hvala.
|HP EliteBook|R5 6650U|

darkolord ::

@codeMonkey: ne vem, kaj toliko omenjaš ta popravila. Od kod pa tebi ideja, da bodo z naročninami financirali garancijska popravila?

To, da se dobiček poveča z več kupci, je stara šola. Avto jim prodaš samo enkrat, kaj pa potem? Boljši je avto, dlje časa ga bodo imeli in ne bodo kupili novega. Pride kriza, pa se njihov nakup še zamakne.

Z naročninami jih vežeš nase in si zagotoviš konstantne prihodke.

Sicer pa smo itak že malo pozni za vse tole - tale novica je samo o fičrju za pospeške. Mercedes ima v trgovini že lep nabor fičrjev, ki jih zaračunavajo: https://shop.mercedes-benz.com/sl-si/co...


  • Manjši obračalni krog (krmiljenje zadnje preme): 489,00 EUR na leto.

  • Email client: 19,00 EUR na leto

  • Adaptive Highbeam Assist: 69,00 na leto

  • Live Traffic Info: 59,00 EUR na leto

  • DAB: 200,00 EUR enkratno (@codeMonkey, me zanima, kakšna popravila financiraš s tem, ko doplačaš 200 EUR za DAB?)

  • Etc etc etc.


Shitloat takih fičrjev že imajo.

Po dolgem dnevu v pisarni lahko v svojem vozilu Mercedes s funkcijo ENERGIZING COMFORT svojo pot domov spremenite v edinstveno doživetje wellnessa. Izberite enega od petih programov udobja: "Svežina", "Vitalnost", "Toplota", "Veselje" ali "Udobje", da vam vaše vozilo Mercedes pripravi pravo kombinacijo za vaše dobro počutje. Pri tem se kombinira obstoječa oprema za udobje, kot so ambientna osvetlitev, masažni sedeži, klimatska naprava in še marsikaj, da vam že med vožnjo vlije nove energije ter na cilj prispete spočiti.
75,00 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

ttzavod ::

Netrunner je izjavil:

Nikonja je izjavil:

Zakaj je to ljudska neumnost, pač če ne rabiš nič od teh bonbončkov jih ne plačaš in je avto še vedno funkcionalan. Če pa rabiš dodatno plačaš in imaš. Ampak to je itak predvideno za bolj premium znamke ker en ki kupi Cliota za 13t ne bo plačeval 100 eur na mesec za dodatke. Sej niso oni tolk neumni !
Amapk če en skešira 130 jurčkov za el. mercedes, boli ga čuka za še 100 eur na mesec za bonbončke

Tukaj je bolj problem v temu, da plačaš nekaj kar potem ne moreš uporabljati če ne plačuješ.



Že pred 15 leti sem imel Passata 1.9 TDI. Imel je 90 konjev.
Šel sem do hakerja, ki je zamenjal software in je čez pol ure imel 130 konjev.
Torej plačal sem avto od 130 konjev, ampak sem dobil omejeno na 90 konjev.
130 konjev nov, original je bil dražji. A enak.

nirburu je izjavil:

AtaŠtumf je izjavil:

You Will Own Nothing and Be Happy


In še vedno se nas upajo zmerjat za teoretike zarot.

Skorajda ni več komercialnega programa, ki ne bi imel nekaj na naročnini.


Do sedaj ste imeli naftni avto, ki je vsakih 15.000 km rabil olje, filtre, pa svečke, jermene, zavorne obloge,....katalizatorje...
Na tem je temeljil dober del avtoindustrije. Postprodajni prihodki, tisoče zaposlenih.
Zdaj kupiš električni avto. Servisov ne potrebuje. Potrošnega materiala ne potrebuje.
Kje dobiti enake prihodke kot prej????

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

Buggy ::

Do sedaj ste imeli naftni avto, ki je vsakih 15.000 km rabil olje, filtre, pa svečke, jermene, zavorne obloge,....katalizatorje...
Na tem je temeljil dober del avtoindustrije. Postprodajni prihodki, tisoče zaposlenih.
Zdaj kupiš električni avto. Servisov ne potrebuje. Potrošnega materiala ne potrebuje.
Kje dobiti enake prihodke kot prej????


tocno tako! Svet se spreminja, zabo se kuha pac pocasi.

Eni za take stvari navijajo, drugi smo proti in se temu nacinu ne prilagodimo.

Pod crto pa gre svet v tem kontekstu naprej neglede kako si mislimo eni ali drugi :D

...too big to fail!

Pentium ::

Če odgovoim diretkno na članek - že BMW X5 2004 letnik je imel podobno zadevo, sicer brez naročnine, ampak vseeno omejena funkcija, kljub vgrajeni polni funkciji. Namreč vsi modeli so imeli vgrajeni Webasto grelec, ampak le za doplačilo ga je bilo mogoče nastavljati preko menija avta, da vžge ob določeni uri, sicer je Webasto vžigal le, ko je bila zunanja temperatura nižja od 4 stopinje celzija - brez kakršnih koli nastavitev.

OK.d ::

https://shop.mercedes-benz.com/sl-si/co...:)):)):))
-integracija pametnega telefona
-paket entertainment
-navigacijske storitve
Kar naj jih strižejo, če so za take stvari pripravljeni plačevati.
LPOK.d

Meiniken ::

dexterboy je izjavil:

Tonemo v pogubo, samo smo preveč pijani od ugodja...

Bi se kar strinjal s tem.

Ljudje se danes tako ugodno počutijo z vsemi priročnimi zadevami, da bojo zanje hitro preipravljeni tudi plačevati naročnino. Sami sebi jamo kopljemo pa se ljudje tega še zavedajo ne.
Če sistem dopušča, da se ga zlorablja bo ta tudi zlorabljen. Brez izjeme.

starfotr ::

feryz je izjavil:

Avti so pravzaprav krepko zadaj.
Probajte kupiti nov Office, ali nov AutoCad, ali karkoli.
Kar se tiče hekanja, lahko to kar pozabite. Novi avti so online ves čas, pošiljajo kdo ve kaj in prejemajo kdo ve kaj. Kar mislite si, da bodo mirno požrli kakšna hekanja. Ali prepoved tega pozabili napisati v EULO.
Me zanima, kdo si lahko privošči izgubo garancije par deset jurjev vrednega avta zato, da mu bo 2x letno zastonj toplo pod ritjo.



Zgovarjaš se na to, da so ti vdrli v avto in da nimaš nič s tem. Kdo pa lahko dokaže, da temu ni tako?

codeMonkey ::

darkolord je izjavil:

@codeMonkey: ne vem, kaj toliko omenjaš ta popravila. Od kod pa tebi ideja, da bodo z naročninami financirali garancijska popravila?

To, da se dobiček poveča z več kupci, je stara šola. Avto jim prodaš samo enkrat, kaj pa potem? Boljši je avto, dlje časa ga bodo imeli in ne bodo kupili novega. Pride kriza, pa se njihov nakup še zamakne.


Samo primer, omenil sem tudi softver. Stara sola je tudi to, da se softver vgradi v dolocen model avtomobila in potem se pozabi nanj. Razen ce je vpoklic. Tega v modernem avtomobilu ni vec. In tega ne mores financirati s starim poslovnom modelom, ker bi se prodaja zaradi visoke nakupne cene sesula. Kupci so pa vseeno potrebni, ker rabis uporabnike platforme, da platforma na dolgi rok lahko sploh obstane.

En primer. EQS ima L3 sistem po UNECE regulativi. Mislis, da zdaj s to funkcijo ustvarjajo dobicek? Da bo kar ves razvoj pokrit s tem modelom? Honda Legend na Japonskem, je kakor vem se vedno edini konkurent za zdaj. Tam jih ta sistem stane toliko, da so ponudili le 100 vozil z lizingom v startu. Kje so potem se ostali s homologiranimi resitvami?

Model se pac spreminja, ker imajo kompleksni mehatronski sistemi in softver v tem produktu vedno vecjo vlogo. Nabor funkcij v vozilu, ki zapelje s proizvodnega traku, ni enako istemu vozilu cez pet let. Na nacin kot danes, si ga pa itak ne bo mogel privosciti vec vsak. Naj zdaj kar ustavijo razvoj, ker raja hoce Mercedes?

Zgodovina sprememb…

-Wall ::

codeMonkey je izjavil:

En primer. EQS ima L3 sistem po UNECE regulativi. Mislis, da zdaj s to funkcijo ustvarjajo dobicek? Da bo kar ves razvoj pokrit s tem modelom? Honda Legend na Japonskem, je kakor vem se vedno edini konkurent za zdaj.


Zelo lep primer, skratka, ce bi clovek kupil Mercedes in hkrati ve, da ga hocejo na polno nategnit, pocaka se malo in kupi Hondo, industriji pa da jasen znak, da se s tem ne strinja, idealno to pove tudi preprodajalcu v ksiht.

Glede vsega ostalega je popolnoma irelevantno, kaksne tezave s financiranjem in podoben blabla resuje Mercedes. To je njihov problem.

Kupcev problem pa je, da ga hocejo nategnit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

feryz ::

Na it forumu se it-jevci zgražajo nad nečem, kar so oni začeli množično furati.
Torej namesto nakupa, naročnine, mikro transakcije in podobna govna.
Saj vam je vaš poslovni model uspel, se vam zdi čudno, da se bo prenesel tudi drugam?

WizzardOfOZ ::

ttzavod je izjavil:

Do sedaj ste imeli naftni avto, ki je vsakih 15.000 km rabil olje, filtre, pa svečke, jermene, zavorne obloge,....katalizatorje...
Na tem je temeljil dober del avtoindustrije. Postprodajni prihodki, tisoče zaposlenih.
Zdaj kupiš električni avto. Servisov ne potrebuje. Potrošnega materiala ne potrebuje.
Kje dobiti enake prihodke kot prej????


Trdiš, da EV pa ne potrebujejo servisov? Nimajo zavor, rok, končnikov,....?
EV je sedaj težji, torej bo še več končnikov, rok, .... šlo po gobe.

Še vedno bodo imeli servisi dovolj dela. Ne z motorji in menjalniki, ostalo je pa enako in ravno tako crkuje kot na ICE avtomobilih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

codeMonkey ::

-Wall je izjavil:

Zelo lep primer, skratka, ce bi clovek kupil Mercedes in hkrati ve, da ga hocejo na polno nategnit, pocaka se malo in kupi Hondo, industriji pa da jasen znak, da se s tem ne strinja, idealno to pove tudi preprodajalcu v ksiht.


Res jim bos pokazal. Postavil se bos v vrsto za najem (ne nakup) vozila s sistemom, ki ga ne bos docakal. Se ze bojijo.

-Wall ::

feryz je izjavil:

Na it forumu se it-jevci zgražajo nad nečem, kar so oni začeli množično furati.
Torej namesto nakupa, naročnine, mikro transakcije in podobna govna.
Saj vam je vaš poslovni model uspel, se vam zdi čudno, da se bo prenesel tudi drugam?


Na IT forumu se ITjevec zgrazam nad necem, kar sem opozarjal 20 let nazaj, se v casih sharewara, pa me tipicno kretenska racunalniska in ostala javnost ni poslusala, danes je prakticno ze ves software na narocnino (niti enega kosa softwara na narocnino nisem nikoli imel - placam lahko vec (seveda kratkorocno, dolgorocno placas z narocnino precej vec) za lifetime licenco, nategunske poslovne modele naj si pa nekam vtaknejo)

Zdaj opozarjam, enako kot sem pred 20 leti opozarjal pri softwaru. Bojo ljudje spet kreteni in ne bodo poslusali, kljub temu, da se na primeru softwara odlicno vidi, kaj se zgodi in imajo prakticno prospekt, na kaksen nacin te ostrizejo? Bomo videli.

codeMonkey je izjavil:

-Wall je izjavil:

Zelo lep primer, skratka, ce bi clovek kupil Mercedes in hkrati ve, da ga hocejo na polno nategnit, pocaka se malo in kupi Hondo, industriji pa da jasen znak, da se s tem ne strinja, idealno to pove tudi preprodajalcu v ksiht.


Res jim bos pokazal. Postavil se bos v vrsto za najem (ne nakup) vozila s sistemom, ki ga ne bos docakal. Se ze bojijo.


Ja, odvisno od tega, koliko znajo ovce razmisljat. Mene v Mercedesovi vrsti ne bo - pac nisem ovca - je vecja verjetnost, da oldtimerja kupim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

-Wall ::

Mimogrede, ce podprete taksen poslovni model, mislite, da boste lahko svoj avto prodali? Da vam bo Mercedes prodal feature "prenos licence"? Bomo videli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mercedes za pospeške zahteva zajetno mesečno naročnino (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20022983 (12048) bbf
»

Apple bi iPhone prodajal kot naročniško storitev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
10512213 (5537) kanarin
»

Nova politika BMWja - Mikrotransakcije (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14117594 (11840) WizzardOfOZ
»

Neomejena izposoja knjig na Kindlu

Oddelek: Novice / Ostale najave
1210609 (9080) 111111111111
»

Program za nadzor prenosnika na daljavo

Oddelek: Programska oprema
121630 (1269) brodul

Več podobnih tem