Novice » Znanost in tehnologija » Mercedes za pospeške zahteva zajetno mesečno naročnino
codeMonkey ::
c3p0 ::
Si predstavljate... se lepo voziš potem pa na okencu kjer piše hitrost reklama.. "Kupite premium paket in avto bo deloval še boljše. Samo 100€/mesec"
Mogoče pa, če pogledam 5 reklam, se funkcija za 1 dan odklene? Mikrotransakcije juhej.
Verjetno boš dobil free trial. Ko se 1x navadiš na nekaj, je težje it nazaj.
c3p0 ::
Prehod iz lastništva na naročnine, na vseh področjih je očiten in tega bo vedno več.
Velik problem tukaj bo in že je, ko tak ponudnik izgubi interes / bankrotira / je prodan googlu in ga shutdowna, in storitev ali celo fizičen produkt neha delovat, za vse večne čase.
Kako pa to gre skupaj z eko fašizmom? Npr. povsem funkcionalen produkt čez noč postane door stopper...
Velik problem tukaj bo in že je, ko tak ponudnik izgubi interes / bankrotira / je prodan googlu in ga shutdowna, in storitev ali celo fizičen produkt neha delovat, za vse večne čase.
Kako pa to gre skupaj z eko fašizmom? Npr. povsem funkcionalen produkt čez noč postane door stopper...
codeMonkey ::
Kako pa to gre skupaj z eko fašizmom? Npr. povsem funkcionalen produkt čez noč postane door stopper...
Z regulativo glede reciklaze.
Moznost "izslijevanja" je mogoce se vecji problem. "Pogoji uporabe so se spremenili..."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
-Wall ::
codeMonkey je izjavil:
Ce boste glasovali proti svinjarijam kot je ta s svojo denarnico, bodo propadla podjetja, ki bojo poiskusala nategnit svoje kupce z narocninami.
Ja, ljudje bodo mnoznicno protesitrali in ne bodo kupovali Mercedesov. V sluzbo bodo rajsi sli z avtobusom. Zaradi protesta.
Odvisno kako neumni so. Se strinjam z mercedesom, da je treba idiote odreti do gat. In jim idealno se gate dati na narocnino.
Mimogrede, tole je testni poligon, zdaj so vse oci uprte v Mercedes, ce bo poslovni model deloval, ne boste vec mogli kupiti avtomobila brez narocnin, idealno bo volan na narocnino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
krucymucy ::
Vir za možnost odklepa?
za VAG grupo je to OBD11, kjer imas klasicno omogacanje funkcij preko built-in aplikacij, ce imas pa PRO licenco lahko pa zadeve tudi sam programiras.
Na Alltracku pripeljanim s svabarije, ki je bil itaq ze nabit z vsem moznim sem si stem omogocil in onemogocil kar nekaj zadev, ki so sicer placljive po ceniku.
Naprimer kaj?
Jaz sem si omogocil samo avtomatski preklop dolgih/kratkih luci.
E-diff ne dela, ceprav je enabled
Lane assist in ACC do 210km/h sem imel pa ze prej.
ginekk ::
Podpiram, naj se lupi ovce kolikor se da. Jaz vsekakor ne bom nikoli kupil avtomobila ki ima te neumnosti, upam samo, da bom imel vedno to možnost.
Torej ti se postavljaš nad "ovce" in zaradi tega podpiraš to umazano politiko proizvajalcev, da računajo še enkrat in dodatno za tisto kar je že zaračunano bilo v proizvodnjem strošku.
Ampak to se ne neha pri avtih, ki te itak ne zanimajo, podpiravši tako politiko boš nekje pri nekem izdelku/storitvi sam bil ta "ovca".
Ne razumem vas, ki podpirate to, samo zato da hočete drugim dokazat da so ovce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
Buggy ::
Vir za možnost odklepa?
za VAG grupo je to OBD11, kjer imas klasicno omogacanje funkcij preko built-in aplikacij, ce imas pa PRO licenco lahko pa zadeve tudi sam programiras.
Na Alltracku pripeljanim s svabarije, ki je bil itaq ze nabit z vsem moznim sem si stem omogocil in onemogocil kar nekaj zadev, ki so sicer placljive po ceniku.
Naprimer kaj?
Jaz sem si omogocil samo avtomatski preklop dolgih/kratkih luci.
E-diff ne dela, ceprav je enabled
Lane assist in ACC do 210km/h sem imel pa ze prej.
Trenutno po zgodovini zapisano naslednje:
10 Ambient colors
Ligthning of Area View
Lane Assist
Start/stop system deactivation
Auto Folding Mirrors na manual
Gauge test - needle Sweep
High beam memory
Central lock with IGN
Enable Fan level display when on AUTO
Sunroof close on rain sensor
Razmisljam se da bi omogocil skandinavia ligfts (kjer bodo ob dnevnih prizgane se zadnje) raznih drugih aplikacij recimo Mirror link in motion in Video in motion se ne mislim dotikat je pa tega na voljo polno, ne dela pa kot si rekel vedno vse ker je odvisno od komponent v avtomobilu. Sem kolegom tudi zelel dolocene stvari omogocit, ki so pri meni sle pri njih pa zal ne.
Netrunner ::
Torej ti se postavljaš nad "ovce" in zaradi tega podpiraš to umazano politiko proizvajalcev, da računajo še enkrat in dodatno za tisto kar je že zaračunano bilo v proizvodnjem strošku.
Ne, se ne postavljam nad nobenega, samo pravim da podpiram tak način poslovanja dokler je možnost izbire. Vsak se sam odloči ali bo pristal na tako politiko ali ne. Ovce ki se tega ne zavedajo pa naj se jih lupi.
Ampak to se ne neha pri avtih, ki te itak ne zanimajo, podpiravši tako politiko boš nekje pri nekem izdelku/storitvi sam bil ta "ovca".
Kjerkoli, samo da imamo možnost izbire. Trenutno sem "ovca" samo pri trojček paketu kjer moram plačevat f... pop TV četudi tega nočem. Če ne bi drugi družinski člani želeli TV-ja bi se tudi tukaj odjavil :)
Ne razumem vas, ki podpirate to, samo zato da hočete drugim dokazat da so ovce.
Nobenmu nič ne dokazujem, podpiram pa zaradi tega ker na neumnosti ljudi se da najbolj služit in če bi imel podjetje bu tudi igral na to karto. Z poštenim delom si revež.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Nikonja ::
Zakaj je to ljudska neumnost, pač če ne rabiš nič od teh bonbončkov jih ne plačaš in je avto še vedno funkcionalan. Če pa rabiš dodatno plačaš in imaš. Ampak to je itak predvideno za bolj premium znamke ker en ki kupi Cliota za 13t ne bo plačeval 100 eur na mesec za dodatke. Sej niso oni tolk neumni !
Amapk če en skešira 130 jurčkov za el. mercedes, boli ga čuka za še 100 eur na mesec za bonbončke
Amapk če en skešira 130 jurčkov za el. mercedes, boli ga čuka za še 100 eur na mesec za bonbončke
Netrunner ::
Zakaj je to ljudska neumnost, pač če ne rabiš nič od teh bonbončkov jih ne plačaš in je avto še vedno funkcionalan. Če pa rabiš dodatno plačaš in imaš. Ampak to je itak predvideno za bolj premium znamke ker en ki kupi Cliota za 13t ne bo plačeval 100 eur na mesec za dodatke. Sej niso oni tolk neumni !
Amapk če en skešira 130 jurčkov za el. mercedes, boli ga čuka za še 100 eur na mesec za bonbončke
Tukaj je bolj problem v temu, da plačaš nekaj kar potem ne moreš uporabljati če ne plačuješ.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Maxlos ::
Zakaj je to ljudska neumnost, pač če ne rabiš nič od teh bonbončkov jih ne plačaš in je avto še vedno funkcionalan. Če pa rabiš dodatno plačaš in imaš. Ampak to je itak predvideno za bolj premium znamke ker en ki kupi Cliota za 13t ne bo plačeval 100 eur na mesec za dodatke. Sej niso oni tolk neumni !
Amapk če en skešira 130 jurčkov za el. mercedes, boli ga čuka za še 100 eur na mesec za bonbončke
Tukaj je bolj problem v temu, da plačaš nekaj kar potem ne moreš uporabljati če ne plačuješ.
Ne,
da plačaš nekaj kar potem ne moreš uporabljati
To ni v rečunu nakupa produkta, v tem primeru Avta.
To je service, ki ga plačuješ dodatno.
Barking up the wrong tree
-Wall ::
Zakaj je to ljudska neumnost, pač če ne rabiš nič od teh bonbončkov jih ne plačaš in je avto še vedno funkcionalan. Če pa rabiš dodatno plačaš in imaš. Ampak to je itak predvideno za bolj premium znamke ker en ki kupi Cliota za 13t ne bo plačeval 100 eur na mesec za dodatke. Sej niso oni tolk neumni !
Amapk če en skešira 130 jurčkov za el. mercedes, boli ga čuka za še 100 eur na mesec za bonbončke
Ne razmisljas, a mislis, da se hardware za dodatna funkcionalnost teleportira v motor?
Avto, ki si ga placal, ze ima te zmogljivosti, nalasc so jih izklopili, da lahko zaracunavajo.
GregiB ::
da plačaš nekaj kar potem ne moreš uporabljati
To ni v rečunu nakupa produkta, v tem primeru Avta.
To je service, ki ga plačuješ dodatno.
Debatable... kupiš izdelek, na kaerega so vezani service-i. Npr. Kupiš Apple napravo (tudi) zaradi Apple Music. Upravičeno lahko pričakuješ, da bo ta service obstajal in deloval, dokler boš lastil napravo...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
nirburu ::
Nikonja ::
Sej logično, a je lakše nekaj plačat takoj 3000 eur ali imet naročnino za 5 eur na mesec nedoločeno.... dolgoročno gledano itak nima smisla, ampak plačevanje na obroke je že prej bilo popularno glih zaradi tega ker izgleda da ni to tolkk drago :)
Maxlos ::
da plačaš nekaj kar potem ne moreš uporabljati
To ni v rečunu nakupa produkta, v tem primeru Avta.
To je service, ki ga plačuješ dodatno.
Debatable... kupiš izdelek, na kaerega so vezani service-i. Npr. Kupiš Apple napravo (tudi) zaradi Apple Music. Upravičeno lahko pričakuješ, da bo ta service obstajal in deloval, dokler boš lastil napravo...
A RES ?
Ko si kupil iPhone, je bil Apple Music free ? in v računu kupljene naprave ? Ko vpišem Apple music ali pa kliknem ikona apple music na iPhonu dobim popup Try 1 month free.
Torej je subscription service kot vsak drugi service ali storitev. Enako kot dodani konji ki jih plačam kot subscription ko kupim avto.
Debatable je, ali so katere storitev pri konglomeratih kot je Apple , Google, Ms bile enostavno ukinjene, ker niso bile profitabilne in so uporabniki ostali… Kaj šele če začnemo debato, ali si lastnik Iphone naprave ?
Barking up the wrong tree
Nikonja ::
Jaz iskreno ne vidim kje je tolk velik problem, prej si se za vse te bonbončke moral odločit takoj pri nakupu avta in si pol živel s to svojo odločitvijo, v prihodnosti se boš imel opcijo odločit tudi kasneje. Nobeden te ne sili in bo avto še vedno isto funkcionalen.
Priznam, fajn bi bila tudi opcija trajnega nakupa določenih bonbončkov brez mesečne rente, za tiste ki si to lahko privoščijo, ampak če se prav spomnim Tesla ponuja tudi to opcijo?
Priznam, fajn bi bila tudi opcija trajnega nakupa določenih bonbončkov brez mesečne rente, za tiste ki si to lahko privoščijo, ampak če se prav spomnim Tesla ponuja tudi to opcijo?
starfotr ::
Ah, saj to delajo vsi. Nič novega. Tega bo v prihodnosti samo še več in več. Vsi te klinci so sedaj "software company". Ne pa hadrware.
Heisenberg ::
Čedalje večji odpor imam do avtomobilov. Gledam te generične, precenjene kupe pleha na kolesih in ne čutim nobenega vznemirjenja. Če je to njihov namen, jim hudičevo dobro uspeva.
Točno tako, povsem enako se počutim tudi jaz!
Avti so postali z vso tehnologijo in napredkom neverjetno...DOLGOČASNI!
Prospekt ::
Na avto.net bodo vsi uvoženi avti v prihodnje s polno opremo, ni da ni.
Samo na uradnem servisu se moraš ustaviti po nakupu od švercerja.
Dejansko bi komot dal vsak mesec 10€, da mi vklopijo aktivni tempomat, 30€ za gretje sedežev pozimi,...., če bi bili v avtu in ne bi bili aktivirani.
Samo na uradnem servisu se moraš ustaviti po nakupu od švercerja.
Dejansko bi komot dal vsak mesec 10€, da mi vklopijo aktivni tempomat, 30€ za gretje sedežev pozimi,...., če bi bili v avtu in ne bi bili aktivirani.
starfotr ::
Proizvalajci si s tem pocenijo proizvodnjo.
In kasneje še dodatni dobiček lahko ustvarijo, če se jim ravno zazdi.
In kasneje še dodatni dobiček lahko ustvarijo, če se jim ravno zazdi.
OutOfTheBox ::
Vse je odvisno od vas, ali vas bodo cez leta odrli na mesecni ravni, ali ne. Smo na prelomnici, ce zahebete ste si sami krivi.
Gre se za postopno uvajanja in privajanje na zadevo. Mi ki smo navajeni "starega" poslovnega modela pri avtomobilih se zdi to absurdno in tega ne bi kupovali. Po drugi strani vsak dan toliko novih ljudi naredi izpit in jim za prejšni sistem dol visi, ker ga niso niti poznali. Važno je da ima avto določen "perk", ki ga pri "starem" načinu ni, in voila imajo kupca. Na začetku jih je malo, potem pa se to vedno bolj uveljavlja.
Invictus ::
Polno opremljen avto stane mogoce jurja vrc od najmnaj opremljenega.
Lahko je pa dolgorocno celo cenejsa proizvodnja, saj ne rabijo locenih linij in locenih dobaviteljskih verig.
Tako, da so narocnine 100% dobicek, ce odstejes tisti softver za aktivacijo. Ki bo 1x napisan in potem prakticno ne stane nic.
Bojte se casa, ko bo to remote aktivirano, ker potem ti bodo tudi remote deaktivirali...
Lahko je pa dolgorocno celo cenejsa proizvodnja, saj ne rabijo locenih linij in locenih dobaviteljskih verig.
Tako, da so narocnine 100% dobicek, ce odstejes tisti softver za aktivacijo. Ki bo 1x napisan in potem prakticno ne stane nic.
Bojte se casa, ko bo to remote aktivirano, ker potem ti bodo tudi remote deaktivirali...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
OutOfTheBox ::
Bojte se casa, ko bo to remote aktivirano, ker potem ti bodo tudi remote deaktivirali...
Pri Teslah se to že dogaja (možnost remote aktivacje/deaktivacije).
Mr.B ::
Najem avta te stane cca 100€ v sezoni. To je cca avto med 20-30k€.
Proizvajalec v eni sezoni, v tistih 3 mesecih poleti, dobi nazaj kompletne stroske avta in ves profit ob 1x prodaji novega avta. Tako da vecino casa ppotem je samo se cisti profit v obliki servisa. Kdo si tega ne bi želel.
Proizvajalec v eni sezoni, v tistih 3 mesecih poleti, dobi nazaj kompletne stroske avta in ves profit ob 1x prodaji novega avta. Tako da vecino casa ppotem je samo se cisti profit v obliki servisa. Kdo si tega ne bi želel.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Buggy ::
Polno opremljen avto stane mogoce jurja vrc od najmnaj opremljenega.
polna oprema (vsaj pri sedanjih ICE) niso samo SW perki ampak se marsikaj drugega. Zaenkrat soncne strehe, webasta, oblazinjenja in ostalih materialov v notranjosti, kaj sele boljsega motorja ali podvozja ne mores SW enejblat tako da jaz nebi operiral s takimi drznimi izjavami
...kar bo pa v EV-jih v prihodnosti pa zna to celo drzati. Ce prav vem ima Tesla dodatnih opcij bore malo.
Gregor P ::
Polno opremljen avto stane mogoce jurja vrc od najmnaj opremljenega.Če govorimo o Mercedesu, ti lahko iz prve roke povem izpred nekaj let nazaj), da je bila razlika v ceni kar dosti večja; brez opreme je avto stal 110.000,- evrov, z opremo - pa niti ne vso -, 165.000,- evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Avenger ::
Čedalje večji odpor imam do avtomobilov. Gledam te generične, precenjene kupe pleha na kolesih in ne čutim nobenega vznemirjenja. Če je to njihov namen, jim hudičevo dobro uspeva.
Ja. Sploh ko greš računat.
čist izmišljeni podatki, na hitro:
1. kupiš avto za 10.000, 5 let kasneje prodaš avto za 5.000, vmes si imel stroškov z gorivom, servisi, gumami, itd. za 5.000.
2. kupiš avto za 20.000, 5 let kasneje prodaš avto za 8.000, vmes si imel stroškov z gorivom, servisi, gumami, itd. za 10.000.
Jebeno drago je kokrkol obrneš, največji greh je pa kupovat nove avtomobile "srednjega" in višjega razreda. To je res tko, kot če bi metal denar skozi okno. Potencialno je edina izjema ta, da kupiš nov avto in ga imaš, dokler ni samo še za na odpad, ampak to pomeni 20+ let.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Ganon ::
darkolord ::
Se pa očitno ne zavedaš, da je teh ovc dovolj, da kar naenkrat možnosti izbire ne bo več.Torej ti se postavljaš nad "ovce" in zaradi tega podpiraš to umazano politiko proizvajalcev, da računajo še enkrat in dodatno za tisto kar je že zaračunano bilo v proizvodnjem strošku.
Ne, se ne postavljam nad nobenega, samo pravim da podpiram tak način poslovanja dokler je možnost izbire. Vsak se sam odloči ali bo pristal na tako politiko ali ne. Ovce ki se tega ne zavedajo pa naj se jih lupi.
Ampak to je itak predvideno za bolj premium znamke ker en ki kupi Cliota za 13t ne bo plačeval 100 eur na mesec za dodatke. Sej niso oni tolk neumni !Če ne bo imel druge izbire, bo plačeval 100 eur na mesec tudi za cliota.
ginekk ::
Jaz iskreno ne vidim kje je tolk velik problem, prej si se za vse te bonbončke moral odločit takoj pri nakupu avta in si pol živel s to svojo odločitvijo, v prihodnosti se boš imel opcijo odločit tudi kasneje. Nobeden te ne sili in bo avto še vedno isto funkcionalen.
Priznam, fajn bi bila tudi opcija trajnega nakupa določenih bonbončkov brez mesečne rente, za tiste ki si to lahko privoščijo, ampak če se prav spomnim Tesla ponuja tudi to opcijo?
Problem je, da si to plačal že tako in tako, tudi če ne koristiš. A ne vidiš tega? Iskreno ne vidiš?
Če je nekaj vgrajeno v avto in onemogočeno, a misliš da tega vgrajenega že niso vračunali v ceno, ki si jo plačal?
Včasih nisi plačal in nisi dobil niti HW, tak avto je bil recimo cenejši za izdelavo in to se je odražalo v končni ceni. Zdaj bodo naredili vse avte nekega modela "približno" iste, porazdelili strošek izdelave med vse in potem za omogočanje premium funkcij računali dodatno.
darkolord ::
Zagotovo ne bodo šli v minus s HW in upali, da boš kupil naročnino, da pokriješ stroške izdelave.
Netrunner ::
Se pa očitno ne zavedaš, da je teh ovc dovolj, da kar naenkrat možnosti izbire ne bo več.
SEveda se zavedam, kaj nisi prebral ko sem napisal: DOKLER JE MOŽNOST IZBIRE.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Invictus ::
Polno opremljen avto stane mogoce jurja vrc od najmnaj opremljenega.Če govorimo o Mercedesu, ti lahko iz prve roke povem izpred nekaj let nazaj), da je bila razlika v ceni kar dosti večja; brez opreme je avto stal 110.000,- evrov, z opremo - pa niti ne vso -, 165.000,- evrov.
Pa ne v proizvodnji, ja za koncnega kupca...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
starfotr ::
Sicer pa z remote onemogočanjem se je lepo pokazalo z Janezem Srno (kmetijski stroji) v Ukrajini. Kjer so remote ugasnili stroje.
Ironija je, da če lahko to naredi JD, lahko tudi drugi. In so. Rusi so onesposobili block s strani JD US.
Ironija je, da če lahko to naredi JD, lahko tudi drugi. In so. Rusi so onesposobili block s strani JD US.
Maxlos ::
Jaz iskreno ne vidim kje je tolk velik problem, prej si se za vse te bonbončke moral odločit takoj pri nakupu avta in si pol živel s to svojo odločitvijo, v prihodnosti se boš imel opcijo odločit tudi kasneje. Nobeden te ne sili in bo avto še vedno isto funkcionalen.
Priznam, fajn bi bila tudi opcija trajnega nakupa določenih bonbončkov brez mesečne rente, za tiste ki si to lahko privoščijo, ampak če se prav spomnim Tesla ponuja tudi to opcijo?
Problem je, da si to plačal že tako in tako, tudi če ne koristiš. A ne vidiš tega? Iskreno ne vidiš?
Če je nekaj vgrajeno v avto in onemogočeno, a misliš da tega vgrajenega že niso vračunali v ceno, ki si jo plačal?
Včasih nisi plačal in nisi dobil niti HW, tak avto je bil recimo cenejši za izdelavo in to se je odražalo v končni ceni. Zdaj bodo naredili vse avte nekega modela "približno" iste, porazdelili strošek izdelave med vse in potem za omogočanje premium funkcij računali dodatno.
Da samo včasih si moral HW dokupiti, danes je pa zadeva smo še SW, ostalo je pa elektronika. Največji strošek za vsakega ki proizvaja avto je kupovanje certificirane elektronike za vse te varnostne mehanizme.
Vse gre pa v Optimizacijo, Proizvajalec pa izračuna / predvidi kaj bo večina kupila. Ali misliš da je bilo kupcev za 300kW bencina v kolonah pred saloni ? ne pa je klub temu moral nekdo plačati razvoj izdelavo in vzdrževanje 300kW motorja. Samo da boš pač danes ti dobil enako, proizvajalec pa bistveno več. Sej smo ja v potrošniško generirani ekonomiji.
Kar seveda najbolj skrbi je vse te posrednike, ker lahko izdelovalec odpika vse te posrednike in avto hiše, ter se gre direktno prodajo kot Tesla. In da vzdrževanje EV-ja je bistveno ceneje.
Barking up the wrong tree
darkolord ::
Podpiraš, da je možnost izbire, in podpiraš, da ovce izberejo naročnino. Ko bo ovc, ki bodo izbrali naročnino, dovolj, bo ostala samo še naročnina.Se pa očitno ne zavedaš, da je teh ovc dovolj, da kar naenkrat možnosti izbire ne bo več.
SEveda se zavedam, kaj nisi prebral ko sem napisal: DOKLER JE MOŽNOST IZBIRE.
S tem, ko podpiraš to odiranje ovc, podpiraš tudi to, da bodo možnost izbire ukinili.
Take poskuse bi bilo treba zatreti V KALI.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Maxlos ::
Podpiraš, da je možnost izbire, in podpiraš, da ovce izberejo naročnino. Ko bo ovc, ki bodo izbrali naročnino, dovolj, bo ostala samo še naročnina.Se pa očitno ne zavedaš, da je teh ovc dovolj, da kar naenkrat možnosti izbire ne bo več.
SEveda se zavedam, kaj nisi prebral ko sem napisal: DOKLER JE MOŽNOST IZBIRE.
S tem, ko podpiraš to odiranje ovc, podpiraš tudi to, da bodo možnost izbire ukinili.
Take poskuse bi bilo treba zatreti V KALI.
Če hočeš gospodarsko Rast, seveda. Treba je ustvarjati servise da s troši.
Barking up the wrong tree
c3p0 ::
Polno opremljen avto stane mogoce jurja vrc od najmnaj opremljenega.Če govorimo o Mercedesu, ti lahko iz prve roke povem izpred nekaj let nazaj), da je bila razlika v ceni kar dosti večja; brez opreme je avto stal 110.000,- evrov, z opremo - pa niti ne vso -, 165.000,- evrov.
Mercedes ima velik spekter dodatne in seveda tudi drage opreme, sploh S klasa.
Netrunner ::
S tem, ko podpiraš to odiranje ovc, podpiraš tudi to, da bodo možnost izbire ukinili.
Če bi bil Marcedes edini proizvajalec bi bil problem, glede na to da jih je malo morje pa je možnost da vsi na vseh modelih uvedejo kaj takega praktično nična. Srednje nizki cenovni rank ne bo imel teh zadev, sem skoraj prepričan v to.
Drugače pa ja, podpiram lupljenje ovc in upam da bo to spodbudilo te ovce da bodo začele malo bolj razmišljati z svojo glavo. Vsakdo, ki ima neko podjetje ali dejavnos bo le to prilahodil tako, da mu bo prinašala čim večji zaslužek.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
darkolord ::
Srednje nizki cenovni rank ne bo imel teh zadev, sem skoraj prepričan v to.Če je gor napisano, da Stellantis planira 23 milijard LETNO iz naslova naročnin. Ugani, kateri cenovni rang proizvajajo?
Drugače pa ja, podpiram lupljenje ovc in upam da bo to spodbudilo te ovce da bodo začele malo bolj razmišljati z svojo glavo.Bo kurac. Se je že neštetokrat izkazalo, da jih ne bo.
AtaŠtumf ::
Srednje nizki cenovni rank ne bo imel teh zadev, sem skoraj prepričan v to.Če je gor napisano, da Stellantis planira 23 milijard LETNO iz naslova naročnin. Ugani, kateri cenovni rang proizvajajo?
Drugače pa ja, podpiram lupljenje ovc in upam da bo to spodbudilo te ovce da bodo začele malo bolj razmišljati z svojo glavo.Bo kurac. Se je že neštetokrat izkazalo, da jih ne bo.
Saj ni problem v ovčkah, problem je v tem, da alternative praktično ni!
Tale sistem naročnin izvajajo praktično vsi.
Kak vik in krik je bil, ko je Adobe prešaltal na tole, a sedaj vsi profesionalci lepo plačujejo.
Kak vik in krik šele bo, ko bo Google začel svoje zastonj zadeve računati, pa lahko kar lepo verjamete, da bo marsikatere njihova storitev kmalu plačljiva.
Pa, da se vrnemo na avtočke, včeraj BMW, danes Mercedes, jutri Audi, čez dva tedna pa še Renault, Kia, Hyundai itd.
Danes se vsi derete, kak pras** so, jutri pa v trgovino in podpis naročnine.
Še bolj zabavno pa je, da so nekateri danes še veseli, ko lahko hackajo, jutri bo večina teh "lukenj" zaprtih in bo spet jok in stok!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
codeMonkey ::
Problem je, da si to plačal že tako in tako, tudi če ne koristiš. A ne vidiš tega? Iskreno ne vidiš?
Če je nekaj vgrajeno v avto in onemogočeno, a misliš da tega vgrajenega že niso vračunali v ceno, ki si jo plačal?
Včasih nisi plačal in nisi dobil niti HW, tak avto je bil recimo cenejši za izdelavo in to se je odražalo v končni ceni. Zdaj bodo naredili vse avte nekega modela "približno" iste, porazdelili strošek izdelave med vse in potem za omogočanje premium funkcij računali dodatno.
Tega ne ves, samo ugibas. Ni mi jasno iz kaksnega razloga je samoumevno, da se HW ne bo v celoti financiral s strani storitev. Delati avto po samo eni specifikaciji ze predstavlja nekaj prihranka, potem pa imas se precej vec uporabnikov, ki bi zadevo uporabljali, ceprav omejeno. Koliko casa se ze printerji prodajajo pod ceno in se financirajo s crnilom?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
darkolord ::
Saj ni problem v ovčkah, problem je v tem, da alternative praktično ni!Problem je (tudi) v tistih, ki to podpirajo, "dokler je alternativa". Ampak je povsem jasno, da proizvajalci delajo v smeri, da alternative ne bo več.
Tale sistem naročnin izvajajo praktično vsi.
Kak vik in krik je bil, ko je Adobe prešaltal na tole, a sedaj vsi profesionalci lepo plačujejo.
Kak vik in krik šele bo, ko bo Google začel svoje zastonj zadeve računati, pa lahko kar lepo verjamete, da bo marsikatere njihova storitev kmalu plačljiva.
Pa, da se vrnemo na avtočke, včeraj BMW, danes Mercedes, jutri Audi, čez dva tedna pa še Renault, Kia, Hyundai itd.
Danes se vsi derete, kak pras** so, jutri pa v trgovino in podpis naročnine.
Še bolj zabavno pa je, da so nekateri danes še veseli, ko lahko hackajo, jutri bo večina teh "lukenj" zaprtih in bo spet jok in stok!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
WizzardOfOZ ::
Dober obd2 (ne samo za branje) danes reši večino nastavitev, ki so zaklenjene. Bomo pa še na EV enako delali. Problem bo samo, ker bodo eni spet pri "pocarjih" to delal, pa bodo mel potem probleme, ker plačat, da ti nekdo to dobro naredi, se večini zdi preveč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
ginekk ::
codeMonkey je izjavil:
Problem je, da si to plačal že tako in tako, tudi če ne koristiš. A ne vidiš tega? Iskreno ne vidiš?
Če je nekaj vgrajeno v avto in onemogočeno, a misliš da tega vgrajenega že niso vračunali v ceno, ki si jo plačal?
Včasih nisi plačal in nisi dobil niti HW, tak avto je bil recimo cenejši za izdelavo in to se je odražalo v končni ceni. Zdaj bodo naredili vse avte nekega modela "približno" iste, porazdelili strošek izdelave med vse in potem za omogočanje premium funkcij računali dodatno.
Tega ne ves, samo ugibas. Ni mi jasno iz kaksnega razloga je samoumevno, da se HW ne bo v celoti financiral s strani storitev. Delati avto po samo eni specifikaciji ze predstavlja nekaj prihranka, potem pa imas se precej vec uporabnikov, ki bi zadevo uporabljali, ceprav omejeno. Koliko casa se ze printerji prodajajo pod ceno in se financirajo s crnilom?
OBstajajo posredni indici ta je moja predpostavka res. Od profita, do netransparentnosti končne cene. zapakirane v izraz "poslovna skrivnost".
Ko bo končna cena popolnoma transparentna, od vhodnega vira do izdelka, bom verjel da HW res ni že financiran vnaprej in porazdeljen po vseh izdelkih.
codeMonkey ::
OBstajajo posredni indici ta je moja predpostavka res. Od profita, do netransparentnosti končne cene. zapakirane v izraz "poslovna skrivnost".
Ko bo končna cena popolnoma transparentna, od vhodnega vira do izdelka, bom verjel da HW res ni že financiran vnaprej in porazdeljen po vseh izdelkih.
Pri tej predpostavki potem tvoja romanticna preteklost tudi ne drzi vode, kajne? Je kaksen razlog, da se prej luksuz tudi ni zaracunal mnozici? Problem s tvojo predpostavko je v tem, da v sliko ne vkljucjuje konkurence, ki bo ustvarjala pristisk v smer nizje cene nakupa (opreme).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
darkolord ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Dober obd2 (ne samo za branje) danes reši večino nastavitev, ki so zaklenjene. Bomo pa še na EV enako delali. Problem bo samo, ker bodo eni spet pri "pocarjih" to delal, pa bodo mel potem probleme, ker plačat, da ti nekdo to dobro naredi, se večini zdi preveč.Nastavitve, ki so danes zaklenjene, je enostavno odkleniti, ker po kakšni hudi zaščiti takrat še ni bilo potrebe. Večinoma so to 15 let stare osnove.
Pri novejših z vgrajenimi zaščitami bo - in že je - to neprimerno težje izvesti, če ne že skoraj nemogoče. Nekateri avti že sploh nimajo več offline diagnostike, ampak dela samo tako, da se računalnik v avtu poveže s serverjem proizvajalca.
codeMonkey je izjavil:
Tega ne ves, samo ugibas. Ni mi jasno iz kaksnega razloga je samoumevno, da se HW ne bo v celoti financiral s strani storitev. Delati avto po samo eni specifikaciji ze predstavlja nekaj prihranka, potem pa imas se precej vec uporabnikov, ki bi zadevo uporabljali, ceprav omejeno. Koliko casa se ze printerji prodajajo pod ceno in se financirajo s crnilom?Printerji so se začeli prodajati pod ceno, ko so s črnili lahko pokrili stroške subvencioniranega HWja. Ne prej. Printer brez črnila je neuporaben, tako da je trenutno tveganje za pokrivanje cene HWja relativno nizko.
Če ti prodajo avto in boš moral plačevati naročnino, da se sploh pelje, potem ja, lahko s tem pokrijejo stroške HWja že od začetku. Za ogrevane sedeže bodo morali pa precej naročnin prodati, preden bodo pokrili stroške HWja že samo pri naročenih, kaj šele pri vseh ostalih ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mercedes za pospeške zahteva zajetno mesečno naročnino (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27325 (16390) | bbf |
» | Apple bi iPhone prodajal kot naročniško storitev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 13726 (7050) | kanarin |
» | Nova politika BMWja - Mikrotransakcije (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20119 (14365) | WizzardOfOZ |
» | Neomejena izposoja knjig na KindluOddelek: Novice / Ostale najave | 11099 (9570) | 111111111111 |
» | Program za nadzor prenosnika na daljavoOddelek: Programska oprema | 1794 (1433) | brodul |