Forum » Na cesti » Formula 1 2023
Formula 1 2023
zenith1 ::
Skyman ::
Pa se vedno gledajo f1
Evo alonso na 3 mesto nazaj...in restart dirke
Evo alonso na 3 mesto nazaj...in restart dirke
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
BT52 ::
Ma ja. Naj gledajo MotoGP tam imaš Ducati prvenstvo (no vsaj se tam italijani koljejo med sabo). F1 pa naj pustijo pri miru. Ta zadnja rdeča je bila zaslužena, karbona polno okol, pa še akcijo so vsaj kenkuruji videli.
Pa še po novih pravilih so tole imeli celo dolžnost izpeljat. Za prvo rdeča pa se strinjam malo preuranjena. Pravilo o menjavli gum ob rdečih pa bi moglo bit skenclano že leta nazaj. Menjava samo pod podstavko varnosti, če se dokaže predrta guma.
Pa še po novih pravilih so tole imeli celo dolžnost izpeljat. Za prvo rdeča pa se strinjam malo preuranjena. Pravilo o menjavli gum ob rdečih pa bi moglo bit skenclano že leta nazaj. Menjava samo pod podstavko varnosti, če se dokaže predrta guma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
hmm ma ok. Zakaj pa se dirke ne prekine in konča v tem primeru? Majo tole moč... Zdajle tole vozačkanje ni ravno "green" :D
scythe ::
Delajo novo serijo za netflix? Ker tole je danes poraz od vodstva...
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
BT52 ::
Drive to crash. :D
Itak me je po prvi sezoni minilo. Kak so mešali vrstni red dirk pa vstavljali neke zvoke preko dirkalnikov. Pa rezali intervjuje izven konteksta za neko fake dramo. Čeprav ironično v F1 je vedno neke drame brez potrebnega izmišljevanja.
Itak me je po prvi sezoni minilo. Kak so mešali vrstni red dirk pa vstavljali neke zvoke preko dirkalnikov. Pa rezali intervjuje izven konteksta za neko fake dramo. Čeprav ironično v F1 je vedno neke drame brez potrebnega izmišljevanja.
ZveeZ ::
Vse ok:)
kot spektator raje gledam dodaten start, kakor pa zadnjih 5 krogov za varnostnim avtom.
Le tisti zadnji krog mi ni jasen, ampak ok. Je kar je:)
Ce bi tako handlali zadnjo dirko 2021, bi bil konec sezone nekontroverzen.
kot spektator raje gledam dodaten start, kakor pa zadnjih 5 krogov za varnostnim avtom.
Le tisti zadnji krog mi ni jasen, ampak ok. Je kar je:)
Ce bi tako handlali zadnjo dirko 2021, bi bil konec sezone nekontroverzen.
AtaŠtumf ::
Ali lahko nekdo razloži ta pravila F1?
Enkrat imaš rolling start po rdeči zastavi, drugič imaš spet standing start po rdeči zastavi, ..., na isti dirki.
Tole je totalno brezveze ratalo že, ali naj dajo konsistentna pravila, ali pa naj lepo povedo, da mečejo kocko in odločajo kdo bo zmagal.
Pa ne pravim, da bi se na tej dirki kaj spremenilo, samo točno tole prirejanje/spremninjanje pravil je velik problem v F1!
Enkrat imaš rolling start po rdeči zastavi, drugič imaš spet standing start po rdeči zastavi, ..., na isti dirki.
Tole je totalno brezveze ratalo že, ali naj dajo konsistentna pravila, ali pa naj lepo povedo, da mečejo kocko in odločajo kdo bo zmagal.
Pa ne pravim, da bi se na tej dirki kaj spremenilo, samo točno tole prirejanje/spremninjanje pravil je velik problem v F1!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
AtaŠtumf ::
ps: Naj bi imel šef dirke pravico, da se odloči, če je res tako, je to narobe, ker potem se nikoli ne ve, kakšen bo postopek in zakaj je enkrat tako in enkrat tako, to se v takem "športu" ne bi smelo dogajati.
ps2: Meni osebno je čisto vseeno kakšna je procedura, ali naj bo taka, ali drugačna, samo želim si pa videti neko konsistenco!
ps2: Meni osebno je čisto vseeno kakšna je procedura, ali naj bo taka, ali drugačna, samo želim si pa videti neko konsistenco!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
T440 ::
Torej.... tisti, ki ste gledali dirko (sam je nisem, po opisu sodeč, pa itak ni bila dirka ampak nek event s tremi starti in brez finisha):
- ima to generalno se kak smisel ?
- ima to generalno se kak smisel ?
no comment ::
Ali lahko nekdo razloži ta pravila F1?
Enkrat imaš rolling start po rdeči zastavi, drugič imaš spet standing start po rdeči zastavi, ..., na isti dirki.
Tole je totalno brezveze ratalo že, ali naj dajo konsistentna pravila, ali pa naj lepo povedo, da mečejo kocko in odločajo kdo bo zmagal.
Pa ne pravim, da bi se na tej dirki kaj spremenilo, samo točno tole prirejanje/spremninjanje pravil je velik problem v F1!
Mislim, da je zgolj problem v (tvoji) matematiki oz. nepoznavanju osnovnih pravil kako se sploh štejejo krogi.
no comment ::
Pokazalo se je tudi kako butasto je za vsako ceno narediti kontra temu kar je naredil Masi 2021. Restart 2 kroga pred koncem dirke = destruction derby. Večina se strinja, razen enega, torej je jasno, da je večina v zmoti
Mimogrede, Alonso je "zračunal" kak bo vrsti red še preden je en drug svetovni prvak uspel vprašat svojega inženirja koliko krogov je še do konca...
Mimogrede, Alonso je "zračunal" kak bo vrsti red še preden je en drug svetovni prvak uspel vprašat svojega inženirja koliko krogov je še do konca...
z3ro ::
Pizda kera jokica je ratal Max. Kaj zdaj vedno ko ga bo kdo prehitel bo jokal da ni bilo po pravilih, on je pa divebombal nešteto krat do sedaj.
no comment ::
Se strinjam. Mislim, da je Verstappnu ostalo dovolj prostora. Če pa upoštevaš, da je bil na notranji strani Hamilton, je pa itak bilo totalno presenečenje, da mu je ostalo toliko prostora kot mu je. Ne spomnim se kdaj je Hamilton pustil komu na izbiro več kot "pesek ali crash". Tu je Verstappen dobil celo cel robnik in še meter asfalta za robnikom.
driver_x ::
no comment je izjavil:
Ali lahko nekdo razloži ta pravila F1?
Enkrat imaš rolling start po rdeči zastavi, drugič imaš spet standing start po rdeči zastavi, ..., na isti dirki.
Tole je totalno brezveze ratalo že, ali naj dajo konsistentna pravila, ali pa naj lepo povedo, da mečejo kocko in odločajo kdo bo zmagal.
Pa ne pravim, da bi se na tej dirki kaj spremenilo, samo točno tole prirejanje/spremninjanje pravil je velik problem v F1!
Mislim, da je zgolj problem v (tvoji) matematiki oz. nepoznavanju osnovnih pravil kako se sploh štejejo krogi.
Ni bilo govora o štetju krogov, marveč o izbiri štartne procedure.
billy ::
Nekaj nobeno vodstvo, noben direktor dirke in nobena pravila ne morejo zajeti - nesposobnih dirkačev, ki naredijo štalo, ker so drugače preslabi.
no comment ::
globoko grlo ::
A ni to vsakmu jasn? Na pir nej bi sli. Tele rdece zastave se kr mecejo po pisti, totalna bedarija. Imo se prevec zgledujejo po amerih in umetno ustvarjajo "napetost", kar je totalna bedarija, dobimo pa en navadn cluster fuck.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
billy ::
Kako to misliš, iz dull dirke se je naredila koliko toliko akcije, če ne bi bilo nekaj nespos voznikov - sainz, ocon, gasly, bi lahko imeli po drugi RF zelo zanimivo dirko, ko bi vsi dirkali na rdečih na polno...
globoko grlo ::
Ce cebula ne bi imela ...
Na konc met start je idiotsko.
Sicer pa, a ne vejo kdo voz? A ne vejo kaj delajo idiotski driverji?
Na konc met start je idiotsko.
Sicer pa, a ne vejo kdo voz? A ne vejo kaj delajo idiotski driverji?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
driver_x ::
no comment je izjavil:
Ni bilo govora o štetju krogov, marveč o izbiri štartne procedure.
In kakšna štartna procedura bi po tvojem mnenju morala biti na začetku 59. kroga (od 58)?!
Mene ne bi motilo, če bi se dirka končala za varnostnim avtomobilom brez prekinitve.
Cr00k ::
no comment je izjavil:
Ni bilo govora o štetju krogov, marveč o izbiri štartne procedure.
In kakšna štartna procedura bi po tvojem mnenju morala biti na začetku 59. kroga (od 58)?!
Mene ne bi motilo, če bi se dirka končala za varnostnim avtomobilom brez prekinitve.
Mene pa bi.
driver_x ::
Kako se je pa končala včeraj? Do zadnjega ovinka so vozili za SC, od tam do ciljne črte pa se ni smelo prehitevati.
Tudi sicer ne vidim smisla v tem, da se dirka zaustavlja samo zato, da se ne bi končala za SC. V primeru nevarnosti naj pač na progo zapelje SC. Če tudi to ogroža varnost, se dirka prekine. Ne glede na to, v katerem krogu pride do incidenta. Saj vsi krogi štejejo enako.
Tudi sicer ne vidim smisla v tem, da se dirka zaustavlja samo zato, da se ne bi končala za SC. V primeru nevarnosti naj pač na progo zapelje SC. Če tudi to ogroža varnost, se dirka prekine. Ne glede na to, v katerem krogu pride do incidenta. Saj vsi krogi štejejo enako.
b3D_950 ::
V enem krogu ne morejo niti ogret zavor in gum, da bi sploh lahko kdo kaj napadal. Dva kroga pred koncem je bolj brezveze, ker tam stojijo predolgo na startu in vse se shladi, rezultat pa demolition derby.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
no comment ::
globoko grlo ::
Ce je konc dirke, je konc dirke, ane.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
driver_x ::
no comment je izjavil:
Mene ne bi motilo, če bi se dirka končala za varnostnim avtomobilom brez prekinitve.
Ampak kaj? Kaj te moti? Da v 59. krogu ni bilo standing starta? To bi pa RES bil hec.
Lahko bi odpeljali še dva kroga za SC in šli domov.
roCkY ::
V zadnjem krogu se najlažje naredi start z mesta. Red flag se pa ne izobesi, če se razletijo in se preostanek ustavi, ko okol pridejo. Pol se pa še ene 2-3 ure kazni talajo... vse za showwww.... ampak oni gredo delat vlakec za SC ?!?
Iz sezone v sezono je tole vse bolj otroški vrtec. Mah imam čas še do avgusta, da ne podaljšam F1TV... Nedelj zasedenih z dirkami je sedaj krepko preveč. Manj zanimiva mi drkališča bom itak izpustil.
Iz sezone v sezono je tole vse bolj otroški vrtec. Mah imam čas še do avgusta, da ne podaljšam F1TV... Nedelj zasedenih z dirkami je sedaj krepko preveč. Manj zanimiva mi drkališča bom itak izpustil.
no comment ::
V zadnjem krogu se najlažje naredi start z mesta.
Po RF se VEDNO naredi start z mesta. Razen, če so razmere takšne, da narekujejo leteči štart (npr. dež).
In če po instalacijskem krogu še ni konec dirke, seveda. Očitno ta "seveda" za ogromno ljudi ni tako samoumeven kot bi človek pričakoval.
Ali pa je še kakšna druga stvar, ki dela težave? Seštevanje do 58? Dejstvo, da po prvem štartu vsak krog šteje (tudi če je za SC)? Kaj drugega?
free_rider ::
Se mi zdi, da eni pozabljajo, da je ciljna črta (finish line) preden se začnejo štartna mesta.
Če bi v zadnjem krogu šli na štartna mesta in standing start, bi se dejansko peljali že čez cilj in nima smisla potem sploh štartati.
Če bi v zadnjem krogu šli na štartna mesta in standing start, bi se dejansko peljali že čez cilj in nima smisla potem sploh štartati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: free_rider ()
free_rider ::
free_rider je izjavil:
Se mi zdi, da eni pozabljajo, da je ciljna črta (finish line) preden se začnejo štartna mesta.
Če bi v zadnjem krogu šli na štartna mesta in standing start, bi se dejansko peljali že čez cilj in nima smisla potem sploh štartati.
Se popravljam. Melbourne je ena redkih prog, kjer to ne velja.
Melbourne, Monaco, Montreal imajo start in finish line enako. Pri ostalih je finish line pred štartnimi mesti.
Skyman ::
Skyman ::
Hja al pa bodo ko alpine lansko leto vse mozne detajle delali..Dvomin da bodo to opustil mogoce drugo leto.
pirlo ::
Vprašanje če je koncept stranic tako pomemben. Ok, Mercedesev je res zluftan ker ima preveč upora, Ferrarijev pa je kvečjemu samo malenkost preglomazen. Bi rekel da se veliko več pridobi v dnu in vzmetenju, da zdrži dodaten downforce brez skakanja po ravninah. Pa vprašanje kaj je s Ferrarijevim motorjem, zgleda je v teoriji najmočnejši ampak omejen da ne crkuje, tako da je v realnosti verjetno med slabšimi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 323081 (106254) | ripmork |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 441693 (209692) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 206640 (127032) | ripmork |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181044 (112603) | broken/link |