Forum » Na cesti » Formula 1 2023
Formula 1 2023
Tilen88 ::
Jah Hamle je cunje šival pa si pircinge ogledoval pa je premal posvetu razvoju dirkalnika zadnja leta. :(
Skyman ::
Austrian Grand Prix extends contract with Formula 1
https://www.gpblog.com/en/news/187932/a...
Baje LEC ima 10 kazenskih mest ta teden menjali elektroniko itd..
https://www.gpblog.com/en/news/187932/a...
Baje LEC ima 10 kazenskih mest ta teden menjali elektroniko itd..
springfield ::
Je Fred potrdil, da so skurli 2 CE prejsni vikend. Vsaka cast Leclercu, da prenasa vse to.
BT52 ::
Jaz sem skoraj 100%, da bo Lando končal enkrat v naslednjih parih letih v Red Bullu. Seveda, ker predpostavljam, da bo Max še vedno pri njih.
BT52 ::
springfield je izjavil:
Je Fred potrdil, da so skurli 2 CE prejsni vikend. Vsaka cast Leclercu, da prenasa vse to.
Super, ker spet ne bomo videli, kaj lahko Ferrari zmore. Na Sainza in njegove prepbliske se ne moreš zanašat.
PrimozR ::
BT52 ::
Aja pozabil na Seidla. Good call.
Rabijo veliko kalibrca. Lando tole vsekakor je.
Rabijo veliko kalibrca. Lando tole vsekakor je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
springfield je izjavil:
Je Fred potrdil, da so skurli 2 CE prejsni vikend. Vsaka cast Leclercu, da prenasa vse to.
Kaj pa bi naredil leklerk? Ima možnost sploh kam it in kam?
springfield ::
Zaenkrat pravi, da hoce bit prvak s Ferrarijem, drugo ga ne zanima. Tak da bo ostal.
Sicer pa bi ga verjetno vse ekipe sprejele z odprtimi rokami. O Mercedesu se je ze govorilo pred kratkim.
Sicer pa bi ga verjetno vse ekipe sprejele z odprtimi rokami. O Mercedesu se je ze govorilo pred kratkim.
billy ::
Že že, ampak nobena ekipa ni ravno "na nivoju". tudi ferari, če je slab, ni tako slab, kot recimo mclaren...
Realna opcija, da je nekdo prvak je itak samo RBR, ferari in merc. Anomalij, kot je bila brawnGP, ne moremo pričakovati.
Realna opcija, da je nekdo prvak je itak samo RBR, ferari in merc. Anomalij, kot je bila brawnGP, ne moremo pričakovati.
springfield ::
Ferrari ni na nivoju ze 15 let Pogostu blizu, ampak nekaj gre narobe. Ce je ze najhitrejsi avto, pa zacnejo delat bedarije pri strategijah, dirkaske napake...
broken/link ::
jaz jim lanskih napak ne zamerim. so bile frustrirajoče, ampak so bile posledice tega, da so se začetek sezone po dolgih letih borili za naslov. Vsaj tako je kazalo, na začetku. In ta nova situacija in ves pritisk, ki pride zravn, ga kot ekipa niso bili navajeni, posledično je privedlo do napak. Pač binotto ni bil za vodjo ekipe, amapak po mojem menju se je fant učil na svojih napakah,če izvzamemo celoletne faile v strategiji.
Sam osebno ne štekam potez ferrarija, da po pozitivni sezoni z grenkim priokusom, se odločiš naredit razfuk, ker očitno ta ekipa je naredila nekaj, kar je imelo možnost se borit za visoka mesta in potencial je bil tam. Ampak kot poročajo tuji mediji, riba vedno smrdi pri glavi, in očitno je nekaj na tem.
Sam osebno ne štekam potez ferrarija, da po pozitivni sezoni z grenkim priokusom, se odločiš naredit razfuk, ker očitno ta ekipa je naredila nekaj, kar je imelo možnost se borit za visoka mesta in potencial je bil tam. Ampak kot poročajo tuji mediji, riba vedno smrdi pri glavi, in očitno je nekaj na tem.
Cveto ::
Tega se je treba lotiti po Schumacherjevo: prideš v ekipo, rečeš, rabim tega in tega. Potem pa sediš noč in dan v garaži z inženirji in/ali drajsaš kroge, testiraš itd... Ko pride tekma, jo vzameš, kot da je to najpomembnejša tekma tvojega življenja. In tako vsako tekmo. Šumi je dodatno k temu še koga izrinil s proge, tako da lahko tudi to, saj imata konec koncev ob zadnja prvaka lepo zgodovino takih dejanj.
Pa še potem ni rečeno da ti uspe. Schumi je bil leta 2005 še vedno v top formi, a pravila so prilagodili tako, da vozniki z Bridgestonovimi gumami niso bili več konkurenčni. Naslednje leto (2006) je bilo bolje, a z preveč napakami.
Pa še potem ni rečeno da ti uspe. Schumi je bil leta 2005 še vedno v top formi, a pravila so prilagodili tako, da vozniki z Bridgestonovimi gumami niso bili več konkurenčni. Naslednje leto (2006) je bilo bolje, a z preveč napakami.
billy ::
Vozniki več niso, kar so včasih bili. Torej ala šumaher, senna...pa ne zaradi njih, ampak so pač ekipe postale tako kompleksne da se vozniki več ne rabijo ukvarjat s tem.
to, da se nekdo dela pametnejšega od "stotine" inženirjev je pa višek njegove prepotentnosti.
to, da se nekdo dela pametnejšega od "stotine" inženirjev je pa višek njegove prepotentnosti.
Cveto ::
Ne pametnejšega, pač pa da jim zna povedat, da zna delat z njimi. So stvari, ki jih tudi tako natančni senzorji ne morejo zaznati.
AtaŠtumf ::
Tega se je treba lotiti po Schumacherjevo: prideš v ekipo, rečeš, rabim tega in tega. Potem pa sediš noč in dan v garaži z inženirji in/ali drajsaš kroge, testiraš itd... Ko pride tekma, jo vzameš, kot da je to najpomembnejša tekma tvojega življenja. In tako vsako tekmo. Šumi je dodatno k temu še koga izrinil s proge, tako da lahko tudi to, saj imata konec koncev ob zadnja prvaka lepo zgodovino takih dejanj.
Pa še potem ni rečeno da ti uspe. Schumi je bil leta 2005 še vedno v top formi, a pravila so prilagodili tako, da vozniki z Bridgestonovimi gumami niso bili več konkurenčni. Naslednje leto (2006) je bilo bolje, a z preveč napakami.
To je sicer lepa ideja, relanost je pa taka, da imajo ekipe zelo omejena testiranja in teh Šumaherjevih ali še prej Laudovih časov ni več.
Dirkač danes mora povedati inženirjem kako se avto obnaša, inženirji pa preko vseh senzorjev, une zelene barve, simulacij in dirkačovega inputa naredijo čim boljši avto.
Idealno je, da je simulacijski avto, čim bližje avtu na cesti, če ni imajo težke probleme in se lahko lovije več dirk.
Lahko pa dirkač omeni, to je napačna smer, na koncu bo še vedno šef ekipe rekel in se sam odločil koga bo poslušal!
Enako velja za same dirke, dirkač vozi, pove kaj se dogaja svojemu inženirju, inženirji pa vmes na dirkališču in doma ves čas simulirajo dirko, na podlagi te simulacije in situacije v praksi se potem odločijo za strategijo, včasih deluje, včasih ne, enako kot dirkačeva prošnja/zateva, kdaj bi šel on v bokse, kdaj pa ne.
Je sam šport postal konkretno prekompleksen, da bi en dirkač sam lahko vse naredil!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
b3D_950 ::
Včasih ni blo limitov glede testiranj. Ferrari ima svojo progo na kateri so se lahko fural po cele dneve in probaval stvari.
https://motorsportguides.com/pista-di-f...
https://forums.autosport.com/topic/7440...
https://motorsportguides.com/pista-di-f...
https://forums.autosport.com/topic/7440...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
AtaŠtumf ::
Aja še to, pa ekipe so omejene tudi s testiranjem v zračnem tunelu in CFD simulacijami.
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
BT52 ::
Dobra debata.
Za nameček so še omejeni z urami na dynoju. :D Torej obstaja čedalje večji poudarek, da testiraš čim več na virtualnih okoljih. In tukaj imajo ene ekipe prednost. V lastni prigojeni kodi, izkušnjah ipd.
Dejansko dandanes za tole obtaja povsem nov profil ti. sim driverja ali kak bi temu rekel. Driver in the loop je nova paradigma. Se naredi CFD, vetrovnik simulacija recimo neke nove oblike na kakem krilcu. Inženirji pa že ta tisto sekundo testirajo z virtualnim voznikom na simulatorju, potem pa tole gre v ta velik spider simulator in tam sim driver preveri kako se to obnese. Šele ko on/z ekipo da zeleno luč del gre v izdelavo, ter v končni krst na progi. Zato rabiš povsem druge osebe, ki vozijo na progi in pred ekranom in ni vsak enako dober za oboje. Zato je Max mogoče enih modernih dirkačev, ki lahko dela uspešno oboje. Moderni prototip dirkača.
Osebno menim, da nebi smeli več omejevat CFD ur. Zato imamo budget cap. Bi pa prenesel compute izven nadzora ekip. Da nebi ekipe delale svoj silikon in slučajno si s tem pridobivale prednost.
Za nameček so še omejeni z urami na dynoju. :D Torej obstaja čedalje večji poudarek, da testiraš čim več na virtualnih okoljih. In tukaj imajo ene ekipe prednost. V lastni prigojeni kodi, izkušnjah ipd.
Dejansko dandanes za tole obtaja povsem nov profil ti. sim driverja ali kak bi temu rekel. Driver in the loop je nova paradigma. Se naredi CFD, vetrovnik simulacija recimo neke nove oblike na kakem krilcu. Inženirji pa že ta tisto sekundo testirajo z virtualnim voznikom na simulatorju, potem pa tole gre v ta velik spider simulator in tam sim driver preveri kako se to obnese. Šele ko on/z ekipo da zeleno luč del gre v izdelavo, ter v končni krst na progi. Zato rabiš povsem druge osebe, ki vozijo na progi in pred ekranom in ni vsak enako dober za oboje. Zato je Max mogoče enih modernih dirkačev, ki lahko dela uspešno oboje. Moderni prototip dirkača.
Osebno menim, da nebi smeli več omejevat CFD ur. Zato imamo budget cap. Bi pa prenesel compute izven nadzora ekip. Da nebi ekipe delale svoj silikon in slučajno si s tem pridobivale prednost.
PrimozR ::
Ne pametnejšega, pač pa da jim zna povedat, da zna delat z njimi. So stvari, ki jih tudi tako natančni senzorji ne morejo zaznati.
Veliko manj jih je, kot pa stvari, ki jih senzorji zaznajo, dirkač pa ne.
Catch je, da dirkača narediš udobnega, samozavestnega, da zaupa avtu. Tak dirkač je hiter.
Osebno menim, da nebi smeli več omejevat CFD ur. Zato imamo budget cap. Bi pa prenesel compute izven nadzora ekip. Da nebi ekipe delale svoj silikon in slučajno si s tem pridobivale prednost.
O kakšnem silikonu to govoriš pa kaj naj bi ekipe delale z njim?
Verjemi, da je ni ekipe v F1, ki bi razvijala svoje (silicijeve!) čipe. To je vse off the shelf. CPU-ji, mordaaaaaaaaaaa GPU-ji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
ripmork ::
Tega se je treba lotiti po Schumacherjevo: prideš v ekipo, rečeš, rabim tega in tega. Potem pa sediš noč in dan v garaži z inženirji in/ali drajsaš kroge, testiraš itd...Šumi je bil talent + garač in zgodba ima neko romantičnost. Sam, kaj je to v praksi pomenilo je bil praktično "pay to win" sistem: ni težko ustvarit zmagovalnega dirkalnika, če si izdatno financiran s strani FIAT-a in finance niso omejitev, si kot edina ekipa lahko privoščiš 24/7 testirat na lastni privat stezi in mečeš milijone v razvoj za hec. Omejitev testiranj je bila definitivno pravi korak, budget cap je pomoje tudi (čeprav bo še mal trajalo, da bomo lahko videli dejanske rezultate).
Catch je, da dirkača narediš udobnega, samozavestnega, da zaupa avtu. Tak dirkač je hiter.
Točno to.
RB je baje superioren predvsem, ker dirkalnik zelo konsistentno ustvarja podtlak v različnih legah. Bolje konsistentno dober oprijem v vseh situacijah, kot pa lovljenje absolute peak downforce-a - da je izreden v idealnih razmerah in švoh v slabih razmerah - ker to avtomatsko pomeni, da je dirkač manj suveren in ne more vozit tako blizu meje.
billy ::
Track limit in budget cap samo bolj strne ekipe, še vedno bodo enake ekipe v ospredju, ampak bodo razlike manj izrazite in na videz bo deloval field bolj izenačen.
Cveto ::
Nihče me ne bo prepričal, da nekdo, ki "živi" z inženirji ne prinese k razvoju več kot nekdo, ki se večino časa svaljka po raznih modnih pistah.
AtaŠtumf ::
Nihče me ne bo prepričal, da nekdo, ki "živi" z inženirji ne prinese k razvoju več kot nekdo, ki se večino časa svaljka po raznih modnih pistah.
Nihče od dirkačev, danes ne "živi" z inženirji.
Je pa fascinanto, kako te motijo modne piste danes, očitno te ni motilo, ko je leta in leta dominiral.
No je tudi možnost, da je prejšnja leta "živel" noč in dan z inženirji, danes pa je več na modni pisti.
Če je tvoje mišljenje pravilno, več kot očtino Max in Sergio spita z mehaniki, kak Lec in Sai pa na plaži uživata, kaj sta šele potem delala Lat in Alb, ali danes Pia in Nor, igrata igrice doma in se sploh ne pogovarjata z mehaniki?
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
codeMonkey ::
Sem mislil/upal, da je misljeno sarkasticno, pa je bilo hitro jasno, ko sem pogledal stanje na f1tv :/
PrimozR ::
Skyman ::
So kar skupaj tudi LEC ni dalec,sploh ker se je fokusiral na long race zaradi kazni.
Friday analysis | Long run data suggests Perez can challenge Verstappen
https://www.gpblog.com/en/news/188684/f...
Friday analysis | Long run data suggests Perez can challenge Verstappen
https://www.gpblog.com/en/news/188684/f...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
BT52 ::
Btw na Sebringu v WECu Ferrari pole position. Lol
Kr ja. Steza pa praktično makadam :D
Ma ja zadnji ovinek je tak cancer, ker vedno mislim, da bo avto vsak čas vrglo preko ograde.
Me čudi zakaj je sploh Peugeout hodil tja. Sploh nepripravljeni na tako stanje proge z tako odvistnostjo na talni efekt. Dobro Cadillac, Penske Porsche in oba Ferrarija. Pri zadnjih se vidi, da so vodeni z strani kompetentnih ljudi iz AFcorse. Trenutno je Ferrari P3 in P5. #50 izgubil 1 min (koliko sem videl neumna kazen pa špekulativni postanek ob VSC) v boksih proti Toyoti zato zaostanek 1 kroga niti ni tak grozen.
V f1 pa ferrari ni imel tako slabe dirkaške simulacije. Obraba zgleda nebo tak limit. Vprašanje pa ostajo koliko ima še Rb rezerve. Še bolj strašno, da RB očitno ima malce večjo zadnje krilce. Aston pa kot James Bond like a boss.
broken/link ::
Leclerc:
"But the feeling was quite okay, and the race pace seems to be better than Bahrain so it's positive.
"We have quite a bit in the locker. How much? Let's see.
"I'm sure Red Bull still has something hidden, so we'll see tomorrow but I think it will be closer than what it is for now."
link: https://www.skysports.com/f1/news/12474...
"But the feeling was quite okay, and the race pace seems to be better than Bahrain so it's positive.
"We have quite a bit in the locker. How much? Let's see.
"I'm sure Red Bull still has something hidden, so we'll see tomorrow but I think it will be closer than what it is for now."
link: https://www.skysports.com/f1/news/12474...
broken/link ::
pa še en kratek posnetek, interviju z wolffom, kjer pove, da so šli v napačno smer, kar očitno napoveduje spremembe v konceptu avta
https://uk.unofficialbird.com/SkySports...
https://uk.unofficialbird.com/SkySports...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
Skyman ::
To vsak laik vidi..ce gre 9 ekip z sidepodi pa 1 ne potem ves da nekaj ne štima.Mislim da bodo prej k slej sli na sidepode.
BT52 ::
Laik lahko vidi, da je Merc imel 8 let zapored low rake avto. In če gre 9 ekip z "high" rake avtom veš, da neki ne štima... Ohh wait...
BT52 ::
:D Malce bolj napeto bo.
Zdaj bomo videli, koliko rezerve ima Rb. Nič skrivanja zdajle.
Zdaj bomo videli, koliko rezerve ima Rb. Nič skrivanja zdajle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Skyman ::
Ce tole ne dobi perez potem pa tud je en pajac mu je sedaj pole blizje kot kadarkoli prej
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
BT52 ::
Alonso ima še kar rezerve, kar neposrečem krog.
yikees Kar razlika zdajle
yikees Kar razlika zdajle
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Skyman ::
Lepa LEC.. bo zanimivo 12 Mesto za njega 15 za Max-a borba za 1 mesto tudi vredu alonso-checo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 322977 (106150) | ripmork |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 441660 (209659) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 206582 (126974) | ripmork |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181032 (112591) | broken/link |