Forum » Programska oprema » Kater program za rendriranje?
Kater program za rendriranje?
kihc ::
Mene pa zanima ime kakšnega programa za rendriranje objektov.
Recimo pri nekem modu (morda se spomnite moda računlnika v škatli od nabojev), sem videl da si je osebek preden se je sploh karkoli lotil delat, vse lepo narisav v nekem programu, in je lahko svojo stvaritev lepo 'pilil', dokler ni dobil zadeve, ki mu je bila všeč.
Sam sem slišal samo za Studio Max (nakaj podobnega), vendar nevem ali zato rabiš kakšno posebno znanje, ker jaz se s podobnim programom še nisem srečal.
Hvala za odgovore.
Recimo pri nekem modu (morda se spomnite moda računlnika v škatli od nabojev), sem videl da si je osebek preden se je sploh karkoli lotil delat, vse lepo narisav v nekem programu, in je lahko svojo stvaritev lepo 'pilil', dokler ni dobil zadeve, ki mu je bila všeč.
Sam sem slišal samo za Studio Max (nakaj podobnega), vendar nevem ali zato rabiš kakšno posebno znanje, ker jaz se s podobnim programom še nisem srečal.
Hvala za odgovore.
- premaknil iz Pomoč in nasveti: ToniT ()
jamiroq ::
imho bi ti bolje služila papir in svinčnik (no, pa še radirka in ravnilo), ker takih programov se ne naučiš čez noč in niti niso toliko intuitivni, da bi ga zapopadel v parih minutah...
lahko pa poizkusiš SketchUp, ki je res zelo enostaven program za 3D skice; če pa res hočeš profesionalni program probaj Cinemo 4D od Maxon-a, po mojem je začetnikom najprijaznejši program za 3D modeliranje...
lahko pa poizkusiš SketchUp, ki je res zelo enostaven program za 3D skice; če pa res hočeš profesionalni program probaj Cinemo 4D od Maxon-a, po mojem je začetnikom najprijaznejši program za 3D modeliranje...
kihc ::
@JamiroQ sam veš na papirju ni vse tako lepo pregledno...
Drgač pa sm probal SketchUp up in to je natanko to kar sem iskal.
Zgleda sicer kot kak slikar, vendar lahko v njem nardiš vse kar hočeš. Hvala za odgovor.
Drgač pa sm probal SketchUp up in to je natanko to kar sem iskal.
Zgleda sicer kot kak slikar, vendar lahko v njem nardiš vse kar hočeš. Hvala za odgovor.
kuglvinkl ::
Poglej za Bryce3D. Dokaj lahka zadeva, samo render engine je obupno počasen.
Your focus determines your reallity
barbarpapa1 ::
Pozdravljen...
V vsakem primeru rabiš za rendering nekakšen 3D model, torej ga boš moral na nek način narediti. Na voljo je precej tovrstne programske opreme (za 3D modeliranje namreč...), vendar se le-ta, glede na to, kateri uporabniški skupini je namenjena, lahko med seboj zelo razlikuje glede načina uporabe.
Tako 3D "programe" delimo na ti. strojniški CAD (Autodesk Mechanical desktop, Autodesk Inventor, SolidWorks, Solid Edge, PTC Pro/Engineer (Wildfire), Dassault systems CATIA (V4, V5), Unigraphics...), kjer je v največ primerih geometrija vodena preko dimenzij (parametric - dimension driven - npr. če želiš spremeniti širino vodnega bloka, samo klikneš na dimenzijo, ki definira širino, jo spremeniš, regeneriraš geometrijo in voila... blok ima novo širirno). Strojniški CAD programi dajejo velik povdarek tudi na oblikovanje in kontrolo sestavov, izdelavo tehniških risb, izdelavo programov za CNC obdelavo itd...Povdarka na renderingu je tu manj, čeprav skoraj vsi omogočajo tovrstno ustvarjanje (samo je navadno kar mučno, predno prideš do uporabnih rezultatov)
Drugo so programi za spolšno 3D modeliranje (Alias/Wavefront Maya, Cinema, 2D Studia Max, Bryce etc..), ki omogočajo praktično modeliranje vsega (tudi ti. organskih oblik, npr. Gollum v LOTR two towers). Tukaj načeloma ni dimenzijko vodenih gradnikov, povdarek je na modeliranju površin. Ti programi imajo načeloma vedno zelo dobre rendering pogone, zraven pa omogičajo še animacijo likov ipd...
Kot podgrupo programov za splošno 3D modeliranje pa lahko navedemo programe, namenjene industrijskim oblikvalcem (Npr. Alias Studio, ICEM Surf, PTC Pro/CDRS, Rhinoceros...). To so načeloma površinski modelirniki z velikim povdarkom na kontroli kvalitete površin (predvsem nad tangentnimi prehodi, ti. C2 kontiuniteta oz. A-class surfaces. Prav tako imajo zelo dobre rendering pogone, vendar navadno ne omogočajo animacij...
Glede izdelave renderingov imam sam zelo dobre izkušnje s kombinacijo Rhinoceros + Flamingo (Rendering), kjer sem zelo hitro prišel do dobrih senčenih fotorealističnih (renderiranih) slikic. Sam Rhinota ne uporabljam za modeliranje (sem zakrknjen Pro/Engineer uporabnik), ker pa podbpira ogromno 3D formatov se da 3D model z lahkoto uvoziti vanj in ga nato obdelovati naprej. Pa še demo verzija se da bresplačno dobit in pa tutorialov je na netu kolikor hočeš....
Pa fajn modeliranje in senčenje želim...
LP
Jože
V vsakem primeru rabiš za rendering nekakšen 3D model, torej ga boš moral na nek način narediti. Na voljo je precej tovrstne programske opreme (za 3D modeliranje namreč...), vendar se le-ta, glede na to, kateri uporabniški skupini je namenjena, lahko med seboj zelo razlikuje glede načina uporabe.
Tako 3D "programe" delimo na ti. strojniški CAD (Autodesk Mechanical desktop, Autodesk Inventor, SolidWorks, Solid Edge, PTC Pro/Engineer (Wildfire), Dassault systems CATIA (V4, V5), Unigraphics...), kjer je v največ primerih geometrija vodena preko dimenzij (parametric - dimension driven - npr. če želiš spremeniti širino vodnega bloka, samo klikneš na dimenzijo, ki definira širino, jo spremeniš, regeneriraš geometrijo in voila... blok ima novo širirno). Strojniški CAD programi dajejo velik povdarek tudi na oblikovanje in kontrolo sestavov, izdelavo tehniških risb, izdelavo programov za CNC obdelavo itd...Povdarka na renderingu je tu manj, čeprav skoraj vsi omogočajo tovrstno ustvarjanje (samo je navadno kar mučno, predno prideš do uporabnih rezultatov)
Drugo so programi za spolšno 3D modeliranje (Alias/Wavefront Maya, Cinema, 2D Studia Max, Bryce etc..), ki omogočajo praktično modeliranje vsega (tudi ti. organskih oblik, npr. Gollum v LOTR two towers). Tukaj načeloma ni dimenzijko vodenih gradnikov, povdarek je na modeliranju površin. Ti programi imajo načeloma vedno zelo dobre rendering pogone, zraven pa omogičajo še animacijo likov ipd...
Kot podgrupo programov za splošno 3D modeliranje pa lahko navedemo programe, namenjene industrijskim oblikvalcem (Npr. Alias Studio, ICEM Surf, PTC Pro/CDRS, Rhinoceros...). To so načeloma površinski modelirniki z velikim povdarkom na kontroli kvalitete površin (predvsem nad tangentnimi prehodi, ti. C2 kontiuniteta oz. A-class surfaces. Prav tako imajo zelo dobre rendering pogone, vendar navadno ne omogočajo animacij...
Glede izdelave renderingov imam sam zelo dobre izkušnje s kombinacijo Rhinoceros + Flamingo (Rendering), kjer sem zelo hitro prišel do dobrih senčenih fotorealističnih (renderiranih) slikic. Sam Rhinota ne uporabljam za modeliranje (sem zakrknjen Pro/Engineer uporabnik), ker pa podbpira ogromno 3D formatov se da 3D model z lahkoto uvoziti vanj in ga nato obdelovati naprej. Pa še demo verzija se da bresplačno dobit in pa tutorialov je na netu kolikor hočeš....
Pa fajn modeliranje in senčenje želim...
LP
Jože
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Povejte mi kaj o modelirnih programihOddelek: Programska oprema | 2200 (2073) | dzinks63 |
» | SketchUp zastonj! (potem, ko je proizvajalca, @last software, kupil Google) (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 15434 (11761) | Company |
» | Freeware 3d software za modeliranje ?Oddelek: Programska oprema | 1964 (1854) | Andruxa |
» | najbolj enostaven program za 3d modeliranjeOddelek: Programska oprema | 7772 (7601) | barbarpapa1 |
» | program za risanje načrtovOddelek: Programska oprema | 8772 (8728) | barbarpapa1 |