Forum » Na cesti » Dolgoročni najem vozila
Dolgoročni najem vozila
jellychelsea ::
Sem še malo pofirbcal po avtohišah (seveda tam, kjer omenjajo to možnost) in se jim zgleda s tem ne da ubadat. Dobil nisem niti ene ponudbe, samo odgovore, da se to ne splača ali pa da naj kontaktiram njihove finance - no oni so pa seveda rekli, da mora prodajalec vse vedet in dat informativno ponudbo. Iz zgornjih postov sklepam, da se tega pri nas zgleda res ne splača - mogoče čez 30 let :) Me pa jezi, da majo na internetu napisane stvari ala tole: "Mesečna najemnina vključuje vse stroške povezane z uporabo vozila, je vnaprej dogovorjena in običajno nižja, kot pri drugih oblikah financiranja." Nihče pa noče potem konkretnih številk ponudit...
Steinkauz ::
Ja angleži recimo imajo to:
https://www.synergycarleasing.co.uk/syn...
Samo tankaš, vse ostalo je na njih.
Primer
https://www.synergycarleasing.co.uk/syn...
Samo tankaš, vse ostalo je na njih.
Primer
gruntfürmich ::
Ja angleži recimo imajo to:
https://www.synergycarleasing.co.uk/syn...
Samo tankaš, vse ostalo je na njih.
Primer
sicer je kilometrov malo v pogodbi, ampak cena pa se že kar približuje stroškom lastništva.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
m0LN4r ::
Zdaj pa si se kdaj preberite kak drobni tisk o "maintenance" o predvideni obrabi in neobicajni obrabi in izrednih popravilih xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
gruntfürmich ::
Zdaj pa si se kdaj preberite kak drobni tisk o "maintenance" o predvideni obrabi in neobicajni obrabi in izrednih popravilih xD
a izrednih posegov pa pri lastništvu avta ni? nič ne crkne?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
feryz ::
gruntfürmich je izjavil:
sicer je kilometrov malo v pogodbi, ampak cena pa se že kar približuje stroškom lastništva.Glede na statistiko, jih je kar nekaj več, kot jih naredi povprečen avto v Sloveniji.
Se pravi pokrijejo potrebe kakih 60 do 70 posto avtomobilov v Sloveniji.
Pri EV se ravno ta argument uporablja za plus, tukaj pa ga navajaš kot minus.
Invictus ::
Avtohiše se nočejo iti najema, ker dobijo nazaj popolnoma zjeban avto. Tako kar se tiče motorja, mehanike, in čistoče.
Očitno se niso dobro zaščitili pred tem...
Očitno se niso dobro zaščitili pred tem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
gruntfürmich ::
Glede na statistiko, jih je kar nekaj več, kot jih naredi povprečen avto v Sloveniji.
Se pravi pokrijejo potrebe kakih 60 do 70 posto avtomobilov v Sloveniji.
Pri EV se ravno ta argument uporablja za plus, tukaj pa ga navajaš kot minus.
''povprečen avto'' je lahko avto ki ga ni. statistična kategorija za bebčke.
recimo da polovica avtov naredi 20000km letno, polovica pa 1km. povprečje je 10000km letno. torej kdo rabi avto, ki leto naredi 10000km?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Steinkauz ::
gruntfürmich je izjavil:
Ja angleži recimo imajo to:
https://www.synergycarleasing.co.uk/syn...
Samo tankaš, vse ostalo je na njih.
Primer
sicer je kilometrov malo v pogodbi, ampak cena pa se že kar približuje stroškom lastništva.
Milje != kilometri
To je 16k kilometrov na leto, mislm da dovolj za ogromno večino slovenije.
V slo take ponudbe pač ni. V UK pa bi dejansko lahk mel zelo fix in no fuss stroške avtomobila.
LeQuack ::
Avtohiše pri nas imajo preveč profita s prodajo avtomobila, zato se jim ne da it tega. Če bi imeli manj bi mogoče začeli razmišljati o tej storitvi.
Quack !
mn ::
gruntfürmich je izjavil:
Ja angleži recimo imajo to:
https://www.synergycarleasing.co.uk/syn...
Samo tankaš, vse ostalo je na njih.
Primer
sicer je kilometrov malo v pogodbi, ampak cena pa se že kar približuje stroškom lastništva.
Milje != kilometri
To je 16k kilometrov na leto, mislm da dovolj za ogromno večino slovenije.
V slo take ponudbe pač ni. V UK pa bi dejansko lahk mel zelo fix in no fuss stroške avtomobila.
Ravno tako pa tudi ni nekam zelo ugodno. 14400 funtov te 4 4 letih stane vozilo, ki je novo vredno pri nas od 18 do 22 tisoč, + kakih 3 000 bi pri nas prišlo kasko + kakega tisočaka servisi. Za gume niti nisem prepričan, če jih res menjajo na svoje stroške - tam je omenjen neki fair use in "replace on puncture":
Tyres – Synergy Total Care operates a ‘Fair Play’ policy when it comes to tyres. In the event of an unfortunate puncture or blowout, we’ll cover the cost of your replacement tyres.
Kaj sem še pozabil šteti? Kakor vidim je dražje, ampak "fuss free" - torej nobene zajebancije s prodajo, in enaka položnica vsak mesec.
EDIT: pravzaprav pri gumah mislim, da menjava ni predvidena. 4 leta in 64.000 km bi morale gume zdržat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
mn ::
m0LN4r ::
gruntfürmich je izjavil:
Zdaj pa si se kdaj preberite kak drobni tisk o "maintenance" o predvideni obrabi in neobicajni obrabi in izrednih popravilih xD
a izrednih posegov pa pri lastništvu avta ni? nič ne crkne?
Naceloma ne, ker prask ni nujno popravljat.
Ko pa vrnes tak avto te pa olupijo za vsako prasko in kar ni v okvirih normalne uporabe na 10kkm.
Sem na forumu enga bral, k je vrnil avto je dobil se zraven racun za 5000e zaradi par praskic na laku in dveh na felgah.
Itn.
Tudi zavore ti lahko zaracunajo, ce jih unicis v 10kkm.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
LeQuack ::
Avtohiše pri nas imajo preveč profita s prodajo avtomobila, zato se jim ne da it tega. Če bi imeli manj bi mogoče začeli razmišljati o tej storitvi.
Avtohiše imajo zelo malo profita z novimi avti. Servisi so vir denarja.
Ta mit da imajo malo profita očitno noče it stran. Če bi imel malo profita se ne bi šli tega, ergo imajo veliko profita. Poleg tega pa je sedaj vsaka avtohiša postala še lizing ponudnik, tako da še s tem lepo služijo.
Quack !
feryz ::
Avtohiše pri nas imajo preveč profita s prodajo avtomobila, zato se jim ne da it tega. Če bi imeli manj bi mogoče začeli razmišljati o tej storitvi.Mislim, kje jih pobirate!?
Ko se nazadnje kupil Mondeota, so pri prodajni ceni 31 jurjev, imeli 300 evrov RVC-ja. Glih toliko, da so ga lahko oprali.
Ok, če so pridni, dobijo konec leta še super rabat na vse, kar so tekom leta prodali. Ampak tega je malo in ni garantirano.
LeQuack ::
Za 300€ profita se nobenemu ne bi splačalo imeti avtohišo odprto in zaposlovati ljudi, ni ekonomske računice. Tako da mi je smešno da padete na te fore.
Quack !
mn ::
Mato989 ::
Za 300€ profita se nobenemu ne bi splačalo imeti avtohišo odprto in zaposlovati ljudi, ni ekonomske računice. Tako da mi je smešno da padete na te fore.
Ne znaš brati? Denar se ustvarja kasneje s servisi in popravili. S prodajo verjetno niti ne pokrivajo stroškov.
To skoraj ne verjamem... če to drži, boš moral razložit kako lahko dajo popusta tudi 1k recimo pri renaultu... Hočeš trdit da grejo v minus pri nabavni ceni? Sicer možno ampak jaz to enostavno ne verjamem...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
PINki ::
Je res, imam prijatelja prodajalca v Citroen avtohiši in pravi 150-300€ po avtu je zaslužek. Na servisu služijo.
m0LN4r ::
Paa na koncu leta se dobi, ce se proda tolko in tolko od centrale, ampak teh informacij prodajalec naceloma nima na razpolago.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Je res, imam prijatelja prodajalca v Citroen avtohiši in pravi 150-300€ po avtu je zaslužek. Na servisu služijo.
Za poceni mlinčke.
Pri dražjih avtih so hitro 20% marže. Misliš, da se Audi Q8 ali BMW 550d proda za jurja marže? No way...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jotunn2 ::
Je res, imam prijatelja prodajalca v Citroen avtohiši in pravi 150-300€ po avtu je zaslužek. Na servisu služijo.
Seveda sluzijo na servisih.... za mojega pride servis cca. 2x letno dobrih 200eur (skupaj z materialom). Sedaj pa racunaj koliko servisov dnevno morajo narediti, da lahko samo place zaposlenih v servisih placa, pozabi na floto testnih avtomobilov, 1000+m2 salona itd. Tako da kar veselo verjemite, da pri avtu za 50k eur zasluzijo 300eur.... in iz teh 300eur ti da zraven zastonj se zimske gume ter 3 servise
Mato989 ::
Ja mogoče na Cliotu (in Clio rangu avtov) imajo res zaslužka 300EUR, po tem ko ti dajo 800 popusta... ampak na avtih za 35, 40, 55k pa dvomim da majo 300eur čistega...
No razen če dobivajo poračune v velikostih par k po avtu potem mogoče...
No razen če dobivajo poračune v velikostih par k po avtu potem mogoče...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ZveeZ ::
300€ marze pri 10k+ artiklu?
Pa kje vi zivite?
300€ marze si vzame trgovec pri artiklu za 1k.
Pa kje vi zivite?
300€ marze si vzame trgovec pri artiklu za 1k.
Groot ::
Je res, imam prijatelja prodajalca v Citroen avtohiši in pravi 150-300€ po avtu je zaslužek. Na servisu služijo.
Tale tvoj prijatelj ti bodisi laže bodisi je zelo naiven ko mu šefi rečejo da imajo samo 300 EUR marže Poglej malo letna poročila največjih slovenskih avtohiš pa ti bo hitro jasno da takšnih zaslužkov ni mogoče narediti zgolj na servisih.
PINki ::
No, da razcistimo nekaj, kot ste ze sami ugotovili. To je marza na mlincke. DS (premium) serija se itak prodaja samo v Lj kolikor vem, tam pa verjetno vec poberejo.
Levji delež si odtrga uvoznik baje.
Levji delež si odtrga uvoznik baje.
jotunn2 ::
Ja 300eur marze je za kavne mlincke, ki stanejo 700eur. Za avtomobilske "mlincke" pa pac ne. Tudi ce je avto 10.000eur ima prodajalec precej vec kot 300eur marze. Ampak seveda lahko verjames tvojemu prijatelju, ki te, kot je napisal Groot, nateguje ko mladega majmuna ali pa nima pojma.
feryz ::
Drugič, ko ga boste šli kupit, naj vam račun pokažejo. Saj to niti ni tako težko, kot si tukaj mislite in nakladate.
Mondeo je imel priporočeno ceno 39 900 eur, plačal sem ga 31 000 eur.
Ko sem drkal trgovca, naj še malo spusti, je popenil, šel po račun od Forda in mi ga pokazal.
Ko me je vprašal, če mi res da še kaj, sem mu hotel reči, naj rajši malo dvigne. Prav zasmilil se mi je. Vsak dela zato da preživi, ne zato, da se dela norca iz samega sebe.
Mondeo je imel priporočeno ceno 39 900 eur, plačal sem ga 31 000 eur.
Ko sem drkal trgovca, naj še malo spusti, je popenil, šel po račun od Forda in mi ga pokazal.
Ko me je vprašal, če mi res da še kaj, sem mu hotel reči, naj rajši malo dvigne. Prav zasmilil se mi je. Vsak dela zato da preživi, ne zato, da se dela norca iz samega sebe.
Mato989 ::
Drugič, ko ga boste šli kupit, naj vam račun pokažejo. Saj to niti ni tako težko, kot si tukaj mislite in nakladate.
Mondeo je imel priporočeno ceno 39 900 eur, plačal sem ga 31 000 eur.
Ko sem drkal trgovca, naj še malo spusti, je popenil, šel po račun od Forda in mi ga pokazal.
Ko me je vprašal, če mi res da še kaj, sem mu hotel reči, naj rajši malo dvigne. Prav zasmilil se mi je. Vsak dela zato da preživi, ne zato, da se dela norca iz samega sebe.
No samo to pomeni da je na redno ceno imel marže 9k+ To je skor 25%!!!!!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
feryz ::
Ampak ni niti enega prodal za ta denar. Tako da bi lahko napisal tudi 100 jurjev na tisti listek, pa mu ne bi nič nucalo.
Mato989 ::
Ampak ni niti enega prodal za ta denar. Tako da bi lahko napisal tudi 100 jurjev na tisti listek, pa mu ne bi nič nucalo.
No, to je stvar kvalitete trgovca... še vedno je na redno ceno marže 9k+
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Sicer pa, glede na to, da sem verjetno edini na tem forumu, ki "dolgoročno" (6 mesecev plus) najema avto, lahko naredimo izračun.
Lastništvo.
Recimo, da vse računamo na 5 let, ker je garancije toliko (5 let in 200 kkm).
Prodajna cena je 150.000 €.
Pol keš, pol leasing, se pravi 75 k€ + 75 k€ in 20% znese 165 k€.
Po petih letih, pri cca 200 kkm, je avto vreden kakih 25% oz. 37,5 k€.
Mesečni strošek je torej 1875 evrov.
Sam moraš registrirati, približno točno 2.500 evrov (z največjimi možnimi popusti) oz. 208 evrov.
Sam moraš kupovati gume, 2 kompleta po jurja in pol pride 3.000 ali 250 evrov mesečno.
Vinjeta cca. 10 evrov mesečno.
2 servisa letno po 450 evrov, 75 evrov.
To je to, kar je razlika z najemom. Če vse seštejemo, pride 2.420 evrov.
Najem.
Ok, tukaj je vse stvar pogajanj. Poleg tega je razlika med fizično in pravno osebo.
Dogovoril sem se za najem za 1.750 evrov + DDV. In toliko me stane avto mesečno. 1.750 evrov, pika, konec, zaključeno.
Če bi bil fizičar, bi plačal 2.135 evrov mesečno, kar je še vedno bolj ugodno od lastništva.
Torej kje je caka nakupa?
Gre preprosto za to, da je najemna cena nerealna. Avto najemam za ceno ene toyote auris. Ok, za ceno ene drvarnice tipa Octavia, se pravi avta, ki stane nekje okrog 25 jurjev.
Realna cena za najem mojega bi bila duplo tega, kar plačujem jaz.
Lastništvo.
Recimo, da vse računamo na 5 let, ker je garancije toliko (5 let in 200 kkm).
Prodajna cena je 150.000 €.
Pol keš, pol leasing, se pravi 75 k€ + 75 k€ in 20% znese 165 k€.
Po petih letih, pri cca 200 kkm, je avto vreden kakih 25% oz. 37,5 k€.
Mesečni strošek je torej 1875 evrov.
Sam moraš registrirati, približno točno 2.500 evrov (z največjimi možnimi popusti) oz. 208 evrov.
Sam moraš kupovati gume, 2 kompleta po jurja in pol pride 3.000 ali 250 evrov mesečno.
Vinjeta cca. 10 evrov mesečno.
2 servisa letno po 450 evrov, 75 evrov.
To je to, kar je razlika z najemom. Če vse seštejemo, pride 2.420 evrov.
Najem.
Ok, tukaj je vse stvar pogajanj. Poleg tega je razlika med fizično in pravno osebo.
Dogovoril sem se za najem za 1.750 evrov + DDV. In toliko me stane avto mesečno. 1.750 evrov, pika, konec, zaključeno.
Če bi bil fizičar, bi plačal 2.135 evrov mesečno, kar je še vedno bolj ugodno od lastništva.
Torej kje je caka nakupa?
Gre preprosto za to, da je najemna cena nerealna. Avto najemam za ceno ene toyote auris. Ok, za ceno ene drvarnice tipa Octavia, se pravi avta, ki stane nekje okrog 25 jurjev.
Realna cena za najem mojega bi bila duplo tega, kar plačujem jaz.
Mato989 ::
Sicer pa, glede na to, da sem verjetno edini na tem forumu, ki "dolgoročno" (6 mesecev plus) najema avto, lahko naredimo izračun.
Lastništvo.
Recimo, da vse računamo na 5 let, ker je garancije toliko (5 let in 200 kkm).
Prodajna cena je 150.000 €.
Pol keš, pol leasing, se pravi 75 k€ + 75 k€ in 20% znese 165 k€.
Po petih letih, pri cca 200 kkm, je avto vreden kakih 25% oz. 37,5 k€.
Mesečni strošek je torej 1875 evrov.
Sam moraš registrirati, približno točno 2.500 evrov (z največjimi možnimi popusti) oz. 208 evrov.
Sam moraš kupovati gume, 2 kompleta po jurja in pol pride 3.000 ali 250 evrov mesečno.
Vinjeta cca. 10 evrov mesečno.
2 servisa letno po 450 evrov, 75 evrov.
To je to, kar je razlika z najemom. Če vse seštejemo, pride 2.420 evrov.
Najem.
Ok, tukaj je vse stvar pogajanj. Poleg tega je razlika med fizično in pravno osebo.
Dogovoril sem se za najem za 1.750 evrov + DDV. In toliko me stane avto mesečno. 1.750 evrov, pika, konec, zaključeno.
Če bi bil fizičar, bi plačal 2.135 evrov mesečno, kar je še vedno bolj ugodno od lastništva.
Torej kje je caka nakupa?
Gre preprosto za to, da je najemna cena nerealna. Avto najemam za ceno ene toyote auris. Ok, za ceno ene drvarnice tipa Octavia, se pravi avta, ki stane nekje okrog 25 jurjev.
Realna cena za najem mojega bi bila duplo tega, kar plačujem jaz.
Težava je v tem, da imaš v primeru leasinga na koncu avto in 37,5k vrednosti, v primeru najema pa zahvalo od avtohiše na belem papirju, če sploh =)
Sploh pa je pri 10 letnem intervalu, kmalu bolje imet avto, oz. vsako leto ko imaš avto ki si ga izplačal, se obračaš v prid lastništvu.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Saj sem odračunal.
For je še ogromno. Res računam na 5 let, ampak pri najemu imaš vsake 2 leti nov avto, ponavadi.
Pri lastništvu, boš v petih letih imel kup nepredvidenih stroškov izven garancije.
In še, in še.
Problem je res le cena najema. Za tako, kot jo imam trenutno, podpišem takoj. In nikoli več ne kupim avta.
For je še ogromno. Res računam na 5 let, ampak pri najemu imaš vsake 2 leti nov avto, ponavadi.
Pri lastništvu, boš v petih letih imel kup nepredvidenih stroškov izven garancije.
In še, in še.
Problem je res le cena najema. Za tako, kot jo imam trenutno, podpišem takoj. In nikoli več ne kupim avta.
Mato989 ::
Saj sem odračunal.
For je še ogromno. Res računam na 5 let, ampak pri najemu imaš vsake 2 leti nov avto, ponavadi.
Pri lastništvu, boš v petih letih imel kup nepredvidenih stroškov izven garancije.
In še, in še.
Problem je res le cena najema. Za tako, kot jo imam trenutno, podpišem takoj. In nikoli več ne kupim avta.
Kakih nepredvidenih stroškoh izven garancije točno pa? Nima kr vsak nekih ekstra blaznih stroškov... moj foter je kupil Laguno pred leti jo je mel 10 let... pa je edini strošek izven garancije (če odmislimo redne servise pa menjave vsega kar pač je po XX kilometrih treba menjat ampak to je rang 1k povprečno letno, menjal sklopko in palico za volan al kaj že je tisto... to je edino kar je bilo nepričakovano...
Težko mi bo kdo rekel, da bi se njemu bolj splačal najem Lagune za 10 let v nakih absurdnih cifrah ranga 500+ na mesec... kar bi zagotovo bilo glede na to da je nova stala cca 24k...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Po takih cifrah, kot jih tukaj navajajo, zagotovo.
Saj sem ti podal računico, ki sem jo delal pri sebi.
Če je nov avto 25 jurjev in ga dobiš v najem za 350 evrov mesečno, lahko mirne duše zagrabiš ponudbo.
Vsake 2 leti boš imel nov avto in prišel mnogo ceneje skozi, kot s svojim.
Pri 400 evrih mesečno se ti nekje zadeva izenači.
Vse kar je več, bo dražje kot lastništvo. Če zanemariš, da boš res vozil svoja, ampak stara jajca.
Saj sem ti podal računico, ki sem jo delal pri sebi.
Če je nov avto 25 jurjev in ga dobiš v najem za 350 evrov mesečno, lahko mirne duše zagrabiš ponudbo.
Vsake 2 leti boš imel nov avto in prišel mnogo ceneje skozi, kot s svojim.
Pri 400 evrih mesečno se ti nekje zadeva izenači.
Vse kar je več, bo dražje kot lastništvo. Če zanemariš, da boš res vozil svoja, ampak stara jajca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
m0LN4r ::
Ce racunas 30% izgube/24 mescev na _nabavno_ ceno, bi moral biti z najemom bolj proti 300€.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tony1 ::
Drugič, ko ga boste šli kupit, naj vam račun pokažejo. Saj to niti ni tako težko, kot si tukaj mislite in nakladate.
Mondeo je imel priporočeno ceno 39 900 eur, plačal sem ga 31 000 eur.
Ko sem drkal trgovca, naj še malo spusti, je popenil, šel po račun od Forda in mi ga pokazal.
Ko me je vprašal, če mi res da še kaj, sem mu hotel reči, naj rajši malo dvigne. Prav zasmilil se mi je. Vsak dela zato da preživi, ne zato, da se dela norca iz samega sebe.
Okej, pa lahko še napišeš, kakšna je bila trgovčeva nabavna cena?
LeQuack ::
https://www.24ur.com/novice/znanost-in-...
"Free2move v Sloveniji deluje pod okriljem skupine Emil Frey. Trenutno je v voznem parku na voljo 120 vozil na 14 agentskih mestih. Do konca leta 2023 načrtujejo, da bodo ponudili več kot 500 vozil na 50 agentskih mestih po Sloveniji. Free2move je prisoten v 170 državah in ima več kot 400.000 vozil za najem, 500.000 parkirnih mest, 195.000 polnilnih mest."
"Free2move v Sloveniji deluje pod okriljem skupine Emil Frey. Trenutno je v voznem parku na voljo 120 vozil na 14 agentskih mestih. Do konca leta 2023 načrtujejo, da bodo ponudili več kot 500 vozil na 50 agentskih mestih po Sloveniji. Free2move je prisoten v 170 državah in ima več kot 400.000 vozil za najem, 500.000 parkirnih mest, 195.000 polnilnih mest."
Quack !
feryz ::
To ni dolgoročni najem, ampak dnevni.
Je pa kul, rabiš avto in se moraš najprej z busom ali cugom guncati v jblano, tam zamenjaš 2 trole in na koncu še par 100 metrov prepešačiš.
Ko avto odrabiš, ponoviš postopek.
In se imaš ful fajn, ker nimaš svojega avta.
Je pa kul, rabiš avto in se moraš najprej z busom ali cugom guncati v jblano, tam zamenjaš 2 trole in na koncu še par 100 metrov prepešačiš.
Ko avto odrabiš, ponoviš postopek.
In se imaš ful fajn, ker nimaš svojega avta.
m0LN4r ::
To je nekje 3x drazje, kot avto kupit in prodat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
cvalsr ::
Od lizinga res ni cenejši, je pa v veliko primerih cenejših od lastništva vozila v celoti.
Kako pa je to možno? Vsak strošek avta je neodvisen od tega, ali ga plača lastnik, najemodajalec ali najemojemalec. Torej najemodajalec 'časti' del stroškov najemojemalcu in ob tem še zasluži? Ali ga daje v najem v svojo izgubo?
Ni ravno po ZKP.
Likalnik ::
Da se še jaz vključim v debato....kaj se trenutno splača kupiti, če na leto delaš 40k km....
Ravno danes sem prodal avto...katerega sem imel 4 leta in naredil 170k km (kupil sem novega)...vmes sem delal skoraj da dvakrat na leto majhni servis, potem veliki servis, gume, bremze itd....uglavnem skoraj 2000€ na leto samo za vzdrževanje + bencin + leasing + kasko.
kaj kupiti za toliko kilometrov in da bo vzdrževanje dokaj znosno? na kakšen način kupiti? operativni lizing, dolgoročni najem, nakup novega avta na lizing, nakup rabljenega avta na keš....?
kaj bi bilo boljše kupiti rabljenega Pasata za 10k € in ga zgoniti do konca....koliko je to varno na cesti oziroma prav tako bo šlo veliko denarja za servise....mogoče bi malo privarčeval pri zavarovanju, ker ne bi imel kasko...in ne bi imel lizinga...pač bencin in redni servisi (katere bi lahko delal pri lokalnem mehaniku pod kozolcem)....pri trenutnem avtomobilu so bili delani servisi pri pooblaščenem serviserju zaradi lizinga in garancije.
gledam mogoče tudi za EV (doma imam elektrarno) tu sem prišparal na gorivu...kako je s servisi...avto bo imel čez cca 4 leta zopet 170k km in kaj potem? bo EV avto tudi pri teh kilometrih še zmeraj delal brez večjih težav?
Glede na to, da se vozim samo po SLO in 95% po AC, težav z polnjenji in dosegom ne vidim....
kot rečeno, težava ni kupiti...težava je vzdrževati še posebej, če delaš na leto 40k km.
Ravno danes sem prodal avto...katerega sem imel 4 leta in naredil 170k km (kupil sem novega)...vmes sem delal skoraj da dvakrat na leto majhni servis, potem veliki servis, gume, bremze itd....uglavnem skoraj 2000€ na leto samo za vzdrževanje + bencin + leasing + kasko.
kaj kupiti za toliko kilometrov in da bo vzdrževanje dokaj znosno? na kakšen način kupiti? operativni lizing, dolgoročni najem, nakup novega avta na lizing, nakup rabljenega avta na keš....?
kaj bi bilo boljše kupiti rabljenega Pasata za 10k € in ga zgoniti do konca....koliko je to varno na cesti oziroma prav tako bo šlo veliko denarja za servise....mogoče bi malo privarčeval pri zavarovanju, ker ne bi imel kasko...in ne bi imel lizinga...pač bencin in redni servisi (katere bi lahko delal pri lokalnem mehaniku pod kozolcem)....pri trenutnem avtomobilu so bili delani servisi pri pooblaščenem serviserju zaradi lizinga in garancije.
gledam mogoče tudi za EV (doma imam elektrarno) tu sem prišparal na gorivu...kako je s servisi...avto bo imel čez cca 4 leta zopet 170k km in kaj potem? bo EV avto tudi pri teh kilometrih še zmeraj delal brez večjih težav?
Glede na to, da se vozim samo po SLO in 95% po AC, težav z polnjenji in dosegom ne vidim....
kot rečeno, težava ni kupiti...težava je vzdrževati še posebej, če delaš na leto 40k km.
Moe_Lester ::
Dolgoročni najem se splača izključno pravnim osebam, na račun davčnih ugodnosti.
Če dnevne razdalje ne presegajo 300km potem Tesla Model 3. Poglej zalogo na tesla.com, dobiš za manj kot 39k - 4,5k subvencije. Pa na gorivu boš prihranil 2-3 jurje na leto.
kaj kupiti za toliko kilometrov in da bo vzdrževanje dokaj znosno? na kakšen način kupiti? operativni lizing, dolgoročni najem, nakup novega avta na lizing, nakup rabljenega avta na keš....?
Če dnevne razdalje ne presegajo 300km potem Tesla Model 3. Poglej zalogo na tesla.com, dobiš za manj kot 39k - 4,5k subvencije. Pa na gorivu boš prihranil 2-3 jurje na leto.
Likalnik ::
Moe_Lester je izjavil:
Dolgoročni najem se splača izključno pravnim osebam, na račun davčnih ugodnosti.
kaj kupiti za toliko kilometrov in da bo vzdrževanje dokaj znosno? na kakšen način kupiti? operativni lizing, dolgoročni najem, nakup novega avta na lizing, nakup rabljenega avta na keš....?
Če dnevne razdalje ne presegajo 300km potem Tesla Model 3. Poglej zalogo na tesla.com, dobiš za manj kot 39k - 4,5k subvencije. Pa na gorivu boš prihranil 2-3 jurje na leto.
ja Teslo imam že ogledano in grem v petek do njih pogledat in se malo pogovoriti...gledam osnovno M3 (na zalogi je sicer LR za 42kEUR)....nisem pa našel nobenega za 39kEUR...sem kaj spregledal?
najcenejši je 40,5kEUR (osnovni...sicer rdeče barve...če bi bil bele potem bi bil res 39kEUR)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Moe_Lester ::
Nisi spregledal, v zalogi se vsake toliko pojavi par standard range avtomobilov po tej ceni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko imate mesečnih stroškov z avtom? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 13304 (7430) | D3m |
» | Vračilo "are" (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18275 (6561) | Tidule |
» | Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 38421 (28901) | hojnikb |
» | Zakaj se prodajajo malo rabljeni avtomobili ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19445 (16462) | rejven |