» »

Zakaj se prodajajo malo rabljeni avtomobili ?

Zakaj se prodajajo malo rabljeni avtomobili ?

«
1
2

#000 ::

Gledam malo oglase za avtomobile in je precej oglasov za avtomobile ki so stari samo kakšno leto oz. imajo pod 10k km ...

Razumem, da sem pa tja kdo proda takšen avto ker mu ne ustreza ali iz kakšnega drugega razloga vendar po številu takih oglasov se mi zdi da je malo preveč.

Zakaj bi nekdo prodal avto že po par mescih ?? .. bi razumel, da ga imaš vsaj 2-3 leta ne pa po par mesecih ?

Unknown_001 ::

Večinoma avtomobili ki so jih dajali za testne vožnje. Na primer šel sem probat toyoto gt 86 cena točno tiste ki sem jo vozil je bila 25 jurčkov. Kasneje pogledal koliko je fabrška cena vidim da bi z DDV plačal nekaj malega čez 30 jurjev.

Nekaj je pa tudi takih kjer se je voznik naveličal in je delal menjavo staro za novo. Logika kupovanja telefonov se seli na avtomobile. Tako pogostih faceliftov še ni bilo. Le zakaj neki.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Siddh ::

Pred kratkim sem bil v salonu in je prišel gospod iskat novega scenica za testno vožnjo. Prodajalka ga vpraša kaj pa zdaj vozi in ji pove, da tri mesece starega kadjara. Razlog, da hoče scenica preizkusit pa je, da je kadjar slabo skupaj narejen in mu ni všeč, ter ga hoče menjati za scenica.


hojnikb ::

lizing..
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

RegulusDraco ::

Siddh je izjavil:

Pred kratkim sem bil v salonu in je prišel gospod iskat novega scenica za testno vožnjo. Prodajalka ga vpraša kaj pa zdaj vozi in ji pove, da tri mesece starega kadjara. Razlog, da hoče scenica preizkusit pa je, da je kadjar slabo skupaj narejen in mu ni všeč, ter ga hoče menjati za scenica.


dvomim. Pred nakupom je verjetno preveril kak avto kupuje. Ali pa ga je naročil kar iz kataloag in ga ni niti sprobal niti se vsedel vanj v salonu preden ga je kupil?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

kow ::

Pred nakupom ni enostavno sprobati avto - ker je vsak izdelek relativen. Si bos izposodil 10 avtomobilov in jih vec dni testiral, dase odlocis za nakup?

Se usedes v kadjarja in se ti zdi ok. Nato se peljes s sodelavcem, ki ima boljsi avto. Kar naenkrat je kadjar navadna kanta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RegulusDraco ::

renault Scenic pa je toliko boljši od Kadjara....
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Invictus ::

kow je izjavil:

Si bos izposodil 10 avtomobilov in jih vec dni testiral, dase odlocis za nakup?

Seveda. Saj imajo testne avte.

A ti lahko kar tako filkneš 10k+ denarja za nekaj kar ti ne bo všeč?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kow ::

Zame je 10k veliko denarja - ni pa za vse.
Sem samo odgovarjal RegulusDracu, da s(m)o ljudje razlicni. Nekateri tudi prehitro kaj kupimo - prihranek casa, stres ipd. - nato obzalujemo.

Testni avtomobili?
Dvomim, da veliko ljudi tako kupuje avto. Verjetno jim je nekaj vsec, nato si sposodijo tistega in potrdijo svoj bias, ter kupijo.

Odgovor na originalno vprasanje je pomoje sicer lizing.

Utk ::

Siddh je izjavil:

Pred kratkim sem bil v salonu in je prišel gospod iskat novega scenica za testno vožnjo. Prodajalka ga vpraša kaj pa zdaj vozi in ji pove, da tri mesece starega kadjara. Razlog, da hoče scenica preizkusit pa je, da je kadjar slabo skupaj narejen in mu ni všeč, ter ga hoče menjati za scenica.

Logicno, ljudje niso osli, da bi sli samo dvakrat na led, se petkrat jim je tezko dovolj. Imas primere ko se jim avto staln9 kvari in grejo zamenjat za enakega novega, namesto, da bi kupili kaj drugega. V vsakem primeru imajo prakticno vsi avti rabljeni in novi realne cene, ce je nekaj ceneje, je z razlogom. Ni pa nujno ta razlog pomemben za vse.

Fif55 ::

Tako je, ker je avto vzet na lizing. V bistvu so si ga le "sposodili" za nekaj mescev, nekateri pač tako živijo. Če si lahko privoščiš, si pač lahko. Glavno, da je novi avto, pri vsem ostalem pa šparat na maksimum.

Poznam tudi takšne, ki vzamejo avto za 100k+ avto, zato ker ima njihov sp preveč dobička. Potem pa ga naslednjo leto (ali ko se dobiček ponovi), menjajo spet za novejšega..

NikolormousB ::

Jaz sem svoje čase precej pogosto menjal avtomobile, sigurno vsako leto enega. Trenutnega imam sicer že 3 leta, kar je absolutni rekord, ampak gre čez cca. pol leta od hiše.

Sem pa že kupil nov avto in ga prodal po dobrem letu lastništva in prevoženih cca. 25000km. Drugega sem prodal po 2 letih in cca. 50000km.

Izguba vrednosti je sicer relativno visoka, ampak nič nepričakovanega. Kupujem avtomobile, ki si jih dejansko lahko privoščim. Če mi ga ukradejo in ostanem brez vsega, grem lahko jutri po novega, pa ne bom bankrotiral.

Pa lizing je seveda tudi top pogruntavščina. Namesto, da imaš 30 jurjev vezanih v kos pleha pred hišo, to zate naredi banka. Tudi, če se ti kaj resno zalomi oz. imaš kakšne večje stroške, ti ni treba na hitro prodajati avtomobila ampak nekaj časa iz prihrankov plačuješ lizing položnico.

#000 ::

Nevem... gledam malo nove avtomobile in le te primerjam z rabljenimi par mesecev oz. z prevoženimi pod 10k km ... in nekako nevem če bi se lahko odločil za takega, saj si mislim da je nekaj z njim narobe oz. da je nek tehten razlog da se tako hitro prodaja.

Aston_11 ::

Razlika v ceni med leto starim in novim je nikakva. Vendar kupci primerjajo ceno po ceniku in oglaševano ceno rabljenega. Potem pa rata takoj neka blazna razlika.

NikolormousB ::

Možno, da so tudi takšni vmes. Ampak danes ima večina avtomobilov 5 let garancije +- (oz. imaš vsaj opcijo doplačati). Lahko se ti zgodi, da dobiš limono, ampak malo vztrajnosti na servisu, da ti zamenjajo vse kar je narobe, pa je.

#000 ::

Kaj prevrtavanje kilometrov je še vedno stalna praksa v Sloveniji ali so naštudirali kakšen način kako to preprečevati ? Gledam nove avtomobile predvsem iz tega razloga, da danes ne moreš zaupati da ima avto X km.

NikolormousB ::

Še vedno. Nekatere znamke imajo sicer sistem beleženja servisov, ampak tudi s tem se ne moreš 100% prepričati, da so kilometri realni. Vem, da se precej uvaža avtomobile iz Francije, ki v kratkem času brez enega servisa naredijo 100.000, 120.000km, zbijejo kilometre na 20, 30 jurjev in peljejo na 1. servis. V servisni vse štima, tudi, če je elektronska.

m0LN4r ::

Jaz in moja zena bi se lahko komot skesirala za avto, pa se nisva. Ga raje financirava za 3 leta in cez tri leta bova pac vidla al ga obdrziva al menjava za vecjega ipd. Zinsen oz. obresti so za naju slabega jurja. In rajsi placujem na mesec 90eur, in imam na racunu se vedno 20k+ kot pa da fuknem vse naenkrat ven. Pol se mi pa cez 2-3 leta zalusta en totalno drug avto...

Moj sef je recimo ena taka oseba, ki menja avto vsako leto. Enostavno se navelica, ne da se mu delati servisov, menjavat gum itd. Tole igrackanje ga stane 250eur na mesec, torej 3 jurje na leto in vozi vsako leto drug avto ranga 40k+ eur. Za 40k eur se lahko takole na grobo receno igracka 10 let.
Tako pa imas vsako leto "nov" avto z teoreticno novimi bremzami, novimi gumami in si brez brige - vse pod garancijo.
Ti samo placas, tankas in vozis.

Kdo se pa se dandanes skesira za nov avto in ga vozi (vzdrzuje, popravlja, servisira, cisti) 10 let? Malokdo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

#000 ::

m0LN4r je izjavil:

Ga raje financirava za 3 leta in cez tri leta bova pac vidla al ga obdrziva al menjava za vecjega ipd.


Kako to misliš? Sta vzela avto na lizing ? ... pa kako menjaš potem šo treh letih? Moraš obstoječega prodati ali se ga vrne tistemu ki ti je dal lizing ali... ?

Utk ::

Kdo se pa se dandanes skesira za nov avto in ga vozi (vzdrzuje, popravlja, servisira, cisti) 10 let? Malokdo

Res da malokdo, ampak jaz sem med njimi. Ostane na racunu potem se veliko vec od avta.

m0LN4r ::

Pri volkswagenbank to sploh ni problem. Po treh letih ga lahko odkupis po ceni(zadnji obrok), kolko ti pac ostane ko odstejejo kolko si vplacal (1. obrok + liz) ali ga pa vrnes vwbanki in se ta razlika odsteje od financiranja drugega vozila.

Recimo imas starega polota vrednega 5 jurjev.
Gres po novega Polota. Vrednost novega polota je 20.000eur.
Das notr starega 20.000 - 5000 - 1000 (vw premija, ce menjas za vw), ostane 14.000.
Rad bi financiral za 36 Mesecev. Obresti so malo manj kot 1000eur. Torej smo na 15.000.
Rad bi imel mesecni obrok recimo 150eur. 36*150=5400eur
Stanje po treh letih je 15.000 - 5400 = 9600.

Zdaj pa imas na izbiro, al se skesiras 9600eur in avto je dokoncno tvoj.
Ali pa se odlocis, da bos kupil golfa.
V primeru da kupis golfa. Ti oni vzamejo polota v vrednosti 8500eur, ampak ker menjas VW za VW, dobis spet 1000eur premije in torej 9500eur.
Teh 9500eur potem lahko odstejes od novega golfa.

Sej to je prakticno isto, kot ce bi avto na koncu kupil za istih 9600eur, ga privat prodal in sel s tem kesom nazaj po nov avto. Samo da se celotna zgodba odvija pri vwbank.

Ce koga zanima konkreten izracun, prilimam sliko.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

Še en, ki ne zna delat z denarjem :))


Na koncu leta je vseeno na računu več kot na začetku :)

Kako to misliš? Sta vzela avto na lizing ? ... pa kako menjaš potem šo treh letih? Moraš obstoječega prodati ali se ga vrne tistemu ki ti je dal lizing ali... ?


Tole, kar omenja m0LN4r je operativni lizing oz. poslovni najem. Dejansko avto najameš za neko daljše obdobje (2 do 4 let običajno). V ceno imaš vkalkulirane servise, gume, najem itd. Po tem času lahko avto odkupiš ali menjaš za drugega.

Pri nas je ponudbe relativno malo, v tujini je pa tak način financiranja precej razširjen.

m0LN4r ::

Tako je. Nasi ga imajo tudi, ampak recimo preko porscheleasing: https://www.porscheleasing.si/leasing/o...
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

Evo vam primer:


Seveda, kar je se tukaj kul je, da se lahko vse tri sklope individualno spremeni. Jaz sem vplacal 40%, zato imam mesecne obroke nizje in vzameno sem vzel servisiranje zravn, ker ko rabim avto pelat na servis ne rabim placat nic in se nadomestno vozilo dobim, za kar se pa zmenim, da mi dajo nek random avto za testno voznjo tisto urco.

Plus je seveda, da 3. obrok ni obvezno odplacas. Lahko oni prodajo ta avto za tebe naprej in ti ta "fiktivni dnar" uporabis za 1. obrok naslednjega avta.

*Nekako se mi zdi, da imajo slovenski leasingi veliko vecje obrestne mere.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

FTad ::

#000 je izjavil:

Nevem... gledam malo nove avtomobile in le te primerjam z rabljenimi par mesecev oz. z prevoženimi pod 10k km ... in nekako nevem če bi se lahko odločil za takega, saj si mislim da je nekaj z njim narobe oz. da je nek tehten razlog da se tako hitro prodaja.


Tudi sam se isto sprašujem. Vidim tudi oglase, kjer ima avto cca 2k km ali pa 10k km, vozen od cca pol leta do enega leta. Tukaj se vedno vprašam, kako je prejšnji lasntik z njim delal. A ga je teral v obratih, ko je bil motor še hladen oz pač ni pazil najbolj nanj, saj je vedel, da se ga bo po enem letu znebil...

m0LN4r ::

Tak avto se itak tera, kolk ga lahko saj se ne sekiraš niti najmanj za dolgoročne posledice. Še kolegom ga posodiš, da ga malo sprobajo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Matko ::

Fif55 je izjavil:

Poznam tudi takšne, ki vzamejo avto za 100k+ avto, zato ker ima njihov sp preveč dobička. Potem pa ga naslednjo leto (ali ko se dobiček ponovi), menjajo spet za novejšega..


Očitno ti niso jasne že osnove računovodstva...

bbbbbb2015 ::

#000 je izjavil:

Gledam malo oglase za avtomobile in je precej oglasov za avtomobile ki so stari samo kakšno leto oz. imajo pod 10k km ...

Razumem, da sem pa tja kdo proda takšen avto ker mu ne ustreza ali iz kakšnega drugega razloga vendar po številu takih oglasov se mi zdi da je malo preveč.

Zakaj bi nekdo prodal avto že po par mescih ?? .. bi razumel, da ga imaš vsaj 2-3 leta ne pa po par mesecih ?


Nekaterim denar ni problem pa tudi se ne sekirajo.

Jaz sem za ženo svojčas kupil Opel Corso, staro 2 meseca. Prodajala jo je gospodična, ki je ugotovila, da avto trese, pa premalo potegne.
Vse to je bilo res, bila je Corsa, tricilindrska 1.0.
Nam je bila za do trgovine pa po mestu čisto v redu. Mi smo sicer vedeli, kakšna je ta Corsa 1.0.

Gospodična pa pač ne. Avto si je v salonu ogledala, pa še to 1.2, všeč ji je bil, pa ga je kupila. Koga je dejansko vozila, pa ji je bil vse manj in manj všeč.

Pač tako je.

Zgodovina sprememb…

#000 ::

Ja razumem za da se pojavi sem pa tja kakšen primer, vendar po oglasih sedeč se ne zgodi ampak se to redno dogaja.

680x0 ::

m0LN4r je izjavil:

Pri volkswagenbank to sploh ni problem. Po treh letih ga lahko odkupis po ceni(zadnji obrok), kolko ti pac ostane ko odstejejo kolko si vplacal (1. obrok + liz) ali ga pa vrnes vwbanki in se ta razlika odsteje od financiranja drugega vozila.


Ja, to je na zahodu, predvsem v ZDA, stalna praksa, ljudje sploh ne poznajo cene vozila, ki ga vozijo, vedo le koliko znaša mesečni obrok in kdaj ga bodo lahko zamenjali za novega.

Vsekakor udobno. Ni pa poceni. Leasing obresti so 6% in več letno, kar pri 60% financiranju 30k vrednega vozila pomeni, da samo za leasing obresti plačaš ~1000 EUR letno, nekaj pa izgubiš še pri menjavi vozila, ker bi za rabljeno vozilo na trgu običajno dobil več, kot ti ga oceni avtohiša.

Invictus ::

Za zahodu ljudje raje svoj čas porabijo za služenje denarja, in ne zabijajo cajta s prodajanjem starih jajc...

Zanima jeih mesečni strošk zaradi finančnega planiranja in to je to...

Če sešteješ čas in denar, ki ga vložiš v popravilo, čiščenje in prodajo starega avta, bi tisto brezzvezno razliko z lahkoto zaslužil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

680x0 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Pri volkswagenbank to sploh ni problem. Po treh letih ga lahko odkupis po ceni(zadnji obrok), kolko ti pac ostane ko odstejejo kolko si vplacal (1. obrok + liz) ali ga pa vrnes vwbanki in se ta razlika odsteje od financiranja drugega vozila.


Ja, to je na zahodu, predvsem v ZDA, stalna praksa, ljudje sploh ne poznajo cene vozila, ki ga vozijo, vedo le koliko znaša mesečni obrok in kdaj ga bodo lahko zamenjali za novega.

Vsekakor udobno. Ni pa poceni. Leasing obresti so 6% in več letno, kar pri 60% financiranju 30k vrednega vozila pomeni, da samo za leasing obresti plačaš ~1000 EUR letno, nekaj pa izgubiš še pri menjavi vozila, ker bi za rabljeno vozilo na trgu običajno dobil več, kot ti ga oceni avtohiša.

Jaz placam fiksnih 815eur obresti za 3 leta in 75.000km za 25k vreden avto. Ni to ZDA, to je DE.
ljudje sploh ne poznajo cene vozila

Ceno vozila in obresti, pise 3 vrstice nad obroki. Mas tam sliko, sem ti dal primer.
Lahko jaz avto na koncu odkupim in ga privat prodam naprej.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

Če sešteješ čas in denar, ki ga vložiš v popravilo, čiščenje in prodajo starega avta, bi tisto brezzvezno razliko z lahkoto zaslužil.

Tako nekako. Umazan, zasran, popraskan avto boknedaj z pikico rje, slabimi gumami, bremzami, rabis cas, denar in voljo. Pa boknedaj, da nimas postemplane servisne...
Jaz se ne mislim oglasat random neznancem na telefon in zrtvovat svoj cas, da pridejo avto gledat ipd. sranje.

Smo mi prodajali VW Boro privat, pa smo jo na koncu prodali za 1200eur vec, kot je ponujala avtohisa. Smo pa dal 300eur za licenje, pol je trebalo se pucat in glancat, pa se tri mesce se jebat z glupim folkom preko telefona in srecanje za prodajo pa blablabla (kupoprodajne, odjava prijava).
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Leasing obresti so 6% in več letno, kar pri 60% financiranju 30k vrednega vozila pomeni, da samo za leasing obresti plačaš ~1000 EUR letno, nekaj pa izgubiš še pri menjavi vozila, ker bi za rabljeno vozilo na trgu običajno dobil več, kot ti ga oceni avtohiša.

30k vreden avto (operativni lizing za 15kkm letno):
50% 1. obrok 15.000 +
36*36,62 = 1.319 +
zadnji del 14.477
SKupaj: 30.795
Obresti so torej: 800eur za 30k vreden avto. Wow.

IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

SambaShare ::

Prištej še obvezni kasko vsa leta najema.

m0LN4r ::

Jaz imam vedno kasko, pa ce je lizing al pa ne.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

#000 je izjavil:

Ja razumem za da se pojavi sem pa tja kakšen primer, vendar po oglasih sedeč se ne zgodi ampak se to redno dogaja.


V Sloveniji se letno proda cca. 60.000 avtomobilov. Pri takšni masi niti ni čudno da se pojavi nekaj 10, mogoče 100 primerov, ko ljudje avto hitro zamenjajo.

Prištej še obvezni kasko vsa leta najema.


Kasko je pri novem avtomobilu tako ali tako no brainer.

SambaShare ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz imam vedno kasko, pa ce je lizing al pa ne.


Večina pa ne. In če kupiš novega, kasko zavaruješ samo par let in ga zvoziš do "konca" (>10 let) se nabere kar precej.

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Leasing obresti so 6% in več letno, kar pri 60% financiranju 30k vrednega vozila pomeni, da samo za leasing obresti plačaš ~1000 EUR letno, nekaj pa izgubiš še pri menjavi vozila, ker bi za rabljeno vozilo na trgu običajno dobil več, kot ti ga oceni avtohiša.

30k vreden avto (operativni lizing za 15kkm letno):
50% 1. obrok 15.000 +
36*36,62 = 1.319 +
zadnji del 14.477
SKupaj: 30.795
Obresti so torej: 800eur za 30k vreden avto. Wow.


800 evrov za 15 jurjev na 3 leta niso nizke obresti...sigurno ne tako nizke, da človek, ki ima 50-100 jurjev na računu, ne bi skeširal še teh 15. Rabljen avto ti pa vsaka hiša vzame v račun, če vzameš pri njih drugega, niti ne nujno novega, nima nobene veze z lizingom.
Če nekaj delajo na zahodu, to še ne pomeni, da je to pametno. Sploh, če se tega lotiš s slovensko plačo, ali pa z minimalno zahodno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

680x0 ::

2% letna obrestna mera je super. Žal o čem takem na trgu leasingov v Sloveniji lahko le sanjamo.

NikolormousB ::

Saj operativni lizing tudi vzameš samo za 3 leta. V tem času imaš kasko vštet v ceno. Pri finančnem lizingu je pa ta pač obvezen za čas lizinga. Če avto po 3 letih odkupiš/odplačaš lahko brez problema izpustiš kasko.

800 evrov za 15 jurjev na 3 leta niso nizke obresti...sigurno ne tako nizke, da človek, ki ima 50-100 jurjev na računu, ne bi skeširal še teh 15. Rabljen avto ti pa vsaka hiša vzame v račun, če vzameš pri njih drugega, niti ne nujno novega, nima nobene veze z lizingom.


800 eur so zelo nizke obresti, ne vem kakšen je tale dil, ampak v Sloveniji so obresti za lizing veliko višje. Pa vseeno je to samo nekaj 10€ mesečno. Jaz z veseljem plačam banki za teh par pirov pa lahko obdržim svoj denar pri sebi.

a_borlak ::

V Nemčiji imaš program Jahreswagen, kjer zaposleni v kateri od avtomobilskih tovarn kupijo avto po tovarniški ceni in ga čez leto dni prodajo nazaj tovarni, lepše je ohranjen, boljšo ceno ima, včasih celo čez nabavno. Tak avto ima ponavadi pod 50k km (včasih 10, 15) in ga nato tovarna pregleda, naredi servis in proda. Baje so ti avti med Nemci zelo popularni (vsaj včasih so bili).

m0LN4r ::

Ja sej, kok let pa rabis obvezni kasko:
kasko zavaruješ samo par let

Torej 3 leta v zgornjem primeru.

Enako bi zavaroval vsaj 3 leta kasko, ce nebi financiral.

Večina pa ne.

No ja, moj oce dela pri zavarovalnici in bi rekel, da to ni glih res. Tam do 3-5 let majo vecinoma vsi kasko. Razen tisti, ki hocejo vsak cent prisparat.
Pol pa je kaka nesreca al incident pa je zavarovalnica fuj in fej, ker ne da za novo ogledalo.


800 evrov za 15 jurjev na 3 leta niso nizke obresti...sigurno ne tako nizke, da človek, ki ima 50-100 jurjev na računu, ne bi skeširal še teh 15.

To je eno pivo in kava v slovenski gostilni na dan. Al pa škatla cigaretov.

Jaz z veseljem plačam banki za teh par pirov pa lahko obdržim svoj denar pri sebi.

Tako je. Če nisi tipa, ki mora vse potrošit vsak mesec vse je to tudi dobro za obrestno mero varcevalnega racuna.

a_borlak je izjavil:

V Nemčiji imaš program Jahreswagen, kjer zaposleni v kateri od avtomobilskih tovarn kupijo avto po tovarniški ceni in ga čez leto dni prodajo nazaj tovarni, lepše je ohranjen, boljšo ceno ima, včasih celo čez nabavno. Tak avto ima ponavadi pod 50k km (včasih 10, 15) in ga nato tovarna pregleda, naredi servis in proda. Baje so ti avti med Nemci zelo popularni (vsaj včasih so bili).

Res je priljubljeno. Sam bom cez tri leta vzel enega takega. Trenutnega pa al prodam al ga bo mela zena al sestra al nimaveze kdo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Čak, ampak po tisti sliki imaš čez 3 leta še zmeraj isti problem, 15 jurjev, ki jih moraš plačat. 36 na mesec plačuješ samo zato, da jih boš lahko plačal šele čez 3 leta.
Se pravi, moraš teoretično vzet še eno posojilo, s še enimi obrestmi, če res nočeš skeširat še 15 jurjev.

Invictus ::

SambaShare je izjavil:

Prištej še obvezni kasko vsa leta najema.

Operativni lizing ima kasko že vključen, ga ne plačuješ posebej.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SambaShare ::

m0LN4r je izjavil:

Torej 3 leta v zgornjem primeru.

Enako bi zavaroval vsaj 3 leta kasko, ce nebi financiral.


Ampak če imaš isti avto dalj časa, ga preostala leta ne bi. Torej npr. 7 let manj plačevanja kaska, če imaš avto 10 let.

Saj tu delamo primerjavo med leasingom in menjavo vsakih nekaj let in dolgotrajnim lastništvom vozila.

In BTW popravilo razbitega ogledala je tam tam iz lastnega žepa, vs. kasko + odbitna franšiza.

Saj zastopim foro leasinga, če imaš dovolj denarja je to "na komot" opcija. Samo ni pa finančno boljša.

m0LN4r ::

Invictus je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Prištej še obvezni kasko vsa leta najema.

Operativni lizing ima kasko že vključen, ga ne plačuješ posebej.

V mojem primeru avto zavarujes privat, kot da bi bil tvoj.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

NikolormousB ::

Utk je izjavil:

Čak, ampak po tisti sliki imaš čez 3 leta še zmeraj isti problem, 15 jurjev, ki jih moraš plačat. 36 na mesec plačuješ samo zato, da jih boš lahko plačal šele čez 3 leta.
Se pravi, moraš teoretično vzet še eno posojilo, s še enimi obrestmi, če res nočeš skeširat še 15 jurjev.


Pri operativnem lizingu vzameš nov avto. Polog se prenese, ti samo naprej plačuješ obroke. To je ves point.

Saj zastopim foro leasinga, če imaš dovolj denarja je to "na komot" opcija. Samo ni pa finančno boljša.


Tega nihče ne trdi. Finančno si sigurno na slabšem. Banka ni dobrodelna ustanova.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Čak, ampak po tisti sliki imaš čez 3 leta še zmeraj isti problem, 15 jurjev, ki jih moraš plačat. 36 na mesec plačuješ samo zato, da jih boš lahko plačal šele čez 3 leta.
Se pravi, moraš teoretično vzet še eno posojilo, s še enimi obrestmi, če res nočeš skeširat še 15 jurjev.

To je v primeru, da nebi mel teh 15k, ampak imam raje teh 15k na razpolago za druge stvari, kot pa da jih day 1 fuknem v pleh.
Pa tut na varcevalnem racunu, konec leta je lepse ce je 15k vec gor, kot pa ne.

Saj zastopim foro leasinga, če imaš dovolj denarja je to "na komot" opcija. Samo ni pa finančno boljša.

Seveda, sej sem rekel. Financno si na slabsem, za eno skatlo cikov na delovni dan.

Ampak če imaš isti avto dalj časa, ga preostala leta ne bi. Torej npr. 7 let manj plačevanja kaska, če imaš avto 10 let.

Tjah sem imel kasko na 10 let starem avtu in se je splačalo. Zadel sem ob jelena glih na sprednjem vogalu. Menjat je bilo treba sprednji odbijac+platiko v odbijacu, luc, meglenko, blatnik, havbo zravnat, barvanje in licenje. Skoda je bla cez 1000eur.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Aja evo, recimo BMW ima za 30k avto veliko visje obrestne mere:

3,6x vec
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
613747 (2155) Aljaž P
»

kredit/leasing

Oddelek: Loža
489352 (6842) Mavrik
»

Ali se lahko v avtohišah "handla"? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10414337 (9587) St235
»

Najugodnejši avto kredit

Oddelek: Na cesti
469671 (8087) fosil
»

nakup avtomobila kredit leasing ipd..

Oddelek: Na cesti
2220248 (19177) Spajky

Več podobnih tem