» »

S21 Ultra poceno steklo

S21 Ultra poceno steklo

1
2
»

Twixz ::

Gizzmo ni uraden servis za Samsung.


Je.
https://www.samsung.com/si/support/serv...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Twixz ()

Twixz ::

Morison je izjavil:

Twixz je izjavil:



Drgač pa jeba ja, kam smo prišli s temi cigli. Od nezamenljivih baterij, do zlimanih zaslonov pa tudi do tega da ne dobiš niti adapterja niti ovitka več zraven telefona :)).

Uglavnem ja, ni mi namenjen Samsung očitno, 3x v življenju sem ga imel in 3x mi ni zdržal brez napake vsaj 1 teden skupaj. Bleh...

Bleh:| in sedaj če ti pade na tla je to napaka Samsunga ROLF
Jeba, če si ti nesposoben in štorast, ni za to kriv Samsung.;)
Zate bo res najboljš, da si kupiš en cegu, bo najmanj škode.
Komaj čakam nadaljevanje te zgodbe. Ko boš prišel na servis pa še en šok:))


Nisem rekel da je napaka Samsunga, prvič da ni. :))
Sej S22 Ultra je cegu, sam kurc k je občutljiv bolj k telefon za 300€ od kitajca (beri: Xiaomija).
Šoka pomoje ne bo, so me drugi prijazni uporabniki tule noter pripravili na "najhujše". :))

Daniel ::

Twixz je izjavil:

Gizzmo ni uraden servis za Samsung.


Je.
https://www.samsung.com/si/support/serv...


No tole je novo. Na njihovi strani sicer piše izvengarancijska popravila, potem pa vedi kako in kaj.

V MB pa je še RAM2 zaprl.

Reaper ::

Nekaj se menjajo tile Samsung servisi, vem, da so kakšno leto nazaj bili drugi, samo RAM2 je stalnica. Bratranec je lani na Note 20 Ultra menjal zaslon na pooblaščenem servisu, kerje bil telefon star par dni, ko je prišlo do nesreče.

Twixz ::

Reaper je izjavil:

Nekaj se menjajo tile Samsung servisi, vem, da so kakšno leto nazaj bili drugi, samo RAM2 je stalnica. Bratranec je lani na Note 20 Ultra menjal zaslon na pooblaščenem servisu, kerje bil telefon star par dni, ko je prišlo do nesreče.

Gizzmo ni uradni servis Samsunga, sem danes klical.
RAM 2 neodziven, Telemach se ne javi nikjer.
Je pa gospod iz Gizzma povedal, da se da samo steklo menjat, strošek je načeloma isti vsepovsod (190€), je pa rizik (v 10% primerov se zgodi) da pri menjavi stekla neha ekran delat optimalno.
Tako da, danes ga peljem v poslovalnico potem pa updatam kako in kaj.
Hvala vsem :)

Reaper ::

Ne vem zakaj imajo potem navedenega na svoji spletni strani, čudno.

Twixz ::

Samsung mi res ni namenjen :))
Kličem na RAM, rečejo da je 3 mesece za čakat na popravilo.
Probam prek Telemacha, kličem v 5 centrov in klicni center se mi noben ne javi. Se osebno oglasim, mi nek študentu podoben osebek reče, da Telemach pošilja samo zavarovane/pod garancijo telefone. Kar ni res, sem se potem pozanimal čez par dni pri enem znancu.
Gizzmo, ne menja stekel, menja ekrane, dolga čakalna doba.
Mobistekla, po telefonu super korekten odnos, vse razložijo, z doplačilom 15€ lahko v 24 urah dobiš telefon popravljen. Okay, če bom dal že 200€ za menjavo stekla bom pa še 15 razkiral. Se spravim prej iz službe, gasa proti Ljubljani. Naletim na največjo gužvo (vsa čast da ljubljančani to trpite, men bi se zmešal :)) ) stopim v poslovalnico, ne dober dan ne nič. 2 mladenki vsaka na svojem računalniku žgeta po tipkovnici kot da pišeta izvide, en pa zadaj popravlja telefone.
Povem kako in kaj se je zgodilo, da je telefon še v original foliji, ona samo nekaj natipka in mi reče za podpis (ne razloži kaj bom podpisal). Reče da bo 5-7 delovnih dni, ko jo vprašam kaj je pa z doplačilom vzame telefon iz original škatle mi jo da na pult in reče "ne rabim je, to je to, hvala".ž
V petek me kličejo, da bo trajalo še 14 dni da dobijo steklo. In da me pokličejo.

Prodajajo telefon za 1200€ pa nimajo enega uradnega servisa ki bi bil sposoben zrihtat zadevo v manj kot 14 dneh.
Sramota.
Mislim da nikol več ne bom kupu Samsunga. Pa ne zarad telefona. Bljek.

Morison ::

Morison je izjavil:


:| in sedaj če ti pade na tla je to napaka Samsunga ROLF
Jeba, če si ti nesposoben in štorast, ni za to kriv Samsung.;)
Zate bo res najboljš, da si kupiš en cegu, bo najmanj škode.
Komaj čakam nadaljevanje te zgodbe. Ko boš prišel na servis pa še en šok:))

Pa nisi verjel.

Twixz ::

Morison je izjavil:

Morison je izjavil:


:| in sedaj če ti pade na tla je to napaka Samsunga ROLF
Jeba, če si ti nesposoben in štorast, ni za to kriv Samsung.;)
Zate bo res najboljš, da si kupiš en cegu, bo najmanj škode.
Komaj čakam nadaljevanje te zgodbe. Ko boš prišel na servis pa še en šok:))

Pa nisi verjel.


Men to ne predstavlja ravno šoka ampak razočaranje.
Šok je bil počen ekran kljub dvojni zaščiti.
Sramota je to ubistvu. Pa da en operater kot je Telemach, ko jim mejl napišeš še odpiše ne na to, je še večji gnus od firme.

Je pa na žalost edini operater ki mi pokriva signal v hiši, ostali ne. Drugače bi šel na Telekom že 1 leto nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Twixz ()

Morison ::

Twixz je izjavil:

Morison je izjavil:

Morison je izjavil:


:| in sedaj če ti pade na tla je to napaka Samsunga ROLF
Jeba, če si ti nesposoben in štorast, ni za to kriv Samsung.;)
Zate bo res najboljš, da si kupiš en cegu, bo najmanj škode.
Komaj čakam nadaljevanje te zgodbe. Ko boš prišel na servis pa še en šok:))

Pa nisi verjel.


Men to ne predstavlja ravno šoka ampak razočaranje.
Šok je bil počen ekran kljub dvojni zaščiti.
Sramota je to ubistvu. Pa da en operater kot je Telemach, ko jim mejl napišeš še odpiše ne na to, je še večji gnus od firme.
Je pa na žalost edini operater ki mi pokriva signal v hiši, ostali ne. Drugače bi šel na Telekom že 1 leto nazaj.


Meni pa to ne predstavlja razočaranja, ker sem vedel kaj bo. Sem pa šokiran, da ti ni jasno, da si za vse kriv TI in ne Samsung in ne servisi (ne vem kaj ima tukaj zraven Telemach LOL). Dokler tega ne boš pokapiral boš vedno imel probleme. Zanimivo, da se to dogaja vedno enim in istim. Eni in isti imate vedno probleme, povsod jokanje enih in istih.
Mal se zamisli.

Twixz ::

Morison je izjavil:

Twixz je izjavil:

Morison je izjavil:

Morison je izjavil:


:| in sedaj če ti pade na tla je to napaka Samsunga ROLF
Jeba, če si ti nesposoben in štorast, ni za to kriv Samsung.;)
Zate bo res najboljš, da si kupiš en cegu, bo najmanj škode.
Komaj čakam nadaljevanje te zgodbe. Ko boš prišel na servis pa še en šok:))

Pa nisi verjel.


Men to ne predstavlja ravno šoka ampak razočaranje.
Šok je bil počen ekran kljub dvojni zaščiti.
Sramota je to ubistvu. Pa da en operater kot je Telemach, ko jim mejl napišeš še odpiše ne na to, je še večji gnus od firme.
Je pa na žalost edini operater ki mi pokriva signal v hiši, ostali ne. Drugače bi šel na Telekom že 1 leto nazaj.


Meni pa to ne predstavlja razočaranja, ker sem vedel kaj bo. Sem pa šokiran, da ti ni jasno, da si za vse kriv TI in ne Samsung in ne servisi (ne vem kaj ima tukaj zraven Telemach LOL). Dokler tega ne boš pokapiral boš vedno imel probleme. Zanimivo, da se to dogaja vedno enim in istim. Eni in isti imate vedno probleme, povsod jokanje enih in istih.
Mal se zamisli.


Sem se malo zamislil, pa še kar premišljujem..
Pa ne vem kako sem jaz kriv za to da Slovenija ne premore enega servisa za nekega, po mnenju mnogih, prvorazrednega izdelovalca telefonov. Kako lahko imam jaz, kot nek bumbar tak vpliv na to? Mi lahko razložiš?
Telemach ima tukaj ravno toliko, da svojih zaposlenih ne vodi v prave tire. Oziroma v širjenje točnih informacij javnosti oz. obiskovalcem svojih centrov.

Se pa strinjam s teboj, nakup Samsunga je bila napaka. :))

feryz ::

Do neke mere imaš prav. Stanje Samsung servisa in tudi ali pa predvsem prodajne aktivnosti, pri nas je porazno, kar pa ni krivda Samsunga.
Tukajšnja podružnica ali karkoli naj bi to že bilo, je zgolj zato, da imajo ljudje lepe službe. Slovenija je pač zabačeno selo in si drugega ne zasluži.

Mene so pri "zapečenosti" ekrana pri S20 gladko odjebali popolnoma povsod, od ram-a do samsung kvazi pomoči.
Ker sem imel tiste čase pot na Poljsko, sem še tam probal. Telefon je bil par dni pred iztekom garancije, oz. glede na pogodbo je bil čez garancijo, glede na prvo aktivacijo ne. Oglasil sem se na uradnem servisu in po kakšni uri imel popolnoma nov telefon. Drobovje so prestavili v nov telefon in zamenjali baterijo za novo. Brez kakršnihkoli pripomb. Še računa nisem rabil, bianco pogodbo brez IMEI-a sem jim dal na mejl, sami so preverili, kdaj se je telefon prvič prijavil in to je to.

Twixz ::

feryz je izjavil:

Do neke mere imaš prav. Stanje Samsung servisa in tudi ali pa predvsem prodajne aktivnosti, pri nas je porazno, kar pa ni krivda Samsunga.
Tukajšnja podružnica ali karkoli naj bi to že bilo, je zgolj zato, da imajo ljudje lepe službe. Slovenija je pač zabačeno selo in si drugega ne zasluži.

Mene so pri "zapečenosti" ekrana pri S20 gladko odjebali popolnoma povsod, od ram-a do samsung kvazi pomoči.
Ker sem imel tiste čase pot na Poljsko, sem še tam probal. Telefon je bil par dni pred iztekom garancije, oz. glede na pogodbo je bil čez garancijo, glede na prvo aktivacijo ne. Oglasil sem se na uradnem servisu in po kakšni uri imel popolnoma nov telefon. Drobovje so prestavili v nov telefon in zamenjali baterijo za novo. Brez kakršnihkoli pripomb. Še računa nisem rabil, bianco pogodbo brez IMEI-a sem jim dal na mejl, sami so preverili, kdaj se je telefon prvič prijavil in to je to.


Srečo si imel, super, ti privoščim.
Pa sem mislil da bom imel po vseh kolobocijah s Telemachom in RAM-om vsaj mičkenu sreče z Gizzmom (kateri mi je potem priporočil Mobistekla) ampak ne.
Totalno s*anje je tole vse skupaj.

Groot ::

feryz je izjavil:


Mene so pri "zapečenosti" ekrana pri S20 gladko odjebali popolnoma povsod, od ram-a do samsung kvazi pomoči.


Ne vem kako si urejal servis, ampak sam ob zapečenosti ekrana pri S8+ nisem imel niti najmanjših težav. 3 dni pred iztekom garancije sem telefon nesel direktno na RAM (čeprav sem ravno na podlagi postov na tem forumu bil zelo skeptičen). Vzeli so ga brez najmanjšega vprašanja. V 1 tednu so mi menjali ekran in baterijo (samo omenil sem da morda ni več ravno na nivoju, čeprav je bilo še zelo daleč od kritičnega), poleg tega pa še popolnoma samoinciativno gumb za prižig, ki sem ga sam poškodoval ob enem padcu. Tako da vsaj jaz imam zelo dobro izkušnjo z RAM, verjamem pa da ni pri vseh isto.

feryz ::

En teden ali pa dva kofetka v bližnji oštariji, ni primerljivo. Vsaj zame ne.

Kako je bilo, sem pa tudi napisal. Pri nas so mi rekli, da je znotraj toleranc. Čeprav je bilo uradno, da se lahko menja.

Twixz ::

Od vseh servisov in vsega je bil RAM še najbolj korekten in povedal tako kot je - čakalno dobo in vse.
Ne razumem pa Mobistekla. Po telefonu se vse zmenil, prideš fizično tja pa kot da si ti, kot stranka, moten.
Jst res ne razumem kaj tolk hvalijo ta Mobistekla pa Gizzmo če se po* *urca ne znajo zmenit.. Pa se hvalijo z nekimi nagradami, članki pa popusti, nimajo pa osnov (zaposlenih in komunikacije) poštimanih.

Futram ::

Pri RAM2 niso normalni. Še nikol nisem bil tok bliz, da bi enmu razbil gobec. Tja sem jim poslal S21 ultra, star eno leto, pri katerem samo ni delal avtofokus na glavni kameri. Napaka je znana, opisana po forumih. Čez 2 mesca dobim nazaj telefon, pri katerem sploh nobena kamera ne dela več. Pošljem nazaj. Dobim čez 1 mesec telefon, isti kot je bil, s še vedno popolnoma nedelujočo kamero. Pošljem še enkrat, dobim nazaj odgovor, da kamera dela, ampak je moj softwer problem. So mi pa zamenjali zadnji pokrovček?!? Kamera seveda še kar ni delala in telefon je bil neštetokrat ponastavljen. Pošljem še enkat nazaj in drug dan kliče en tip z južnim naglasom s servisa. Pa kaj bi ti rad, saj ti sve dela? Dobr, posnem sliko potem. A zmrzne telefon al ne? -Pa čekaj malo, nekaj nalaga. ..mhm....pa da, res nekej ne dela mogoče. Bomo zamenali matično.

Končno dobim nazaj telefon, ki dela bp.

Simobil, Samsung, RAM2. Hvala ne. Fuckin 8x sem šel zarad njih na simobil.

Morison ::

Twixz je izjavil:

Morison je izjavil:

Twixz je izjavil:

Morison je izjavil:

Morison je izjavil:


:| in sedaj če ti pade na tla je to napaka Samsunga ROLF
Jeba, če si ti nesposoben in štorast, ni za to kriv Samsung.;)
Zate bo res najboljš, da si kupiš en cegu, bo najmanj škode.
Komaj čakam nadaljevanje te zgodbe. Ko boš prišel na servis pa še en šok:))

Pa nisi verjel.


Men to ne predstavlja ravno šoka ampak razočaranje.
Šok je bil počen ekran kljub dvojni zaščiti.
Sramota je to ubistvu. Pa da en operater kot je Telemach, ko jim mejl napišeš še odpiše ne na to, je še večji gnus od firme.
Je pa na žalost edini operater ki mi pokriva signal v hiši, ostali ne. Drugače bi šel na Telekom že 1 leto nazaj.


Meni pa to ne predstavlja razočaranja, ker sem vedel kaj bo. Sem pa šokiran, da ti ni jasno, da si za vse kriv TI in ne Samsung in ne servisi (ne vem kaj ima tukaj zraven Telemach LOL). Dokler tega ne boš pokapiral boš vedno imel probleme. Zanimivo, da se to dogaja vedno enim in istim. Eni in isti imate vedno probleme, povsod jokanje enih in istih.
Mal se zamisli.


Sem se malo zamislil, pa še kar premišljujem..
Pa ne vem kako sem jaz kriv za to da Slovenija ne premore enega servisa za nekega, po mnenju mnogih, prvorazrednega izdelovalca telefonov. Kako lahko imam jaz, kot nek bumbar tak vpliv na to? Mi lahko razložiš?
Telemach ima tukaj ravno toliko, da svojih zaposlenih ne vodi v prave tire. Oziroma v širjenje točnih informacij javnosti oz. obiskovalcem svojih centrov.

Se pa strinjam s teboj, nakup Samsunga je bila napaka. :))

Ti lahko premišljuješ v nedogled pa ne boš pokapiral kaj ti razlagam.
Ni treba bit nek psihiater-psiholog, da po parih tvojih komentarjih ugotoviš, da si en nesposoben šalabajzer, ki si ni sposoben sam obrisat rit kaj šele zrihtat telefona. V real lifu moraš bit res velik revež.
Jokaš tukaj po forumu že 14 dni kakšna krivica se ti je naredila, oziroma se ti dela.
Namesto da bi šel do prvega resnega "servisa" dal zamenjat to steklo in konec debate. Če si tak frajer, da si imel za tak telefon vzemi že prej v zakup take nezgode.
Ne. Sedaj zaradi svoje nesposobnosti obtožuješ ves svet.
Res si božček.
Ja eni in isti imate vedno iste probleme, pa ne pokapirate, da je problem v vas samih in ne drugih.
In ker ne upate v real lifu obtoževat vseh okoli sebe, ste se spravili jokat tu gor na forum.
Potem pa jokanje, ker vas je karma udarila po glavi. Res čudno ja.

Twixz ::

Morison je izjavil:

Twixz je izjavil:

Morison je izjavil:

Twixz je izjavil:

Morison je izjavil:

Morison je izjavil:


:| in sedaj če ti pade na tla je to napaka Samsunga ROLF
Jeba, če si ti nesposoben in štorast, ni za to kriv Samsung.;)
Zate bo res najboljš, da si kupiš en cegu, bo najmanj škode.
Komaj čakam nadaljevanje te zgodbe. Ko boš prišel na servis pa še en šok:))

Pa nisi verjel.


Men to ne predstavlja ravno šoka ampak razočaranje.
Šok je bil počen ekran kljub dvojni zaščiti.
Sramota je to ubistvu. Pa da en operater kot je Telemach, ko jim mejl napišeš še odpiše ne na to, je še večji gnus od firme.
Je pa na žalost edini operater ki mi pokriva signal v hiši, ostali ne. Drugače bi šel na Telekom že 1 leto nazaj.


Meni pa to ne predstavlja razočaranja, ker sem vedel kaj bo. Sem pa šokiran, da ti ni jasno, da si za vse kriv TI in ne Samsung in ne servisi (ne vem kaj ima tukaj zraven Telemach LOL). Dokler tega ne boš pokapiral boš vedno imel probleme. Zanimivo, da se to dogaja vedno enim in istim. Eni in isti imate vedno probleme, povsod jokanje enih in istih.
Mal se zamisli.


Sem se malo zamislil, pa še kar premišljujem..
Pa ne vem kako sem jaz kriv za to da Slovenija ne premore enega servisa za nekega, po mnenju mnogih, prvorazrednega izdelovalca telefonov. Kako lahko imam jaz, kot nek bumbar tak vpliv na to? Mi lahko razložiš?
Telemach ima tukaj ravno toliko, da svojih zaposlenih ne vodi v prave tire. Oziroma v širjenje točnih informacij javnosti oz. obiskovalcem svojih centrov.

Se pa strinjam s teboj, nakup Samsunga je bila napaka. :))

Ti lahko premišljuješ v nedogled pa ne boš pokapiral kaj ti razlagam.
Ni treba bit nek psihiater-psiholog, da po parih tvojih komentarjih ugotoviš, da si en nesposoben šalabajzer, ki si ni sposoben sam obrisat rit kaj šele zrihtat telefona. V real lifu moraš bit res velik revež.
Jokaš tukaj po forumu že 14 dni kakšna krivica se ti je naredila, oziroma se ti dela.
Namesto da bi šel do prvega resnega "servisa" dal zamenjat to steklo in konec debate. Če si tak frajer, da si imel za tak telefon vzemi že prej v zakup take nezgode.
Ne. Sedaj zaradi svoje nesposobnosti obtožuješ ves svet.
Res si božček.
Ja eni in isti imate vedno iste probleme, pa ne pokapirate, da je problem v vas samih in ne drugih.
In ker ne upate v real lifu obtoževat vseh okoli sebe, ste se spravili jokat tu gor na forum.
Potem pa jokanje, ker vas je karma udarila po glavi. Res čudno ja.

Firma, vredna 420 biljonov ne zna naredit enga telefona z mal boljšim steklom al pa enga uredu servisa naredit v vsaki državi.
Sem šel do prvega resnega servisa, če ne znaš brat.
In ne obtožujem koga, ampak samo povem kako sposobne serviserje premore naša preljuba Slovenija. 0.

Twixz ::

No, kar naenkrat so dobili steklo po enem tednu in menjavo seveda za*ebal.
Sam ku*c, ko podpišeš da se zavedaš 10% rizika za to da zaje*ejo nekaj kar delajo (pomoje) vsaj eno leto?
Ponudijo menjavo ekrana. Seveda ne v isti barvi kot je telefon, če bi tak luksuz hotel, bi moral čakat še vsaj 14 dni.

Frajerji se pa še hvalijo s svojo brzino in kvaliteto dela. Na koncu mi pa frajer po telefonu reče, da so se res potrudili pri mojem telefonu in da je zato tako dolgo trajalo. Ne to, da so na steklo čakali, kot je bilo prvo omenjeno.
Mislim, sej vem da je to problem velik podjetij, sam neke osnovne komunikacije nimajo med zaposlenimi.
Bljek. Danes dobim telefon, najbrž bo razbit (ker original škatle gospa takrat ni hotela vzet) al pa bo spet kak piksel hin, mogoče zvok ne bo delal optimalno...
Kje dobijo take firme oceno 4,5 na google reviews, RAM pa dobre 3 pa je 26x boljši že v osnovah (komunikacija,...)

chucki ::

Kaj joces...menja se vedno komplet lcd.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Twixz ::

chucki je izjavil:

Kaj joces...menja se vedno komplet lcd.


Zakaj potem ponujajo menjavo stekla? Ker so nesposobni in radi kradejo denar?

Bolt ::

Samo res! Kolk sranja si pa ti nasral v tej temi pa kr glava peče. Res ne znaš drugega kot samo jokat, zato o nesposobnosti raje nehaj.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35082159 (10069) Twixz
»

Menjava stekla - steklo.mobi

Oddelek: Mobilne tehnologije
233077 (1955) Scorpy84
»

mobistekla.si -slaba izkušnja

Oddelek: Mobilne tehnologije
63697 (3178) Skyfall
»

LG servis

Oddelek: Mobilne tehnologije
4615486 (10679) FlipeR
»

LG Nexus 5 počen ekran - vprašanje

Oddelek: Mobilne tehnologije
307013 (5471) SonoR

Več podobnih tem