Forum » Loža » Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe
Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe
GupeM ::
nokia6310 ::
Utk ::
GupeM ::
LeQuack ::
Mike_Rotch ::
Mike_Rotch je izjavil:
Mogoče je idejo dobil v zakonih...če prodajalec ve da je nekaj narobe in to zamolči lahko kupec uveljavlja stvarno napako.
https://www.informiran.si/portal.aspx?c...
Si me prehitel Gupe..
Izven konteksta imaš prav. V konkretnem primeru pa pač ne. To, da na avtu s 370kkm včasih "piska turbina" pač ni skrita napaka.
Ah daj no, še enkrat preberi kaj si napisal:
"Zakaj misliš, da je problem, tudi, če je prodajalec vedel? A nisi napisal, da si šel na testno vožnjo in pregledal avto?
Od kje ti ideja, da bi ti moral prodajalec kar koli razlagati glede stanja turbine ali česarkoli drugega?"
Še vedno velja kar sem napisal, če bereš v kontekstu. Preberi si malo sodno prakso.
Prodajalec je načeloma izpolnil svoj del s tem, ko je dal kupcu možnost pregleda avtomobila. OP nikjer ni napisal, da je prodajalec izrecno trdil, da je turbina kot nova ali kaj podobnega.
Pri prodaji tako starega avta s toliko kilometri ni realno pričakovati, da bo prodajalec izrecno omenil vsako malenkost. "Piskanje turbine" ne pomeni dosti. Tudi, če bi prodajalec vedel za piskanje turbine, tega ni skrival, dal je avto na test in tukaj je stvar zaključena.
Kaj pričakuješ, da bo prodajalec avtomobila naredil seznam VSEH sestavnih delov avtomobila in ti za vsakega posebej podal strokovno mnenje o izrabljenosti. "Vijak okvirja registerske tablice, 46% površine zarjavele."
Ok bom razkril še ceno: 4.400 eur. In ravno zato sem jezen. Nekdo prodaja nekaj za kar zatrjuje, da je v brezhibnem stanju brez napak. Nisem pa vedel, da je turbina potrošni material. Da bi mel pa tako smolo da bi se piskanje pojavilo ravno takrat par ur po nakupu pa tudi težko verjamem.
Ne sekiraj se in vozi avto še naprej, ne delaj problemov kjer jih ni.
Ko boš opazil izgubo moči in/ali moder dim iz izpuha pa pelji do mehanika na menjavo turbine. To je lahko jutri ali čez 10 let, ne glede na piskanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
bbbbbb2015 ::
Pozdravljeni, dva dni nazaj sem kupil Passata 2.0 comfortline avtomatika letnik 2010 s 372.00 prevoženimi km. Cena je bila ugodna. Pred nakupom sem seveda opravil testno vožnjo. Bilo je vse v redu. Nekaj ur po nakupu pa sem opazil, da turbina piska oz. žvižga. Prodajalec ni pripravljen na noben dogovor v smislu, da bi mi vrnil kupnino bodisi za obnovo ali nakup nove turbine. Kaj lahko v tem primeru naredim? Verjetno gre tu za skrito napako saj tudi zdaj piskanja turbine ne slišim vedno. Tožba je verjetno predraga in se ne splača ne meni ne njemu. Hvala vsem za kak pameten nasvet.
Turbina piska, v grobem, iz dveh razlogov.
Prvi je, da so lopatice poškodovane (smet, lom na lopatici, luft pri ležajih), drugi pa je, da so ležaji toliko strošeni, da začne vibrirati, še posebej če ti plin spustiš in se zaradi inercije turbina brez moči vrti še naprej in vibrira.
Najceneje je tu, da greš do mojstrov, ki za VW oz. pač eni popravljajo turbine za vse tipe avtov (VW, Renault, BMW), ter jo daš obnoviti.
To je prišlo svojčas 70EUR, s tem, da se predopostavlja, da je tvoja turbina v redu, ter oni potem tvojo vzamejo v račun, ter ti zmontirajo obnovljeno. To je plan A.
Plan B je, če je tvoja turbina znatno poškodovana (ležišče, lopatice). To ti potem turbine ne bodo hoteli vzeti v račun, pa bo to prišlo potem več.
Plan C pa je, da greš po avto odpadih, ter najdeš turbino in ti jo nekdo premenja, če si je sam ne znaš. Samo turbine in taki deli hitro gredo, pa po moje turbine ne boš dobil. Lahko pa probaš.
Plan D, to pa je delal en kolega pa je da z eBaya kupiš nadomestno turbino. To je povezano z dosti riziki. To je delal en kolega za dirkalnega BMWja. Včasih je kupil zlato, včasih pa vrgel denar stran.
Torej, jaz se s takim avtom ne bi vozil, ker v osnovi sploh ni zanesljiv. Je pa res, da poznam dosti ljudi, ki so se z žvižgajočo turbino vozili še kar naprej.
Zadnji tak je bil moj mojster za toplotno tehniko z VW kombijem. Na koncu je turbino razneslo, delce je vsrkalo v motor in zvilo ventile, ter naredilo lom na ojnici. Ni pa prebilo bloka motorja. Klel je kot pes in VW in mojstre in naključne mimoidoče. Rekel je, da ga je stalo 9k EUR, da je motor v kombiju uredil.
Prvotnega lastnika pa jaz ne bi nadlegoval. Avto si dpobil poceni, to turbino zrihtaš, pa je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
bbbbbb2015 ::
Ok bom razkril še ceno: 4.400 eur. In ravno zato sem jezen. Nekdo prodaja nekaj za kar zatrjuje, da je v brezhibnem stanju brez napak. Nisem pa vedel, da je turbina potrošni material. Da bi mel pa tako smolo da bi se piskanje pojavilo ravno takrat par ur po nakupu pa tudi težko verjamem.
Pričakovanje, da bo rabljen auto laufal brez nekih stroškov - je čisto napačno. Ko je avto stal 4400€, bi ti moral dati stran še 1000€ za nujna popravila (turbina, redni veliki servis, zavorna tekočina, morda valj sklopke, zavorne obloge, morda zavorni diski), da avto urediš, da imaš mir.
Turbina NI potrošni material. Je pa dosti odvisno od stila vožnje, kako je bil avto servisiran, če je bil dostikrat zagnan v hladnem, če je bilo olje sploh pravo za ta avto.
Jaz sem imel službene avte, ki so šli čez 360k km, pa so imeli original turbino, pa ni nič piskalo. Trenutno je en službeni BMW, s 240 kkm, nič mu ne manjka. Samo avto vedno gre na dolge ture, vozi se po predpisih, v Nemčiji gre edino do 180km/h (včasih 250 km/h, samo zelo redko), samo je avto ogret in dejansko ni videti ne obrabe, ne piskanja, ne nič.
49106 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ok bom razkril še ceno: 4.400 eur. In ravno zato sem jezen. Nekdo prodaja nekaj za kar zatrjuje, da je v brezhibnem stanju brez napak. Nisem pa vedel, da je turbina potrošni material. Da bi mel pa tako smolo da bi se piskanje pojavilo ravno takrat par ur po nakupu pa tudi težko verjamem.
Pričakovanje, da bo rabljen auto laufal brez nekih stroškov - je čisto napačno. Ko je avto stal 4400EUR, bi ti moral dati stran še 1000EUR za nujna popravila (turbina, redni veliki servis, zavorna tekočina, morda valj sklopke, zavorne obloge, morda zavorni diski), da avto urediš, da imaš mir.
Za nujna popravila, ker te je prodajalec nategnil oziroma zatajil hibe?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ok bom razkril še ceno: 4.400 eur. In ravno zato sem jezen. Nekdo prodaja nekaj za kar zatrjuje, da je v brezhibnem stanju brez napak. Nisem pa vedel, da je turbina potrošni material. Da bi mel pa tako smolo da bi se piskanje pojavilo ravno takrat par ur po nakupu pa tudi težko verjamem.
Pričakovanje, da bo rabljen auto laufal brez nekih stroškov - je čisto napačno. Ko je avto stal 4400EUR, bi ti moral dati stran še 1000EUR za nujna popravila (turbina, redni veliki servis, zavorna tekočina, morda valj sklopke, zavorne obloge, morda zavorni diski), da avto urediš, da imaš mir.
Za nujna popravila, ker te je/bo prodajalec nategnil?
Poglej, rabljen avto ni nov. Ne moreš pričakovati, da bodo stvari nerabljene. Nasprotno - rabljene so. Turbina, če se sliši (ni zanič, samo sliši se), preventivno jo daš obnoviti, da ti je ne raznese.
Jaz sem vedno naredil velik servis (olja, jermeni), ker se nisem hotel zanašati na to, če je prejšnji lastnik v nulo vse zamenjal. Lahko je, lahko ni.
Zavorne obloge pogledaš, mehanik zmeri debelino diska, preveriš če morda volanski obroč trese. Pri bremzah se ni za zajebavat, tako ti bom rekel. Pri avtih, razen pri BMWjih (ki štejejo km oz. čas menjave zavorne tekočine) sem zavorno vedno zamenjal. Stane 30EUR. Zavorni diski, če so že malo strošeni - novi OEM stanejo cca 250EUR vsi štirje, kot rečeno - z bremzami se ni za zajebavat.
Valj sklopke je tudi tak obremenjen del. Stane cca 50EUR, edino zajebancija ga je za zamenjat, po moje se rabi dve delovni uri, torej še nekje 60EUR.
To je to. To smo mi vse zamenjali na rabljenem Meganu, ki je tri leta stal (službeni) in sem ga sinu dal za prvi avto. In je laufal v nulo.
Pozabil sem na injektorje. To sicer jaz na avtu, ki sem ga dal sinu nisem menjaval. Avto je pač malo kadil, če si ga iz nizkih obratov pritisnil. Svojčas je obnova injektorjev stala 50EUR po injektorju. Če diesel malo črno kadi, sicer ni lepo, to zmanjšanje moči je malenkostno. Če daš pa 200EUR, pa ne bo več kadil.
To je to. Pač, koliko daš na to, da tehniko vzdržuješ. Jaz dam dosti na to. Če nič ne daš na to, te bo pač avto nekoč pustil na cesti. Lahko v dežju, lahko bo razneslo motor, lahko bo pa malenkost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
49106 ::
Utk ::
49106 ::
Sej pravim, da ti lahko pove za vse, pa še zmeraj jih mora popravit, kupec, oz. tist, ki se namerava z avtom vozit.
Logično, ampak če ti pove, da je na avtu, ki ga prodaja za 3jurije za 2 jurija dela, potem ti takega avta ne boš kupil, on pa ne bo prodal. Vsaj za tak denar ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mike_Rotch ::
Za nujna popravila, ker te je prodajalec nategnil oziroma zatajil hibe?
Ti poveš za vsako prasko na avtomobilu, ko ga prodajaš? Pa pokažeš na obrabljen volan? Pa kupcu od spodaj posvetiš na podvozje in mu pokažeš vsak zarjavel vijak posebej?
Ali mu daš ključe in mu rečeš naj gre sprobat in dobro pogleda, če je avto v stanju, ki se njemu zdi primerno?
Utk ::
Sej pravim, da ti lahko pove za vse, pa še zmeraj jih mora popravit, kupec, oz. tist, ki se namerava z avtom vozit.
Logično, ampak če ti pove, da je na avtu, ki ga prodaja za 3jurije za 2 jurija dela, potem ti takega avta ne boš kupil, on pa ne bo prodal. Vsaj za tak denar ne.
Zakaj ne? Za 5 jurjev boš imel zrihtan avto. Lahko pa kupiš drugega za 4500, na katerem bo morda za 3 jurje dela. Ali pa 5.
49106 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Za nujna popravila, ker te je prodajalec nategnil oziroma zatajil hibe?
Ti poveš za vsako prasko na avtomobilu, ko ga prodajaš? Pa pokažeš na obrabljen volan? Pa kupcu od spodaj posvetiš na podvozje in mu pokažeš vsak zarjavel vijak posebej?
Ali mu daš ključe in mu rečeš naj gre sprobat in dobro pogleda, če je avto v stanju, ki se njemu zdi primerno?
Ja, povem za znane (skrite) napake in jih ne skupam prenesti na kupca.
Sej pravim, da ti lahko pove za vse, pa še zmeraj jih mora popravit, kupec, oz. tist, ki se namerava z avtom vozit.
Logično, ampak če ti pove, da je na avtu, ki ga prodaja za 3jurije za 2 jurija dela, potem ti takega avta ne boš kupil, on pa ne bo prodal. Vsaj za tak denar ne.
Zakaj ne? Za 5 jurjev boš imel zrihtan avto. Lahko pa kupiš drugega za 4500, na katerem bo morda za 3 jurje dela. Ali pa 5.
Torej nimaš kaj tajiti napak kot prodajalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mike_Rotch ::
No, jaz ne grem. Vedno omogočim pregled, povem, če je kaj kar ni možno ugotoviti s pregledom, ostalo pa prepustim kupcu.
49106 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
bbbbbb2015 ::
Če ti bi povedal za vse hibe, bi jih še zmeraj moral popravit.
Ker avta v okvari ne smeš prodat?
Zelo malo ljudi tako čisto v nulo natančno ve za stanje avta. Ženske se s tem ponavadi sploh ne zajebavajo.
Žvižganje turbine se sliši, no samo ob določenem stilu vožnje pa sploh ne.
Je pa tako, da ko ljudje prodajajo avto, ponavadi ne vlagajo vanj. Pač preveriš listke na avtu, če jih mehanik daje gor, kaj je bilo kdaj zamenjano.
Ljudje ponavadi prodajo avto, če ga morajo, ker so v dolgovih (tak avto ponavadi sploh ni vzdrževan), ker so imeli okvaro, ki so jo komaj skrpali, ker hočejo imeti boljši avto, pač X razlogov je.
Avti, ki imajo dosti kilometrov, imajo za sabo pestro zgodovino in obrabo. Cena reflektira vse to.
Ampak za 1000€ je za en tak 8+ let star avto možno osnovne parametre (zavore, servis, turbina, sklopka - del) dati v stanje novo. In bo avto še vedno zelo zvesto služil.
49106 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Če ti bi povedal za vse hibe, bi jih še zmeraj moral popravit.
Ker avta v okvari ne smeš prodat?
Zelo malo ljudi tako čisto v nulo natančno ve za stanje avta. Ženske se s tem ponavadi sploh ne zajebavajo.
Bi rekel, da švercerji prodajo nemalo avto.
Ampak za 1000EUR je za en tak 8+ let star avto možno osnovne parametre (zavore, servis, turbina, sklopka - del) dati v stanje novo. In bo avto še vedno zelo zvesto služil.
Ne tajiti napak, niti pri 1000EUR vrednem starem avtu. Pa tudi pri tistem za 50EUR lahko opišeš resnično stanje. Ampak, ja, rad bi zaslužil mal več, ane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mike_Rotch ::
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Če ti bi povedal za vse hibe, bi jih še zmeraj moral popravit.
Ker avta v okvari ne smeš prodat?
Zelo malo ljudi tako čisto v nulo natančno ve za stanje avta. Ženske se s tem ponavadi sploh ne zajebavajo.
Bi rekel, da švercerji prodajo nemalo avto.
Švercerji zavrtijo kilometre nazaj, ter odpravijo napake, ki so slišne, vključno s tem, da izrabljen volanski obroč zamenjajo in pedale. In poservisirajo morebitno rjo. In avto, ki je bil v prejšnjem življenju taksi, ter ima 500.000km, dajo na družinske kilometre 179.000km. In dajo duplo ceno ali trojno.
Od tega švercerji živijo.
49106 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Švercerji zavrtijo kilometre nazaj, ter odpravijo napake, ki so slišne, vključno s tem, da izrabljen volanski obroč zamenjajo in pedale. In poservisirajo morebitno rjo. In avto, ki je bil v prejšnjem življenju taksi, ter ima 500.000km, dajo na družinske kilometre 179.000km. In dajo duplo ceno ali trojno.
Od tega švercerji živijo.
In kaj ima to s čemerkoli, razen s tem, da so po naravi nateguni?
Mike_Rotch je izjavil:
Ne rabim it, ker ko prodajam izrecno opišem, da je stvar v slabem stanju, če je temu tako.
Slabem stanju po čigavih kriterijih? "Slabo stanje" ni objektiven opis, tako, da mogoče zavajaš kupce, ki pričakujejo slabo stanje dobijo pa totalno zanič stanje.
Švercer? Kako je zavajam, če opov avto opišem kupcu, da je v slabem stanju?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Švercerji zavrtijo kilometre nazaj, ter odpravijo napake, ki so slišne, vključno s tem, da izrabljen volanski obroč zamenjajo in pedale. In poservisirajo morebitno rjo. In avto, ki je bil v prejšnjem življenju taksi, ter ima 500.000km, dajo na družinske kilometre 179.000km. In dajo duplo ceno ali trojno.
Od tega švercerji živijo.
In kaj ima to s čemerkoli?
To je goljufija, zavajanje in vse to.
Če kupiš 200k+ km avto in žvižga turbina, je to normalno, za 4400€ je to poceni avto in za 1000€ vloženega denarja dobiš krasen avto, ki te drži vsaj 5 let. In teženje originalnemu prodajalcu ni na mestu.
49106 ::
Če kupiš 200k+ km avto in žvižga turbina, je to normalno
Ni normalno, če ni piskalo med testno vožnkjo in če ti lastnik ni povedal, da piska.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mike_Rotch ::
Švercer?
Ne vem kaj delaš, mene ne moti tudi, če si švercer.
In kaj ima to s čemerkoli, razen s tem, da so po naravi nateguni?
Vso vezo ima. To so dejansko napake, ki se jih nekdo aktivno trudi skriti.
To, da ne poveš, da "nekaj na avtu piska", čeprav omogočiš testno vožnjo pa res nima veze z ničemer.
bbbbbb2015 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ne rabim it, ker ko prodajam izrecno opišem, da je stvar v slabem stanju, če je temu tako.
Slabem stanju po čigavih kriterijih? "Slabo stanje" ni objektiven opis, tako, da mogoče zavajaš kupce, ki pričakujejo slabo stanje dobijo pa totalno zanič stanje.
Kaj je totalno zanič? Za nekoga je to, da se iz avta kadi črno (kar se da odpraviti z 200€). Zame je to nevozen avto, ki ne opravlja svoje funkcije.
Na živce mi gredo ljudje, ki pričakujejo, da bodo za 4400€ kupili nekaj, kar bodo oni zgonili še 100k km, brez vloženega evra. To ne bi šlo niti pri novem avtu, kaj šele tako zelo rabljenem.
49106 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
mn ::
Če kupiš 200k+ km avto in žvižga turbina, je to normalno
Ni normalno, če ti piskalo med pregledom in če ti lastnik ni povedal, da piska.
Kar zelo verjetno niti sam lastnik ni slišal. Saj turbina ne tuli tako glasno no. Sploh kot lastnik včasih težje slišiš takšne stvari, sicer so moje izkušnje z ležaji ki jih na svojih avtih nikoli nisem zaslišal. Vedno drugi pred mano. Na drugih avtih pa hitro, da nekaj tuli.
Utk ::
Švercer, kako je zavajam, če opov avto opišem kupcu, da je v slabem stanju?
Zakaj bi bil v slabem stanju? Lahko je v odličnem stanju. Za 12 let star avto. In kaj ti to slabo stanje pove, česa te odreši? Da lahko jutri razpade in boš čist? Kako se to razlikuje od videno-kupljeno?
49106 ::
Saj turbina ne tuli tako glasno no
Odvisno, res pa je, da je za razliko od tebe nisem slišal turbine na opovem pasatu.
Švercer, kako je zavajam, če opov avto opišem kupcu, da je v slabem stanju?
Zakaj bi bil v slabem stanju? Lahko je v odličnem stanju. Za 12 let star avto. In kaj ti to slabo stanje pove, česa te odreši? Da lahko jutri razpade in boš čist? Kako se to razlikuje od videno-kupljeno?
Ne vem zakaj leta rineš notr, ki nimajo veliko veze s tem, v kakšnem stanju so avtomobili, ki jih švercerji prodajate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
bbbbbb2015 ::
Če kupiš 200k+ km avto in žvižga turbina, je to normalno
Ni normalno, če ni piskalo med testno vožnkjo in če ti lastnik ni povedal, da piska.
In kako veš, da je prejšnjemu lastniku turbina piskala, kamoli, da je on to slišal? Ali slišal in jemal za relevantno.
Glej, pač kot sem rekel. Lahko to daš popraviti, ni drago. Ali pa ne daš popraviti. To potem sploh ne stane nič. Cmerjenje prejšnjemu lastniku ne pomaga dosti.
49106 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Mike_Rotch ::
Kaj je totalno zanič? Za nekoga je to, da se iz avta kadi črno (kar se da odpraviti z 200€). Zame je to nevozen avto, ki ne opravlja svoje funkcije.
Na živce mi gredo ljudje, ki pričakujejo, da bodo za 4400€ kupili nekaj, kar bodo oni zgonili še 100k km, brez vloženega evra. To ne bi šlo niti pri novem avtu, kaj šele tako zelo rabljenem.
Saj to je point. Kaj je za koga slabo stanje? Vsak ima drugačna pričakovanja.
Meni npr. resnično dol visi za razne poškodbe od parkirišč, toče, praske itd. Če vidim avto, ki je mehansko dober ampak je karoserija vsa potolčena je zame to dobro ohranjen avto.
Kdo drug verjetno gleda na stvar drugače zato je nesmiselno operirati z "dobrim" in "slabim" stanjem.
bbbbbb2015 ::
Kako veš, da mu ni , oziroma se ti zdi verjetneje, da mu ni piskala, mpak šele novemu lastniku, ki je btw slep (ali slabovidem, se opravičujem)? Da ste nateguni je eno, ampak to je že čisto drug nivo.
Vsak, ki se hoče izogniti izzivom rabljenega avta ima vedno možnost - kupiti nov avto. In potem ima naslov za teženje, če avto piska ali karkoli drugega.
To je to.
49106 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Saj to je point. Kaj je za koga slabo stanje? Vsak ima drugačna pričakovanja.
Nateguni imate vsekakor drugačna prikačovanja od poštenjaka. Še slepca ste prenesli, zdaj mu pa pravite, da si je sam kriv oziroma da je to normalno.
bbbbbb2015 je izjavil:
Kako veš, da mu ni , oziroma se ti zdi verjetneje, da mu ni piskala, mpak šele novemu lastniku, ki je btw slep (ali slabovidem, se opravičujem)? Da ste nateguni je eno, ampak to je že čisto drug nivo.
Vsak, ki se hoče izogniti izzivom rabljenega avta ima vedno možnost - kupiti nov avto. In potem ima naslov za teženje, če avto piska ali karkoli drugega.
To je to.
To vam ne daje pravice, da nategujete.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
bbbbbb2015 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Kaj je totalno zanič? Za nekoga je to, da se iz avta kadi črno (kar se da odpraviti z 200€). Zame je to nevozen avto, ki ne opravlja svoje funkcije.
Na živce mi gredo ljudje, ki pričakujejo, da bodo za 4400€ kupili nekaj, kar bodo oni zgonili še 100k km, brez vloženega evra. To ne bi šlo niti pri novem avtu, kaj šele tako zelo rabljenem.
Saj to je point. Kaj je za koga slabo stanje? Vsak ima drugačna pričakovanja.
Meni npr. resnično dol visi za razne poškodbe od parkirišč, toče, praske itd. Če vidim avto, ki je mehansko dober ampak je karoserija vsa potolčena je zame to dobro ohranjen avto.
Kdo drug verjetno gleda na stvar drugače zato je nesmiselno operirati z "dobrim" in "slabim" stanjem.
Tako ja. Jaz zdajle kupujem samo rabljene BMWje, idealno do dve leti stare, iz lizinga, do idealno 30kkm, praktično pa manj, ter po možnosti, da ima še proizvajalčevo garancijo eno leto.
To je zame idealen avto. Modelsko nov, še v garanciji, ter stane med 20k do 30k manj kot nov novcat. Ne moti me kakšna praska, kar pa sem avte kupil, pa so bili vsi spolirani v stanje laka 'novo' in dejansko v top-šit stanju.
Tak avto mi v 3-4 letih zvozimo do 250-300kkm. Ter ga prodamo, ko doseže tak nekje 300kkm. Ter kupimo novega takega rabljenega.
49106 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Mike_Rotch je izjavil:
Kaj je totalno zanič? Za nekoga je to, da se iz avta kadi črno (kar se da odpraviti z 200EUR). Zame je to nevozen avto, ki ne opravlja svoje funkcije.
Na živce mi gredo ljudje, ki pričakujejo, da bodo za 4400EUR kupili nekaj, kar bodo oni zgonili še 100k km, brez vloženega evra. To ne bi šlo niti pri novem avtu, kaj šele tako zelo rabljenem.
Saj to je point. Kaj je za koga slabo stanje? Vsak ima drugačna pričakovanja.
Meni npr. resnično dol visi za razne poškodbe od parkirišč, toče, praske itd. Če vidim avto, ki je mehansko dober ampak je karoserija vsa potolčena je zame to dobro ohranjen avto.
Kdo drug verjetno gleda na stvar drugače zato je nesmiselno operirati z "dobrim" in "slabim" stanjem.
Tako ja. Jaz zdajle kupujem samo rabljene BMWje, idealno do dve leti stare, iz lizinga, do idealno 30kkm, praktično pa manj, ter po možnosti, da ima še proizvajalčevo garancijo eno leto.
To je zame idealen avto. Modelsko nov, še v garanciji, ter stane med 20k do 30k manj kot nov novcat. Ne moti me kakšna praska, kar pa sem avte kupil, pa so bili vsi spolirani v stanje laka 'novo' in dejansko v top-šit stanju.
Tak avto mi v 3-4 letih zvozimo do 250-300kkm. Ter ga prodamo, ko doseže tak nekje 300kkm. Ter kupimo novega takega rabljenega.
Dej ne pribij, ker nas ne zanima, kako ti švercaš avte.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
mn ::
Kako veš, da mu ni , oziroma se ti zdi verjetneje, da mu ni piskala, mpak šele novemu lastniku, ki je btw slep (ali slabovidem, se opravičujem)? Da ste nateguni je eno, ampak to je že čisto drug nivo.
OK, zdaj boš pa razložil od kdaj je zakonodaja za slepe ljudi drugačna?
Potem, katere čute misliš da ima bolj izostrene kot pa recimo jaz? Pomembno da oceniš verjetnost da je prejšnji lastnik vedel za problem.
In pa za brez veze vse kot nategune zmerjaš. Jaz imam trenutno avto > 10 let, tudi prejšnje sem imel > 5 let praviloma, vsi kupljeni rabljeni. Če je to tvoja definicija švercarja, OK. Vedno povem vse kar vem o avtu. Ampak da mi en pride nazaj, da turbina "piska", glej hvala lepa, sploh pri avtu ki ima 370 000 km. Če bi vedel, bi mu povedal, če nisem vedel je njegov problem.
bbbbbb2015 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Saj to je point. Kaj je za koga slabo stanje? Vsak ima drugačna pričakovanja.
Nateguni imate vsekakor drugačna prikačovanja od poštenjaka. Še slepca ste prenesli, zdaj mu pa pravite, da si je sam kriv oziroma da je to normalno.
bbbbbb2015 je izjavil:
Kako veš, da mu ni , oziroma se ti zdi verjetneje, da mu ni piskala, mpak šele novemu lastniku, ki je btw slep (ali slabovidem, se opravičujem)? Da ste nateguni je eno, ampak to je že čisto drug nivo.
Vsak, ki se hoče izogniti izzivom rabljenega avta ima vedno možnost - kupiti nov avto. In potem ima naslov za teženje, če avto piska ali karkoli drugega.
To je to.
To vam ne daje pravice, da nategujete.
No, še enmih ljudi ne maram. Nategunov, ki se derejo na druge, da so nateguni. In imajo nerealna pričakovanja. Nerealno je pričakovati, da bo na 200+k km avtu vse tip-top in bo cena 4400€. In ne bo potrebno vlagati nič in bo ta lastnik to vozil 5 let in ne bo vložil niti evra. Tak avto je RABLJEN in kot rečeno, če želiš imeti res zanesljiv avto, vložiš 1000€ in ti bo avto zvesto služil.
49106 ::
OK, zdaj boš pa razložil od kdaj je zakonodaja za slepe ljudi drugačna?
Kako to misliš zakonodaja? Morale nimaš, da slednjo nujno potrebuješ, da veš da je nekaj hudo narobe?
bbbbbb2015 je izjavil:
Nategunov, ki se derejo na druge, da so nateguni. In imajo nerealna pričakovanja. Nerealno je pričakovati, da bo na 200+k km avtu vse tip-top in bo cena 4400EUR. In ne bo potrebno vlagati nič in bo ta lastnik to vozil 5 let in ne bo vložil niti evra. Tak avto je RABLJEN in kot rečeno, če želiš imeti res zanesljiv avto, vložiš 1000EUR in ti bo avto zvesto služil.
Zdej sem jaz nategun, ki se nate dere nategun, ker ti nateguješ, potem pa praviš, da so ljudje sami krivi, ker imajo nerealna pričakovnaja?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
mn ::
OK, zdaj boš pa razložil od kdaj je zakonodaja za slepe ljudi drugačna?
Kako to misliš zakonodaja? Morale nimaš, da slednjo nujno potrebuješ, da veš da je nekaj hudo narobe?
Kaj, to da menim da je narobe da Nokia vrže gor na avto zanič turbino, dobro na tistega drugega Pasata ki ga ima še doma, in hoče denar nazaj po tem ko je dobro turbino ukradel?
Pa ne verjamem, da je človek to naredil, ampak da je pri 12 let starem avtu z 370 000 kilometri kak del, ki je podvržen obrabi, obrabljen, no to pa res ni nateg.
49106 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
mn ::
Tega se zelo radi poslužujejo švercerji, zato je tudi prodaja lahko trn v peti. Op pa skoraj ne verjamem, da je brez vida lahko zmontiral. Razen, če sumiš, da mu je nekdo pomagal.
Nič ne sumim nikogar, ker ne morem vedeti. Povem samo zakaj jaz takšnega avta ne bi vzel nazaj. Pomoč seveda mora imeti, konec koncev, kdo pa vozi te njegove avte?
Vse kar hočem reči je, da je po mojem mnenju to pričakovana obraba za tako star avto s toliko kilometri, zato dvomim da gre za nateg in dvomim da bo lahko karkoli iztožil. Nisem pravnik, vse je moje osebno mnenje. Povem tudi da kot prodajalec mu jaz tudi ne bi vračal denarja, in zakaj ne. Bi pa mu povedal da turbina piska, če bi JAZ to vedel.
49106 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Magic1 ::
...
Preden naslednjič 12+ let star avto prodate, pojdite na šolanje da boste poznali vse aspekte avtomobila, opravite velik servis, mehankar naj vse pregleda in kar se mu zdi smiselno menja. Šele potem pa oglas na net. Nihče te ne sili kupiti rabljen avto od fizične osebe. Lahko greš do sp. mešetarja, kjer imaš malo več pravic pa še več šans, da te nategne, ker on se dejansko nauči, kaj si še lahko privošči.
Na koncu Messiah mogoče neha pridigat pravljice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
49106 ::
Op sprašuje kaj lahko naredi, če kaj, odgovor forumskih vseznalcev je :sam si kriu, 12 let avto si kupoval, šolaj se itd. Zakopan nekje v preteklosti torej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto od 1000 do 2000 eur? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13535 (6458) | link_up |
» | Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29962 (18592) | Mato989 |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19827 (16617) | Klemzz |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50509 (26812) | krneki0001 |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90091 (55635) | lucky13 |