Slo-Tech - Inšpektorat pri ameriškem ministrstvu za promet bo preveril postopek nadzora proizvodnje Boeinga 737 in 787, so minuli teden sporočili iz Washingtona. Generalni inšpektor bo pod drobnogled vzel celotni postopek Uprave za letalstvo (FAA), v katerem je ta bdela nad odkrivanjem in odpravljanjem težav v proizvodnji. Inšpekcijski pregled bodo med drugim izvedli zaradi očitkov, da je postopek potekal pod pritiskom industrije in z lovljenjem rokov. Kongresna odbor za promet in infrastrukturo in pododbor za letalstvo sta pregled zahtevala zaradi številnih pritožb o proizvodnem postopku. Boeing in FAA vesti ne komentirata.
Pomočnica generalnega inšpektorja za letalstvo Nelda Smith je minuli teden v sredo sporočila, da gre za številne pomisleke o proizvodnji letal Boeing 737 in 787, ki so se vrstili od leta 2019. Pritožbe so prejeli tako na inšpektoratu kakor v Kongresu in na FAA, v njih pa so se vrstili očitki o pomanjkljivostih pri proizvodnji in pritisku vodstva na zaposlene v Boeingu.
Povod za vse težave sta hudi nesreči dveh letal Boeing 737 oktobra 2018 in marca 2019, v katerih je umrlo 346 ljudi. Preiskava je pokazala, da je razlog tičal v sistemu MCAS, o katerem piloti niso bili obveščeni in ki je ob odpovedi enega senzorja lahko treščil letalo v tla. Letala Boeing 737 so bila prizemljena več mesecev, na evropsko nebo pa so se vrnila šele leta 2021. Preiskava je pokazala tudi, da sta bila Boeing in FAA goljufala pri testih, vložene pa so tudi obtožnice. A vsa krivda ni bila enoznačno pri Boeingu, temveč je FAA pomanjkljivo nadzirala in preveč dela poverila kar Boeingu, so kazale preiskave.
Maja 2021 pa je Boeing začasno ustavil proizvodnjo Boeinga 787 Dreamliner, ko je FAA izrazila pomisleke o nadzoru. FAA je decembra 2021 odredila dodatni pregled dobavljenih 787, ker naj bi pri proizvodnji spregledali nekaj pogojev. Februarja je FAA za razliko od pretekle prakse Boeing obvestila, da ne bo mogel sam certificirati letal 787 in da bo sama izdajal potrdila o plovnosti, dokler Boeing ne izboljša kontrole kakovosti in proizvodnje.
Inšpekcijski pregled se bo osredotočil na odgovornost FAA.
Novice » Znanost in tehnologija » Inšpektorat bo preveril nadzor pri proizvodnji Boeinga 737 in 787
Step2en Wolf ::
"...A vsa krivda ni bila enoznačno pri Boeingu.."
A se hecate?
Vso Boeingovo lobiranje po kongresu za "SLIM STATE" je direktno privedel v to, da FAA ni imel dovolj ljudi in je potem lahko Boeing benevolentno posodil svoje ljudi, da so preverjali samega sebe.
In na koncu je spet kriva "država" oz. FAA.
WTF?!
A se hecate?
Vso Boeingovo lobiranje po kongresu za "SLIM STATE" je direktno privedel v to, da FAA ni imel dovolj ljudi in je potem lahko Boeing benevolentno posodil svoje ljudi, da so preverjali samega sebe.
In na koncu je spet kriva "država" oz. FAA.
WTF?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Step2en Wolf ()
7982884e ::
Step2en Wolf je izjavil:
"...A vsa krivda ni bila enoznačno pri Boeingu.."
A se hecate?
Vso Boeingovo lobiranje po kongresu za "SLIM STATE" je direktno privedel v to, da FAA ni imel dovolj ljudi in je potem lahko Boeing benevolentno posodil svoje ljudi, da so preverjali samega sebe.
In na koncu je spet kriva "država" oz. FAA.
WTF?!
wow, seveda obvezen post ki krivi kapitalizem, od osebka ki sicer prisega na dobre stare drzavne tupoljeve in iljusine lol.
Pac sistem organizirane neodgovornosti. Kapitalizem, drzava, itn.
da, ekonomski sistem je kriv, treba je nacionalizirati in pustiti drzavi da se razraste in kontrolira vse, le tako dobimo airlinerje s skoraj perfektnimi varnostnimi standardi, recimo primer sovjetske zveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
Zimonem ::
da, ekonomski sistem je kriv, treba je nacionalizirati in pustiti drzavi da se razraste in kontrolira vse, le tako dobimo airlinerje s skoraj perfektnimi varnostnimi standardi, recimo primer sovjetske zveze.
Qa/qc ni povezan z lokalnostjo. Zaradi tega je boeing nekoč dobil tudi prevladujoč položaj. Če to opustiš... Faza ali boeing kateremu so zaupali , je treba na novo vzpostavit razmerja.
Sploh get FAA ni hotela prizemljit Maxa , ko so ga že vse druge države. Na čelu z kitajsko.
Mr.B ::
da, ekonomski sistem je kriv, treba je nacionalizirati in pustiti drzavi da se razraste in kontrolira vse, le tako dobimo airlinerje s skoraj perfektnimi varnostnimi standardi, recimo primer sovjetske zveze.
Qa/qc ni povezan z lokalnostjo. Zaradi tega je boeing nekoč dobil tudi prevladujoč položaj. Če to opustiš... Faza ali boeing kateremu so zaupali , je treba na novo vzpostavit razmerja.
Sploh get FAA ni hotela prizemljit Maxa , ko so ga že vse druge države. Na čelu z kitajsko.
Ne samo ameriskega, ker smo evropejci zgubili na primer samo zaradi airbusa nekaj posla in nekaj ljudi bi bilo zivih.
Ameriski sistem deluje, dokler profit pobirajo korporacije, ko je potrebno investirat je pa sledeci rezultat https://infrastructurereportcard.org/
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
globoko grlo ::
@7982884e
Greš lahko trolllolat v kakšno drugo temo.
Tole je živa resnica
Greš lahko trolllolat v kakšno drugo temo.
Tole je živa resnica
A se hecate?
Vso Boeingovo lobiranje po kongresu za "SLIM STATE" je direktno privedel v to, da FAA ni imel dovolj ljudi in je potem lahko Boeing benevolentno posodil svoje ljudi, da so preverjali samega sebe.
In na koncu je spet kriva "država" oz. FAA.
WTF?!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
nekikr ::
Ne, ni. Prvič, ker nihče ni rekel, da je kriva samo država in drugič, ker sta kriva oba (oz. več njih).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Boeing 737 Max se v ZDA vrača na neboOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 4441 (3479) | Zimonem |
» | Kongres: za nesreči Boeingov 737 Max odgovorna Boeing in FAAOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6956 (4725) | tony1 |
» | Zakaj je moral oditi Boeingov izvršni direktorOddelek: Novice / Ostale najave | 9271 (6134) | AndrejO |
» | Razvoj Boeinga 737 Max oviralo varčevanje, FAA gledal stran (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25656 (19161) | pegasus |
» | Pretesno prijateljstvo med Boeingom in FAAOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12112 (9221) | kotanyi |