» »

Stvarna napaka ali Garancija

Stvarna napaka ali Garancija

mat866 ::

Pozdravljeni

Potreboval bi nasvet pri reklamacija ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.
In sicer se gre za nov televizor kupljen prek splet, ki sem ga danes zmontiral na steno in ob vklopu
se slika ne pojavi sam utripa, pri strani je pa videti kakor da bi bil počen ekran. Ni pa nobenih vidnih sledi, ki bi nakazovale, da bi bil televizor udarjen.

Zanima me kaj je boljše ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.

kuglvinkl ::

mat866 je izjavil:

Pozdravljeni

Potreboval bi nasvet pri reklamacija ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.
In sicer se gre za nov televizor kupljen prek splet, ki sem ga danes zmontiral na steno in ob vklopu
se slika ne pojavi sam utripa, pri strani je pa videti kakor da bi bil počen ekran. Ni pa nobenih vidnih sledi, ki bi nakazovale, da bi bil televizor udarjen.

Zanima me kaj je boljše ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.


kaj je tvoj cilj, dobit TV da dela ali pa denar nazaj. Pokliči, povej in vprašaj, kaj predlagajo.

So razlike ja, mogoče pa ne bodo važne.
Your focus determines your reallity

mat866 ::

Cilj je dobiti nov delujoči TV, da dela (istega kot je ta) zato razmišljam,
da bi uveljavljava stvarno napak. Sam ne poznam
pasti pri tem, ali mi jo lahko zavrnejo.

matobeli ::

a 14dni je pa že mimo?

Jaz bi šel z stvarno napako. Še zmer pol lahko garancijo uveljaviš če ti ne odobrijo. Ti pa verjetno bodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

DarwiN ::

Javi trgovini in bodo poslali novega.

Pa upam, da trgovina ni Edigital, ker potem se boš načakal.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

mat866 ::

Ni minilo še 14 dni televizor je nov prevzet včeraj zmontiran danes.
Sem pa opazil to napako ob pravem vklop tako, da televizor sploh še ni dela.

DamijanD ::

V roku 14ih dni lahko kupljeno preko spleta vrneš v vsakem primeru. Tako, da kontaktiraj trgovino, če ti ga zamenjajo. Če ne, ga samo vrni.

Tidule ::

DamijanD je izjavil:

V roku 14ih dni lahko kupljeno preko spleta vrneš v vsakem primeru. Tako, da kontaktiraj trgovino, če ti ga zamenjajo. Če ne, ga samo vrni.

Pokvarjenega tv seveda ne mores kar tako vrnit.

Uveljavljaj stvarno napako in zahtevaj zamenjavo aparata za novega. Oboje izrecno napisi.

Glede stvarne napake ne bi smelo bit dileme, razen ce je do okvare prislo pri prevozu ali montazi.

chucki ::

Lahko recejo da si ga ti polomil pri montazi. Zajebana situacija
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

bobby ::

Tole bos imel pa hebo dokazovat, se posebej, ce skatla in pakunga ne kaze kaksnega znaka udarca. Pa se to ce ima je treba hit reklamirat na posto, ker pol se posta s tem ukvarja.
Se strinjam, zajebana situacija.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

matobeli ::

Kontaktiraš prodajalca če je vsaj napol ugleden ne bo niti pisnil, načeloma pa bo ponudil kakšne so možnosti in kaj moraš nardit (poslikat škatlo, tv...)

Linko ::

A si pri montaži pazil ko si privijal vijake v TV?

Kolega je z vijaki uničil tv...bili so predolgi.. nek univerzalni nosilec..

Phantomeye ::

Definitivno najprej uveljavljaj stvarno napako.

Moje pravilo je, da je garancija za stvari, ki se pokvarijo.
Stvarna napaka pa za stvari, ki so že v štartu pokvarjene. Nisem jaz dal 500€ za nekaj, kar bom peljal direkt na servis.

V vsakem primeru pa naredim raziskavo, kjer skušam ugotovit ali je ta specifična okvara nekaj, kar se pojavlja pogosto pojavlja pri tem specifičnem izdelku.

Enkrat sem kupil fotoaparat in se je začel luščit LCD zaslon (po enem mesecu - pa nisem veliko fotkal). Na spletu sem našel, da gre za pogosto težavo. Zato sem šel v trgovino jim povedal, kaj se dogaja z izdelkom in da želim uveljavljat stvarno napako. So mi rekli, da ga bodo poslali na servis, kjer bodo zamenjali display. Sem jih vprašal, če bi lahko zagotovijo, da se napaka ne bo ponovila. Prodajalec je rekel, da ne. Pa sem jim rekel, potem bi pa želel denar nazaj.

S tem denarjem sem kupil drug fotoaparat (drugje) in se LCD nikoli ni luščil.

Gogyto ::

Uveljavljaj stvarno napako. In nikakor ne govori, da si stvar že montiral na steno in nato ugotovil, da je počeno/fuč. Zadevo pelji tako, da si porajtal materialno napako takoj, ko si tv vzel iz škatle.

Phantomeye ::

Gogyto je izjavil:

Uveljavljaj stvarno napako. In nikakor ne govori, da si stvar že montiral na steno in nato ugotovil, da je počeno/fuč. Zadevo pelji tako, da si porajtal materialno napako takoj, ko si tv vzel iz škatle.


Jap, čeprav je malo moralno sporno - je boljše. Njim 500€ za tv pomeni manj kot tebi. Ker če je razlog za nedelovanje dejansko mehanska poškodba - garancija itak ne bo krila tega. In potem ti ostane samo servis.

bbbbbb2015 ::

mat866 je izjavil:

Pozdravljeni

Potreboval bi nasvet pri reklamacija ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.
In sicer se gre za nov televizor kupljen prek splet, ki sem ga danes zmontiral na steno in ob vklopu
se slika ne pojavi sam utripa, pri strani je pa videti kakor da bi bil počen ekran. Ni pa nobenih vidnih sledi, ki bi nakazovale, da bi bil televizor udarjen.

Zanima me kaj je boljše ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.


Izdelek lahko vrneš, brez da rečeš, zakaj ga reklamiraš, oziroma, da je bil izdelek defekten ob prispetju.

Izdelek, ki je defekten, ko ga vzameš iz škatle, je prodajalec dolžan zamenjati. Grancija se uveljavlja za izdelek, ki si ga začel uporabljati, pa se je pokvaril.

Večina trgovcev noče zamenjevati izdelkov. Večina si vsaj pridrži pravico, da ugotovi, zakaj izdelek ne dela.

Stvarna napaka pa se uveljavlja, če izdelek nima lastnosti za normalno rabo. Ponavadi je to, da je npr. preglasen, slika migota. Pokvarljivost načeloma ni med stvarnimi napakami. Lahko se zgodi, da se izdelek pokvari, pa zopet pokvari, pa zopet. Potem lahko uveljavljaš stvarno napako.

Zgodovina sprememb…

bobby ::

Tole je spet ena troll tema glede na datum prve prijave,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Tidule ::

bbbbbb2015 je izjavil:

mat866 je izjavil:

Pozdravljeni

Potreboval bi nasvet pri reklamacija ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.
In sicer se gre za nov televizor kupljen prek splet, ki sem ga danes zmontiral na steno in ob vklopu
se slika ne pojavi sam utripa, pri strani je pa videti kakor da bi bil počen ekran. Ni pa nobenih vidnih sledi, ki bi nakazovale, da bi bil televizor udarjen.

Zanima me kaj je boljše ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.


Izdelek lahko vrneš, brez da rečeš, zakaj ga reklamiraš, oziroma, da je bil izdelek defekten ob prispetju.

Izdelek, ki je defekten, ko ga vzameš iz škatle, je prodajalec dolžan zamenjati. Grancija se uveljavlja za izdelek, ki si ga začel uporabljati, pa se je pokvaril.

Večina trgovcev noče zamenjevati izdelkov. Večina si vsaj pridrži pravico, da ugotovi, zakaj izdelek ne dela.

Stvarna napaka pa se uveljavlja, če izdelek nima lastnosti za normalno rabo. Ponavadi je to, da je npr. preglasen, slika migota. Pokvarljivost načeloma ni med stvarnimi napakami. Lahko se zgodi, da se izdelek pokvari, pa zopet pokvari, pa zopet. Potem lahko uveljavljaš stvarno napako.

Ne trolaj. Povedal si kup neumnosti.

Poskodovanega izdelka ne mores kar tako vrnit.

Ce je bil poskodovan s strani prodajalca je to stvarna napaka, ce je poskodba nastala pri uporabniku potem to ni problem prodajalca.

Je pa treba razcistit kaj se je zgodilo, ker bo prodajalec upraviceno zavrnil vracilo izdelka kupljenega na daljavo, ce bo vrnjen poskodovan.

bezerk ::

bbbbbb2015 je izjavil:

mat866 je izjavil:

Pozdravljeni

Potreboval bi nasvet pri reklamacija ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.
In sicer se gre za nov televizor kupljen prek splet, ki sem ga danes zmontiral na steno in ob vklopu
se slika ne pojavi sam utripa, pri strani je pa videti kakor da bi bil počen ekran. Ni pa nobenih vidnih sledi, ki bi nakazovale, da bi bil televizor udarjen.

Zanima me kaj je boljše ali uveljaviti stvarno napako ali garancijo.


Izdelek lahko vrneš, brez da rečeš, zakaj ga reklamiraš, oziroma, da je bil izdelek defekten ob prispetju.

Izdelek, ki je defekten, ko ga vzameš iz škatle, je prodajalec dolžan zamenjati. Grancija se uveljavlja za izdelek, ki si ga začel uporabljati, pa se je pokvaril.

Večina trgovcev noče zamenjevati izdelkov. Večina si vsaj pridrži pravico, da ugotovi, zakaj izdelek ne dela.

Stvarna napaka pa se uveljavlja, če izdelek nima lastnosti za normalno rabo. Ponavadi je to, da je npr. preglasen, slika migota. Pokvarljivost načeloma ni med stvarnimi napakami. Lahko se zgodi, da se izdelek pokvari, pa zopet pokvari, pa zopet. Potem lahko uveljavljaš stvarno napako.


Pokvarljivost načeloma ni med stvarnimi napakami!?
Od kje ti to!?
Poglej, če o tem ne veš popolnoma nič, je bolje, da si tiho.

Stvarno napako lahko kupec uveljavlja takoj ko opazi, da je kaj narobe in ne ko se pokvari pa zopet pokvari, idiotizem.
Če se odločiš za uveljavljanje garancije, potem ne moreš, nikoli več, za točno ta izdelek uveljavljati stvarne napake.

V osnovi lahko uveljavljaš garancijo ali stvarno napako.

Pri uveljavljanju garancije stvar popravljajo ali zamenjajo za novo, če je nepopravljiva, itd..
Pri uveljavljanju stvarne napake lahko zahtevaš zamenjavo z novim izdelkom, vračilo kupnine ali zmanjšanje kupnine za proporcionalno vrednost stvarne napake.

Tidule ::

Če se odločiš za uveljavljanje garancije, potem ne moreš, nikoli več, za točno ta izdelek uveljavljati stvarne napake.
dajmo kak vir raje poiskat namesto da gostilniske zgodbe sirimo. Uveljavljanje garancije na koben nacin ne vpliva na pravice iz naslova stvarne napake in obratno.

Bistvena razlika med garancijo in stvarno napako je v dokaznem bremenu. Zato je prvih sest mesec od nakupa, ko se privzema da je bila okvara prisotna ob prodaji, vedno pametno uveljavljat stvarno napako. Kasneje pa je praviloma garancija enostavnejsa pot.

In ja, okvare praviloma ne sodijo med stvarne napake. Z bistveno razliko zgoraj omenjenih sest mesecev kjer se privzema, da je bila okvara prisotna ob prodaji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

DostMam ::

OP lahko uveljavlja tudi zmoto prodajalca, ki je bil sveto prepričan, da mu je prodal brezhibni izdelek, pa temu ni bilo tako.
Vendar: zakaj mora kupec narediti pravno fakulteto, preden reklamira nedelujoč izdelek? Enostavno ga naj vrne prodajalcu in zahteva zamenjavo ali denar, prodajalec se pa naj ukvararja s klasifikacijo zahtevka.

Tidule ::

Na zalost ni tako enostavno. Ce ne bo jasno definiral da uveljavlja stvarno napako in zahteva vracilo kupnine/zamenjavo, bo trgovec res lahko zadevo obravnaval kot garancijski zahtevek, kar pomeni popravilo in 45 dni casa za odpravo napake. Ali bo celo vse skupaj zavrnil, ces da kupec odstopa od pogodbe in poskusa vrnit izdelek, ki ga je sam poskodoval.

Tako da ravno doktorata ne rabi, je pa pomembno da jasno (pisno) pove katero pravico uveljavlja in kaj zahteva od trgovca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

DostMam ::

No, pa smo pri doktoratu: prodajalec ne more obravnavati garancijskega zahtevka. To počne pooblaščeni servis...
In še enkrat, zakaj ne more biti enostavno: ker ti zakonodaja to omogoča, vrneš izdelek in se prodajalec ukvarja s klasifikacijo. Če ob vrnitvi še napišeš, da je izdelek nedelojoč, si naredil uslugo (poštenem) prodajalcu, ki istega izdelka ne bo prodajal naprej.
Amen.

sparklyslo ::

V tej konkretni situaciji, bo na žalost kupec predvsem odvisen od dobre volje prodajalca. Počen ekran bo vsak lahko zavrnil s pojasnom, da je šlo za nestrokovno/nespretno montažo zaslona.

ziga1990 ::

OP ali je ekran počen ali se to samo vidi ko ga prižgeš?

če je počen in se vidi ko je ugasnjen lahko prodajalec oz. pooblaščeni servis zavrne stvarno napako/garancijo z razlogom, da si ti poškodoval zaslon ampak sedaj ali se je TV poškodoval med prevozom ali med tvojo montažo je nepomembno. Če pa se počen zaslon vidi samo ko ga prižgeš je pa velika možnost da je zaslon defekten in tu lahko uveljavljaš stvarno napako je pa odvisno koliko bo pooblaščeni servis imel volje, da ugotovi ali je defektno ali poškodba iz tvoje strani.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bezerk ::

Tidule je izjavil:

Če se odločiš za uveljavljanje garancije, potem ne moreš, nikoli več, za točno ta izdelek uveljavljati stvarne napake.
dajmo kak vir raje poiskat namesto da gostilniske zgodbe sirimo. Uveljavljanje garancije na koben nacin ne vpliva na pravice iz naslova stvarne napake in obratno.

Bistvena razlika med garancijo in stvarno napako je v dokaznem bremenu. Zato je prvih sest mesec od nakupa, ko se privzema da je bila okvara prisotna ob prodaji, vedno pametno uveljavljat stvarno napako. Kasneje pa je praviloma garancija enostavnejsa pot.

In ja, okvare praviloma ne sodijo med stvarne napake. Z bistveno razliko zgoraj omenjenih sest mesecev kjer se privzema, da je bila okvara prisotna ob prodaji.


Mama tvoja te je v birtiji povila.

Bo ZPS in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo dovolj kredibilno!?
https://vemvec.si/index.php/stvarna-nap...
Če boste izdelek oddali na servis v garancijsko popravilo, si ne boste mogli več premisliti in zahtevati pravic, ki bi vam pripadale, če bi se odločili uveljavljati stvarno napako.

Bo ZVPOT dosti kredibilen vir!?
37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

In ti sanjaš tukaj, kaj praviloma je in kaj ni stvarna napaka, ravno okvara je stvarna napaka.
Ko daš stvar enkrat na garancijsko popravilo, ti jo bodo popravljali do onemoglosti, oz. do seštevka roka 45. dni in boš prej ti obupal kot oni!
Spel se.

Tidule ::

Prihrani zalitve za gostilno in se nauci brat preden pametujes.

Zgornje mnenje samo govori o tem da se ne mores tokom postopka premislit in preklasificirat garancijskega zahtevka v stvarno napako. O tocno tem sem govoril v prejsnjem postu da teba pazit kaj zahtevas. Seveda pa potem potem v gostilniski manjri paetnjakovici tvojega kova pridejo do zakljuckov da ce nekaj das popravljat v garanciji s tem v celoti izgubis pravice stvarne napake.

In ne glede na to kao se trudis smesit to ne spremenindejstva, da vsaka okvara sama po sebi ni stvarna napaka. Ce se nekaj pokvari to ne pomeni, da je bil idelek prodan kot pokvarjen in pri predaji ni imel lastnosti,Ce ki so potrebne za njegovo rabi. si pismen dobro preberi uvodni del 37 clena, kdaj nastopi obveznost prodajalca.

Je pa seveda bistven pri tem tudi clen, ki doloca, da je vsaka okvara, ki se pojavi v sestih mesecih od nakupa, dejansko obstajala ob nakupu in ti je v trenutku izponitve (prvi del 37 clena) prodal pokvarjen izdelek, samo napaka se je pojavila kasneje. Torej domneva da je vsaka okvara stvarna napaka pije vodo samo prvih sest mesecev.

DostMam je izjavil:

No, pa smo pri doktoratu: prodajalec ne more obravnavati garancijskega zahtevka. To počne pooblaščeni servis...
In še enkrat, zakaj ne more biti enostavno: ker ti zakonodaja to omogoča, vrneš izdelek in se prodajalec ukvarja s klasifikacijo. Če ob vrnitvi še napišeš, da je izdelek nedelojoč, si naredil uslugo (poštenem) prodajalcu, ki istega izdelka ne bo prodajal naprej.
Amen.
tukaj se motis. Ravno prodajalec je tisti ki obravnava stvarno napako kot tudi garancijske zahtevke (oziroma je v tem primeru primarna odgovornost na proizvajalcu). Ti kot kupec si namrec s prodajalcem sklenil pogodbo. Zdaj a se prodajalec pri obravnavi opre na mnenje servisa je njegova stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

bobby ::

model je trol, ne se ukvarjat
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

mancini ::

Pri novem izdelku, ki praktično še ni bil rabljen, je idiotizem uveljavljati garancijo.
Kdo pa kupi nekaj in bo takoj nesel nazaj v trgovino ali poslal na servis in bo čakal do 45 dni da dobi popravljeno nazaj.

Samo OP pa ve ali so poškodovali TV ali ne.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka in dokazovaje napake

Oddelek: Pomoč in nasveti
152492 (2215) UganiKdo
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27047476 (42270) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7616344 (14884) St235
»

Garancija ali stvarna napaka?!

Oddelek: Pomoč in nasveti
354243 (3493) Zheegec
»

Stvarna napaka ali garancija?

Oddelek: Pomoč in nasveti
294675 (4127) St235

Več podobnih tem