» »

Električno kolo

Električno kolo

«
1
2

oo7 ::

Zanimam se za električno kolo.

Ali je bolje kupiti tovarniško E kolo ali predelava navadnega kolesa v E kolo ?

Rad bi kolo, ki bo za na cesto, makedam in po kakšni lepši gozdni poti.

Niso mi pa všeč kolesa s tistimi debelimi okvirji ali debelimi gumami :) bi nekaj v stilu gravel. Se splača gravel kolo predelati v E kolo ? Sestavljeni so zelo dragi od 3000 eur naprej kar sem jaz gledal.

Če bi kupil gravel kolo za tam okoli dobrega tisočaka koliko bi me prišla še predelava ? Recimo baterija za 100 km ?


Pa ne me napadat preveč, ker sem čisto zelen kar se tiče E koles :)


Hvala

PacificBlue ::

https://www.bike24.com/p2578562.html?me...

cca 2500 eur z dostavo v Slovenijo.

250Wh baterija je nekje za uro in pol vožnje, s tem da ti nudi za polovico manj pomoči, kot pa recimo 500Wh baterija. VSekakor sam pod 500Wh ne bi gledal, če misliš delati daljše ture.
Če bi našel to kolo z močnejšo baterijo bi bila kar ugodna varianta, glede na ostalo ponudbo. Je eno najcenejših e-gravel koles na tržišču. Kar se pa predelav tiče, pa nimam pojma:)

PacificBlue ::

Spomnil sem se, da je sosed kupil e-mtb znamke Apache, mislim da model Payat, češkega proizvajalca za cca 1800eur. Baje nek dobavitelj v LJ. Preveri če te zanima:)

oo7 ::

Kaj pa kaj takega ? https://www.e-mepoganja.si/sl/treking-k...

Je firma crussis vredu ? Se splača za ta denar?

Pa kar se tiče navora je velika razlika med 80 in 95nm ? Kolo bolj potegne, do 25km potem pa itak delaš sam ?

kuvanasarma ::

Pri nas imava obadva Crussis kolo, en z M400 drugi z M500 motorjem.

Občutek je malo boljši pri M500 ker ima dodatni senzor pri pedaliranju.
Do sedaj nobenih problemov po prevoženih cca 2000km.

Sem se vozil tudi z Boschi pa neke "hude" razlike nisem opazil, edino Bosch je bil malo manj glasen.

oo7 ::

kuvanasarma je izjavil:

Pri nas imava obadva Crussis kolo, en z M400 drugi z M500 motorjem.

Občutek je malo boljši pri M500 ker ima dodatni senzor pri pedaliranju.
Do sedaj nobenih problemov po prevoženih cca 2000km.

Sem se vozil tudi z Boschi pa neke "hude" razlike nisem opazil, edino Bosch je bil malo manj glasen.



Pa se splača dati skoraj 500 eur več za M500 kot M400 ?

oo7 ::

Sem šel danes malo pogledati tovarniška električna kolesa in to ni zame. To sploh niso kolesa to so traktorji to je vse tako veliko, da me je kar minilo :)

Apofis ::

https://www.orbea.com/si-sl/ebikes/cest...

daš gor bolj široke gravel plašče, širše krmilo z več rajza in je to to...motor je skor neviden. Tko, da če hočeš eleganco boš težko pršu poceni skoz...

PacificBlue ::

oo7 je izjavil:

Sem šel danes malo pogledati tovarniška električna kolesa in to ni zame. To sploh niso kolesa to so traktorji to je vse tako veliko, da me je kar minilo :)


Za tak denar, kot ga bi dal za e-bike si lahk kupiš že proper navadnega.

Think about it.

Kvinta ::

Če nimaš dnarja polj je vse predrago tud dober navadni.
A.C.A.B

jotunn2 ::

PacificBlue je izjavil:

oo7 je izjavil:

Sem šel danes malo pogledati tovarniška električna kolesa in to ni zame. To sploh niso kolesa to so traktorji to je vse tako veliko, da me je kar minilo :)

Za tak denar, kot ga bi dal za e-bike si lahk kupiš že proper navadnega.

Ali pa proper mx motor ce ze nekdo hoce motor :))

kuvanasarma ::

oo7 je izjavil:

kuvanasarma je izjavil:

Pri nas imava obadva Crussis kolo, en z M400 drugi z M500 motorjem.

Občutek je malo boljši pri M500 ker ima dodatni senzor pri pedaliranju.
Do sedaj nobenih problemov po prevoženih cca 2000km.

Sem se vozil tudi z Boschi pa neke "hude" razlike nisem opazil, edino Bosch je bil malo manj glasen.



Pa se splača dati skoraj 500 eur več za M500 kot M400 ?



Odvisno od tebe in občutka. Mene je malo več skupaj in sem hotel močnejši motor. Kot rečeno je občutek "malo boljši", mogoče bi rekel da je malo bolj natančen pri pomoči ker ima en senzor več.
Načeloma pa te tudi M400 požene do 40km/h brez problema.

Simke76 ::

Kaj menite o akcji električnih koles Grundig v Hoferju. Polno vzmeteno za 1700 oziroma prednje vzmeteno za 1200 evrov. Ne zgledata slabo, za ta denar.Lg baterija 500 Wh, 27,5" kolesa. Je pa zanimivo, da je motor v pestu zadnjega kolesa. Mnenja?

lisjak ::

Kaj menite o akcji električnih koles Grundig v Hoferju. Polno vzmeteno za 1700 oziroma prednje vzmeteno za 1200 evrov. Ne zgledata slabo, za ta denar.Lg baterija 500 Wh, 27,5" kolesa. Je pa zanimivo, da je motor v pestu zadnjega kolesa. Mnenja?


Ti kupi prvi in poročaj :)
Sem pa našel na neki nemški strani enakega še ceneje, samo ime ima drugo...
klik

Sicer pa v hofer lahko vrneš in kolk vem ne komplicirajo... jaz bom verjetno nabavil.

darkolord ::

IMO se splača "stegniti" do enega s sredinskim motorjem (mid-drive) in senzorjem navora.

Razlika je kot dan in noč. Tukaj imaš na motorju samo eno prestavo - ali je dober za po ravnem ali za mali klanec ali za ultra klanec. Ni ne tč ne mš. Pri sredinskem motorju imaš prestav 9-12 in pokriješ celo območje.

Pa s senzorjem navorja je asistenca tako gladka, da se počutiš kot da si eno z motorjem.

Simke76 ::

Se pravi je res razlika v sredinskem motorju. Že od prej imam nagledanega Crussisa z Bafang M500 motorjem in 900 wh baterijo za 2700 evrov. Ima ga kolega pa pravi da je res dober.

darkolord ::

Sem imel nagledanega istega Crussisa, pa sem na koncu za isto ceno vzel Cube z Bosch CX Gen4 - manjša baterija, ampak boljši motor. Je pa M500 vseeno zelo kul.

lisjak ::

darkolord je izjavil:

IMO se splača "stegniti" do enega s sredinskim motorjem (mid-drive) in senzorjem navora.

Razlika je kot dan in noč. Tukaj imaš na motorju samo eno prestavo - ali je dober za po ravnem ali za mali klanec ali za ultra klanec. Ni ne tč ne mš. Pri sredinskem motorju imaš prestav 9-12 in pokriješ celo območje.

Pa s senzorjem navorja je asistenca tako gladka, da se počutiš kot da si eno z motorjem.


Ne razumem, kako imaš eno prestavo ? pri sredinskem pa imaš več prestav ? v motorju ali kako ? a ni tako, da so prestave samo na zadnjem kolesu ?
Poleg tega ima tudi tale motor senzor navora v osi pedala... klik in video klik

Res pa da ni tako močan... je pa lažji
Kaj vem, probat bi moral

darkolord ::

Pri sredinskem je prenos preko verige in uporabljaš iste prestave kot s pedali. Če rabiš višjo hitrost, daš v višjo prestavo, če graš v hrib, daš v nižjo.

Za senzor navora sem skoraj siguren, da ga tukaj ni, ker bi to 100% posebej omenili v opisu. Tudi ekranček vidiš, da je drugačen (prejšnja generacija), pa povezave s telefonom ni ...

lisjak ::

A se je že kdo upogumil za grundig e-mtb fully ?
Ker je opis na strani zelo površen, sem pogledal v navodila:
Zavore: tektro niso mehanske ampak hidravlične HD-M285
Menjalnik in prestavne ročice: Shimano ALTUS
Vilice: suntour xct
Motor: VINKA RH40 45NM 250W
Opis motorja: Električni motor pomaga le, ko kolesar vrti pedala in hitrost ne presega 25 km/h. Motor ojača moč vsakega
pedala. Motor okrepi moč vsakega posameznega pritiska na pedala in tako zagotavlja naravno vožnjo ter daje občutek, kot da imate v nogah turbo.
Očitno nek senzor je...
display: Vinka DR23
Oprema je res vstopna, ampak za to ceno je po mojem mnenju še vedno soliden nakup (za ne preveč zahtevno rabo).

Vanadium ::

to gledaš hofer ponudbo? tudi sam zanimam a bi se stegnil za njega samo me malo moti ker ni 29" moral bi se usest na njega da vidim a mi je ok ali ne... najraje bi si nabavil himo C30R samo mi je malo predrag ...

darkolord je izjavil:

IMO se splača "stegniti" do enega s sredinskim motorjem (mid-drive) in senzorjem navora.

Razlika je kot dan in noč. Tukaj imaš na motorju samo eno prestavo - ali je dober za po ravnem ali za mali klanec ali za ultra klanec. Ni ne tč ne mš. Pri sredinskem motorju imaš prestav 9-12 in pokriješ celo območje.

Pa s senzorjem navorja je asistenca tako gladka, da se počutiš kot da si eno z motorjem.


Kako je potem z rekuperacijo energije npr po klancu navzdol? Imaš kaki predlog pa da je P/P dobra zadeva?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

b3D_950 ::

Rekuperacija pri kolesih ni ravno efektivna, opcija je omejena mislim da samo za kolesa z direct drive motorjem. Tako da to nima vsak bicikl.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

darkolord ::

Pri kolesih s sredinskim motorjem rekuperacije ni, ampak to več kot nadoknadiš z višjo učinkovitostjo motorja (zaradi prestav dlje časa deluje na optimalnih vrtljajih)

krucymucy ::

Iscem elektricni MTB hardtail za mamo.
V penziji ji je dolgcas, z navadnim gre tja do 30km, tako da bi ji e-MTB malo raztegnil domet.

Kaksen motor iskati? bosch, shimano, yamaha, domelov motor?

budget 2k.

LeQuack ::

Ne vem če je to reklama za, ali proti, električnim kolesom

Quack !

Vanadium ::

Evo novi katalog nova ponudba.

https://www.hofer.si/sl/p.prophete-keep...

Zgleda pa isti kot:

https://www.prophete.de/en/shop/aeg-spo...

Kakšna so kaj mnenja?

oo7 ::

PacificBlue je izjavil:

oo7 je izjavil:

Sem šel danes malo pogledati tovarniška električna kolesa in to ni zame. To sploh niso kolesa to so traktorji to je vse tako veliko, da me je kar minilo :)


Za tak denar, kot ga bi dal za e-bike si lahk kupiš že proper navadnega.

Think about it.



Sem malo pozabil na tole temo :)
Sem kmalu po odprtju te teme kupil navadno gravel kolo za dobrega tisočaka. Zelo zadovoljen :)

SinkIn ::

tudi jaz sem bila v dilemi ali kupiti e-kolo ali ga predelati (pustimo prvo dilemo, ki je bila, če to sploh potrebujem). Razlog, da sem se odločila za predelavo, je bil, da sem za vsaj pol manjši znesek novega / podobnega e-kolesa, dobila boljšo baterijo in motor. Ko se bo baterija iztrošila, bom le-to enostavno zamenjala. Vse kar sem vgradila se lahko enostavno nadomešča z drugimi deli. Vsi deli so dostopni, zato jih lahko menjam sama / ne potrebujem original servisa; krmilnik lahko konfiguriram sama (npr. koliko pomoči se dodaja pri posamezni prestavi - da ni cukanja oz. da kolo ni zoprno za uporabo, če ga uporablja moja mami).

darkolord ::

Kakšna pa je bila cena (kolo + predelava) in kateri motor imaš?

AudioVideo ::

Pozdravljeni,

razmišlam o nakupu električnega hardtrail kolesa.

Najbolj se nagibam k naslednijm modelom:

Focus Jarifa2 6.7 nosilnost 150 kg.

CUBE REACTION HYBRID PRO 625 nosilnost 135 kg.

SCOTT GENIUS eRIDE 920 BIKE nosilnost 128 kg.

Pogoj je da imajo Bosch motor CX 4.generacije in 85 Nm navora in vsaj 625wh baterijo.

Oprema deore.

Ker sem malo tezji cca 120 kg, me zanima kaj izbrati?

Likalnik ::

Živjo, mogoče lahko kdo pomaga in pove kaj je razlika med tema dvema koleoma...eden je modelno leto 2022 drugi pa 2024...poleg displaya.

https://www.grasca.si/elektricno-trekin...

https://www.grasca.si/elektricno-trekin...

v ceni je razlika cca 250€....ali je kaj bistvenega pri pogonskem sistemu?

se splača teh 250€ več dati ali ne?

m3k ::

Likalnik je izjavil:

...drugi pa 2024...poleg displaya.

Polnilec 4A napraam 2A pri starejšem modelu, pa baterija se tudi stara.
Mirko tipka na radirko ////

Likalnik ::

ja glede polnilca vem...kaj pa je pri bateriji? sta bateriji isti model ali je ena GEN4 druga pa GEN3...?

aleskoms ::

A je kdo ki ima e-kolo z bafangovim motorjem in ima težave z baterijo? Meni pri 40% začne manjšat moč motorja pri 25% pa deluje samo še prva stopnja asistenta?

fujtajksel ::

Bi kdo vedel, če obstajajo kakšna lažja trekking/cestna e-kolesa, ki bi se jih dalo ugodno dobit na subvencijo?
Se pravi
- po možnosti pod 20 kg
- sredinski motor s senzorjem navora, 250W najbrž dovolj (tolk da pomaga tudi v strmejši klanec, se mi pa ne mudi)
- prtljažnik in blatnike itak hočem, pa lučke tudi prav pridejo
- turistični sprednji amortizerji, kej drugega kot hardtail cenovno najbrž ne pride skozi

Sem na hitro pogledal par ponudnikov pa je vse 25+ kg.
Npr tale za silo ustreza opisu - Canyon Pathlite:ON SL 6
https://www.canyon.com/en-de/electric-b...
Pogon tipa Bosch SX, Fazua Ride 60 (ne vem če imajo Kitajci kaj podobnega cenejšega, mogoče Bafang M820?).

Sparkxl ::

Edini pod 20 kg, 16kg če smo natančni, ki se ga spomnim je specialized vado sl. Ali kaka druga izvedba z SL motorjem. Če pa izpolnjuje pogoje za subvencijo pa ne vem

nadlipnik ::

Orbea Urrun je vzel moj fotr: https://www.orbea.com/si-en/ebikes/moun...
Na koncu nanese nekih slabih 20 kil. Je pa XC kolo.

borutz ::

poglej cube kolesa :

https://www.cube.eu/uk-en/cube-editor-h...

sredinski bosch motor SX 250w, teza 19Kg, 400W baterija

fujtajksel ::

borutz je izjavil:

poglej cube kolesa :

https://www.cube.eu/uk-en/cube-editor-h...

sredinski bosch motor SX 250w, teza 19Kg, 400W baterija


Ja tole je kar blizu, edino mal fedrov spredej pogrešam
https://www.cube.eu/cs/cube-editor-hybr...
https://www.akumo.cz/cube-editor-hybrid...

Sparkxl ::

Po mestu ne rabiš vilice. Sicer pa tisti poceni šrot, ki jih ponavadi gor devajo nima skoraj da nič blaženja, prinese pa 2kg zraven

fujtajksel ::

Sparkxl je izjavil:

Edini pod 20 kg, 16kg če smo natančni, ki se ga spomnim je specialized vado sl. Ali kaka druga izvedba z SL motorjem. Če pa izpolnjuje pogoje za subvencijo pa ne vem


https://www.extremevital.com/en/cycling...
https://spica-sport.si/izdelek/kolo-spe...
Za subvencijo izgleda malo predrag, ene variante imajo obvezno "dekoracijo", tudi nima nič fedrov spredaj, piše pa res nekje 15.5 kg.

Ma sej tam nad 4k€ se marsikaj najde, ponavadi sicer med trekkingi in gorci brez blatnikov in lučk :)
Ampak načeloma ni hud problem najt navadnega hardtaile treking kolesa 13-15kg za 500-800€, tile lahki e pogoni pa naj bi tehtali 4-5kg...

predi ::

Sparkxl je izjavil:

Po mestu ne rabiš vilice.
Slavne zadnje besede. Se pa strinjam, da obstajajo mesta s kolesarskimi površinami, kjer ti ne pomaga nobeno vzmetenje.

Sparkxl ::

Saj ne rečem če bi te vilice bile zakaj, torej zračno vzmetene. Ampak to poceni sranje na elastiko ni za nikamor. Sem jo imel precej let in na koncu vrgel dol. Razlike v vožnji skoraj da ni, se pa precej pozna manj teže spredaj.
Po drugi strani pa imaš gravel pecikle s trdo vilico, s katero se folk naganja po šodru in tudi po gozdu in je to bojda najboljša stvar pod soncem :)

fujtajksel ::

Mam tako enega traka kot tudi enega starega poceni hardtaila in se mi zdi da so fedri vredni 2kg, čeprav redko vidim makadam, gozda nikoli. Res ne vem kaj je notri :(

BlaY0 ::

Glede subvencije... v pogojih nisem zasledil da bi morala biti zadeva kupljena v SLO. Se pravi lahko kupiš tudi v tujini. Je to že kdo počel in mu je prodajalec izpolnil tisto izjavo?

Sparkxl je izjavil:

Saj ne rečem če bi te vilice bile zakaj, torej zračno vzmetene. Ampak to poceni sranje na elastiko ni za nikamor. Sem jo imel precej let in na koncu vrgel dol. Razlike v vožnji skoraj da ni, se pa precej pozna manj teže spredaj.

Mislim da je pri el. biciklu kar OK, ker je težji. No da se tudi brez, samo z malenkost manj napumpanimi gumami, je pa treba malo bolj pazit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

bobiii16 ::

Absolutno kupi tovarniško narejen električen bicikel, predelano je improvizacija, katere v primerjavi z tovarniškim ne boš nikoli dosegel.
Kilogrami niso bistvo v prvem pomenu (itak ti pomoč daje motor). Bistvo pri nakupu je cena in zanesljivost. Najbolj zanesljivi so Yamaha, Brose, Bosch, vse ostalo so približki. Cene so pri trgovcih zelo visoke (marže) Se pa da kupit rabljeno kolo za odlično ceno. Pač imamo ljudi kateri so polni denarja in ko pride nov model gredo hitro po njega. In posledično ti lahko kupiš kolo za 70% trgovske cene. Še ena cvetka Cruises (češka kolesa) niso vredna svoje cene, ne da so zanič ampak so polizdelki)

BlaY0 ::

Sem opazil da so nekateri naši trgovci z uvedbo subvencije že znižane cene nekaterih modelov zvišali na 2.499 EUR.

fujtajksel ::

Fabriških z Bafang M820 izgleda ni prav veliko
4LEAF Lightweight Bafang M820 https://lfbikes.com/products/m820-ebike...

BlaY0 ::

Za subvencijo mara imet luči pa blatnike in ne sme bit za športne namene.

Magic1 ::

Pa še ne vem kater certifikat mora imeti. So kar lisice, verjetno spet dober posel za prijatelje. Verjetno dobiš boljšo verzijo e-kolesa brez blatnikov za manj denarja. Kot gledam je izbire res ogromno med 1-2k€.
Magic
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kit za električno kolo (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Šport
869123299 (36) BlaY0
»

E kolo za na delo

Oddelek: Loža
394061 (2619) aky
»

Nakup E-MTB (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5215871 (10606) itak37
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2815580 (9477) Vesolje

Več podobnih tem