» »

Tudi Kanada po letu 2035 brez avtomobilov na notranje izgorevanje

1 2
3
»

Mato989 ::

To je ravno tako neumna primerjava, kot razlagat nekomu kako tvoja partnerka usput natanka, čeprav ima on 20km do prve pumpe.


Ja ampak ljudi ki imajo do prve pumpe 20km, je veliko manj kot ljudi ki imajo takšno težavo kot jaz =) Dejansko moraš v Sloveniji se že dokaj potrudit da najdeš primer nekoga ki ima v eno smer 20km vožnje do 1. bencinske črpalke... zagotovo pa jih ni 30% Slovenije kot je takih ki živijo v večstanovanjskih stavbah prej 3%...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Elektricni tovornjaki in elektricno kmetijstvo in elektricna industrija?
Stiri sendvice z kajzerico, poli in sirom prosim.
Izvolite 39,60€ bo.


Kdo pa govori o tovornjakih ali pa industriji in kmetijstvu? Konkretno v tem primeru?

Mato989 je izjavil:

Temu se reče QUALITY FO LIFE kot kupec želim več tega ne manj oz. ne slabše ampak boljše...


Meni se je, z uporabo elektricnega avtomobila, quality of life casa prezivetega z avtomobilom, precej dvignil. V 95% primerih so stvari bistveno boljse in cenejse. V 5% imam pa sitnosti, ja.

Ampak tistih 5% tud v sanjah ne odtehta ostalih 95%.

To je kr pogost pojav argumentiranja v stilu: "ja je boljs, AMPAK ...". Nekako tako so argumentirali prehod iz kocij na avtomobile... "Ja, sej avto je boljs kot konj, ampak rab bencin!" Pa dans vsi vemo kolk kocij se se redno vozi po cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

m0LN4r ::

Dane0 je izjavil:

hujsk1999 je izjavil:

Svinjske dizelaše bi bilo treba banat še letos ali najkasneje do leta 2025. Upam, da gre gorivo res čez 5EUR za liter v naslednjih mesecih/letih in se bo samo od sebe porihtalo. Planet je ogrožen!


Planetu je pomojem čisto vseeno kaj se mi gremo. Mi sebe ogrožamo. Bananje goriva v tako kratkem času ali pa taka huda podražitev pa bo za posledico imelo samo več logističnih težav in revščine in vsega povezanega.
Pod vso povezano, sem to tako interpretiral tukaj.
Al kak se bo pospesilo elektrifikacijo, ce ne z visanjem cen goriv? Goriva pa rabimo za vse, med drugim za izdelavo plastike, stekla, trasport materialov in in in.

Kdo pa govori o tovornjakih ali pa industriji in kmetijstvu? Konkretno v tem primeru?
A je treba govoriti o tem, da je vse to povezano in eno potedne drugo za sabo?

Torej plebsi na vasi, ki tako "bajno" sluzijo si naj pod prisilo kupijo drage EVje ali pa tankajo za trikratno ceno, da se pripeljejo do sluzbe?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Al kak se bo pospesilo elektrifikacijo, ce ne z visanjem cen goriv? Goriva pa rabimo za vse, med drugim za izdelavo plastike, stekla, trasport materialov in in in.


Danes recimo en traktorist placa manj za gorivo svojega traktorja kot placa povprecen voznik Audija. Zakaj se ti zdi tako neverjetno, da bi se to preneslo se na bencin, recimo? Al se samo nisi spomnil na to idejo? :>

m0LN4r je izjavil:

Torej plebsi na vasi, ki tako "bajno" sluzijo si naj pod prisilo kupijo drage EVje ali pa tankajo za trikratno ceno, da se pripeljejo do sluzbe?


Dans ni prav nikomur treba poceti tega. Dobesedno nikomur. Kaksna bo pa situacija cez 15 let, bomo pa videli. Zakaj vnaprej jokas? Plus, govoril si o tem, da se bodo drazili sendvici in poli salama.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

m0LN4r ::

Verjamem, redkokdo se vozi s traktorjem v sluzbo, to je res. Bolj je jebeno, ko preracunas, da se lastne njive ne bo splacalo vec obdelovati.
Plus, govoril si o tem, da se bodo drazili sendvici in poli salama.
Saj so se ze, pa se se bojo.
Zakaj vnaprej jokas?
Ker nocem za nazaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Lonsarg ::

Ne vem o kaki prisili tle eni govorijo, EV in hibridi so dražji pa kljub temu tržni delež vztrajno raste, stvari se premikajo. Q1 2021 smo bili na 6% električnih in 8% PHEV v EU, to je že kar lepa cifra.

Prisila bo prišla takrat (morda res 2035 kot predvidevajo Kanadčani), ko bo delež novih navadni ICE avtomobilov že sam po sebi padel zelo nizko (pod 10%) in ko bo tudi infrastruktura že bila porihtana. Prej ne, brez skrbi da bodo datum prestavljali dokler delež že sam po sebi naravno ne pade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

nejc_nejc ::

Nikjer ne najdem statistike za odjavljena vozila iz prometa. Vedno samo % vec prodanih neklasikov.

OK.d ::

BigWhale je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Elektricni tovornjaki in elektricno kmetijstvo in elektricna industrija?
Stiri sendvice z kajzerico, poli in sirom prosim.
Izvolite 39,60€ bo.


Kdo pa govori o tovornjakih ali pa industriji in kmetijstvu? Konkretno v tem primeru?

Mato989 je izjavil:

Temu se reče QUALITY FO LIFE kot kupec želim več tega ne manj oz. ne slabše ampak boljše...


Meni se je, z uporabo elektricnega avtomobila, quality of life casa prezivetega z avtomobilom, precej dvignil. V 95% primerih so stvari bistveno boljse in cenejse. V 5% imam pa sitnosti, ja.

Ampak tistih 5% tud v sanjah ne odtehta ostalih 95%.

To je kr pogost pojav argumentiranja v stilu: "ja je boljs, AMPAK ...". Nekako tako so argumentirali prehod iz kocij na avtomobile... "Ja, sej avto je boljs kot konj, ampak rab bencin!" Pa dans vsi vemo kolk kocij se se redno vozi po cestah.

LPOK.d

Mato989 ::

Meni se je, z uporabo elektricnega avtomobila, quality of life casa prezivetega z avtomobilom, precej dvignil. V 95% primerih so stvari bistveno boljse in cenejse. V 5% imam pa sitnosti, ja.

Ampak tistih 5% tud v sanjah ne odtehta ostalih 95%.

To je kr pogost pojav argumentiranja v stilu: "ja je boljs, AMPAK ...". Nekako tako so argumentirali prehod iz kocij na avtomobile... "Ja, sej avto je boljs kot konj, ampak rab bencin!" Pa dans vsi vemo kolk kocij se se redno vozi po cestah.


Seveda, samo takrat ko so konje menjevali avti niso tega delali tako da bi dvigovali cene sena ali "goriva" za konje ali jih obdavčevali (cestnina za konje višja kot za avte) ampak se je zgodilo zaradi QUALITY OF LIFE... tu pa je zdaj čisto druga zadeva.

Države načrtno vsiljujejo v ospredje EVje ker jih brez nekih stimulacij ne bi bilo smiselno imet (ni cestnine za plačat, free elektrika nekoč subvencije itd...) hkrati pa izvajajo visoke trošarine na bencin in dizl kjer za elektriko ni identičnih trošarin (davkov)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

m0LN4r ::

Fascinantno kako znajo nekateri z trebuhom oceniti sitnosti na % natancno. Meni je ze odpiranje in zapiranje garaze 5,3% sitno, zdaj pa se naj uvedem dve dodatni rutini (kabel not zvece, kabel ven zjutraj) v svoj vsakdanjik + nepricakovano polnenje na javni polnilnici. Zdaj pa samo odvijem in privijem pokrov tanka 1x na 25 dni in se naslednjih 800-1000km ne obremenjujem s tem.

hkrati pa izvajajo visoke trošarine na bencin in dizl kjer za elektriko ni identičnih trošarin (davkov)
Trosarine na elektriko in dvigovanje cen bo takrat, ko bo vsak drugi sedel v EVju, da ne bi slucajno potem kdo pobegnil nazaj, najprej mora EVja not dobit. Ampak to je itak samo relevatno za nekoga, ki se vsak mesec obremenjuje s stroskom potovanja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mike_Rotch ::

Zdaj pa samo odvijem in privijem pokrov tanka 1x na 25 dni in se naslednjih 800-1000km ne obremenjujem s tem.


Odviješ pokrov, pa ti kar z lufta začne bencin not tečt? Zanimivo, lahko poveš kaj več?

m0LN4r ::

Mike_Rotch je izjavil:

Zdaj pa samo odvijem in privijem pokrov tanka 1x na 25 dni in se naslednjih 800-1000km ne obremenjujem s tem.


Odviješ pokrov, pa ti kar z lufta začne bencin not tečt? Zanimivo, lahko poveš kaj več?

Seveda ne, po tem ko odpres pokrov stekerja, vstavim se votli kabel iz katerega pritece v treh minutah dovolj goriva za naslednjih nekaj tednov.
Vmes pa spucam sprednjo in zadnjo sipo in smeti vrzem v kos.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mike_Rotch ::

Trosarine na elektriko in dvigovanje cen bo takrat, ko bo vsak drugi sedel v EVju, da ne bi slucajno potem kdo pobegnil nazaj, najprej mora EVja not dobit.


Trošarine na elektriko niso nujno slabe. Vožnja z EVji bo še vedno cenejša zaradi ogromne razlike v učinkovitosti elektro motorjev in učinkovitosti pri pridobivanju elektrike. Država pa bo dobila v blagajno bistveno več kot z nafto.

vstavim se votli kabel iz katerega pritece v treh minutah dovolj goriva za naslednjih nekaj tednov.


To iz garaže potegneš cev?

saule ::

BigWhale je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Elektricni tovornjaki in elektricno kmetijstvo in elektricna industrija?
Stiri sendvice z kajzerico, poli in sirom prosim.
Izvolite 39,60€ bo.


Kdo pa govori o tovornjakih ali pa industriji in kmetijstvu? Konkretno v tem primeru?

Mato989 je izjavil:

Temu se reče QUALITY FO LIFE kot kupec želim več tega ne manj oz. ne slabše ampak boljše...


Meni se je, z uporabo elektricnega avtomobila, quality of life casa prezivetega z avtomobilom, precej dvignil. V 95% primerih so stvari bistveno boljse in cenejse. V 5% imam pa sitnosti, ja.

Ampak tistih 5% tud v sanjah ne odtehta ostalih 95%.

To je kr pogost pojav argumentiranja v stilu: "ja je boljs, AMPAK ...". Nekako tako so argumentirali prehod iz kocij na avtomobile... "Ja, sej avto je boljs kot konj, ampak rab bencin!" Pa dans vsi vemo kolk kocij se se redno vozi po cestah.


To je super, da je zate boljse. Problem nastane, ko se zacne druge posiljevat s takimi idejami.

Za razne argumente tipa 'EV po oceni nekoga nekje manj sivnja kar indirektno vpliva name ce ima nekdo ICE' pa seveda najbolje, da vsi zivimo tako kot posamezniki, ki so brez avtomobila.

m0LN4r ::

Mike_Rotch je izjavil:

Trosarine na elektriko in dvigovanje cen bo takrat, ko bo vsak drugi sedel v EVju, da ne bi slucajno potem kdo pobegnil nazaj, najprej mora EVja not dobit.


Trošarine na elektriko niso nujno slabe. Vožnja z EVji bo še vedno cenejša zaradi ogromne razlike v učinkovitosti elektro motorjev in učinkovitosti pri pridobivanju elektrike. Država pa bo dobila v blagajno bistveno več kot z nafto.

vstavim se votli kabel iz katerega pritece v treh minutah dovolj goriva za naslednjih nekaj tednov.


To iz garaže potegneš cev?

Ne, ker ne mislim investirati v polnenje doma, ce pa lahko nafilam usput, itak moram preveriti tlak v pnevmatikah ali pa oprati avto.
Zdaj pa lahko parkiram avto, kjerkoli. Drugace bi ga pa moral vedno v garazi, tudi ko garazo rabim za kaj drugega. Pac sitnosti se ne koncajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

OK.d ::

Namesto da bi se zavzemali za družbo s čim manj avtomobilov in spodbujali javne oblike prometa in bi s tem največ naredili za okolje.
Pa električni lobiji hypajo naiven folk z EV, ker so kao super-duper-eco-friendly.
Na žalost so temu podlegli tudi podkupljivi europoslanci.
Zato se pa sedaj toliko dražijo fosilna goriva, da se upraviči nakup precenjenih nepotrebnih EV.
Drugače Canada in EV no go.
LPOK.d

m0LN4r ::

Kolk kilometrov pa bi stancali avtobusi, ce bi hotel imeti avtobus v vsaki vasi in zaselku vsakih 15 minut.
Al so tako fleksibilnega javnega prevoza delezni samo mescani?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nejc_nejc ::

nejc_nejc je izjavil:

Nikjer ne najdem statistike za odjavljena vozila iz prometa. Vedno samo % vec prodanih neklasikov.

A noben nima....

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Verjamem, redkokdo se vozi s traktorjem v sluzbo, to je res. Bolj je jebeno, ko preracunas, da se lastne njive ne bo splacalo vec obdelovati.


Se enkrat ... cesa ne razumes pri tem, da se lahko podrazi gorivo SAMO za avtomobile? Tako kot je recimo drazje za avtomobile ze zdaj. Traktorji se lahko komot vozijo ceneje. Nehaj se ze delat butla, no ...

Mato989 je izjavil:

Seveda, samo takrat ko so konje menjevali avti niso tega delali tako da bi dvigovali cene sena ali "goriva" za konje ali jih obdavčevali (cestnina za konje višja kot za avte) ampak se je zgodilo zaradi QUALITY OF LIFE... tu pa je zdaj čisto druga zadeva.


Tud zdaj se ne menjuje zato, ker bi drazili gorivo za avtomobile. Recimo.

Mato989 je izjavil:


Države načrtno vsiljujejo v ospredje EVje ker jih brez nekih stimulacij ne bi bilo smiselno imet (ni cestnine za plačat, free elektrika nekoč subvencije itd...) hkrati pa izvajajo visoke trošarine na bencin in dizl kjer za elektriko ni identičnih trošarin (davkov)


Drzava nicesar ne vsiljuje. Drzava te nagradi, ce se odlocis, da ne bos kuril bencina. In zaradi tega, ker si early adopter in imas zaradi tega nekaj vec sitnosti, te drzava nagradi.

Trosarine so bile pa z nami ze v Jugoslaviji in nimajo prav nobene veze z elektricnimi vozili. Nehaj ze udrihat po strasilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Fascinantno kako znajo nekateri z trebuhom oceniti sitnosti na % natancno. Meni je ze odpiranje in zapiranje garaze 5,3% sitno, zdaj pa se naj uvedem dve dodatni rutini (kabel not zvece, kabel ven zjutraj) v svoj vsakdanjik + nepricakovano polnenje na javni polnilnici. Zdaj pa samo odvijem in privijem pokrov tanka 1x na 25 dni in se naslednjih 800-1000km ne obremenjujem s tem.


Bolj fascinantno je to, da si preprican, da ves kaj meni bolj odgovarja in kaj mi predstavlja vecno sitnost. Na javnih polnilnicah sem v povprecju 1x na mesec. In ja, 10x avto vstekat in izstekat doma je mnogokrat bolj udobno kot it 1x na pumpo. Mnogo bolj udobno je tudi sesti v ohlajen ali pa ogret avto in se odpeljati. Mnogo bolj udobno je tudi ziveti brez strgala za led. In na koncu se je tudi precej bolj udobno vozit in se ne ukvarjat z odvecnimi pedali v avtu. En je v bistvu dovolj.

A ves, ce pa ti rad tam eno palcko premikas sem pa tja med voznjo in ob tem uzivas, je pa to tvoja stvar. Ampak mene prepricevati kaj bi morali biti meni bolj ali manj sitno je pa otrocje.

m0LN4r je izjavil:

Ne, ker ne mislim investirati v polnenje doma, ce pa lahko nafilam usput, itak moram preveriti tlak v pnevmatikah ali pa oprati avto.
Zdaj pa lahko parkiram avto, kjerkoli. Drugace bi ga pa moral vedno v garazi, tudi ko garazo rabim za kaj drugega. Pac sitnosti se ne koncajo.


A zdej je pa ze problem to kolk so gume napumpane? Ajd, ce vozis taksno kanto, da mors to preverjat, pol te razumem. Smesen si s svojimi 'argumenti'.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

OK.d je izjavil:

Namesto da bi se zavzemali za družbo s čim manj avtomobilov in spodbujali javne oblike prometa in bi s tem največ naredili za okolje.
Pa električni lobiji hypajo naiven folk z EV, ker so kao super-duper-eco-friendly.
Na žalost so temu podlegli tudi podkupljivi europoslanci.
Zato se pa sedaj toliko dražijo fosilna goriva, da se upraviči nakup precenjenih nepotrebnih EV.
Drugače Canada in EV no go.


Govoriti o elektricnih lobijih in te stvari postavljati ob bok naftni industriji, je vsaj noro, ce ze ne naravnost butasto.

BCSman ::

Torej s fasisticnimi ukrepi - prepovedjo, bodo drzave ukinjale klasicne avte in silile folk v nakup elektricnih. In ne, ker bi si folk to samoiniciativno zelel.
To bo funkcioniralo samo dokler ne bo folku prekipelo.

Mike_Rotch ::

Namesto da bi se zavzemali za družbo s čim manj avtomobilov in spodbujali javne oblike prometa in bi s tem največ naredili za okolje.


Avtomobili so nekaj najboljšega kar se je zgodilo človeštvu nasploh. Osebna mobilnost in lahek tovorni transport je za razvoj vrste naredil nepredstavljivo veliko.

Jaz se

Ne, ker ne mislim investirati v polnenje doma, ce pa lahko nafilam usput, itak moram preveriti tlak v pnevmatikah ali pa oprati avto.
Zdaj pa lahko parkiram avto, kjerkoli. Drugace bi ga pa moral vedno v garazi, tudi ko garazo rabim za kaj drugega. Pac sitnosti se ne koncajo.


Jaz tudi nisem investiral. 220v priključek imam že od prej na nadstrešku. Tlak v gumah mi sicer sporoči avto ali pa pogledam na aplikacijo na telefonu. Me pa resnično zanima kako ti preverjaš tlak brez avtomobila? Avto parkiraš 10m stran od garaže potem pa greš v garažo preverjati tlak? wtf :) Tistih parkrat na leto, ko spuščam tlak za na teren, to naredim tik ob avtu.

pegasus ::

BCSman je izjavil:

In ne, ker bi si folk to samoiniciativno zelel.
Tisti folk, ki zna računat na več kot 10 prstov, si to že dolgo samoiniciativno želi. Ostalim pač ni pomoči ...

SambaShare ::

Lonsarg je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Za PHEV hibrida je cena goriva brezpredmetna ker ciljaš da vsaj 80% voženj delaš na elektriko.
Že razloženo v temi o električnih avtomobilih da so PHEV gimmick. Za tiste z dolgimi relacijami je doprinos premajhen, za tiste s kratkimi pa tudi cena goriva ni velik faktor.
Ampak v tisti temi je bilo generalno govora "za ta trenutek" (pa še to ni bilo nekega konkretnega konsenza), ne pa o scenariju ukinitve običnih ICE avtomobilov.

PHEV so morda gimmick, če imaš možnost kupiti navadni bencinski oziroma kakega običnega hibrida (HEV). Če pa je na trgu dovoljen le PHEV in EV (edino tadva ustrezata omejitvi pod 50g CO2, kar je kanada sprejela za 2035), potem pa PHEV dobi popolnoma nov pomen.


Sanjaj. Samo eno dobro krizo rabimo, da se stvari restirajo do temeljev. Potem pa bojo spet aktualne stvari ki delujejo in ne puhlice, ki so nastala v času debelih krav.

2035 je pa tako joke letnica, za par let naprej ne vemo kaj bo.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Irska bi čez deset let prepovedala nove bencinske in dizelske avtomobile

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3910474 (6657) AndrejO
»

Amazon želi vsaj polovico paketov dostaviti zeleno

Oddelek: Novice / Ostale najave
93489 (2085) jype
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27779838 (71762) AštiriL
»

Finska bo zakonsko prepovedala termoelektrarne na premog

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3310562 (7870) konspirator

Več podobnih tem