» »

Pnevmatika: hitrostni razred V / W

Pnevmatika: hitrostni razred V / W

-žiga- ::

Ali v praksi obstaja razlika med isto znamko in dimenzijo pnevmatike, ki se razlikuje samo v hitrostnem razredu?
Ali ima ena boljši oprijem, daljšo življenjsko dobo?
Recimo, da je cena pnevmatike enaka, za avto pa je dovolj razred V. Za katero bi se odločili?

poper ::

Če je hitrosti razred edina razlika je to skoraj gotovo ista guma z drugim napisom na boku. Ne splača se vlagati v razvoj gume za vsak hitrostni razred posebej, naredi se ena in se jo uporabi za nekaj hitrostnih razredov.

V vožnji torej razlik ni, če je cena ista ne vidim razloga da ne bi vzel višjega hitrostnega razreda W. Paziti je treba le, da bo hitrostni razred enak ali višji tistemu iz homologacije, tu šteje tisto kar piše na gumi in ne to kar piše na forumu.

lonewolf_ ::

Moj avto ima omejitev na 205 elektronsko, zakaj bi moral potem imeti V, če H zadostuje hitrostim do 210km/h... več kot 150 pa se tak nikoli ne peljem. Homologacija pa na V.

Po neki logiki bi znala bit kaka razlika samo v glasnosti, če so za večjo hitrost bolj ojačane, ali? Pa še to dvomim, da je očitna razlika.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

aiko ::

Zelo verjetno da v tvojem hitrostnem razredu pnevmatika ne obstaja, tako da je vseeno.
V homologaciji piše najmanjši razred, tako da ne skrbi če je napisan višji.

-žiga- ::

poper je izjavil:

Če je hitrosti razred edina razlika je to skoraj gotovo ista guma z drugim napisom na boku. Ne splača se vlagati v razvoj gume za vsak hitrostni razred posebej, naredi se ena in se jo uporabi za nekaj hitrostnih razredov.

V vožnji torej razlik ni, če je cena ista ne vidim razloga da ne bi vzel višjega hitrostnega razreda W. Paziti je treba le, da bo hitrostni razred enak ali višji tistemu iz homologacije, tu šteje tisto kar piše na gumi in ne to kar piše na forumu.


Hvala za komentar.
Tudi sam sem si nekako tako predstavljal.

ginekk ::

lonewolf_ je izjavil:

Moj avto ima omejitev na 205 elektronsko, zakaj bi moral potem imeti V, če H zadostuje hitrostim do 210km/h... več kot 150 pa se tak nikoli ne peljem. Homologacija pa na V.

Po neki logiki bi znala bit kaka razlika samo v glasnosti, če so za večjo hitrost bolj ojačane, ali? Pa še to dvomim, da je očitna razlika.


Zajebali so homologacijo. Sem imel 180KM močan avto s končno hitrostjo omejeno na 180km/h in tudi v homologaciji je imel potem primeren razred (T).

Večja hitrost pomeni tudi več trenja in močnejše segrevanje gume, zaradi tega konstrukcijsko ne more bit povsem enaka.

b3D_950 ::

Kaj pa če je platforma uporabljena pri drugem modelu avtomobila in potem proizvajalcu ni potrebno dodatno homologirat/testirat stvari?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

ginekk ::

b3D_950 je izjavil:

Kaj pa če je platforma uporabljena pri drugem modelu avtomobila in potem proizvajalcu ni potrebno dodatno homologirat/testirat stvari?


Ne razumem točno kaj misliš.
Če že govorim o modelih avtomobila, obstajajo pnevmatike ki so izpeljane iz "generičnih" modelov in narejene/homologirane za točno znamko avta. Verjetno rahlo druga zmes ali kaj drugega v konstrukciji, da gre skozi zahteve proizvajalca. Obstajajo tudi pnevmatike z enako generično oznako, in drugim razredom hrupnosti/učinkovitosti.

Že iz tega ne bi sklepal, da pnevmatike različnih hitrostnih razredov niso enake.

Primer. Goodyear EfficientGrip Performance, dimenzija 205/55 R16 91V:

Prva vgradnja za Audi:
https://www.gume-direkt.com/product/Goo...

Generična 1 (učinkovitost B, hrup 70db)
https://www.gume-direkt.com/product/Goo...

Generična 2: (učinkovitost A, hrup 71db)
https://www.gume-direkt.com/product/Goo...

b3D_950 ::

Npr. za primer imaš Seat ter VW, ki sta verjetno identična razen izgleda. VW ima omejitev na 230 km/h, Seat pa na 205 km/h.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

poper ::

ginekk je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

Kaj pa če je platforma uporabljena pri drugem modelu avtomobila in potem proizvajalcu ni potrebno dodatno homologirat/testirat stvari?


Ne razumem točno kaj misliš.
Če že govorim o modelih avtomobila, obstajajo pnevmatike ki so izpeljane iz "generičnih" modelov in narejene/homologirane za točno znamko avta. Verjetno rahlo druga zmes ali kaj drugega v konstrukciji, da gre skozi zahteve proizvajalca. Obstajajo tudi pnevmatike z enako generično oznako, in drugim razredom hrupnosti/učinkovitosti.


Gume za prvo vgradnjo se po navadi ločijo z dodano oznako AO, MO, *, ... in so narejene v skladu z željami kupca. Dostikrat nimajo nič skupnega z istoimenskimi "generičnimi" gumami, kaj piše na gumi je pri prvi vgradnji samo stvar dogovora.

ginekk je izjavil:

Že iz tega ne bi sklepal, da pnevmatike različnih hitrostnih razredov niso enake.

Primer. Goodyear EfficientGrip Performance, dimenzija 205/55 R16 91V:

Prva vgradnja za Audi:
https://www.gume-direkt.com/product/Goo...

Generična 1 (učinkovitost B, hrup 70db)
https://www.gume-direkt.com/product/Goo...

Generična 2: (učinkovitost A, hrup 71db)
https://www.gume-direkt.com/product/Goo...


Tako kot Nutella ali Samsungovi telefoni, tudi gume niso na vseh tržiščih enake, čeprav je ime isto. Najbrž je to razlog za razliko med spodnjima dvema. Iz tega je bolje sklepati, da gume za različna tržišča niso enake.

b3D_950 je izjavil:

Npr. za primer imaš Seat ter VW, ki sta verjetno identična razen izgleda. VW ima omejitev na 230 km/h, Seat pa na 205 km/h.


Na podlagi česa se proizvajalci odočajo za hitrostni razred nimam pojma. Če te zanima samo če je guma na obeh avtih ista ali ne, imaš pri vseh avtih na voljo EU oznako za pnevmatike, kjer imaš desno od imena podjetja prodajno številko dotične gume. Če je številka enaka je guma enaka.

bbbbbb2015 ::

-žiga- je izjavil:

Ali v praksi obstaja razlika med isto znamko in dimenzijo pnevmatike, ki se razlikuje samo v hitrostnem razredu?
Ali ima ena boljši oprijem, daljšo življenjsko dobo?
Recimo, da je cena pnevmatike enaka, za avto pa je dovolj razred V. Za katero bi se odločili?


Razlika seveda obstaja. Hitrosti razred pove, z največ kakšno hitrostjo se guma lahko vrti, da se deformira (raztegne) po obodu, zaradi centrifugalne sile IN ŠE PRENESE STRANSKE OBREMENITVE in pojemke na najvišji osni obremenitvi, ki je za gumo predpisana.
Število plaščev najlona oz. pri zelo dobrih gumah aramida se razlikuje, pač glede na hitrostni razred.

Gume, ki prenesejo višje obodne hitrosti, so tipično bolj rigidne, z debelejšimi stranicami in tudi zgledajo manj posedene. Avto je tipično bolj vodljiv.

Gume, ki so zelo visokih hitrostjih razredov (W ali Y) imajo dodatne pike na obodu, tako da se ena pika montira kontra ventilu. Močnejši BMWji serije 5 s pogonom na vsa 4 kolesa imajo tipično W in/ali Y hitostne razrede. Tam je razlog še drug. Na ovinku pri 220+ km/h se obod ene gume lahko pod pritiskom zmanjša, na kontra strani pa zveča. Računalnik ves čas tipa vrtenja koles in pomotoma vklopi VTG (Vertailugngetriebe), z namenom izboljšanja oprijema. Ta VTG imajo avti z oznako Xdrive. Preveč pogosto vklapljanje VTG iztoši le-tega (gre v bistvu za sklopko).

Tudi tolerance pri izdelavi so za visoko hitrostne razrede manjše.

Če je cena enaka, jaz vedno zberem najvišji možni hitrostni razred.

P.S.: Da se ne bo kdo usajal. Na delih nemškega Autobahna hitrost ni omejena. Ko se vozim tam, 200+ km/h ni tako nenormalna hitrost.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

poper je izjavil:



Na podlagi česa se proizvajalci odočajo za hitrostni razred nimam pojma. Če te zanima samo če je guma na obeh avtih ista ali ne, imaš pri vseh avtih na voljo EU oznako za pnevmatike, kjer imaš desno od imena podjetja prodajno številko dotične gume. Če je številka enaka je guma enaka.


Gume testirajo v enem stroju. Bila je ena oddaja, kako to počejo, vsaj za Michelin. Gumo vpnejo v eno veliko gnano os, ter jo pritisnejo ob valj z max. kilažo. Potem os zavrtijo ( z max. hitrostjo za dano gumo). Nato valj premikajo, levo-desno, pod kotom, na stran.

Guma pa zdrsava in nenoralno cvili. Potem na tem vpetju merijo silo upiranja gume spremembi. Če se guma preveč deformira, zgubi oprijem. Če ima prešibke stranice ali recimo pojemek, se guma lahko sezuje. Guma se lahko sezuje in počijo jeklenice, če je na max. hitrosti in je max. pritisk, potem pa max. pojemek. Valj se vrti, gnana os pa bremza.

Pazi, pri pojemku se guma še obremeni še z dodatnim pritiskom. Uni napovedovalec na TV je rekel, da je to test, kjer guma (nova) sreča svojo nočno moro.

Ko guma prestane testiranje, ima nek definiran hitrostni rating. Če ga ne prestane, potem je verjetno potrebno dodati kak najlon, spremeniti profil, ipd.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

poper je izjavil:



Na podlagi česa se proizvajalci odočajo za hitrostni razred nimam pojma. Če te zanima samo če je guma na obeh avtih ista ali ne, imaš pri vseh avtih na voljo EU oznako za pnevmatike, kjer imaš desno od imena podjetja prodajno številko dotične gume. Če je številka enaka je guma enaka.


Gume testirajo v enem stroju. Bila je ena oddaja, kako to počejo, vsaj za Michelin. Gumo vpnejo v eno veliko gnano os, ter jo pritisnejo ob valj z max. kilažo. Potem os zavrtijo ( z max. hitrostjo za dano gumo). Nato valj premikajo, levo-desno, pod kotom, na stran.

Guma pa zdrsava in nenoralno cvili. Potem na tem vpetju merijo silo upiranja gume spremembi. Če se guma preveč deformira, zgubi oprijem. Če ima prešibke stranice ali recimo pojemek, se guma lahko sezuje. Guma se lahko sezuje in počijo jeklenice, če je na max. hitrosti in je max. pritisk, potem pa max. pojemek. Valj se vrti, gnana os pa bremza.

Pazi, pri pojemku se guma še obremeni še z dodatnim pritiskom. Uni napovedovalec na TV je rekel, da je to test, kjer guma (nova) sreča svojo nočno moro.

Ko guma prestane testiranje, ima nek definiran hitrostni rating. Če ga ne prestane, potem je verjetno potrebno dodati kak najlon, spremeniti profil, ipd.


Našel sem:



Preden serijsko urežejo profil, ga najprej z orodjem na roko urežejo. Pa take.

bbbbbb2015 je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

poper je izjavil:



Na podlagi česa se proizvajalci odočajo za hitrostni razred nimam pojma. Če te zanima samo če je guma na obeh avtih ista ali ne, imaš pri vseh avtih na voljo EU oznako za pnevmatike, kjer imaš desno od imena podjetja prodajno številko dotične gume. Če je številka enaka je guma enaka.


Gume testirajo v enem stroju. Bila je ena oddaja, kako to počejo, vsaj za Michelin. Gumo vpnejo v eno veliko gnano os, ter jo pritisnejo ob valj z max. kilažo. Potem os zavrtijo ( z max. hitrostjo za dano gumo). Nato valj premikajo, levo-desno, pod kotom, na stran.

Guma pa zdrsava in nenoralno cvili. Potem na tem vpetju merijo silo upiranja gume spremembi. Če se guma preveč deformira, zgubi oprijem. Če ima prešibke stranice ali recimo pojemek, se guma lahko sezuje. Guma se lahko sezuje in počijo jeklenice, če je na max. hitrosti in je max. pritisk, potem pa max. pojemek. Valj se vrti, gnana os pa bremza.

Pazi, pri pojemku se guma še obremeni še z dodatnim pritiskom. Uni napovedovalec na TV je rekel, da je to test, kjer guma (nova) sreča svojo nočno moro.

Ko guma prestane testiranje, ima nek definiran hitrostni rating. Če ga ne prestane, potem je verjetno potrebno dodati kak najlon, spremeniti profil, ipd.


To je pa tisto, ko Mišelinka srečuje svojo nočno moro:


Našel sem:



Preden serijsko urežejo profil, ga najprej z orodjem na roko urežejo. Pa take.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

Običajno je ta pika rumena, lahko pa ima rdečo in rumeno oznako/piko.

https://www.tyrebaydirect.com/tyres-exp...


Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kupiti jeklena platisca za zimo?

Oddelek: Na cesti
354459 (3087) tony1
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28782706 (53488) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382103927 (76340) gruntfürmich
»

Nakup nove gume... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10222095 (16135) krneki0001
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15152730 (42529) theBill

Več podobnih tem