» »

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

««
9 / 10
»»

Pithlit ::

Stlačil že. Ampak vsak gram šteje. Pa toplo vam v avtu tudi ne bi lih blo. No, sej lahko vsaj na kufrih našparate k se bo treba že doma smučarsko oblečt.
Life is as complicated as we make it...

feryz ::

Malo lahko potrpijo. Če jih bo v avtu zeblo, jim je v tolažbo, da se bodo zunaj na smučišču ogreli. Ker bo topleje kot v avtu.
Na Hrvaškem pa shladili, ko do morja pridejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

mn ::

Mr.B je izjavil:


Osnovni kazalniki dnevne mobilnosti potnikov, Slovenija, 2017
Povprečna razdalja na pot (km) :
Vsi dnevi : 13 km
Delovni dan : 12 km
Nedelovni dan : 17 km

Torej ima povprečni slovernec do službe maximalno po izračunu : Delovni dan km / 2 = 12 Km/2 = 6 km

Seveda pa če ti je lažje , rečeš Število poti na osebo na dan 3.3 in to pomnožiš z 12km :)), pač odvisno od manipulacije statističnih podatkov.



Seveda izpustiš iz opisa del kjer ti lepo piše, da je to povprečje na pot. Torej na delovni dan povprečni slovenec opravi skoraj 40 km, vendar niso vse te poti v službo. To je vidno iz tabelce, ki si jo ti prepisal, ampak očitno narobe razumel.

Osnovni kazalniki dnevne mobilnosti potnikov, Slovenija, 2017
Vsi dnevi Delovni dan Nedelovni dan
Število poti na osebo na dan 3,2 3,3 2,7
Povprečna razdalja na pot (km) 13 12 17
Povprečni potovalni čas na osebo na dan (min) 76 75 78
Stopnja zasedenosti osebnih avtomobilov 1,7 1,5 2,2

17 km na pot oz 34 km dnevno 1 pa pride iz podatka, ki sem ga zgoraj kopiral.

Vsi moji podatki od tu:

https://www.stat.si/statweb/News/Index/...

Mato989 ::

Tale povprečna mobilnost SLOVENCA je pač za moje pojme čudna... že zaradi semantike... Slovenca? Kaj to pomeni? Štejejo torej tu vseh 2,1 mil Slovencev ali samo delovno aktivne?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mn ::

Mato989 je izjavil:

Tale povprečna mobilnost SLOVENCA je pač za moje pojme čudna... že zaradi semantike... Slovenca? Kaj to pomeni? Štejejo torej tu vseh 2,1 mil Slovencev ali samo delovno aktivne?


METODOLOŠKO OPOZORILO
Metodološko opozorilo:
Statistični urad RS je jeseni 2017 kot razvojno delo s pomočjo evropskih sredstev prvič izvedel raziskovanje Dnevna mobilnost potnikov. Raziskovanje prinaša podatke o značilnostih dnevnih poti v dolžini od 100 metrov do 300 kilometrov, ki so jih opravili prebivalci Slovenije, stari od 15 do vključno 84 let. Raziskovanje je bilo izvedeno v obdobju od 16. septembra do 27. oktobra 2017.


Kakor jaz tole razumem štejejo vse poti daljše od 100m in krajše od 300 km. Torej, če imaš službo v bloku ali čez cesto opraviš 0 poti in povprečja ne spreminjaš. Ce imaš službo 101m stran pa štejeta 2 poti, peš. Delovno neaktivni seveda ne opravijo nobene poti v službo, verjetno pa naredijo kako pot za prosti čas.

Vsaj jaz si tako razlagam te podatke.

Mato989 ::

Kako so pa dobili podatke kam in koliko se je vozil 71 letni upokojenec v tistem času? Kaj so vsakemu sledili?

Kako so pa vedeli točno kako daleč se je v Avstrijo peljal en 40 letnik?

Kako so pa vedeli da sem jaz z avtom šel še do kolega?

Meni tole ne deluje merodajno... po moje bi nek približek dobili če bi vzeli koliko potnih je bilo izplačanih anonimno pa še tole je tako tako in bi blo samo za delovno aktivne.

A torej če si se peljal pa več kot 300km pa nisi not in ne dviguješ povprečja? LOL

Res smešna metodološka raziskava na katero se opiramo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Pithlit ::

Ej, mene noben ni nič vprašal. Ever.
Life is as complicated as we make it...

donvitoc ::

Zanimivo, tožbo proti privat sektorju uspešna, ko pa tožiš skoruptirane socialistične zdravnike pa pogoriš na celi črti. Hvala bogu za socializem.

Gregor P ::

Sam sem kar vesel "socializma" v javnem šolstvu in zdravstvu. Sicer sploh ne dvomim, da bi se ga dalo obogatiti tudi z zasebnim sektorjem, a žal pri nas očitno to ne gre - ker v Sloveniji potem dobimo neko hibridno zasebno-socialistično pošast, ki se z veseljem napaja iz proračunskega denarja, ljudje, ki plačujejo celo življenje polno zdravstveno zavarovanje, pa na koncu kljub temu ostanemo brez osebnih zdravnikov in zobozdravnikov ter čakamo mesece ali leta, da pridemo na vrsto - razen če prej plačamo storitev. Medtem ko že v sosednji Avstriji s tem nimajo težav.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

DostMam ::

Da bi ne totalno zabluzili s socializmom: tudi proizvajalci nas, torej, mažejo z mažami tako, kot se v tej družbi to spodobi. Avstrijsko sodišče je - menda - točno to povedalo?

donvitoc ::

Gregor P je izjavil:

Sam sem kar vesel "socializma" v javnem šolstvu in zdravstvu.



Tragično ker pravijo da nam manjka zdravnikov in je par sosednjih tem kjer se vprašaš če ni bolje da umreš preden sploh postaneš udeležen v tem veselem sistemu.

Glede na zastonj šolstvo predvidevam da smo gospodarsko precej višje od področij planeta s privat univerzami?

Ahim ::

Mato989 je izjavil:

Tale povprečna mobilnost SLOVENCA je pač za moje pojme čudna... že zaradi semantike... Slovenca? Kaj to pomeni? Štejejo torej tu vseh 2,1 mil Slovencev ali samo delovno aktivne?

Ja, seveda vprasajo vseh 2.1M, kaj mislis?

Vzorec (statistika) @ Wikipedia

Mato989 ::

Ahim je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Tale povprečna mobilnost SLOVENCA je pač za moje pojme čudna... že zaradi semantike... Slovenca? Kaj to pomeni? Štejejo torej tu vseh 2,1 mil Slovencev ali samo delovno aktivne?

Ja, seveda vprasajo vseh 2.1M, kaj mislis?

Vzorec (statistika) @ Wikipedia


Mhm, in če vzamejo večino onih ki delajo 2km je pol lahko tako, če bi pa vse ki delajo v avstriji vprašali bi bilo pa 90km povprečje...pač vzorec tu je meh...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

Ahim je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Tale povprečna mobilnost SLOVENCA je pač za moje pojme čudna... že zaradi semantike... Slovenca? Kaj to pomeni? Štejejo torej tu vseh 2,1 mil Slovencev ali samo delovno aktivne?

Ja, seveda vprasajo vseh 2.1M, kaj mislis?

Vzorec (statistika) @ Wikipedia

Spet je hec a se pozanimajo večinoma med ljudmi ki živijo v (ali blizu) urbanih središč... Ali pa mal pogledajo da zajamejo tudi koga iz neke fajn vukojebine. Ker, čisto statistično gledano, če vzameš random cifro iz imenika... Je zlo, zlo velika šansa da trofiš nekoga iz urbanih središč. Dosti večja kot da trofiš nekega Boruta iz Robedišča. Posledično je tud javni promet čist lepo delujoč, pa EV so dobri za vsakogar.
Life is as complicated as we make it...

Ahim ::

Vidim, da niti tistega res kratkega prispevka na Wikipediji nista uspela prebrat, sicer bi opazila tole:

Slučajni oz. naključni vzorec je tisti, pri katerem je verjetnost, da bo član populacije izbran v vzorec, enaka kot pri vseh drugih članih populacije. Pomembna je tudi velikost vzorca; v splošnem omogoča večji vzorec natančnejšo oceno nekega parametra. Natančnost izraža standardna napaka, ki je razmerje med standardno deviacijo parametra v vzorcu in velikostjo vzorca.


Gre za osnove statistike, ce vaju tematika zanima, priporocan kak ucbenik statistike (tisti iz EF v Ljubljani so bili dobri, vsaj Statistika 1 in 2).

Brez skrbi - tisti, ki na SURS skrbijo za podatke, o katerih se prerekate zgoraj, le-te (osnove, torej omejitve vzorcenja) poznajo in se potrudijo njihov vpliv zmanjsati. In ne, v resnici seveda ne vprasajo vseh 2.1M Slovencev po njihovih potovalnih navadah.

Pithlit ::

Ahim je izjavil:

Vidim, da niti tistega res kratkega prispevka na Wikipediji nista uspela prebrat, sicer bi opazila tole:

Slučajni oz. naključni vzorec je tisti, pri katerem je verjetnost, da bo član populacije izbran v vzorec, enaka kot pri vseh drugih članih populacije. Pomembna je tudi velikost vzorca; v splošnem omogoča večji vzorec natančnejšo oceno nekega parametra. Natančnost izraža standardna napaka, ki je razmerje med standardno deviacijo parametra v vzorcu in velikostjo vzorca.


Gre za osnove statistike, ce vaju tematika zanima, priporocan kak ucbenik statistike (tisti iz EF v Ljubljani so bili dobri, vsaj Statistika 1 in 2).

Brez skrbi - tisti, ki na SURS skrbijo za podatke, o katerih se prerekate zgoraj, le-te (osnove, torej omejitve vzorcenja) poznajo in se potrudijo njihov vpliv zmanjsati. In ne, v resnici seveda ne vprasajo vseh 2.1M Slovencev po njihovih potovalnih navadah.

Uhhhhhh, zdej si pa me!
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Ahim je izjavil:

Vidim, da niti tistega res kratkega prispevka na Wikipediji nista uspela prebrat, sicer bi opazila tole:

Slučajni oz. naključni vzorec je tisti, pri katerem je verjetnost, da bo član populacije izbran v vzorec, enaka kot pri vseh drugih članih populacije. Pomembna je tudi velikost vzorca; v splošnem omogoča večji vzorec natančnejšo oceno nekega parametra. Natančnost izraža standardna napaka, ki je razmerje med standardno deviacijo parametra v vzorcu in velikostjo vzorca.


Gre za osnove statistike, ce vaju tematika zanima, priporocan kak ucbenik statistike (tisti iz EF v Ljubljani so bili dobri, vsaj Statistika 1 in 2).

Brez skrbi - tisti, ki na SURS skrbijo za podatke, o katerih se prerekate zgoraj, le-te (osnove, torej omejitve vzorcenja) poznajo in se potrudijo njihov vpliv zmanjsati. In ne, v resnici seveda ne vprasajo vseh 2.1M Slovencev po njihovih potovalnih navadah.

Ma kake potovalne navade. V nasi vasi je povprecje sigurno 20x vecje, kot 2km in za nekoga v taksni vasi je statisticnih 2km v praksi neuporaben podatek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Spura ::

Ce se hocete it ekologijo potem so elektricni avtomobili napacna pot. Preprosto bi moral ukinit dodatek za prevoz na delovno mesto. Bi si ljudje hitro nasli nacine, da bi se manj vozili. Ali sluzbo blizje, ali pa bi se vozili s kakim sodelavcem, carpooling.

ginekk ::

Spura je izjavil:

Ce se hocete it ekologijo potem so elektricni avtomobili napacna pot. Preprosto bi moral ukinit dodatek za prevoz na delovno mesto. Bi si ljudje hitro nasli nacine, da bi se manj vozili. Ali sluzbo blizje, ali pa bi se vozili s kakim sodelavcem, carpooling.


Saj od lani je močno omejeno in dejansko je zgornja meja 140 EUR kot neobdavčljivo, kar ni toliko da bi se splačalo od daleč vozit.

twom ::

Mr.B je izjavil:

Osnovni kazalniki dnevne mobilnosti potnikov, Slovenija, 2017
Povprečna razdalja na pot (km) :
Vsi dnevi : 13 km
Delovni dan : 12 km
Nedelovni dan : 17 km

Torej ima povprečni slovernec do službe maximalno po izračunu : Delovni dan km / 2 = 12 Km/2 = 6 km

S statistiko se da dokazat marsikaj. Bolj je zanimiva distribucija po prevoženih kilometrih.

Npr, povprečno se ljudje ločijo pri 7 letih, večina se jih loči po 2 letih (ko ugotovijo da niso za skupaj) in po 20 letih (ko otroci oddidejo od doma). Povprečje je 7, čeprav se pri 7 letih dejansko loči zelo zelo malo ljudi.

Električni avto je fajn, če je to drugi avto pri hiši. Eden uporaben (za vikend izlete, tujino, morje, smučanje) in eden za igračkat. Sicer pa bi si jaz kot igračko raje kupil roadstarčka...

Prava vrednost električnih avtov pa se bo pokazala, ko bojo starejši, 10, 15 let, ko bo treba menjat baterije. Takrat bo "nova" baterija vredna več kot cel avto skupaj. Bo prav zanimivo videti kakšno ceno bojo imeli.

deco16 ::

Sem imel e-Golfa. Imel je toplotno črpalko(doplačilo) in zelo dobro porabo tudi pozimi.

Večina novejših EVjev ima načeloma višjo porabo kot e-Golf, predvsem zarad oblike in teže.
Gretje baterije je lahko tudi minus, predvsem pri novejših VW-jih(ID.3, ID.4...) kateri grejejo baterijo vsakič ko je ta pod 8°C.

Problem e-Golfa je samo majhna baterija, marsikaj bi se lahko navadli od tega modela.

deco16 ::

Večina novejših EV-jev z izjemo Tesle M3, kater energijo shrani še v toploto baterije katero potem črpa.

Pa prosim ne primerjat testa Tesle M3 pri temperaturi 24°C z testom e-Golfa pri temperaturi 1°C.

Novejši električni avti so precej boljši ampak porabo majo pa slabšo(z izjemo Tesle). Boš moraš še kak video prilepit da mi dokažeš nasprotno ;)

DOOM_er ::

še moja 2c. Imam egolfa, in dnevno delam 100 km zaradi službe + 10 20 km zaradi opravkov. 80% poti je po AC-ju in mi doseg 150km zadostuje za popolnoma vse potrebe. Tisto kar hodiva s punco naokoli se pač ustaviva nekje na poti na DC-ju oziroma najdem polnilnico. Ponavadi je kombinacija DC-ja in polnilnice in se čas izleta po Sloveniji podaljša za okoli 20 min. Če bi imel avto s 300km realnega dosega, se sploh niti nebi več sekiral glede polnjenja na končni lokaciji ali česarkoli drugega. Avtov z 300km je pa kar nekaj (Kona, Niro,...).
Mesečni strošek za gorivo za moj primer je pa okoli 30 - 40EUR odvisno kolikokrat polnem na DC-jih.
Ampak ja, povprečni slovenec bi brez problema živel z EV-jem, sploh če imaš hišo. Prideš domov, priklopiš avto, se ti nafila čez noč in naslednji dan samo gas nazaj v službo.
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

FoxKnox ::

Jaz sem prijatelja obrtnika vprašal, kdaj bo šel s svojim avto parkom na elektriko, saj dnevni potni stroški niso majhni. Odgovoril mi je KO BO REALEN DOSEG VSAJ 500 KILOMETROV.
Je rekel, da se ne more vsak dan trest ali bo prišel nazaj iz Maribora v Ljubljano ali bo zabijal ure na polnilnicah.
Koliko takšnih obrtnikov je še v Sloveniji ?

Mato989 ::

To nima nobene veze za povprečnega Slovenca (Tesla model 3 long range te stane 50k za 485 km realnega dosega though) . Ugotovili smo že da 99,9 % ljudi ne rabi realnih 500 km dosega, ampak mu je že 100 km zadosti. Električna Dacia spring ima tudi v najbolj neugodnih razmerah precej preko 100 km dosega, stane pa 13kEUR nova.


Tale argument da 99,9% ne rabi realnega dosega 500km, je tako lame... jaz ti tudi povem da 99,9% NE RABI več kot smartphone za 200EUR... in kaj zdaj? Ti bi jih silil v nakup smartphone za 200EUR?

Bistvo je da hočemo napredek... VEČ za isti denar torej več dosega... NE MANJ... to je nazadovanje.

V naši ulici imamo 5 blokov, 150 stanovanj cca. 300 odraslih ljudi ki ima svoj avto bolj ali manj... in ENO POLNILNICO na petrolu 500m stran... torej kako bomo vseh 300 jutri kupili EVje in tankali vsako noč?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Mato989 ::

Ni isti denar. Moraš upoštevati tudi vse prihranke pri gorivu. Torej bencinski Clio ponuja večji doseg za precej več denarja. Saj je napredek, bolj udobna in boljša vožnja. Da o performansah in energetski neodvisnosti ne govorimo (sončna elektrarna na strehi).


zakaj, mene zanima koliko plačam DANES če kupim Cliota ali če kupim novega EVja...

jaz imam 14k€ nočem kredita ali lizinga... kaj dobim nvoega za EV, ki je vsaj približno enako dobro kot CLio...

Smo že ugotovili da NIČ.

Tudi tisti v bloku lahko polnijo doma pred blokom, takole:


Ja super, torej proabim 10x več časa ko pridem s šihta in samo zaklenem avto in grem gor, moram zdaj parkirat, nato moram it ven in v blok, odpret okno spodaj ali it gor v 3. nadstropje, vržt dol KABL, it nazaj dol, odpret avto, vklopit kabl... polnit... nato pa moram še zapret, ker drugače če cel čas polnim pozimi bom mel izgube v ogrevanju take da glava peče...

Skratka res epic...


Ne, prav nič ni lame, statistični podatki kažejo da 98 % Slovencev na dan naredi MANJ kot 100 km. Za parkrat na leto ko grejo na dopust pa je tako ali tako na voljo hitro polnjenje tako da ni nobenega problema.


Statistika pravi, da je 2x na teden dovolj mesa, torej ker ne rabimo, treba skenslat s trgovin =) Bone za meso!

To je tvoja logika :) Ti bi rad po statistiki meni individualni osebi govoril kaj jaz rabim in kaj ne... vrhunec socialistične miselnosti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

b3D_950 ::

To s kabli je en shit, edino kar je OK, da imaš kabl na steni obešen kot na javnih polnilnicah in ga samo vtakneš v avto. Vse ostalo jajcanje iz ptrljažnika se boš naveličal, če boš to moral delat vsak dan. Navadni kabli/podaljški/razdelilci, ki so za indoor use only in jih vlečeš iz 3. štuka nikakor niso OK za te podvige. Voda in elektrika does not mix.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

jotunn2 ::

Kaj me boli k ce ljudje delajo 500km ali ne. Pogovarjamo se o nekom, ki dela 200km/dan vsak dan 365dni na leto (ceprav takega ni, kar pomeni da tvoja racunica drzi se manj). Tak clovek sedaj kupi v 15 letih 3 primerljive ICE za 60.000eur in placa 130.000eur za bencin, ter skupaj pride na 310.000eur.
Ti (ce bi bil seveda dovolj star da bi avto sploh lahko imel), kupis primerljiv EV, ki ti omogoca 500km voznje in po tabeli, ki si ji TI linkal, je povprecna cena taksnega avta precej cez 100k eur. Ker ravno tako v 15 letih kupis vsaj 3, si brez stroskov elektrike na 300.000+eur. Torej prihranka ni niti cent, je pa precej bolj komplicirano zivljenje.
In ne sorry NE zanima me drvarnica od Tesle 3, ne zanima me Citroen CZero (ki je taksna podrtija, da mu niti skirca ne mores reci). Zanima me avto, ki ima 500km dometa. In TVOJA tabela jasno pokaze kateri EV to so, ter kaksne so cene le teh.

Mato989 ::

Šteti moraš celotno stroške lastništva skupaj z gorivo, ne smeš šteti samo nakupne cene. Ti delaš napako da šteješ samo nakupno ceno. Za 13k dobiš električno Dacio spring ki bi bila zadostna za 98 % ljudi glede na statisike kilometrine. Za 13k dobiš tudi BYD dolphin na Kitajskem, ki je enako velik kot Clio in ima 300 km realnega dosega (400 km po NEDC ciklu).


Ne šteti moram stroške danes in stroške NEKOČ... če imam jaz danes 13k in nočem lizinga, si ne morem kupit avta za 24k, zato ker me bo ta za 24k prišel preko 10 let 35k, oni za 13k pa 40k... razumeš?


NE. Ni tako. Električna vtičnica na sliki NI podaljšek, ampak je inštalirana fiksno na steno bloka, poglej malo bolje na sliko. Čas da ga priklopiš ko se pripelješ domov je 5 sekund. Da nafilaš naftni avto rabiš 5 MINUT na črpalki:


Ok, torej imamo 30 stanovanj v bloku, torej kaj 30 vtičnic ali kako se bodo razdelili stroški?

Niti podrazno to ni moja logika. Statistike so jasne, kaj pa ljudje MISLIJO da rabijo pa v resnici nikoli ne uporabijo pa je irelevantno. Tudi z električnim avtom ki ima 200 km dosega bi še vedno lahko šel na pot dolgo 600 km do dopusta na Hrvaškem ali karkoli že pač. Samo na vsake 2 uri vožnje bi se ustavil za 20 minut in pretegnil noge. Za 2 x na leto ko gremo na dopust ni prevelik sacrifice kajne. Sploh zato ker v zameno prihranimo 50.000 EUR v gorivu na 15 let.


Ne, ravno TO JE POMEMBNO, kaj ljudje MISLIMO DA RABIMO ALI ŽELIMO... nismo v socializmu da mi bo statistika rekla da pojem 100g mesa... če jaz MISLIM DA RABIM 2 milka čokoladi za 2€ jih pač kupim... in če jaz mislim da rabim dosega 500, 1000km je to to... EKONOMIJA JE ZADOVOLJEVANJE POTREB ČLOVEKA... in človek se sam odloči skozi miselni proces kaj on rabi... se vidi da nikol nisi delal v trgovini... ti bi verjetno ko pride stranka po kruh mu rekel da statistično vsi jedo belega, in naj ne teži z polnozrnatim ker samo 0,7% kupi tega in mu hotel prodat kajzerca... WTF




Ti bi nam rad dopovedal da MORAMO BITI SREČNI ČE LAHKO VSAK DAN FILAMO AVTO DA JE TO NAPREDEK NAPRAM TANKANJU VSAKE 14 dni!!!! To bi ti nam rad dopovedal, mi pa ti pravimo da to NI NAPREDEK ampak NAZADOVANJE saj nam utruja konstantno mišljenje da moramo vklopit ker če bomo pozabli bomo jutri nafukali

Daj zastopi že to.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

jotunn2 ::

Nima smisla debatirat s taksnim idiotom. Govorila sva o dokaj tocno dolocenih stevilkah in potem zacneh uletavati s primeri, ki nimajo niti najmanjse povezave s tem. Ja ok, potem ne rabis ICE za 60.000eur ampak taksnega za 7.000eur, ki za povrhu ne kuri 8-9l/100km pac pa precej manj. In potem se tvoji racuni na "premium" Teslo za 50.000eur spet podrejo v nulo.
Se enkrat... avto MORA narediti 500km brez polnjenja. Me ne zanima ali to rabi 0.01% ali 100% ljudi. Govorimo o avtu, ki ima vsaj 500km domena. Ne 80, ne 485, ampak VSAJ 500km! Cene so iz tvoje tabele. Cene primerljivega ICE so prav tako jasne. Tvoje preobracanje in primerjave z avtomobili, ki NISO v tem rangu me ne zanimajo. Tega, da 5 let star avto prodas drazje, kot je pa nov v trgovini, pa raje sploh ne bom komentiral, ker tako debilne izjave je skoda komentirat. Ja seveda star prodas, ampak prodas tudi ICE. Ne enega ne drugega pa ne bos prodal za isto ceno kot je nov, da ne govorim o temu, da bi ga prodal se za vec. Ma ja... bodi dovolj. Ko bos koncno dovolj star da bos lahko kupil avto, ter ko bos koncno zasluzil dovolj, da bos kupil prvi EV pa pridi nazaj pa javi.

Mato989 ::

Če misliš da rabiš 500 km dosega v resnici pa statistika kaže da 98 % ljudi prevozi manj kot 100 km na dan, potem si pač v zmoti. Ker narobe misliš boš kupil bencinarja namesto električarja in v 15 letih dal 50.000 € več za bencin ko bi za elektriko. YOur loss. Kakor pač vsak sam želi.


Pa a je tebi jasno da folk pol stvari ali več MISLI DA RABI in zato kupi? Si predstavljaš da bi tvojo logiko vzeli na vse sfere življenja?

1. Gospod VI MISLITE DA RABITE VEGANSKO HRANO, 99% preživi z normalno, torej your loss, ne kupuj veganske ampak kupi meso

2. Gospod vi mislite da rabite polnozrnat kruh, 99% ljudi čisto preživi z črnim kruhom, nehajte metat denar stran to ej v 15 letih 700€!!!!

3. Gospod vi MISLITE da rabite bajto 200m2... 99,9% na Svetu živi na 7m2... kaj boste s tem, tudi kredita ne rabite

4. Gospod vi mislite da rabite tretjo sukno, 99,7% ima manj kot 1 komplet sukenj doma, tako da ne rabite

A vidiš to svojo logiko? Živiš pri vsaki stvari s to logiko ali si dvoličnež?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mato989 ::

Nič od tega. Kot sem povedal je zaenkrat še prosta izbira in imaš 2 možnosti:
1. To da napačno misliš da rabiš avto z 500 km dosega in zato kupiš bencinarja in plačaš 50.000 EUR za gorivo v 15 letih več kot bi za elektriko.
2. To da pravilno misliš in pogledaš realno statistiko svojih kilometrov in kupiš električni avto in prihraniš 50.000 EUR v 15 letih.


Ne, jaz samo pričakujem da bom imel enak QUALITY OF LIFE z EVjem kot imam z bencinarjem... in to je da se čimmanj ukvarjam z mislijo kdaj priklopit in da moram skor vsak dan filat... to je za mene POSLABŠANJE KVALITETE ŽIVLJENAJ ker poveča mojo skrb... razumeš? In kot potrošnik pričakujem da izdelovalci avtov to dojamejo in naredijo za podoben denar kot ICEje podobne EVje ki bodo omogočli potrošniku da nima skrbi z polnjenjem tolikokrat...

To pričakujem tudi od izdelovalcev telefonov...

Ti pa pokroviteljsko hočeš potrošniku (meni) dopovedat da NAROBE MISLIM kar je neumnost... ker ne poznaš vsakega specifičnega, govoriš pač na pamet iz neke statistike ki mimogrede ni vseobsegajoča...

In še za konec, jaz sem zelo za EV, ampak nisem pa za to da moram svoj EV vsak dan ali vsake X dni priklapljat na polnilca... to me moti, to mi povzroča SKRBI in me UTRUJA... jaz želim vklopit EV in ga imet na voljo 14 ali 21 dni kot zdaj bencin... to je za mene nekaj kar ŽELIM in ker mi omogoča to bencinar tudi za 2.000€, bi pričakoval to tudi od EVja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

fikus_ ::

Inženirček = MARTIN4 VAS TROLA!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

FoxKnox ::

Jaz dobim črne pike po faci ko mi nekdo omeni , da se bom z EV vozil skoraj zastonj
Zapomnite si nekaj. NA TEM SVETU NI NIČ ZASTONJ.Tudi skoraj ne.Če se bom npr 2 leti vozil " skoraj zastonj ". bom čez par let plačal za vse nazaj. Ali pa že vnaprej.

OK.d ::

Ja itak in svizec zavije čokolado, kmalu boš reklamiral še mini hišne NEK, da bo še boljše računica izpadla:O
LPOK.d

a_borlak ::

35km na dan je 8500km letno (če upoštevam delovne dneve), zaokrožimo navzgor na 10k. Pri porabi 5.3l/100km/h to letno znese za 850EUR bencina. Elektrika te stane (nočno polnenje, 0.1EUR/kWh), 120EUR. Potem je tu še razlika v cestnini, ki je pri EVju ni, se pravi da je razlike za 630EUR na letni ravni kar se goriva tiče. Recimo 550EUR, ker redni letni servis v obeh primerih, pa je pri EVju vsaj pol cenejši (tam 200, tu 80EUR). Razlika v ceni avta, 10k navaden Sandero, 14k (ker ne dobiš polne subvencije) Spring, se pravi 4k razlike, kar pomeni 7 let pri trenutni ceni goriva. Je pa zadeva bistveno drugačna, če delaš 20k km letno ali več, potem se pa hitro prevesi že pri trenutnih cenah na stran EVja.




Sicer pa, te računice so bv, vse je odvisno od posameznika, kako se bo odločil. Nekdo bo kupil EV, čeprav ga ne rabi, drug bo raje vozil klasiko, ker se mu ne da ukvarjati s polnilno infrastrukturo in vsemi mogočimi karticami ter obračuni (in prav ima). Dokler ne bo zadeva tako enostavna, kot je trenutno na bencinski črpalki, kjer je vse, kar rabiš navadna plačilna kartica, bo EV scena bolj kot ne za zanesenjake. Lahko pa vprašate velikega modrega kita, kolikokrat mu je Petrol že rezerviral 50EUR, ker je zafrkavala polnilnica :). Saj vrnejo, brez skrbi, samo je rahlo frustirajoče za uporabnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

DOOM_er ::

@Martin4 žal je tako da ne moreš prepričati prepričanih, sam sem obupal pred leti. Vse kar delam danes je to da z veseljem komurkoli predstavim svoje izkušnje z EV-jem in lajf z njim, ter kaj me moti.

No da niso samo plusi, kar me v resnici moti pri mojem golfu je da imam samo 150km dosega po AC-ju (34 kWh baterija), ter da nimam realnega 50kw polnjenja (gretje/hlajenje baterije) ker povečini na DC-jih polnem z pregreto baterijo (35 - 45 kW). No najbolj žal mi je da se nisem dejansko stegnil za Hyundai Kono ali Kia Niro z 64 kWh baterijo, sedaj moram malce skrbet da imam vedno v soboto zjutraj polno baterijo. S Kono bi me bolel k koliko je polna baterija dokler pridem vsaj do enega DC-ja in je.
Robots will steal your job. But that's OK

DostMam ::

DOOM_er, včeraj, 16:16:54:
"...150km dosega po AC-ju (34 kWh baterija)..."
Ker sem se pozno pridružil temi vas prosim za pojasnilo: pomeni to, da morate baterijo vsako noč polniti približno 7 ur na 35 amperski varovalki?

Utk ::

Ne.

DOOM_er ::

DostMam je izjavil:

DOOM_er, včeraj, 16:16:54:
"...150km dosega po AC-ju (34 kWh baterija)..."
Ker sem se pozno pridružil temi vas prosim za pojasnilo: pomeni to, da morate baterijo vsako noč polniti približno 7 ur na 35 amperski varovalki?


avto je dvofazni in fila 2x16A kar je nekje 6,9kW. se pravi se mi fila kakšnih 5 ur do polnega.
Robots will steal your job. But that's OK

a_borlak ::

Kar v miru napolniš med 22h-6h, ko je poceni tarifa ...

rejven ::

Samo jajcanje a dost dosega al ne? Vsak naj se sam odloči. So ljudlje, ki jih ne moti, da zapravljajo čas z avtom in planiranjem okol njega, drugi se s tem nočejo/mo ukvarjat. Vsak kupi kar mu paše in to je to. Je pa že naslov teme tak, da vsiljuje neko prepričanje.

Argumenti, kolk prišparaš in podobno pa naj gredo v drugo temo, ker nimajo veze z vprašanjem električni avto da/ne, ker enim (nam)je vseeno kolk bi prišparal na gorivu in tam delajte analize do onemoglosti.

Samo ne posiljevat ljudi s štromom...

DOOM_er ::

kaj potlej delaš v tej temi? Če te ne zanima pač preskočiš temo
Robots will steal your job. But that's OK

Gregor P ::

Vsako polnjenje vozila povzroča dodaten stres (amigdala, stresni hormoni itd.), pomeni, da ti EV vsak dan povzroča še dodatni stres >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DostMam ::

DOOM_er je izjavil:

DostMam je izjavil:

DOOM_er, včeraj, 16:16:54:
"...150km dosega po AC-ju (34 kWh baterija)..."
Ker sem se pozno pridružil temi vas prosim za pojasnilo: pomeni to, da morate baterijo vsako noč polniti približno 7 ur na 35 amperski varovalki?


avto je dvofazni in fila 2x16A kar je nekje 6,9kW. se pravi se mi fila kakšnih 5 ur do polnega.

Najlepša hvala.

Utk je izjavil:

Ne.

/S
Tudi vaši prevzvišeni vsevednosti se zahvaljujem za izčrpen prikaz poglobljenega poznavanja problematike in razsvetlitev.
s/

a_borlak ::

rejven je izjavil:

Samo jajcanje a dost dosega al ne? Vsak naj se sam odloči. So ljudlje, ki jih ne moti, da zapravljajo čas z avtom in planiranjem okol njega, drugi se s tem nočejo/mo ukvarjat. Vsak kupi kar mu paše in to je to. Je pa že naslov teme tak, da vsiljuje neko prepričanje.

Argumenti, kolk prišparaš in podobno pa naj gredo v drugo temo, ker nimajo veze z vprašanjem električni avto da/ne, ker enim (nam)je vseeno kolk bi prišparal na gorivu in tam delajte analize do onemoglosti.

Samo ne posiljevat ljudi s štromom...


Te nihče ne posiljuje, ko bo cena nafte dovolj visoka (in verjemi, bo, ker se bodo trošarine zviševale), takrat se boš po avtocesti vozil enako počasi, kot tisti z EVji.

Ahim ::

a_borlak je izjavil:

Te nihče ne posiljuje, ko bo cena nafte dovolj visoka (in verjemi, bo, ker se bodo trošarine zviševale), takrat se boš po avtocesti vozil enako počasi, kot tisti z EVji.

Se pravi imel bo opcijo - ali se pejlat po omejitvi ali pa se vlect 110 enako kot EVji?

Gregor P ::

... kar pomeni avtomatično, da se EV vozijo počasi iz življenske nuje :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

Ah kje, lahko voziš hitro, pač računaš ali kakšen postanek več ali imaš čas polnit, je pa dejstvo, da rabiš prilagoditi način vožnje. Moja igrača ima ima max domet okoli 250km, pozimi okoli 150, kar pomeni, da moram pozimi malo več razmišljat, ali se mi res mudi oz. koliko časa imam na drugi strani za polnenje. Recimo v ljubljani sem redko manj kot 2 uri, kar pomeni, da brez težav napolnim 15kWh, do doma imam 100km, ponavadi ne gledam prav veliko na porabo ne tja ne nazaj.

Gregor P ::

... vse to kar si povedal, se praktično prevede v (dodatni) stres.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
9 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708248780 (10423) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128016 (88081) D3m

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924265 (22302) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16958544 (52870) Jackass

Več podobnih tem