Forum » Na cesti » Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'
Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'
Utk ::
V realen strošek spada tudi čiščenje okolja in zdravljenja ljudi zarad bolezni zarad tega goriva. Ja, tudi zdravljenje ljudi v okolici TEŠ6. Ko se avto zvozi do konca in gorivo porabi, mora bit neto efekt vsega skupaj 0, v denarju, v škodi za ljudi in okolje.
energetik ::
No, dobro, povprečni stanovalec hiše (samostojna, dvojček, vrstna) vsekakor ima plac za vsaj 1 avto pred bajto, prav tako mu ne počepne el. priključek, ko vklopi štedilnik in bojler. Tako da v tem primeru nisi ravno povprečnež ampak izjema. Je pa vsekakor X % prebivalcev v blokih, ki niti parkirišča nimajo, to je jasno. Za tiste bo še dolgo edina varianta ICE ali hibrid.Kako pa boš to izvedel za kakšno stolpnico s 100 ali več stanovanji, parikirnih prostorov pa je kakšnih 50?
Jaz sem si kupila bajto. Letnik 1994 (projekt - važno za potem). Nimam garaže. Najbližji javni parking je 2 ulici, 50-100m stran, odvisno od boksa (normalen scenarij).
Predvsem tako, da se take neumnosti enostavno ne dovolijo. Hiše in bloki brez parkinga.
Spustite se na realna tla, take hiše in stanovanja so že danes ničvredna. Kdo kupi hišo brez parkinga? Kdo kupi stanovanje brez parkinga? Vsi vemo kdo...
Da so reveži zmeraj jebene stranke, in da tudi zmeraj bojo, pa res ni neka novost. Vprašanje tu je samo, če si bojo ti isti reveži lahko privoščili vožnjo na nafto po 100 km dnevno. To bo tisto, kar bo zares drago. Ne pa štekar na parkingu.
Še nekdo ki nima stika z realnostjo. Dej konkretno rešitev podaj. Ne pa "reveži ste!". Jaz sem ti konkreten primer slovenskega povprečneža. Takih nas je od oka tam 80%. Kako boš nam prodal tehnologijo ki se ne izide pod nobeno črto?
Še enkrat, na obeh straneh se preveč vžigate, komot si vsak izračuna, ali se mu trenutno EV izplača in ali mu ustreza.
vires in numeris
Valvoline ::
Trenutno so elektrikasi paraziti na cestah. Vso ostalo nabijanje kako poceni je voznja z parazitskim avtom je brezpredmetno. Pri porabi 5.5-6l dizla na 100km placam hobotnici najmanj 5e davkov na 100km, vecina slovencev placuje precej vec (visja poraba). Ce bi se fural na lpg bi to bili 3e na 100km, na kurilc podobno pa je prepovedano. To je tezka svinjarija sploh ker elektrikase kupujejo premozni ter drzavni paraziti z senkano mesecno placo za potne stroske. Cimprej odpravit trosarine ter uvedba davka na prevotzen km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
TheBlueOne ::
chucki ::
Edini parazit si ti valvoline. Nezazeljena oseba pa se kar cebulis po forumu. Get a life. Za zacetek pojdi pobirat smeti ob pespotih.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Valvoline ::
https://www.autoexpress.co.uk/news/1081...
FU
Edini parazit si ti valvoline. Nezazeljena oseba pa se kar cebulis po forumu. Get a life. Za zacetek pojdi pobirat smeti ob pespotih.
FU
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Mato989 ::
V realen strošek spada tudi čiščenje okolja in zdravljenja ljudi zarad bolezni zarad tega goriva. Ja, tudi zdravljenje ljudi v okolici TEŠ6. Ko se avto zvozi do konca in gorivo porabi, mora bit neto efekt vsega skupaj 0, v denarju, v škodi za ljudi in okolje.
Ko boš pokazal neto efekt tesle in sončnih panelov bomo se o tem pogovarjali dalje... dokelr pa samo pri eni dobrini želimo igrati pravičnika o tem kar govoriš pa je to samodavek in preferiranje enega skozi davčno sleparjenje... ko bo pa Svet manj umazan kot pred 300 leti bom pa verjel da realni neto efekt 0 deluje, do takrat pa polovičarstvo ne pride v poštev ker preferira določene dobrine preko drugih (slamice prepovemo zaradi neto efekta, hkrati pa porabimo na trilijone mask ki onesnažujejo okolje ker se gre "za zdravje")
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Sej pravim, da treba tudi TEŠu in Tesli zaračunat vse realne stroške. Električnih avtov ne moreš prepovedat, še težje kot dizle, lahko jim pa zaračunaš stroške, ki jih povzročijo. Ampak normalno da moraš te iste stroške zaračunat tudi naftašem. Zaenkrat velja, da bomo ceneje čez prišli z elektriko kot s (čistimi) avti na nafto. Hudiča, sej čistih na nafto še naredit ne znamo. Če misliš, da so električni avti dragi, si kupi 10 litrov čistega goriva za ICE, pa boš potem jokal...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Valvoline ::
Sej pravim, da treba tudi TEŠu in Tesli zaračunat vse realne stroške. Električnih avtov ne moreš prepovedat, še težje kot dizle, lahko jim pa zaračunaš stroške, ki jih povzročijo. Ampak normalno da moraš te iste stroške zaračunat tudi naftašem. Zaenkrat velja, da bomo ceneje čez prišli z elektriko kot s (čistimi) avti na nafto. Hudiča, sej čistih na nafto še naredit ne znamo. Če misliš, da so električni avti dragi, si kupi 10 litrov čistega goriva za ICE, pa boš potem jokal...
Ze v startu popolnoma narobe, brez nafte ni elektrikasev, ni panelov, ni tesa, ni nukleark, ni omrezja, ni.... Pac ovce nasedajo pravljicam. Paraziti pa pridno izkoriscajo nastalo situacijo, sej bo sosed placal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Pithlit ::
Nobene rešitve ne rabimo.
Potem te vljudno prosim da nehaš tipkat. Si s tem povedal čisto vse. Nadaljnje razglabljanje s tvoje strani je čisto natolcevanje.
Life is as complicated as we make it...
mirator ::
Nekaj besed okoli polnilnikov. Prav gotovo bo v bodočnosti treba misliti na polnilnike na vseh parkiriščih, tako javnih kot zasebnih. Pod zasebnimi mislim preddvsem na parkitrišča okoli stolpnic, ki so sedaj deloma na zemljišču etažnih lastnikov, na žalost pa (nekatere stolpnice in bloki sploh nimajo funkcionalnega zemljišča, ne bom rekel večinoma, vendar v kar precej primerih, v lasti občin. Rešitev bo morala biti sistemska, kako pa se bo reševalo projektno, ko bo za to čas in denar. Lastniki v manjših večstanovanjskih in samostojnih hišah si bodo seveda ponilnike lahko uredili iz svojih priključkov. Enako velja za tiste, ki imajo tripleks garaže. Kar pa se tiče novogradenj, pa se že sedaj prakticira, da ima vsako stanovanje možnost tudi priključka za polnilnik bodisi v kletni graži na ali na zunanjem parkirišču z lastniško določenimi parkingi.
Pithlit ::
No, dobro, povprečni stanovalec hiše (samostojna, dvojček, vrstna) vsekakor ima plac za vsaj 1 avto pred bajto, prav tako mu ne počepne el. priključek, ko vklopi štedilnik in bojler.
V moji ulici sta celi dve hiši s parkingom. Večina jih lepo kuri na plin (šporget in bojler, v nekaterih primerih pečica) ali celo drva. Ravno zaradi katastrofalne napeljave.
Sem kar lepo povprečnež.
Se strinjam proplnoma sicer... Vsak naj ima kar mu paše. Mi gre pa malo na keks ko me pametnjakoviči prepričujejo da gre zadeva lepo skozi za 90% Slovencev. Za 20% sem ziher da gre. Tudi 40%. Kaj več pa trenutno stanje ne dopušča. Pa dejmo še eno stvar izpostavit. Povprečno gospodinjstvo se lahko pohvali z dvema avtomobiloma. Nekatera pa celo več. Glih tolk da ne bomo preveč fantaziral o eni vtičnici (pa naj bo pametna ali ne).
Bomo kakšno rekli o naših Trafo postajah? Pa kablovju? Pa NEK2, 3, 7? Bomo raje še kar bluzili o 1€/100km (ker investicij seveda ne rabimo, vse bo kar čudežno delalo... tko kot naši 250W napajalniki v PC-jih, knede).
Life is as complicated as we make it...
Mato989 ::
Sej pravim, da treba tudi TEŠu in Tesli zaračunat vse realne stroške. Električnih avtov ne moreš prepovedat, še težje kot dizle, lahko jim pa zaračunaš stroške, ki jih povzročijo. Ampak normalno da moraš te iste stroške zaračunat tudi naftašem. Zaenkrat velja, da bomo ceneje čez prišli z elektriko kot s (čistimi) avti na nafto. Hudiča, sej čistih na nafto še naredit ne znamo. Če misliš, da so električni avti dragi, si kupi 10 litrov čistega goriva za ICE, pa boš potem jokal...
Odkrito povedano bi jaz EVjem prepovedal da se vozijo na nečisto energijo... torej bi morali EVji se polnit čistunsko kot se oglašujejo... to da se EVji polnijo z TEŠa, nukleark itd je enaka perverznost kot če kurimo nafto, samo en zmesni člen je dodatno še vedno pa kurimo nafto ali onesnažujemo okolje... naj se EVji polnijo samo na sončne celice (pa še to je vprašljivo kako je z razgradnjo uničenih SE oz. celic) enako z vetrnicami ki so zelo drage in rabijo rudnine ki so omejene in degradirajo okolje... skratka nič ni ZELENA ENERGIJA...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
TheBlueOne ::
Kaj pomeni, da gre skozi? Da je standard dovolj visok, da dovolj ljudi lahko v naprej zagotovi relativno dosti denarja, da bo potem nekje dolgorocno morda na plusu? Njegov dragulj pa se nahaja v cestni dzungli. Jaz si mislim, da EV kupi tocno toliko ljudi, ki se ga lahko privoscijo in jim je za kar si lahko privoscijo dovolj prakticen. Vsak najboljse ve zase, samo EV ljudje pa si mislijo, da vedo za ostale, ker znajo izracunati povprecje, opaziti koliksen je minimalni strosek za neko popravilo itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
mirator ::
Hm, glede na nekatere komentarje, bi človek rekel, da je najbolje, da gremo nazaj na rikše. Zanesljivo najbolj ekološki prevozi.
Je pa zanimivo, da vsi takšni čistuni brez slabe vesti uporabljajo mobitele in računalnike, imajo doma električne inštalacije, se vozijo z avtomobili in motorji (celo na kurilno olje), prirejajo piknike, kjer pečejo na žaru, uživajo pri novoletni pirotehniki itd.
Je pa zanimivo, da vsi takšni čistuni brez slabe vesti uporabljajo mobitele in računalnike, imajo doma električne inštalacije, se vozijo z avtomobili in motorji (celo na kurilno olje), prirejajo piknike, kjer pečejo na žaru, uživajo pri novoletni pirotehniki itd.
Valvoline ::
Kdo bo pa resil proracun? Jaz/fosilci placamo 5e davka na 100km elektricni parazit 0, placam 2x vec za strom ker parazit ima SE da bi prsparal 20e mesecno.... itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Utk ::
Nobene rešitve ne rabimo.
Potem te vljudno prosim da nehaš tipkat. Si s tem povedal čisto vse. Nadaljnje razglabljanje s tvoje strani je čisto natolcevanje.
Če misliš, da ti bo nekdo potrkal na vrata in na kolenih prosil, če ti lahko zrihta parking s polnilnico, seveda zastonj, se preklamano motiš. Si boš mogla kar sama najt rešitev.
slawc ::
Definitivno današnje stanje ne dopušča takšne tranzicije iz ICE na eV, kot si jo nekateri želijo.
In ne, infrastruktura še ni pripravljena:
- kvečjemu 60% prebivalcev Slovenije živi v hiši (eno/dve stanovanji)
- elektro infrastruktura ne dovoli niti tistega malega priklopa solarnih elektrarn, kaj šele polnilnic (torej se efektino % ljudi, ki bi lahko imeli priklopljen eV doma precej zmanjša)
- če predpostavimo, da vrh porabe elektrike dopoldan in popoldan ostane enak (ker že sedaj ni odvisen od polnjenja eV), in če se polnjenje omogoči samo med opoldanskimi in nočnimi urami to pomeni dejansko povečanje potrebe po električni energiji. Mar nimamo že sedaj probleme? Ponoči solarke ne delajo...
- blokovska naselja imajo že danes težave s prostorom (prostor okoli bloka ni v lasti prebivalcev bloka), še za invalide ni urejeno kaj šele prostor za eV (dejansko potrebuješ več prostora)
- imaš samo enofazni priklop? GTFO
- če predpostavimo, da se nekaj eV polni v času, ko si v službi bo spet težka, ker nimajo vsa podjetja urejena parkirišča, da bi sploh omogočala
- glede na situacijo (spet vzporednica s električnimi paneli) s cenami in materialom, količino dela, bi bila cena postavitve javno dostopne polnilnice koliko?
- zakonodaja, kdo pije, kdo plača, pravice, dolžnosti...
- davki... ojej, to bo še pestro
In ne, infrastruktura še ni pripravljena:
- kvečjemu 60% prebivalcev Slovenije živi v hiši (eno/dve stanovanji)
- elektro infrastruktura ne dovoli niti tistega malega priklopa solarnih elektrarn, kaj šele polnilnic (torej se efektino % ljudi, ki bi lahko imeli priklopljen eV doma precej zmanjša)
- če predpostavimo, da vrh porabe elektrike dopoldan in popoldan ostane enak (ker že sedaj ni odvisen od polnjenja eV), in če se polnjenje omogoči samo med opoldanskimi in nočnimi urami to pomeni dejansko povečanje potrebe po električni energiji. Mar nimamo že sedaj probleme? Ponoči solarke ne delajo...
- blokovska naselja imajo že danes težave s prostorom (prostor okoli bloka ni v lasti prebivalcev bloka), še za invalide ni urejeno kaj šele prostor za eV (dejansko potrebuješ več prostora)
- imaš samo enofazni priklop? GTFO
- če predpostavimo, da se nekaj eV polni v času, ko si v službi bo spet težka, ker nimajo vsa podjetja urejena parkirišča, da bi sploh omogočala
- glede na situacijo (spet vzporednica s električnimi paneli) s cenami in materialom, količino dela, bi bila cena postavitve javno dostopne polnilnice koliko?
- zakonodaja, kdo pije, kdo plača, pravice, dolžnosti...
- davki... ojej, to bo še pestro
LP,
Slawc
Mr.B ::
m0LN4r,
In kaj si hotel povedat ?
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
In kaj če bo Dunaj oglično nevtralen... 2030 dalje se bo itak delalo v EU samo še električne avtomobile in prodajalo električne avtomobile.... Po desetih letih, pa res ne želiš imeti 10 let str vozni pas, zato pa bo poskrbel balkanec, z rednimi uvazi robe s severa, razen če tudi njega cena goriva ne bo spametovala...
In kaj si hotel povedat ?
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
In kaj če bo Dunaj oglično nevtralen... 2030 dalje se bo itak delalo v EU samo še električne avtomobile in prodajalo električne avtomobile.... Po desetih letih, pa res ne želiš imeti 10 let str vozni pas, zato pa bo poskrbel balkanec, z rednimi uvazi robe s severa, razen če tudi njega cena goriva ne bo spametovala...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mato989 ::
1. Trošarina in DDV na gorivo pokrije komaj eno desetino realnega stroška škode ki vožnja povzroči.
2. Strošek pridobitve goriva je samo eden izmed mnogih stroškov (strošek prevoza, strošek črpanja, strošek rafiniranja, strošek zdravstvene in BDP škode ipd).
Koliko je pa strošek sužnjev ki kopljejo rudo za litijeve baterije? A to si upošteval v 3€/100km?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Valvoline ::
m0LN4r,
In kaj si hotel povedat ?
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
In kaj če bo Dunaj oglično nevtralen... 2030 dalje se bo itak delalo v EU samo še električne avtomobile in prodajalo električne avtomobile.... Po desetih letih, pa res ne želiš imeti 10 let str vozni pas, zato pa bo poskrbel balkanec, z rednimi uvazi robe s severa, razen če tudi njega cena goriva ne bo spametovala...
Takrat se bomo se vedno vsi fural zastojn kot danasnji ev paraziti predvidevam? Happy times?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Utk ::
- kvečjemu 60% prebivalcev Slovenije živi v hiši (eno/dve stanovanji)
Zakaj bi bil to problem, dokler je procent električnih avtov v rangu 1? Ko bo v rangu 30-40 se lahko začnemo ukvarjat s tem. No, moramo se že prej, ampak šele če do takrat nič nihče ne naredi, bo problem.
- elektro infrastruktura ne dovoli niti tistega malega priklopa solarnih elektrarn, kaj šele polnilnic (torej se efektino % ljudi, ki bi lahko imeli priklopljen eV doma precej zmanjša)
Tudi mreža Petrolovih črpalk leta 1912 ni bila dovolj gosta, da bi omogočala ICE avte.
- če predpostavimo, da vrh porabe elektrike dopoldan in popoldan ostane enak (ker že sedaj ni odvisen od polnjenja eV), in če se polnjenje omogoči samo med opoldanskimi in nočnimi urami to pomeni dejansko povečanje potrebe po električni energiji. Mar nimamo že sedaj probleme? Ponoči solarke ne delajo...
Problem imamo čez dan, ponoči je elektrike še zmeraj še preveč.
- blokovska naselja imajo že danes težave s prostorom (prostor okoli bloka ni v lasti prebivalcev bloka), še za invalide ni urejeno kaj šele prostor za eV (dejansko potrebuješ več prostora)
Ni res, da rabiš več prostora. Prostor je isti, samo da če je nekdo parkiran na travi, tam najbrž res ne bo priključka.
- če predpostavimo, da se nekaj eV polni v času, ko si v službi bo spet težka, ker nimajo vsa podjetja urejena parkirišča, da bi sploh omogočala
Zakaj bi morala imet?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
m0LN4r,Ocitno nisi razumel, zato ti bolj enostavno povem.
In kaj si hotel povedat ?
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
In kaj če bo Dunaj oglično nevtralen... 2030 dalje se bo itak delalo v EU samo še električne avtomobile in prodajalo električne avtomobile.... Po desetih letih, pa res ne želiš imeti 10 let str vozni pas, zato pa bo poskrbel balkanec, z rednimi uvazi robe s severa, razen če tudi njega cena goriva ne bo spametovala...
Ko me bo BUS/Vlak pri Hisi pobral, ko se mi bo zalustalo in odlozil pri "pekarni" ali "posti" bom pripravljen placati to astronomsko ceno za javni prevoz.
Nima veze Avstrija, Slovenija. Javni prevoz je pac zelo omejena stvar.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mato989 ::
Da, 99 % kobalta ni nakopanih z strani sužnjev. Čedalje več se uporabljajo LFP baterije ki kobalta sploh ne vsebujejo.
Aha, kaj pa ostale rude katerih kopanje degradira področje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mr.B ::
1. Trošarina in DDV na gorivo pokrije komaj eno desetino realnega stroška škode ki vožnja povzroči.
2. Strošek pridobitve goriva je samo eden izmed mnogih stroškov (strošek prevoza, strošek črpanja, strošek rafiniranja, strošek zdravstvene in BDP škode ipd).
Koliko je pa strošek sužnjev ki kopljejo rudo za litijeve baterije? A to si upošteval v 3€/100km?
Maš prov,
Nafo pumpajo in vzdržuejeo sami dobro plačani reveži. Zato pa vidiš zgolj ene , ki so si omislili bankomat za izplačilo zlata, ter drugih, ki jih nikoli ne vidiš.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Valvoline ::
inginercek, v svetli prihodnosti ko bomo vsi na ev z solarnim klumpom na strehi, se bomo se vedno fural za 1e oz zastojn na 100km?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
slawc ::
Zakaj bi bil to problem, dokler je procent električnih avtov v rangu 1? Ko bo v rangu 30-40 se lahko začnemo ukvarjat s tem. No, moramo se že prej, ampak šele če do takrat nič nihče ne naredi, bo problem.
Ker nekdo želi tukaj povedati, da to ni problem tudi če jutri prešaltamo vsi na eV. Podajajo se pa napačne številke.
Tudi mreža Petrolovih črpalk leta 1912 ni bila dovolj gosta, da bi omogočala ICE avte.
To je meni in večini forumašev jasno, spet pa ne nekomu, ki trdi, da smo jutri lahko že vsi na eV.
Problem imamo čez dan, ponoči je elektrike še zmeraj še preveč.
Elektrike je v sistemu vedno ravno toliko, kot jo potrebujemo. Po novem jo bomo potrebovali še več. Point je, da smo energetsko preveč potratni.
Ni res, da rabiš več prostora. Prostor je isti, samo da če je nekdo parkiran na travi, tam najbrž res ne bo priključka.
Škatla je pa kje? Kabli so kje? Ja, lahko bi imeli brezstične, v zemlji in podobno... Omejimo se na primer kaj imamo danes, pa v naslednjih parih letih.
Zakaj bi morala imet?
Pa dobro, saj ni treba, kot tudi ni potrebno sploh imeti parkirnih mest. Mar je vedno vse samo na malem človeku? Forsirati ljudi v eV in ne omogočiti (olajšati) tranzicijo je precej neučinkovito. Sicer pa, v pripravi je že cel kup uredb v tej smeri, da bodo podjetja, ustanove, centri morala imeti toliko in toliko zagotovljenih mest za polnjenje eV (ampak na koncu bo pa spet problem, kot je bil u uredbo za solarke).
Hej, z veseljem bi imel eV. Nisem proti, moti me posploševanje, da je vse lepo in super za vse po spisku in kako smo grdi, ker tako onesnažujemo... Ma ne vem no, malce skregano z logiko vse skupaj.
LP,
Slawc
Mr.B ::
m0LN4r,Ocitno nisi razumel, zato ti bolj enostavno povem.
In kaj si hotel povedat ?
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
In kaj če bo Dunaj oglično nevtralen... 2030 dalje se bo itak delalo v EU samo še električne avtomobile in prodajalo električne avtomobile.... Po desetih letih, pa res ne želiš imeti 10 let str vozni pas, zato pa bo poskrbel balkanec, z rednimi uvazi robe s severa, razen če tudi njega cena goriva ne bo spametovala...
Ko me bo BUS/Vlak pri Hisi pobral, ko se mi bo zalustalo in odlozil pri "pekarni" ali "posti" bom pripravljen placati to astronomsko ceno za javni prevoz.
Nima veze Avstrija, Slovenija. Javni prevoz je pac zelo omejena stvar.
Ko me bo BUS/Vlak pri Hisi pobral, ko se mi bo zalustalo
Saj te, ok, priznam v nedeljo zvečer po deseti uri imam tramvaj le na intzerval 15-20 minut, no nisem upošteval busa.
in odlozil pri "pekarni" ali "posti"
Verjeno misliš na vasi, v mestu to že dolgo v resnih urbanih okoljih ne deluje.
bom pripravljen placati to astronomsko ceno za javni prevoz.
To da ne znate zražunati, koliko plačujete za avto v mestu, kjer naredite 12km na dan (vir podan statističnu urd RS slovenije), vemo... No na srečo me pride dober 1€ na dan javni prevo na Dunaju.... oziroma družinska letna karta vlaka za celo avstrijo 2000€. Ampak ja, dokler bo pomemben avto pred bajto, javni prevoz ne bo nek relativna alternativa... Dudi na balkanu. Seveda dokler te ne bo zadela relanost cena polnega tanka bencina...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Utk ::
Ker nekdo želi tukaj povedati, da to ni problem tudi če jutri prešaltamo vsi na eV. Podajajo se pa napačne številke.
Sej v resnici ni. Če bi od jutri naprej vsi novi avti bli električni, bi trajalo 25 let, da iz cest izginejo ICE. Čez 12 let bi imeli razmerje 50:50.
Po novem jo bomo potrebovali še več. Point je, da smo energetsko preveč potratni.
Več je bomo potrebovali v vsakem primeru. Predvsem je potrata kuriti nafto. Nafta je zelo koristen material, ampak za kurjenje jo je škoda.
Škatla je pa kje? Kabli so kje?
Na parkingu ne rabiš hitrih polnilnic. Navaden stolpiček s 4 štekarji je čist dovolj. In 2 boksa naprej spet en stolpiček.
Pa dobro, saj ni treba, kot tudi ni potrebno sploh imeti parkirnih mest.
Če imajo parking, lahko namontirajo tudi štekarje. Če nimajo parkinga, jih res težko. Če je tovarna s 1000 zaposlenimi, se vseh 1000 pač ne pripelje iz 200 km daleč, da bi ravno morali polnit v službi.
Valvoline ::
Skupna porab/prodaja tekocih naftnih derivatov v slo je 2.000.000+ ton. Kolk kwh je tega preracunano v strom, recimo ce je povprecni izkoristek 20%? Dvomim da lahko tovorni promet elektrificiras brez 2-3 dodatne jek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
m0LN4r,Ocitno nisi razumel, zato ti bolj enostavno povem.
In kaj si hotel povedat ?
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
In kaj če bo Dunaj oglično nevtralen... 2030 dalje se bo itak delalo v EU samo še električne avtomobile in prodajalo električne avtomobile.... Po desetih letih, pa res ne želiš imeti 10 let str vozni pas, zato pa bo poskrbel balkanec, z rednimi uvazi robe s severa, razen če tudi njega cena goriva ne bo spametovala...
Ko me bo BUS/Vlak pri Hisi pobral, ko se mi bo zalustalo in odlozil pri "pekarni" ali "posti" bom pripravljen placati to astronomsko ceno za javni prevoz.
Nima veze Avstrija, Slovenija. Javni prevoz je pac zelo omejena stvar.
Ko me bo BUS/Vlak pri Hisi pobral, ko se mi bo zalustalo
Saj te, ok, priznam v nedeljo zvečer po deseti uri imam tramvaj le na intzerval 15-20 minut, no nisem upošteval busa.
in odlozil pri "pekarni" ali "posti"
Verjeno misliš na vasi, v mestu to že dolgo v resnih urbanih okoljih ne deluje.
bom pripravljen placati to astronomsko ceno za javni prevoz.
To da ne znate zražunati, koliko plačujete za avto v mestu, kjer naredite 12km na dan (vir podan statističnu urd RS slovenije), vemo... No na srečo me pride dober 1EUR na dan javni prevo na Dunaju.... oziroma družinska letna karta vlaka za celo avstrijo 2000EUR. Ampak ja, dokler bo pomemben avto pred bajto, javni prevoz ne bo nek relativna alternativa... Dudi na balkanu. Seveda dokler te ne bo zadela relanost cena polnega tanka bencina...
Seveda je mestni prevoz v glavnih mestih kolk tolk urejen ter cenovno dostopen, ker ga financira provincija ter podezelje. Tudi tisti iz najbolj oddaljenih vukojebinah prispevajo za ta komunajzarski privilegij prek posiljevanja z davki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Mato989 ::
JA NO SHIT SHERLOCK! To je jasno vsakemu, nobena energija ni popolnoma zelena in tudi nihče ne trdi da je, je pa dejstvo da so EVji MNOGO bolj zelena energija od naftnih avtomobilov. Izbrati moramo najmanjše zlo.
Ne, izbrati moramo to kar je za nas cenejše, ampak ne na način da zaradi davkov nekaj naredimo bolj privlačno (kar EVje dela država)
Dajmo lepo enake trošarine na elektriko kot je na bencin pa potem preračunajmo če se EV še vedno tako oh in sploh splača =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Invictus ::
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
Kaj hočeš povedati s tem nabijanjem okoli Dunaja?
Dunaj funkcionira, ker je gostota prebivalstva dovolj velika za javni promet. Ravno tako vsa velika nemška mesta. V Munchnu, Hamburgu, ti ne pride na pamet, da bi se cijazil s svojim avtom, ker je javni promet (podzemna) hitrejši... Frankfurt je že vprašanje... Kjer je populacija na nivoju Ljubljane.
Slovenija ima razseljen urbanizem, vsak zida, kjer se mu sprdne, zato javni promet ne more funkcionirati.
A misliš, da na Tirolskem v hribih javni promet funkcionira tako dobro kot na Dunaju????? Isto sranje kot pri nas, familija ima več avtov, da lahko normalčno živiš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mr.B ::
Javni prevoz funkcionira.... Vlaiki so točni , tam kjer se zavedajo javnega prevoza....
Na dunaju imaš pa med konicami avtobuse , tramvaje, podzemne in hitro železnico čez mesto na interval 3-5 minut... V biustvu če se ti zdi preveč umazan ali zastarel greš na naslenjega... Tako da ... primestni in regionalni prevozi so tudi točni, razen če ni kaj v okvari...
Kaj hočeš povedati s tem nabijanjem okoli Dunaja?
Dunaj funkcionira, ker je gostota prebivalstva dovolj velika za javni promet. Ravno tako vsa velika nemška mesta. V Munchnu, Hamburgu, ti ne pride na pamet, da bi se cijazil s svojim avtom, ker je javni promet (podzemna) hitrejši... Frankfurt je že vprašanje... Kjer je populacija na nivoju Ljubljane.
Slovenija ima razseljen urbanizem, vsak zida, kjer se mu sprdne, zato javni promet ne more funkcionirati.
A misliš, da na Tirolskem v hribih javni promet funkcionira tako dobro kot na Dunaju????? Isto sranje kot pri nas, familija ima več avtov, da lahko normalčno živiš...
Prov maš, povprečni slovenec nared na dan 12km. ČE le ta rabi avto da pride v lsužbo in nazaj, je vse v redu. Tudi balkance bo srečala pamet, če ne prej pa ko bo cena goriva temu primerna. Ampak ja v Ljubljani je v konicvah tudi veliko prločevine, pa so skoraj zagotovo vsi izjeme ki se vozijo vsaj 30km + v eno smer.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
slawc ::
Na parkingu ne rabiš hitrih polnilnic. Navaden stolpiček s 4 štekarji je čist dovolj. In 2 boksa naprej spet en stolpiček.
Nisem mislil na hitre polnilnice: mode 4.
Klasika, kot je na javnih mestih: mode 3. To kar je že možno videti po mestih. Tipično so omejene na 3.6 ~ 11 kW Potrebuješ škatlo. Verjetno bo v prihodnosti res v potopnem stebričku (ali kaj podobnega).
Mode 1 in mode 2 nista primerna na takih mestih, če govoriš o navadnem električnem štekerju.
Torej... napišemo tablo (aka deadpool board), kdaj bo 30% električnih avtomobilov? V Sloveniji.
LP,
Slawc
Zgodovina sprememb…
- spremenil: slawc ()
kixs ::
Ves ta "green" tech se bo kmalu splacal, pa ne zato, ker bi bil tako poceni, pac pa bodo alternative toliko podrazal, da bo kar naenkrat poceni in navali narode :lol:
Utk ::
Torej... napišemo tablo (aka deadpool board), kdaj bo 30% električnih avtomobilov? V Sloveniji.
Od tega smo še tako daleč da je brez veze napovedovat. Morda bi se lahko igrali kdaj bo 30% novo prodanih električnih. Potem bo pa trajalo še 10 let, da se to odrazi na vseh avtih na cesti.
Tako da ti problemi, ki jih iščete, res niso problemi.
Mato989 ::
Ves ta "green" tech se bo kmalu splacal, pa ne zato, ker bi bil tako poceni, pac pa bodo alternative toliko podrazal, da bo kar naenkrat poceni in navali narode :lol:
Ja saj to, in to je glih fail... oni bi delali zeleno energijo privlačno na način da podražijo vse ostalo, ne da green zadeve tako pocenijo da se bolj splača kot vse ostalo
na koncu bo enak učinek za posameznika samo dražje.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Invictus ::
Prov maš, povprečni slovenec nared na dan 12km. ČE le ta rabi avto da pride v lsužbo in nazaj, je vse v redu. Tudi balkance bo srečala pamet, če ne prej pa ko bo cena goriva temu primerna. Ampak ja v Ljubljani je v konicvah tudi veliko prločevine, pa so skoraj zagotovo vsi izjeme ki se vozijo vsaj 30km + v eno smer.
Primerjaš hruške in jabolka...
Dunaj ima skoraj toliko prebivalcev kot cela Slovenija. Na 415 km2. Pri taki gostoti in pametnem mestu, je javni promet brez problemov urejen, poceni in praktično edina normalna alternativa. Bi ga tudi jaz uporabljal, če bi živel tam.
Slovenija ima za 2 milijona nekaj nad 20.000 km2 površine... In razseljeno prebivalstvo. Pa ti naredi tukaj poceni javni prevoz... Preprosto je ceneje kupi en star avto in ga urediti, kot pa plačevati javni promet...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
No no, so na Dunaju tudi ulice, kjer te BUS oz. tramvaj niti povohata ne. Bos lepo najprej 10 minut pesacil do najblizje postaje, tam malce pocakal, nato sel na drugi konec mesta in pesakal naprej do cilja.
Kdor to primerja z avtom, res primerja jabolke in hruske.
Mr.B jev sanjski sistem deluje, ce zivis nasproti avtobusne postaje.
Isto v Pragi, sem bil v Hostlu, sem najprej 15 minut pesacil do postaje, potem vstopil na bus, nato na drugi postaji cakal bus za prestopi, nato treji bus in potem se 10 minut pesacil do cilja. Pol mi pa se na ambulanti recejo, zakaj nisem prisel z avtom, imajo spodaj v garazni hisi zastonj parkplace.
Drug dan sem se peljal domov in sem se cez 20 minut peljal mimo cilja cisto slucajno, en dan prej pa se z busom in pesacenjem po peklenski poletni vrocini 45 minut brutto.
PS: Javni promet je dober samo za tiste, ki se gibljejo znotraj njegovih linij in so vajeni tega, da so mu podrejeni.
Kdor to primerja z avtom, res primerja jabolke in hruske.
Mr.B jev sanjski sistem deluje, ce zivis nasproti avtobusne postaje.
Isto v Pragi, sem bil v Hostlu, sem najprej 15 minut pesacil do postaje, potem vstopil na bus, nato na drugi postaji cakal bus za prestopi, nato treji bus in potem se 10 minut pesacil do cilja. Pol mi pa se na ambulanti recejo, zakaj nisem prisel z avtom, imajo spodaj v garazni hisi zastonj parkplace.
Drug dan sem se peljal domov in sem se cez 20 minut peljal mimo cilja cisto slucajno, en dan prej pa se z busom in pesacenjem po peklenski poletni vrocini 45 minut brutto.
PS: Javni promet je dober samo za tiste, ki se gibljejo znotraj njegovih linij in so vajeni tega, da so mu podrejeni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mr.B ::
Prov maš, povprečni slovenec nared na dan 12km. ČE le ta rabi avto da pride v lsužbo in nazaj, je vse v redu. Tudi balkance bo srečala pamet, če ne prej pa ko bo cena goriva temu primerna. Ampak ja v Ljubljani je v konicvah tudi veliko prločevine, pa so skoraj zagotovo vsi izjeme ki se vozijo vsaj 30km + v eno smer.
Primerjaš hruške in jabolka...
Dunaj ima skoraj toliko prebivalcev kot cela Slovenija. Na 415 km2. Pri taki gostoti in pametnem mestu, je javni promet brez problemov urejen, poceni in praktično edina normalna alternativa. Bi ga tudi jaz uporabljal, če bi živel tam.
Slovenija ima za 2 milijona nekaj nad 20.000 km2 površine... In razseljeno prebivalstvo. Pa ti naredi tukaj poceni javni prevoz... Preprosto je ceneje kupi en star avto in ga urediti, kot pa plačevati javni promet...
Pa kljub temu, ko sem še živel v Lj, sem rabil s kolesom toliko časa do službe kot z avtom. V slabe vremenu, pa sem rabil toliko časa peš. Da sej vem, avto je lagodno, sploh če lahko parkiraš pred vhodom v pisarno.
No no, so na Dunaju tudi ulice, kjer te BUS oz. tramvaj niti povohata ne. Bos lepo najprej 10 minut pesacil do najblizje postaje, tam malce pocakal, nato sel na drugi konec mesta in pesakal naprej do cilja.
Kdor to primerja z avtom, res primerja jabolke in hruske.
Mr.B jev sanjski sistem deluje, ce zivis nasproti avtobusne postaje.
Isto v Pragi, sem bil v Hostlu, sem najprej 15 minut pesacil do postaje, potem vstopil na bus, nato na drugi postaji cakal bus za prestopi, nato treji bus in potem se 10 minut pesacil do cilja. Pol mi pa se na ambulanti recejo, zakaj nisem prisel z avtom, imajo spodaj v garazni hisi zastonj parkplace.
Drug dan sem se peljal domov in sem se cez 20 minut peljal mimo cilja cisto slucajno, en dan prej pa se z busom in pesacenjem po peklenski poletni vrocini 45 minut brutto.
PS: Javni promet je dober samo za tiste, ki se gibljejo znotraj njegovih linij in so vajeni tega, da so mu podrejeni.
Pa kljub tremu nisi poizkusil z Avtom. Ti pomagam, ne gre, boš hodil ne samo 15 minut od garažne hiše, še konkretno jo boš plačal.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
Invictus ::
Pa kljub temu, ko sem še živel v Lj, sem rabil s kolesom toliko časa do službe kot z avtom. V slabe vremenu, pa sem rabil toliko časa peš. Da sej vem, avto je lagodno, sploh če lahko parkiraš pred vhodom v pisarno.
Od kdaj je pa kolo javni prevoz ?!?!?!?!
Živel si blizu službe, zdaj si blizu postaje, in vsiljuješ neko tako situacijo še ostalim. Tvoja situacija drugim nič ne pomaga...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mr.B ::
Pa kljub temu, ko sem še živel v Lj, sem rabil s kolesom toliko časa do službe kot z avtom. V slabe vremenu, pa sem rabil toliko časa peš. Da sej vem, avto je lagodno, sploh če lahko parkiraš pred vhodom v pisarno.
Od kdaj je pa kolo javni prevoz ?!?!?!?!
Živel si blizu službe, zdaj si blizu postaje, in vsiljuješ neko tako situacijo še ostalim. Tvoja situacija drugim nič ne pomaga...
Da sej pravim, da se boste prej ali slej navadili na javni prevoz. Do takrat se boste iskali izgovore… zakaj to ne gre pri nas, ker »vpiši poljubno«.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
ytodf ::
Kakšen javni prevoz neki, kaj sanjate, kdo se bo kaj navajal...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ytodf ()
Mr.B ::
Pa kljub temu, ko sem še živel v Lj, sem rabil s kolesom toliko časa do službe kot z avtom. V slabe vremenu, pa sem rabil toliko časa peš. Da sej vem, avto je lagodno, sploh če lahko parkiraš pred vhodom v pisarno.
Od kdaj je pa kolo javni prevoz ?!?!?!?!
Živel si blizu službe, zdaj si blizu postaje, in vsiljuješ neko tako situacijo še ostalim. Tvoja situacija drugim nič ne pomaga...
Ker po Statičnem uradu, je povprečni vozač oddaljen od službe max 6 km.
Oziroma statični urad pravi da na delovni dan napravite vozači do službe in nazaj 12 km. Ampak sej vem, vsi vozači imate robne pogoje, zakaj ste izvzeti… in vas ne smejo metat kot vse povprečne luzer vozače s temi 12 km.
Zato pa imate tudi filozofske pristope da rabite EV z dosegom vsaj 600km, ker zagotovo statistika ne vključuje, da imate v avtu še za 10kW avdijo bum boxov, da se zna ko je glavni.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Invictus ::
Statistični urad naj najprej pokaže metodologijo kako to izračuna.
Dvomim, da za vsakega prebivalca izračuna pot od doma do službe, sploh optimalno, saj je vprašanje, če to sploh sme...
Najbrž samo vzame podatke toliko folka živi v Ljubljani in koliko jih dela v Ljubljani. Ostalo pa se vozi iz Kranja, Jesenic, okolice,... Na ta račun Ljubljančan naredi 0 km, tisti iz Kranja pa 25.
Vendar vsak Ljubljančan ne dela v Ljubljani, pa še tu je pomembno kje v LJ živiš, ker hitro lahko narediš 20km... Včasih najkrajša pot ni najhitrejša...
Nekako dvomim, da so na nekem statističnem uradu sposobni naredi anonimizirano tabelo z vsemi zaposlenimi v Sloveniji in njihovimi domačimi ter službenimi naslovi, uparjeno preko davčne številke ali EMŠO. Če bi jo, bi bili najbrž presenečeni...
Da ne govorimo o kar masi Štajercev, ki točejo dnevno 100+ km...
Bi bil pa zanimiv izračun...
Dvomim, da za vsakega prebivalca izračuna pot od doma do službe, sploh optimalno, saj je vprašanje, če to sploh sme...
Najbrž samo vzame podatke toliko folka živi v Ljubljani in koliko jih dela v Ljubljani. Ostalo pa se vozi iz Kranja, Jesenic, okolice,... Na ta račun Ljubljančan naredi 0 km, tisti iz Kranja pa 25.
Vendar vsak Ljubljančan ne dela v Ljubljani, pa še tu je pomembno kje v LJ živiš, ker hitro lahko narediš 20km... Včasih najkrajša pot ni najhitrejša...
Nekako dvomim, da so na nekem statističnem uradu sposobni naredi anonimizirano tabelo z vsemi zaposlenimi v Sloveniji in njihovimi domačimi ter službenimi naslovi, uparjeno preko davčne številke ali EMŠO. Če bi jo, bi bili najbrž presenečeni...
Da ne govorimo o kar masi Štajercev, ki točejo dnevno 100+ km...
Bi bil pa zanimiv izračun...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Mr.B ::
Statistični urad naj najprej pokaže metodologijo kako to izračuna.
Dvomim, da za vsakega prebivalca izračuna pot od doma do službe, sploh optimalno, saj je vprašanje, če to sploh sme...
Najbrž samo vzame podatke toliko folka živi v Ljubljani in koliko jih dela v Ljubljani. Ostalo pa se vozi iz Kranja, Jesenic, okolice,... Na ta račun Ljubljančan naredi 0 km, tisti iz Kranja pa 25.
Vendar vsak Ljubljančan ne dela v Ljubljani, pa še tu je pomembno kje v LJ živiš, ker hitro lahko narediš 20km... Včasih najkrajša pot ni najhitrejša...
Nekako dvomim, da so na nekem statističnem uradu sposobni naredi anonimizirano tabelo z vsemi zaposlenimi v Sloveniji in njihovimi domačimi ter službenimi naslovi, uparjeno preko davčne številke ali EMŠO. Če bi jo, bi bili najbrž presenečeni...
Da ne govorimo o kar masi Štajercev, ki točejo dnevno 100+ km...
Bi bil pa zanimiv izračun...
Sej pravim, da se bodo nasli taki, ki bodo iskali razloge datemu ni tako. PS, verjetno je no ni statisticni urad racunal dasestirje peljete na siht, ampak samo en, pa so kilometrine vsaj 2x prenizke itd.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
kuvanasarma ::
Inženir sicer zna računat, ampak na žalost vedno jemlje najugodnejše in mejne primere, da bi potrdil svoj prav.
Kot je npr. poraba 14kWh/100 in nočna tarifa 5c/kWh, zraven pa še EV uvožen iz Kitajske za 15k.
Moja izkušnja:
Imela sva Kio Ceed 1.0, 120 al 130km, ki sva jo zamenjala za Zoeta z 52kwh baterijo, katerega ima žena predvsem za službo.
Prvi avto je C4 GP, ker drugače 2 otroka ter kužita s 33kg ne spravim nikamor (prostorsko)
Poraba poleti 12-13kWh v ECO načinu, 16-17kWh normalni način. -->doseg cca 300-350km
Poraba na AC pri 145km/h je okoli 23-24kwh, odvisno od relacije.
Pozimi način eco/normal nima vpliva in je poraba konstanta okoli 20kwh+/-1. AC nisem vozil pozimi.
Imava doma svojo polnilnico, brez sončnih celic, "tankam" v času nižje tarife, torej vikendi in ponoči. V avtu se nastavi urnik in to je to. Priključek je 1F, 20A, torej cca 4,5kWh na uro "natočim". Varovalke so 3x25A že od nekdaj. Poln tank me načeloma košta 1,95€ (50kw*3,9c), kar pomeni 60c v najboljšem primeru, ter 1€ na 100km v najslabšem.
Kia je imela porabo cca 6l+/-0,5l poleti/zimi, kar nanese pri 1,3€ za liter 8€/100km.
Pri 1500km/mesec je razlika konkretna. Če vzamem WC za Zoeta je to 15€ mesec, Kia je imela 120€...
Servis ter cestn ina sta pri zoetu zastonj, kia je imela še 230€ servis.
Priključitev avta na polnilnico vzame cca 15 sekund, in ko se navadiš to delat vsak dan sploh ne opaziš, da to delaš.
Se pa strinjam da za v blok ki nima polnilnice na svojem parkingu to ni.
Lp
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 248791 (10434) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128023 (88088) | D3m |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24265 (22302) | bluefish |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58545 (52871) | Jackass |