» »

Nihanje delovne temperature motorja

Nihanje delovne temperature motorja

Aramis ::

Zdravo,
imam octavio bencinarja 1.0 tsi...
Kazalec se med vožnjo normalno dvihne na 90 in tako tudi ostane, dokler ne dvignem temp do max v avtu, potem pa kazalec temp. motorja pade in začne počasi lesti nazaj na 90...
Če se ne tikam nastavitev temperature je vse ok...

profii ::

Lahko da je to normalno, če ima motor ultra dober izkoristek in majhno maso in zunanja temp ultra nizka.

Druga (vrjetna) opcija je pa, da imaš odprt termostat in se avto hladi skozi zunanji in notranji radiator, kar je preveč za ohranjanje delovne temperature.
Letnik?

Aramis ::

letnik je 2018...

kloko ::

Jaz sem z mojim (bivšim) dizlom sredi mrzle zime peljal po dolgem (15 km) hribu navzgor in takoj zatem z ogretim motorjem nazaj v dolino. Med vožnjo navzdol se je motor tako ohladil, da niti gretje ni več delovalo.
Nekaj let kasneje je termostat "zaštekal" v odprtem položaju, posledično kazalec temperature ni več dosegel normalne vrednosti, ne glede na letni čas, razen če je avto deloval dlje časa pod večjo obremenitvijo.

L.p., Kloko

Scorpy84 ::

Aramis je izjavil:

Zdravo,
imam octavio bencinarja 1.0 tsi...
Kazalec se med vožnjo normalno dvihne na 90 in tako tudi ostane, dokler ne dvignem temp do max v avtu, potem pa kazalec temp. motorja pade in začne počasi lesti nazaj na 90...
Če se ne tikam nastavitev temperature je vse ok...


Normalno, meni punto 05 letnik že vrsto let isto počne. Pač to so "mlinčki", relativno malo hladilne tekočine gre, v primerjavi z večjimi motorji. Ko pa je olje ogreto na del. temp, pa se to ne sme več tako izrazito dogajati. Olje, če je precej pod minus, se tudi po 20km na avtocesti ne ogreje na del. temp.

GupeM ::

Aramis je izjavil:

Zdravo,
imam octavio bencinarja 1.0 tsi...
Kazalec se med vožnjo normalno dvihne na 90 in tako tudi ostane, dokler ne dvignem temp do max v avtu, potem pa kazalec temp. motorja pade in začne počasi lesti nazaj na 90...
Če se ne tikam nastavitev temperature je vse ok...

Mislim, da je normalno zdaj ko so tako nizke temperature. Lahko pa isto probaš med vožnjo v hrib, tam pa temperatura ne bi smela tako očitno pasti, če sploh. Motor se enostavno ne greje dovolj, da bi lahko zraven grel še kabino, medtem ko ima zrak zunaj -10 °C.

Reaper85 ::

Meni pri 1.6T pade temperatura iz 90 na ene 75, potem pa spet na 90, če preveč tiščim mrzlega. Čeprav zdaj ko se vozim po AC se to ne dogaja več, ker tudi če avto vidi 4000 rpm pred AC, takrat še itak ni na 90°C, na AC sem pa od začetka pri okol 4000 rpm.
Ravno danes ko sem gledal ta obratomer sem si rekel, da 1.6T 200 ni nič za AC, ti rabiš prostornino in nje veliko, 3.0 minimalno če se hočeš vozit normalno 160 pri nekih 3000 rpm. Moj ima pa delovno območje 140-160 km/h 4000-4500 rpm v peti, šesta je neuporabna za tako vožnjo, ker na levem pasu rabiš odzivnost, drugače te ne bo noben prav dolgo trpel. Alternativa 160 ti je pa itak samo 100 po desnem pasu kar je pa zelo dolgočasno. Da se greš pa vozit 140 si vedno vštric s tistimi na desnem pasu, zadaj ti pa uletavajo BMW-ji in Audiji, tako da to tudi ne gre.
Ma za silo se da prevozit teh 30km, ni mi pa jasno kako ostali preživijo s pol manj konji in po možnosti atmosferci.

Zakaj dvigaš temp. na max? Meni lepo greje na 21°C, proti koncu poti mi postane že vroče, ker pozabim zmanjšat, edino zdaj pri -5°C do -10°C mogoče da je ok tudi na koncu 30km poti. Drugače imam pa na 19°C, to je neka ok temperatura tako za brez klime kot za klimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper85 ()

chucki ::

Od moje peđo ima 1.6 92 mrtvakov. Sem vedno slabe volje, ko grem z njim v sluzbo iz Ce-Lj. Napram bmw f30 150 konjicev, ki je super za avtocesto. 2.0 motor je must have na dolge voznje...
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

msms ::

Pokvaril se mi je termostat v starejši Toyoti, nov del so mi najdli preko VIN številke. Ko sem menjal termostat sem opazil, da je pokvarjen termostat začel odpirat pri 80 stopinjah celzija.
Pri novem je pa ta temperatura 78 stopinj celzija. Torej začne se odpirat 2 stopinje prej to opazim tudi v praksi, da se prej ugasne lučka za hladen motor. Nisem mehanik ma nekaj se spoznam
tako, da predvidevam, da te dve stopinje bistveno ne uplivajo na delovanje motorja, ali se motim?

Scorpy84 ::

msms je izjavil:

Pokvaril se mi je termostat v starejši Toyoti, nov del so mi najdli preko VIN številke. Ko sem menjal termostat sem opazil, da je pokvarjen termostat začel odpirat pri 80 stopinjah celzija.
Pri novem je pa ta temperatura 78 stopinj celzija. Torej začne se odpirat 2 stopinje prej to opazim tudi v praksi, da se prej ugasne lučka za hladen motor. Nisem mehanik ma nekaj se spoznam
tako, da predvidevam, da te dve stopinje bistveno ne uplivajo na delovanje motorja, ali se motim?


Nima velikega upliva, pozimi se bo, par sto metrov, pozneje ogrel, poleti pa ti zna prav priti, sploh ker pravis da je starejsi avto. Pac starejsi so imeli slabsi hladilni sistem, kot danasnji, verjetno tudi zato zelijo da prej termostat odpira. Tej lucki za hladen motor ne prevec verjeti, se vedno je olje tisto, ki se more ogreti.

Amdforce ::

Tocno, ko ti kaze voda ze 70+ stopinj jih ima olje lahko sele 40. Jaz vedno ob hladnih jutrih ce moram na ac pocakam da se t olja dvigne na vsaj 60 preden grem v obrate....


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cudno dogajanje na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
548032 (4865) BadgerSkin
»

Avto - Visoka Temperatura Motorja?

Oddelek: Na cesti
319165 (7990) koyotee
»

Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21341380 (36985) kuvanasarma

servis me je probu nategnit (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8313110 (11715) Brane22
»

gretje motorja 1,9 JTD - fiat, lancia, alfa

Oddelek: Loža
456314 (5714) koyotee

Več podobnih tem