» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
22 / 55
»»

Voduore ::

DamijanD je izjavil:

Voduore je izjavil:


Kot so ti že ostali povedali, sončna celica velikosti kreditne kartice je za en ventilatorček, če pa je cela površina avta prekrita s paneli pa lahko brez problema dobiš dovolj dosega da ti takšen mestni avto praktično nikol ni treba filat.


To posebej velja za letošnji maj :D Sonce sije nonstop


Kar trolej ja, sem lepo povedal da ga skor nikoli ne rabiš filat, to še vedno pomeni par filanj na leto (recimo v času letošnjega maja, ter v zimskih mesecih). Sicer pa tudi v oblačnem vremenu sončne celice še vedno proizvajajo tretjino do četrtino tistega kot na sončen dan (odvisno od osvetljenosti tho).

Voduore ::

Mato989 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/svet/z-elek...

In kaj bomo rekli glede tega članka?


Neumnost in nevednost novinarjev, ali pa načrtno laganje (plačana reklama klasičnih avtomobilskih proizvajalcev, ki probajo rešiti svoje riti v primerjavi s Teslo. Mediji so proti Tesli ker jim ne nosi oglaševalskega keša, za razliko od klasičnih avtomobilskih proizvajalcev, ki v oglaševanje zmečejo milijarde evrov letno). Kot pravi znani rek: "Follow the money..".

Mato989 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/svet/z-elek...

In kaj bomo rekli glede tega članka?

Na ultra hitrih polnilnicah se jim je en avto najhitreje napolnil v 17 minutah, medtem ko je drugi potreboval 40 minut. Na klasičnih polnilnicah pa lahko polnjenje traja tudi do dve uri. "Večina teh hitrih polnilnic je na bencinskih servisih, kjer so ponavadi bari ali otroška igrišča. Problem nastopi, ko so polnilnice kje drugje ali pa ponoči. Problem pa je tudi, ko pada dež," pravi Mihinjač.


"Plačevanje na polnilnicah je lahko kar težava. Imaš aplikacije ali kartice, ki obsegajo vse polnilnice. V teoriji naj bi to delovalo, a včasih tudi ne," je dodal Mihinjač. Na poti so imeli kar šest različnih aplikacij za različne polnilnice, saj niso vsi bencinski servisi imeli enakih. "Včasih se zadeve zapletejo. Pri enem ni delovala debetna kartica, zato je klical operaterja, ki pa je govoril drugačen jezik."

"Vsako leto grem z električnim avtom in majhno prikolico na jug Dalmacije skupaj z otroki. V tisti uri, ko se avto polni, otroka spita, nato pa gremo naprej. A to moram organizirati in upati, da bo tista polnilnica takrat prosta. Če nekdo želi biti brez skrbi, je klasičen avto še vedno boljša izbira," meni Mihinjač.


Torej če bi bili vsi na EVjih bi do Zadra stali na avtocestih in čakali na polnilnice :))


Kaj ima veze kaj misli en čefur na ič ki pojma nima? Nima veze. Dejstvo je da se moti, kar mu bo najkasneje v roku nekaj let kristalno jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Mato989 je izjavil:

Večina nas je v Zadar prišla z enim polnjenjem baterije, eden celo brez ustavljanja za polnjenje. Kakšen, ki ni mogel polniti hitro zaradi zasedenosti polnilnic, tudi dvakrat za počasnejše polnjenje in kakšno popito kavo več. A so bili časi med trinajstimi avtomobili zelo različni. Najhitrejši čas potovanja je bil 4 ure in osem minut, najpočasnejši pa je za pot iz Ljubljane do Zadra (Ionity), potreboval več kot šest ur, kar pomeni veliko popitih dragih kav in tudi kakšno kosilo na počivališčih. Kar pa še ni vse, zadnji, ki je prišel na polnilnico Ionity je po dobrih šestih urah vožnje nato potreboval še tri ure, da je prišel do kampa v Zadru - čakalna vrsta na polnilnici je bila dolga, nato je še polnil vozilo in se moral podati na drugo stran Zadra do kampa. Skupno je za čas od doma do kampa potreboval devet ur. Zanimivo je, da se je kolega novinar nekaj dni kasneje še s svojim bencinskim 15 let starim vozilom podal na pot iz Ljubljane v Zadar in za 350 kilometrov vožnje porabil točno tri ure in pol.



:))

Torej 13 avtov EVjev se je odpravilo v NEDELJU od LJ proti Zadru... in so uspeli zabit polnilnice in naredit gužvo na polnilnicah ko sploh ni gužve pa še sezona je... Letos bo žurka


Novinarčki spet pišejo bedarije, kot vedno, nič novega. Tle je treba oment da so ljudje IZREDNO ZADOVOLJNI z električnimi avtomobili nasploh: 99 % ljudi ko enkrat proba električni avto pravi da ne bo nikoli več šlo NAZAJ na bencin:

Once you go electric, you don’t go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Drug podatek: Lastniki Tesle so najbolj zadovoljni z svojimi avtomobili od vseh znamk avtov, ne glede na vrsto pogona:
Tesla Has Highest Owner Rating Based On Data From Multiple Sites
https://insideevs.com/news/592600/tesla...

Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...

Še tretji podatek: Tesla model Y je bil zdele pred kratkim najbolj prodajan avto v Sloveniji (ne samo med električnimi avtomobili, ampak med vsemi avtomobili ne glede na vrsto pogona), najbolj prodajan avto v Evropi in tretji najbolj projan avto na svetu.

Torej glupi novinarčki lahko pišejo bedarije kokr čejo, kakšnen glup "Polde" jim bo mogoče tud nasedu, ampak dejstvo pa je da so ljudje IZREDNO ZADOVOLJNI z električnimi avtomobili in se nikakor ne mislijo vrniti k avtom na naftne derivate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

O inzenircek. Zakaj spet nov nick? Jaz poznam ze dva, ki sta EV prodala in sla na bencin. PRavita, da je super za po mestu, do sluzbe in nazaj, za kaj vec pa pain in the ass.

Gregor P ::

Verjetno so tudi vozili točno po predpisih oz. omejitvah ipd., zato so tudi rabili malo več časa kot sicer.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Voduore ::

kriptobog je izjavil:

O inzenircek. Zakaj spet nov nick? Jaz poznam ze dva, ki sta EV prodala in sla na bencin. PRavita, da je super za po mestu, do sluzbe in nazaj, za kaj vec pa pain in the ass.


Pain in the ass je samo če ne moreš filat doma in ali če si izbral napačen model, če ne, potem ni pain in the ass, ampak je super zadeva, kar povedo tudi lastniki sami. Če ti poznaš 2 to ne pomeni nič, statistično je takih samo 1 %. Ni nula, ampak je samo 1 %. Razlog pa je ponavadi:
a) izbrala sta si napačen model električnega avta ki ne ustreza njunim potrebam
b) nimata možnosti filanja doma, torej nista opravila domače naloge pred nakupom avta (za kar sta si sama kriva).

Tale Youtube kanal si mal poglejte (par videov zarolejte vsaj), redno razkriva in debunka laži (FUD) v medijih glede električnih avtomobilov:
https://www.youtube.com/@SamAlexanderYo...
FUD: Fear, uncertainty, and doubt @ Wikipedia

Evo ane:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Sparkxl je izjavil:

Ja res so nesposobni, predlagam da se eko warrior pegasus javi za novinarja in napiše tak članek :)

Vidim pa da zgoraj en omendleva na neko aptero. Grem guglat kaj to je... omfg zakaj bi to sploh kdo hotel omenit, kaj šele se o tem sploh pogovarjat?
Isti modrec ugotavlja, da so baterije v bistvu poceni...100EUR/ kwh. Zanimivo, imam 4 ponudbe za baterijo za vozilo, ki bo prišlo na trg 2026, najcenejša je 180, najdražja 220EUR/kwh. Lahko mi pišeš na privat kje ti najdeš tako poceni baterije, da jih kontaktiramo.

Drugače pa zgleda da balonček spušča zrak. Tesla je prvi spustil cene, zdaj sledi vw. Id3 je zdaj 4200EUR manj


Zakaj bi kdo hotel Aptero? Ker je to edini avto z 1600 km dosega in solarnim free filanjem. ;) Ni za vsakega seveda, je pa za marsikoga. Ja modrec za razliko od tebe bedaka, kaj imaš ti ponudbe ali ne je irelevantno, dejstvo je da se NOVE baterije da dobit za 100 EUR na kWh če si proizvajalec in kupuješ v količinah, ter za okrog 130 EUR na kWh če si DIYer in jih kupiš samo ene par:

Electric vehicle battery cost officially dips under critical $100/kWh
https://electrek.co/2020/12/16/electric...

Poceni NOVE LFP baterije:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

Že zgornje baterije iz Nkon.nl so ranga 145 EUR na kWh, sam pa vem za vir kjer so pod 120 EUR na kWh. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Sicer pa poglej na stvar tako, fikus trdi da se majhni električni avtomobili ne splačajo ker so baterije drage in da ne bi bili bistveno cenejši od velikih električnih avtomobilov. Ampak dejstvo je da se moti, ker električni avto Wuling mini, ki je enen izmed najbolj prodajan električnih avtov na svetu stane nov samo 4000 EUR VKLJUČUČ 9,8 kWh baterijo. Torej toliko je cel avto, ne samo baterija. Dosega ima 120 km. Vse to za celo 4000 EUR. Žal zaekrat samo na Kitajskem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

kriptobog je izjavil:

O inzenircek. Zakaj spet nov nick? Jaz poznam ze dva, ki sta EV prodala in sla na bencin. PRavita, da je super za po mestu, do sluzbe in nazaj, za kaj vec pa pain in the ass.


Pain in the ass je samo če ne moreš filat doma in ali če si izbral napačen model, če ne, potem ni pain in the ass, ampak je super zadeva, kar povedo tudi lastniki sami. Če ti poznaš 2 to ne pomeni nič, statistično je takih samo 1 %. Ni nula, ampak je samo 1 %. Razlog pa je ponavadi:
a) izbrala sta si napačen model električnega avta ki ne ustreza njunim potrebam
b) nimata možnosti filanja doma, torej nista opravila domače naloge pred nakupom avta (za kar sta si sama kriva).

Tale Youtube kanal si mal poglejte (par videov zarolejte vsaj), redno razkriva in debunka laži (FUD) v medijih glede električnih avtomobilov:
https://www.youtube.com/@SamAlexanderYo...
FUD: Fear, uncertainty, and doubt @ Wikipedia

Evo ane:


Pain in the ass je bil zaradi tega, ker je bilo potrebno domaco nalogo opravljati za vsak izlet. Eden je obdrzal samo EVja za voznjo v sluzbo. Za vse ostalo je kupil nazaj bencinarja.

Pa ena zanimivost. Trenutno sem na Tenerifih. V enem tednu sem opazil samo eno polnilnico in se to v shooping centru. In vsakic nekdo caka, da lahko polni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Voduore ::

Tale Sparkxl mora bit zgleda zlo nespodoben, glede na to da trdi da vse kar je uspel najti so baterije za 180 EUR na kWh (kar je btw še vedno poceni), tle so pa 145 evrov na kWh .
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kow ::

kriptobog je izjavil:


Pa ena zanimivost. Trenutno sem na Tenerifih. V enem tednu sem opazil samo eno polnilnico in se to v shooping centru. In vsakic nekdo caka, da lahko polni.


Zakaj pa na Tenerifih potrebujes polnilnice? Mogoce moja geografija sepa, ampak to je majhen otocek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kriptobog ::

A ker je majhen otocek potem ni treba polniti EVjev? Hotelske garaze nimajo polnilnic, parkirisca se manj. Kje potem napolnes?

feryz ::

Voduore je izjavil:

Tale Sparkxl mora bit zgleda zlo nespodoben, glede na to da trdi da vse kar je uspel najti so baterije za 180 EUR na kWh (kar je btw še vedno poceni), tle so pa 145 evrov na kWh .
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
B-grade?
Kaj bi pa ti to rabil? Da narediš bombo?

Voduore ::

Hotelske garaže in parkirišča bodo v roku nekaj let imeli polnilnice, tudi na Tenerifih.

feryz je izjavil:

Voduore je izjavil:

Tale Sparkxl mora bit zgleda zlo nespodoben, glede na to da trdi da vse kar je uspel najti so baterije za 180 EUR na kWh (kar je btw še vedno poceni), tle so pa 145 evrov na kWh .
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
B-grade?
Kaj bi pa ti to rabil? Da narediš bombo?


B-grade so odlične za storage (torej baterijski zalogovnik za svojo sončno elektrarno). A Grade pa niso dosti dražje. ;) Klik:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Hotelske garaže in parkirišča bodo v roku nekaj let imeli polnilnice, tudi na Tenerifih.

feryz je izjavil:

Voduore je izjavil:

Tale Sparkxl mora bit zgleda zlo nespodoben, glede na to da trdi da vse kar je uspel najti so baterije za 180 EUR na kWh (kar je btw še vedno poceni), tle so pa 145 evrov na kWh .
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
B-grade?
Kaj bi pa ti to rabil? Da narediš bombo?


B-grade so odlične za storage (torej baterijski zalogovnik za svojo sončno elektrarno). A Grade pa niso dosti dražje. ;) Klik:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...


V nekaj letih. Do takrat pa bencin rules. Pa se kar nekaj casa bo tako.

Voduore ::

Torej cene baterij so:
-145 EUR na kWh za DIYerje ki rabijo manjšo količino
-120 EUR na kWh za DIYerje iz vira ki ga izdam proti plačilu
-92 EUR na kWh za proizvajalce v ogromnih količinah (100 dolarjev na kWh je enako 92 EUR na kWh).

kriptobog je izjavil:

Voduore je izjavil:

Hotelske garaže in parkirišča bodo v roku nekaj let imeli polnilnice, tudi na Tenerifih.

feryz je izjavil:

Voduore je izjavil:

Tale Sparkxl mora bit zgleda zlo nespodoben, glede na to da trdi da vse kar je uspel najti so baterije za 180 EUR na kWh (kar je btw še vedno poceni), tle so pa 145 evrov na kWh .
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
B-grade?
Kaj bi pa ti to rabil? Da narediš bombo?


B-grade so odlične za storage (torej baterijski zalogovnik za svojo sončno elektrarno). A Grade pa niso dosti dražje. ;) Klik:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...


V nekaj letih. Do takrat pa bencin rules. Pa se kar nekaj casa bo tako.


Če živiš na tenerifih v hotelih potem ja. Če živiš na Tenerifih v hiši potem lahko filaš električni avto doma. Če živiš v Evropi potem spet lahko električni avto filaš doma.

En uporabnik zgorej pravi da je videl samo 1 polnilnico na Tenerifih, vendar v resnici se polnilnih kar tre (še en razlog več da je treba ČISTO vsako izjavo vedno fact checkat):


https://www.plugshare.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Torej cene baterij so:
-145 EUR na kWh za DIYerje ki rabijo manjšo količino
-120 EUR na kWh za DIYerje iz vira ki ga izdam proti plačilu
-92 EUR na kWh za proizvajalce v ogromnih količinah (100 dolarjev na kWh je enako 92 EUR na kWh).

kriptobog je izjavil:

Voduore je izjavil:

Hotelske garaže in parkirišča bodo v roku nekaj let imeli polnilnice, tudi na Tenerifih.

feryz je izjavil:

Voduore je izjavil:

Tale Sparkxl mora bit zgleda zlo nespodoben, glede na to da trdi da vse kar je uspel najti so baterije za 180 EUR na kWh (kar je btw še vedno poceni), tle so pa 145 evrov na kWh .
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...
B-grade?
Kaj bi pa ti to rabil? Da narediš bombo?


B-grade so odlične za storage (torej baterijski zalogovnik za svojo sončno elektrarno). A Grade pa niso dosti dražje. ;) Klik:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...


V nekaj letih. Do takrat pa bencin rules. Pa se kar nekaj casa bo tako.


Če živiš na tenerifih v hotelih potem ja. Če živiš na Tenerifih v hiši potem lahko filaš električni avto doma. Če živiš v Evropi potem spet lahko električni avto filaš doma.


V hotel gres na dopust. In na tem malem otocku prakticno skoraj vsak turist najame avto, da se prevaza po otoku. Pojdi kdaj pogledat tja in bos videl koliko avtov imajo tam rent a car podjetja ;)
Plus to, da je precej his zidanih v breg in so parkirisca spodaj. Bos vlekel 50m kabla? Verjetno ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Voduore ::

Ja prav:
A) polnilnic na Tenerifih je kokr češ
B) Bodo pač na Tenerifih še par let furali bencin, who cares (strupi od Tenerifov do Ljubljane tako ali tako ne pridejo, vendno je problem samo bližnja okolica kjer so avtomobilski izpuhi nastali, torej ranga 5 do 10 km).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Ja prav:
A) polnilnic na Tenerifih je kokr češ
B) Bodo pač na Tenerifih še par let furali bencin, who cares.


C) Tudi drugje bodo se dolgo furali bencin. Ta prehod ne bo tako hiter.

Voduore ::

Plus to, da je precej his zidanih v breg in so parkirisca spodaj. Bos vlekel 50m kabla? Verjetno ne.


Ne, enkrat boš lokalnemu električarju plačal jurja da ti skoplje kanalček tistih 50 metrov in inštalira domačo polnilnico.

kriptobog je izjavil:

Voduore je izjavil:

Ja prav:
A) polnilnic na Tenerifih je kokr češ
B) Bodo pač na Tenerifih še par let furali bencin, who cares.


C) Tudi drugje bodo se dolgo furali bencin. Ta prehod ne bo tako hiter.


Kaj to pomeni "da bodo furali bencin", da bo vsaj še en avto na svetu ki bo vozil na bencin? Ja to bo verjetno vsaj še 100 let. Če pa govoriva da bo več kot pol avtov na cesti električnih se lahko v Evropi pogovarjamo v roku 20 let. Leta 2030 pa skoraj 100 % PRODAJE samo električni avtomobili, tako je znano iz podatkov (projekcij).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Plus to, da je precej his zidanih v breg in so parkirisca spodaj. Bos vlekel 50m kabla? Verjetno ne.


Ne, enkrat boš lokalnemu električarju plačal jurja da ti skoplje kanalček tistih 50 metrov in inštalira domačo polnilnico.


Zivis v pravljici. Oziroma se vidi, da si mamin sinko in da zivis doma. Da to storis tak oenostavno, kot opisujes, moras biti lasntik. V nasprotnih primerih potrebujes soglasja :)

Voduore ::

Motiš se toliko da se bolj ne bi mogel, ne, ne živim v pravljici in ne tudi nisem mamin sinko in ne živim doma, ne sklepaj po sebi. Seveda potrebuješ soglasja, seveda moraš bit lastnik. Ampak če živiš tam in imaš bajto tam potem je velika šansa da si lastnik. Če pa nisi, potem pa pač kanalček spelješ NAD zemljo, torej nič ne koplješ, zadeva je v roku 1 ure povrnjiva v prejšnje stanje in tudi soglasja ne rabiš. V skrajnem primeru samo podaljšek napelješ do ke in ga tam za zmeraj pustiš in je to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Motiš se toliko da se bolj ne bi mogel, ne, ne živim v pravljici in ne tudi nisem mamin sinko in ne živim doma, ne sklepaj po sebi. Seveda potrebuješ soglasja, seveda moraš bit lastnik. Ampak če živiš tam in imaš bajto tam potem je velika šansa da si lastnik. Če pa nisi, potem pa pač kanalček spelješ NAD zemljo, torej nič ne koplješ, zadeva je v roku 1 ure povrnjiva v prejšnje stanje in tudi soglasja ne rabiš.



Dobro te poznam, pa tudi s tem zracnim kablom samo dokazujes, da zivis v pravljici. Kar nekaj sanjas in mislis, da da so vsi lastniki, in da se lahko kar vlece kable nekje po luftu itd. :))

Voduore ::

Zakaj po luftu? Sej ni noben govoril po luftu. Govoril smo da podaljšek potegneš ob roku zelenice. Ja vem nekaj nepredstavljivega za nasprotnike električnih avtomobilov, le ti iz vsega delajo vesoljsko znanost in probleme. :)

Nekako takole (dobr, lahko bi ga dal na rob zelenice in lepo poravnal in z takimi "klinami" oziroma "sponkami" zapičil v zemljo vsake 1 meter, samo z namenom večje estetike, namen ostaja isti):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Zakaj po luftu? Sej ni noben govoril po luftu. Govoril smo da podaljšek potegneš ob roku zelenice. Ja vem nekaj nepredstavljivega za nasprotnike električnih avtomobilov, le ti iz vsega delajo vesoljsko znanost in probleme. :)


50m podaljska bos vlekel po zemlji? Cez tujo zemljo recimo. Pravljicar

Voduore ::

Si ti, ne jaz. Vlečeš neke ROBNE PRIMERE, ki vsekakor obstajajo, vendar nikakor ne prestavljajo večine. Parkirišče ima LIH SLUČAJNO 50 metrov stran in lih slučajno je tuja zemlja vmes, ja sure bro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Gregor P ::

Glej ti čez mojo zemljo kable nouš vleko ... ne po njen, ne pod njo in ne po luftu:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Voduore ::

V praksi se pa ljudje takole znajdejo:
https://static.timesofisrael.com/www/up...



Gregor P je izjavil:

Glej ti čez mojo zemljo kable nouš vleko ... ne po njen, ne pod njo in ne po luftu:D

Nikjer nisem rekel da jih bom. Tistih 1 % primerov ki imajo to nesrečo da je tuja zemlja vmes med njihovim parkiriščem in njihovo hišo bodo bodisi se zmenili z sosedi za dovoljenje, avto vsak teden filali na hitri DC polnilnici ali pa še naprej vozili bencinarja, who cares glede na to da gre za redke izjeme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Si ti, ne jaz. Vlečeš neke ROBNE PRIMERE, ki vsekakor obstajajo, vendar nikakor ne prestavljajo večine. Parkirišče ima LIH SLUČAJNO 50 metrov stran in lih slučajno je tuja zemlja vmes, ja sure bro.


Pac tu tako zivijo. PArkirisce pod hribom, potem pa v hrib po 10 vrst his. Jebi ga. Ne predstavljajo vecine, pravtako je ne tvoji primeri oz. sanjarjenje, da se lahko vse pocne povsod. Malo sanjsa. Vidi, se da si mulo, brez izkusenj pri takih zadevah. Se tiste izkusnje, ki jih imas ti je samo strojna diploma na papirju in pa hobi prebiranje clankov in youtuba. Do sedaj v zadnjem letu nisi podal se niti enega dokaza, da si kaksen strokovnjak, niti CVja, its. Ampak ni panike, ker te osebno poznam in tocno vem kdo si, kaj si itd ;) Zgovorno je ze to, da imas zdaj ze kateri racun tukaj? 20i?

Utk ::

Sej ne veš kdo je večji bedak, inženirček ali tist, ki se naganja z njim.
Vseeno kdo kaj misli, sigurno je samo to, da ne bo zarad Tenerifov, niti zarad balkanskih plač, nihče delal bencinarjev in dizlov. Poceni avtov noče več nihče delat. Drage bencinarje bo pa vse težje prodat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Voduore ::

No jst bedak že nisem niti podrazno, ravno obratno. Bedak je tisti, ki je petrohed in ne šteka niti osnovnih stvari (vemo kdo so to, jih ni težko prepoznati). Prihodnost avtov je električna, me veseli da se strinjava, to je dandanes jasno kot beli dan. Leta 2010 sem že napovedal da je prihodnost avtov električna pa mi noben ni verjel, to danes večina ve, vendar kljub temu se jih najde precej ki se motijo in še naprej tolčejo svojo glupo petrolheadovsko in dizelhedovsko miselnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Pri bmwju trdijo, da bo poleg EVjev, bencin/dizl v prizvodnji in prodaji se vsaj 30 let.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Sej ne veš kdo je večji bedak, inženirček ali tist, ki se naganja z njim.
Vseeno kdo kaj misli, sigurno je samo to, da ne bo zarad Tenerifov, niti zarad balkanskih plač, nihče delal bencinarjev in dizlov. Poceni avtov noče več nihče delat. Drage bencinarje bo pa vse težje prodat.


Ne vem sicer če si opazil, ampak samo eno področje na svetu je tako usekano, da se gre neke ideološke fantazije o ev only...EU. Vsi ostali se poserjejo na to. In vsi ostali vozijo avtomobile. In zaradi eu fantazij bodo vsi proizvajalci na tem svetu nehali delat dinozavre? So ti tablete spustile?

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

No jst bedak že nisem niti podrazno, ravno obratno. Bedak je tisti petrohed ki ne šteka niti osnovnih stvari (vemo kdo so to, jih ni težko prepoznati). Prihodnost avtov je električna, me veseli da se strinjava, to je dandanes jasno kot beli dan. Leta 2010 sem že napovedal da je prihodnost avtov električna pa mi noben ni verjel, to danes večina ve, vendar kljub temu se jih najde precej ki se motijo in še naprej tolčejo svojo glupo bencinsko petrolheadovsko in dizelhedovsko miselnost.


Vemo kaksna je prihodnost. Problem ste samo bedaki, kot si ti, ki sanjarite in posiljujete vsem te stvari in svoja prepricanja. In 2010 si bil ti se v osnovni soli in si komaj vedel za EV.

Voduore ::

kriptobog je izjavil:

Pri bmwju trdijo, da bo poleg EVjev, bencin/dizl v prizvodnji in prodaji se vsaj 30 let.


Pri nas v Evropi sigurno ne, pa tudi v večini sveta ne. ;)
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Seznam držav, ki imajo že napovedane prepovedi (vsako leto pa se priključujejo še nove):


Ne vem sicer če si opazil, ampak samo eno področje na svetu je tako usekano, da se gre neke ideološke fantazije o ev only...EU. Vsi ostali se poserjejo na to..

Ni res, glej zemljevid zgoraj. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Sparkxl ::

Voduore je izjavil:

No jst bedak že nisem niti podrazno, ravno obratno. Bedak je tisti, ki je petrohed in ne šteka niti osnovnih stvari (vemo kdo so to, jih ni težko prepoznati). Prihodnost avtov je električna, me veseli da se strinjava, to je dandanes jasno kot beli dan. Leta 2010 sem že napovedal da je prihodnost avtov električna pa mi noben ni verjel, to danes večina ve, vendar kljub temu se jih najde precej ki se motijo in še naprej tolčejo svojo glupo petrolheadovsko in dizelhedovsko miselnost.


Od 2010 si že tako usekan v glavi...omfg moje sožalje res.

Ravno berem eno zanimivo knjigo... The New Map: Energy, Climate, and the Clash of Nations. Včeraj sem prišel do poglavja elektrika. Avtor ugotavlja, da je EV nevzdržen brez masivnih subvencij. Teh subvenicj pa si nobena država ne more privoščiti prav dolgo. Namenjene so samo zagonu. In statistika (po njegovem) pravi, da kakor hitro se subvenicije kje na svetu ukinejo, prodaja strmoglavi.

Utk ::

Ne vem sicer če si opazil, ampak samo eno področje na svetu je tako usekano, da se gre neke ideološke fantazije o ev only...EU. Vsi ostali se poserjejo na to. In vsi ostali vozijo avtomobile. In zaradi eu fantazij bodo vsi proizvajalci na tem svetu nehali delat dinozavre? So ti tablete spustile?

Ni res. Na Kitajskem je delež električnih avtov večji kot v Evropi.
Ne bojo nehali delat dinozavrov, ampak tistih dinozavrov nihče v Evropi ne bo hotel kupit, niti jih nihče ne bo hotel prodajat. Kot VW noče v Evropi prodajat kitajskega passata za 18 jurjev kot ga prodaja tam.
Evropski fensi proizvajalci pač ne bojo mogli živet od poceni gajb narejenih za Afriko in južno Ameriko.

In statistika (po njegovem) pravi, da kakor hitro se subvenicije kje na svetu ukinejo, prodaja strmoglavi.

Normalno. Za 3 do 6 mesecev, potem se pa postavi nazaj.

codeMonkey je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bomo videli VW-je in ostale leta 2030 polniti tako kot tesle, da vtakneš not kabel in je to to, bomo lahko kar zadovoljni.


Plug and charge? To je VW pri ID vozilih z OTA resil lani.

Na kolk polnilnicah v Sloveniji to deluje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Voduore ::

Vemo kaksna je prihodnost.

No kakšna?

Problem ste samo bedaki, kot si ti, ki sanjarite in posiljujete vsem te stvari in svoja prepricanja. In 2010 si bil ti se v osnovni soli in si komaj vedel za EV.

Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz;). In ne, leta 2010 nisem bil v osnovni šoli. Za EV sem zvedel že okrog leta 2000 (GM EV1), tudi dokumentarec Who killed the electric car je bil o tem posnet. In ne, nič ne sanjarim in prav nič ne posiljujem svoja prepričanja, sharam samo DEJSTVO in izobražujem nevedno ljudstvo, ki je samo preleno ali pa preneumno da bi se pozanimalo o električnih avtomobilih. :)

Svetujem ogled dokumentarcev:

Who Killed the Electric Car? (iz leta 2006)
https://www.imdb.com/title/tt0489037/

Revenge of the Electric Car (leta 2011)
https://www.imdb.com/title/tt1413496/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Pri bmwju trdijo, da bo poleg EVjev, bencin/dizl v prizvodnji in prodaji se vsaj 30 let.


Pri nas v Evropi sigurno ne, pa tudi v večini sveta ne. ;)
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Seznam držav, ki imajo že napovedane prepovedi (vsako leto pa se priključujejo še nove):


Ne vem sicer če si opazil, ampak samo eno področje na svetu je tako usekano, da se gre neke ideološke fantazije o ev only...EU. Vsi ostali se poserjejo na to..

Ni res, glej zemljevid zgoraj. :)


Prepovedujejo prodajo ja. In kaj bodo s tem storili? Vozni park bo pac v povprecju starejsi kot je zdaj. V nekatera mesta so pa ze vec lt prepovedi vstopa za stare dizle, ampak to bi itak morali prepovedati promet na sploh v jedra mest.

Sparkxl ::

Voduore je izjavil:


Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz;). In ne, leta 2010 nisem bil v osnovni šoli. Za EV sem zvedel že okrog leta 2000 (GM EV1), tudi dokumentarec Who killed the electric car je bil o tem posnet. In ne, nič ne sanjarim in prav nič ne posiljujem svoja prepričanja, sharam samo DEJSTVO in izobražujem nevedno ljudstvo, ki je samo preleno ali pa preneumno da bi se pozanimalo o električnih avtomobilih. :)


Ne samo on, večina tu se strinja, da si komplet zabito zaslepljeno tele. Ne vem sicer zakaj rabiš vsak mesec nov nick, če je po 2 postih jasno kdo ga piše

Voduore ::

Sparkxl je izjavil:

Voduore je izjavil:


Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz;). In ne, leta 2010 nisem bil v osnovni šoli. Za EV sem zvedel že okrog leta 2000 (GM EV1), tudi dokumentarec Who killed the electric car je bil o tem posnet. In ne, nič ne sanjarim in prav nič ne posiljujem svoja prepričanja, sharam samo DEJSTVO in izobražujem nevedno ljudstvo, ki je samo preleno ali pa preneumno da bi se pozanimalo o električnih avtomobilih. :)


Ne samo on, večina tu se strinja, da si komplet zabito zaslepljeno tele. Ne vem sicer zakaj rabiš vsak mesec nov nick, če je po 2 postih jasno kdo ga piše


Oba dva vevo kdo je zabito in zaslepljeno tele in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) TI SI TISTI ki se motiš in misliš da bomo v nedogled vozili na nafto, ne jaz, ne pozabi tega. ;) Ti si tisti neumen zaslepljenec, ki je nasedel na laži in pravljice naftne industrije. Nov nick je pa samo zato ker je stari blokiran (en izmed moderatorjev je petrolhead).

Prepovedujejo prodajo ja. In kaj bodo s tem storili? Vozni park bo pac v povprecju starejsi kot je zdaj.

Zakaj tako misliš? Prepovedi prodaje so v EU šele od 2035 naprej, ŽE DOSTI PREJ (ranga leta 2027) se bo cena nakupna naftnih in električnih avtov izenačila, torej stali bodo enako za nakup, torej to ne bo težava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Vemo kaksna je prihodnost.

No kakšna?

Problem ste samo bedaki, kot si ti, ki sanjarite in posiljujete vsem te stvari in svoja prepricanja. In 2010 si bil ti se v osnovni soli in si komaj vedel za EV.

Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz;). In ne, leta 2010 nisem bil v osnovni šoli. Za EV sem zvedel že okrog leta 2000 (GM EV1), tudi dokumentarec Who killed the electric car je bil o tem posnet. In ne, nič ne sanjarim in prav nič ne posiljujem svoja prepričanja, sharam samo DEJSTVO in izobražujem nevedno ljudstvo, ki je samo preleno ali pa preneumno da bi se pozanimalo o električnih avtomobilih. :)

Svetujem ogled dokumentarcev:

Who Killed the Electric Car? (iz leta 2006)
https://www.imdb.com/title/tt0489037/

Revenge of the Electric Car (leta 2011)
https://www.imdb.com/title/tt1413496/


Leta 2000 si bil komaj iz plenic.

Voduore je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Voduore je izjavil:


Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz;). In ne, leta 2010 nisem bil v osnovni šoli. Za EV sem zvedel že okrog leta 2000 (GM EV1), tudi dokumentarec Who killed the electric car je bil o tem posnet. In ne, nič ne sanjarim in prav nič ne posiljujem svoja prepričanja, sharam samo DEJSTVO in izobražujem nevedno ljudstvo, ki je samo preleno ali pa preneumno da bi se pozanimalo o električnih avtomobilih. :)


Ne samo on, večina tu se strinja, da si komplet zabito zaslepljeno tele. Ne vem sicer zakaj rabiš vsak mesec nov nick, če je po 2 postih jasno kdo ga piše


Oba dva vevo kdo je zabito in zaslepljeno tele in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) TI SI TISTI ki se motiš in misliš da bomo v nedogled vozili na nafto, ne jaz, ne pozabi tega. ;) Ti si tisti neumen zaslepljenec, ki je nasedel na laži in pravljice naftne industrije. Nov nick je pa samo zato ker je stari blokiran (en izmed moderatorjev je petrolhead).

Prepovedujejo prodajo ja. In kaj bodo s tem storili? Vozni park bo pac v povprecju starejsi kot je zdaj.

Zakaj tako misliš? Prepovedi prodaje so v EU šele od 2035 naprej, ŽE DOSTI PREJ (ranga leta 2027) se bo cena nakupna naftnih in električnih avtov izenačila, torej stali bodo enako za nakup, torej to ne bo težava.


Nikjer nisem omenil, da se bomo v nedogled vozili na nafto. Se bomo pa dalj casa, kot ti mislis. Tole o teletu in ostalih zaljivkah, ki si jih pred casom posiljal na ZS pa lepo posredujem policiji. Saj ves, da je to kaznivo in da te caka globa? Vedno pozabis, da vem kdo si ;)
Moderatorji te blokirajo, ker pac ne znas debatirati in zalis uporabnike.
In btw. Ni samo cena problem. Ce bni bila cena problem, bi folk pac na veliko kupoval kitajcke in rabljene. Pa jih ne. Cudno a?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Voduore ::

Sparkxl je izjavil:

Voduore je izjavil:

No jst bedak že nisem niti podrazno, ravno obratno. Bedak je tisti, ki je petrohed in ne šteka niti osnovnih stvari (vemo kdo so to, jih ni težko prepoznati). Prihodnost avtov je električna, me veseli da se strinjava, to je dandanes jasno kot beli dan. Leta 2010 sem že napovedal da je prihodnost avtov električna pa mi noben ni verjel, to danes večina ve, vendar kljub temu se jih najde precej ki se motijo in še naprej tolčejo svojo glupo petrolheadovsko in dizelhedovsko miselnost.


Od 2010 si že tako usekan v glavi...omfg moje sožalje res.

Ravno berem eno zanimivo knjigo... The New Map: Energy, Climate, and the Clash of Nations. Včeraj sem prišel do poglavja elektrika. Avtor ugotavlja, da je EV nevzdržen brez masivnih subvencij. Teh subvenicj pa si nobena država ne more privoščiti prav dolgo. Namenjene so samo zagonu. In statistika (po njegovem) pravi, da kakor hitro se subvenicije kje na svetu ukinejo, prodaja strmoglavi.


Očitno je da si debil. Oba dva veva kdo od naju je usekan v glavi in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) MOje sožalje za tvojo kurjo pamet in tvojo debilnost. Glede knjige New Map: Energy, Climate, and the Clash of Nations, ni treba bit tok usekan da nasedel na vsako laž naftnega lobija. Subvencija prvič kot prvič ni masivna, znaša samo 4500 EUR, drugič kot drugič pa subvencije bodo samo še nekaj let, ker kmalu ne bodo več potrebne, ker se bo cena za nakup naftnega in električnega avta IZENAČILA! Ja?


EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Drugo kot drugo pa 1 naftni avto družbo v življenjski dobi stane $275,000, medtem ko je subvencija za električni avto v Sloveniji pod $5000, kar je ranga 55x MANJ! Pazi MANJ, ne več!
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

CITIRAM: "New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Kmalu bos potreboval nov racun in nickname. Lepo si postavljas zrcalo, ko pokazes kaksen si v resnici. Ko se nekdo ne strinja s tabo zacnes zaliti :))
Vlozimo kar skupno ovadbo?

Voduore ::

Teh subvenicj pa si nobena država ne more privoščiti prav dolgo. Namenjene so samo zagonu.

TOrej 5 jurjev subvecije za električni avto si država ne more privoščit, a 275 jurjev subvencije za naftni avto si pa lahko privošći al kako?! Ker bullshit!
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

In ja, samo za zagon, subvencij v roku nekih 5 let ne bo več.

Leta 2000 si bil komaj iz plenic.

Laž.

In statistika (po njegovem) pravi, da kakor hitro se subvenicije kje na svetu ukinejo, prodaja strmoglavi.

Laž. Na Norveškem so subvencije ukinili, prodaja električnih avtov pa je še vedno ostala preko 90 % prodaje vseh avtov. ;)

Nikjer nisem omenil, da se bomo v nedogled vozili na nafto. Se bomo pa dalj casa, kot ti mislis.

Na nafto se bodo nekatera vozila vozila še dolgo, vendar bodo taka vozila precej redka. Že čez 20 let bo več kot pol avtov na cesti v Evropi električnih. Leta 2030 pa bo prodaja električnih avtov preko 90 % prodaje v Evropi.

Tole o teletu in ostalih zaljivkah, ki si jih pred casom posiljal na ZS pa lepo posredujem policiji. Saj ves, da je to kaznivo in da te caka globa?

Nisem nikjer omenjal nobenega teleta, s tem je začel Sparkxl. Ne nakladaj.

Moderatorji te blokirajo, ker pac ne znas debatirati in zalis uporabnike.

Seveda znam debatirati in prav NIKOLI ne ZAČNEM z žaljenjem (samo vrnem, začnem pa nikoli). Nekoč sem celo tekmoval na državnih tekmovanjih iz debatiranja in dosegal lepe uspehe, ne da bi se hvalil, ampak sam povem.

In btw. Ni samo cena problem.

No kaj pa še? Problem je tudi neizobraženost in neimformairanost ljudstva, tale si poglej in boš razumel (že v 2 minutah boš videl poanto). :)


. Ce bni bila cena problem, bi folk pac na veliko kupoval kitajcke in rabljene. Pa jih ne. Cudno a?

Kaj te je napeljalo na razmišljanje da folk ne kupuje na veliko kitajčkov in rablejenih? Seveda jih, kar poglej prodajne številke. Rabljenih je malo, kitajčki V EVROPI pa zaenkrat niso spet toliko cenejši kot drugi proizvajalci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Mato989 ::

While in January 2022 there were 7,957 cars sold in Norway, this January only saw 1,860. Out of those 1,419 were plug-ins with 1,237 BEVs. Obviously, the end of subsidies was bound to cause a collapse
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mato989 je izjavil:

While in January 2022 there were 7,957 cars sold in Norway, this January only saw 1,860. Out of those 1,419 were plug-ins with 1,237 BEVs. Obviously, the end of subsidies was bound to cause a collapse

Si lahko še bolj zabit? Normalno, da če veš pol leta vnaprej, da decembra dobiš subvencijo, januarja pa ne, kdaj boš kupil avto? Poglej še prodajo decembra 22, proti decembru 21.

Voduore ::

Mato989 je izjavil:

While in January 2022 there were 7,957 cars sold in Norway, this January only saw 1,860. Out of those 1,419 were plug-ins with 1,237 BEVs. Obviously, the end of subsidies was bound to cause a collapse


Klik: Prodaja avtov na Norveškem, KLJUB ukinitvi subvencije je preko 90 % vse prodaje avtov električnih avtov.
Članek iz Siol.net: https://siol.net/avtomoto/novice/norves...


Ko se nekdo ne strinja s tabo zacnes zaliti

Ni res, nikoli ne začnem žaliti prvi, se pa samo branim če kdo začne žaliti mene (to je fer ane). Niti najmanj pa ne začnem žaliti ko se kdo ne strinja, vedno mu argumentirano odgovorim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kixs ::

Pokazi se graf za Albanijo. Me ravno tako zanima kot ena Norveska.

kriptobog ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

While in January 2022 there were 7,957 cars sold in Norway, this January only saw 1,860. Out of those 1,419 were plug-ins with 1,237 BEVs. Obviously, the end of subsidies was bound to cause a collapse

Si lahko še bolj zabit? Normalno, da če veš pol leta vnaprej, da decembra dobiš subvencijo, januarja pa ne, kdaj boš kupil avto? Poglej še prodajo decembra 22, proti decembru 21.


Takrat ko ga rabis? :D
««
22 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058129265 (89330) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633513 (30044) bluefish

Več podobnih tem