Forum » Na cesti » Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)
Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)
Temo vidijo: vsi
energetik ::
Za lastnike Corolle ali Priusa - včeraj sem pri vožnji po Vrhniškem navzdol opazil zanimivo obnašanje. Vozil sem kot ponavadi s tempomatom, tokrat na nekje 120km/h. Powermeter je bil ravno na nuli med CHG in ECO. Vendar so bili obrati ICE točno 1000rpm, sicer brez porabe goriva.
Malce me je čudilo, zato ugasnem tempomat in takoj obrati padejo na nulo, powermeter pa se premakne kar dobro v CHG območje (hitrost ves čas enaka, klanec dol tudi). Torej očitno tempomat ne dela najbolj optimalno in uporablja ICE kot motorno zavoro, namesto da bi v takih razmerah bolj uporabljal MG2 za rekuperacijo. Še kdo opazil tako delovanje?
Malce me je čudilo, zato ugasnem tempomat in takoj obrati padejo na nulo, powermeter pa se premakne kar dobro v CHG območje (hitrost ves čas enaka, klanec dol tudi). Torej očitno tempomat ne dela najbolj optimalno in uporablja ICE kot motorno zavoro, namesto da bi v takih razmerah bolj uporabljal MG2 za rekuperacijo. Še kdo opazil tako delovanje?
Utk ::
Pri 120 ti motor ni mogel ugasnit, ker pri 120 stalno dela. Hitrost ti je sigurno malo pad(a)la, baterija pa ni bila toliko polna da bi dala dovolj moči. Če je bil powermeter na nuli, je tempomat pač dodajal nekaj gasa, drugače bi bil v minusu, kot je bil ko si ga ugasnil. Tebi se morda hitrosti 115 in 113 zdita enaki, ampak pri eni rabiš gas, pri drugi pa ne, pri 115 motor mora delat, pri 113 pa ne. Vrhniški klanec navzdol ni dovolj strm, da bi držal hitrost 120 brez gasa, ker če ni gasa, gre polnit baterijo in zavira.
Od 115 naprej motor stalno dela, tako da če že imaš tu nekje tempomat, ga spravi na 112 recimo, ne 115.
Od 115 naprej motor stalno dela, tako da če že imaš tu nekje tempomat, ga spravi na 112 recimo, ne 115.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Je pa res da tempomat, sploh ko je nekdo spredaj, ni optimalen. Če sam držiš gas, ga pač držiš in ne če vsak klanček povečuješ, da ohraniš hitrost, ko gre cesta dol, to prej opaziš in popustiš, itd. Ampak tu narediš morda deci ali 2 profita, to je brez veze. Niti ni povezano s tvojim primerom.
energetik ::
Pri 120 ti motor ni mogel ugasnit, ker pri 120 stalno dela. Hitrost ti je sigurno malo pad(a)la, baterija pa ni bila toliko polna da bi dala dovolj moči. Če je bil powermeter na nuli, je tempomat pač dodajal nekaj gasa, drugače bi bil v minusu, kot je bil ko si ga ugasnil. Tebi se morda hitrosti 115 in 113 zdita enaki, ampak pri eni rabiš gas, pri drugi pa ne, pri 115 motor mora delat, pri 113 pa ne. Vrhniški klanec navzdol ni dovolj strm, da bi držal hitrost 120 brez gasa, ker če ni gasa, gre polnit baterijo in zavira.Dejansko sem imel tempomat na 115, sem se zmotil. ICE ni dodajal moči (trenutna poraba je bila 0), samo vrtel se je z 1000rpm.
Od 115 naprej motor stalno dela, tako da če že imaš tu nekje tempomat, ga spravi na 112 recimo, ne 115.
Pri istih 115kmh je šel ICE na nulo, potem ko sem izklopil tempomat. Ko sem potem sam z gasom opletal med nekje 112-117, je bil ICE ves čas na 0. Ne vem, meni se zdi, da tempomat v tem primeru ni deloval optimalno, ker če je ICE uporabljal samo za engine braking, ni bilo smisleno, saj je imel na voljo še cel CHG range za ta namen. Bom še spremljal.
Utk ::
Če imaš 115 se motor MORA vrtet. Takšno je prestavno razmerje, da se mora. Zaviral z motorjem ni, če bi, bi se CHG "polnil". Motor se je moral vrtet, pogon ni rabil moči od njega, zato je bila poraba 0. Dejansko je lahko bila 0,5 l na uro, kot je v leru, to ne moreš vedet. Ko si ugasnil tempomat, je hitrost padla za 1 ali 2 km/h, motor se je lahko ugasnil, baterija polnila, ni da ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Še ena za lastnike Corolle HSD, ali ima ta zadeva tudi el. grelec kabine ali ne? Nekaj sem brskal po varovalkah, pa če se ne motim sem zasledil PTC heater varovalko, ampak ali je to za kabino?
Namreč zadnje dneve se precej jajcam tule v okolici 3km sem in tja, gretje stalno na Fast 21°C, mašina stalno mlačna in seveda laufa, baterija že zdavnaj nafilana do konca in jo celo neha filati. Zato mi bi bilo povsem razumljivo, da bi v takih razmerah uporabljal še PTC grelc kabine, če je štroma preveč, ICE pa itak laufa.
Namreč zadnje dneve se precej jajcam tule v okolici 3km sem in tja, gretje stalno na Fast 21°C, mašina stalno mlačna in seveda laufa, baterija že zdavnaj nafilana do konca in jo celo neha filati. Zato mi bi bilo povsem razumljivo, da bi v takih razmerah uporabljal še PTC grelc kabine, če je štroma preveč, ICE pa itak laufa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
IL_DIAVOLO ::
Tebi v tej toyoti malo elektronika jebe imo. Razen ce je serijsko tako glupa.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tebi v tej toyoti malo elektronika jebe imo. Razen ce je serijsko tako glupa.
Zakaj, kaj točno je narobe? Ali samo nabijaš neumnosti?
Še ena za lastnike Corolle HSD, ali ima ta zadeva tudi el. grelec kabine ali ne? Nekaj sem brskal po varovalkah, pa če se ne motim sem zasledil PTC heater varovalko, ampak ali je to za kabino?
Namreč zadnje dneve se precej jajcam tule v okolici 3km sem in tja, gretje stalno na Fast 21°C, mašina stalno mlačna in seveda laufa, baterija že zdavnaj nafilana do konca in jo celo neha filati. Zato mi bi bilo povsem razumljivo, da bi v takih razmerah uporabljal še PTC grelc kabine, če je štroma preveč, ICE pa itak laufa.
Corolla nima električnega grelca, prius ga menda ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Sem pa na več spletnih straneh o novi Corolli zasledil tole:
Nisem pa zihr, če to drži. Tole vse ima Prius, za Corollo pa nism ziher.
The Corolla Hybrid also received the exhaust heat recirculation system that allows the hybrid system to stop the gas engine sooner during warmup. A PTC (Positive Temperature Coefficient) heater provides cabin heat electrically in cold temperatures.
Nisem pa zihr, če to drži. Tole vse ima Prius, za Corollo pa nism ziher.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tebi v tej toyoti malo elektronika jebe imo. Razen ce je serijsko tako glupa.Kaj hočeš povedat? Delovanje je povsem normalno za take razmere, če dam HVAC na off, se ICE takoj ustavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Direkt grelca za kabino sigurno nima, lahko pa da je nek električni grelec za hladilno tekočino, ki pol posredno greje tudi kabino. Pravi električni grelec mislim da ima samo prius plugin, ki mu ga lahko vklopiš tudi vnaprej.
energetik ::
Sem šel gledat fusebox, in dejansko so reže za PTC HTR1, PTC HTR2 in PTC HTR3 zasedene z ustreznimi varovalkami. Ali varovalke kar tako pripravljene ali pa so morda res za ogrevanje hladilne, ker ogreje se res hitro, po kakih 3min od zagona se šipa že taja. Ampak potem mi ni jasno, zakaj potem bolj ne izkoristi HV baterije, ki je že toliko nafilana, da jo MG1 neha filat. Je pa res, da če so PTCji, so na 12V in potem je omejitev glede HV/12V konverterja.
Utk ::
Kako pa veš, da ne? Za gretje gre lahko kvečjemu par kw elektrike, tolk mašina zlahka sproti dela, baterija pa ostaja napolnjena. Sej ne rabi 20 kw iz baterije za gretje. Da bi ugasnil motor in se grel iz baterije bi blo najbrž malo prehuda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Ja to imaš pa prav sploh nisem pomislil, potem je win-win, ICE direktno dela štrom za PTCje, hkrati pa še hladilno ogreva.
Sicer pa sem zdaj našel na uradni strani: https://pressroom.toyota.com/electrifyi...
Sicer pa sem zdaj našel na uradni strani: https://pressroom.toyota.com/electrifyi...
Getting the engine up to operating temperature quickly is critical to conserving fuel and reducing emissions at start-up. In the Corolla Hybrid, an exhaust heat recirculation system speeds up engine coolant warm-up. That in turn allows the hybrid system to stop the gas engine earlier and more often in the driving cycle when it's not needed, for example in low-power-demand city driving conditions.
The PTC (Positive Temperature Coefficient) heater quickly provides cabin heat electrically in cold temperatures.
alef1 ::
Še malo tem, zakaj ne Octavia: https://slo-tech.com/forum/t795074/p744...
Jo namreč že imam. Podrobnosti na linku zgoraj.
Jo namreč že imam. Podrobnosti na linku zgoraj.
Utk ::
Ja, morda ima octavia boljši lcd in lepšo grafiko, ampak toyotin sistem pa dela. Po dveh sekundah od vžiga imaš sliko na rikverc kameri, radio prižge hitro, tudi telefon poveže zmeraj in hitro, itd.
Greg91 ::
To je sicer res, nima pa pedigreja ljudskega avta. Kar pa je na balkanu, če se vsaj malo ceniš, no go
Utk ::
Počasi se tudi tu stvari premikajo. Corolla je druga po prodaji v Evropi v tem razredu, samo za golfom, v Sloveniji je še octavia pred njo. Vsi ostali "nemci" in francozi so zadaj. Še par let nazaj nepredstavljivo.
energetik ::
Še malo tem, zakaj ne Octavia: https://slo-tech.com/forum/t795074/p744...Madonca, če se podobne zadeve dogajajo tudi drugim, je to res na nivoju Yugeca.
Jo namreč že imam. Podrobnosti na linku zgoraj.
Pri Corolli (zdaj jo imam dobra 2 meseca) moram potrkat, do zdaj brez napake. Razen tega, da bremze občasno čivkajo, ker zarustajo, saj se skoraj ne uporabljajo.
Rešitev - takrat vržem v N in 1x ornk pobremzam, takrat se dejansko uporabijo diski in potem ni več čivkanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
energetik ::
Če imaš 115 se motor MORA vrtet. Takšno je prestavno razmerje, da se mora. Zaviral z motorjem ni, če bi, bi se CHG "polnil". Motor se je moral vrtet, pogon ni rabil moči od njega, zato je bila poraba 0. Dejansko je lahko bila 0,5 l na uro, kot je v leru, to ne moreš vedet. Ko si ugasnil tempomat, je hitrost padla za 1 ali 2 km/h, motor se je lahko ugasnil, baterija polnila, ni da ni.Evo, sem še testiral, ja nad 115kmh se ICe vedno vrti.
Pod 115km pa dejansko je razlika, ali vozim s tempomatom ali ne (po klancu dol ali ob spuščenem gasu). Tempomat vdržuje ICE pri 1000rpm (poraba takrat nekje 0,5l/100), če ob enakih pogojih vozim brez tempomata, se ICE ustavi (poraba 0rpm). Prav tako brez tempomata bolj regenerira energijo, tempomat pa bolj uporablja motorno zaviranje. Zakaj tako ne vem, morda na ta način tempomat lažje vzdržuje hitrost. Isto opažam če vozim npr. s 50kmh in spredaj vozeči hitro upočasni, tempomat navije ICE in bremza z motorjem, če pa vozim "na roke", zmanjšam hitrost samo z regeneracijo (bremz pedal, ICE ustavljen).
V glavnem pri dolgih AC klancih navzdol se da morda prihraniti še kak deci, če izklopiš tempomat (čeprav greš dol z enako hitrostjo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Sem zadnjič tudi jaz pazil na to, in je res ko si meji da dela motor malo več. Če res ne rabi moči oz je tolk klanca dol, da je sigurno ne bo rabil, pa vseeno ugasne. Tudi če dela, to nima nekega vpliva na porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krho ::
Primerjam karavane. Problem Corolle je le to, da ima kljub pri približno enaki dolžini (4cm ima manj), kot Octavia, 40 litrov manjši prtljažnik, (za kar mi je skoraj vseeno), na zadnji klopi konkretno manj prostora, sam bi rekel, da za cca 10cm.
Kar pa je zelo pomembno, sploh pri otroških sedežih.
Kar pa je zelo pomembno, sploh pri otroških sedežih.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
m0LN4r ::
Ja, morda ima octavia boljši lcd in lepšo grafiko, ampak toyotin sistem pa dela. Po dveh sekundah od vžiga imaš sliko na rikverc kameri, radio prižge hitro, tudi telefon poveže zmeraj in hitro, itd.
Se je zadnjic serviser pri Toyoti/Mitsubishiju pritozeval in klel, da nimajo nic za delat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
alef1 ::
Primerjam karavane. Problem Corolle je le to, da ima kljub pri približno enaki dolžini (4cm ima manj), kot Octavia, 40 litrov manjši prtljažnik, (za kar mi je skoraj vseeno), na zadnji klopi konkretno manj prostora, sam bi rekel, da za cca 10cm.
Kar pa je zelo pomembno, sploh pri otroških sedežih.
Kako manj prostora?
Višine? Dolžine? Širine?
Utk ::
Ne vem kako merijo prtljažnike, in octavia ima daljšega, ampak corolla ima še celo jamo tam kjer naj bi bilo rezervno kolo, octavia niti ne.
V kabini pa nisem opazil neke razlike. Če ti ima corolla premalo prostora, dvomim da ima octavia ravno toliko več, da ti bi bilo tolk pa dovolj. Če že, potem pač rabiš superba.
V kabini pa nisem opazil neke razlike. Če ti ima corolla premalo prostora, dvomim da ima octavia ravno toliko več, da ti bi bilo tolk pa dovolj. Če že, potem pač rabiš superba.
profii ::
Sam sem kupoval ravno to kombinacijo, Octavia, Golf, na koncu kupil Corollo.
Mogoče je 10cm razlike med HB Corollo in karavan octavio na zadnjih sedežih. V TS Corolli jaz v izi sedim za seboj, pa sem 185cm visok, tako da dvomim da je več kot nekaj cm razlike med karavan Corollo in Octavio.
Zakaj nisem kupil Octavije:
-Baje 1.5 TSI cukajo.
-Infotaiment baje nagaja.
-Testna je bila ena X oprema, TDI, DSG, brez lane assista. Nisem mogel niti na daleč videt bencinarja ali delovanja lane assista. (malenkost)
-Servis na 30kkm, to je pri moji vožnji 1000+ vžigov. Dvomim, da bo motor še dober po koncu garancije (brez pitja olja, itd)
-Cena servisa "nekje od 300 do 500€ prbližno", po besedah prodajalca.
-Dobava je bila takrat 4 mesce (avgust), rekel sem, da rabim avto februarja, "pol ga pa kar naroči, nism zihr da bo avto do takrat prišel"
-ACC je v ene 2 ali treh paketih opreme. Iz vsakega bi nekaj imel, zato sem obkljukal vse tri, ampak ACC tudi plačaš 3x, se cena paketa nič ne zniža. Full fer, prodajalec: "tko je, nimam kj".
-Takrat niso imeli niti ene slike, kako izgleda Sportline oprema, samo render, kjer je izgledala isto kot Style + črne črke.
-Sportline ni mogla imeti električne kljuke, samo predpripravo. Koliko stane navadna kljuka? "plačaš po servisnih urah, kljuka pa nevem, okol 600€"
-Golf R-line z isto opremo je bil 2k cenejši, isto pri porsche slo, povem prodajalcu, pogleda v sistem: "vidim, nimam kj, res je ceneje"
-Golfa niti za pokazat niso imeli, samo nekega službenega na parkingu, v eni X opremi.
-Aja, financiranje, cena Octavije je bila iz glave 32-33k€ na financiranje, če plačaš takoj 35k€. Če sešteješ stroške lizinga si še na več kot 35k, kljub temu da piše 32k na ponudbi/računu.
-Obvezno njihov kasko za 4 leta.
-Vsak trgovec ima drugačno ceno, potem se pa dilaj z njimi. Kot da imam čas hodit od enega do drugega. Škoda mojega in njihovega časa, samo zgleda še niso ugotovili, da sami sebi skledo pljuvajo s tem barantanjem.
-2000 kratic za vse sisteme in podsisteme kateri niti niso možni v vseh kombinacijah (primer octavie: Auto Light Assist, WEB Radio, Smart link, smart link +, sun set, kessy, aktivni informacijski zaslon (to še prodajalec ni znal povedat kaj je)...)
-.....
Prideš k Toyoti, prodajalec te vsaj obravnava kot kupca. Kaj rabiš od opreme je v tem in tem paketu, cena je taka in taka, financiranje ali keš ni razlike. Dogovoriš za testno vožnjo, avto dobil za 4 ali 5 ur, če bi želel tudi za cel vikend. Greš v drugo avtohišo, identična ponudba, niti 1€ razlike. Fer.
Izbiraš med cca 5 paketi opreme, 3 motorji in 10? barvami. To je to, nič komplikacij.
Ponudba na mail, plačaš aro, pošlješ potrdilo in avto je naročen.
Mogoče je 10cm razlike med HB Corollo in karavan octavio na zadnjih sedežih. V TS Corolli jaz v izi sedim za seboj, pa sem 185cm visok, tako da dvomim da je več kot nekaj cm razlike med karavan Corollo in Octavio.
Zakaj nisem kupil Octavije:
-Baje 1.5 TSI cukajo.
-Infotaiment baje nagaja.
-Testna je bila ena X oprema, TDI, DSG, brez lane assista. Nisem mogel niti na daleč videt bencinarja ali delovanja lane assista. (malenkost)
-Servis na 30kkm, to je pri moji vožnji 1000+ vžigov. Dvomim, da bo motor še dober po koncu garancije (brez pitja olja, itd)
-Cena servisa "nekje od 300 do 500€ prbližno", po besedah prodajalca.
-Dobava je bila takrat 4 mesce (avgust), rekel sem, da rabim avto februarja, "pol ga pa kar naroči, nism zihr da bo avto do takrat prišel"
-ACC je v ene 2 ali treh paketih opreme. Iz vsakega bi nekaj imel, zato sem obkljukal vse tri, ampak ACC tudi plačaš 3x, se cena paketa nič ne zniža. Full fer, prodajalec: "tko je, nimam kj".
-Takrat niso imeli niti ene slike, kako izgleda Sportline oprema, samo render, kjer je izgledala isto kot Style + črne črke.
-Sportline ni mogla imeti električne kljuke, samo predpripravo. Koliko stane navadna kljuka? "plačaš po servisnih urah, kljuka pa nevem, okol 600€"
-Golf R-line z isto opremo je bil 2k cenejši, isto pri porsche slo, povem prodajalcu, pogleda v sistem: "vidim, nimam kj, res je ceneje"
-Golfa niti za pokazat niso imeli, samo nekega službenega na parkingu, v eni X opremi.
-Aja, financiranje, cena Octavije je bila iz glave 32-33k€ na financiranje, če plačaš takoj 35k€. Če sešteješ stroške lizinga si še na več kot 35k, kljub temu da piše 32k na ponudbi/računu.
-Obvezno njihov kasko za 4 leta.
-Vsak trgovec ima drugačno ceno, potem se pa dilaj z njimi. Kot da imam čas hodit od enega do drugega. Škoda mojega in njihovega časa, samo zgleda še niso ugotovili, da sami sebi skledo pljuvajo s tem barantanjem.
-2000 kratic za vse sisteme in podsisteme kateri niti niso možni v vseh kombinacijah (primer octavie: Auto Light Assist, WEB Radio, Smart link, smart link +, sun set, kessy, aktivni informacijski zaslon (to še prodajalec ni znal povedat kaj je)...)
-.....
Prideš k Toyoti, prodajalec te vsaj obravnava kot kupca. Kaj rabiš od opreme je v tem in tem paketu, cena je taka in taka, financiranje ali keš ni razlike. Dogovoriš za testno vožnjo, avto dobil za 4 ali 5 ur, če bi želel tudi za cel vikend. Greš v drugo avtohišo, identična ponudba, niti 1€ razlike. Fer.
Izbiraš med cca 5 paketi opreme, 3 motorji in 10? barvami. To je to, nič komplikacij.
Ponudba na mail, plačaš aro, pošlješ potrdilo in avto je naročen.
krho ::
Škoda, k sem takoj omenil centimetre. Govorim o prostoru za kolena. oz. drugače.. sedeža nimam več, ampak dajmo rečt, da sem jaz v Octaviji na sovoznikovi strani normalno sedel, ko je bil zadaj montiran otroški sedež, kjer se otrok vozi tako, da gleda skozi zadnje steklo. Pri večini ostalih karavanov, pa sem imel kolena v armaturi. (Preizkušeni Astra, Corolla, Focus)
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Utk ::
Dobro, zakaj nisi takoj reku, da si dolg 2 metra pa pol. Ker pri lupinici zadaj je dost prostora tudi v še v številki manjših avtih, za normalno velike.
Mike_Rotch ::
-Servis na 30kkm, to je pri moji vožnji 1000+ vžigov. Dvomim, da bo motor še dober po koncu garancije (brez pitja olja, itd)
Saj veš, da lahko servis narediš prej kot piše v navodilih, a ne? :)
profii ::
Mike_Rotch je izjavil:
-Servis na 30kkm, to je pri moji vožnji 1000+ vžigov. Dvomim, da bo motor še dober po koncu garancije (brez pitja olja, itd)
Saj veš, da lahko servis narediš prej kot piše v navodilih, a ne? :)
Ja, 1000km, več ne. Drugače se ne ujema po knjigi. Lahko pa pri popoldancu delaš na 15k, na uradnem na 30k, to bi šlo. Samo meni se na da s tem zajebavat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: profii ()
Mike_Rotch ::
Ne. Če hočeš lahko vsak dan menjaš olje na pooblaščenem servisu ali kjerkoli ti paše. Ni redko, da ljudje delajo servise bolj pogosto, tudi sam sem jih na avtomobilih s katerimi sem hodil na trackdaye.
profii ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ne. Če hočeš lahko vsak dan menjaš olje na pooblaščenem servisu ali kjerkoli ti paše. Ni redko, da ljudje delajo servise bolj pogosto, tudi sam sem jih na avtomobilih s katerimi sem hodil na trackdaye.
https://www.porscheinterauto.net/f/docs...
redno opravljanje servisnih pregledov vozila skladno z navodili proizvajalca;
servisni pregled z menjavo olja mora biti opravljen vsakih 12 mesecev ali
vsakih 15.000 prevoženih kilometrov, glede na to, kateri od obeh pogojev
je izpolnjen prej; največja dovoljena prekoračitev izvedbe servisnega
pregleda je 1 mesec oziroma 1.000 km;
Vozilo mora imeti opravljene redne servisne preglede na
vsakih 15.000 kilometrov ali 1 leto, kar nastopi prej, v skladu s Servisno knjižico po
navodilih in standardih proizvajalca.
Tast je pred covidom hotel z Passatom na Irsko in malo po njej. Imel je narejenih mislim da 11 ali 12kkm in je klical na servis, če lahko pride prej, pa da bi potem delal servise od te cifre +15kkm, pa so rekli ne. Pridite na 15+-1kkm, čao. Na koncu je moral z starim avtom na izlet. :)
Vrjetno bi ti servis naredili, tako kot si rekel, ampak vpisali ga nebi v servisno. Samo bi ga raje delal pri popoldancu za /2 cene pa original filter.
Mike_Rotch ::
največja dovoljena prekoračitev izvedbe servisnega
pregleda je 1 mesec oziroma 1.000 km;
Prekoračitev je ključna beseda.
Tast je pred covidom hotel z Passatom na Irsko in malo po njej. Imel je narejenih mislim da 11 ali 12kkm in je klical na servis, če lahko pride prej, pa da bi potem delal servise od te cifre +15kkm, pa so rekli ne. Pridite na 15+-1kkm, čao. Na koncu je moral z starim avtom na izlet. :)
Vrjetno bi ti servis naredili, tako kot si rekel, ampak vpisali ga nebi v servisno. Samo bi ga raje delal pri popoldancu za /2 cene pa original filter.
Logično, da ti ne premaknejo servisnega intervala. Vseeno pa servis z lahkoto narediš, vsak mehanik te bo vesel.
Tvoj tast bi povsem enostavno lahko naredil servis in šel na izlet. Naslednji servis bi bil seveda po rednem intervalu.
V servisno knjio pa nimajo kaj vpisati, ker se tja vpisuje le serisi po predvidenem intervalu.
Zakaj te sploh zanima kaj ti vpišejo v servisno knjigo? Prej si napisal, da je pomankljivost Škode predolg servisni interval, kar nima nobenega smisla. Kot smo ugotovili, nihče ti ne brani, da servise delaš pogosteje kot je predpisano.
Samo bi ga raje delal pri popoldancu za /2 cene pa original filter.
To je tvoja stvar. Jaz vse avtomobile (razen BMWja, ki ima brezplačne servise) servisiram pri lokalcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
profii ::
Ga vprašam ob prvi priliki o detajlih, če se prav spomnim je bil problem nekako tako, da oni potem ne prestavijo intervala iz 15, 30, 45,.. na 12, 27, 42,...
Škoda overall je imela toliko failov, da je bil tisti servis še nekako med manjšimi,...
Škoda overall je imela toliko failov, da je bil tisti servis še nekako med manjšimi,...
krho ::
Dobro, zakaj nisi takoj reku, da si dolg 2 metra pa pol. Ker pri lupinici zadaj je dost prostora tudi v še v številki manjših avtih, za normalno velike.
Nimam 2,5m, ampak 182cm. Pa ne govorim o lupinici, lupinica gre tudi v cliota. Govorim o takšnem avtosedežu, za katerega so strašili, da bo postal obveza... https://www.babycenter.si/cybex-avtosed... Pa je dejansko neuporaben, tam nekje pri 3h letih, ker, pol nima otrok več kam pospraviti nog. (Kako naj bi se noter vozil otrok do 4tega leta nimam pojma, "ampak strokovnjaki menda vedo")
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
Utk ::
Zakaj bi kupoval avto okoli neuporabnega otroškega sedeža? Sej jaz sem za varnost in vse to, ampak to je v resnici bedarija. 18 kg je pa itak bolj za 3 leta kot 4, če mu daš vsaj občasno kaj jest.
Sparkxl ::
Ok sem mislil da sem samo jaz čuden ko sem se spraševal kako 4 letni otrok paše v tak sedež
energetik ::
Zakaj bi kupoval avto okoli neuporabnega otroškega sedeža? Sej jaz sem za varnost in vse to, ampak to je v resnici bedarija. 18 kg je pa itak bolj za 3 leta kot 4, če mu daš vsaj občasno kaj jest.Dejansko je tole bolj varno, ker ni sile na vrat. Otroci imajo ogromne glave glede na telo Po drugi strani pa je obratno, če pride do naleta od zadaj, tam je bolj varen klasični sedež.
Ampak ja, kako daš tule not kaj starejšega od 3 leta, je uganka...
Sicer pa - Corolla TS zadaj dejansko nima neki full prostora. Moja stara kripa je Hyundai Matrix, samo 4,0m dolg. Sem šel merit razdalje za kolena, širino klopi - in dejansko je v Corolli za kolena identična razdalja (pri enaki nastavitvi sprednjega sedeža), širina klopi pa je celo za neke 3cm ožja. Da o višini ne govorimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Ja, je to bolj varno, ampak vse ima neko mejo.
Dvomim da ima matrix tako velike sedeže, spredaj in zadaj. Če daš krajši sedež, imaš navidezno več prostora. Izmeri razdaljo od zadnjega vzglavnika do volana recimo, ali pa armature.
No pa matrix je itak enoprostorc praktično.
Dvomim da ima matrix tako velike sedeže, spredaj in zadaj. Če daš krajši sedež, imaš navidezno več prostora. Izmeri razdaljo od zadnjega vzglavnika do volana recimo, ali pa armature.
No pa matrix je itak enoprostorc praktično.
Invictus ::
Ok sem mislil da sem samo jaz čuden ko sem se spraševal kako 4 letni otrok paše v tak sedež
Odvisno od otroka... Tako ali tako so pa kile neumne, pisati bi morali tudi centimetri. Ker eni so majhni in debeli, drugi visoki in suhi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Raptor F16 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ne. Če hočeš lahko vsak dan menjaš olje na pooblaščenem servisu ali kjerkoli ti paše. Ni redko, da ljudje delajo servise bolj pogosto, tudi sam sem jih na avtomobilih s katerimi sem hodil na trackdaye.
https://www.porscheinterauto.net/f/docs...
redno opravljanje servisnih pregledov vozila skladno z navodili proizvajalca;
servisni pregled z menjavo olja mora biti opravljen vsakih 12 mesecev ali
vsakih 15.000 prevoženih kilometrov, glede na to, kateri od obeh pogojev
je izpolnjen prej; največja dovoljena prekoračitev izvedbe servisnega
pregleda je 1 mesec oziroma 1.000 km;
Vozilo mora imeti opravljene redne servisne preglede na
vsakih 15.000 kilometrov ali 1 leto, kar nastopi prej, v skladu s Servisno knjižico po
navodilih in standardih proizvajalca.
Tast je pred covidom hotel z Passatom na Irsko in malo po njej. Imel je narejenih mislim da 11 ali 12kkm in je klical na servis, če lahko pride prej, pa da bi potem delal servise od te cifre +15kkm, pa so rekli ne. Pridite na 15+-1kkm, čao. Na koncu je moral z starim avtom na izlet. :)
Vrjetno bi ti servis naredili, tako kot si rekel, ampak vpisali ga nebi v servisno. Samo bi ga raje delal pri popoldancu za /2 cene pa original filter.
Na servis ti lahko prideš kadarkoli pa ti morajo vpisat v knjižico.
Ne to nekaj na pamet iz druge roke govort. Lahk jim ga na 5.000km voziš ni sploh važno.
2-letna garancija ti zakonsko velja v vsakem primeru ali delaš na 15.000 ali long-life ki je odobren s strani proizvajalca. Nekaj čisto drugega je "PODALJŠANO JAMSTVO" ki ga omogoča UVOZNIK in si lahko izmišlja svoje pogoje. Torej da je max servisni interval 15.000 km ali eno leto in vsi opravljeni pri pooblaščencu od prve registracije pa do izteka pogodbe o podaljšanem jamstvu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
energetik ::
Ja, je to bolj varno, ampak vse ima neko mejo.Ja, bom za štos izmeril še to razdaljo. Ampak pri Matrixu so dobili prostor v kabini na račun havbe in prtljažnika, oboje je skoraj pol krajše kot pri Corolli. Glede notranje širine pa so novi avti precejkrat slabši kot stari, ker imajo novi debela vrata. Vsaj tak občutek imam.
Dvomim da ima matrix tako velike sedeže, spredaj in zadaj. Če daš krajši sedež, imaš navidezno več prostora. Izmeri razdaljo od zadnjega vzglavnika do volana recimo, ali pa armature.
No pa matrix je itak enoprostorc praktično.
Kile morajo pisati verjetno zaradi sil, ki jih vzdrži sedež. Se pa strinjam, da bi morali pisati zraven še višino otroka.Ok sem mislil da sem samo jaz čuden ko sem se spraševal kako 4 letni otrok paše v tak sedež
Odvisno od otroka... Tako ali tako so pa kile neumne, pisati bi morali tudi centimetri. Ker eni so majhni in debeli, drugi visoki in suhi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Širina je po eni strani res problem, po drugi pa se v vsakem 4 normalno vozijo, glede širine, in v vsakem se jih 5 gužva, glede širine.
Ponavadi piše oboje. In z obojim si lahk rit obrišeš.
Tako ali tako so pa kile neumne, pisati bi morali tudi centimetri.
Ponavadi piše oboje. In z obojim si lahk rit obrišeš.
Ahim ::
Ok sem mislil da sem samo jaz čuden ko sem se spraševal kako 4 letni otrok paše v tak sedež
Obrnjen naprej, namesto nazaj (ne pozbnam tega konkretnega sedeza)? Za voznjo v obrnjenem polozaju (pogled nazaj) je ponavadi omejitev do tolikointoliko cm/kg, od tam naprej se sme voziti samo se obrnjen naprej. Omejujoci dejavnik je potem polozaj sprednjega sedeza in naklon njegovega naslona za hrbet.
alef1 ::
Honda Civic limuzina/sedan
Kako je s tem? Sem videl enega na parkirišču, a na honda.si ni sledu o njem.
Kako je s tem? Sem videl enega na parkirišču, a na honda.si ni sledu o njem.
alef1 ::
Ja, zdaj je novi, samo en motor (hibrid).
Samo hatchback varianta.
Zanimivo, v Turčiji imajo (prodajajo) sedan obliko, pa tudi Accord-a, pri nas pa nič od tega.
Samo hatchback varianta.
Zanimivo, v Turčiji imajo (prodajajo) sedan obliko, pa tudi Accord-a, pri nas pa nič od tega.
alef1 ::
Poglej še Peugeot 5008 suv.
- 7 sedežev (opcijsko, zložijo se v dvojno dno - neopazni)
- velik prtljažnik
- ravno dno prtljažnika
- ni grbe v sredini zadnje vrste
- 3x isofix (trije ločeni sedeži)
- ko podreš sedeže je od prtljažnika do voznikovega sedeža ravno (super za tovorit kolesa in pohištvo)
- visoko sedišče
Moraš pa žal gledati močnejšo izvedbo motorja,2.0 in 150+ konjev. Vse ostalo je muka za vozit, ker je avto pač težak in seveda ob družini nabasan z vso kramo.
Živjo!
Kupil še nisem (so much to do, so little time to do it...).
Ravno gledam 5008 in po novem imajo le 3 cilinderski 1200ccm motor z 130 konji. Kar se mi je takoj zazdelo premalo. Ima kdo izkušnje?
Renault ima pri Scenic in Megane pa 1.3 motor, sicer z 140 ali tudi 160 konji.
energetik ::
Glej krivuljo navora, ne koliko cilindrov in kubikov ima, kar pa itak imajo turbobencinarji ugodno. Za redno in hitro vožnjo po AC raje glej za 140 ali 150KM in več.
vires in numeris
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98818 (61584) | profii |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51477 (34136) | GR2 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23780 (20315) | WizzardOfOZ |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29039 (20289) | Superboyy |
⊘ | Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 75847 (64309) | dzinks63 |