Forum » Elektrotehnika in elektronika » Domača polnilnica za avto
Domača polnilnica za avto
simnov ::
Gledam te polnilne postaje za avto 11kw 22kw kako je to možno da deluje na 220V je to sploh varno ni možno da ti kakšno napeljavo skuri.
Lonsarg ::
Napeljava ni problem, se pač da močnejši kabel. 16A varovalka zmore 3.7kW, 3x16A trofazni priključek zmore 11kW. Do tukaj mala malca(no pač rabiš 3x25A priključek da to gre skozi).
22kW si pa ravno ne predstavljam na domači polnilnici, to bi moral distributer precej močen priključek dat da bi špilalo.
22kW si pa ravno ne predstavljam na domači polnilnici, to bi moral distributer precej močen priključek dat da bi špilalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
simnov ::
Napeljava ni problem, se pač da močnejši kabel. 16A varovalka zmore 3.7kW, 3x16A trofazni priključek zmore 11kW. Do tukaj mala malca(no pač rabiš 3x25A priključek da to gre skozi).
22kW si pa ravno ne predstavljam na domači polnilnici, to bi moral distributer precej močen priključek dat da bi špilalo.
Je potrebno ta močnejši kabel pripeljat do glavne omarice samo mi nimamo 380V samo 220V.
sandmat ::
potem lahko filaš le na eno fazo. Če nam zaupaš model avta, ti lahko pomagamo. Precej avtov se zna na 1 fazo polnit s 7.2kW (32A). Ampak spet je zadeva omejena glede na priključno moč v hiši
fikus_ ::
Če imaš na voljo samo 1f, potem bo bolj žalost od polnjenja. Ne smeš pozabit še drugih porabnikov!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
22kW si pa ravno ne predstavljam na domači polnilnici, to bi moral distributer precej močen priključek dat da bi špilalo.
Ena varianta je diy battery storage. Niti ni spet tako tezko, ce imas elektro znanje. Jaz se tega sicer ne bi lotil. Ce imas dovolj prostora, pravo lego itd., lahko polnis baterije s solarnimi.
Ampak ja, za mase je se veliko prezgodaj.
Aja, poleg elektro znanja rabis se software, pa nekaj gradbenega znanja. Kaj vec, verjetno, ne? haha.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
vinil ::
Če imaš na voljo samo 1f, potem bo bolj žalost od polnjenja. Ne smeš pozabit še drugih porabnikov!
Se ne bi strinjal, odvisno je koliko ima do službe. Lahko ga fila lepo počasi preko noči. Če ga fila na šuko vtičnici to pomeni moč 3,6 kW, pri filanju čez noč ima nafilano 36 kWh, kar je za več kot 200 km vožnje vsak dan (oziroma lahko še več če mu avto doma stoji več kot 10 ur, če rabi več ima pa še zmeraj hitre DC javne polnilnice). Vse je odvisno od potreb.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: l0g1t3ch ()
profii ::
Če imaš na voljo samo 1f, potem bo bolj žalost od polnjenja. Ne smeš pozabit še drugih porabnikov!
Se ne bi strinjal, odvisno je koliko ima do službe. Lahko ga fila lepo počasi preko noči. Če ga fila na šuko vtičnici to pomeni moč 3,6 kW, pri filanju čez noč ima nafilano 36 kWh, kar je za več kot 200 km vožnje vsak dan (oziroma lahko še več če mu avto doma stoji več kot 10 ur, če rabi več ima pa še zmeraj hitre DC javne polnilnice). Vse je odvisno od potreb.
Tudi jaz ne vidim razloga zakaj bi doma filal z več kot 5 kW, ampak vsakemu svoje.
ParaEagle ::
Upam da mi v tem lajfu se ne bo treba zajebavat z EV. Turbobencinar je res najboljša iznajdba po namazanem kruhu.
Na Petrolu zdaj plačaš tako da samo vpišeš 6-mestno kodo v aplikacijo (QR mi je kar neki, danes sem se celo probal iztegnit daleč desno zadaj, ampak je prenizko, še številko ravno da še vidim).
Če imaš na Petrolu naštudirano katera pumpa polni hitro, si fertik v minuti namesto dveh, oz. 2 minuti če upoštevaš izhod in vhod v avto ter zaprtje obeh pokrovov.
Še kakšno minuto da zaženeš avto, pa recimo da minuto, da si spet na glavni cesti. Se pravi vsega skupaj 4 minute.
Pa pumpo imaš samo 2km stran od doma. Če delaš max 60km vožnje kot jaz, in tankaš že pri 150km do konca, in greš tankat zjutraj ob 6-ih, ti ni treba nikol skrbet da boš imel premalo goriva ali da bi moral kogarkoli čakat pri tem opravilu.
Potem vožnja, 1.6T nima skoraj nobenih problemov:
-danes v koloni na gorenjski AC, niti enega cukanja, pa lahko voziš pri 800 rpm
-odzivnost je neverjetna, najbolje se vidi če voziš po parkirišču v drugi, pa čeprav je hitrost komaj 10 km/h, avto poskoči samo da pipneš gas
-bencin dokler bo do 1.5EUR na liter, ni noben problem, če ne tiščiš celo pot kot zmešan, ampak samo po potrebi, prideš na 8,5l/100km
Rekel sem skoraj noben problem, ker na AC moraš imeti pa 3000 rpm da se premakne, 120 km/h v šesti pri 2900-3000 rpm, pozabi na odzivnost, rabiš konstantno šaltat v peto, ampak meni to ni problem, ker samo v šesti vozit pa tudi ni zanimivo.
No pa nad 5000 rpm tudi ne dela čudežev. Pač samo ena turbina in samo 1.6, ampak 3000-5000 uporabnega območja tudi ni tako malo.
Prva in druga pa ni problem, vleče lepo od stoječega štarta pa do 90 km/h, šaltanje pri 6000-6500.
Na Petrolu zdaj plačaš tako da samo vpišeš 6-mestno kodo v aplikacijo (QR mi je kar neki, danes sem se celo probal iztegnit daleč desno zadaj, ampak je prenizko, še številko ravno da še vidim).
Če imaš na Petrolu naštudirano katera pumpa polni hitro, si fertik v minuti namesto dveh, oz. 2 minuti če upoštevaš izhod in vhod v avto ter zaprtje obeh pokrovov.
Še kakšno minuto da zaženeš avto, pa recimo da minuto, da si spet na glavni cesti. Se pravi vsega skupaj 4 minute.
Pa pumpo imaš samo 2km stran od doma. Če delaš max 60km vožnje kot jaz, in tankaš že pri 150km do konca, in greš tankat zjutraj ob 6-ih, ti ni treba nikol skrbet da boš imel premalo goriva ali da bi moral kogarkoli čakat pri tem opravilu.
Potem vožnja, 1.6T nima skoraj nobenih problemov:
-danes v koloni na gorenjski AC, niti enega cukanja, pa lahko voziš pri 800 rpm
-odzivnost je neverjetna, najbolje se vidi če voziš po parkirišču v drugi, pa čeprav je hitrost komaj 10 km/h, avto poskoči samo da pipneš gas
-bencin dokler bo do 1.5EUR na liter, ni noben problem, če ne tiščiš celo pot kot zmešan, ampak samo po potrebi, prideš na 8,5l/100km
Rekel sem skoraj noben problem, ker na AC moraš imeti pa 3000 rpm da se premakne, 120 km/h v šesti pri 2900-3000 rpm, pozabi na odzivnost, rabiš konstantno šaltat v peto, ampak meni to ni problem, ker samo v šesti vozit pa tudi ni zanimivo.
No pa nad 5000 rpm tudi ne dela čudežev. Pač samo ena turbina in samo 1.6, ampak 3000-5000 uporabnega območja tudi ni tako malo.
Prva in druga pa ni problem, vleče lepo od stoječega štarta pa do 90 km/h, šaltanje pri 6000-6500.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: kow ()
ParaEagle ::
Aja, najvežnejšo stvar sem pozabil, zvok. Pa imam tistega normalnega umirjenega, ne kot je recimo pri Kii Ceed GT z enakim motorjem, ki grmi iz izpuha. Je ravno prav, da ne moti čez glasbo in je v užitek ko pohodiš.
Močnejši avti me pa ne interesirajo, ker potem že ni več poante vložit 10 ur dnevno v šiht, če daš vse v avto.
100-120KM bencinar ali 200KM EV pa ni neke dileme. Pač ni neke druge izbire kot tedva motorja, 2x večja moč je pa le 2x večja, četudi se voziš brez šuma.
Močnejši avti me pa ne interesirajo, ker potem že ni več poante vložit 10 ur dnevno v šiht, če daš vse v avto.
100-120KM bencinar ali 200KM EV pa ni neke dileme. Pač ni neke druge izbire kot tedva motorja, 2x večja moč je pa le 2x večja, četudi se voziš brez šuma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ParaEagle ()
deco16 ::
Če delaš max 60km vožnje kot jaz
Prideš domov, priklopiš, zjutraj odklopiš, 30 sekund :)
Mene pa teli turbo bencinarji čist ne mikajo, letos na morju sem rental verjetno 1.0 Polota s turbino. Ni in ni mi sedlo, turbo lag in pol kr je šlo na obrate neka grozna moč daš brzino gor pa spet nič. Če že naj bo atmosferc... al pa turbo dizel
Prideš domov, priklopiš, zjutraj odklopiš, 30 sekund :)
Mene pa teli turbo bencinarji čist ne mikajo, letos na morju sem rental verjetno 1.0 Polota s turbino. Ni in ni mi sedlo, turbo lag in pol kr je šlo na obrate neka grozna moč daš brzino gor pa spet nič. Če že naj bo atmosferc... al pa turbo dizel
sandmat ::
Če imaš na voljo samo 1f, potem bo bolj žalost od polnjenja. Ne smeš pozabit še drugih porabnikov!
Se ne bi strinjal, odvisno je koliko ima do službe. Lahko ga fila lepo počasi preko noči. Če ga fila na šuko vtičnici to pomeni moč 3,6 kW, pri filanju čez noč ima nafilano 36 kWh, kar je za več kot 200 km vožnje vsak dan (oziroma lahko še več če mu avto doma stoji več kot 10 ur, če rabi več ima pa še zmeraj hitre DC javne polnilnice). Vse je odvisno od potreb.
na šuko filaš z 10A (2,3kW) ponavadi. Vsaj granny chargerji, ki so poleg pri novih avtih, so tako omejeni (z razlogom). Je pa res, da čez noč brez problema nafilaš za 200km vožnje tudi na slednjem
dvince ::
Tisti, ki imate domače polnilnice me zanima kako se veže dinamična polnilnica skupaj z sončno elektrarno?
Če imam glavne varovalke 3×25A (17kW) in sončno 14kW bi rad vgradil še dinamično polnilnico 22kW.
V primeru viška energije iz strani sončne elektrarne in rezerve porabe na hišni instalaciji bi rad filal avto na 22kW.
Kako se to izvede, da ne meče ven glavno varovalko in hkrati spreminja moč polnjenja glede na ostale porabnike?
Če imam glavne varovalke 3×25A (17kW) in sončno 14kW bi rad vgradil še dinamično polnilnico 22kW.
V primeru viška energije iz strani sončne elektrarne in rezerve porabe na hišni instalaciji bi rad filal avto na 22kW.
Kako se to izvede, da ne meče ven glavno varovalko in hkrati spreminja moč polnjenja glede na ostale porabnike?
mailer ::
Kot so zgoraj napisali polnilnica deluje na 3 faze, kabel mora bit 5 žilni presek 6mm ali več. Odvisno od polnilne postaje se lahko omeji polnjenje v sami enoti ali v avtomobilu. Če pozabiš omejit v avtomobilu te spomni fit in vse skupaj vrže ven.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
MadMax ::
Kaj je fit?
Če si mislil FID, to ni varovalka pred preobremenitvijo.
Če si mislil FID, to ni varovalka pred preobremenitvijo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
deco16 ::
Za take podvige rabiš dinamično polnilnico.
Same tokovnike vežeš takoj za števcem in nastaviš da je max tok po fazi 25A.
Če dela še SE lahko polnilnica dela tako tudi s 22kW ker tok po fazi ne preseže 25A v smeri iz omrežja.
Polnilnico pa vežeš za SE tako kot ostale porabnike v hiši.
Imaš pa potem tudi recimo Zappi polnilnico katera ma še ene tokovnike in ima način da recimo polni samo iz sonca itd.
Same tokovnike vežeš takoj za števcem in nastaviš da je max tok po fazi 25A.
Če dela še SE lahko polnilnica dela tako tudi s 22kW ker tok po fazi ne preseže 25A v smeri iz omrežja.
Polnilnico pa vežeš za SE tako kot ostale porabnike v hiši.
Imaš pa potem tudi recimo Zappi polnilnico katera ma še ene tokovnike in ima način da recimo polni samo iz sonca itd.
wcpapir ::
Hitro polnjenje doma je ihta brez potrebe.
Mimogrede Atmosferci imajo zelo dober podcast na to temo.
Mimogrede Atmosferci imajo zelo dober podcast na to temo.
mailer ::
Ja, priporočam atmosferce, predvsem tiste navdušence nad hitrim polnjenjem povsod, da jih spravijo na realna tla koliko taka hitra polnilnica sploh stane.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
SambaShare ::
Lahko kdo priporoči kakšen mobilen polnilnik šuko->tip2 do 16A? Še bolje, če je možen nakup v fizični trgovini LJ/Gorenjska.
Hvala, LP.
Hvala, LP.
j4nm4n ::
Zdravo, razmišljam, kalkuliram.
Recimo da imam v službo tja in nazaj skupaj 30 km in razmišljam še o novem družinskem avtu. Recimo PHEV Cupra/Seat Leon z 12,8 kwh baterijo. Tako bi zadostil 95% potreb in bi lahko vozil samo na elektriko večino za potrebe prevoza v službo in dnevnih opravil - predpostavljam da se s to baterijo naredi 50-60 km samo na elektriko, na ostale daljše poti bi pač šel s polno baterijo in dosegal ugodno porabo ob sočasnem delovanju bencinskega in električnega motorja
Primeri avtov: Leon PHEV https://www.onlinecars.at/search?manufa...
Mi lahko kdo na hitro pomaga skalkulirat koliko bi me stala elektrika za polnjenje avtomobila doma na šuko vtičnici čez noč na nočni tarifi, na mesec?
In primerjava z recimo z bencinarjem 7L porabe na 100 km. Recimo da je to 600km na mesec. Pa vzamimo trenutno ceno bencina - bencin na mesec za te potrebe najmanj 63€.
Recimo da porabim na dan polovico baterije - 6,4 kwh. - V primerjalniku http://primerjalnik.agen-rs.si/index.ph... dobim račun za elektriko za polnjenje ponoči skupaj s trošarino 26,5€.
Je to recimo prav izračun? Tako na hitro je vožnja cenejša 60%. Recimo da so nabavne cene avtov, ki jih primerjamo enake vključno z registracijo in zavarovanjem.
Lahko kdo pogleda ta izračun? Hvala
Recimo da imam v službo tja in nazaj skupaj 30 km in razmišljam še o novem družinskem avtu. Recimo PHEV Cupra/Seat Leon z 12,8 kwh baterijo. Tako bi zadostil 95% potreb in bi lahko vozil samo na elektriko večino za potrebe prevoza v službo in dnevnih opravil - predpostavljam da se s to baterijo naredi 50-60 km samo na elektriko, na ostale daljše poti bi pač šel s polno baterijo in dosegal ugodno porabo ob sočasnem delovanju bencinskega in električnega motorja
Primeri avtov: Leon PHEV https://www.onlinecars.at/search?manufa...
Mi lahko kdo na hitro pomaga skalkulirat koliko bi me stala elektrika za polnjenje avtomobila doma na šuko vtičnici čez noč na nočni tarifi, na mesec?
In primerjava z recimo z bencinarjem 7L porabe na 100 km. Recimo da je to 600km na mesec. Pa vzamimo trenutno ceno bencina - bencin na mesec za te potrebe najmanj 63€.
Recimo da porabim na dan polovico baterije - 6,4 kwh. - V primerjalniku http://primerjalnik.agen-rs.si/index.ph... dobim račun za elektriko za polnjenje ponoči skupaj s trošarino 26,5€.
Je to recimo prav izračun? Tako na hitro je vožnja cenejša 60%. Recimo da so nabavne cene avtov, ki jih primerjamo enake vključno z registracijo in zavarovanjem.
Lahko kdo pogleda ta izračun? Hvala
Lonsarg ::
Izracun na linku mi ni jasen, tebe zanima razlika v strosku elektrike in ne celotna poloznica, ker zaradi nocnega polnjenja ne rabis nic obracunske moci povecevat, torej se fiksni del poloznice ne poveca.
Za priblizek izracuna bi jaz vzel da je nocna tarifa, skupaj z omreznino, cirka 13 centov na kWh, kar nanese pri tvojih 6.4kWh torej 0.83EUR na dan, pri 21 delovnih dneh je to 17.5EUR na mesec. Ja nekaj malega je se izgub pri polnjenju sicer.
Za priblizek izracuna bi jaz vzel da je nocna tarifa, skupaj z omreznino, cirka 13 centov na kWh, kar nanese pri tvojih 6.4kWh torej 0.83EUR na dan, pri 21 delovnih dneh je to 17.5EUR na mesec. Ja nekaj malega je se izgub pri polnjenju sicer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
starfotr ::
SambaShare je izjavil:
Lahko kdo priporoči kakšen mobilen polnilnik šuko->tip2 do 16A? Še bolje, če je možen nakup v fizični trgovini LJ/Gorenjska.
Hvala, LP.
https://juice.world/en/product/juice-bo...
Bizkit45 ::
Vem da je malce starejša tema pa vseeno.
A je kdo kupoval te kitajske 3 fazne polnilnice? Načeloma neke znanosti v teh polnilnicah ni, samo CP se prilagaja za tok in to je to. Najnižjo možno varianto za 3p sem do sedaj videl s 6A, kar nanese aporx 4,1kW. Mogoče bi želel da gre še nižje, saj bo avto občasno stal tudi dlje časa in ni potrebe po kakšnem hitrem polnjenju. Če ima kdo kakšne izkušnje bi bil vesel inputa. Hvala
A je kdo kupoval te kitajske 3 fazne polnilnice? Načeloma neke znanosti v teh polnilnicah ni, samo CP se prilagaja za tok in to je to. Najnižjo možno varianto za 3p sem do sedaj videl s 6A, kar nanese aporx 4,1kW. Mogoče bi želel da gre še nižje, saj bo avto občasno stal tudi dlje časa in ni potrebe po kakšnem hitrem polnjenju. Če ima kdo kakšne izkušnje bi bil vesel inputa. Hvala
SambaShare ::
Jaz imam že dobro polovico leta tole (11kw, 3f):
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Nimam pripomb. Tudi vedno polnim na 6A. Polnilnice ki bi omogočala manj še nisem videl.
edit: omogoča tudi 1f priklop, samo fazo in nulo moraš obrniti pravilno.
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Nimam pripomb. Tudi vedno polnim na 6A. Polnilnice ki bi omogočala manj še nisem videl.
edit: omogoča tudi 1f priklop, samo fazo in nulo moraš obrniti pravilno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
gile ::
https://fr.aliexpress.com/item/10050060...
Tole mi že dve leti doma polni avto. Tudi z 11kw občasno BP.
Tole mi že dve leti doma polni avto. Tudi z 11kw občasno BP.
Bizkit45 ::
Samo se eno podvprasanje. Se da tisti CEE vtič razstaviti? Bi ga menjal za tistega "jugoslovanskega", ker imam lepo zvezanega podometno. Nebi rad dajal cee vticnice ker bo vse prevec štrlelo. Vem da so CEE zaneslivejsi, ampak bom polnil s 6A in taksni tokovi niso problem.
Lonsarg ::
Če hočeš naredit na profi in lep način, potem zvežeš polnilnico direkt, torej precvikaš kabel na tem adapterju in v dozi/steni zvežeš kot stalni priklop, tako kot se tudi indukcije veže direkt na dozo.
Tudi s stališča varnosti so za višje tokove in/ali večje stalne obremenitve najboljši stalni priklopi brez nekih priključkov/adapterjev vmes.
Drugače pa tudi na amazonu niso nič kaj dražji kot tile z aliexpress.
Tudi s stališča varnosti so za višje tokove in/ali večje stalne obremenitve najboljši stalni priklopi brez nekih priključkov/adapterjev vmes.
Drugače pa tudi na amazonu niso nič kaj dražji kot tile z aliexpress.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Bizkit45 ::
Bi vezal direkt, ja, ampak potem izgubim morebitno mobilnost polnilca. Ceprav res dvomim da bom to kdaj sploh potreboval kje drugje..
Lonsarg ::
Če boš uporabljal kake adapterje (schuko, stari jugslovanski itd) pa iz stališča varnosti seveda poglej koliko A zmore. Namreč naprimer na 16A navadni schuko vtičnici jaz ne bi več kot 10A stalne obremenitve dajal, so proizvajalci preveč radodarni ko pišejo koliko zmore ker predvidevajo da ne bo "ure in ure" maksimalni tok, pri EV polnjenju pa dejansko je ure in ure. Tisti cheap prenosni enofazni adapterji za polnjenje EV ki ponavadi pridejo zraven EV so ravno zato ponavadi 10A, ker to je nekak še max da je varno na random vtičnico vtaknit.
In striktno gledano iz stališča varnosti ni dovolj da se zanašaš na ljudi da bodo "prav kliknili na adapterju moč polnjenja", take stvari treba z varovalko omejit. Če ti jugoslovanski vtič dovoli recimo 16A (jih ne poznam) bi jaz to varoval z 10A varovalko. No saj mogoče pretiravam ampak če ti je varnost prva skrb potem se naredi tako.
In striktno gledano iz stališča varnosti ni dovolj da se zanašaš na ljudi da bodo "prav kliknili na adapterju moč polnjenja", take stvari treba z varovalko omejit. Če ti jugoslovanski vtič dovoli recimo 16A (jih ne poznam) bi jaz to varoval z 10A varovalko. No saj mogoče pretiravam ampak če ti je varnost prva skrb potem se naredi tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Bizkit45 ::
Se razume. Hvala za opozorila.
Polnil bom vecinoma casa s 6A (99%), tko da ne bo problema. Velika verjetnost je pa da bom vse zvezal direktno na 6mm presek, brez adapterjev.
Polnil bom vecinoma casa s 6A (99%), tko da ne bo problema. Velika verjetnost je pa da bom vse zvezal direktno na 6mm presek, brez adapterjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bizkit45 ()
starfotr ::
Jugoslovanski vtikač in vtičnica sta nevarna in nezanesljiva. Zaradi vzemtnih kontaktov za N in PE.
Zato je to treba čim prej prenehat uporabljat. Namesto tega se dobi CEE stenske vtičnice pod kotom.
Recimo:
https://www.pcelectric.at/shop/en/detai...
Ali
https://www.pcelectric.at/shop/en/?func...
Če boš dal 6 mm^2, potem vzemi industrijski standard 32 A CEE.
Obstaja tudi možnost za montažo v dozo.
https://www.pcelectric.at/shop/en/cee-i...
Zato je to treba čim prej prenehat uporabljat. Namesto tega se dobi CEE stenske vtičnice pod kotom.
Recimo:
https://www.pcelectric.at/shop/en/detai...
Ali
https://www.pcelectric.at/shop/en/?func...
Če boš dal 6 mm^2, potem vzemi industrijski standard 32 A CEE.
Obstaja tudi možnost za montažo v dozo.
https://www.pcelectric.at/shop/en/cee-i...
hojnikb ::
SambaShare je izjavil:
Jaz imam že dobro polovico leta tole (11kw, 3f):
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Nimam pripomb. Tudi vedno polnim na 6A. Polnilnice ki bi omogočala manj še nisem videl.
edit: omogoča tudi 1f priklop, samo fazo in nulo moraš obrniti pravilno.
Imajo kaksne taksne polnilnice tudi sanso nastavit max charge %? Ker vsi avtomobili nimajo te moznosti, nisn pa se zasledil da bi mela kaksna polnilnica sama to opcijo.
#brezpodpisa
Lonsarg ::
Te stvari so preslabo standardizirane, da bi polnilnica sploh lahko zanesljivo vedela % baterije v EV za vse proizvajalce. Kaki hacki in napol delovanje že, zanesljivo pa ne, zato dvomim da se kdo sploh loti to. Te stvari bodo morale biti v domeni avtomobilih samih. Itak je tudi od avtomobila važno ali je to sploh smiselno omejevat ali je by default "100%" že dovolj omejen da ni potrebe dodatno omejevat. Največ pa narediš za baterijo če daješ polnit zgolj ko manjka 25% ali več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
SambaShare ::
SambaShare je izjavil:
Jaz imam že dobro polovico leta tole (11kw, 3f):
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Nimam pripomb. Tudi vedno polnim na 6A. Polnilnice ki bi omogočala manj še nisem videl.
edit: omogoča tudi 1f priklop, samo fazo in nulo moraš obrniti pravilno.
Imajo kaksne taksne polnilnice tudi sanso nastavit max charge %? Ker vsi avtomobili nimajo te moznosti, nisn pa se zasledil da bi mela kaksna polnilnica sama to opcijo.
Nimajo. Pri AC še nisem videl, da bi katera to omogočala, pa četudi gre za polnilnice 1k+.
edit: tudi na javnih polnilnicah tega še nikoli videl, app vedno kaže le pretečene kwh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Bizkit45 ::
Ima mogoce kdo idejo zakaj se avto ne polni pri 6a 3f, pri 8 se pa lepo polni. Zanimivo je to da pri 6a zacne polniti in tudi prenesena moc je vidna na polnilcu, avto se pa tisti cas nic ne napolni, niti 1%. Tako sem polnil 1h, aprox 4kw, baterija je 52kw, vsaj kaksen procent bi se moralo poznati..
Vprasanje je tudi, kam je slo teh 4kw ce ne v baterijo..
Malce sem bral da efektivnost z manjsimi tokovi tudi pada, ampak ne toliko da bi taksna kolicina (4-5kw) sla v nic..cudno, ampak overall zadovoljen s tem kitajcem :)
Vprasanje je tudi, kam je slo teh 4kw ce ne v baterijo..
Malce sem bral da efektivnost z manjsimi tokovi tudi pada, ampak ne toliko da bi taksna kolicina (4-5kw) sla v nic..cudno, ampak overall zadovoljen s tem kitajcem :)
hojnikb ::
kater avto?
Čisto mozno da je lastna poraba avta, izkoristek polnilca pr takih tokovih tko bedna, da skoraj nič potem ne dodas v samo baterijo...
Čisto mozno da je lastna poraba avta, izkoristek polnilca pr takih tokovih tko bedna, da skoraj nič potem ne dodas v samo baterijo...
#brezpodpisa
Bizkit45 ::
Jp, sm nasu 2 primera na tujih forumih z istimi problemi. Pod 10A naj nebi polnil, omejitve avta. Avto je zoe. Ce bi zelel polniti z manj, ostane same 1f, ampak tam pa doticno fazo preobremeni. K sreci mi vsaj na 8A lepo polni. Sklepam da je tudi zato vecina 3f polnilnilnic omejenih na najnizjih 8A.
hojnikb ::
Jp, sm nasu 2 primera na tujih forumih z istimi problemi. Pod 10A naj nebi polnil, omejitve avta. Avto je zoe. Ce bi zelel polniti z manj, ostane same 1f, ampak tam pa doticno fazo preobremeni. K sreci mi vsaj na 8A lepo polni. Sklepam da je tudi zato vecina 3f polnilnilnic omejenih na najnizjih 8A.
zakaj si pa ne umisliš dinamične polnilnice, če maš takšne tezave z preobremenjenostjo? 3x25A varovalke ne pridejo v poštev?
#brezpodpisa
Bizkit45 ::
Nic ni preobremenjeno, mogoce sem malce storasto napisal :) zelel bi le da 3f polnim le z najmanjsim tokom, ce se nikamor ne mudi, nic drugega. 1f sem samo za primer dal, itak je useless za vecje baterije
https://community.victronenergy.com/que...
https://www.reddit.com/r/RenaultZoe/com...
če še koga zanima debata je na zgornjih linkih
https://community.victronenergy.com/que...
https://www.reddit.com/r/RenaultZoe/com...
če še koga zanima debata je na zgornjih linkih
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bizkit45 ()
starfotr ::
16 A, 1 fazno je povsem dovolj za večino povprečnih ljudi za polnit avto.
Seveda je 3 fazno mnogo bolje.
Seveda je 3 fazno mnogo bolje.
Bizkit45 ::
Problem 1f na 16A je le ta da ti ostane samo 4A do izklopa (gledano da ima večina 3x20 glavne varovalke). Tiste 4A na tej fazi hitro pokoristiš s kakšno drugo napravo. S predvidevanjem, da 99% folka ne ve kam je tista obremenjena faza vse povezana
starfotr ::
Za nočno polnjenje je čisto ok. Ponoči ni druge signifikantne porabe.
3F je še vedno bolje. Vendar v blokih, kjer je navadno samo 1F priklop, je to to.
3F je še vedno bolje. Vendar v blokih, kjer je navadno samo 1F priklop, je to to.
hojnikb ::
Nic ni preobremenjeno, mogoce sem malce storasto napisal :) zelel bi le da 3f polnim le z najmanjsim tokom, ce se nikamor ne mudi, nic drugega. 1f sem samo za primer dal, itak je useless za vecje baterije
sam... zakaj bi to počel? Benefita (če ni preobremenitve) ni nobenga... Filaj na 16A ponoč in je to to...
#brezpodpisa
Bizkit45 ::
Itak, se razume. Analiziram sedaj koliko casa se polni itn.
Kasneje bo benefit, ce pride v veljavo nov nacin za omreznino. Z manjisi tokovi lahko naredis manjse spice, ce imas dovolj casa za polnjenje.
Kasneje bo benefit, ce pride v veljavo nov nacin za omreznino. Z manjisi tokovi lahko naredis manjse spice, ce imas dovolj casa za polnjenje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Polnilec za EVOddelek: Loža | 1324 (176) | Matevz96 |
» | Pancerke (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 9145 (2053) | starfotr |
» | Vprašanje za električarje...Oddelek: Na cesti | 2200 (1073) | joez7 |
» | Enofazni ali trofazni tok (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 13919 (11961) | floyd1 |
» | Težave z glavnimi varovalkami zaradi preobremenitveOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 9782 (8804) | anzy4 |