Forum » Na cesti » rabljen poceni ev
rabljen poceni ev
kow ::
Molnar, ni Norveška edina država z velikim deležem EVjev,Mas prav, norveska ni edina drzava, kjer so place visje kot prinas.
Norveska JE edina drzava z velikim delezem EV. Verjetno ima kaksnih 15% (bi moral znova poracunati) flote (osebna vozila) elektrificirane. Nobena druga drzava ni niti blizu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Valvoline ::
Mike_Rotch je izjavil:
Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.
2023 bo še isto, te teme imamo tukaj že od 2016 vsaj, pa lej kje smo. Če bom še živ, bom 2025 obudil temo.
Jaz z vožnjo na elektriko prihranim cca. 150 eur na mesec. Kdo drug verjetno več 100 eur. Nekdo tretji pa je mogoče na boljšem s starim dizlom.
Tistih 150e mesecno obesis na hrbet sosedu na minimalc z kliotom za 500e. Tudi cestno takso, subvencije za nakup pa se kaj bi se naslo. Klap klap. Ampak ja, kriv je folk k se lepo pusti tako fajn nategovat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
AEx_1-8 ::
Molnar, ni Norveška edina država z velikim deležem EVjev,Mas prav, norveska ni edina drzava, kjer so place visje kot prinas.
Norveska JE edina drzava z velikim delezem EV. Verjetno ima kaksnih 15% (bi moral znova poracunati) flote (osebna vozila) elektrificirane. Nobena druga drzava ni niti blizu.
Norveška ima 85 % market shera električnega, ostale države dobro sledijo. Nikakor ni Norveška edina država, poglej si tabelo, celo globalno je bilo lani skoraj 5 % novoprodanih vozil električnih, številke za letos še ni, glede na trend naraščanja pa bo verjetno okrog 8 do 9 %:
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: l0g1t3ch ()
kow ::
Ocitno ne govoris dobro slovensko. Govoril sem o delezu vseh registriranih osebnih vozil aka avtov, ki jih ima norveska cirka 3 milijone.
Ce mi ne verjames, gres lahko pogledati koliko jim je padla prodaja bencina. Ne spet veliko, ker je delez cirka taksen kot sem rekel.
Ce mi ne verjames, gres lahko pogledati koliko jim je padla prodaja bencina. Ne spet veliko, ker je delez cirka taksen kot sem rekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
AEx_1-8 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.
2023 bo še isto, te teme imamo tukaj že od 2016 vsaj, pa lej kje smo. Če bom še živ, bom 2025 obudil temo.
Jaz z vožnjo na elektriko prihranim cca. 150 eur na mesec. Kdo drug verjetno več 100 eur. Nekdo tretji pa je mogoče na boljšem s starim dizlom.
Tistih 150e mesecno obesis na hrbet sosedu na minimalc z kliotom za 500e. Tudi cestno takso, subvencije za nakup pa se kaj bi se naslo. Klap klap. Ampak ja, kriv je folk k se lepo pusti tako fajn nategovat.
Kevečjemu je obratno. Smo že povedali da državo vel stane nekdo z Cliotom kot pa nekdo z električnim avtov, vse tiste smrti in zdravljenje bolezni je treba pač plačat, nič ne pade iz neba, v tem primeru to plačujemo vsi davkoplačevalci, ne pa vozniki so škodo dejansko povzročili. Da o tem da je bruto domači proizvod direktno povezan z onesnaženostjo zraka sploh ne govorimo (študija OECD). Hiter izračun pokaže da že v okrog enem letu voznik naftnega vozila povzroči več škode kot pa znaša subvencija za električni avto.
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: l0g1t3ch ()
m0LN4r ::
Ti si tisti z avtističnimi motnjami pri računanju?
Tako je pozanimat se je treba o konkretnih številkah in jih dat na mizo in poračunat. Z EVjem pri 20kkm na leto prihraniš 21 jurjev v 15 letih samo na gorivo, medtem ko rabljen EV stane samo 4 jurje več kot rabljen ICE (Nisan Leafa se da dobiti že za 7k na avto.net).
https://i.imgur.com/y5TDLQA.jpeg
Nas avto za 18k, kako si to racunal in kateri EV je samo 4 jurje drazji?
ja pa sej vsi placujemo obvezno in dopolnilno zdravstveno za ta namen desetletja.Mike_Rotch je izjavil:
Sej to se sliši logično, ampak nevem ali sem preveč bral EV teme tukaj na forumih ali kaj mi je bilo, da sem pomislil da je že ekonomsko smotrno kupiti rabljen ev.
2023 bo še isto, te teme imamo tukaj že od 2016 vsaj, pa lej kje smo. Če bom še živ, bom 2025 obudil temo.
Jaz z vožnjo na elektriko prihranim cca. 150 eur na mesec. Kdo drug verjetno več 100 eur. Nekdo tretji pa je mogoče na boljšem s starim dizlom.
Tistih 150e mesecno obesis na hrbet sosedu na minimalc z kliotom za 500e. Tudi cestno takso, subvencije za nakup pa se kaj bi se naslo. Klap klap. Ampak ja, kriv je folk k se lepo pusti tako fajn nategovat.
Kevečjemu je obratno. Smo že povedali da državo vel stane nekdo z Cliotom kot pa nekdo z električnim avtov, vse tiste smrti in zdravljenje bolezni je treba pač plačat, nič ne pade iz neba, v tem primeru to plačujemo vsi davkoplačevalci, ne pa vozniki so škodo dejansko povzročili. Da o tem da je bruto domači proizvod direktno povezan z onesnaženostjo zraka sploh ne govorimo (študija OECD). Hiter izračun pokaže da že v okrog enem letu voznik naftnega vozila povzroči več škode kot pa znaša subvencija za električni avto.
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
GloveB ::
V primerjavo sem vzel Nissan Leafa rabljenega za 7k in nekega rabljenega dizla za 3k. Razlika 4k. Razliko prineseš notri v prej kot 3 letih. Nato pa vsako leto 1400 EUR prihranka na gorivu pri 20kkm na leto. Pol je pa na to še dodatno prihranek pri servisih, recmo še cca 100 EUR letno. Torej 1500 EUR prihranka letno.
S tem si samo breme ki ga povzročilo vozniki naftnih vozil razporedil na vse državljane, tudi tisti ki vozijo EV. Tisti ki vozi EV plača prav enako obveznega in dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja čeprav povzroči znatno manj škode.
ja pa sej vsi placujemo obvezno in dopolnilno zdravstveno za ta namen desetletja.
S tem si samo breme ki ga povzročilo vozniki naftnih vozil razporedil na vse državljane, tudi tisti ki vozijo EV. Tisti ki vozi EV plača prav enako obveznega in dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja čeprav povzroči znatno manj škode.
Mike_Rotch ::
Tistih 150e mesecno obesis na hrbet sosedu na minimalc z kliotom za 500e. Tudi cestno takso, subvencije za nakup pa se kaj bi se naslo. Klap klap. Ampak ja, kriv je folk k se lepo pusti tako fajn nategovat.
Moj sosed ima 2x dražji avto (če že pišemo neumne komentarje).
Sicer pa, si prepričan, da gre denarni tok v to smer, glede na to kakšne subvencije država daje raznim Revozom?
m0LN4r ::
Nato pa vsako leto 1400 EUR prihranka na gorivu pri 20kkm na leto.Ja pa kako?
Delamo vsaj 22kkm na leto, v aplikaciji pise, da sem dal za 10kkm 620 evrov oz. 1240evrov za 20kkm. Kako lahko prihranim vec, kot sem pa porabil? A to polnim na elektriko, pa mi se placajo zraven?
- Polek tega, ce bi vozil varcno, bi ta strosek spravil pod 1000eur na 20kkm.
S tem si samo breme ki ga povzročilo vozniki naftnih vozil razporedil na vse državljane, tudi tisti ki vozijo EV. Tisti ki vozi EV plača prav enako obveznega in dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja čeprav povzroči znatno manj škode.Tisti, ki v sloveniji vozijo EV privat in ne na firmo izven javne uprave, lahko na prste prestejemo.
Torej se enkrat gremo od zacetka, jaz dam 1240evrov za 20kkm, pred leti se manj. Kako potem z EV prihranim 1400 na leto?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Zimonem ::
Ta je o poceni ev za okoli 50km na dan ne 22 milijonov kilometrov na teden. Za te si odprite svojo temo.
deco16 ::
Lahk nas prideš preštet na EVSvet :) Skoraj jurja uporabnikov...
Servis na 30k km je bil 56€, koliko pa daš ti za servis na 30 jurjev skupaj, pa pol še glavne preštej pa deli z 3 ;)
Cestna taksa se ne plača ...
Tko da ja, prideš lahk tud na tako številko ;)
Torej se enkrat gremo od zacetka, jaz dam 1240evrov za 20kkm, pred leti se manj. Kako potem z EV prihranim 1400 na leto?
Servis na 30k km je bil 56€, koliko pa daš ti za servis na 30 jurjev skupaj, pa pol še glavne preštej pa deli z 3 ;)
Cestna taksa se ne plača ...
Tko da ja, prideš lahk tud na tako številko ;)
Valvoline ::
Lahk nas prideš preštet na EVSvet :) Skoraj jurja uporabnikov...
Torej se enkrat gremo od zacetka, jaz dam 1240evrov za 20kkm, pred leti se manj. Kako potem z EV prihranim 1400 na leto?
Servis na 30k km je bil 56€, koliko pa daš ti za servis na 30 jurjev skupaj, pa pol še glavne preštej pa deli z 3 ;)
Cestna taksa se ne plača ...
Tko da ja, prideš lahk tud na tako številko ;)
Te/vas ni sram?
deco16 ::
A je sram tiste kateri na plin se vozijo ker je manj trošarine? A je sram tiste kateri vozijo na kurilca? A je sram tiste kateri katalizator odrežejo in DPF filtre da še bolj smradi?
Če je tiste pol je tud mene. ;)
Če je tiste pol je tud mene. ;)
DoleH2 ::
Nato pa vsako leto 1400 EUR prihranka na gorivu pri 20kkm na leto.Ja pa kako?
Delamo vsaj 22kkm na leto, v aplikaciji pise, da sem dal za 10kkm 620 evrov oz. 1240evrov za 20kkm. Kako lahko prihranim vec, kot sem pa porabil? A to polnim na elektriko, pa mi se placajo zraven?
- Polek tega, ce bi vozil varcno, bi ta strosek spravil pod 1000eur na 20kkm.
S tem si samo breme ki ga povzročilo vozniki naftnih vozil razporedil na vse državljane, tudi tisti ki vozijo EV. Tisti ki vozi EV plača prav enako obveznega in dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja čeprav povzroči znatno manj škode.Tisti, ki v sloveniji vozijo EV privat in ne na firmo izven javne uprave, lahko na prste prestejemo.
Torej se enkrat gremo od zacetka, jaz dam 1240evrov za 20kkm, pred leti se manj. Kako potem z EV prihranim 1400 na leto?
Tako lepo. Jasno je da skoraj noben v praksi nima porabe 4,2 litra kot si upošteval ti. Ti si upošteval da imaš porabo samo 4,2 litra kar je daleč od resnice! Poračunajmo. Rekel si da porabiš 1240 EUR na 20.000 km. Torej to pomeni 6,2 EUR na 100 km. Dizel je po 1,475 EUR na liter. Torej 6,2 EUR delimo z 1,475 EUR na liter in dobimo 4,2 litra povprečne porabe. Laž!
Jaz sem v svojem izračunu za 1400 EUR letnega prihranka pri 20kkm upošteval da je povprečna poraba 5,4 litra, kar je kvečjemu premalo in bi bilo prihranka še več. Torej poračunajmo z neko realno porabo 6 litrov:
Električni polnjen čez noč na poceni tarifo: 18 kWh*0,05 EUR/kWh= 0,9 EUR =zaokrožimo navzgor na 1 EUR na 100 km
https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...
Dizel z porabo 6 litrov= 6 l x 1,475 EUR/l= 8,85 EUR na 100 km
Dizel z porabo 5,4 litre= 5,4l2 x 1,475 EUR/l= 8 EUR na 100 km
Torej z vsakih 100 km imaš prihranka:
--- glede na dizel z porabo 6 litrov = 8,85-1= 7,75 EUR
--- glede na dizel z porabo 5,4 litre= 8-1= 7 EUR
Torej pri 20.000 km na leto je prihranek:
--glede na dizel z porabo 6 litrov 200 x 7,75EUR/100 km= 1550 EUR
--glede na dizel z porabo 5,4 litre 200 x 7 EUR= 1400 EUR
Ta je o poceni ev za okoli 50km na dan ne 22 milijonov kilometrov na teden. Za te si odprite svojo temo.
Tako je, 50 km na dan. Kar znese 365 dni v letu x 50 km = 18250 km na leto, kar znese pri zgoraj izračunanem prihranku glede na dizel z porabo 6 litrov 182,5 x 7,75 EUR/100 km = 1414 EUR prihranka letno na gorivu. Nato pa še dodatno najmanj 100 EUR prihranka pri servisih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
DoleH2 ::
Lahk nas prideš preštet na EVSvet :) Skoraj jurja uporabnikov...
Torej se enkrat gremo od zacetka, jaz dam 1240evrov za 20kkm, pred leti se manj. Kako potem z EV prihranim 1400 na leto?
Servis na 30k km je bil 56€, koliko pa daš ti za servis na 30 jurjev skupaj, pa pol še glavne preštej pa deli z 3 ;)
Cestna taksa se ne plača ...
Tko da ja, prideš lahk tud na tako številko ;)
Te/vas ni sram?
Cestna taksa predstavlja zanemarljiv prihranek, velika večina prihranka je na račun goriva (it is not even close). Kljub temu je pošteno da se cestne takse ne plača glede na to da ta vozila veliko manj onesnažujejo in povzročajo veliko manj zdravstvene škode.
m0LN4r ::
Tako napreduje nezdravljenje avtizma?Nato pa vsako leto 1400 EUR prihranka na gorivu pri 20kkm na leto.Ja pa kako?
Delamo vsaj 22kkm na leto, v aplikaciji pise, da sem dal za 10kkm 620 evrov oz. 1240evrov za 20kkm. Kako lahko prihranim vec, kot sem pa porabil? A to polnim na elektriko, pa mi se placajo zraven?
- Polek tega, ce bi vozil varcno, bi ta strosek spravil pod 1000eur na 20kkm.
S tem si samo breme ki ga povzročilo vozniki naftnih vozil razporedil na vse državljane, tudi tisti ki vozijo EV. Tisti ki vozi EV plača prav enako obveznega in dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja čeprav povzroči znatno manj škode.Tisti, ki v sloveniji vozijo EV privat in ne na firmo izven javne uprave, lahko na prste prestejemo.
Torej se enkrat gremo od zacetka, jaz dam 1240evrov za 20kkm, pred leti se manj. Kako potem z EV prihranim 1400 na leto?
Tako lepo. Jasno je da skoraj noben v praksi nima porabe 4,2 litra kot si upošteval ti. Ti si upošteval da imaš porabo samo 4,2 litra kar je daleč od resnice! Poračunajmo. Rekel si da porabiš 1240 EUR na 20.000 km. Torej to pomeni 6,2 EUR na 100 km. Dizel je po 1,475 EUR na liter. Torej 6,2 EUR delimo z 1,475 EUR na liter in dobimo 4,2 litra povprečne porabe. Laž!
Jaz sem v svojem izračunu za 1400 EUR letnega prihranka pri 20kkm upošteval da je povprečna poraba 5,4 litra, kar je kvečjemu premalo in bi bilo prihranka še več. Torej poračunajmo z neko realno porabo 6 litrov:
Električni polnjen čez noč na poceni tarifo: 18 kWh*0,05 EUR/kWh= 0,9 EUR =zaokrožimo navzgor na 1 EUR na 100 km
https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...
Dizel z porabo 6 litrov= 6 l x 1,475 EUR/l= 8,85 EUR na 100 km
Dizel z porabo 5,4 litre= 5,4l2 x 1,475 EUR/l= 8 EUR na 100 km
Torej z vsakih 100 km imaš prihranka:
--- glede na dizel z porabo 6 litrov = 8,85-1= 7,75 EUR
--- glede na dizel z porabo 5,4 litre= 8-1= 7 EUR
Torej pri 20.000 km na leto je prihranek:
--glede na dizel z porabo 6 litrov 200 x 7,75EUR/100 km= 1550 EUR
--glede na dizel z porabo 5,4 litre 200 x 7 EUR= 1400 EUR
Ta je o poceni ev za okoli 50km na dan ne 22 milijonov kilometrov na teden. Za te si odprite svojo temo.
Tako je, 50 km na dan. Kar znese 365 dni v letu x 50 km = 18250 km na leto, kar znese pri zgoraj izračunanem prihranku glede na dizel z porabo 6 litrov 182,5 x 7,75 EUR/100 km = 1414 EUR prihranka letno na gorivu. Nato pa še dodatno najmanj 100 EUR prihranka pri servisih.
5,2 porabe mas z normalno voznjo GTD, ce se pa jajcas kot z kakim Leafom pa imas 4L brez tezav z ljudskim dizlom.
Fora je, da ko imas 900-1000km dosega z dizlom je varcna voznja zadnja stvar na katero pomislis, ce pa mas se 100km dosega pa te ze jajca srbijo. Zato pa se EVjasi jajcajo 40 v naselju in 70 izven.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
PS: Ko sem se pelal za enim esvet fanatikom, mi je kazalo 3,7L haha.
Tako pocasi se jaz niti priblizno ne vozim.
Tako pocasi se jaz niti priblizno ne vozim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jukoz ::
Tako lepo. Jasno je da skoraj noben v praksi nima porabe 4,2 litra kot si upošteval ti. Ti si upošteval da imaš porabo samo 4,2 litra kar je daleč od resnice! Poračunajmo. Rekel si da porabiš 1240 EUR na 20.000 km. Torej to pomeni 6,2 EUR na 100 km. Dizel je po 1,475 EUR na liter. Torej 6,2 EUR delimo z 1,475 EUR na liter in dobimo 4,2 litra povprečne porabe. Laž!
Jaz sem v svojem izračunu za 1400 EUR letnega prihranka pri 20kkm upošteval da je povprečna poraba 5,4 litra, kar je kvečjemu premalo in bi bilo prihranka še več. Torej poračunajmo z neko realno porabo 6 litrov:
Električni polnjen čez noč na poceni tarifo: 18 kWh*0,05 EUR/kWh= 0,9 EUR =zaokrožimo navzgor na 1 EUR na 100 km
https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...
Dizel z porabo 6 litrov= 6 l x 1,475 EUR/l= 8,85 EUR na 100 km
Dizel z porabo 5,4 litre= 5,4l2 x 1,475 EUR/l= 8 EUR na 100 km
Torej z vsakih 100 km imaš prihranka:
--- glede na dizel z porabo 6 litrov = 8,85-1= 7,75 EUR
--- glede na dizel z porabo 5,4 litre= 8-1= 7 EUR
Torej pri 20.000 km na leto je prihranek:
--glede na dizel z porabo 6 litrov 200 x 7,75EUR/100 km= 1550 EUR
--glede na dizel z porabo 5,4 litre 200 x 7 EUR= 1400 EUR
Ta je o poceni ev za okoli 50km na dan ne 22 milijonov kilometrov na teden. Za te si odprite svojo temo.
Tako je, 50 km na dan. Kar znese 365 dni v letu x 50 km = 18250 km na leto, kar znese pri zgoraj izračunanem prihranku glede na dizel z porabo 6 litrov 182,5 x 7,75 EUR/100 km = 1414 EUR prihranka letno na gorivu. Nato pa še dodatno najmanj 100 EUR prihranka pri servisih.
Super izračun, ne upoštevaš pa, da ima v povprečju porabo 4,2l na 100km. In ja, to je povsem možno, odvisno od voznika, vozila, ceste, razmer. In če ima dolgoročno povprečje 4,2l na 100km, ker se vozi npr KR-LJ 90kmh za šleperjem vsak dan, potem ima tako povprečje.
In pri takem povprečju se vprašaš ali je nabava električnega vozila smiselna oz narediš preračun.
Pa cene dizla bodo šle enkrat dol, tako kot so šle v preteklosti.
Invictus ::
Cestna taksa predstavlja zanemarljiv prihranek, velika večina prihranka je na račun goriva (it is not even close). Kljub temu je pošteno da se cestne takse ne plača glede na to da ta vozila veliko manj onesnažujejo in povzročajo veliko manj zdravstvene škode.
Cestna taksa ni namenjena temu, kar ti opisuješ.
Ravno tako uničuješ ceste z gumami in težo, nič manj kot ICE avto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
DoleH2 ::
Tako napreduje nezdravljenje avtizma?Nato pa vsako leto 1400 EUR prihranka na gorivu pri 20kkm na leto.Ja pa kako?
Delamo vsaj 22kkm na leto, v aplikaciji pise, da sem dal za 10kkm 620 evrov oz. 1240evrov za 20kkm. Kako lahko prihranim vec, kot sem pa porabil? A to polnim na elektriko, pa mi se placajo zraven?
- Polek tega, ce bi vozil varcno, bi ta strosek spravil pod 1000eur na 20kkm.
S tem si samo breme ki ga povzročilo vozniki naftnih vozil razporedil na vse državljane, tudi tisti ki vozijo EV. Tisti ki vozi EV plača prav enako obveznega in dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja čeprav povzroči znatno manj škode.Tisti, ki v sloveniji vozijo EV privat in ne na firmo izven javne uprave, lahko na prste prestejemo.
Torej se enkrat gremo od zacetka, jaz dam 1240evrov za 20kkm, pred leti se manj. Kako potem z EV prihranim 1400 na leto?
Tako lepo. Jasno je da skoraj noben v praksi nima porabe 4,2 litra kot si upošteval ti. Ti si upošteval da imaš porabo samo 4,2 litra kar je daleč od resnice! Poračunajmo. Rekel si da porabiš 1240 EUR na 20.000 km. Torej to pomeni 6,2 EUR na 100 km. Dizel je po 1,475 EUR na liter. Torej 6,2 EUR delimo z 1,475 EUR na liter in dobimo 4,2 litra povprečne porabe. Laž!
Jaz sem v svojem izračunu za 1400 EUR letnega prihranka pri 20kkm upošteval da je povprečna poraba 5,4 litra, kar je kvečjemu premalo in bi bilo prihranka še več. Torej poračunajmo z neko realno porabo 6 litrov:
Električni polnjen čez noč na poceni tarifo: 18 kWh*0,05 EUR/kWh= 0,9 EUR =zaokrožimo navzgor na 1 EUR na 100 km
https://www.e3.si/dom/elektrika/e3-napr...
Dizel z porabo 6 litrov= 6 l x 1,475 EUR/l= 8,85 EUR na 100 km
Dizel z porabo 5,4 litre= 5,4l2 x 1,475 EUR/l= 8 EUR na 100 km
Torej z vsakih 100 km imaš prihranka:
--- glede na dizel z porabo 6 litrov = 8,85-1= 7,75 EUR
--- glede na dizel z porabo 5,4 litre= 8-1= 7 EUR
Torej pri 20.000 km na leto je prihranek:
--glede na dizel z porabo 6 litrov 200 x 7,75EUR/100 km= 1550 EUR
--glede na dizel z porabo 5,4 litre 200 x 7 EUR= 1400 EUR
Ta je o poceni ev za okoli 50km na dan ne 22 milijonov kilometrov na teden. Za te si odprite svojo temo.
Tako je, 50 km na dan. Kar znese 365 dni v letu x 50 km = 18250 km na leto, kar znese pri zgoraj izračunanem prihranku glede na dizel z porabo 6 litrov 182,5 x 7,75 EUR/100 km = 1414 EUR prihranka letno na gorivu. Nato pa še dodatno najmanj 100 EUR prihranka pri servisih.
5,2 porabe mas z normalno voznjo GTD, ce se pa jajcas kot z kakim Leafom pa imas 4L brez tezav z ljudskim dizlom.
Fora je, da ko imas 900-1000km dosega z dizlom je varcna voznja zadnja stvar na katero pomislis, ce pa mas se 100km dosega pa te ze jajca srbijo. Zato pa se EVjasi jajcajo 40 v naselju in 70 izven.
Avtizem je samo pri tebi, ne pri meni. Ne govori bedarij, natančno vemo koliko porabijo avtomobili v praksi: https://www.spritmonitor.de/de/suche.ht...
Super izračun, ne upoštevaš pa, da ima v povprečju porabo 4,2l na 100km. In ja, to je povsem možno, odvisno od voznika, vozila, ceste, razmer.
Če bi hipotetično res imel porabo 4,2 litra potem spada pod izjeme in ima 99 % voznikov porabo višjo. Zakaj bi se ozirali na izjeme? Če ima res porabo 4,2 litra potem bi z električnim avtom na leto prišparal 1050 EUR namesto 1400 EUR do 1500 EUR. To je prihranek na gorivu. Temu posebej prištej še prihranek na servisih, recimo konzervativno rečmo 100 EUR na leto. Torej tudi če ima res porabo 4,2 litra bi še vseeno z električnim avtom prišpralal 1150 EUR na leto (gorivo+servis), kar znese 17.250 EUR v 15 letih (več kot 17 jurjev).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
DoleH2 ::
Pa cene dizla bodo šle enkrat dol, tako kot so šle v preteklosti.
Cene dizla bodo na dolgi rok šle samo še gor, naiven si če verjameš nasprotno.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Invictus ::
Odvisno kako dobre lobiste imajo v kongresu naftne družbe.
Sicer melinijci, okuženi z naravo in globalniom segrevanjem, ki zdaj prihajajo na vodstvene položaje, znajo to malo zabremzati, dokler seveda ne ugotovijo, da plača ne kupi luksuza.
Potem bo pa vse po starem...
Sicer melinijci, okuženi z naravo in globalniom segrevanjem, ki zdaj prihajajo na vodstvene položaje, znajo to malo zabremzati, dokler seveda ne ugotovijo, da plača ne kupi luksuza.
Potem bo pa vse po starem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Avtizem je samo pri tebi, ne pri meni. Ne govori bedarij, natančno vemo koliko porabijo avtomobili v praksi: https://www.spritmonitor.de/de/suche.ht...
Uporabljas napacen kontekst, razmisli zakaj imajo nemci visjo porabo od slovencev, ki se jajcajo 110 po AC in 70 po regionalkah.
Jaz sprasujem za slovenske razmere in tocno dolocen konkreten primer in ne spet tvoje prirejanje.
Za tebe je vazen samo en podatek in ta je, da zapravim 1240 evrov za 20kkm, ce pa bi vozil po omejitvah po slo, bi to bilo okoli jurja in nic vec.
In in ce potem se vedno prihranim 1400 evrov, potem mi pri polnenju mora drzava letno vrnit 200 evrov
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DoleH2 ::
Cestna taksa predstavlja zanemarljiv prihranek, velika večina prihranka je na račun goriva (it is not even close). Kljub temu je pošteno da se cestne takse ne plača glede na to da ta vozila veliko manj onesnažujejo in povzročajo veliko manj zdravstvene škode.
Cestna taksa ni namenjena temu, kar ti opisuješ.
Ravno tako uničuješ ceste z gumami in težo, nič manj kot ICE avto...
Nima veze za kaj je uradno namenjena, vse se steka v državni proračun. In če se za voznike dizlov letno jemlje iz proračuna 5000 € za zdravljenje bolezni in manjko BDP (podatki so preračunani iz podatkov študij), hkrati pa dajo 400 € povprečno v obliki trošarin in 150 € v obliki cestne takse, to pomeni da je država z enim voznikom dizla 4450 € v minusu. Voznik električnega avtomobila povzroča za par magnitud manj škode.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
Pa cene dizla bodo šle enkrat dol, tako kot so šle v preteklosti.
Cene dizla bodo na dolgi rok šle samo še gor, naiven si če verjameš nasprotno.
Enako naivno, kot da elektrika ne bo kmalu 50centov, ampak o tem se zdaj ne pogovarjamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DoleH2 ::
Odvisno kako dobre lobiste imajo v kongresu naftne družbe.
Sicer melinijci, okuženi z naravo in globalniom segrevanjem, ki zdaj prihajajo na vodstvene položaje, znajo to malo zabremzati, dokler seveda ne ugotovijo, da plača ne kupi luksuza.
Potem bo pa vse po starem...
Zberi podatke o cenah bencina in dizla za nazaj in potegni trendno črto pa boš videl da se zadeva vztrajno draži v povprečju. Leta 1990 je bila cena bencina in dizla preračunanih 0,33 €, danes je skoraj 5x dražja..vmes pa je bilo samo 30 let. Torej vsakih 10 let se naftni derivati podražijo za okrog 0,4 €. Leta 2030 bo verjetno cena okrog 2 € na liter, ponekod v Evropi je že toliko.
Pa cene dizla bodo šle enkrat dol, tako kot so šle v preteklosti.
Cene dizla bodo na dolgi rok šle samo še gor, naiven si če verjameš nasprotno.
Enako naivno, kot da elektrika ne bo kmalu 50centov, ampak o tem se zdaj ne pogovarjamo.
Ne, ne bo. Nafta se draži precej bolj kot elektrika v povprečju. Ker pri elektriki vlada močna konkurenca različnih energentov med sabo, voda, jedrska, premog, sonce, les, veter ipd. Pri nafti pa je monopol. In pri elektriki lahko postaviš lastno sončno elekrarno na streho in se voziš za efektivno za 0,2 € na 100 km za 40 let vnaprej (približno toliko je življenska doba sončne elekrarne). Torej imaš domač štrom in te briga koliko je iz omrežja. Pri nafti tega ne moreš.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
Mja tut elektriko placuje ca. 100 miljonov ljudi nad 30 centov ze danes.
Ce ze linkas spritmonitor poglej tam tudi podatke za EVjase na AC xD
Ce ze linkas spritmonitor poglej tam tudi podatke za EVjase na AC xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PrimoZ_ ::
DoleH2 = GloveB = AEx_1-8 = Pečjak = woroh = DelorianXP = inžinir = damjan b = ...
You know the drill.
Predlagajte izbris postov in report moderatorjem: Opozori moderatorja v2.0
You know the drill.
Predlagajte izbris postov in report moderatorjem: Opozori moderatorja v2.0
DoleH2 ::
Uporabljas napacen kontekst, razmisli zakaj imajo nemci visjo porabo od slovencev, ki se jajcajo 110 po AC in 70 po regionalkah.
Jaz sprasujem za slovenske razmere in tocno dolocen konkreten primer in ne spet tvoje prirejanje.
Ni prirejanja, jaz sem upošteval povprečno porabo 5,4 litra kar je več kot fer. Tudi v Sloveniji ni povprečna poraba nikoli 4,2 litra na 100 km kot ti trdiš.. Klik:https://poraba.com/
Mja tut elektriko placuje ca. 100 miljonov ljudi nad 30 centov ze danes.
Ce ze linkas spritmonitor poglej tam tudi podatke za EVjase na AC xD
Povprečna cena elektrike je pol tega in to čez dan. Ponoči še precej manj. In če postavijo sončno imamo efektivno povprečno ceno za 2 cent na kWh.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
Ja pa jaz sem ti poslal screenshot obicnega dizla, ki se ne vozi varcno in ti podal podatek za strosek 1240 evrov za 12 mesecev in 20kkm.
Se vedno rabim tvoj izracun, kako iz teh 1240e stroska naredim 200 plusa.
Z ce ce ce se ne pogovarjamo.
Se vedno rabim tvoj izracun, kako iz teh 1240e stroska naredim 200 plusa.
Uporabljas napacen kontekst, razmisli zakaj imajo nemci visjo porabo od slovencev, ki se jajcajo 110 po AC in 70 po regionalkah.
Jaz sprasujem za slovenske razmere in tocno dolocen konkreten primer in ne spet tvoje prirejanje.
Tudi v Sloveniji ni povprečna poraba nikoli 4,2 litra na 100 km. Klik:https://poraba.com/
Mja tut elektriko placuje ca. 100 miljonov ljudi nad 30 centov ze danes.
Ce ze linkas spritmonitor poglej tam tudi podatke za EVjase na AC xD
Povprečna cena elektrike je pol tega in to čez dan. Ponoči še precej manj. In če postavijo sončno imamo efektivno povprečno ceno za 2 cent na kWh.
Z ce ce ce se ne pogovarjamo.
Povprečna cena elektrike je pol tega in to čez dan. Ponoči še precej manj. In če postavijo sončno imamo efektivno povprečno ceno za 2 cent na kWh.ja super, se 50 postov in 7 novih up. Racunov pa bomo z EVji proizvajali denar, cececece
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DoleH2 ::
Za tebe je vazen samo en podatek in ta je, da zapravim 1240 evrov za 20kkm, ce pa bi vozil po omejitvah po slo, bi to bilo okoli jurja in nic vec.
In in ce potem se vedno prihranim 1400 evrov, potem mi pri polnenju mora drzava letno vrnit 200 evrov
Ne smemo gledati izjem, moramo gledati večino. Če ti res po kakšnem čudežu porabiš samo 4,2 litra na 100 km, potem bi imel z EVjem prihranka jurja na gorivu plus 100 EUR letno na servisih. To znese zelo zajeten znesek v življenski dobi avta.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
Po cudezu bi porabil se pol litra manj, temu se rece varcna predvidljiva voznja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: PrimoZ_ ()
DoleH2 ::
Ja pa jaz sem ti poslal screenshot obicnega dizla, ki se ne vozi varcno in ti podal podatek za strosek 1240 evrov za 12 mesecev in 20kkm.
Se vedno rabim tvoj izracun, kako iz teh 1240e stroska naredim 200 plusa.
Ne sprenevedaj se in ne laži. Povprečen dizel ne porabi 4,2 litra. Če porabi 5,4 litre tako kot sem jaz upošteval potem je letnega prihranka na gorivu 1400 € tako kot sem rekel. Če porabi 4,2 litra potem je letnega prihranka na gorivu 1050 € kot sem že povedal.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
Za tebe je vazen samo en podatek in ta je, da zapravim 1240 evrov za 20kkm, ce pa bi vozil po omejitvah po slo, bi to bilo okoli jurja in nic vec.
In in ce potem se vedno prihranim 1400 evrov, potem mi pri polnenju mora drzava letno vrnit 200 evrov
Ne smemo gledati izjem, moramo gledati večino. Če ti res po kakšnem čudežu porabiš samo 4,2 litra na 100 km, potem bi imel z EVjem prihranka jurja na gorivu plus 100 EUR letno na servisih. To znese zelo zajeten znesek v življenski dobi avta.
Ja pa ti svetujes posameznemu primeru, na podlagi globalnih stevilk?
Kako to gre? OP vprasanja ti pove, da porabi jurja dvesto za gorivo, tipa reces, da ne. lol
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DoleH2 ::
Po cudezu bi porabil se pol litra manj, temu se rece varcna predvidljiva voznja.
Aha torej trdiš da je povprečna poraba slovenskih avtomobilov 3,7 litra na 100 km?! Ali si zdej potegnil ven en robni primer ki ni reprezentativen za nič?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
5,4 porabi GTD z 110 in tempomatom v Eco nacinu.Ja pa jaz sem ti poslal screenshot obicnega dizla, ki se ne vozi varcno in ti podal podatek za strosek 1240 evrov za 12 mesecev in 20kkm.
Se vedno rabim tvoj izracun, kako iz teh 1240e stroska naredim 200 plusa.
Ne sprenevedaj se in ne laži. Povprečen dizel ne porabi 4,2 litra. Če porabi 5,4 litre tako kot sem jaz upošteval potem je letnega prihranka na gorivu 1400 € tako kot sem rekel. Če porabi 4,2 litra potem je letnega prihranka na gorivu 1050 € kot sem že povedal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PrimoZ_ ::
Ne hranit trola...
DoleH2 = GloveB = AEx_1-8 = Pečjak = woroh = DelorianXP = inžinir = damjan b = ...
You know the drill.
Predlagajte izbris postov in report moderatorjem: Opozori moderatorja v2.0
DoleH2 = GloveB = AEx_1-8 = Pečjak = woroh = DelorianXP = inžinir = damjan b = ...
You know the drill.
Predlagajte izbris postov in report moderatorjem: Opozori moderatorja v2.0
DoleH2 ::
Za tebe je vazen samo en podatek in ta je, da zapravim 1240 evrov za 20kkm, ce pa bi vozil po omejitvah po slo, bi to bilo okoli jurja in nic vec.
In in ce potem se vedno prihranim 1400 evrov, potem mi pri polnenju mora drzava letno vrnit 200 evrov
Ne smemo gledati izjem, moramo gledati večino. Če ti res po kakšnem čudežu porabiš samo 4,2 litra na 100 km, potem bi imel z EVjem prihranka jurja na gorivu plus 100 EUR letno na servisih. To znese zelo zajeten znesek v življenski dobi avta.
Ja pa ti svetujes posameznemu primeru, na podlagi globalnih stevilk?
Kako to gre? OP vprasanja ti pove, da porabi jurja dvesto za gorivo, tipa reces, da ne. lol
Ne. Če porabi jurja dvesto za gorivo potem bo imel jurja prihranka letno. Plus 100 € za servise, torej 1100 € prihranka letno.
PrimoZ nisem noben trol, prosim da prispevaš kaj k debati ne pa da se vsajaš za brezveze.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
Po cudezu bi porabil se pol litra manj, temu se rece varcna predvidljiva voznja.
Aha torej trdiš da je povprečna poraba slovenskih avtomobilov 3,7 litra na 100 km?! Ali si zdej potegnil ven en robni primer ki ni reprezentativen za nič?
Nic ni robni, mene samo zanima, kako _jaz_ pa se kdo z EV jem proizvedemo 200 evrov dobicka letno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DoleH2 ::
5,4 porabi GTD z 110 in tempomatom v Eco nacinu.Ja pa jaz sem ti poslal screenshot obicnega dizla, ki se ne vozi varcno in ti podal podatek za strosek 1240 evrov za 12 mesecev in 20kkm.
Se vedno rabim tvoj izracun, kako iz teh 1240e stroska naredim 200 plusa.
Ne sprenevedaj se in ne laži. Povprečen dizel ne porabi 4,2 litra. Če porabi 5,4 litre tako kot sem jaz upošteval potem je letnega prihranka na gorivu 1400 EUR tako kot sem rekel. Če porabi 4,2 litra potem je letnega prihranka na gorivu 1050 EUR kot sem že povedal.
Ja saj toliko sem upošteval za je povprečna poraba 5,4 litra, pri tej porabi letno z EVjem prihraniš 1400 EUR pri 20kkm na leto. Sicer pa mestna vožnja prinese znatno večjo porabo, ampak pustimo to.
Po cudezu bi porabil se pol litra manj, temu se rece varcna predvidljiva voznja.
Aha torej trdiš da je povprečna poraba slovenskih avtomobilov 3,7 litra na 100 km?! Ali si zdej potegnil ven en robni primer ki ni reprezentativen za nič?
Nic ni robni, mene samo zanima, kako _jaz_ pa se kdo z EV jem proizvedemo 200 evrov dobicka letno.
Je robni primer če ne velja za 99 % voznikov. 99 % voznikov nima povprečne porabe 4,2 litra. Morda jo kdaj na kakšni vožnji ima 4,2 litra, vendar POVPREČNO skozi celo leto pa ni šanse. Ti pri 4,2 litra porabe imaš prihranka jurja na gorivu plus 100 EUR na servisih. Kolikokrat moram še ponovit da boš razumel? Ali zastopiš že ves ta cajt pa samo trolaš?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Valvoline ::
Folk brez avta nima kaj komentirat v teh debatah.
Zivljenska doba se je podaljsala za najmanj 10 let, tak da v nobenem primeru ne drzi to nabijanje o nekih izmisljenih bolezni, ki ne obstajajo.
Na cestah mamo folk ki placa 5-20e na 100km dajatev, placa cestno takso, ni prejel centa subvencij za nakup, tudi najbolj reven sloj prebivalstva. Mamo tudi parazite (vecinoma premozni javnosektorasi ter posiljevalci tipjovnic) ki ne bi placevali nic, ter vse racune obesili revezem na minimalc, vlkjucno lopovsko subvencijo za nakup, prvic v znani zgodovini clovestva se subvencionira bogatune za nakup luksuza.
Cestna taksa predstavlja zanemarljiv prihranek, velika večina prihranka je na račun goriva (it is not even close). Kljub temu je pošteno da se cestne takse ne plača glede na to da ta vozila veliko manj onesnažujejo in povzročajo veliko manj zdravstvene škode.
Cestna taksa ni namenjena temu, kar ti opisuješ.
Ravno tako uničuješ ceste z gumami in težo, nič manj kot ICE avto...
Nima veze za kaj je uradno namenjena, vse se steka v državni proračun. In če se za voznike dizlov letno jemlje iz proračuna 5000 € za zdravljenje bolezni in manjko BDP (podatki so preračunani iz podatkov študij), hkrati pa dajo 400 € povprečno v obliki trošarin in 150 € v obliki cestne takse, to pomeni da je država z enim voznikom dizla 4450 € v minusu. Voznik električnega avtomobila povzroča za par magnitud manj škode.
Zivljenska doba se je podaljsala za najmanj 10 let, tak da v nobenem primeru ne drzi to nabijanje o nekih izmisljenih bolezni, ki ne obstajajo.
Na cestah mamo folk ki placa 5-20e na 100km dajatev, placa cestno takso, ni prejel centa subvencij za nakup, tudi najbolj reven sloj prebivalstva. Mamo tudi parazite (vecinoma premozni javnosektorasi ter posiljevalci tipjovnic) ki ne bi placevali nic, ter vse racune obesili revezem na minimalc, vlkjucno lopovsko subvencijo za nakup, prvic v znani zgodovini clovestva se subvencionira bogatune za nakup luksuza.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
deco16 ::
Torej izkoristi ne se sam pizdit :) Eno so preračunali da se jim splača, eni pač ste preračunali da se vam ne in boste fural GTD do konca :)
DoleH2 ::
Folk brez avta nima kaj komentirat v teh debatah.
Tako je, Molnarju reči, kdor trdi da je povprečna poraba avtomobilov 4,2 litra tako kot on je jasno da še nikoli ni vozil avta.
Zivljenska doba se je podaljsala za najmanj 10 let, tak da v nobenem primeru ne drzi to nabijanje o nekih izmisljenih bolezni, ki ne obstajajo.
Seveda drži, logike ti manjka. Se je podaljašala za 10 let na račun boljše zdravstvene oskrbe, koliko pa bi se podaljšala če onesnaževanja ne bi bilo? Še precej več. In ni glavni problem življenska doba. Problem je da izpuhi naftnih avtomobilov povzročajo manjšanje inteligence in pomanjkanje energije, depresijo..znanstvene študije so jasne.
Air pollution causes huge reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
Na cestah mamo folk ki placa 5-20e na 100km dajatev,
Povprečna dajatev za osebni avtomobil je okrog 4 EUR na 100 km, kar ne zadostuje niti za 10 % pokritja škode ki jo povzročijo.
placa cestno takso
Okej še okrog 1 % plačane škode. Torej vozniki naftnih vozil plačate 11 % škode ki jo povzročite, ostalo pa plačamo davkoplačevalci, torej tudi tisti ki imajo električni avto ali avta sploh nimajo.
ni prejel centa subvencij za nakup, tudi najbolj reven sloj prebivalstva. Mamo tudi parazite (vecinoma premozni javnosektorasi ter posiljevalci tipjovnic) ki ne bi placevali nic, ter vse racune obesili revezem na minimalc, vlkjucno lopovsko subvencijo za nakup, prvic v znani zgodovini clovestva se subvencionira bogatune za nakup luksuza.
Vsako leto voznik naftega avtomobila pridela toliko škode kot znaša subvencija za električni avto. S tem da subvencija za električni avto se dobi samo enkrat, ne pa vsako leto..sploh pa kdo je rekel da lahko električni avto vozijo samo bogataši, rabljenega se dobi že za dobre 3 jurje.. tako da kdo je komu obešen, pravzaprav so vozniki naftnih vozil ubešeni na voznike električnih vozil (in na tiste ki avta sploh nimajo, pa morajo kljub temu z davki plačevati zdravstveno škodo ki jo avtomobili povzročijo).
I Bought an ELECTRIC CAR for $3,800
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
m0LN4r ::
20kkm = 3740kWh × future 0,3 = 1120eur + visja nabavna 20k vs. 30k avto, hudo ?
Ja ker v tvojem svetu ljudje z ICEji dirkajo, z EVji pa vozijo ekonomicno pocasno.
Tako je, Molnarju reči, kdor trdi da je povprečna poraba avtomobilov 4,2 litra tako kot on je jasno da še nikoli ni vozil avta.
Potem je se dokaj res, ker EV si kupijo ravno zaradi sparanja in je poraba nerealna.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DoleH2 ::
20kkm = 3740kWh × future 0,3 = 1120eur + visja nabavna 20k vs. 30k avto, hudo ?
Cena elektrike ni 0,3 EUR kot si ti upošteval, amapk je 0,05 EUR pri polnjenju čez noč v Sloveniji. 3740 kWh x0,05 EUR = 187 EUR
Nikoli se ne bo cena dvignila za 6x kot si upošteval. Tudi če se bi se lahko proti temu zavaruješ in še vedno tankaš po 2 centa na kWh, kar znese 3740 kWh x0,02 EUR = 75 EUR letnega stroška za gorivo za 20.000 km (=sončna elektrarna).
Ja ker v tvojem svetu ljudje z ICEji dirkajo, z EVji pa vozijo ekonomicno pocasno.
Ne. Pri obeh sem upošteval povprečno vožnjo. Pri ICEju sem upošteval porabo 5,4 litra, pri EVju pa porabo 18 kWh (toliko ima porabe tudi tvoja zgornja Tesla od katere si naredi screenshot).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
ginekk ::
Pa cene dizla bodo šle enkrat dol, tako kot so šle v preteklosti.
Cene dizla bodo na dolgi rok šle samo še gor, naiven si če verjameš nasprotno.
Zakaj bi šle, po kateri logiki?
A ni tako, da gremo zaradi eko agende načrtno stran od fosilcev in bo zato vedno manjše povpraševanje? Po tej isti logiki bo šla elektrika gor.
Isto trošarine, če je manj povpraševanja na fosilcih in se sorazmerno ustrezno veča popvpraševanje po elektriki, je za kritje davčnega izpada smiselno prelit te davke na elektriko.
A misliš da bo eko agenda nabila še dodatnih 300% davka na dizel?
m0LN4r ::
rabljenega se dobi že za dobre 3 jurjeAl pa mal boljse kolo in dezni plasc.
Cena elektrike ni 0,3 EUR kot si ti upošteval, amapk je 0,05 EUR pri polnjenju čez noč v Sloveniji. 3740 kWh x0,05 EUR = 187 EURTreba je gledati globalno, kot si rekel. To je cena elektrike v srednji Evropi, ker cena navzdol sigurno ne bo sla, ampak strmo navzgor, ker pac celice in vetrnice in transport le teh ni zastonj ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Tudi če se bi se lahko proti temu zavaruješ in še vedno tankaš po 2 centa na kWh, kar znese 3740 kWh x0,02 EUR = 75 EUR letnega stroška za gorivo za 20.000 km (=sončna elektrarna).Na dunaju ce filas te lahko stane tudi eno krajse polnenje 50 evrov.
Globalno sine, globalno. Globalno nihce ne fila celo zivljenje doma, tako kot v Berlinu le en majhen del prebivalstva zivi v hisi ali katerem koli drugem miljonskem evropskem mestu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DoleH2 ::
Pa cene dizla bodo šle enkrat dol, tako kot so šle v preteklosti.
Cene dizla bodo na dolgi rok šle samo še gor, naiven si če verjameš nasprotno.
Zakaj bi šle, po kateri logiki?
A ni tako, da gremo zaradi eko agende načrtno stran od fosilcev in bo zato vedno manjše povpraševanje? Po tej isti logiki bo šla elektrika gor.
Isto trošarine, če je manj povpraševanja na fosilcih in se sorazmerno ustrezno veča popvpraševanje po elektriki, je za kritje davčnega izpada smiselno prelit te davke na elektriko.
A misliš da bo eko agenda nabila še dodatnih 300% davka na dizel?
Po preprosti logiki da se bo poraba nafte kljub električnim avtomobilom povečala na račun drugih industrij ki porablajo nafto, kar poglej projekcije (če ne bi bilo električnih avtov bi se povečala še bolj). Torej že samo zaradi tega se bo cena povečala. Povečala se bo tudi ker je nafto čedalje težje črpati ker je je čedalje manj. Pred 50 leti so v črpalnje vložili samo eno petdesetino tiste energije ki jo nafta vsebuje. Dandanes je razmerje mnogo slabše, vložijo kar eno petino. Tudi to dela nafto čedalje dražjo. In še tretje, proizvajalci nafte bodo kmalu morali plačevati CO2 kupone kar bo še dodatno podražilo nafto.
Isto trošarine, če je manj povpraševanja na fosilcih in se sorazmerno ustrezno veča popvpraševanje po elektriki, je za kritje davčnega izpada smiselno prelit te davke na elektriko.
Ne, to ni smiselno zato ker električni avto povzroča veliko manj zdravstvene in BDP škode. Okej električni avto res ne plača 400 EUR trošarine kot jo povprečni naftni avto, vendar zato ne povzroči 5000 EUR zdravstvene in BDP škode v proračunu. Suma sumarum dražvo naftni avto stane precej več, KLJUB trošarini. In tudi če bi električni avto plačal enako trošarine kot naftni avto bi bil še vedno veliko cenejši za vožnjo.
The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 127775 (87840) | D3m |
» | Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20505 (14091) | BoredMarvin |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23609 (21492) | hojnikb |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24235 (22272) | bluefish |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28579 (24784) | RedDrake |