» »

Nakup prvega vozila in predlogi

Nakup prvega vozila in predlogi

«
1
2 3 4

Klajbas ::

Na kaj moram najbolj paziti pri nakupu prvega osebnega vozila nisem specialist glede avtojev in bi kaka informacija prisla prav

in imate kaksne predloge? cena bi naj bila do 10 000€

nekaj v stilu scirocco ali pa giulietta imam v mislih

hojnikb ::

Za kakšen namen kupuješ avto ? Dizl/bencinar, kilometrina?

Ker če nisi glih napaljen na videz (za kar kupiš ta dva predlagana avta) imaš v tem budgetu ze skor nov avto.
#brezpodpisa

Klajbas ::

Za nic posebnega prevoz do dela (50km dnevno) in za vikend kak izlet gledel dizl ali bencinar pa nisem glih siguren kaj je boljse vsi mi recejo da dizl naj vzamem samo ce delam daljse razdalje oz kilometrino

hocem pa da hitrost pri avtu

genesiss ::

Nov Dacia Sandero, z motorjem na benz+plin. To je najbolj racionalen nakup. Se eko kredit dobiš brez pologa in dober 1% obrestno mero.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: genesiss ()

hojnikb ::

Klajbas je izjavil:

Za nic posebnega prevoz do dela (50km dnevno) in za vikend kak izlet gledel dizl ali bencinar pa nisem glih siguren kaj je boljse vsi mi recejo da dizl naj vzamem samo ce delam daljse razdalje oz kilometrino

hocem pa da hitrost pri avtu

prva racionalna opcija, sploh ce mas namen financirat je zgoraj predlagani sandero. Z plinom in nekaj opreme bo malce cez 13 jurjov. Nov in te bk za vse, dokler je v garanciji. strosek na kilometer pa podobn dizlu, zaradi plina.

Druga opcja je pa poljuben nemski voz z 2.0 dizl in remapom. Svoh 200 konjev, odvisno od izvedbe. Recimo passat, 3er, C klass ali nizje golf, focus, itd.. Izbire je vec kot dovolj.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Fant hoče hitrost, vi mu pa predlagate dacio na plin? Ker je verjetno dacia sinonim za hitrost, verjetno, ane.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

zmaugy ::

genesiss je izjavil:

Nov Dacia Sandero, z motorjem na benz+plin. To je najbolj racionalen nakup. Se eko kredit dobiš brez pologa in dober 1% obrestno mero.

Ampak res, vedno se najde vsaj en s temi Daciami, FFS!
Samo da se še tisti s kitajskim MG jajcem pofočka...

OP: kako si pa kaj finančno (kar pomeni, če ti bo potem problem tekoče vzdrževanje)?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

IL_DIAVOLO ::

Dacia je tihi ubijalec. Kar nenadoma se počutiš kot penzionist.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Taip4n ::

zmaugy je izjavil:

Ampak res, vedno se najde vsaj en s temi Daciami, FFS!

No sej imaš tudi tiste, ki se najdejo s staro bavarsko trojico in obvezno z okoli 300k prevoženimi.

HotBurek ::

Evo me!

Najbolj moraš pazit na to, da ima avto ročni menjalnik, ročno na zajlo, zadnji pogon, ter da zgleda lepo, prezentabilno.

Tako boš ohranil trenutne prijatelje, dobil nove, dobro počutje bo šlo gor, ženske bodo same klicale, da jih zapelješ. Če ti je to pomembno, potem look no further:

BMW 323Ci E46, 170 konjev, 88k prevoženih, prvi lastnik...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Utk ::

Ajde, kdo bo prvi, prilepil bmwja z 250,000 km in 200 konji.

Edit: hotburek mi je misli prebral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Taip4n je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ampak res, vedno se najde vsaj en s temi Daciami, FFS!

No sej imaš tudi tiste, ki se najdejo s staro bavarsko trojico in obvezno z okoli 300k prevoženimi.

Ampak očitno je, da si človek hoče nabavit avto, ki ni videt kot zetor za starga fotra, tako da neke penzionistične Dacie mu pa res ni treba predlagat.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Taip4n ::

HotBurek je izjavil:

Evo me!

Najbolj moraš pazit na to, da ima avto ročni menjalnik, ročno na zajlo, zadnji pogon, ter da zgleda lepo, prezentabilno.

Tako boš ohranil trenutne prijatelje, dobil nove, dobro počutje bo šlo gor, ženske bodo same klicale, da jih zapelješ. Če ti je to pomembno, potem look no further:

BMW 323Ci E46, 170 konjev, 88k prevoženih, prvi lastnik...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...


Prvi lastnik in 88k. Zici pa kot, da bi imel še cca 200k podlage :D haha best buy :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Taip4n ()

shadeX ::

Ne se hecat. Najmanj 350k. Tole je že zgonjena kanta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

FXMagic ::

Nema veze... je pa BMW, pa četudi je celo Dacia lepša kot ta jajca od bmw-ja. Ko ključe fukneš na mizo se ne vidi da dejansko voziš 20 let stara jajca z prevrtenimi kilometri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FXMagic ()

genesiss ::

 ne vem kaj fali novi daciji. Men ne zgleda za penzice

ne vem kaj fali novi daciji. Men ne zgleda za penzice



 not bad

not bad



Aja, se 15% popusta dobiš na Petrolu za 2000l plina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: genesiss ()

WizzardOfOZ ::

Pri hitrosti se ji hitrosti. OP je napisal, da si želi hitrosti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

genesiss ::

Aja, to sem spregledal, ker je dodal čez 2 posta.

Kekokekič ::

Scirocco ni ravno preveč praktičen avto. Ga je imel en kolega in nima lih velik prostora za tiste, ki sedijo zadaj + prtlažnjik je majhn. Nevem kako je pri Alfi okrog prostora, so pa Alfe tud po kvaliteti slabše (Nekater motorji, malo preveri).

Scirocco bencinar ma 1.4 motor, istiga kot golf, ki ga imam js. Moj predlog: RUN. Ne kupovat tega. Sploh ne verzij z 140 in 160 konji. Tista s 120 je še nekak okj.

Drugač, če bi rad neki hitrga in kokr tok praktičnega glej golf-e GTI in/ali GTD. Lahko tud kako octavio VRS. To so vse rakete z dost prostora.

Drugač pa vsak avto z 150+konji bo dost hitr (če daš čiperat še tok bolj) in ne rabiš kupvat ravno športnih avtov. Pr športnih avtih je itak večja šasna, da kupiš neki zgonjenga in boš samo šravfu pol..

Update: Za čist vsak avto 150km ne bo dovolj. Stupid I am...V mislih sem mev, če kupiš neki v rangu golfa in/ali passata bi ti mogl 150 bit dovolj..

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Speljite se nekam z daciam. Clovek išče nekaj, kar je hitro in športno.

HotBurek ::

Predstavljaj si sedaj, da res kupiš 6 cilindorv, zadnji pogon, 170 konjev, ročni menjalnik, srebrn kupe, Be eM We. Lepo pripelješ v slovenijo, zrihtaš vse papirje in imaš za dodatnega jurija na naših tablicah.

Avto je lep, prezentabilen, ohranjen. Nudi kvalitetno vožnjo, skozi ovinke pokaže za kaj se sploh gre. Pozimi, tistih par dni snega, ko mnogi drugi vozijo front antrib z gumb-ročno, je pri tebi vedno zabava, nove dogodivščine in zadovoljni prijatelji.

Potem lepega dne pripelješ pred picerijo. Greš lepo na teraso, lepo vreme, se vsedeš za mizo in položiš gor debelo črno usnjeno denarnico, polno petrol računov in položnic, zraven pa ključ od tvojega BMW E46 kupe. Tvoj avto je, poleg dacie na eni strani in dacie na drugi strani, jasno viden iz terase in vsi so videli, kdo se je z njim pripeljal. To pomaga, če ključi oz. BMW obesek na mizi ni dovolj jasno položen ali če kdo spregleda.

Za sosednjo mizo pa Taip4n, Utk, shadeX in FXMagic.


Vidiš, zato se splača kupit dober, ohranjen, uravnotežen BMW. Da narediš statement. Predvsem zase, ker veš, da delaš prav.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

hojnikb ::

da kupis e46, sploh PFL, kot dailya, mors bit posebne vrste idiota. Da bi tale E46 bla vredna skor 10 jurjov, bi mogla bit vsaj 330Ci z mtech paketom. Ne pa uboga 323i.
Na koncu dneva lahko na performance 323i prides z 320d za jurja in remapom. Z M47TU izvedbo se celo nevarno priblizas 325i (z remapom jasno).
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

darkolord ::

HotBurek je izjavil:

Predstavljaj si sedaj, da res kupiš 6 cilindorv, zadnji pogon, 170 konjev, ročni menjalnik, srebrn kupe, Be eM We. Lepo pripelješ v slovenijo, zrihtaš vse papirje in imaš za dodatnega jurija na naših tablicah.

Avto je lep, prezentabilen, ohranjen. Nudi kvalitetno vožnjo, skozi ovinke pokaže za kaj se sploh gre. Pozimi, tistih par dni snega, ko mnogi drugi vozijo front antrib z gumb-ročno, je pri tebi vedno zabava, nove dogodivščine in zadovoljni prijatelji.

Potem lepega dne pripelješ pred picerijo. Greš lepo na teraso, lepo vreme, se vsedeš za mizo in položiš gor debelo črno usnjeno denarnico, polno petrol računov in položnic, zraven pa ključ od tvojega BMW E46 kupe. Tvoj avto je, poleg dacie na eni strani in dacie na drugi strani, jasno viden iz terase in vsi so videli, kdo se je z njim pripeljal. To pomaga, če ključi oz. BMW obesek na mizi ni dovolj jasno položen ali če kdo spregleda.

Za sosednjo mizo pa Taip4n, Utk, shadeX in FXMagic.


Vidiš, zato se splača kupit dober, ohranjen, uravnotežen BMW. Da narediš statement. Predvsem zase, ker veš, da delaš prav.
Skratka, čisto tapravi čapac.

__Devil__ ::

Po mojem mnenju bi ti bil najboljši Golf 5 GTI, dobiš že dobre za tvoj budget. Imajo okrog 200 konjev, nekateri celo čipirani in predelani na 300. Je pa res, da imam sam Golf 5 1.9tdi 90hp. Sem fan golfov. Odloči se sam. Poraba pa je tudi majhna, 5-6L ob normalni vožnji. Pa še zgledajo zelo lepo. Sporoči kako si se odločil.

Utk ::

Za sosednjo mizo pa Taip4n, Utk, shadeX in FXMagic.

...zbirajo denar za tega reveža.

Vidiš, zato se splača kupit dober, ohranjen, uravnotežen BMW. Da narediš statement. Predvsem zase, ker veš, da delaš prav.

Si pa smešen. Če misliš, da z 20 let starim bmwjem res voziš bmwja. To je včasih bil bmw, danes pa več. Danes je samo rabljena kripa. Če bi bil vsaj oldtimer, pa ni niti to.

Pozabil si še napisat kako se pride s takim bmwjem na črpalko in natanka za 10 evrov.

V resnici je vsak avto, razen ekstremnih primerov, dovolj hiter za prvi avto. Moj prvi je imel 60 konjev, potem je to eksponentno rastlo, ampak z vsakim naslednjim sem se vozil počasneje. Če bi imel takrat 180 konjev namesto 60, vprašanje kaj bi blo. Tudi z enim, ki je imel 45, se je dalo hitro pelat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Ben Dover ::

mr_chai ::

dild0idis ::

Utk je izjavil:


V resnici je vsak avto, razen ekstremnih primerov, dovolj hiter za prvi avto. Moj prvi je imel 60 konjev, potem je to eksponentno rastlo, ampak z vsakim naslednjim sem se vozil počasneje. Če bi imel takrat 180 konjev namesto 60, vprašanje kaj bi blo. Tudi z enim, ki je imel 45, se je dalo hitro pelat.


True in tudi vsak avto, razen ekstremnih primerov, dovolj počasen za prvi avto.

Odvisno je samo kako težko nogo imaš.

Tudi 360 konjev se da brez problema počasi vozit.

ps: Predlog, kar ti denarnica dopušča, pa zavedaj se, da je avto v večini primeri izguba denarja in ne pozabi na servise, registracijo itd.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Zgodovina sprememb…

ivan01 ::

Če si želiš hitrosti, lahko pogledaš tudi za kakšnim meganom RS-om.
Npr. megane III RS: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... Ima moči (kakor tudi navora) več kot zadovoljivih vrenosti. ;)
Je pa malo nad zastavljen budget -> 11k€. Lahko tudi kakšnen megane II RS. Ti se pa prodajajo kar lepo pod 10k€.

Se pa prav tako pridružujem, prej, nekaj podanim predlogom glede Golfa 5 ali 6 GTI. Ti so kar dokaj dobra opcija.

Kakor je predhodnik povedal, je pa nato potrebno še biti zmeraj pripravljen na morebitne servise, kakšna popravila in seveda vsakoletne stroške registracije.
Rezervni deli teh (bolj športnih) vozil so v povprečju 15-30% dražji, kakor pri osnovnih oz. standardnih modelih.

rejven ::

Zmeri ne fascinira folk ki ma budget 10k pa bi mel "športni" avto, ker za tak denar dobiš kvečem prežvečena jajca.
Za 10k budgeta kupuješ racionalno, da stvar dela ne pa nikol ne veš kaj bo. Enostavno si ne moreš privoščiti (kar je očitno z budgetom 10k) nekih hudih problemov/nepredvidenih stroškov, da na koncu ugotoviš, da bi bilo boljše dat 20k. Po možnosti pa še gume zlizat do konca ker ni par sto € za nove...
Ampak pelješ se pa pelješ, čist drugač k v nešportni varianti pa čeprav je generacijo novejši s pol manj km, pa špagete vsak dan?

Utk ::

Da se s starim bmwjem "pelješ" lahko misli samo nekdo, ki se še nikoli ni peljal niti z novo dacio, kaj šele čim drugim. Takim kantam je vsem treba zamenjat vse na podvozju, in tega ni malo, amortizerje, neredko še kakšno volansko letev, pa sklopko, olje v menjalniku, zavore, itd. Ko je vse to "kot novo", se lahko reče, da se avto vsaj približno pelje. Ampak tako avte vzdržujejo samo ljubitelji, ne pa da je kar vsak random bmw iz oglasa tak. Morda je 1% takšnih.

WizzardOfOZ ::

Mene fascinira to, če ima 10k, da potem 11k za avto, potem si sposodi še za registracijo in ko ugotovi, da je jajca kupil in da rabijo en orenk servis, še 2 jurja v avto vrže, gume za avto kupi pa nalite v obiju ali bauhausu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

rejven ::

Mi razlaga enkrat vratar k je mel nekega pasata dizla tM pomoje vsaj 10 let starega, da mu je turbina šla, pa da bo kr novega uvodu, pa pride z 9.5 let starim pasatom (Benz)...
Pol pa razlaga, da gume čeprav so zimske bodo še za dve leti, in kako se je navadu fajn vozit v mal boljšem avtu in ne more kake dacie kupit, ali pa Kie (sam mam ceeda sw ta zadn model avtomatik z vso opremo...)Za starega ni mel za popravilo za "novega" je pa lizing dubu. Car res.

vonStokovsky ::

OP je podal dokaj malo informacij. Glede na rečeno ti predlagam, da si pogledaš avte B, C in D segmenta do cca. 8000 EUR. Preostanek rezerviraj za prvi servis, ki bo verjetno obsežnejši od naslednjih. Glej, da ma nad 100 konjev na tono in raje bencinar. Pri tvoji kilometrini pride v poštev tudi dizel. Oceno zanesljivosti posameznih avtov si poglej na spletni strani avtonasveti ali drugih tujih straneh.
100 HP/tono ni rapidno, vendar več kot dovolj za naše omejitve. Načeloma bolj kot je švoh avto, bolj ga preganjaš, večji je užitek.
Viva la Vida

Zgodovina sprememb…

Taip4n ::

OP itak trolla. Je samo še ena troll tema o nakupu avtomobila, kot že n drugih.

TheBlueOne ::

__Devil__ ::

Za servis je treba sigurno gledat naprej in našparat tudi za registracijo. Torej povprečno 1-2k, odvisno od stanja avta in kaj se lahko v prihodnosti pokvari ali uniči, lahko so tudi kakšne vizualne stvari v notranjosti, ki se pojavijo komaj ob daljši uporabi avta. Fajn je gledat porabo po mojem mnenju, torej ~5-6L /100km, ker če ti avto pije 10L/100km in delaš dnevno 50km, plačaš 10€ za 2 dni vožnje, meni se zdi to drago :D. Če delaš kratke relacije in hočeš samo hitrost "se splača", da fajn potegne tisti kratki kos. Navor/konji motorja so tudi pomembni, ker za iste pospeške rabiš manj gnat mašino kot pri manj močnem avtu in tako mašina manj trpi dolgoročno.

Ta mini cooper je kar zanimiv in majhen avto (mi je všeč), nisan je tudi raketa (ni mi všeč, a od not je športen in cene rastejo), sicer ne kupujem avta, samo podajam mnenje, me pa zelo zanima kak je občutek vožnje z 300 konji :D. Je pa res, da je boljše začeti z manj močnim avtom in potem greš višje, ker ko si starejši dozoriš in voziš počasneje ter bolj ceniš moč motorja in ga pametno ter varno uporabljaš. Še vedno je treba gledat varnost sebe in drugih na cesti. Tudi 60KM gre lahko hitro =). Kakšen Golf (5,6,7) ponuja veliko, recimo 140-170km modeli so že dostopni za tako ceno. Če bi imel dovolj veliko garažo bi vzel karavana, nevem zakaj je miljon karavanov in so cenejši od navadnih hatchback verzij =)

feryz ::

Kakšna beda mora biti, ko zadnje evre obračaš in si na koncu z nakupom štrik natakneš okrog vratu.
Ker z nakupom "nekaj športnega" za deset jurjev, si ga zagotovo.

WizzardOfOZ ::

__Devil__ je izjavil:

Fajn je gledat porabo po mojem mnenju, torej ~5-6L /100km, ker če ti avto pije 10L/100km in delaš dnevno 50km, plačaš 10EUR za 2 dni vožnje, meni se zdi to drago :D.


Poraba 5 do 6 litrov s športnim avtom, kjer OP hoče hitrost? Mislim, da je to bolj ko ne nemogoče. Ne moreš s športnim avtom imeti take porabe, če bi rad vozil hitro. Konji rabijo gorivo. (Tisti, ki trdi, da s športnim avtom vozi hitro in ima porabo med 5 in 6 litri, debelo laže, al pa ne razume poante kaj je "hitra" vožnja (110km/h po avtocesti to ni)).
Tam je potem poraba prej 14 ali 15 litrov. To pa pomeni recimo 14 x 1.4EUR (100 oktanc je 1.4EUR, ker tankaš 100 oktanca v športen avto). To pomeni okoli 20EUR na 100km.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Likalnik ::

__Devil__ je izjavil:

Za servis je treba sigurno gledat naprej in našparat tudi za registracijo. Torej povprečno 1-2k, odvisno od stanja avta in kaj se lahko v prihodnosti pokvari ali uniči, lahko so tudi kakšne vizualne stvari v notranjosti, ki se pojavijo komaj ob daljši uporabi avta. Fajn je gledat porabo po mojem mnenju, torej ~5-6L /100km, ker če ti avto pije 10L/100km in delaš dnevno 50km, plačaš 10€ za 2 dni vožnje, meni se zdi to drago :D. Če delaš kratke relacije in hočeš samo hitrost "se splača", da fajn potegne tisti kratki kos. Navor/konji motorja so tudi pomembni, ker za iste pospeške rabiš manj gnat mašino kot pri manj močnem avtu in tako mašina manj trpi dolgoročno.

Ta mini cooper je kar zanimiv in majhen avto (mi je všeč), nisan je tudi raketa (ni mi všeč, a od not je športen in cene rastejo), sicer ne kupujem avta, samo podajam mnenje, me pa zelo zanima kak je občutek vožnje z 300 konji :D. Je pa res, da je boljše začeti z manj močnim avtom in potem greš višje, ker ko si starejši dozoriš in voziš počasneje ter bolj ceniš moč motorja in ga pametno ter varno uporabljaš. Še vedno je treba gledat varnost sebe in drugih na cesti. Tudi 60KM gre lahko hitro =). Kakšen Golf (5,6,7) ponuja veliko, recimo 140-170km modeli so že dostopni za tako ceno. Če bi imel dovolj veliko garažo bi vzel karavana, nevem zakaj je miljon karavanov in so cenejši od navadnih hatchback verzij =)



tudi jaz sem mnenja, da je za začetnike avto do 100konjskimi močmi max (to bi lahko tudi v zakonili...mladi voznik max 100konjov)...ker se velikokrat naredi (poznam primere, ko so si kupili BMW 200 konjov...in ni preživel)

Tudi pri sebi sem opazil...če pomislim na ta leta, ko sem izpit naredil...sem imel od staršev avto do 100 konjov in sem dirkal pač z njim kolikor se je dalo...si ne predstavljam kaj bi bilo, če bi imel avto 200+ konjov...ali bi bil še živ.
Sedaj z leti...imam močnejši avto...ampak tudi vožnja je umirjena...lokalne ceste so vedno po omejitvah...kar pač za dobrih 10 let nazaj ne bi moral rečt.

TheBlueOne ::

WizzardOfOZ je izjavil:



Poraba 5 do 6 litrov s športnim avtom, kjer OP hoče hitrost? Mislim, da je to bolj ko ne nemogoče. Ne moreš s športnim avtom imeti take porabe, če bi rad vozil hitro. Konji rabijo gorivo. (Tisti, ki trdi, da s športnim avtom vozi hitro in ima porabo med 5 in 6 litri, debelo laže, al pa ne razume poante kaj je "hitra" vožnja (110km/h po avtocesti to ni)).


Pa saj ge na nonstop vozis kakor, da si na stezi. To delas max nekaj dni, potem pa si brez izpita. Tu pa tam malo "potegnes" ali pa si malo bolj dinamicen na kaksni lepi ovinkasti cesti.

Recimo Mini Cooper je meni pil ca. 7l/100km, njej pa bolj 6l/100km. Ce si ga tiscal je sel kot gocard raketa. Sploh pa poraba tu ne bi bila noben problem, ker so glavni strosek na koncu bila popravila. :D Tako, da ce imas relativno novega ali pa sreco sploh ni tako slabo.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Malo km, kar pomeni, da ima se kaksne 100.000km do totalke motorja, kar je veliko veliko veselja za mali denar. Dobi ga verjetno za 5kEUR, ostane mu se za dva obnovljena motorja. :D Samo ne ga pozabit prodat pri ca. 160.000km.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

Pa saj ge na nonstop vozis kakor, da si na stezi. To delas max nekaj dni, potem pa si brez izpita. Tu pa tam malo "potegnes" ali pa si malo bolj dinamicen na kaksni lepi ovinkasti cesti.

Recimo Mini Cooper je meni pil ca. 7l/100km, njej pa bolj 6l/100km. Ce si ga tiscal je sel kot gocard raketa. Sploh pa poraba tu ne bi bila noben problem, ker so glavni strosek na koncu bila popravila. :D


7 litrov?
To potem ni ravno hitra vožnja. Je samo dinamična vožnja, pa občasno ga mal stisneš, čez par ovinkov in potem spet dinamično naprej. Daleč od norenja in visokih hitrosti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

TheBlueOne ::

WizzardOfOZ je izjavil:



7 litrov?
To potem ni ravno hitra vožnja. Je samo dinamična vožnja, pa občasno ga mal stisneš, čez par ovinkov in potem spet dinamično naprej. Daleč od norenja in visokih hitrosti.


Ne mores divjati na javnih cestah. Tudi tisti, ki imamo hitre avte tega ne pocnemo. Pac malo preplacas pri zavarovanju in servisih, pri dnevni uporabi je minimalno razlike pri porabi, pri ca. 150kmh pa znajo biti bolj ekonomicni kot podhranjeni jajci.

Pri teh avtih je tudi, ce uporabljas bolj malo potenciala, dosti bolj fina voznja kot podhranjene jajce.

Jaz ce bi bil OP in imel budget 10kEUR bi se zapiknil v takega Cooper S, ce bi porabil samo polovico budgeta. Samo morda je malo trd, ce zivi v kaksnem kraju z ekstra slabimi cestami.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Najboljša opcija, če imaš 10k je nekako tako:
- avto za 5k,
- servis 2k,
- registracija in zavarovanje 1k,
- nove najboljše gume 1k in
- 1k rezerve, če še karkoli dodatnega crkne.

Tak avto bo nekaj časa delal. Problem je pa ker ni neke velike izbire pri tej ceni.

Osebno bi pa naredil čisto drugače, če bi bil mulc. 1.6 imprezo z 90 konji, mašino ven in 2.5 mašino notri s 180 konji, pa nove amortizerje in gume. Maš vse rešeno. Avto ima
dovolj konjenice, ma 4x4 pogon, da tudi pozimi ni problemov in dost lahek je da teh 180 konjev pride do izraza.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

TheBlueOne ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Najboljša opcija, če imaš 10k je nekako tako:
- avto za 5k,
- servis 2k,
- registracija in zavarovanje 1k,
- nove najboljše gume 1k in
- 1k rezerve, če še karkoli dodatnega crkne.


Zakaj toliko? Recimo pri tem, ki bi se svetil meni:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Verjetno ga odpeljes za blizu 5kEUR. Servis je poceni, ce ne menjas ketne. Ampak tudi menjava ketne je tam ca. 400EUR ampak pride pri ca. 160.000km.

Tako da servis 150EUR
Reg+Zavarovanje 600EUR+-
Nove Gume jaz sem menda nazadnje imel Michelin Pilot Sport za ca. 130EUR po gumi, je pa nekaj let nazaj.

Imas 4.5kEUR rezerve ampak ker ima avto malo KM verjetno ne bo problem. Cez 100.000km nujno prodati. Drugace stane obnovljen motor 2400EUR.

Zgodovina sprememb…

zztop ::

Glede na to, da se OP več ne javi, dajte svetovat tudi meni za prvi avto.

Budget: ~3k €, če je dobra ponudba tudi tam do 4k, ampak to samo v skrajnem primeru

Želje glede avta:
- večji prostor za možnost normalnega prevažanja večjega števila inštrumentov, nekajx letno opreme za kampiranje

Glede znamk, modela, barve, letnika, moči nimam preferenc, važno je samo, da bo laufal bp kakšni 2 leti.
Avto se ne bo uporabljal vsakodnevno, tako da kilometrov ne bom delal zelo veliko.
Izberi raje izgubo kot umazan dobiček:
zakaj prva boli enkrat, druga zmeraj.
~Hilon

darkolord ::

Berlingo

WizzardOfOZ ::

al pa tastar kangoo z 1.4 motorjem. servisiranje je ugodno, crkujejo pa tudi ne prav dosri.

TheBlueOne je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Najboljša opcija, če imaš 10k je nekako tako:
- avto za 5k,
- servis 2k,
- registracija in zavarovanje 1k,
- nove najboljše gume 1k in
- 1k rezerve, če še karkoli dodatnega crkne.


Zakaj toliko? Recimo pri tem, ki bi se svetil meni:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Verjetno ga odpeljes za blizu 5kEUR. Servis je poceni, ce ne menjas ketne. Ampak tudi menjava ketne je tam ca. 400EUR ampak pride pri ca. 160.000km.

Tako da servis 150EUR
Reg+Zavarovanje 600EUR+-
Nove Gume jaz sem menda nazadnje imel Michelin Pilot Sport za ca. 130EUR po gumi, je pa nekaj let nazaj.

Imas 4.5kEUR rezerve ampak ker ima avto malo KM verjetno ne bo problem. Cez 100.000km nujno prodati. Drugace stane obnovljen motor 2400EUR.


s temi avti so bili kr problemi z motorji. vsaj ene 3 poznam, ki so delal generalko na cooperju. pa ni bila poceni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

WizzardOfOZ je izjavil:



s temi avti so bili kr problemi z motorji. vsaj ene 3 poznam, ki so delal generalko na cooperju. pa ni bila poceni.


Ja, sem med njimi, zato pa pravim, da ima ca. 100.000km v dobrem. Problemi se zacnjejo tam pri ca. 160.000km. No pri nasem je menda bilo 175.000km. Obnovljen motor pa stane 2400€.

WizzardOfOZ ::

Vprašanje koliko so mu kilometre prevrteli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18122505 (14087) d_DJ
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14440134 (35916) Mufasa
»

Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46693320 (77463) AapocalypseE
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22766719 (58714) MAFIA

Več podobnih tem