Forum » Na cesti » Novi bencin - E10
Novi bencin - E10

forplan ::
Ravno berem novico da bo zahtevan bencin E10 v drugi polovici leta.
Novica
Je že kdo naletu na ta bencin na naših črpalkah? Mnenje?
Imam namreč tudi enega bencinskega old-timerja 30+ in me zanima kako bo.
Novica
Je že kdo naletu na ta bencin na naših črpalkah? Mnenje?
Imam namreč tudi enega bencinskega old-timerja 30+ in me zanima kako bo.
da se strinjam

iloveboobz ::
Velik etanola v bencinu je recept za uničene gumi cevke in vse kar je takšnega, sploh za frgazer :)

pegasus ::
V knjižici moje 2006 impreze lepo piše, da je E10 dobrodošel. Preverite, kaj piše v vaših, preden tankate. Meni je to edino gorivo, ki ga tankam že 5 let, brez težav.

starfotr ::
Dodajanje teh zadev k gorivu je neumnost, ki se jo gremo. To je ekofašizem.
Isto kot RoHS in podobni nesmisli, ki nam grenijo lajf brez potrebe.
Isto kot RoHS in podobni nesmisli, ki nam grenijo lajf brez potrebe.

pegasus ::
Globalni terorizem je bilo dodajanje svinca v bencin, posledice se na žalost vidijo še danes, v obliki mentalnega stanja populacije...

svecka ::
Sem tankal razna bio goriva z primesi etanola na nemskih bencinskih in je bla razlika očitna...semnaredil vsaj 100km manj na starem bencinarju ko sem delal roadtrip. Dobr nas nategujejo

pegasus ::
Razloži mi, kako je etanol neumnost.
In razloži mi, kako to, da v tem primeru "vse nemško je najboljše" ne deluje: ta benz je povsod v nemčiji že kar nekaj časa. Še BMW je 2011 rekel, da je E10 kul. Balkancem pa to zdaj nenadoma ne diši? *confused*
Tudi sam sem testiral prevožene razdalje po autobahnih in razlike nisem opazil.
In razloži mi, kako to, da v tem primeru "vse nemško je najboljše" ne deluje: ta benz je povsod v nemčiji že kar nekaj časa. Še BMW je 2011 rekel, da je E10 kul. Balkancem pa to zdaj nenadoma ne diši? *confused*
Tudi sam sem testiral prevožene razdalje po autobahnih in razlike nisem opazil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()

SasoS ::
Razloži mi, kako je etanol neumnost.
En problem je verjetno da se za pridobivanje bioetanola pač prenese vplive na okolje drugam - več kmetijskih površin, izsekavanje gozda, obremenjevanje okolja z gnojili, manj površin za hrano in posledično višje cene le te. Dediciranje ogromnih površin kmetijskih zemljišč za oljno repico (ali karkoli se rabi za to) zato da narediš nek offset CO2 v zraku, kao, je pač do neke mere neumnost.

ginekk ::
Super ta E10. Škoda ker se nikjer ne dobi E85, ker to pri bencinarjih zlahka pomeni večjo moč zaradi kasnejšega samovžiga (večje odpornosti na klenkanje). True tunerji imajo radi E85, za ostale ostane dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()

Miki N ::
Je pa zanimivo, da EU po biodizel maniji zgodnjih 2000 še vztraja pri tej "eko" zgodbi, čeprav v okrnjeni obliki. Celo pri nas recimo v Prekmurju ipd imamo "spomenike" v obliki praznih rezervoarjev silosov ipd.
Že tako ali tako toliko spremenljivk v enačbi kmetijstva kot proizvajalca energije ne gre skupaj - da o "okoljevarstveni" matematiki 10% etanola v gorivu sploh ne govorimo. Poleg tega, v času, ko se v splošnem pričakuje višje cene hrane je "pridelava goriva na polju".... mogoče ne najboljša promocija ekologije. Saj vem, da gre za ločene stvari, samo tako bo izpadlo.
Že tako ali tako toliko spremenljivk v enačbi kmetijstva kot proizvajalca energije ne gre skupaj - da o "okoljevarstveni" matematiki 10% etanola v gorivu sploh ne govorimo. Poleg tega, v času, ko se v splošnem pričakuje višje cene hrane je "pridelava goriva na polju".... mogoče ne najboljša promocija ekologije. Saj vem, da gre za ločene stvari, samo tako bo izpadlo.

pegasus ::
Na hitro ne najdem konkretnih podatkov o viru etanola v tej mešanici, sem pa našel e10info.eu propagandni sajt na to temo, ki tudi vsebuje nekaj zanimivih podatkov, recimo to da Bolgarija in Romunija 100% vozijo na E10. Lahko kdo od tam to potrdi?

GenZNPC ::
Razloži mi, kako je etanol neumnost.Nur knapp 14 Prozent aller Kunden, die einen Benziner fahren, entschieden sich 2019 für Super E10 – trotz des Preisvorteils von vier bis fünf Cent pro Liter
In razloži mi, kako to, da v tem primeru "vse nemško je najboljše" ne deluje: ta benz je povsod v nemčiji že kar nekaj časa. Še BMW je 2011 rekel, da je E10 kul. Balkancem pa to zdaj nenadoma ne diši? *confused*
Tudi sam sem testiral prevožene razdalje po autobahnih in razlike nisem opazil.
- majo majo, samo nihce ga ne tanka, tist 14% ki pa tanka, pa poslikam enkrat bele kombije in poljske tablice
skibidi

GenZNPC ::
E10 se ne splaca, niti na dolgi rok. Motorji prebavijo, ampak kako prebavijo, v nizjih obratih je neprimerljivo, pri hladnem motorju tudi, pozimi so razlike se najvecje.
Enkrat sem tankal E10, da vidim ajde, poln tank. Isto normalen dizel. Pri bencinarju glede moci nisem opazil razlike, opazil sem pa, da je po tistem enem tanku bil auspuh crn, tako crn, kot po 10 tankih E5, pa v sport mode definitivno manj odzivnosti. In te dodatne saje se potem nabirajo v olju in se marsikje.
Pri dizlu pa je razlika vecja, hladneje kot je, vecja je razlika, mogoce zato ker ima motor manj kot 100KM, ampak ko pridem ven iz crpalke je en malce visji nadvoz pa grem prakticno vedno ven iz kroznega, tretja in gor. Razliko opazis takoj, kot da rabis ca. 200obratov vec, za isto moc. Z Ultimate dizlo grem v ta vzpon brez problema v tretji z 1200 obrati, z normalnim dizlom pa rabis ca. 1400 obratov za isti efekt.
Cez ca. 2 mesca menjam olje in tankam izkljucno ultimate, ampak ze sedaj vidim, da je olje bolj cisto oz. ni tako "crno"
V porabi neke razlike ni. Pri E5 sem porabil celo malce vec, kot pri E10, ker na koncu pride ven vec moci.
- Pise pa tudi v navodilih novega Tiguana R, da se polna zmogljivost in ucinkovitost doseze le z E5 Super Plus. Le zakaj.
Enkrat sem tankal E10, da vidim ajde, poln tank. Isto normalen dizel. Pri bencinarju glede moci nisem opazil razlike, opazil sem pa, da je po tistem enem tanku bil auspuh crn, tako crn, kot po 10 tankih E5, pa v sport mode definitivno manj odzivnosti. In te dodatne saje se potem nabirajo v olju in se marsikje.
Pri dizlu pa je razlika vecja, hladneje kot je, vecja je razlika, mogoce zato ker ima motor manj kot 100KM, ampak ko pridem ven iz crpalke je en malce visji nadvoz pa grem prakticno vedno ven iz kroznega, tretja in gor. Razliko opazis takoj, kot da rabis ca. 200obratov vec, za isto moc. Z Ultimate dizlo grem v ta vzpon brez problema v tretji z 1200 obrati, z normalnim dizlom pa rabis ca. 1400 obratov za isti efekt.
Cez ca. 2 mesca menjam olje in tankam izkljucno ultimate, ampak ze sedaj vidim, da je olje bolj cisto oz. ni tako "crno"
V porabi neke razlike ni. Pri E5 sem porabil celo malce vec, kot pri E10, ker na koncu pride ven vec moci.
- Pise pa tudi v navodilih novega Tiguana R, da se polna zmogljivost in ucinkovitost doseze le z E5 Super Plus. Le zakaj.
skibidi

stara mama ::
Že tako ali tako toliko spremenljivk v enačbi kmetijstva kot proizvajalca energije ne gre skupaj - da o "okoljevarstveni" matematiki 10% etanola v gorivu sploh ne govorimo. Poleg tega, v času, ko se v splošnem pričakuje višje cene hrane je "pridelava goriva na polju".... mogoče ne najboljša promocija ekologije. Saj vem, da gre za ločene stvari, samo tako bo izpadlo.
Če bi bil bolj na tekočem s cenami pridelkov, bi vedel za so občasno bile poljščine tako nesramno poceni, da se je marsikdaj bolj splačalo v peči kurit koruzo, kot pa drva, sploh pa kurilno olje/plin.
Tako da to nategovanje --surovine so predrage zato morajo cene hrane gor-- je prav tako neumno kot kampanje --na naših policah je samo slovenska hrana--
A ni čudno, da prihaja od istih členov v verigi? Tistih, katerim na dnevni ravni znosite največ denarja :)
Vprašajte kateregakoli poljedelca, če so napovedane podražitve res upravičene.

Jazon ::
E10 se ne splaca, niti na dolgi rok. Motorji prebavijo, ampak kako prebavijo, v nizjih obratih je neprimerljivo, pri hladnem motorju tudi, pozimi so razlike se najvecje.
Enkrat sem tankal E10, da vidim ajde, poln tank. Isto normalen dizel. Pri bencinarju glede moci nisem opazil razlike, opazil sem pa, da je po tistem enem tanku bil auspuh crn, tako crn, kot po 10 tankih E5, pa v sport mode definitivno manj odzivnosti. In te dodatne saje se potem nabirajo v olju in se marsikje.
Pri dizlu pa je razlika vecja, hladneje kot je, vecja je razlika, mogoce zato ker ima motor manj kot 100KM, ampak ko pridem ven iz crpalke je en malce visji nadvoz pa grem prakticno vedno ven iz kroznega, tretja in gor. Razliko opazis takoj, kot da rabis ca. 200obratov vec, za isto moc. Z Ultimate dizlo grem v ta vzpon brez problema v tretji z 1200 obrati, z normalnim dizlom pa rabis ca. 1400 obratov za isti efekt.
Cez ca. 2 mesca menjam olje in tankam izkljucno ultimate, ampak ze sedaj vidim, da je olje bolj cisto oz. ni tako "crno"
V porabi neke razlike ni. Pri E5 sem porabil celo malce vec, kot pri E10, ker na koncu pride ven vec moci.
- Pise pa tudi v navodilih novega Tiguana R, da se polna zmogljivost in ucinkovitost doseze le z E5 Super Plus. Le zakaj.
m0LN4r a nimaš več korejca?
V teoriji E10 ni tako nedolžen:
E10 lahko pušča obloge (baker, žveplove soli), kar se pozna na ventilih, EGR ventilu in katalizatorju. Je pa to povezano s starostjo goriva. Če je več kot 3 mesece imaš veselico.
Vozila, ki imajo posamezne sestavne dele, ki so v kontaktu z gorivom, iz alu litin, so bolj na udaru, ker baker reagira z aluminijem.

ginekk ::
E10 se ne splaca, niti na dolgi rok. Motorji prebavijo, ampak kako prebavijo, v nizjih obratih je neprimerljivo, pri hladnem motorju tudi, pozimi so razlike se najvecje.
Enkrat sem tankal E10, da vidim ajde, poln tank. Isto normalen dizel. Pri bencinarju glede moci nisem opazil razlike, opazil sem pa, da je po tistem enem tanku bil auspuh crn, tako crn, kot po 10 tankih E5, pa v sport mode definitivno manj odzivnosti. In te dodatne saje se potem nabirajo v olju in se marsikje.
Pri dizlu pa je razlika vecja, hladneje kot je, vecja je razlika, mogoce zato ker ima motor manj kot 100KM, ampak ko pridem ven iz crpalke je en malce visji nadvoz pa grem prakticno vedno ven iz kroznega, tretja in gor. Razliko opazis takoj, kot da rabis ca. 200obratov vec, za isto moc. Z Ultimate dizlo grem v ta vzpon brez problema v tretji z 1200 obrati, z normalnim dizlom pa rabis ca. 1400 obratov za isti efekt.
Cez ca. 2 mesca menjam olje in tankam izkljucno ultimate, ampak ze sedaj vidim, da je olje bolj cisto oz. ni tako "crno"
V porabi neke razlike ni. Pri E5 sem porabil celo malce vec, kot pri E10, ker na koncu pride ven vec moci.
- Pise pa tudi v navodilih novega Tiguana R, da se polna zmogljivost in ucinkovitost doseze le z E5 Super Plus. Le zakaj.
A v dizlu je tud 10% etanola? Od kdaj?
Drugače tvoja opažanja so milorečeno čudna, z etanolom lahko nastaviš več predvžiga in tudi motor prenese večjo kompresijo.
Oboje jasno pomeni več moči. Je pa res, da se stari avti temu ne znajo prilagodit. Morda kak SAAB, ki so bili res inovatorji kar se tiče vžiga. (vpeljali ion sensing še pred letom 2000).

fikus_ ::
"A v dizlu je tud 10% etanola? Od kdaj?"
Ne. V dizlu je biodizel, v SLO trenutno do 7%
biodizel
Biodiesel @ Wikipedia
Ne. V dizlu je biodizel, v SLO trenutno do 7%
biodizel
Biodiesel @ Wikipedia

iloveboobz ::

GenZNPC ::
Vem, zato pa izkljucno 100+ okt.E10 se ne splaca, niti na dolgi rok. Motorji prebavijo, ampak kako prebavijo, v nizjih obratih je neprimerljivo, pri hladnem motorju tudi, pozimi so razlike se najvecje.
Enkrat sem tankal E10, da vidim ajde, poln tank. Isto normalen dizel. Pri bencinarju glede moci nisem opazil razlike, opazil sem pa, da je po tistem enem tanku bil auspuh crn, tako crn, kot po 10 tankih E5, pa v sport mode definitivno manj odzivnosti. In te dodatne saje se potem nabirajo v olju in se marsikje.
Pri dizlu pa je razlika vecja, hladneje kot je, vecja je razlika, mogoce zato ker ima motor manj kot 100KM, ampak ko pridem ven iz crpalke je en malce visji nadvoz pa grem prakticno vedno ven iz kroznega, tretja in gor. Razliko opazis takoj, kot da rabis ca. 200obratov vec, za isto moc. Z Ultimate dizlo grem v ta vzpon brez problema v tretji z 1200 obrati, z normalnim dizlom pa rabis ca. 1400 obratov za isti efekt.
Cez ca. 2 mesca menjam olje in tankam izkljucno ultimate, ampak ze sedaj vidim, da je olje bolj cisto oz. ni tako "crno"
V porabi neke razlike ni. Pri E5 sem porabil celo malce vec, kot pri E10, ker na koncu pride ven vec moci.
- Pise pa tudi v navodilih novega Tiguana R, da se polna zmogljivost in ucinkovitost doseze le z E5 Super Plus. Le zakaj.
m0LN4r a nimaš več korejca?
V teoriji E10 ni tako nedolžen:
E10 lahko pušča obloge (baker, žveplove soli), kar se pozna na ventilih, EGR ventilu in katalizatorju. Je pa to povezano s starostjo goriva. Če je več kot 3 mesece imaš veselico.
Vozila, ki imajo posamezne sestavne dele, ki so v kontaktu z gorivom, iz alu litin, so bolj na udaru, ker baker reagira z aluminijem.
Drugače tvoja opažanja so milorečeno čudna, z etanolom lahko nastaviš več predvžiga in tudi motor prenese večjo kompresijo.Vcasih, ampak res vcasih, je treba sprobati stvari in se prepricat.
Oboje jasno pomeni več moči. Je pa res, da se stari avti temu ne znajo prilagodit. Morda kak SAAB, ki so bili res inovatorji kar se tiče vžiga. (vpeljali ion sensing še pred letom 2000).
Ce imas dizla parkiranga zunaj ti predlagam, da se sam prepricas:
Ko bodo temperature pod 10 stopinj, vozi 2-3 tanke Ultimate dizel ali Performance Dizel, da se navadis, lepo lagani tempo, potem pa presaltaj na en poln tank navadnega dizla in porocaj.
Ne verjamem, da ne bos opazil.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

stara mama ::
To je že dolg jasno (tud dokazano v laboratoriju FS MB z motorjem na dinamometru že dolgo časa nazaj) da biodizel spremeni karakteristiko.
Zmanjša navor, ampak poveča končno moč, kar ni nujno slabo. Mislim, da so bile sprobane tudi mešanice jedilnega olja, nisem ziher.
Zmanjša navor, ampak poveča končno moč, kar ni nujno slabo. Mislim, da so bile sprobane tudi mešanice jedilnega olja, nisem ziher.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

Raptor F16 ::
Ne vem kakšne spojine z bakrom vi halucinirate, ker je etanol dobro rafiniran, problem je le da 100% ne boš dobil ker bo vedno mal vode zraven. V braziliji se že lep čas na etanol vozijo.
Etanol bo kvečjem pripomogel k višjemu oktanskemu številu in čistoči izpuha.
Opazna razlika bo kvečjem zaradi zgorevalne entalpije, ki je dobro tretjino nižja kot pri bencinu.
Kar pomeni kompromis med padcem moči ali pa povečano porabo.
Etanol bo kvečjem pripomogel k višjemu oktanskemu številu in čistoči izpuha.
Opazna razlika bo kvečjem zaradi zgorevalne entalpije, ki je dobro tretjino nižja kot pri bencinu.
Kar pomeni kompromis med padcem moči ali pa povečano porabo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()

PrimoZ_ ::
Razloži mi, kako je etanol neumnost.
In razloži mi, kako to, da v tem primeru "vse nemško je najboljše" ne deluje: ta benz je povsod v nemčiji že kar nekaj časa. Še BMW je 2011 rekel, da je E10 kul. Balkancem pa to zdaj nenadoma ne diši? *confused*
Tudi sam sem testiral prevožene razdalje po autobahnih in razlike nisem opazil.
Neumnost je, ker namesto hrane pridelujemo poljšine za kurjenje v ICE.
Raje bi energijo vlagali v zmanjševanje števila ICE oz. zmanjševanje prevožnih kilometrov.

GenZNPC ::
Ethanolat-Korrosion oder auch Alkoholatkorrosion von Aluminium
PDFje najdete v googlu, pa to je samo en downside.
Silaza+drek = Tesla moving
PS: Pa se to lahk googlate, Fraunhofe Institut E10
PDFje najdete v googlu, pa to je samo en downside.
Saj smo za drzanje ravnovesja zgradili en kup bioplinarn za elektriko.Razloži mi, kako je etanol neumnost.
In razloži mi, kako to, da v tem primeru "vse nemško je najboljše" ne deluje: ta benz je povsod v nemčiji že kar nekaj časa. Še BMW je 2011 rekel, da je E10 kul. Balkancem pa to zdaj nenadoma ne diši? *confused*
Tudi sam sem testiral prevožene razdalje po autobahnih in razlike nisem opazil.
Neumnost je, ker namesto hrane pridelujemo poljšine za kurjenje v ICE.
Raje bi energijo vlagali v zmanjševanje števila ICE oz. zmanjševanje prevožnih kilometrov.
Silaza+drek = Tesla moving
PS: Pa se to lahk googlate, Fraunhofe Institut E10
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

stara mama ::

PrimoZ_ ::
Ne krivim kmeta.
Nikakve odkupne cene so povsem ločen problem, kateri mi je še kako znan, saj sem odraščal na kmetiji.
Vseeno pa to ne spremeni dejstva da je neumnost. Po eni strani jamramo da intenzivno kmetijstvo uničuje zemljo po drugi pa še spodbujamo s tem, da pridelek kurimo v ICE.
Nikakve odkupne cene so povsem ločen problem, kateri mi je še kako znan, saj sem odraščal na kmetiji.
Vseeno pa to ne spremeni dejstva da je neumnost. Po eni strani jamramo da intenzivno kmetijstvo uničuje zemljo po drugi pa še spodbujamo s tem, da pridelek kurimo v ICE.

Hexx ::
Ko se v bencine mesa alkohol (etanol), se le-ta lahko pridobiva iz vec vrst virov:
- "Crop-based": najpogosteje se uporablja koruzo, skodljivo za okolje kot ze omenjeno
- "Starch/waste based": "Cellulosic feedstocks are non-food based and include crop residues, wood residues, dedicated energy crops, and industrial and other wastes.", tukaj se ponavadi ne konkurira z ostalimi poljscinami.
- "Advanced Organic": "woody or fibrous biomass, where the useful sugars are locked in by lignin, hemicellulose and cellulose" lahko se recimo uporabi les iz bolanih/izumirajocih gozdov
Dandanes se uporablja najvec "crop-based" etanola. Evropska unija pa ima regulacijo za zmanjsati uporabo "crop-based" biogoriv na cca. 2% celotne energije v cestnem prometu do leta 2030 (danes so "crop limiti" okoli 6-7% energije).
Glede komentarjev o slabsi kilometrazi pa zadeva popolnoma drzi:
Energy density for gasoline: 32.2 MJ/liter
Energy density for ethanol: 21 MJ/liter
- "Crop-based": najpogosteje se uporablja koruzo, skodljivo za okolje kot ze omenjeno
- "Starch/waste based": "Cellulosic feedstocks are non-food based and include crop residues, wood residues, dedicated energy crops, and industrial and other wastes.", tukaj se ponavadi ne konkurira z ostalimi poljscinami.
- "Advanced Organic": "woody or fibrous biomass, where the useful sugars are locked in by lignin, hemicellulose and cellulose" lahko se recimo uporabi les iz bolanih/izumirajocih gozdov
Dandanes se uporablja najvec "crop-based" etanola. Evropska unija pa ima regulacijo za zmanjsati uporabo "crop-based" biogoriv na cca. 2% celotne energije v cestnem prometu do leta 2030 (danes so "crop limiti" okoli 6-7% energije).
Glede komentarjev o slabsi kilometrazi pa zadeva popolnoma drzi:
Energy density for gasoline: 32.2 MJ/liter
Energy density for ethanol: 21 MJ/liter

GenZNPC ::
Ja, ampak potem boste morali jest vec koruze in solate ali pa zelenjavi podvojiti ceno.
skibidi

Raptor F16 ::
VeganCyclist je izjavil:
Ja,...in cena?
To pa tudi mene zanima. Bo cenejši/dražji je preveč meni nepoznanih variabel da bi vedel na oko ocenit.
EDIT:
Po nekaterih virih naj bi bil tak bencin cenejši, vprašanje kakšne bodo končne cene ki itak nihajo kakor je dan.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()

stara mama ::
Kaj to pomeni za nove TSI motorje?
Glej ga, taprvo vpraša kaj bo z njegovim golfom

Zelo vrjetno nič. Mogoče še boljše, ker ima alkohol več čistilnih lastnosti, tako da boš imel manj sajastih oblog na ventilih (kolikor se spomnim je to (bil) problem teh motorjev).
Naftni trgovci že pripravljajo nove reklamne kampanje, kako so njihova goriva eko/bio, bojo kazali kako voda teče po motorjih ker imajo nova "izboljšana" goriva še večji čistilni efekt, itd itd....

Aston_11 ::
Noben še ni izračunal, vendar 5% goriva s cca od oka 30 MJ/l se nadomesti s 5% s od oka 20MJ/l.Razlika je v tistih 5% 10MJ/l, v celem litru pa je to 0,9 * 30 MJ + 0,1*20MJ= 29 MJ, torej 1 MJ na liter razlike. Ni baš nekaj - 3% energije manj na liter, razlika do sedaj, ko so E5, je torej 1,5%, torej 0.5 MJ/liter.

D3m ::
stara mama je izjavil:
Kaj to pomeni za nove TSI motorje?
Glej ga, taprvo vpraša kaj bo z njegovim golfom
Zelo vrjetno nič. Mogoče še boljše, ker ima alkohol več čistilnih lastnosti, tako da boš imel manj sajastih oblog na ventilih (kolikor se spomnim je to (bil) problem teh motorjev).
Naftni trgovci že pripravljajo nove reklamne kampanje, kako so njihova goriva eko/bio, bojo kazali kako voda teče po motorjih ker imajo nova "izboljšana" goriva še večji čistilni efekt, itd itd....
LEON pa res.
Ampak hej treba je vprašati, ker imamo tudi stare avtomobile pri hiši.
|HP EliteBook|R7 8840U|

miha98 ::
Če mene kdo kaj vpraša.. to kar evropa forsira oz. direktive, ki so so totalno zgrešene... Morali bi samo pustiti fosilnim gorivom , da počasi usahnejo in je toto.. to se bo zgodilo prej ali slej....

stara mama ::
Če mene kdo kaj vpraša.. to kar evropa forsira oz. direktive, ki so so totalno zgrešene... Morali bi samo pustiti fosilnim gorivom , da počasi usahnejo in je toto.. to se bo zgodilo prej ali slej....
Fosilna goriva počasi usahnejo....
Dej še men mal, kar si sam skadil

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

VeganCyclist ::
Brez skrbi. Bencin se ne bo prou pretirano podražu in ne bo ga kr zmankal. Ne upajo šejki. To je blo mogoče v 70ih. Zdej ma pa razvit svet alternative. Večina bo šla na elektriko, poraba bo drastično padla, kar bo pa motorjev z notranjim igorevanjem še ostal bodo pa laufal na domača bio goriva. Zmer se spomn na to, kok recimo stane litr jedilnga olja v hofru? 50 centov? Pa je jediln, embaliran, je zanj plačana reklama,...etc...

D3m ::
No fantje tisti, ki ne veste kako se obdeluje nafta.
En kratek filmček.
En kratek filmček.
|HP EliteBook|R7 8840U|

stara mama ::
VeganCyclist je izjavil:
Brez skrbi. Bencin se ne bo prou pretirano podražu in ne bo ga kr zmankal. Ne upajo šejki. To je blo mogoče v 70ih. Zdej ma pa razvit svet alternative. Večina bo šla na elektriko, poraba bo drastično padla, kar bo pa motorjev z notranjim igorevanjem še ostal bodo pa laufal na domača bio goriva. Zmer se spomn na to, kok recimo stane litr jedilnga olja v hofru? 50 centov? Pa je jediln, embaliran, je zanj plačana reklama,...etc...
Redna cena ziher ni 50 centov liter in nikoli ni bila. Je bolj tam nekje 1EUR oz malo čez.... vseskozi zelo blizu ceni dizla na črpalkah.
Spremljam cene odkar vozim dizla ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

fikus_ ::
Tea. . . "Večina bo šla na elektriko, poraba bo drastično padla, . . . "
Povej ti afričanom ,da se bodo morali vozit na elektriko, . . .
EU forsira EV, v USA je podobno+hype, kitajci zaradi ekologije v velikih mestih, ostali svet bo pa še kar nekaj časa veselo kuril "dinozavre".
Povej ti afričanom ,da se bodo morali vozit na elektriko, . . .
EU forsira EV, v USA je podobno+hype, kitajci zaradi ekologije v velikih mestih, ostali svet bo pa še kar nekaj časa veselo kuril "dinozavre".

D3m ::
Povej ti afričanom ,da se bodo morali vozit na elektriko, . . .
Kje jo bodo pa dobili?
|HP EliteBook|R7 8840U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rok trajanja bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10144 (845) | sbawe64 |
» | Kvaliteta goriva po črpalkah? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8845 (7090) | oemdzi |
» | 95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 47027 (26677) | ...:TOMI:... |
» | Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37015 (28766) | zk_eu |
» | Uporaba alternativnih goriv v motornih vozilih ter kmetijskih strojih v SlovenijiOddelek: Na cesti | 1198 (1011) | RejZoR |