» »

Avto z najnižjo "potovalno" porabo

Avto z najnižjo "potovalno" porabo

WhiteAngel ::

Netrunner je izjavil:


V realnih razmerah tega ni mogoče ocenit, potreboval bi krožno progo in dejansko se šel peljat, da bi videli razliko v kilometrih. Vsekakor pa si mislim, da z počasnejšo vožnjo bi naredil kar nekaj več poti, četudi bi hitrejši avto hitrje delal km.


Namig: zračni upor raste s kvadratom hitrosti.

Netrunner ::

@WhiteAngel => kaj ne znaš jasno podati svojega mnenja namesto s takimi "namigi". Ja hitreje kot greš, večji je zračni upor, večja je poraba. In odgovor na vprašanje je?

pa recimo to že vemo... več km narediš če greš počasi. Pa koliko je to več. 20%, 50%, ... ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Aston_11 ::

Netrunner je izjavil:

četudi bi hitrejši avto hitrje delal km.
Logično bi torej bilo, da za večanje hitrosti avto porabi vedno manj energije. Ko greš neskončno hitro, poraba pade na 0. Tako bo, tako smo se verjetno učili tudi v šoli.

Aston_11 ::

Netrunner je izjavil:

Pa koliko je to več. 20%, 50%, ... ?
Uporabi enačbo za zračni upor.

Tu imaš silo za izračun zračnega upora. Delo = sila x pot

Fa = 0.5 * Cd * A * ρ * (v + w)²

where:

Fa is the aerodynamic drag,
Cd is the drag coefficient,
A is your frontal area,
ρ is the air density,
v is your speed,
w is the wind speed (positive for head wind and negative for tail wind).

m0LN4r ::

Pa smo spet tam, se splaca tankat 100 Oktanca al pa Ultimate Diesel?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

David4747 ::

Dont feed the troll guys....










Or do, I'll grab some popcorn :))

Netrunner ::

Aston_11 je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Pa koliko je to več. 20%, 50%, ... ?
Uporabi enačbo za zračni upor.

Tu imaš silo za izračun zračnega upora. Delo = sila x pot

Fa = 0.5 * Cd * A * ρ * (v + w)²

where:

Fa is the aerodynamic drag,
Cd is the drag coefficient,
A is your frontal area,
ρ is the air density,
v is your speed,
w is the wind speed (positive for head wind and negative for tail wind).

Na kratko povedno ne znaš odgovorit na vprašanje :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Aston_11 ::

Netrunner je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Pa koliko je to več. 20%, 50%, ... ?
Uporabi enačbo za zračni upor.

Tu imaš silo za izračun zračnega upora. Delo = sila x pot

Fa = 0.5 * Cd * A * ρ * (v + w)²

where:

Fa is the aerodynamic drag,
Cd is the drag coefficient,
A is your frontal area,
ρ is the air density,
v is your speed,
w is the wind speed (positive for head wind and negative for tail wind).

Na kratko povedno ne znaš odgovorit na vprašanje :)

Na kratko povedano se mi ne da računati namesto tebe ;)

Drugače se ti pol stvari pokrajša oz. razen hitrosti vse.

d_DJ ::

Te avtomobilske teme so pa tako debilne, da kar res ni. Prvih nekaj postov se drži teme, pol zmerjanje kako nekdo nima pojma, nato zračni upor in enačbe, merjenje kdo ima dalšiga... OMG grow up...

Netrunner ::

@Aston_11 => Kdo pa te je prosil za kakršen koli izračun? Sam si začel z nekimi formulami.
@d_DJ => Imaš prav, sam sem postavil eno offtopic vprašanje kot zanimivost in namesto par mnenj dobim nazaj vse drugo :) / drugače pa avtomobilske teme niso izjema, cel slo-tech je takšen.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Aston_11 ::

Netrunner je izjavil:

@Aston_11 => Kdo pa te je prosil za kakršen koli izračun? Sam si začel z nekimi formulami.
Sem misli, da te zanima izračun, ne pa bajke, ko si spraševal po %.

Netrunner ::

Malo bolj pozorno beri in bo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

Pa kaj tebi ni jasno? Vprašanje ni niti malo o porabi. Vsakemu je jasno, da če avto vozi hitreje pod višjimi obrati porabi več. Vprašanje je, da napišem še enkrat: Kdaj naredimo več kilometrov, ko vozimo hitreje ali počasneje? !!!

Meni ni jasno kako je lahko nekdo tako zabit, da mu ni jasno, da to JE vprašanje o porabi. Sploh veš v kateri enoti se meri poraba? Če imaš 50 litrov bencina in pri 200 na uro porabo 10, boš naredil 500 km. Če imaš 50 litrov bencina in pri 100 na uro porabo 5, boš naredil 1000 km. Kako zaboga ni to vprašanje o porabi?

Imaš prav, sam sem postavil eno offtopic vprašanje kot zanimivost in namesto par mnenj dobim nazaj vse drugo :)

Mnenje je lahko samo eno. Vrni se v prvi razred.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DostMam ::

Netrunner je izjavil:

Malo bolj pozorno beri in bo.

Prav imate, treba je pozorno brati. Zapisali ste:
"Si bom sposodil to temo za eno vprašanje, katero nima uporabne vrednosti ampak bolj kot zanimivost. Če bi recimo dva popolnoma enaka avtomobila na neki krožni progi vozili od polnega tanka dokler ne zmanjka. S prvim bi vozili z veliko hitrostjo pod visokimi obrati (npr. 220km/h), z drugim pa bi šli na easy s potovalno hitrostjo pod nizkimi obrati (npr 120kmh). Kateri avtomobil bi naredil več kilometrov preden bi zmanjkalo goriva?

So izvedli že kakšne take teste na kakih inianapolis progah? "


Tega nihče ni počel na progi, ker to nima nobenega smisla, v Indiannapolisu pa bi to bilo tudi hudo drago. Bolj enostavno je uporabiti elementarno matematiko in iz povprečne porabe pri različnih hitrostih izračunati kolikšno pot opravi avtomobil z isto količino goriva. Mimogrede: ni treba komplicirati z zračnim uporom, je že vsebovan v povprečni porabi.

MrStein ::

Utk je izjavil:


Mnenje je lahko samo eno. Vrni se v prvi razred.

Mnenj je lahko ogromno. Vidiš vsak dan na ST in drugje tudi. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Netrunner ::

@Utk => Bom šel v prvi razred, kjer bom dobil pametnejše sogovornike kot si ti. Poraba je dejavnik za priti do odgovora, vendar vprašanje se nanaša na prevoženo razdaljo, tako da vprašanje ni o PORABI !!!

@DostMam => Če bi vedel koliko porabi nek avtomobil pri 120km/h in koliko pri 220km/h potem bi lahko z enostavnim izračunom dobil razdaljo. Verjetno faktor upora in konstantne večje obremenitve motorja bistveno ne vplivata.

Tako težko je odgovoriti v stilu:
- IMO avto naredi 2x več km če vozi počasi
- verjetno narediš približno enako ker ....
- sklepal bi da ....

vendar neeee, dajmo raje zakomplicirat vse skupaj. Pa, da ne omenjan žaljivk in ugibanje IQ-jev posameznika ipd. neodrasle zadeve.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

DostMam ::

Netrunner je izjavil:

...@DostMam => Če bi vedel koliko porabi nek avtomobil pri 120km/h in koliko pri 220km/h potem bi lahko z enostavnim izračunom dobil razdaljo...


Ta podatek najdete v navodilu za uporabo avtomobila, v razdelku o ekonomični vožnji. ČE ne tam pa v tehničnih podatkih vozila na spletnih straneh proizvajalca.

Aston_11 ::

Netrunner je izjavil:

Verjetno faktor upora in konstantne večje obremenitve motorja bistveno ne vplivata.
Glede na enačbo brez verjetno. Ker se ti ne da, pa raje zajebavaš.

Utk ::

Tako težko je odgovoriti v stilu:
- IMO avto naredi 2x več km če vozi počasi
- verjetno narediš približno enako ker ....
- sklepal bi da ....

vendar neeee, dajmo raje zakomplicirat vse skupaj. Pa, da ne omenjan žaljivk in ugibanje IQ-jev posameznika ipd. neodrasle zadeve.

Vprašanje je butasto. Zato ne dobiš pametnega odgovora. Če greš počasneje, narediš več km.
In to bi lahko vedel vsak, ki je končal prvi razred (pa recimo da se že zna vozit s kolesom).
Koliko več je pa odvisno od avta.
"Verjetno naredi približno enako" lahko reče samo butel.
Če bi vprašal katera hitrost je optimalna za porabo (to je enako kot prevoženi km), bi še imelo vprašanje nek smisel. Tako je pa enostavno bedasto.

mn ::

> Vprašanje je butasto. Zato ne dobiš pametnega odgovora. Če greš počasneje, narediš več km.
> In to bi lahko vedel vsak, ki je končal prvi razred (pa recimo da se že zna vozit s kolesom).

Samo en problem je v tej trditvi in sicer to, da ta trditev ne drži.

Za to da ugotoviš katera hitrost je najbolj optimalna moraš vsaj še upoštevati izkoristke motorja, ki niso enaki v vseh režimih delovanja. Kakor vem se najnižja poraba običajno giblje pri hitrostih okoli 90 km/h, tudi hiter google search mi najde podobne številke. Neobremenjen motor z notranjim izgorevanjem je namreč zelo slabo učinkovit.

Utk ::

On ni vprašal katera hitrost je optimalna, ampak kdaj boš naredil več km, pri 220 na uro ali pri 120.
90 je pa še zmeraj prehitro. Ko so postavljale rekorde, so šli bolj okoli 60, pa še manj. To je itak odvisno od avta, in za praktične primere nepomembno, ker na avtocesti še imaš izbiro vozit 100 ali 200, 50 po avtocesti pa ni realna možnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Netrunner ::

@DostMam => ok
@Aston_11 => Zajebavam :) no comment
@Utk => Karkoli se vpraša na tem forumu se dobi nekdo, ki meni da je to butasto. Če bi se ti osebki zadržali s komentarji bi bil forum dosti lepši.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

MrStein ::

DostMam je izjavil:

Netrunner je izjavil:

...@DostMam => Če bi vedel koliko porabi nek avtomobil pri 120km/h in koliko pri 220km/h potem bi lahko z enostavnim izračunom dobil razdaljo...


Ta podatek najdete v navodilu za uporabo avtomobila, v razdelku o ekonomični vožnji. ČE ne tam pa v tehničnih podatkih vozila na spletnih straneh proizvajalca.

Ne, ne piše tega tam. Še v dodatnih testih tega ne merijo. (takih, ki jih ne dela proizvajalec, ampak kake avto revije in podobno)
Lahko me seveda postaviš na laž tako da pokažeš nekaj takih primerov. Saj se kaka izjema celo najde. Poudarek na besedi "izjema".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

DostMam ::

MrStein je izjavil:

... Ne, ne piše tega tam. Še v dodatnih testih tega ne merijo. (takih, ki jih ne dela proizvajalec, ampak kake avto revije in podobno)
Lahko me seveda postaviš na laž tako da pokažeš nekaj takih primerov. Saj se kaka izjema celo najde. Poudarek na besedi "izjema".


Če je ravno prvi link http://fuelconsumption.org/volkswagen/b..., ki ga predlaga Qwant izjema, potem imate prav.

m0LN4r ::

Netrunner je izjavil:

@Aston_11 => Kdo pa te je prosil za kakršen koli izračun? Sam si začel z nekimi formulami.
@d_DJ => Imaš prav, sam sem postavil eno offtopic vprašanje kot zanimivost in namesto par mnenj dobim nazaj vse drugo :) / drugače pa avtomobilske teme niso izjema, cel slo-tech je takšen.
Cel internet, ampak psssst
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MrStein ::

DostMam je izjavil:

MrStein je izjavil:

... Ne, ne piše tega tam. Še v dodatnih testih tega ne merijo. (takih, ki jih ne dela proizvajalec, ampak kake avto revije in podobno)
Lahko me seveda postaviš na laž tako da pokažeš nekaj takih primerov. Saj se kaka izjema celo najde. Poudarek na besedi "izjema".


Če je ravno prvi link http://fuelconsumption.org/volkswagen/b..., ki ga predlaga Qwant izjema, potem imate prav.

No, zdaj pa obkroži z rdečo, kje piše porabo pri 220 km/h. Lahko tudi pri 10% manjši ali večji hitrosti.

Tale stavek pa bomo kar pozabili, da se ne preobremeniš: Ta podatek najdete v navodilu za uporabo avtomobila
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

WizzardOfOZ ::

Zadnjič sem ena stara navodila za R Twingo našel. Poraba, ki je napisana v specifikacijah je pri 90km/h. Pri 130km/h je pa zapisano, da je poraba takrat 30% višja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

DostMam ::

MrStein je izjavil:

DostMam je izjavil:

MrStein je izjavil:

... Ne, ne piše tega tam. Še v dodatnih testih tega ne merijo. (takih, ki jih ne dela proizvajalec, ampak kake avto revije in podobno)
Lahko me seveda postaviš na laž tako da pokažeš nekaj takih primerov. Saj se kaka izjema celo najde. Poudarek na besedi "izjema".


Če je ravno prvi link http://fuelconsumption.org/volkswagen/b..., ki ga predlaga Qwant izjema, potem imate prav.

No, zdaj pa obkroži z rdečo, kje piše porabo pri 220 km/h. Lahko tudi pri 10% manjši ali večji hitrosti.

Tale stavek pa bomo kar pozabili, da se ne preobremeniš: Ta podatek najdete v navodilu za uporabo avtomobila

Z rdečo obkrožim: na spletni strani, ki sem jo za vas poiskal se potrudite vsaj toliko, da izberite model avtomobila, ki "potegne" 220 km/h, poglejte rezultate, premislite in dokažite, da pri razlagi o dirkališču nisem imel prav.

Lahko se tudi kar zmeniva: jaz sem butl, vi imate prav?

Evo, sami izberite!

Netrunner ::

Jaz sem vsekakor butl, ker še vedno zahajam na to forum.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

GR2 ::

BC trenutne porabe je pa skoraj brezveze. Recimo včeraj mi je zjutraj kazal celo 4,0, čeprav je prej vedno 5,0. Popoldne in danes zjutraj pa 4,5. Povprečna poraba tanka je pa že od drugega dne do desetega dne 6,3. Realna glede na dosedanje izkušnje ocenjujem da bo 7,0. Torej je razlike je cele 3 litre. Pa AC imam v obe smeri praktično takoj, tako da nima vpliva na celotno porabo, če bi se do AC vozil 50 ali 100.
Long story short, porabo lahko računaš samo na roke.
EDIT: Opel 2017 letnik.

Takole ko voziš 100 tudi vidiš kakšne bedarije delajo nekateri. Vključevanja so sploh problem, ker pri 100 se ne moreš premaknit na levi pas. Hitrost pa zna malokdo uskladit, ali pospešit pred mano ali zmanjšat za mano, včeraj še poklicni voznik tovornjaka ni znal, bi moral it za mano, ampak je že kar skoraj na začetku pasu začel zavijati levo. Itak po nenapisanem pravilu bolje da greš vedno do konca ali še kak meter čez črto kot pa da se vključuješ že na sredini. Pač ker imaš več časa za premislek kaj boš naredil.
Pa danes ena po pospeševalnem vozi ob mojem boku, da sem moral potrobit da je pospešila in potegnila še po odstavnem. Ne vem kje je sploh problem, da me ne bi videla sigurno ne, če pa pride za mano.
Potem za mabo že en čas vozi kombi na primerni razdalji. Se vključi eden tik pred njim in potem še kilometer do 2 vozi tik pred njim, in to danes ko je bila mokra cesta. Potem ga ima kombi že dovolj in se spravi prehitet.
Potem prehitevata 2 novejša Golfa z neko BG tablico s 105 km/h. Ali pa včeraj 2 avtodoma, enako sta hotela vsaj 100 po GPS-u in ne po števcu.
V glavnem pestro. Bo samo za probat en tank da vidim minimalno porabo, potem pa naslednji tank dvignem na tempomat 120, oz. 115 GPS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

sandmat ::

zveni kot VAG grupa. Pri marsikateri drugi znamki teh problemov z laganjem onboard computra nimaš

GR2 ::

No pa sem tudi sam prisel v situacijo, ko sem na AC prehiteval po "desni". Sicer po pospesevalnem pasu.

Pri vkljucevanju na AC, sem naletel na voznika, kateri je vozil 30 cez cel uvoz. Na pospesevalnem je imel cca 40kmph, ko se je ze vkljucil na vozni pas.
V trenutku sem se moral odlociti, ali bom upal, da clovek pospesi in se vkljucim za njim ali pospesim jaz in ga prehitim po pospesevalnem. S 40kmph se pac "ne upam" vkljucevati.
Storil sem slednje in se vkljucil s cca 80kmph (na koncu pospesevalnega). Glede na razdaljo med mano in tistim vozilom, on se ni zacel pospesevati.

Kaj bi vi naredili v podobni situaciji?

Sem zaklenjen iz sosednje teme.
Kako da si šele zdaj prišel v to situacijo mi sicer ni jasno, ker se vsakodnevno na AC vključujejo z 80, 40 pa potem ni dosti drugače. Samo ta teden sem to naredil že 2x.
Pred kratkim mi je eden tukaj odgovoril da ni prepovedano prehitevat po pospeševalnem. Člena za prepoved potem nisem našel.
Itak meni ti členi ne pomenijo veliko, probam razmišljat s svojo glavo.

Npr. eden vozi po voznem mimo pospeševalnega 90km/h. Drugi ki se vključuje in je zgleden voznik, vedno pospeši že sredi ovinka na nekih 90. Potem ko je vzporedno z njim pa še vedno pospešuje. Do konca pasu lahko nabere 130. Ne vem zakaj ga ne bi smel pri tem prehiteti. Koga pri tem ogroža?
Lahko pa ko vidiš da na voznem ni nobenega hitrega, hitrost uskladiš tako da se vključiš za njim.
Ampak jaz vedno, preden začnem razmišljat ali predenj ali za njim, začnem pospeševat že daleč pred ravnino pospeševalnega, tako da ne prihaja do problemov da ne bi imel dovoljšnje hitrosti. Itak pri nas do tega težko pride, ker se itak vsi vozijo raje 100 kot 130, ampak vseeno.
Pas je pa tako dolg, da če se v tistem času ne znaš odločit ali boš pospešil ali zmanjšal hitrost, nimaš kaj delat na AC.
Hitrost pa moraš uskladiti s prometom, najslabše je da zaustavljaš promet. Ker če gledate, se mimo vsakega priključka promet ustavi, po levem pasu se takoj naredi kolona, če je 110, je že veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Blinder ::

Danes sem naredil par meritev;
60 km/h, V. prestava, ravna cesta, 4.1 v eno smer in 3.5 v drugo.
90 km/h, VI. prestava, ravna cesta, 4.5 v eno smer.

Kakorkoli obrnes, pri 60 km/h mi porabi manj kot pri 90.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

BaTeMaN ::

Moj CLIO :) povprečje lanskega leta

Povprečna poraba avtomobila v letu 2020: 4,54 l/100km
Število prevoženih kilometrov v letu 2020: 25.329,00 km

Poraba Diesel pri družbi Petrol: 4,62 l/100km (št. zapisov: 11 )
Poraba Diesel pri družbi OMV: 4,50 l/100km (št. zapisov: 13 )
Poraba Diesel pri družbi MOL: 4,59 l/100km (št. zapisov: 2 )

Skupno porabljen denar v letu 2020: 1.997,99 €
Skupno porabljen denar za gorivo v letu 2020: 1.263,99 €
Povprečna cena za prevoženih 100 kilometrov (samo gorivo) v letu 2020: 4,99 €
Povprečna poraba denarja na mesec v letu 2020: 166,50 €
Povprečna poraba denarja na mesec (samo gorivo) v letu 2020: 105,33 €

Za foro kopiral statistiko iz poraba.com
less then zero

sandmat ::

noro, koliko je dejanski total cost of ownership na ICE avtih. Vecinoma se tega ne zavedamo, hvala za ta povzetek.

MrStein ::

Kdo se ne zaveda da porabi letno 1000 EUR (ali več) za benz???

Po moje so "manj vidni" drugi stroški (servis, gume, pranje, cestnina/e, zavarovanje...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

al1976 ::

A kdo misli, da bo čez čas z EV stroškovno na mesečnem nivoju kaj drugače!?
Se bo že pogruntal sistem kako primerno zaračunat, ko bo EV mainstream. Tudi država.
Je pa res, da vse kaže da bo ICE šel med dinozavre. Vse avte je v imenu potrošnje potrebno zamenjat... bruh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: al1976 ()

silak ::

Japonc, 120KM, 300Nm, če ga gonim 140-150 je poraba 6L, če normalno vozim 5,5. Če se grem bedaka, gre na dobre 4L ampak to ni uporabno. V navodilih piše poraba 4,5L. Tankam diesel+.

sbawe64 ::

Honda civic ?
Poraba izračunana na roke ali po BC ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

VeganCyclist ::

To je klasika. Kok ti kur? -to ti narobe kaze! Kok hitr ses pelov? -to ti stevc laze! Kok stopinj je uzunej? -to narobe kaze kj pleh segret!

Treba je vedit, da tut same crpalke niso tocne. Iztoceno 50l ni enako dejanskih 50l. Tankejte v kanistre pa vam bo kuj jasno kje je problem.

m0LN4r ::

Tisti 3 centi odstopanja niso vredni debate.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MrStein ::

O točnosti merilnika na črpalki je že bila debata, tudi članek v eni reviji (AMZS ali neki slovenski, pa v tujini so verjetno tudi obdelali).
Ne spomnim se ugotovitve, ampak če bi bile bistvene, bi se kaj naredilo, ker bi šlo za goljufanje pri prodaji (in davkih!), to pa ne gre čez kar tako. Sploh z davki.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Zelenicaj verjetno pokaplja vec mimo luknje, kot pa je merilna napaka pumpe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

silak ::

sbawe64 je izjavil:

Honda civic ?
Poraba izračunana na roke ali po BC ?

CR-V, ki ima prazen še 300kg več kot Civic in niti slučajno ni tako aerodinamičen. S potniki in vso šaro vred ki jo imam noter ima skoraj 2 toni. Za porabo računat je računalnik. Sam sploh ne znam računat več. :P

Ben Dover ::

Men pije tam min 14 včasih tud 18+, ko grem na pune.

silak ::

Pije tolk kot mu daš. In prav je tako. Da bi se pa 90 po AC fural, je pa bolanija res. :)

GR2 ::

Pri 160 nimam nikol nobenga za sabo, pred mano pa kakšen Audi sem pa tja vozi 160. Vozijo pa TDI-ji lepo 150, včeraj ena stara Golf in Passat skupaj, to jih boli za porabo. Pri takih se moraš pa že kar malo pomatrat da jih prehitiš, potegnit že proti 170.
Naj bi bili to kralji AC, ampak če sem bil jaz že kralj regionalk, bom tudi tukaj svoj gospod in se ne bom pustil tem TDI-jem, kurijo že 4l manj, ampak letijo pa niti približno tako kot močnejši turbobencinarji.
Pri 100 je 7l, pri 160 je 10l. Nekaj vmes je itak brezveze vozit, ker moraš neprestano slalomirat, ne vem kako se ostalim da. Vozit samo po levem pasu je res milina, ne rabiš ne smernikov, ne stranskih ogledal, ne se ukvarjat s tistim bednim tempomatom kjer niti ne veš kam bi potem pospravil desno nogo drugam kot neudobno pokrčeno pred gas, če ni foot resta še desno od gasa je tempomat itak neuporaben. Zadnje ogledalo lahko gledaš sem pa tja, ampak ni nuja. Bolj kot ne samo za morebitne Provide, če se ti ne da tratit časa z njimi, da potem zmanjšaš na 140 da gredo mimo. Čeprav ker jih tolk vozi 150, ne verjamem da imajo čas ustavljat za 150.
Tistim ki serjejo, pa blendaš in hitro pokapirajo da se morajo malo zmigat. Druga opcija bi bila približevanje na rit, ampak to sem si pa rekel da ne bom delal.
Prehitevanje po desni bo tudi sem pa tja, recimo danes se en Nemec v X5 spravi prehitevat tovornjak s 105 in že nekih 300m pred njim, to sem dal samo gasa mimo in potrobil (to delam samo za hujše napake, pri nas od drugih še nisem slišal troblje, ampak ovce je treba nekako izučit), da bo vedel za naslednjič da ga nima kaj srat pri nas s takim prehitevanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

Časovno se na 30km drugače sploh ne pozna 160 proti 100, samo 22 proti 25min. Ampak komu se da tako počasi vozit, pa še v takem avtu, ki se rad vrti. Veliko bolj prišparaš na času, če se znaš pravočasno odpravit od doma, to imaš pa takoj noter 30min. Jaz bi lahko vstal ob 3-eh namesto 5-ih, pa bi bil še pozen. Itak moraš pa v vsakem primeru delat 8 ur, tako da tudi to nima neke veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Invictus ::

Seveda se časovno ne pozna, na živcih pa precej.

160 je precej bolj normalno vozit na avtocesti kot 100...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

facepalm ::

Invictus je izjavil:

Seveda se časovno ne pozna, na živcih pa precej.

160 je precej bolj normalno vozit na avtocesti kot 100...

Definiraj "normalno".
Pri 100kmph se vozis varneje in bolj sprosceno. Pri 160kmph si v prvi vrsti nevarnejsi in bolj pod stresom, saj te zmoti vsak norec s 100kmph na tvojem pasu. Posledicno tvoja hitrost niha nekje 160-120-160 vecino poti. Raje vozim par 10min vec in pridem na cilj sproscen, kakor pa znerviran zaradi "tuje" voznje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36359244 (9921) hojnikb
»

Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14110969 (7653) novaa
»

Poraba avta - nazivna in dejanska (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
839476 (6805) smacker

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12846353 (42061) Mavrik
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18334170 (25249) nekikr

Več podobnih tem