Forum » Na cesti » Nakup novega avtomobila
Nakup novega avtomobila
Mike_Rotch ::
N-ring TF je izjema, ker velja CPP
Nordschleife sicer ni dirkališče ampak javna cesta. Ampak kolikor vem veliko zavarovalnic izključuje Nur iz kritja.
http://nurburgring.org.uk/insurance.php - Tole je sicer za UK, vem, da podobno velja za nemške zavarovalnice. Kako je s slovenskimi nisem gledal, kar tako ali tako nimam kasko zavarovanja.
solatko ::
V Sloveniji nimaš dirkališč, imaš pa ceste po katerih voziš na lastno odgovornost (ali to plačujejo pa imaš v drobnem tisku, je od zavarovalnice do zavarovalnice drugače).
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
Mike_Rotch je izjavil:
Jaz sem konkretno klical po tem, ko sem si pogledal posnetek in so mi rekl, da ni noben problem, ce odletis dol iz malomarnosti, je pa drugace obravnavano, ce obstaja sum o tekmovalnosti. Stroskovno gledano ni problem tvoj malce razbit avto, ampak cena se nabije ce razbijes ograjo, njihova avtovleka, signalizacija proge in in in to bo kostalo vec, kot skoda na avtu.N-ring TF je izjema, ker velja CPP
Nordschleife sicer ni dirkališče ampak javna cesta. Ampak kolikor vem veliko zavarovalnic izključuje Nur iz kritja.
http://nurburgring.org.uk/insurance.php - Tole je sicer za UK, vem, da podobno velja za nemške zavarovalnice. Kako je s slovenskimi nisem gledal, kar tako ali tako nimam kasko zavarovanja.
Ko je Misha peljal dol Toyoto s proge, ker je zaribala, je rekel, da je to najdrazja avtovleka.
Je pa kolegu neki zaribal avto na dirkaliscu, pa je slo iz garancije oz. mobilitätsgarantie, niti se niso nic bunli al pa kaj, pa se domov so ga odpeljali in dobil nadomestno vozilo takoj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
olnt ::
Če pogledam oglase za nove avte je veliko takih, ki so tudi brez najbolj pogoste opreme (niti klime, radia...). A je to mišljeno, da si vse sami vgradimo?
hojnikb ::
ne, to pomen da pac nimas avta z klimo. Dejansko se taksnih avto pri nas zelo malo proda. So bolj tam za show piece "lej, kako poceni avto mamo!"
#brezpodpisa
solatko ::
olnt - Nekateri in teh ni tako malo, klime zaradi zdravstvenih razlogov ne prenesjo in je nimajo niti doma, ko so obrnjeni proti jugu. Izjema so v avtomobilskem svetu proizvajalci na daljnem vzhodu, že osnovne modele opremijo z dovolj dodatne opreme, kar med brati pomeni nekaj € večje proizvodne stroške. Proizvodne cene teh "dodatkov" so tako nizke, kot proizvodnja računalnikov, telefonov, vse temelji samo na čim več kosov enakega sestavnega dela. Evropske in Ameriške firme pa služijo na dodatkih, ker so cene osnovnih, malo nad proizvodnimi, morajo pa prodajat tudi avte, ki jih ljudje lahko kupijo. Kupcev za vozila nad 70k€, kolikor stanejo popolnoma opremljeni avtomobili visokega srednjega razreda, je premalo, da bi firme lahko od tega živele.
Original vgradni android radii se gibljejo od 400€ naprej, kot rezervni del, na Banggood-u ali drugih spletnih trgovinah pa dobiš kompatabilno zamenjavo od 70$ dalje.
Deli iz katerih so ta čuda sestavljena pa so skoraj enaki, večinoma od istih proizvajalcev.
Original vgradni android radii se gibljejo od 400€ naprej, kot rezervni del, na Banggood-u ali drugih spletnih trgovinah pa dobiš kompatabilno zamenjavo od 70$ dalje.
Deli iz katerih so ta čuda sestavljena pa so skoraj enaki, večinoma od istih proizvajalcev.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
hojnikb ::
kot rezervni del, na Banggood-u ali drugih spletnih trgovinah pa dobiš kompatabilno zamenjavo od 70$ dalje.
kar še ne pomen, da tudi originalen del stane 70$.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Blumper ()
solatko ::
hojnikb - Saj ne stane več, kupit ga ne moreš po taki ceni, ravno to sem napisal, če si bralno pismen.
Delo krepa človeka
hojnikb ::
namigoval si, da stane isto k cungalunga z aliexpress.
lets face it, cungalunga radio z aliexpress je proizvodna cena precej nizja kot za oem varjanto, ceprav oba na videz zgledata ista.
lets face it, cungalunga radio z aliexpress je proizvodna cena precej nizja kot za oem varjanto, ceprav oba na videz zgledata ista.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
solatko ::
hojnikb - so ti strici povedali. Sem imel kar nekaj podobnih zadev razkopanih in verjemi, razen v ceni, ni kakšne velike razlike v sestavnih komponentah, razlikuje se večinoma v kvaliteti ohišja, kar je pa pri avtoradiu izjemno pomembno.
Pa ne govorim o čungalunga proizvodih, saj tiste pa lahko dobiš od 15$ dalje, samo poizkat moraš.
Pa ne govorim o čungalunga proizvodih, saj tiste pa lahko dobiš od 15$ dalje, samo poizkat moraš.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
hojnikb ::
Ce si jih vidu na dalec, se ne omeni da ves kaj si gledal. Dejstvo je, da original oem navi (ali karkoli drugega) so not automotive grade komponente (od lcd zaslona, ki je odporen na svetlobo do procesorjev, ki so predvideni za visji temparaturni razpon in tresljaje). Taksnih komponent v 3rd party zadevah, ki jih kupis z aliexpress, pac nebo, ker so notr off the shelf displayi z tablic ali telefonov ter seveda enako procesorji.
#brezpodpisa
solatko ::
hojnikb - razred do 100$, vse kar je dražje, so tudi komponente primerljive z oem. Imel pa sem jih na mizi, razkopane.
Delo krepa človeka
Invictus ::
bi rad vidu 3rd party navi, ki ima not karkoli, ki je automotive grade.
automotive grade, je pri večini zadev isto kot marine grade.
Samo razlog za višjo ceno .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Motion ::
PO enem mesecu je prav vse eno kaj si kupu, al je to golf, oktavija, corolla, fokus, mazda,... Žena ti ga bo odrsali, mulci osvinjali, ptiči postrali
Machete ::
A obstaja kak presečen čas, ko je avto najbolj ekonomično prodat? 100k, 200k? 5 let?
Obstaja kaka konstanta največje vrednosti starost vs kilometri vs cena novega? :D
Obstaja kaka konstanta največje vrednosti starost vs kilometri vs cena novega? :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Blinder ::
A obstaja kak presečen čas, ko je avto najbolj ekonomično prodat? 100k, 200k? 5 let?
Obstaja kaka konstanta največje vrednosti starost vs kilometri vs cena novega? :D
Najbolj se ti ga splača prodat še isti dan, ko si ga kupil.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Machete ::
Duhovitih odgovor lahko nabijemo še za 2 strani, konkretnega pa? čri čri
Za počasne. Kupiš nov avto. Želiš kupit njegovega naslednika naslednjo ali 2. sledečo generacijo (teoretično isti model in podobno raven opreme).
Kdaj prodaš prvega, da najmanj dodaš za novega in najbolj izkoristiš že kupljenega :]
Za vse obstajajo statistike in raziskave, dvomim, da tole ni vsaj na teoretski ravni že raziskano oz. naračunano..
Za počasne. Kupiš nov avto. Želiš kupit njegovega naslednika naslednjo ali 2. sledečo generacijo (teoretično isti model in podobno raven opreme).
Kdaj prodaš prvega, da najmanj dodaš za novega in najbolj izkoristiš že kupljenega :]
Za vse obstajajo statistike in raziskave, dvomim, da tole ni vsaj na teoretski ravni že raziskano oz. naračunano..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Utk ::
Moj odgovor je čist resen. Ne more starejši avto izgubljat vrednosti hitreje kot novejši. Ko gre njegova vrednost proti 0, gre tudi izguba vrednosti proti 0.
Kdaj se ga naveličaš in se ti ne da več z njim ukvarjat, je pa druga stvar, ampak to nima več veze z "ekonomičnostjo".
Kdaj se ga naveličaš in se ti ne da več z njim ukvarjat, je pa druga stvar, ampak to nima več veze z "ekonomičnostjo".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
M-XXXX ::
Duhovitih odgovor lahko nabijemo še za 2 strani, konkretnega pa? čri čri
Za počasne. Kupiš nov avto. Želiš kupit njegovega naslednika naslednjo ali 2. sledečo generacijo (teoretično isti model in podobno raven opreme).
Kdaj prodaš prvega, da najmanj dodaš za novega in najbolj izkoristiš že kupljenega :]
Za vse obstajajo statistike in raziskave, dvomim, da tole ni vsaj na teoretski ravni že raziskano oz. naračunano..
Ni ravno kakšna huda umetnost. Bolj je nov, več je vreden- manjše je doplačilo.
Vse ostalo pa je tako zelo subjektivno, da je nemogoče določiti. Podobno vprašanje ali avto za 1000€, ali avto za 200 000€. Zakaj katerega, če te oba spravita iz točke A v točko B?
Bi rekel, da je nemogoče objektivno izračunati, ker prvi del je v številkah, vse ostalo pa čista subjektiva odvisna od človeka do človeka.
Ghost7 ::
Duhovitih odgovor lahko nabijemo še za 2 strani, konkretnega pa? čri čri
Za počasne. Kupiš nov avto. Želiš kupit njegovega naslednika naslednjo ali 2. sledečo generacijo (teoretično isti model in podobno raven opreme).
Kdaj prodaš prvega, da najmanj dodaš za novega in najbolj izkoristiš že kupljenega :]
Za vse obstajajo statistike in raziskave, dvomim, da tole ni vsaj na teoretski ravni že raziskano oz. naračunano..
Nov avto kupiš, če ga boš imel vsaj 10 let.
Če je cena 24.000 si v 10 letih zgubil 2400 na leto (dobr za nekje tolk ga prodaš, odvisn od znamke).
Če kupuješ rabljeno za 5-7 let, kupiš 3 leta starega, za pol cene, če zariba, kupiš nov motor pa si še vedno na boljšem (motorji so okol 3.000EUR).
V vsakem primeru ne razumem folka, ki po enem ali dveh letih menja, al ma preprosto dnarja ko solate al pa je ______ (prepuščam domišliji).
Gre pa preprosto takole:
1 leto: -35%
2 in vsako do nekje 1000EUR vrednosti (po 10 letu): -10%
Torej 2400 -35% = 15600
15600 - 10% = 14040
14040 - 10% = 12636
...
...
...
Ko je dovolj star se pogajamo gor dol par 100EUR odvisno od ohranjenosti (15 let star avto praktično ne izgublja več, ker je prazen bencina vreden 400EUR, poln pa 500EUR. 600EUR, če ma še dobre zimske gume :D).
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
Ahim ::
solatko ::
Ahim - Če poznaš prodajalce avtohiš, ti povedo, kakšno ceno ima vozilo ob vstopu staro za novo, to pa večinoma določa evrotax. Jaz imam na srečo prijatelja, ki mi že 40-et let najde avto, katerega cena ne odstopa več kot 10%-ov od ocenjene vrednosti staro za novo, tako od naših, kot tujih avtohiš, ko ga 3-4 leta vozim, dobim za dodatno 150kkm+ od kupca, mojo nakupno ceno, ker na trgu, ga po tej ceni, normalno ne moreš dobit.
Enako ti ga oceni tudi zavarovalnica, ob totalki. Pri nas za ta denar, ne moreš dobiti enak avto, razen, če.........
Enako ti ga oceni tudi zavarovalnica, ob totalki. Pri nas za ta denar, ne moreš dobiti enak avto, razen, če.........
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
JGandolfini ::
Jup, moj lanski Golf 8 R-line eTSI je vreden cca. 10-15% več kot sem zanj dal pred enim letom.
WizzardOfOZ ::
Kaj pravite na BMW X6? Ste ga že videli od blizu..?
Daljšanje oneta in bildanje ega za slabiče. Za kaj drugega ni uporaben.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hamez66 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kaj pravite na BMW X6? Ste ga že videli od blizu..?
Daljšanje oneta in bildanje ega za slabiče. Za kaj drugega ni uporaben.
Res je ogromen. Res ni za na ozke ceste, ozke mostove, ... se kar strinjam, da ni posebej uporaben. Mene je presenetila velikost, samo mogoče v avtosalonu vse skupaj izgleda še bolj gromozansko.
So mi pa všeč bmw in mercedesi, posebej coupe. Ne vem no, so mi najlepši zunaj in znotraj. Pa če kupiš 4ko ali c razred, so dovolj ozki, da so primerni za naše ceste.
M-XXXX ::
X6 je za ranga 5% širši kot moj karavan. Tako da ni nima nič kaj posebno velikih dimenzij.
Tako, da vožnja ne naredi razlike.
Tako, da vožnja ne naredi razlike.
WizzardOfOZ ::
X6 ni ne tič ne miš. Za dirkat po cestah imaš veliko boljše avtomobile, z boljšo lego in pospeški, za po terenu pa tudi nikamor ne prileze, ker je pretežek in najdeš v istem cenovnem rangu mnogokrat boljša vozila.
Pač kot sem že rekel, filanje ega in podaljševanje nečesa premajhnega med nogami.
Pač kot sem že rekel, filanje ega in podaljševanje nečesa premajhnega med nogami.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
Kaj pravite na BMW X6? Ste ga že videli od blizu..?
Sem, pa tudi vozil
Bi ga kar imel .
Prekoronska cena za 3 letastarega, 100k km je bila v nemčiji tam od 28k EUR naprej... Zdaj so rablejna precej dražja.
Poglej na "gebrauchte bmw" stran...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
hamez66 - BMW x6 je zame en najgrših avtomobilov, ki so jih naredili v tej firmi pa kopija, ki jo dela MB enako.
Delo krepa človeka
profii ::
Ahim ::
hamez66 - BMW x6 je zame en najgrših avtomobilov, ki so jih naredili v tej firmi pa kopija, ki jo dela MB enako.
Potem pa še nisi videl iX. :)
Pa i3 je tudi nekaj posebnega (meni je prva asociacija Z1 iz 80ih, ali pa tisti tapoceni Porscheji ... kje je smajli, ki bruha?).
hamez66 ::
hamez66 - BMW x6 je zame en najgrših avtomobilov, ki so jih naredili v tej firmi pa kopija, ki jo dela MB enako.
Ja, zanimivo... Ker sem ga pokazal kolegici, pa je isto rekla, da je grd. Meni je v redu, ni nek presežek. Tudi Mercedesov GLE Coupe bi bil lahko malo lepši ja.
Pomoje imajo v salonu narejeno tako, da vsi avtomobili izgledajo večji, da sem dobil občutek, da je ta X6 še večji, kot je v resnici. Ker se mi je tudi 5ka (bmw) zdela večja v salonu v primerjavi z mojim trenutnim vozilom, ki je nekje velikosta ranga trojke.
Ma nič, sem že skoraj odločen kaj bom vzel.. ne bo suv.
Ghost7 ::
Gre pa preprosto takole:
1 leto: -35%
A tako preprosto je to? Kje pa lahko preprosto kupim 1 leto star avto po moji izbiri, ki je 35% cenejsi od novega (pa ne mi z maloprodajnimi cenami s cenika mahat )?
Na avto.net
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Ghost7 ::
JGandolfini je izjavil:
Jup, moj lanski Golf 8 R-line eTSI je vreden cca. 10-15% več kot sem zanj dal pred enim letom.
Ampak zanj ne boš dobil toliko. Dobil boš toliko kot sem napisal.
Cene na avto.net so napihnjene.
Fizična oseba ne more prodat (oziroma se ji userje) za ceno kot jo postavijo avtohiše.
Namreč pri avtohiši se ve, da mora zaslužit, in tudi vsak pameten ve, da bo raje počakal in od fizične osebe izpogajal precej nižjo ceno. Zato se veliko ljudem "ne da" in prodajo avtohiši za precej manj (pač dejstvo je da staro za novo extra popuš*š, čeprav ti s popusti dajo krasen občutek, kako si se dobr zmenu). Kdor je že prodajal opazi, da ima prvi dan po objavi precej ogledov, ker veliko hijen čaka na dobre ponudbe (TOP 100, če se komu mudi). Ko to gre, dobiš oglede spet čez nekje 3 tedne, namreč takrat si že pečenka in si obupan, ker te noben ne pokliče.
Če še vedno vztrajaš te dajo še malo "on hold" in ko potečeta dva meseca popustiš, ker se ti mudi: valja se ti na dvorišču, če kej crkne si jezen, ker za novega lastnika popravljaš, registracija bo potekla, zavarovanje je drago, ker si boniteto prenesel na novega za starega pa sklenil brez bonitet in vsak dan pušiš vsaj 2EUR...
Psiho igrce pač. Če pa prodaš je pa pleha itak tolk, da se ne sekirajo, ampak prežijo na nove. Poznam par modelov, ki od preprodaje dobro živijo (aka šverceri).
Evo @Ahim še zate navodila kako se kupi avto.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
Ghost7 ::
Gre pa preprosto takole:
1 leto: -35%
2 in vsako do nekje 1000EUR vrednosti (po 10 letu): -10%
Torej 2400 -35% = 15600
15600 - 10% = 14040
14040 - 10% = 12636
Trenutno je trg v kurcu in lahko nov avto prodaš dražje, kot si ga kupil.
Ali pa 10 let starega za nenormalno visoko ceno.
Jah lej, kdor v tej situaciji kupi, ko je folku ostajal zaradi korone denar (niso po kafičih, kinotih in luksuznih storitvah (welness, fitnes...) pozapravili):
al se ni znal spogajat,
al nujno rabi in se mu mudi, čeprav se mi zdi, da se le vtakne v točno dolečn model, ker Peugeot ni dober, more bit Škoda (folk čaka po 11 mescov :D, Mazda se 4 mesce, Hiunday je na zalogi)
al pa ma dnarja ko solate in mu ni problem preplačat
al pa mu je pod čast vozit starejši avto od 5 let in spet veljajo prve tri alineje.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
m0LN4r ::
Tisti, ki prodaja avto po enem letu, mu za procente oz. te vrednosti dol visi.
S tem se obremenjujejo kupci rabljenih, ker so favs onemu, ki je pred njimi kupil za njih novega in prdel pred njimi v sedez, mogoce ze zhajal par stvari, ampak to pac na tak nacin pokazejo z raznimi "denarja kot solate" forami. Pa se posmehljivo komentirajo, ce nekdo caka vec mescev na obliko katera jim je vsec, kot da so oni placali zadevo.
Kot otroci, ki se norcujejo iz nekoga, ki ima novo jakno znamke XY, ker oni pa nosijo poerbano al pa pac iz second hand kontejnerja.
S tem se obremenjujejo kupci rabljenih, ker so favs onemu, ki je pred njimi kupil za njih novega in prdel pred njimi v sedez, mogoce ze zhajal par stvari, ampak to pac na tak nacin pokazejo z raznimi "denarja kot solate" forami. Pa se posmehljivo komentirajo, ce nekdo caka vec mescev na obliko katera jim je vsec, kot da so oni placali zadevo.
Kot otroci, ki se norcujejo iz nekoga, ki ima novo jakno znamke XY, ker oni pa nosijo poerbano al pa pac iz second hand kontejnerja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ghost7 ::
Tisti, ki prodaja avto po enem letu, mu za procente oz. te vrednosti dol visi.
S tem se obremenjujejo kupci rabljenih, ker so favs onemu, ki je pred njimi kupil za njih novega in prdel pred njimi v sedez, mogoce ze zhajal par stvari, ampak to pac na tak nacin pokazejo z raznimi "denarja kot solate" forami. Pa se posmehljivo komentirajo, ce nekdo caka vec mescev na obliko katera jim je vsec, kot da so oni placali zadevo.
Kot otroci, ki se norcujejo iz nekoga, ki ima novo jakno znamke XY, ker oni pa nosijo poerbano al pa pac iz second hand kontejnerja.
Skoraj se v celoti strinjam s teboj! :D
Ampak še enkrat preberi moj post..
Al pa na kratko: Tisti, ki ima denarja ko solate ne paše v druge alineje ;) (tistemu sem dejansko priznam fouš, ampak mu privoščim, če se je do premoženja dokopal pošteno). Tak ne čaka 11 mesecev na Škodo, ampak 2 na Mercedesa po njegovih željah (ker Superba ali Passata še vedno kazi napačen znak, navkljub še tako lepemu dizajnu ;) ):D
Kupiti novega VW ali škodo in prodajat po enem letu kateregakoli od srednjega razreda in nižje pa je neracionalno (pri finančno sposobni klienteli za katere taki avti so :D). Ampak tak folk dejansko obstaja, redno ostrižen za 15 minut hvaljenja pred žlahto, sosedom, sodelavci (po 14 dneh itak postane pač še en avto na parkirplacu :D).
BTW: sam imam 8 in 16 let stara avta, prioritete so drugje, za MB bo še čas ;)
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
m0LN4r ::
Pa nevem no, nekateri pa imajo pac strah pred rabljenimi in grejo rajsi na ziher, pa ce tudi malo vec stane.
Zdaj ce pogledam zenin polo je star tocno 3 leta in ga lahko danes oddam pri dilerju "wirkaufendeinauto" za samo 25% manj, kot sva dala za njega, pa ima ze skoraj 70kkm na stevcu. Pa se bo pac zvozil do konca, ko bo pa zacel delati probleme, pa se proda naprej nekomu, ki ima cas in voljo za popravljanje.
Jaz sem hotel kupit rabljen malo sportni avto, pa sem si po treh ogledih premislil, razlika v ceni po enem letu, dveh ni bila tako velika, da bi reskiral zivce, ce gre kaj narobe, ker sparani glih niso, lahko da ga je vozil budala in ce preberejo ECU zavrnejo garancijo, ce se je zasaltal ali bilokaj. Zato sem se spet odlocil za novega, kjer vem kaj se znjim dogaja in se bo pac vozil par let vec znjim.
Pac ne ves, pri starejsih enostavnih avtih je lazje po tistem se pa ze konca in se racunica lahko preusmeri v smer, ko bo avto postal nepremicnina v garazi.
En sodelavec recimo nima srece, je ze kupil tretji avto za tam okol 3 jurje, pa cez nekaj mescev samo se po delavnicah hodil znjimi, vsak mehanik ga je malo ogulil in mu je dokurcilo pa si je vzel novega na obroke sedaj in je srecen in vedno tocen v sluzbi.
Privat je to telo redko, ali pa kot v enem primeru prinas, ja jebiga je narocila enga novega malcka, med tem je spoznala tipa, rodila dva froca in so pac avto zamenjali za vecjega.
Jaz recimo nimam ne volje, ne casa, ne denarja se zajebavati, ce bi naletel na gnilo jajce.
Sem mnenja, da se veliko avtov rabljeno proda, ker nekaj ne stima znjim, naslednji lastnik pa tega mogoce ne bo opazil.
Videl ze preveckrat.
Jaz sem po enem letu en avto vrnil, res je, ker je, ko sem se zapeljal v kaksno luknjo pocasi poknilo pri levem stebru, pa to ko enkrat slisis, to potem vedno slisis.
Bil 4x v delavnici, nimajo pojma, drugace avto super, ampak...
No cez en mesec sem videl avto, da se je ze drugi lastnik vozil znjim naokoli, verjetno tega ne slisi ali se ni, pa bo njemu kul.
Zato pa jaz tu neki nebi prevec posploseval, ker je razlogov neskoncno mnogo in ni ne eno boljse, kot drugo.
PS: Neverjetno novih eno leto starih rabljenih je tudi, ker je recimo severozahodno nemcijo lani zalila voda in vsi avti tam so dobesedno plavali.
Kaj mislis, kak je to ko kupis "nov" avto pa je bil nekaj dni zalit z vodo in plaval po dvoriscu.
Bo fajn zacel rjaveti od znotraj, kabli in spoji bodo oksidirali kmalu in se bo zacel shitshow.
Zdaj ce pogledam zenin polo je star tocno 3 leta in ga lahko danes oddam pri dilerju "wirkaufendeinauto" za samo 25% manj, kot sva dala za njega, pa ima ze skoraj 70kkm na stevcu. Pa se bo pac zvozil do konca, ko bo pa zacel delati probleme, pa se proda naprej nekomu, ki ima cas in voljo za popravljanje.
Jaz sem hotel kupit rabljen malo sportni avto, pa sem si po treh ogledih premislil, razlika v ceni po enem letu, dveh ni bila tako velika, da bi reskiral zivce, ce gre kaj narobe, ker sparani glih niso, lahko da ga je vozil budala in ce preberejo ECU zavrnejo garancijo, ce se je zasaltal ali bilokaj. Zato sem se spet odlocil za novega, kjer vem kaj se znjim dogaja in se bo pac vozil par let vec znjim.
Pac ne ves, pri starejsih enostavnih avtih je lazje po tistem se pa ze konca in se racunica lahko preusmeri v smer, ko bo avto postal nepremicnina v garazi.
En sodelavec recimo nima srece, je ze kupil tretji avto za tam okol 3 jurje, pa cez nekaj mescev samo se po delavnicah hodil znjimi, vsak mehanik ga je malo ogulil in mu je dokurcilo pa si je vzel novega na obroke sedaj in je srecen in vedno tocen v sluzbi.
Kupiti novega VW ali škodo in prodajat po enem letu kateregakoli od srednjega razreda in nižje pa je neracionalnoNo no kokr je meni znano je vecina tega kr na sluzbeni operativni lizing, firmo, s.p ali podobno.
Privat je to telo redko, ali pa kot v enem primeru prinas, ja jebiga je narocila enga novega malcka, med tem je spoznala tipa, rodila dva froca in so pac avto zamenjali za vecjega.
Jaz recimo nimam ne volje, ne casa, ne denarja se zajebavati, ce bi naletel na gnilo jajce.
Sem mnenja, da se veliko avtov rabljeno proda, ker nekaj ne stima znjim, naslednji lastnik pa tega mogoce ne bo opazil.
Videl ze preveckrat.
Jaz sem po enem letu en avto vrnil, res je, ker je, ko sem se zapeljal v kaksno luknjo pocasi poknilo pri levem stebru, pa to ko enkrat slisis, to potem vedno slisis.
Bil 4x v delavnici, nimajo pojma, drugace avto super, ampak...
No cez en mesec sem videl avto, da se je ze drugi lastnik vozil znjim naokoli, verjetno tega ne slisi ali se ni, pa bo njemu kul.
Zato pa jaz tu neki nebi prevec posploseval, ker je razlogov neskoncno mnogo in ni ne eno boljse, kot drugo.
PS: Neverjetno novih eno leto starih rabljenih je tudi, ker je recimo severozahodno nemcijo lani zalila voda in vsi avti tam so dobesedno plavali.
Kaj mislis, kak je to ko kupis "nov" avto pa je bil nekaj dni zalit z vodo in plaval po dvoriscu.
Bo fajn zacel rjaveti od znotraj, kabli in spoji bodo oksidirali kmalu in se bo zacel shitshow.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
m0LN4r - Bom začel na koncu, avte, ki so plavali, se presuši in poštima, tako, da se jim ne dogaja nič več ali manj, kot tistim, ki niso (si že kdaj videl proizvodni proces?).
Glede rabljenih vozil je pa tako, da te kot laika nategne vsak, ki se na avte spozna bolje od tebe, zato uporabiš dealerja, ki se na to spozna in ti zrihta odličen avto za malo denarja, daš nekaj več, kot se je zmenil in nikoli se ne boš opekel. Tudi nepremičnine ne kupuješ sam, ali pač?
50 let skrbi zame kolega, da se vozim v dobrih in poceni avtomobilih. Prej sem mu pač nudil usluge kovinske obdelave, več kot 25 let pa skrbim za njegove računalnike, on je zadovoljen z mojim delom in nasveti kaj kupit ob zamenjavi, jaz pa z njegovimi. V življenju še nisem imel novega avta in ga tudi nočem, ker je lastništvo avtomobila že po defaultu metanje denarja stran, pri novih pa še bolj.
Glede rabljenih vozil je pa tako, da te kot laika nategne vsak, ki se na avte spozna bolje od tebe, zato uporabiš dealerja, ki se na to spozna in ti zrihta odličen avto za malo denarja, daš nekaj več, kot se je zmenil in nikoli se ne boš opekel. Tudi nepremičnine ne kupuješ sam, ali pač?
50 let skrbi zame kolega, da se vozim v dobrih in poceni avtomobilih. Prej sem mu pač nudil usluge kovinske obdelave, več kot 25 let pa skrbim za njegove računalnike, on je zadovoljen z mojim delom in nasveti kaj kupit ob zamenjavi, jaz pa z njegovimi. V življenju še nisem imel novega avta in ga tudi nočem, ker je lastništvo avtomobila že po defaultu metanje denarja stran, pri novih pa še bolj.
Delo krepa človeka
Ghost7 ::
Tudi tokrat se skoraj v celoti strinjam s teboj.
Ti povem, da poznam veliko privat ljudi (ne operativni lizing), ki sicer res, da kupujejo avte na lizing in jih je lažje menjavat. Ampak to so take izgube, da zato dela par mesecev.
Sam kupjem 3 leta stare z do 100.000 prevoženimi. Ponavadi iz uvoza. Seveda se moraš malo spoznat, meni so avtomobili hobi. Potem ga vozim 5-7 let in prodam. Zelo težko, zato vem kako je s prodajo na avto.net in vem, da so cene fajn napihnjene, proda se pa zelo malokrat po takih cenah (le avtohiše, kjer plačaš zraven tudi kakšno garancijo, ozrioma zaupanje, da so oni pregledali kaj kupujejo. Pa še tam se zmeniš vedno za kakšen procent (je že cena tako nastavljena)).
PS: Da je biv avto pod vodo, se da hitro ugotovit. Že v prtljažniku, ni treba talne obloge dvigovat.
Ti povem, da poznam veliko privat ljudi (ne operativni lizing), ki sicer res, da kupujejo avte na lizing in jih je lažje menjavat. Ampak to so take izgube, da zato dela par mesecev.
Sam kupjem 3 leta stare z do 100.000 prevoženimi. Ponavadi iz uvoza. Seveda se moraš malo spoznat, meni so avtomobili hobi. Potem ga vozim 5-7 let in prodam. Zelo težko, zato vem kako je s prodajo na avto.net in vem, da so cene fajn napihnjene, proda se pa zelo malokrat po takih cenah (le avtohiše, kjer plačaš zraven tudi kakšno garancijo, ozrioma zaupanje, da so oni pregledali kaj kupujejo. Pa še tam se zmeniš vedno za kakšen procent (je že cena tako nastavljena)).
PS: Da je biv avto pod vodo, se da hitro ugotovit. Že v prtljažniku, ni treba talne obloge dvigovat.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Ahim ::
Gre pa preprosto takole:
1 leto: -35%
A tako preprosto je to? Kje pa lahko preprosto kupim 1 leto star avto po moji izbiri, ki je 35% cenejsi od novega (pa ne mi z maloprodajnimi cenami s cenika mahat )?
Na avto.net
Malo morgen. Najdi mi na avto.net po en primerek BMW X3, Mercedes GLC, Volvo XC60, Toyota RAV4 in SEAT Tarraco (ostali bencinarji, Toyota hibrid), ki so stari 1 leto in naprodaj 35% ceneje kot trenutno stane identicen nov pa bom verjel tvojim trditvam ... brez tega prihrani svoje nakladanje za kolege ob sanku.
m0LN4r ::
m0LN4r - Bom začel na koncu, avte, ki so plavali, se presuši in poštima, tako, da se jim ne dogaja nič več ali manj, kot tistim, ki niso (si že kdaj videl proizvodni proces?).Lahko se bolj na sebe posplosujes? Al je blo to to?
Glede rabljenih vozil je pa tako, da te kot laika nategne vsak, ki se na avte spozna bolje od tebe, zato uporabiš dealerja, ki se na to spozna in ti zrihta odličen avto za malo denarja, daš nekaj več, kot se je zmenil in nikoli se ne boš opekel. Tudi nepremičnine ne kupuješ sam, ali pač?
50 let skrbi zame kolega, da se vozim v dobrih in poceni avtomobilih. Prej sem mu pač nudil usluge kovinske obdelave, več kot 25 let pa skrbim za njegove računalnike, on je zadovoljen z mojim delom in nasveti kaj kupit ob zamenjavi, jaz pa z njegovimi. V življenju še nisem imel novega avta in ga tudi nočem, ker je lastništvo avtomobila že po defaultu metanje denarja stran, pri novih pa še bolj.
Gre pa preprosto takole:
1 leto: -35%
A tako preprosto je to? Kje pa lahko preprosto kupim 1 leto star avto po moji izbiri, ki je 35% cenejsi od novega (pa ne mi z maloprodajnimi cenami s cenika mahat )?
Na avto.net
Malo morgen. Najdi mi na avto.net po en primerek BMW X3, Mercedes GLC, Volvo XC60, Toyota RAV4 in SEAT Tarraco (ostali bencinarji, Toyota hibrid), ki so stari 1 leto in naprodaj 35% ceneje kot trenutno stane identicen nov pa bom verjel tvojim trditvam ... brez tega prihrani svoje nakladanje za kolege ob sanku.
Kupil za 19k, danes mi za njega ponujajo 14k, po treh letih in 60kkm. To je nekje 35% ampak v treh letih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Ahim ::
Kupil za 19k, danes mi za njega ponujajo 14k, po treh letih in 60kkm. To je nekje 35% ampak v treh letih.Jaz sem sicer omenil drazje avte (40-60K EUR cena na predracunu s popusti itd.), kjer je izguba vrednosti v odstotkih ponavadi visja in bi moralo biti lazje najti take primere, ampak mislim da tip pac nabija in seveda ne bomo dobili nobenega odgovora; jaz prav gotovo nisem nasel nobenih 35% cenejsih, ko sem pred kratkim gledal cene ravno za vse omenjene modele
matobeli ::
Ko bo kriza s polprevodniki mal šla mimo bo pa padec iz 35% v treh letih šel na 60%+ v 5letih. Pa sploh ke znano da cenejši kot je avto, bolje drži ceno. Dacia ni zaradi kvalitete znamka ki najbolje drži ceno.
Trenutno stanje pač ni normalno. Tud jaz sem leto dni staro grafično prodal za več kot 100% kupne cene.
Trenutno stanje pač ni normalno. Tud jaz sem leto dni staro grafično prodal za več kot 100% kupne cene.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 58133 (20799) | m0LN4r |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98933 (61699) | profii |