Forum » Na cesti » Omejitve 40 in 60 na izvozih AC
Omejitve 40 in 60 na izvozih AC
GR2 ::
Mene zanima čemu so tako nizke omejitve? Verjetno postavljalci omejitev že predvidevajo, ker spada še pod AC in imaš precej več fore do KT kot izven AC, da jih bo 90% prekoračilo za vsaj 20 in če bi bila omejitev normalnih 60 namesto 40, da bi teh 90% potem peljalo 80. Pač moje laično razmišljanje, ampak sem kar siguren da pri postavljanju znakov 40 ni imel noben v mislih da se jih bo vsaj 90% vozilo 40-45.
Za sneg ne rečem, pa še to bi se povečini dalo speljat s 50. Ampak nikjer se ne daje omejitev za najslabše možne pogoje, potem bi bilo tudi v naseljih 40, izven 70 in na AC 90.
Jaz osebno, če ne bi bilo nobenih znakov, bi šel verjetno precej podobno kot že tako. Zavirati bi začel šele na zaviralnem pasu, edino mogoče že prej spustil plin na nekih 120. Potem bi pa speljal ovinek po občutku z nekih 70, če vidiš da se ovinek preveč zapira za tvojo hitrost, pa pač še malo zmanjšaš. Za pod 50 ne verjamem da so pri nas kakšne deteljice. Res ne vem zakaj je potreba po teh znakih. Verjetno imajo enak namen kot tistih nešteto postavljenih za vožnjo v napačno smer.
Bolj smiselno vprašanje tukaj je, če na teh mestih merijo in kako pogosto je to?
Za sneg ne rečem, pa še to bi se povečini dalo speljat s 50. Ampak nikjer se ne daje omejitev za najslabše možne pogoje, potem bi bilo tudi v naseljih 40, izven 70 in na AC 90.
Jaz osebno, če ne bi bilo nobenih znakov, bi šel verjetno precej podobno kot že tako. Zavirati bi začel šele na zaviralnem pasu, edino mogoče že prej spustil plin na nekih 120. Potem bi pa speljal ovinek po občutku z nekih 70, če vidiš da se ovinek preveč zapira za tvojo hitrost, pa pač še malo zmanjšaš. Za pod 50 ne verjamem da so pri nas kakšne deteljice. Res ne vem zakaj je potreba po teh znakih. Verjetno imajo enak namen kot tistih nešteto postavljenih za vožnjo v napačno smer.
Bolj smiselno vprašanje tukaj je, če na teh mestih merijo in kako pogosto je to?
- zaklenil: bluefish ()
kuall ::
Zato, ker so ovinki zelo ostri. No 50 bi bilo čist ok. Ampak ovinki niso povsod enako ostri, nekje so res ostri se mi zdi in na nekaterih odsekih dost več kot 40 res ne moreš it, ker te že meče ven. Da bi bile pa omejitve pri vsakem izvozu različne pa tudi ni smiselno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
GR2 ::
Izvoz Radovljica je kar oster, pa mislim da ga prevozim s 60, če bi se res potrudil bi pa verjetno še šlo enih 80, v suhem seveda. Tudi prej še na ravnini je 60 pa greš tudi komot 80. Sem siguren da jih večina ne gre več kot 80 samo zaradi znaka 60, tako da znaki vsekakor imajo nek efekt. Če bi bil znak 80 pač ne bi bilo enako, ker bi peščica pač mislila da gre lahko 100. Enako na deteljicah znak 60 ne bi dal enakega efekta. Itak pa skoraj vsi od začetka do konca AC vozijo +20, tudi predori 120 in ne 100.
Ni skrbi, imajo tile prometni inženirji to verjetno vse dobro naštudirano.
Ni skrbi, imajo tile prometni inženirji to verjetno vse dobro naštudirano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
steev ::
A ste delal izpit al ne?
40 omejitev je tam zato, da te umirijo, odvadijo od visokih hitrosti. Ko se nek čas voziš z višjo hitrostjo, se percepcija hitrosti spremeni. Zato te najprej spustijo na 40, da se ti potem na regionalki ne bi zdelo, kot da se 30 voziš.
40 omejitev je tam zato, da te umirijo, odvadijo od visokih hitrosti. Ko se nek čas voziš z višjo hitrostjo, se percepcija hitrosti spremeni. Zato te najprej spustijo na 40, da se ti potem na regionalki ne bi zdelo, kot da se 30 voziš.
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
kuall ::
kakšna umiritev, ne nabijaj. ostri ovinki so, nič drugega.
tu v našem kraju je en neposrečen znak: stoji znak za ovinek, ovinek potem ni nič posebnega. za tem ovinkom pride en res zajeban ovinek, ki se kar vleče in vleče, no tam pa ni nobenega znaka. in si človek misli: če je bil pred tistim lahkim ovinkom opozorilni znak, potem bo ta naslednji ovinek, kjer ni nobenega znaka, še toliko lažji kor prejšnji ovinek. zdej ne vem zakaj so znak postavili tja, mogoče je znak za tadrugi ovinek. vsekakor je neposrečena kombinacija.
nasploh pa vozite prehitro na avtocestnih ovinkih, kjer je omejitev 80. tam res ne smeš it več kot 100, ker že precej ven meče.
tu v našem kraju je en neposrečen znak: stoji znak za ovinek, ovinek potem ni nič posebnega. za tem ovinkom pride en res zajeban ovinek, ki se kar vleče in vleče, no tam pa ni nobenega znaka. in si človek misli: če je bil pred tistim lahkim ovinkom opozorilni znak, potem bo ta naslednji ovinek, kjer ni nobenega znaka, še toliko lažji kor prejšnji ovinek. zdej ne vem zakaj so znak postavili tja, mogoče je znak za tadrugi ovinek. vsekakor je neposrečena kombinacija.
nasploh pa vozite prehitro na avtocestnih ovinkih, kjer je omejitev 80. tam res ne smeš it več kot 100, ker že precej ven meče.
hamez66 ::
A ste delal izpit al ne?
40 omejitev je tam zato, da te umirijo, odvadijo od visokih hitrosti. Ko se nek čas voziš z višjo hitrostjo, se percepcija hitrosti spremeni. Zato te najprej spustijo na 40, da se ti potem na regionalki ne bi zdelo, kot da se 30 voziš.
+1
Meni je to inštruktor povedal in očitno nisem edini, ki je dobil tako informacijo. Vprašanje je, zakaj take informacije nismo dobili vsi.
fikus_ ::
Omejitve 40 in 60 km/h so se iz časov omejitve 80 km/h. Sedaj so 50, 70 ter 90 km/h izven AC in HC.
starfotr ::
Predvsem pa upoštevajte smisel pospeševalnega in zaviralnega pasu.
To je prostor, ki je namenjem temu, da se pospešuje oziroma zavira. Vsak dan opažam paciente ki se vključujejo za mano na AC in se vključijo z mnogo prenizko hitrostjo.
Ravno tako opazujem paciente, ki gredo dol z AC zadnji moment, torej niti ne uporabijo zaviralnrga pasu.
To je prostor, ki je namenjem temu, da se pospešuje oziroma zavira. Vsak dan opažam paciente ki se vključujejo za mano na AC in se vključijo z mnogo prenizko hitrostjo.
Ravno tako opazujem paciente, ki gredo dol z AC zadnji moment, torej niti ne uporabijo zaviralnrga pasu.
GR2 ::
Glede ovinkov 40, sem danes gledal števec in so res kar ostri, za nekje 55-60.
Glede vključevanja, jaz mislim da se lahko vključiš tudi z nižjo hitrostjo, oz. je včasih še bolje, odvisno od prometa. Recimo zadnjič vozim po desnem pasu mimo pospeševalnega, na levem so za mano preveč hitri da bi se pomaknil na levega. In potem trije na levem so šli vsi pred mano da sem moral zmanjšat na 80. Če bi bilo vse prav bi šel pred mano prvi ali prva 2, tretji bi pa pri opazovanju v ogledalu videl, da je najbolj optimalno da se vključi s 60 za mano in ne 80 pred mano. Še bolj optimalno bi bilo sicer, da bi vsi trije odločno pospešili do 120-130 in bili že zdavnaj pred mano.
Enako če je na voznem tovornjak, ti pa se vključuješ. Ne vem zakaj se ne bi vključil za njega, če je za njim vse prosto, tudi če s samo 60. Nikjer ne piše da se moraš na vozni pas nujno vključit s 100+.
Pa jaz nisem eden tistih, ki bi se počasi vključevali, vedno pospešim odločno, ne ravno do 5000rpm, ker imam v obe smeri kaj kmalu AC in je motor še mrzel, tako da z nekimi srednjimi obrati kar je pri mojem že 3000rpm. Tako dobim do konca pospeševalnega noter 130. Ampak kot rečeno, tovornjak če je pri mojem vključevanju še na začetku pospeševalnega, bom šel mimo, če je nekje na sredini, ga pa ne bom prehiteval po pospeševalnem, ampak zapeljal za njega z 80.
Pa že v suhem se večina prehitro vrača na voznega, da ti vzamejo varnostno razdaljo, ampak enako so delali v ponedeljkovem dežju, da ti s špricanjem vode vzamejo še ves pogled. Jaz že v suhem zapeljem na voznega šele ko imam kakšni 2 sekundi vozilo v desnem ogledalu. V dežju verjetno nekje 3 sekunde.
V glavnem, po AC vozim samo zadnja 2 tedna, pa sem osvojil večino stvari, ki jih rabiš vedet na AC. V povprečju ostali vozijo 15-20 let vsak dan po AC, pa niso osvojili teh stvari.
Glede vključevanja, jaz mislim da se lahko vključiš tudi z nižjo hitrostjo, oz. je včasih še bolje, odvisno od prometa. Recimo zadnjič vozim po desnem pasu mimo pospeševalnega, na levem so za mano preveč hitri da bi se pomaknil na levega. In potem trije na levem so šli vsi pred mano da sem moral zmanjšat na 80. Če bi bilo vse prav bi šel pred mano prvi ali prva 2, tretji bi pa pri opazovanju v ogledalu videl, da je najbolj optimalno da se vključi s 60 za mano in ne 80 pred mano. Še bolj optimalno bi bilo sicer, da bi vsi trije odločno pospešili do 120-130 in bili že zdavnaj pred mano.
Enako če je na voznem tovornjak, ti pa se vključuješ. Ne vem zakaj se ne bi vključil za njega, če je za njim vse prosto, tudi če s samo 60. Nikjer ne piše da se moraš na vozni pas nujno vključit s 100+.
Pa jaz nisem eden tistih, ki bi se počasi vključevali, vedno pospešim odločno, ne ravno do 5000rpm, ker imam v obe smeri kaj kmalu AC in je motor še mrzel, tako da z nekimi srednjimi obrati kar je pri mojem že 3000rpm. Tako dobim do konca pospeševalnega noter 130. Ampak kot rečeno, tovornjak če je pri mojem vključevanju še na začetku pospeševalnega, bom šel mimo, če je nekje na sredini, ga pa ne bom prehiteval po pospeševalnem, ampak zapeljal za njega z 80.
Pa že v suhem se večina prehitro vrača na voznega, da ti vzamejo varnostno razdaljo, ampak enako so delali v ponedeljkovem dežju, da ti s špricanjem vode vzamejo še ves pogled. Jaz že v suhem zapeljem na voznega šele ko imam kakšni 2 sekundi vozilo v desnem ogledalu. V dežju verjetno nekje 3 sekunde.
V glavnem, po AC vozim samo zadnja 2 tedna, pa sem osvojil večino stvari, ki jih rabiš vedet na AC. V povprečju ostali vozijo 15-20 let vsak dan po AC, pa niso osvojili teh stvari.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
feryz ::
Dajte nehati s tako butastimi vprašanji! To je zato, da ljudje nehajo verjeti omejitvam in jih začnejo množično kršiti. Drugega razloga ni.
Plus da jih postavljajo birokrati, katerih možganske kapacitete so nekje na nivoju kure, ki leta po cesti. 2 možganska vozla in to je to.
Ok, lahko bi tudi policaji včasih koga pohopsali, vendar tam načeloma ni prostora za take manevre.
Kar pa je pri vsem tem najlepše je to, da dejansko obstajajo ljudje, ki se tam peljejo dovoljenih 40 km/h in z enako brzino kasneje tudi skočijo direkt na vozni pas. Če konstantno in namerno ubijaš reflekse ljudi, ti na koncu tudi uspe.
Bodo pa lahko uporabili v bodočnosti, ko boste dobili GPS nadzor hitrosti in boste ovce vozile tam 39 km/h.
Plus da jih postavljajo birokrati, katerih možganske kapacitete so nekje na nivoju kure, ki leta po cesti. 2 možganska vozla in to je to.
Ok, lahko bi tudi policaji včasih koga pohopsali, vendar tam načeloma ni prostora za take manevre.
Kar pa je pri vsem tem najlepše je to, da dejansko obstajajo ljudje, ki se tam peljejo dovoljenih 40 km/h in z enako brzino kasneje tudi skočijo direkt na vozni pas. Če konstantno in namerno ubijaš reflekse ljudi, ti na koncu tudi uspe.
Bodo pa lahko uporabili v bodočnosti, ko boste dobili GPS nadzor hitrosti in boste ovce vozile tam 39 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
starfotr ::
GR2: Smisel pospeševalnega pasu je, da se varno vključiš v promet. In da izkoristiš CEL PAS, ne pa samo 20 % in skočiš ven na vozni pas (ali celo prehitevalni pas) s 60 km/h.
Isto je pri zaviralnem. Treba je izkoristit CEL PAS in z nezmanjšano hitrostjo zapeljati nanj z voznega pasu. Ne s prehitevalnega pasu, z voznega pasu.
Isto je pri zaviralnem. Treba je izkoristit CEL PAS in z nezmanjšano hitrostjo zapeljati nanj z voznega pasu. Ne s prehitevalnega pasu, z voznega pasu.
feryz ::
Če pred mano ni nikogar, imam, pri vključevanju na vozni pas iz pospeševalnega, ponavadi, okrog 150 km/h.
Lahko mi verjamete, da se je otročje lahko vključiti na vozni pas.
Lahko mi verjamete, da se je otročje lahko vključiti na vozni pas.
Invictus ::
Hitrosti na izvozih so pač del standarda, ki se ga morajo držati...
Kar se tiče hitrosti, se pa da voziti ven vse od 40 (kjer je res oster ovinek), na nekaterih pa tudi čez 120, ker je lepo speljan dolg ovinek, ki je za spremembo pravilno nagnjen. Kot recimo, izvoz na letališče Brnik...
Kar se tiče hitrosti, se pa da voziti ven vse od 40 (kjer je res oster ovinek), na nekaterih pa tudi čez 120, ker je lepo speljan dolg ovinek, ki je za spremembo pravilno nagnjen. Kot recimo, izvoz na letališče Brnik...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mikhaair ::
Mislim da najbolj oster ovinek je uvoz Logatec proti LJ. Če je mokro je že 40 lahko preveč.
energetik ::
Problem je samo, ker omejitve na izvozih niso prilagojene dejanskemu stanju. Npr. na Brezovici imaš res ovinek, kjer vsaj v mokrem nimaš kaj z več kot 40 delat. Na istem delu pa je izvoz iz druge strani, ker se za šalo pelješ 80, ker sploh ni ovinka in se le počasi uvija in to navzgor na most. Če bi znake bolj logično postavili, bi se tudi ljudje bolj držali.
GR2 ::
GR2: Smisel pospeševalnega pasu je, da se varno vključiš v promet. In da izkoristiš CEL PAS, ne pa samo 20 % in skočiš ven na vozni pas (ali celo prehitevalni pas) s 60 km/h.
Isto je pri zaviralnem. Treba je izkoristit CEL PAS in z nezmanjšano hitrostjo zapeljati nanj z voznega pasu. Ne s prehitevalnega pasu, z voznega pasu.
To mi je jasno. Ampak prehitevat tiste na voznem kakor vem ne smeš na pospeševalnem. Tovornjaka mogoče, drugače je pa glavno da se priključiš prometnemu toku, se pravi moraš uskladiti hitrost z njihovo.
Cel pas mi je jasno da je treba izkoristit, jaz grem vedno na voznega povsem ob desni črti s 130. Ampak če dam skrajni primer, na voznem vozijo v strnjeni koloni 60, za tabo na pospeševalnem ni nikogar, mar je res treba voziti do konca pospeševalnega z enako hitrostjo 60, tudi vključil se boš tako za povsem isto vozilo.
Zaviralne pasove tudi izkoriščam, ampak da bi gor zapeljal s 140 in potem na vso silo zaviral mi je pa že malo ekstremno, ker tako dolgi tudi niso, tako da imam jaz ponavadi 120.
Kar se tiče hitrosti, se pa da voziti ven vse od 40 (kjer je res oster ovinek), na nekaterih pa tudi čez 120, ker je lepo speljan dolg ovinek, ki je za spremembo pravilno nagnjen. Kot recimo, izvoz na letališče Brnik...
Ravno tega imam jaz, sicer iz smeri Radovljice. Prvi ovinek v desno je sigurno za 60, potem naslednji v levo se pa kar zapre in moraš že malo zavirat, recimo da je za 50. Tako da verjetno misliš iz smeri LJ, moram pogledat Google Maps.
EDIT: Ja, tega misliš, tukaj je tudi znak 60 in ne 40. Se pravi greš lahko 90, max 100, če se bojiš za kazenske točke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
martincek1 ::
Stari, noben sploh ne bere več teh tvojih glupih zapisov. Škoda, da ti še niso vzeli izpita.
GR2 ::
In to meni, ki sem med najboljšimi vozniki. Pa kot ponavadi, brez da bi podal kaj te pri mojih zapisih in moji vožnji moti, to kar si napisal ni NIČ OD NIČ. Glede vožnje drugače sprejemam predloge za izboljšave, za to sem tudi ustvaril temo. Mar misliš da si tisti, ki jih opisuje starfotr želijo izboljšati svojo vožnjo?
Mene sicer tisti vozniki ne motijo, ker vem da se da izognit njihovim napakam, če imaš prilagojeno hitrost. Več kot 160 se praviloma pač ne vozi. Pričakovat da bodo vsi ultra sposobni pa tudi ne gre.
Mene sicer tisti vozniki ne motijo, ker vem da se da izognit njihovim napakam, če imaš prilagojeno hitrost. Več kot 160 se praviloma pač ne vozi. Pričakovat da bodo vsi ultra sposobni pa tudi ne gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Vozit po AC sem znal preden sem zapeljal nanjo, saj če znaš po regionalkah, znaš tudi po AC. Pa to mislim kot se zagre, ne tisto samo brezglavo za ritjo 80 od štarta do cilja in prehitevanje samo traktorjev. Sodelavca, ki sta vozila tako, sta imela na prejšnjo pot do službe za pripomnit samo glede srn. WTF, zadnja leta nisem videl ene srne, problemov pa drugih milijon, ki jih na AC ne boš videl nikoli.
Da sem osvojil regionalko v nulo pa priznam da sem rabil vsaj nekih 10 let. Edino kar mi je zadnji čas manjkalo je še kako ne živcirati ostalih voznikov, da ne prihaja do road raga, čeprav glavno, da jih čimprej spustiš naprej sem že zdavnaj vedel. Sedaj mislim da sem tudi to osvojil. Ja, tudi najhitrejši vozniki smo za nekatere prepočasni, ker vozimo previdno ravno tam kjer je treba in kjer ostali ne, cincajo pa tam kjer lahko letiš.
Ali boš sedaj res trdil, da za tako enostavno opravilo kot je vožnja po AC res rabiš več kot kak dan ali 2 prakse?
Drugače sem se pa vozil celo leto 2008 v šolo, ko še ni bilo vinjet. Ne vem če sem se kaj posebnega naučil, 1% od tega kot se vsak dan na regionalki.
Da sem osvojil regionalko v nulo pa priznam da sem rabil vsaj nekih 10 let. Edino kar mi je zadnji čas manjkalo je še kako ne živcirati ostalih voznikov, da ne prihaja do road raga, čeprav glavno, da jih čimprej spustiš naprej sem že zdavnaj vedel. Sedaj mislim da sem tudi to osvojil. Ja, tudi najhitrejši vozniki smo za nekatere prepočasni, ker vozimo previdno ravno tam kjer je treba in kjer ostali ne, cincajo pa tam kjer lahko letiš.
Ali boš sedaj res trdil, da za tako enostavno opravilo kot je vožnja po AC res rabiš več kot kak dan ali 2 prakse?
Drugače sem se pa vozil celo leto 2008 v šolo, ko še ni bilo vinjet. Ne vem če sem se kaj posebnega naučil, 1% od tega kot se vsak dan na regionalki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
starfotr ::
To mi je jasno. Ampak prehitevat tiste na voznem kakor vem ne smeš na pospeševalnem. Tovornjaka mogoče, drugače je pa glavno da se priključiš prometnemu toku, se pravi moraš uskladiti hitrost z njihovo.
Cel pas mi je jasno da je treba izkoristit, jaz grem vedno na voznega povsem ob desni črti s 130. Ampak če dam skrajni primer, na voznem vozijo v strnjeni koloni 60, za tabo na pospeševalnem ni nikogar, mar je res treba voziti do konca pospeševalnega z enako hitrostjo 60, tudi vključil se boš tako za povsem isto vozilo.
Zaviralne pasove tudi izkoriščam, ampak da bi gor zapeljal s 140 in potem na vso silo zaviral mi je pa že malo ekstremno, ker tako dolgi tudi niso, tako da imam jaz ponavadi 120.
Seveda lahko prehitiš tistega na voznem. Tudi po odstavnem lahko nadaljuješ pot, vse zato da se lahko varno in z zadostno hitrostjo vključiš v promet. In kaj je razlika, če po desni prehitiš tovornjak ali pa osebni avto?
Nikjer ne piše, da moraš vozit 130 km/h po AC. To je samo najvišja dovoljena hitrost. Ekstremni primeri so, ko folk 1 km pred izvozom spusti gas in se pricjazi do izvoza. Tega ne bi smeli dovoliti. Zato so zavirali pasovi.
Najnižja dovoljena hitost na AC je 60 km/h v normalnih razmerah. Vendar to ne pomeni, da se moraš toliko vozit. Voziš toliko, kot zmoreš in da se prilagodiš razmeram na cesti in v prometu.
GR2 ::
Tovornjak sem omenil, ker gre praviloma počasneje kot osebni avto. Pač če gre en avto 110, ne vidim smisla ga prehitevat po pospeševalnem. Da se ne sme, se spomnim zapisa iz tega foruma, nekega člena zakona sedaj nisem našel. Pa meni ni nek problem ga prehitet, ker če bi hotel razvijem tudi 160 do konca. Ampak ne vem kaj bi s tem pridobil, ker ga lahko komot prehitim tam kjer je predvideno, po pospeševalnem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
feryz ::
Najboljši je izvoz na barju, Ljubljana center proti Viču.
Če greš na pumpo po kofe, priletiš z izvoza in kar ostaneš na tem pasu. Hitrost je pa takoj na 200 km/h. Če malo ne paziš na števec.
Če greš na pumpo po kofe, priletiš z izvoza in kar ostaneš na tem pasu. Hitrost je pa takoj na 200 km/h. Če malo ne paziš na števec.
jest10 ::
KAVINSKY ::
Ti pa 10 let
Malo spoštovanja, verjetno se je ta čas učil bremzati z levo nogo, heel-toe in 2x stiskat sklopko med šaltanjem. Pa verjetno je tudi stranske kanale za odvodnavanje uporabljal. Vse to med tem, ko je imel poln kozarec vode v cup-holderju
Saj te umotvore je že težko brati, sploh pa razmevati željo po ustvarjanju novih in novih alt računov. Rade volje ga bi gledal voziti enkrat čez Predmejo ali Rakitno. Mogoče celo Brda. Ga me še lokalci z Clioti in Yarisi blendali
mirator ::
GR2: Smisel pospeševalnega pasu je, da se varno vključiš v promet. In da izkoristiš CEL PAS, ne pa samo 20 % in skočiš ven na vozni pas (ali celo prehitevalni pas) s 60 km/h.
Isto je pri zaviralnem. Treba je izkoristit CEL PAS in z nezmanjšano hitrostjo zapeljati nanj z voznega pasu. Ne s prehitevalnega pasu, z voznega pasu.
Daleč najboljši odgovor, če je na takšna vprašanja sploh smiselno odgovarjati.
GR2 ::
Dober voznik potrebuje za osvojitev tistega tvojega ušivega odseka regionalke 1 teden. Ti pa 10 let
Z zelo počasno vožnjo ali z zelo hitro vožnjo že, to zna vsak, hitro mogoče samo tisti v najboljših letih in ne ravno vsaka stara mama. Prava umetnost je prilagojena hitrost, to pomeni da voziš hitro, pa še vedno vse do cilja ne pride do problemov. Mar nič ne berete solatkovih postov?
Če se probam spomnit kako sem vozil drugo leto (tisti avto prvo leto je bil itak nepremičnina), 2009, s Puntom 1.2, to sem šel 140 tudi čez slep ovinek. Seveda sem se že takrat zavedal nevarnosti hitre vožnje, ampak to traja leta da prilagodiš hitrost. Za policaje pa itak ni nikoli dovolj prilagojena, zato sem tudi nabral 21 pik v samo enem letu. Pa je bila vožnja precej prilagojena, saj kako bi drugače on lahko peljal za mano.
Sem se drugače zlagal, to bi se lahko vozil še 100 let pa je ne bi povsem osvojil, je res prava umetnost. Kar lahko sigurno rečem je, da sem se učil vse do zadnjega dne. Gledaš ostale pa takoj vidiš da nimajo neke želje izboljšat svojo vožnjo, vozijo kot bi jim odsekal glavo.
Na AC pa itak večina vozi nevarno, tako da tam taki kot sem jaz ne izstopamo in nismo zanimivi za policaje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GupeM ::
Jaz že v suhem zapeljem na voznega šele ko imam kakšni 2 sekundi vozilo v desnem ogledalu. V dežju verjetno nekje 3 sekunde.
Ufff... POZOR!!! Nevaren voznik.
Če ti voziš 130 in prehitevaš nekoga, ki vozi 120, v treh sekundah narediš samo 8 metrov več kot prehitevani. Kar je pa veliko premalo za primerno varnostno razdaljo. Če prehitevaš nekoga ki vozi 80 km/h, pa narediš 42 m več v treh sekundah.
V avtošoli so me učili, da nazaj na vozni pas zapelješ, ko celoten prehitevan avto vidiš v vzratnem (sredinskem) ogledalu, ne stranskem.
GR2 ::
Ne prehitevam jaz 130 na 120, ampak kot se zagre. Verjemi da nikoli ne zapeljem pred voznike, da bi si kaj slabega mislili. Ni pa tudi da sem povsem brez napak, pri tako hitri vožnji kot je na AC še nisem srečal koga, ki bi vozil kot bi moral. Danes naprimer sem imel na levem pasu že enega v ogledalu, ki ga nisem pravočasno opazil, res pa da sem šel sprejemljivih 140 in da je bil tisti s slabimi lučmi. Ti avti praktično brez luči, ena ponavadi že proti koncu, so mi res smešni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GupeM ::
Ne prehitevam jaz 130 na 120, ampak kot se zagre. Verjemi da nikoli ne zapeljem pred voznike, da bi si kaj slabega mislili.
Ok, če voziš 140, pa dohitiš nekoga s 125. Voziš za njim do cilja, ali pospešiš do 180, da ga prehitiš kot se zagre in je v treh skundah cca 45 m za tabo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
jest10 ::
s Puntom 1.2, to sem šel 140 tudi čez slep ovinek. Seveda sem se že takrat zavedal nevarnosti hitre vožnje, ampak to traja leta da prilagodiš hitrost.
Pri totalno nesposobnih voznikih, kot si ti, tole res lahko traja leta in leta.
No sej se vidi iz tvojega pisanja. Še vedno se čudiš in kar naprej odkrivaš nove stvari, ki so vsakemu povprečnemu vozniku že davno jasne.
starfotr ::
Vozit po AC sem znal preden sem zapeljal nanjo
Jaz tudi ne samo da znam, pač pa obvladam vožnjo letalonosilke, še preden sem bil sploh na njej. Če verjameš.
klemenSLO ::
Morda bi bilo bolj smiselno vprašanje:
Ali obstaja kak standard/predpis, ki glede na dolžino/ukrivljenost/nagib cestišča predpisuje dovoljene hitrosti?
Ali obstaja kak standard/predpis, ki glede na dolžino/ukrivljenost/nagib cestišča predpisuje dovoljene hitrosti?
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
showsover ::
bambam20 ::
UganiKdo ::
To mi je jasno. Ampak prehitevat tiste na voznem kakor vem ne smeš na pospeševalnem. Tovornjaka mogoče, drugače je pa glavno da se priključiš prometnemu toku, se pravi moraš uskladiti hitrost z njihovo.
Cel pas mi je jasno da je treba izkoristit, jaz grem vedno na voznega povsem ob desni črti s 130. Ampak če dam skrajni primer, na voznem vozijo v strnjeni koloni 60, za tabo na pospeševalnem ni nikogar, mar je res treba voziti do konca pospeševalnega z enako hitrostjo 60, tudi vključil se boš tako za povsem isto vozilo.
Zaviralne pasove tudi izkoriščam, ampak da bi gor zapeljal s 140 in potem na vso silo zaviral mi je pa že malo ekstremno, ker tako dolgi tudi niso, tako da imam jaz ponavadi 120.
Seveda lahko prehitiš tistega na voznem. Tudi po odstavnem lahko nadaljuješ pot, vse zato da se lahko varno in z zadostno hitrostjo vključiš v promet. In kaj je razlika, če po desni prehitiš tovornjak ali pa osebni avto?
Nikjer ne piše, da moraš vozit 130 km/h po AC. To je samo najvišja dovoljena hitrost. Ekstremni primeri so, ko folk 1 km pred izvozom spusti gas in se pricjazi do izvoza. Tega ne bi smeli dovoliti. Zato so zavirali pasovi.
Najnižja dovoljena hitost na AC je 60 km/h v normalnih razmerah. Vendar to ne pomeni, da se moraš toliko vozit. Voziš toliko, kot zmoreš in da se prilagodiš razmeram na cesti in v prometu.
A smo spet pri tem idiotizmu, da je na avtocesti predpisana minimalna hitrost?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
KAVINSKY ::
Never go full retard
Avtocesta (zelene oznake) je namenjena daljinskemu prometu motornih vozil in je označena s predpisano prometno signalizacijo; če ni s prometno signalizacijo drugače predpisano, je največja dovoljena hitrost na avtocesti 130 km/h, najmanjša pa 60 km/h.
UganiKdo ::
Upoštevaj svoj lasten nasvet in za ta idiotizem najdi verodostojen vir, ker očitno ima DARS v PRju nekoga s približno tako nizkim IQ kot ga imaš ti.
al bomo zdaj po novem zvedeli, da je DARS pristojen za sprejemanje in tolmačenje prometnih predpisov?
al bomo zdaj po novem zvedeli, da je DARS pristojen za sprejemanje in tolmačenje prometnih predpisov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
starfotr ::
https://www.dars.si/Sporocila_za_javnos...
in
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
in
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
30. člen
(avtocesta in hitra cesta)
(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
UganiKdo ::
Lahko se nehas smesit. Smo razumeli da presega tvoj intelekt in pac ne locis med konstrukcijskimi omejitvami (kdo sme voziti po avtocesti) in hitrostnimi omejitvami (koliko sme/mora vozit).
Za PRovca na DARSu bos super. Je pa zanimivo zakaj recimo potem na hitri cesti po darsovih nebulozah ni minimalne hitrosti? Konstrukcijske omejitve so enake.
Drugace pa ze 100x prezvecena tema in se nihce ni nasel v sloveniji odseka cesta kjer bi bila predpisana najnizja hitrost. Najblizje temu pridejo posamezni pasovi na avtocesti, pa tudi tam skrajno desni pas nikoli nima predpisane minimalne hitrosti.
Na avtocesti pac ne obstaja predpis da moras vozit najmanj 60 km/h niti ne obstaja kazen, ki bi jo lahko dobil ker vozis pod 60 km/h.
Moras pa imet vozilo, ki je po konstrukciji sposobno peljat vsaj 60 km/h zato recimo dolgo traktorji niso smeli na avtoceste ne glede na to koliko bi tam peljali.
Bos moral ti povedat glede na to da zagovarjas idiotizme.
Za PRovca na DARSu bos super. Je pa zanimivo zakaj recimo potem na hitri cesti po darsovih nebulozah ni minimalne hitrosti? Konstrukcijske omejitve so enake.
Drugace pa ze 100x prezvecena tema in se nihce ni nasel v sloveniji odseka cesta kjer bi bila predpisana najnizja hitrost. Najblizje temu pridejo posamezni pasovi na avtocesti, pa tudi tam skrajno desni pas nikoli nima predpisane minimalne hitrosti.
Na avtocesti pac ne obstaja predpis da moras vozit najmanj 60 km/h niti ne obstaja kazen, ki bi jo lahko dobil ker vozis pod 60 km/h.
Moras pa imet vozilo, ki je po konstrukciji sposobno peljat vsaj 60 km/h zato recimo dolgo traktorji niso smeli na avtoceste ne glede na to koliko bi tam peljali.
Je posipanje z pepelom preveč za pričakovati?
Bos moral ti povedat glede na to da zagovarjas idiotizme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
GR2 ::
s Puntom 1.2, to sem šel 140 tudi čez slep ovinek. Seveda sem se že takrat zavedal nevarnosti hitre vožnje, ampak to traja leta da prilagodiš hitrost.
Pri totalno nesposobnih voznikih, kot si ti, tole res lahko traja leta in leta.
No sej se vidi iz tvojega pisanja. Še vedno se čudiš in kar naprej odkrivaš nove stvari, ki so vsakemu povprečnemu vozniku že davno jasne.
Smešiš se ti, ker je očitno da se sploh ne voziš. Da razložim kaj mislim. Sem prehitro rekel kako vsi lepo vozijo po AC. Enako brezmožganski so kot na regionalkah kjer zavijajo tako da enkrat utripne smernik, potem pa že začnejo zavijat, nebrigajoč kaj je sploh za njimi. Oz. ponavadi kar istočasno s smernikom že začnejo zavijat. Lahko bi bil namreč nek projektil z 200 km/h, vedno se predvideva najslabše. Ravno zato se da smernik tolk prej, da utripne vsaj 5x, če ne 10x. Saj kako bi bilo lahko drugače, mar bi ko zavijejo na AC kar iznenada pridobili +100 IQ?
No pa da opišem še kako vozijo na AC. Se premaknejo na levi pas tudi sploh brez smernika. Kdor pa da smernik pa enako samo 1x ali 2x utripne in že začnejo zavijati. Voziti 160 po AC, fun times.
Sem prepričan da si ti enak noob, se dobro vidi iz tvojih postov.
Pa tudi sam pri sebi vsak dan drugače vidim da bi lahko vozil bolje, ampak pač nisem robot, ki bi lahko vse naredil perfektno. Sicer pa voziti 160 itak ne moreš v skladu s pravili, če dam samo hitrost na stran, ker je nemogoče vzdrževat varnostno razdaljo in vozit hitro. To bi rabil imeti 2000KM in bi moral voditi avto nek superračunalnik.
130 pa znam voziti po pravilih, to ti je menda jasno da kdor vozi hitro, zna tudi po pravilih. Dobro se ve kdo ne zna voziti niti 100-130.
Kaj sploh so večje napake tako v naseljih, izven naselij in AC? Seveda, glavno je obvladovanje spreminjanja smeri. Preden sploh pomisliš na zavijanje moraš pogledati v zadnje in levo ogledalo, da vidiš kdo vse se ti približuje in s približno kakšno hitrostjo. Potem ko ugotoviš, da je varno prehiteti, takoj vklopiš levi smernik. Potem nabereš hitrost kolikor se da do tistega pred tabo. Če vidiš da si se prej zakalkuliral pri ocenjevanju hitrosti za tabo vozečega, daš takoj desni smernik da on vidi da si se zasral. Tukaj priznam da sem zadnjič naredil napako in imel kar vklopljenega levega. Ampak, fak, nisem pa začel zavijat, da me poradira avto, ki je imel noter vsaj 160. Ampak kot rečeno, sem na AC komaj 2 tedna in se še učim, čeprav zdaj mislim da mi bo to šlo. Šele ko si se res dobro prepričal, začneš zavijati.
Na žalost je tako, da če hočeš najti dobre voznike, bodo tudi v dobrih avtih. Ti pa vemo kako vozijo. Tako pač je.
Tukaj pa meni kako je vsem vse že zdavnaj jasno. Ti to resno ali res ne spremljaš prometa okoli sebe? Jaz sem še vsak dan našel vsaj 10 napak ostalih, vsaj 2 pa hujši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Aja, 200 se pa sploh ne da vozit, tako da ne vem kaj vedno neke novice ko nekdo vozi 200. Sem 1000% da to ni v jutranjih ali popoldanskih konicah. 200 po prazni cesti res ne vidim problema, tudi prometni strokovnjaki se očitno strinjajo, zato samo 9KT in ne 18KT.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
feryz ::
Mogoče za intermezzo.
Ko se vozim z zafiro, niti ne porajtam, koliko ostali vozijo. Pač so avtomatsko vsi počasnejši od mene.
Ampak zdaj furam, v glavnem, kombi. Že tri tedne. Vas zanima, koliko avtov me je prehitelo v treh tednih? Niti eden. Tako da so policaji lahko zelo ponosni nase. Vzgoja ovc je več kot uspela.
In tisti, ki pravijo, da smo Slovenci divjaki, niso iz tega planeta.
Da so ceste katastrofalno prepolne pa drži. Zagotovo.
Ko se vozim z zafiro, niti ne porajtam, koliko ostali vozijo. Pač so avtomatsko vsi počasnejši od mene.
Ampak zdaj furam, v glavnem, kombi. Že tri tedne. Vas zanima, koliko avtov me je prehitelo v treh tednih? Niti eden. Tako da so policaji lahko zelo ponosni nase. Vzgoja ovc je več kot uspela.
In tisti, ki pravijo, da smo Slovenci divjaki, niso iz tega planeta.
Da so ceste katastrofalno prepolne pa drži. Zagotovo.
mahoni ::
Ali obstaja kak standard/predpis, ki glede na dolžino/ukrivljenost/nagib cestišča predpisuje dovoljene hitrosti?
Zagotovo!
Ocitno ne, ce je povsod 40km/h.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.
GR2 ::
@feryz:
Da te noben ne prehiti je povsem preprosto prakticirat. Samo po levem pasu voziš 160. Ne vem kako bi te tako lahko sploh kdo kdaj ujel, to bi moral iti celo pot 200, da bi te enkrat dohitel. Vmes so sicer tudi drugi uvozi iz katerih bi lahko prihajali taki projektili, ampak to je zelo majhna verjetnost.
Vozit 160 in konstantno menjat pasove je pa bedarija. Če bi se vračal na voznega tam kjer je kolona za tovornjakom, bi se kmalu moral vrniti nazaj. Umikal bi se pa za koga točno, za veter? Če je na voznem daleč naprej vse prosto je pa enako, nima smisla se umikat vetru na prehitevalnem pasu. Če res vidiš v ogledalu koga pri 200, se pač umakneš. Pri 160 sicer ne gledaš tolk ogledala kot drugače, tako da bi te moral pač 5 sekund počakat, ampak bo že preživel.
Na 170 je pa treba včasih potegnit, da se losaš tistega za tabo na prehitevalnem, to je pa res. Nekateri so presenetljivo hitri.
Da te noben ne prehiti je povsem preprosto prakticirat. Samo po levem pasu voziš 160. Ne vem kako bi te tako lahko sploh kdo kdaj ujel, to bi moral iti celo pot 200, da bi te enkrat dohitel. Vmes so sicer tudi drugi uvozi iz katerih bi lahko prihajali taki projektili, ampak to je zelo majhna verjetnost.
Vozit 160 in konstantno menjat pasove je pa bedarija. Če bi se vračal na voznega tam kjer je kolona za tovornjakom, bi se kmalu moral vrniti nazaj. Umikal bi se pa za koga točno, za veter? Če je na voznem daleč naprej vse prosto je pa enako, nima smisla se umikat vetru na prehitevalnem pasu. Če res vidiš v ogledalu koga pri 200, se pač umakneš. Pri 160 sicer ne gledaš tolk ogledala kot drugače, tako da bi te moral pač 5 sekund počakat, ampak bo že preživel.
Na 170 je pa treba včasih potegnit, da se losaš tistega za tabo na prehitevalnem, to je pa res. Nekateri so presenetljivo hitri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
feryz ::
Vedno se umaknem, če me kdo dohiti. Tudi pri 200 plus, nimam nobenih problemov s tem.
Ampak itak ni nobenega v špeglu. Že pri 135 km/h jih ni.
Ampak itak ni nobenega v špeglu. Že pri 135 km/h jih ni.
GR2 ::
Tako da so policaji lahko zelo ponosni nase. Vzgoja ovc je več kot uspela.
To se nebi čisto povsem strinjal. Ker čez predore jih gre precej 130, 160 jih pa tudi kar nekaj vozi. Samo danes sem moral ene 2x pospešit na 170, ker 160 ni bilo dovolj. Verjetno enako kot jaz googlajo "AMZS kazni" in pregledajo do kolk še lahko gredo brez KT.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Invictus ::
Vedno se umaknem, če me kdo dohiti. Tudi pri 200 plus, nimam nobenih problemov s tem.
Ampak itak ni nobenega v špeglu. Že pri 135 km/h jih ni.
Sam res. Sam prakticiram, če vreme in promet dopušča, tam 150-160 km/h. Po števcu..
Včasih se kdo najde,ki mi sledi, ampak preprosto ne zdrži dolgo. Pa ne zaradi hardwara (avto), ampak predvsem zaradi softwara (voznik)...
Se je že zgodilo, da smo se našli 4 avti, in vozili po prehitevalnem, se menjavali spredaj (blendanje drekačem), pa na koncu ostaneš sam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35480 (33232) | Heavy |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26740 (22889) | Mare2 |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38345 (30927) | dj_uro |
» | ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9446 (8730) | KoMar- |