Forum » Na cesti » Najcenejši novi avtomobilov
Najcenejši novi avtomobilov
Siddh ::
Kdor dela po 100 km na dan si itak ne bo kupil twinga. za dnevne vožnje do recimo 20, 30 km oddaljene službe pa se lahko splača. Sploh če je kot drugi avto pri hiši.
Kripto mesi ::
Tudi subvencija za električarje se zniža za 1500€, tako da vprašanje če bo twingo še tako poceni.
Mike_Rotch ::
Pa mogoče velja omeniti, da plačaš polno ceno, potem pa vložiš zahtevek in dobiš subvencijo povrnjeno čez x časa. Lahko relativno hitro, lahko se pa zavleče par mesecev.
m0LN4r ::
Dvomim, da nekdo ki isce dacio za 9 jurjev, se hoce skesirat za enako velikga elekricarja takoj 30k.
Pol pa spet vprasanje ali imas moznost varnega parkiranja in polnenja.
20k razlike za benz, ki ti ostane na racunu je tudi fajn
Pol pa spet vprasanje ali imas moznost varnega parkiranja in polnenja.
20k razlike za benz, ki ti ostane na racunu je tudi fajn
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
;-) ::
solatko ::
Električni avto za stanovalce v večstanovanjskih blokih je res pametna naložba.
Delo krepa človeka
Siddh ::
Mike_Rotch je izjavil:
Pa mogoče velja omeniti, da plačaš polno ceno, potem pa vložiš zahtevek in dobiš subvencijo povrnjeno čez x časa. Lahko relativno hitro, lahko se pa zavleče par mesecev.
Vse uredijo prodajalci, ne rabiš nič skrbet.
Mike_Rotch ::
Še vedno lahko traja par mesecev, da dobiš subvencijo nazaj.
Za nekoga, ki kupuje najcenejši avto je mogoče tistih par jurjev kar problem založiti.
Za nekoga, ki kupuje najcenejši avto je mogoče tistih par jurjev kar problem založiti.
Magic1 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Pa mogoče velja omeniti, da plačaš polno ceno, potem pa vložiš zahtevek in dobiš subvencijo povrnjeno čez x časa. Lahko relativno hitro, lahko se pa zavleče par mesecev.
Vse uredijo prodajalci, ne rabiš nič skrbet.
Seveda uredijo, tako da plačuješ 35kEUR na obroke za 30kEUR avto. Res je da ti država nakaže par jurjev čez nekaj časa. Plačal boš pa še vedno čez 30kEUR. Samo nekaj čez 550EUR na mesec za 5 let.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
hojnikb ::
ja, *po subvenciji, za 12,5k in brez klime, radia in pobarvanih odbijačov
Za slabih 13k pa že ima klimo in radio. Nima veze če je po subvenciji, plačaš kolikor sem napisal. Še vedno daleč najugodnejši električni avto.
Domet je pod 100km na AC ter pozimi. Kje je se bodoca degradacija, manjse baterije se hitreje unicijo zarad pogostejsega polnenja.
Pa manjša subvencija, torej bo ta socialni primer avta 14 jurjov, ne 12.
Tako je Sandero je najcenejsi trenutno, mogoče še kje dobiš kako Fiat Pando ali Clia Storio ceneje stara zaloga star model.
clio storia se ne prodaja vsaj ze 8 let
Še kakšno leto nazaj si našel kakšno ki je osamela v salonih.
sam ne nove oz. nikoli registirrane. Euro5 avtov, kar je bla storia, že lep čas ne smeš prodajat več kot nove.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Siddh ::
Smo kupili atvo s subvencijo, cena je bila takšna kot oglešavana torej s subvencijo. Toliko se je tudi plačalo. Mogoče imajo različni prodajalci različne pristope.
;-) ::
ja, *po subvenciji, za 12,5k in brez klime, radia in pobarvanih odbijačov
Za slabih 13k pa že ima klimo in radio. Nima veze če je po subvenciji, plačaš kolikor sem napisal. Še vedno daleč najugodnejši električni avto.
Domet je pod 100km na AC ter pozimi. Kje je se bodoca degradacija, manjse baterije se hitreje unicijo zarad pogostejsega polnenja.
Pa manjša subvencija, torej bo ta socialni primer avta 14 jurjov, ne 12.
Tako je Sandero je najcenejsi trenutno, mogoče še kje dobiš kako Fiat Pando ali Clia Storio ceneje stara zaloga star model.
clio storia se ne prodaja vsaj ze 8 let
Še kakšno leto nazaj si našel kakšno ki je osamela v salonih.
sam ne nove oz. nikoli registirrane. Euro5 avtov, kar je bla storia, že lep čas ne smeš prodajat več kot nove.
To nevem pod kakimi pogoji se je prodajal, bil pa je nov. Potem sem gledaš še Fiat Pande a sem na koncu dobil ugodno A4 b8 katere se itak ne znebim, ker nikogar ne zanima :)
hojnikb ::
>Euro 5a September 2009 January 2011
Po tem datumu se naj nebi smel več prodajat kot nov.
Po tem datumu se naj nebi smel več prodajat kot nov.
#brezpodpisa
;-) ::
Pravim da se je prodajal nov avto v to sem prepričan, kaj pa se naj naredi z njim če je ostal v skladišču ? Sigurno se lahko napiše kaka bedarija na pogodbo, da se je uporabljal na privat zemljišču ali pa kaj in ti ga lahko prodajo, ali mora v prešo ?
Drugače se novi avtomobili tudi uvažali naj nebi pred nevem 6 meseci in nevem koliko km na števcu, pa jih vsakodnevno zavarujemo.
Drugače se novi avtomobili tudi uvažali naj nebi pred nevem 6 meseci in nevem koliko km na števcu, pa jih vsakodnevno zavarujemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
hojnikb ::
more bit prej registiran (sj ista fora se počne včasih ob koncu leta, da dosežejo prodajne kvote) sicer ga nemorš več registirat kot novga.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
V Nemciji to resujejo tako, da avto je registriran na avtohiso z tageszulassung. Pa se lahko prodaja kot "nov"
Meni so hotli takega prodati, pa sem pol vseeno vzel se neregistriranega, ker za prvo registracijo je vecji popust pri zavarovalnici.
Meni so hotli takega prodati, pa sem pol vseeno vzel se neregistriranega, ker za prvo registracijo je vecji popust pri zavarovalnici.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Mike_Rotch je izjavil:
Zakaj škoda? Turbo bencinarji so v praktično vsem boljši.
Razen v zanesljivosti. Par komponent več, ki crknejo
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Teoreticno ja. Prakticno gledano pa priblizno isti drek. Al pa nevem, ce prestejem je bilo pr bajti ca. 10 turbakov, pa na niti enem ni crknilo nic kaj kar na neturbaku tudi nebi.
Je pa res, da sem pred kratkim delal testno voznjo z rabljenima i20n za sodelavko en za drugim. En je bil 4 cilindrski neturbak, drugi pa tricilindrski turbak. Res je turbak boljse potegnil, kaj se pa overall mirnosti teka tice je bil stiricilindrski atmosferc bolj udoben. Se celo ona je opazla razliko. No sicer je odlocitev padla proti turbotu se iz drugih razlogov, kar je veliko zelo kratkih relacij in redke dolge relacije.
To je tudi en razlog zakaj imava z zeno namesto 3 cilindrskega turbobencinarja, 4 cilindrskega turbodizla.
Je pa res, da sem pred kratkim delal testno voznjo z rabljenima i20n za sodelavko en za drugim. En je bil 4 cilindrski neturbak, drugi pa tricilindrski turbak. Res je turbak boljse potegnil, kaj se pa overall mirnosti teka tice je bil stiricilindrski atmosferc bolj udoben. Se celo ona je opazla razliko. No sicer je odlocitev padla proti turbotu se iz drugih razlogov, kar je veliko zelo kratkih relacij in redke dolge relacije.
To je tudi en razlog zakaj imava z zeno namesto 3 cilindrskega turbobencinarja, 4 cilindrskega turbodizla.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
3 cilindraša mamo tudi mi doma. Pa je glasen, pije olje in nič kaj miren. Ampak načeloma dela. Je pa brez turbine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
Ma dajte no, več je bilo doplačila za boljše ozvočenje v moji "zafiri", kot koštajo taka jajca. Ta Sandero ali ostala kinder jajčka.
Ne bi parkiral tega na dvorišče, pa makar mi enega zraven nakupa pralnega praška šenkajo. En tolk pa že dam nase.
Turbo oz. turbine, če jih uporabljaš, prekleto hitro crknejo. Če imaš pa avto za opazovanje DPF opozorilne lučke, ker laufa pod štandgasom, potem so tudi turbine malo za dlje.
Ne bi parkiral tega na dvorišče, pa makar mi enega zraven nakupa pralnega praška šenkajo. En tolk pa že dam nase.
Turbo oz. turbine, če jih uporabljaš, prekleto hitro crknejo. Če imaš pa avto za opazovanje DPF opozorilne lučke, ker laufa pod štandgasom, potem so tudi turbine malo za dlje.
facepalm ::
Ce je kupcu Sandero dovolj dober, se ekonomsko bolj splaca kupiti Cliota 2, za 6kEUR manj. Nanj vloziti se 2k, da se ga spravi v novemu podobno stanje in je. Udobje bo isto, poraba podobna, 4kEUR v denarnici pa dobrodosli.
Sem vozil novo Dacio in sem jo imel namen kupiti zaradi ekonomicnosti. No, po testni voznji sem si premislil ceprav sam ne dam dosti na udobje.
Ce ni potrebe po prostoru, raje se 1x kupim Twingota za podoben denar ceprav sem imel probleme s tlakom turbine. Je pa vsaj zabaven.
Sem vozil novo Dacio in sem jo imel namen kupiti zaradi ekonomicnosti. No, po testni voznji sem si premislil ceprav sam ne dam dosti na udobje.
Ce ni potrebe po prostoru, raje se 1x kupim Twingota za podoben denar ceprav sem imel probleme s tlakom turbine. Je pa vsaj zabaven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Mike_Rotch ::
Razen v zanesljivosti. Par komponent več, ki crknejo
Kot sem že napisal, težko posplošiš. Veliko večje razlike so med posameznimi modeli motorjev, težko posplošiš tole na turbo/na. Nasploh zanesljivost motorjev danes ne bi smela biti problem.
testno voznjo z rabljenima i20n
i20N ima samo en motor, 1.6 turbo 4 cilinderc z 200 konji.
Ma dajte no, več je bilo doplačila za boljše ozvočenje v moji "zafiri", kot koštajo taka jajca. Ta Sandero ali ostala kinder jajčka.
Ma ti si car, kje spiš, da te ne ukradejo? Sem lahko tvoj frend.
m0LN4r ::
Bauzeitraum: 12/2014-01/2016
1.4 74 kW (100 PS)/Vierzylinder-Reihenmotor mit Saugrohreinspritzung
Selektivno branje, govorim o rabljenem.
1.4 74 kW (100 PS)/Vierzylinder-Reihenmotor mit Saugrohreinspritzung
Selektivno branje, govorim o rabljenem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mike_Rotch ::
To za i20 govoriš?
i20N je samo ena verzija, športna, predstavljena pred kratkim. V Sloveniji se še ne prodaja, ne vem kako je na drugih trgih.
Verjetno si gledal navadnega i20.
i20N je samo ena verzija, športna, predstavljena pred kratkim. V Sloveniji se še ne prodaja, ne vem kako je na drugih trgih.
Verjetno si gledal navadnega i20.
m0LN4r ::
Hjao ja o rabljeni drugi generaciji, bolj tezko o rabljeni tretji... srsly?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mike_Rotch ::
Lej, napisal si "rabljenima i20n za sodelavko"
Samo povem, da i20n obstaja samo z enim motorjem.
Samo povem, da i20n obstaja samo z enim motorjem.
Sparkxl ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mike_Rotch je izjavil:
Zakaj škoda? Turbo bencinarji so v praktično vsem boljši.
Razen v zanesljivosti. Par komponent več, ki crknejo
Malo sem že utrujen, ker vsakega, ki pride s tako izjavo, vprašam enako, pa nikoli ne dobim odgovora...ampak bom poskusil še pri tebi: lastne izkušnje, ali si samo še en forumski strokovnjak?
Siddh ::
Slišali so da so neki renoji pa pežoji z turbinami 15 let nazaj crkovali. 3/4 ljudem pa je itak vseeno kaj je pod havbo.
matobeli ::
Eventuelno vse crkne, vse se menja, razen bloka (pa tudi to ni taka zadeva) Če ima avto življensko dobo 10let je res vseeno.
Stare japonske mlinčke še vedno videvaš po cesti, če jih rja ni požrla. Večinoma so to okoli 1.4 mašine. Cliotov I praktično ni več, clio II se tudi umika, ostali francozi enako.
Kaj bo z današnjimi mlinčki po 15letih? preša. In turbina je en izmed tistih dragih delov ki bo popravilo avta napravilo ekonomsko neupravičeno, podobno kot slaba elektrika, slab blok.
Turbina bo še bolj zjebala segment avta za 500eur, pa naj bo to BMW7 ali fiat panda. Našim potomcem smo pa tud zjebal starodobnike z vso tehnološko kramo.
Stare japonske mlinčke še vedno videvaš po cesti, če jih rja ni požrla. Večinoma so to okoli 1.4 mašine. Cliotov I praktično ni več, clio II se tudi umika, ostali francozi enako.
Kaj bo z današnjimi mlinčki po 15letih? preša. In turbina je en izmed tistih dragih delov ki bo popravilo avta napravilo ekonomsko neupravičeno, podobno kot slaba elektrika, slab blok.
Turbina bo še bolj zjebala segment avta za 500eur, pa naj bo to BMW7 ali fiat panda. Našim potomcem smo pa tud zjebal starodobnike z vso tehnološko kramo.
Blinder ::
Pa je toliko drag turbo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Nov turbo s stroskom menjave za dacio stane 1/3 vrednosti dacie, s praznim tankom in brez vinjete
/s
/s
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Strošek je odvisen od avta. Meni pocrkajo vse. Če predpostavimo, da je turbo v motorju zato, da se vrti, potem naj se vrti.
In ko ga goniš, da je večino časa rdečkaste barve, crkne nekje okrog 100 kkm. Še vsi so mi tam nekje.
Da ne gre za naključje, kažejo najnovejši podatki iz moje "zafire". Od štirih turbin so bile zanič vse štiri. V kolikor bi bila ena zanič, bi človek še nekako zastopil, da gre za slab kos, tako pa lahko zaključiš, da so enostavno oddelale svoje. Strošek menjave? En sandero gor ali dol. Če je v akciji.
Za normalne avte pa med jurja in dva.
In ko ga goniš, da je večino časa rdečkaste barve, crkne nekje okrog 100 kkm. Še vsi so mi tam nekje.
Da ne gre za naključje, kažejo najnovejši podatki iz moje "zafire". Od štirih turbin so bile zanič vse štiri. V kolikor bi bila ena zanič, bi človek še nekako zastopil, da gre za slab kos, tako pa lahko zaključiš, da so enostavno oddelale svoje. Strošek menjave? En sandero gor ali dol. Če je v akciji.
Za normalne avte pa med jurja in dva.
m0LN4r ::
Ja ampak pr enih avtih je rdece 4000rpm pr drugih spet 6500 naprimer, kako potem to vkalkuliras v enacbo?
No sicer pa kot pravim, prinas od 10 turbotov se niti en ni crknil, pred drugim velikim servisom se pa avto menja.
No sicer pa kot pravim, prinas od 10 turbotov se niti en ni crknil, pred drugim velikim servisom se pa avto menja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Saj tudi bremz ne menjavate na 15 kkm. Če jih boš začel, bo tudi turbo hitro pokazal svoje. In vrtinec v rezervoarju.
Siddh ::
Zakaj vedno stroške popravil primerjate z vrednostjo avta? Če je strošek tretjino vrednosti avta, se ti res splača iti po drugi avto?. Recimo na avtu za 2000 € crkne turbina. Avto imaš že več let, veš kako si ga vzdrževal, recimo da ni nič drugega narobe. Strošek popravila je 1000 € z delom. Boš šel po drug isti avto na katerem lahko spet ista stvar ckrne? Če pa hočeš biti prepričan da kupuješ enakovreden avto svojemu pa boš moral kupiti novega ali zelo malo rabljenega, kar nanese več tisoč €.
Zato se cena popravila primerja s ceno ki jo plačaš da dobiš enakovreden avto, kot si ga imel pred okvaro. Potem pa se računica pogosto orbne in se ti bolj splača vzdrževati star avto, sploh če nimaš financ da kupiš nov zanesljiv avto.
Zato se cena popravila primerja s ceno ki jo plačaš da dobiš enakovreden avto, kot si ga imel pred okvaro. Potem pa se računica pogosto orbne in se ti bolj splača vzdrževati star avto, sploh če nimaš financ da kupiš nov zanesljiv avto.
feryz ::
Ne bi nikoli v življenju kupili "zafire". Niti eden na zemlji ne.
Še dobro, da ne znajo računati. Ali ne smejo, kot v Severni Koreji. Vsaj dilem ni. To je to in konec.
Še dobro, da ne znajo računati. Ali ne smejo, kot v Severni Koreji. Vsaj dilem ni. To je to in konec.
matobeli ::
Pri 200kkm in 10let uporabe daciji crkne turbina. Avto je bil vreden 1500eur pred okvaro.
Nova turbina stane 2k
Če si ravno opravil menjavo bremz, sklopke, jermenov in še česa se ti mogoče splača.
Ampak ker veš da avto ni ravno biser moderne proizvodnje in ker vsega zgoraj nisi še menjal veš da bo v naslednjih 100kkm še kar precej za popravit. Ker pač mali avtki niso narjeni za 300kkm v 15letih. Torej, 2k+še vsaj 2k v 5letih, je skor pol novega.
Zato vzameš novega in furaš naslednjih 10let brez okvar
Nova turbina stane 2k
Če si ravno opravil menjavo bremz, sklopke, jermenov in še česa se ti mogoče splača.
Ampak ker veš da avto ni ravno biser moderne proizvodnje in ker vsega zgoraj nisi še menjal veš da bo v naslednjih 100kkm še kar precej za popravit. Ker pač mali avtki niso narjeni za 300kkm v 15letih. Torej, 2k+še vsaj 2k v 5letih, je skor pol novega.
Zato vzameš novega in furaš naslednjih 10let brez okvar
m0LN4r ::
Kdor ima voljo in cas za popravila, se sigurno splaca, vedno. Jaz pac rajsi delam kaj drugega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
matobeli ::
Pol pa napiš kolk je vgradnja nove ali obnovljene turbine z delom in deli, da bo slika bolj realna.
Pa bomo realni, po 200kkm pri daciji ni sam turbina fuč ampak verjetno cel podvozje.
Kdor sam zna ima to ceneje, ampak večina ljudi tega ne zna.
Pa bomo realni, po 200kkm pri daciji ni sam turbina fuč ampak verjetno cel podvozje.
Kdor sam zna ima to ceneje, ampak večina ljudi tega ne zna.
Utk ::
Pri daciji celo podvozje zamenjaš za 300 evrov. Kolk stane pa menjava turbine pa ne vem, bom zvedel ko je bo nekdo prvič menjal na daciji.
Siddh ::
renualtove turbine so do 500 € obnovljene, za avte pred 2010. Menjava tudi ni preveč draga, verjetno 100 do 200 €. Smo menjali na enem letniku 2006 za vse skupaj dobrih 500 € se mi zdi. Smo dali staro turbino v račun.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mike_Rotch je izjavil:
Zakaj škoda? Turbo bencinarji so v praktično vsem boljši.
Razen v zanesljivosti. Par komponent več, ki crknejo
Malo sem že utrujen, ker vsakega, ki pride s tako izjavo, vprašam enako, pa nikoli ne dobim odgovora...ampak bom poskusil še pri tebi: lastne izkušnje, ali si samo še en forumski strokovnjak?
Glede tega da sem že ene par starodobnikov obnovil, pa da tudi avte popravljam kolegom, lahko rečem kar lastne izkušnje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Kdor ima voljo in cas za popravila, se sigurno splaca, vedno. Jaz pac rajsi delam kaj drugega.
Meni je po programiranju šraufanje avta sprostitev. Avti sso kot Lego kocke. Simpl zadeva.
Zato mi ni problem šraufat.
Je pa poanta, da če je motor sestavljen iz več komponent, da je s tem večja možnost da kaj crkne.
N/A motorji imajo kr nekaj komponent manj kot turbo. Pa tudi obraba (ob rednem servisiranju) je manjša, ker so pritiski manjši (ni prisilnega polnjenja).
Je pa res da če paziš na turbino in ne teraš mrzlega, pa preden ga ugasneš počakaš malo, da se turbina ohladi, je veliko manj problemov s turbino.
Pa nekdo je rekel da so starim renaultom crkovale turbine. Na R5 GTT ni bilo nič problemov s turbino, pa sem naredil preko 400k kilometrov z avtom. Je pa menjalnik enkrat odpovedal, pa hladilnik za olje spustil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
A ti dejansko poznaš koga, ki si lasti Dacio!? Hmmm.Jaz dejansko poznam in je pri 70kkm menjaval sklopko izven garancije. Ostalo, kar je notri se dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dacia sandero (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10067 (6799) | IL_DIAVOLO |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 53110 (42909) | louser |
» | Poceni drugi avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8295 (6091) | Utk |
» | kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15276 (12063) | facepalm |
» | Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17698 (14055) | hojnikb |