Forum » Na cesti » Najcenejši novi avtomobilov
Najcenejši novi avtomobilov
Siddh ::
Nove avte je lažje popravljati, sploh kakšne z boljšo diagnostiko. Priklopiš, pogledaš, pomeriš in menjaš. Je pa ponavadi do okvare težko priti, ker je pač na novem avtu večje število komponent in traja popravilo dlje. Polek tega imaš priročnike, ki so zmerom bolj natančni. Je pa res da kot posameznik težko prideš do vsega potrebnega orodja in dokumentacije. Najhujši so pa avtomobili iz obdobja 90ih +- nekaj let. Ko se je elektronika začela množično pojavljat, fergazerje so menjali računalniki in injektroji, diagnostika pa še ni bila na zadovoljivem nivoju.
Sem obnavljal en tak avto iz 90ih in avto včasih ni vžgal, oz. je vžgal in ugasnil po par sekundah. Primitivna diagnostika vgrajena v avto (utripanje lučke za motor) ni pokazala nobene napake, v moji bližini pa ni bilo nikogar z tako starim računalnikom za diagnostiko. Na koncu se je izkazalo, da je modul za branje kode s ključa odpovedal ali pa sam ključ. Sem menjal komplet ključavnico in modul. Pred tem pa premeril vse signale in pomenjal vse senzorje ki so bili izven specifikacij, lamddo, senzor odmične, pretok zraka in čistil vse možne konektorje. Recimo nov avto ti že na ekranu izpiše da je napak z ključem, recimo, tudisam zazna da je senzor izven nazivnega območja itd.
Je pa čar šraufat nekaj mehanskega in nasploh enostavnega, ko lahko ugotoviš kako stvar deluje že tako da samo gledaš kako je sestavljena.
Glede starih renojev sem mislil okrog letnika 2005, ko so 1.5 dciji imeli precej problemov. Ampak nihče se ne spomni na nekaj let mlajše passate ki so jim crkovali injektorji v skupnem strošku med 1000 in 2000 €.
Sem obnavljal en tak avto iz 90ih in avto včasih ni vžgal, oz. je vžgal in ugasnil po par sekundah. Primitivna diagnostika vgrajena v avto (utripanje lučke za motor) ni pokazala nobene napake, v moji bližini pa ni bilo nikogar z tako starim računalnikom za diagnostiko. Na koncu se je izkazalo, da je modul za branje kode s ključa odpovedal ali pa sam ključ. Sem menjal komplet ključavnico in modul. Pred tem pa premeril vse signale in pomenjal vse senzorje ki so bili izven specifikacij, lamddo, senzor odmične, pretok zraka in čistil vse možne konektorje. Recimo nov avto ti že na ekranu izpiše da je napak z ključem, recimo, tudisam zazna da je senzor izven nazivnega območja itd.
Je pa čar šraufat nekaj mehanskega in nasploh enostavnega, ko lahko ugotoviš kako stvar deluje že tako da samo gledaš kako je sestavljena.
Glede starih renojev sem mislil okrog letnika 2005, ko so 1.5 dciji imeli precej problemov. Ampak nihče se ne spomni na nekaj let mlajše passate ki so jim crkovali injektorji v skupnem strošku med 1000 in 2000 €.
m0LN4r ::
Saj popravljati ni problem, ce ves kaj je narobe. Se pa tudi pri N/A lahko fajn jebes, ko nekaj od elektronike ne dela ali prebije.
Ze pri 2001 letniku, mojem prastarem polotu, je brez razloga cukalo. Pa gre clovek do mehanika in kaj drugega, kot priklopiti OBD, kar znam tudi sam in pogledati napako, ne vejo.
Pol pa zacne nastevati, lahko bi ble svecke, lahko bi blo to, pa ono, pa tisto, ampak ne ve tocno.
Imel sem prokleto sreco, pa sem zadevo resil sam, preden sem pustil mehaniku, da mi zamenja pol avta.
Ko pa ti semering poci na avtocesti ali cev za olje servo pumpe ali cev za zavorno tekocino ali poci ring na cilindru, pa lahko doma sraufas in zaserjes celo garazo, seveda ce do doma sploh prides. Jaz sem prisel, tako da sem kupil na tankstelli 10 Litrov olja in ga na vsakih nekaj km dolival. Avto pod havbo je pa plaval v olju.
Rabis potem tudi malo vec prostora, volje, zivcev, rezervne dele, dvigalo pa se en kup orodja. Pa tudi zena ni glih navdusena, ko celi masten hodis naokoli par dni.
Jaz bi sraufal, ce mi podari kdo vso potrebno orodje, dvigalo, zmontira kurjavo v garazo in se eno nadomestno vozilo, dokler tisto katero se popravlja stoji v garazi.
PS: Boknedaj, da nov mehanik zacne slogat, katera sonda oz. senzor zajebava.
Ze pri 2001 letniku, mojem prastarem polotu, je brez razloga cukalo. Pa gre clovek do mehanika in kaj drugega, kot priklopiti OBD, kar znam tudi sam in pogledati napako, ne vejo.
Pol pa zacne nastevati, lahko bi ble svecke, lahko bi blo to, pa ono, pa tisto, ampak ne ve tocno.
Imel sem prokleto sreco, pa sem zadevo resil sam, preden sem pustil mehaniku, da mi zamenja pol avta.
Ko pa ti semering poci na avtocesti ali cev za olje servo pumpe ali cev za zavorno tekocino ali poci ring na cilindru, pa lahko doma sraufas in zaserjes celo garazo, seveda ce do doma sploh prides. Jaz sem prisel, tako da sem kupil na tankstelli 10 Litrov olja in ga na vsakih nekaj km dolival. Avto pod havbo je pa plaval v olju.
Rabis potem tudi malo vec prostora, volje, zivcev, rezervne dele, dvigalo pa se en kup orodja. Pa tudi zena ni glih navdusena, ko celi masten hodis naokoli par dni.
Jaz bi sraufal, ce mi podari kdo vso potrebno orodje, dvigalo, zmontira kurjavo v garazo in se eno nadomestno vozilo, dokler tisto katero se popravlja stoji v garazi.
PS: Boknedaj, da nov mehanik zacne slogat, katera sonda oz. senzor zajebava.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Saj popravljati ni problem, ce ves kaj je narobe. Se pa tudi pri N/A lahko fajn jebes, ko nekaj od elektronike ne dela ali prebije.
Ze pri 2001 letniku, mojem prastarem polotu, je brez razloga cukalo. Pa gre clovek do mehanika in kaj drugega, kot priklopiti OBD, kar znam tudi sam in pogledati napako, ne vejo.
Pol pa zacne nastevati, lahko bi ble svecke, lahko bi blo to, pa ono, pa tisto, ampak ne ve tocno.
Imel sem prokleto sreco, pa sem zadevo resil sam, preden sem pustil mehaniku, da mi zamenja pol avta.
Če ima mehanik avto pred sabo in začne naštevat kaj bi lahko bilo narobe, je ponavadi čas da zamenjaš menjalnika.
Jaz bi sraufal, ce mi podari kdo vso potrebno orodje, dvigalo, zmontira kurjavo v garazo in se eno nadomestno vozilo, dokler tisto katero se popravlja stoji v garazi.
Socializma je konec. Tak, ki mu to vse ponudijo, je ponavadi srednješolec, ki išče prvo službo in bo nekaj časa na minimalcu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Kar hocem povedati, da je to relativno drag hobby, ko zacnes kupovati orodje, ce ga nimas in en kup svinjarije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Ja je. Jaz šraufam avte vsaj 20 let, pa nimam vsega orodja, ki bi ga rad imel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mike_Rotch ::
Nov turbo s stroskom menjave za dacio stane 1/3 vrednosti dacie, s praznim tankom in brez vinjete
/s
Obnovljene turbine (ki so enakovredne novim btw, preden se kdo vtakne) so po 300, 400 eur. Menjava cca. 150, mogoče 200 eur (realno gledano ima sposoben mehanik zadevo dol in novo gor v pol šihta).
https://www.bolha.com/avtodeli-motor-in...
WizzardOfOZ ::
Ne nakladaj. Za 300 do 400 dobiš turbino ki je samo pregledana, nikakor pa ne obnovljena. Za dobro obnovljeno turbino boš pri Beja d.o.o. dal okol 750€.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mike_Rotch ::
Linka verjetno nisi pogledal, ne?
Če že hočeš kupiti pri Beja d.o.o. - https://www.avto.net/beja/index.asp?zna...
Najdražja turbina za osebni avto pri njih je 450 eur.
Turbina je obnovljena z original tovarniško sestavljeno in tovarniško preizkušeno sredico.
Če že hočeš kupiti pri Beja d.o.o. - https://www.avto.net/beja/index.asp?zna...
Najdražja turbina za osebni avto pri njih je 450 eur.
WizzardOfOZ ::
Te cene so zavajujoče, zato že nehaj nakladat, pa si raje preberi opombe spodaj. Sej imajo napisano v kakšnem primeru je cena taka.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mike_Rotch ::
Ti si zavajujoč :)
Kaj točno ti ni jasno. Če ti na Daciji crkne turbina, boš za menjavo plačal cca. 300-400 eur (delo + material). Je tako?
Imaš fetiš na stare, zjebane turbine, da ti je škoda nazaj poslati tastaro?
Kaj točno ti ni jasno. Če ti na Daciji crkne turbina, boš za menjavo plačal cca. 300-400 eur (delo + material). Je tako?
Imaš fetiš na stare, zjebane turbine, da ti je škoda nazaj poslati tastaro?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dacia sandero (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10067 (6799) | IL_DIAVOLO |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 53110 (42909) | louser |
» | Poceni drugi avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8295 (6091) | Utk |
» | kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15275 (12062) | facepalm |
» | Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17698 (14055) | hojnikb |