» »

Plače - vzdrževalci letal

Plače - vzdrževalci letal

frenk ::

Zanima me kašne plače imajo vzdrževalci letal. Bruto in neto...al se da to ket na netu pogledat:\
  • spremenil: sketch ()

frenk ::

zanima me tudi možnost zaposlitve vzdrževalcev v primerjavi s piloti letal/helikopterjev in pa plače pilotov:)

undefined ::

Frenk, kakšno šolo pa morš met za vzdrževalca? :)

OwcA ::

Vzdrževanje letal je posebna VSŠ smer na strojnem faksu.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

frenk ::

triletno strojno...v sredo grem v pru letnk faxa pa se bom mogu na konc druzga letnka odločt:)

undefined ::

Pejt raj za pilota, če greš lahko!

MadMicka ::

frenk, plače vsaj tistih vzdrževalcev, ki delajo za Adrio, so zlo dobre, zdej kolk točno je težko rečt, ker maš cel kup razredov oz. stopenj teh mehankarjev, če si tm nekje mal čez sredino, maš prec čez 200 k neto.... vpraši koga k dela za Adrio, pa ti bo povedal bolj točn..... drugač pa jasno, da se v 3-letni sredni šoli ne moreš naučit skrbet za avione, tud fax pred velik prakse je premal.... maš pol še malo morje dodatnih izpitov in cel kup učenja v sami firmi...važna je specializacija za posamezne vrste letal..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

frenk ::

iceman: ja sam pol baje ni šihta;(

madmicka: ne sej jest sm že naredu sredno šolo(reč. tehnik), zdej pa delam fax...bom pa itaq delou šolo(ob poklicu) dokler ne bo dobra plača...a mogoče veš kej o specializaciji??:\

undefined ::

> iceman: ja sam pol baje ni šihta

Ej, s šihtom so problemi tko al tko. Nč ciljat na to pa rečt "tle pa ne bo šihta". Prprav se za tisto, kar ŽELIŠ bit! To je glavno, ker če boš delal nekaj do česar nimaš posebnega veselja, te bo kmalu minilo in se boš samo tolkel po glavi zakaj se nisi drugače odločil. Zato se odloči za tisto, kar želiš... službo je pa čisto povsod dons težko dobit... še tam, kjer pravijo, da je lahko (rač. posli), ni več tako. :)

Vice ::

Naša vojska je pred kratkim vzela "2 serijo" vzdrževalcev helikopterjev. Pri prvi seriji ni bilo posebnih pogojev važna je bila 5 stopnja elektrotehnike ali strojne. Vsi, ki so hoteli ostati notri so morali kasneje opraviti manjše "služenje" vojaškega roka okoli 6 mesecev (gre se predvsem za izobraževanje im malo kondicijsko :P ) potem pa imaš še strokovne izpite. Trenutna plača ki jo dobijo je malo čez 210k - seveda odvisno od pridobljene izobrazbe in tvoje zagnanosti, pri Adriji imajo pa vzdrževalci čez 500k do 800k seveda odvisno kaj si in kje, poleg tega jih še dolgo ne bodo rabili, da pa bi postal vzdrževalec pri Adriji imaš pa ničelne možnosti razen če nimaš zelo hudih vez pa še to je ? .

frenk ::

iceman: ja sej še sam ne vem kva me veseli...trenutno me veseli extreme cooling, jutr me bo mogoče veselil nekj druzga in bom pač to počel...bom že nekak, sam dnar je pa treba met, zato me tud mal zanima kolk dobiš...nekak pod 300k ne grem delat:)

vice: vojska ne:)...bomo vidl kako bo z adrio...upam da kej gledajo na ocene:D...sicer pa tud tujina še nism odkljukal:)...500k pri adrii bi blo pa zakon:D

MadMicka ::

frenk, če nekako pod 300 k neto ne greš delat, potem boš pa verjetn nekako zlo dolg brezposelen >:D

Vice ::

frenk to kar je MadMicka napisal je kruto dejstvo s katerim se boš mogel sprijazniti. Predpogoj pri takšnih delovnih mestih so delovne izkušnje na takšnem ali drugačnem delovnem mestu, ker so sama izobraževanja blazno draga. Kar se Adrije tiče je teh 500 in več za serviserje, kar verjetno ni enako kot vzdrževalec, verjetno pa je to tam ena in ista oseba - o tem nisem čisto ziher ker sem to informacijo dobil od osebe ki BO vzdrževalec elektronike na vojaških helikopterjih in je trenutno na Brniku vajenc:D.

frenk ::



no tole mam nekak na izbiro pa me zanima, če lahko mal bol razložite te stvari ker jih še sam najbol ne razumem...pa seveda kva najbol priporočate...kje je največ zaslužka:)

zanima me tud al grem po tem faxu lahko še na kakšno specializacijo oz. če lahko šolanje kakorkoli nadaljujem al je tukej konc?...redno seveda:)

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

OwcA ::

Z letali se boš ukvarjal samo na letalski smeri. ;)
Verjetno je najsvetlejša prihodnost v prvih dveh (iz leve proti desni) možnostih.


Na podiplomski študij ne računaj.Edino dodatno izobraževanje, ki bi ga bil deležen je kakšna specializacija al usposablanje za določen tip letala/motorja/kosa opreme.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

frenk ::

ja sej na podiplomskega nism računou...zanima me pa al je specializacija lahko še kot redno("zastonj") al morš to plačat?:\

MadMicka ::

jaz ti lahko povem za Adrio tko bolj po domače :) tm mehankarji napredujejo iz ene stopnje na drugo, stopenj je pa cel kup. In za vsako stopnjo morajo imeti določeno prakso, predlagati jih mora šef, nato pa morajo opraviti izpit. Zdej, seveda obstajajo tud izpiti za posamezne avione, so neki mednarodni standardi, obvladat moraš strokovno angleščino in vse stroške (ki so precejšni) plača seveda Adria..

nima pa smisla, da bi se učil za en tip aviona, ne da bi bil prej že zaposlen v taki ali podobni firmi...

gotovo pa lahko dobiš bolj kvalitetne informacije kr na tvojem faxu.... pa tud če pokličeš v Adrio, te bodo mogoče prevezal do kake osebe, ki ti bo povedala osnovne stvari

frenk ::

no sj na faxu bom itaq še prašou...tnx za info:)

matias ::

En moj kolega končuje na strojnem faxu smer letalstvo in bo pilot letala/helikopterja; baje si moraš ure letenja plačevat sam, pa fulllllll so drage, rabiš jih pa veliiiiiiiikooooooooo :D
Glede plače pa kr ne morem verjet; reku je, da pri Adriji ma pilot ~1.500.000 SIT, dela pa tri dni v tednu. Pri vojski pa baje plačajo nekaj manj od tega.
Če je to res, se bom od farmacije kr poslovil, pa bom šel čez cesto študirat :D

frenk ::

matias: dej mi kšn mail od tega tipa...me ful zanimajo informacije iz prve roke:)

matias ::

Sorry, ampak to je so-sošolc iz srednje šole in ne vem več kak se piše, pa tud njegovga maila ne vem .... me je kr mal sram :\ heh
Zadnjič sma se srečala pa mal debatirala o tem, drugače pa ga ne vidim več velikrat.
Mogoče bi moru rečt, da je BIL moj kolega :8)
Sorry

Lime ::

Imam 2 prijatelja ravno na teh položajih o katerih teče debata:
Adria, mehanik (vzdrževalec letal), bolj začetnik (zaposlen 6 mesecev), IV. stopnja izobrazbe 120k + prevoz + malica
Slovenska vojska, pilot, univerzitetna izobrazba - strojni faks (letalstvo), pilot cca. 2 leti, 250k SIT neto z vsemi dodatki

Vice ::

Lime kakšen mehanik pa je tvoj kolega pri Adriji? Malo čudno mi je to, in kako ima lahko pilot z univerzitetno izobrazbo pri 2 letih dd-ja 250k plače, če ima serviser elektronike pri helihopterjih po slabem letu dobe skoraj toliko, s tem da svojega dela še ne opravlja samostojno in temu seveda je prilagojena plača???.

kopernik ::

Očitno nekdo laže oz. pretirava (v poz. ali neg. smer). Komu verjeti...

Vice ::

Ali pa imajo dvojna merila, tako kot v bivši firmi kjer sem delal, ko je en s tehnično dobl skoraj 40k več kot njegov sodelavec s 7 stopnjo, odgovornost dela je bila enaka samo v drugem oddelku je bil.:(

p.s. čeprav se mi zdi to nemogoče

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vice ()

Tattoo- ::

Mislim, da vsi malo pretiravajo glede višine plače :\ Ne bom rekel, da nima pilot pri Adriji 1.500k plače...vendar je to najmanj kapetan ali celo vodja flote...to pa so ljudje na koncu svoje poklicne kariere z veliko izkušnjami...in še večjo odgovornostjo (tako da je tisto da dobijo full $$$ pa za nič dela malo iz buče izvito)...in da prideš do tja 8-)

Res je, kar je bilo zgoraj omenjeno...na strojnem faxu (VSŠ) imaš v 2. letniku izbiro, ali greš za aviomehanika, pilota ali kakšno bolj strojniško pot (proizvodnja). Če se odločiš za pilota moraš imeti bogatega strica (da ti plača praktično šolanje - nabiranje ur letenja) ali pa hude veze in poznanstva tako pri Adriji ali vojski da ti to sponzorirajo...dober ocene nekaj pomagajo...vendar pa niso odločilnega pomena :\. In tudi če si sam plačuješ (z pomočjo bogatega strica :D) to še ne pomeni, da boš dobil kasneje službo pri teh dveh organizacijah...pred leti se je nekaj odvečnih pilotov (poznam kar nekaj primerov) zaposlilo pri raznih kurirskih službah (DHL, UBS..).

Kot prvo ti pa predlagam da narediš kakšen tečaj športnega jadralnega/motornega letenja da vidiš če ti je to sploh všeč...in če boš gledal samo na $$$ potem bo bolj žalostno :\

P.S.: Če hočeš postati profi pilot moraš imeti zero dioptrije...če imaš očala lahko takoj pozabiš na svojo kariero (ker Adrija in vojska zaposlujeta samo ljudi z zero dioptrijo)

Lime ::

Kolega, ki dela pri Adriji, dela kot ličar. Torej barva letalske dele in letala sama. Zadnja plača 140k SIT z malico in prevozom in nekaj nadurami. Nekajkrat je delal od jutra do 22h, kakšen dan je bil tudi prost. Pač po potrebi, ko je avion prost, ga je potrebno dokončati, pa če se dela 24ur skupaj.

Drugi, ki je pilot v Slovenski vojski, pa je dobil zadnjo plačo 220k SIT z vsemi dodatki. Pravi naj malo pogledam po časopisih, kaj se piše zadnje čase :D . Pa pravi da nikoli ni dobil čez 300k SIT, tudi skupaj z dnevnicami ne. Pravi, da je to poklic, ki ga opravljaš z veseljem in bi ga opravljal tudi za pol manjšo plačo. Pozna pa tudi nekaj pilotov iz Adrije in trdi da od teh nobeden ne dobi po 1.500.000. Še za bruto dvomi.
Pravi tudi, da moraš imeti po končanem in med študijem veliko srečo, da končaš kot vojaški pilot. Moraš biti na pravem mestu ob pravem času ali pa imeti veliko vez in poznanstev, saj je selekcija zelo huda in razpisi redki.

frenk ::

mam zero dioptrijo:D...ja kolk pa poj vplivajo ocene?...če maš recimo zloooo dobre ocene(tri leta trdega piflanja bi se dal:)))...sicer nimam bogatega strica, ampak fotr pa pozna lapuha in skystar pilotske šole...tm bi dobu nekj popusta ampak večino cene naredi letališče...hm...zanima me tud kako kot pilot pridt v tujino...seveda kot vijaški pilot:)

MadMicka ::

tole glede plač v celoti verjamem Limetu....

folk si doskrat enostavno plače kr zmisl... mislm, 1.5 milj. neto?? majo tanejhujši direktorji... pa jih ni prov dost!

Tattoo- ::

Ja tudi meni se zdijo te cifre ki jih je Lime napisal dosti realne glede na to, koliko jest poznam to področje...8-)
Res je tudi, da sem pred ene 3. leti slišal (iz dokaj dobrih virov) da je imel pilot pri Adriji čez 1.000.000 SIT plače - vendar pa je bil ta pilot kapetan flote ter vodja šolanja za Airbuse A320 z ogromno izkušnjami (ter odgovornostjo)! Nikakor pa nimajo sedaj kar vsi piloti čez 1.000k plače :\
Glede ocen je pa takole...sam osebno poznam človeka ki je bil vsa 3. leta (VSŠ) na strojnem faxu med najboljšimi študenti - eno leto je bil celo izbran za najboljšega študenta letnika...pa ni dobil štupendije Adrije ali vojske...tako da presodite sami kolikšne so šanse...oz. kakšne veze rabiš za odobritev :\
Da bi postal vojaški pilot v tujini...je pa po mojem mnenju še manj možnosti kot postati vojaški pilot v SLO - ker nobena država ne bo šolala tujega državljana :\. Edino možnost jest vidim v tem, da postaneš (nekako z vezami :D) pilot v SLO vojski ter te ta pošlje na izpopolnjevanje v tujino.
Kot je bilo pa že povedano pa nobeden izmed pilotov (vsaj kolikor jih jaz poznam - pa ni jih tako malo) ne leti zaradi $$$ ampak zaradi ljubezni do letenja in za skoraj vse bi si upal trditi da bi z enakim veseljem leteli tudi za pol manjšo plačo...ali celo zastonj (vem da se 'neumno' sliši, vendar dokler sam ne letiš ne moreš razumeti)...to da so za svojo ljubezen še plačani je samo bonus.

Jest ti res priporočam, da začneš kot športni motorni pilot da vidiš če te to veseli/ter da dobiš izkušnje - potem je tudi kasnejše šolanje lažje. Vem, da se del ur naletenih kot športni pilot prizna pozneje tudi za šolanje za poklicnega pilota.

frenk ::

ja men se ne bi šlo za fedr tolk če bi biu pilot, ampak če bi biul vzdrževalec, bi pa mogu met dobro plačo, ker bi si sam plačal izpite...dons so nm lih na faksu govoril kako brezskrbni smo lahko glede zaposlitve...jih bom mal prašal kako je s piloti:D...a mogoče kdo ve kolk % pilotov na strojni potem res dela kot pilot?:\

Double_J ::

Večina. Zato ker grejo tja samo tisti, ki imajo posel zagarantiran. Ne pa tako kot ti...:D

SkIDiver ::

Vidm da se tuki en vojak potika pa me iz golega firbca zanima, če imajo v vojski tud padalsko enoto al kako se že reče ter kake majo kaj plače. Pa zanima me plača šefa kuhinje, če je kj znano.

BigWhale ::

Padalsko enoto? ;) Skacejo pa iz reklamnih balonov BTC Cityja ;)

Vice ::

Imamo pa še svetovni prvaki so. :D :D

Tattoo- ::

Imamo pa še svetovni prvaki so.

A ni ta padalska enota sestavljena iz večine padalske ekipe ALC? ALi drugače...večino ekipe ALC je zaposlena pri vojski kot poklicni športniki...al nekako tako :\

BigWhale ::

Po mojem je mislil kako desantsko enoto... ;) To so ponavadi specialci... :P

OFF topic! ;)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ryanair (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7031752 (3438) nodrim
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31843884 (35281) perci
»

Pilot - šolanje, finance..

Oddelek: Šola
92859 (2555) geniuus
»

Predstavljeno letalo Airbus A380 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
11217717 (15361) cryptozaver
»

Kdo vse igra letalske simulacije?

Oddelek: Igre
363886 (3390) Caligula

Več podobnih tem