» »

Pilot - šolanje, finance..

Pilot - šolanje, finance..

partisguy ::

Pozdravljeni
Pred parimi meseci sem začel s teorijo PPL(A), sepravi izpit za športno, enomotorno letalo npr. cessna 172
Sprva sem mislil da bom imel to za hobij, pa kdaj za kakšno punco pelat itd. ko pa sem začel leteti me je pa zagrabilo da bi postal profesionalni pilot.
Res letenje je toook zakon stvar, morate probat! Prav zato me zanima kako naprej nadaljevati kariero proti profesionalnemu pilotu potniških letal.
Te stvari naj bi bile precej drage(okoli 100.000 eur) sam denarja mislim v to vložit največ 30.000 eur. poznate koga ki bi to financiral in kakšna je ta strma
pot do vsega tega? je vse to sploh res?
Nokia sucks!
  • spremenil: Mavrik ()

pegasus ::

Financiranje dobiš edino če si študent strojništva in se vnaprej prodaš letalski družbi, ki te je pripravljena štipendirat. Al pa če greš takoj po končani gimnaziji v ryanair šolo (ali nekaj takega).

Sicer te po PPL čaka CPL (IR, ME) ter ATPL plus potreben nalet, preden te bo kdorkoli pripravljen vzeti v cockpit v civilnem prometu. 30k€ je nekako slaba polovica potrebnega denarja. Ko si enkrat v neki letalski družbi, se začne neskončno plezanje po seniority lestvici ... Beri malo bloge ala flighlevel 390.

partisguy ::

aha, faks je sicer še pred mano. Sicer pa nameravam iti na fakulteto za strojništvo -> smer letalstvo. bo to pravlna izbira?
Nokia sucks!

Invictus ::

Za Slovenijo ja.

Seveda če ne bo Adria prej crknila.

Sem pa slišal cifro nekje 40.000 EUR za licenco.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

knesz ::

Strojna fakulteta je prava smer.
Obstaja tudi opcija, da greš najprej za vojaškega pilota, kasneje pa imaš še vedno možnost prehoda v civilno letalstvo. Vendar se moraš zavedati, da se izobraževanje ne konča z zaključkom fakultete, temveč je ogromno učenja, treningov, simulatorjev še kasneje. Še posebno, če napreduješ ali menjaš letala.
To vem, ker je kolega in sosed pilot in je šel iz vojaškega v civilno letalstvo (Adria), sedaj pa nazaj v vojaško in je trenutno na enomesečnem usposabljanju v franciji.
Glede zaposlitve civilnih pilotov je slovenija bolj žalostna, medtem ko kariera v tujini ni vprašljiva (če nimaš družine).

pegasus ::

Če me spomin ne vara, se končana smer letalstvo na strojnem faksu prizna enako kot narejena ATPL teorija. Še vedno pa ti ostane potreben nalet ...

partisguy ::

Samo tako po moji logiki, mislite da bi se splačalo kupiti rabljen avijon (cessna 152), narediti vse potrebne nalete in avijon za malo nižjo ceno naprej prodati? pa koliko bi stalo najcenejše hangiranje?
Nokia sucks!

black ice ::

partisguy je izjavil:

Samo tako po moji logiki, mislite da bi se splačalo kupiti rabljen avijon (cessna 152), narediti vse potrebne nalete in avijon za malo nižjo ceno naprej prodati? pa koliko bi stalo najcenejše hangiranje?

Najcenejši hangarji so od 150€ na mesec naprej.

LoneWolf ::

Par odgovorov iz prve roke. Pravkar končujem zadnje izpite ATPL(A) teorije , do sedaj imam cca 250 ur kot športni pilot s PPL, sem se pa odločil poklicno nadaljevat kot linijski pilot.

Za začetek, brez financ ne bo šlo. Na izbiro imaš modularno šolanje (torej od PPL licence naprej, korak po koraku ločeno) ali pa integrirano šolanje, kjer te v enem kosu (in precejšnjem drilu) spravijo do ATPL frozen in te čaka le še type rating. Okoli 100.000 EUR bo kar prava cifra. Lahko delaš pri nas (npr. Adria), lahko v tujini, če prideš zraven v kak integriran program (recimo Oxford Aviation Academy).

Kar se tiče strojnega faksa ti ga iz prakse toplo odsvetujem. Končan faks se prizna kot odposlušana predavanja za ATPL teorijo, še vedno pa moraš odpisat izpite na agenciji za civilno letalstvo. S kolegi smo hodili na ATPL predavanja v Adrii, večina je študentov strojnega faksa smer letalstvo in praktično vsi so se odločili iz svojega žepa dodatno plačat 3000 EUR za ATPL predavanja preden gredo pisat izpite na agencijo... Razen stopnje izobrazbe ti strojni faks ne da nič in praktično vsi sošolci prisegajo, da bi šli raje delat en lev gozdarski faks za stopnjo, vmes pa delal in prišparal denar za šolanje v letalstvu. Sam nisem bil na strojnem faksu, sem iz računalniške stroke in do sedaj je to bila moja kariera. Faks je priporočljiv le kot plan B, če ti v letalstvu ne uspe in še vedno lahko nekaj počneš v življenju.

Podrobnosti o šolanju pri nas dobiš na www.afcc.si, tudi sam se trenutno šolam pri njih. Do jeseni predvidoma opravim vse licence in ratinge do CPL/IR ME, čez zimo type rating, najverjetneje za A320, drugo leto pa začnem line training kot first officer nekje v Aziji, tam je trenutno najlažje dobit prosta mesta.

geniuus ::

Še moj nasvet:
preden se odločiš za vse to opravi en ornk zdravniški pregled ampak res ornk.
Da ne boš po letih metanja denarja in študija padel na zdravniškem pregledu.
Od kolegice sošolka je imela zagotovljeno vojaško štipendijo (strojni faks), pa ji je zdravniški pregled preprečil letenje (razen s športnimi letali)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: geniuus ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ultralahko letalo

Oddelek: Loža
248401 (7121) T0RN4D0
»

Ali grem lahko pa pilota?

Oddelek: Loža
61420 (1005) icek
»

Predstavljeno letalo Airbus A380 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
11217780 (15424) cryptozaver
»

Kdo vse igra letalske simulacije?

Oddelek: Igre
363896 (3400) Caligula
»

Studij letalstva na strojnem faksu

Oddelek: Loža
93866 (3666) SHARK

Več podobnih tem