Forum » Loža » Vivid Money
Vivid Money
chrush ::
Meni se je enako zgodilo. Pa je šel jurček po gobe. Support mi enako odgovarja, kot vam, da sem kao dobil maile. Sicer pa Vivid vsakodnevno uporabljam. Mesečno okoli 2k€ transakcij.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
chrush ::
Sem dobil danes pocket nazaj. Sem jim zagrozil, da se bom obrnil na Banko Slovenije in da nisem enak tak primer.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
delavec44 ::
Ne vem če lahko Banka Slovenije kaj pomaga, ker itak nimajo licence za opravljanje poslov pri nas. Zato so tudi ustavili registracijo novih uporabnikov.
Super, da so dali nazaj. Upam da bodo to storili pri vseh.
Super, da so dali nazaj. Upam da bodo to storili pri vseh.
buttcrack ::
Hahah kere budale... zdaj imam tut jaz pocket nazaj. Sem takoj konvertiral preden se jim spet kaj sprdne.
buttcrack ::
očitno se je nekdo usral:
Sorry for the mistake ?
Hello,
Our apologies! ? Due to a technical issue, your Stock Rewards Pocket disappeared from your app for a little bit. Don't worry, we'll put it back shortly along with the rewards that were in it.
You'll keep on receiving your rewards in your Crypto 2.0 Pocket as usual and you can redeem your Stock Rewards Pocket to your Main Pocket at any time.
Have a great day!
Your Vivid team ?
Slayer69 ::
Huh zanimivo =) no še dobro, ker to bi bil res lep nateg, če bi s tem nadaljevali...
Čeprav meni pa še vedno niso dali kake take informacije pa sem jim potem še enkrat zatežil, ko ste nekateri pisali, da imate že nazaj. Meni so še vedno odgovorili nekaj v stilu: "vaš primer še raziskujemo, sporočimo takoj ko bodo kake nove informacije"
Čeprav meni pa še vedno niso dali kake take informacije pa sem jim potem še enkrat zatežil, ko ste nekateri pisali, da imate že nazaj. Meni so še vedno odgovorili nekaj v stilu: "vaš primer še raziskujemo, sporočimo takoj ko bodo kake nove informacije"
buttcrack ::
niti opravičila še nisi dobil po mailu?
meni in ženi so včeraj dali nazaj pocket, danes pa se opravičili.
s tem da piše da se bo ta pocket lahko uporabljal še v naprej, samo cashback bo sedaj v cryptu.
meni in ženi so včeraj dali nazaj pocket, danes pa se opravičili.
s tem da piše da se bo ta pocket lahko uporabljal še v naprej, samo cashback bo sedaj v cryptu.
Slayer69 ::
Ne nič. Nazadnje so mi iz supporta kar sami od sebe pisali danes okoli 16h (jaz jim potem nisem več težil) in napisali tole: "Hello! We are still working on your case. As soon as we have more information we will keep you informed."
Btw a si jim ti tudi kaj "grozil" s prijavo ali so ti kar sami od sebe dali? Toliko, da vem če bi moral tudi jaz malo bolj na grobo nastopit ali pač počakam kaj bodo zmutili.
Btw a si jim ti tudi kaj "grozil" s prijavo ali so ti kar sami od sebe dali? Toliko, da vem če bi moral tudi jaz malo bolj na grobo nastopit ali pač počakam kaj bodo zmutili.
buttcrack ::
ne, nič grozil.
povedal, da ne jaz, ne žena in cel kup forumašev ni dobilo niti enega obvestila o kenslu pocketa.
povedal, da ne jaz, ne žena in cel kup forumašev ni dobilo niti enega obvestila o kenslu pocketa.
Slayer69 ::
Pri meni še vedno nič... A obstaja sploh še kdo, ki je imel to težavo in ni še dobil? Ali ste že vsi razen mene :/
Slayer69 ::
Sem jim, pa še zmer kr neki mutijo ... pred 7 dnevi so rekli, da bodo v 7 dneh odgovorili ... danes so rekli, da lahko traja do 14 dni ... ko sem jim zatežil, da kaj je moj primer drugačen in zakaj so drugim že lahko uredili meni pa še kar mutijo in je odgovorila neki v stilu, da je očitno moj primer neki drugačen, če še zmeri "raziskujejo" (ok sej štekam sej s temi, ko se pogovarjaš na supportu res verjetno nimajo pojma ampak vseeno). Skratka kar nekaj.
buttcrack ::
zanimivo... pojma nimam zakaj bi te drugače obravnavali kot nas ostale. srečno ti želim
Slayer69 ::
Evo več kot 14 dni mimo (čeprav so rekli da bo v 1 tednu in potem kasneje podaljšali še za 1 teden)... Prilepil sem jim tudi zgornji email ... njihov odgovor je še vedno enak in sicer nekaj v stilu: "še vedno rešujemo, ko bomo rešili vas obvestimo, bodite potrpežljivi"
Zlikovec ::
A še komu ne uspe poslat denarja prek SEPA nakazila? Z Revoluta sem hotel nakazat na Vivid, Revolut pravi da bo nakazilo prišlo v nekaj sekundah (Instant SEPA?), ampak po par sekundah dobim sporočilo, da je bila transakcija zavrnjena.
Free topup iz kartice je zgleda sedaj samo še s Prime naročnino?
Free topup iz kartice je zgleda sedaj samo še s Prime naročnino?
Ducati Monster, Ducati 750 SS FF, Yamaha XJ6,
Honda Hornet 600, Yamaha Fazer 800, R NineT
Honda Hornet 600, Yamaha Fazer 800, R NineT
buttcrack ::
dejansko sedaj, ko smo tudi uradno na googlepay zemljevidu, tale vivid nima praktično nobene dodane vrednosti več.
Tidule ::
Razen te, da google pay z njim dejansko dela?
Šalo na stran, še vedno imaš cashback; plačevanje v različnih valutah po ugodnejšem tečaju, če ročno menjaš; brezplačne trajnike in nakazila, ni mesečnega stroška, brezplačni dvigi gotovine v tuji valuti (do zneska)...
Šalo na stran, še vedno imaš cashback; plačevanje v različnih valutah po ugodnejšem tečaju, če ročno menjaš; brezplačne trajnike in nakazila, ni mesečnega stroška, brezplačni dvigi gotovine v tuji valuti (do zneska)...
svetidej ::
Google Pay je od prejšnjega tedna na voljo. Dela na Curve, Wise-u in Revolutovih Visa karticah.
In ker imajo Vivid kartice nemški BIN ti nekateri bankomati računajo za dvig 4 eur.
In ker imajo Vivid kartice nemški BIN ti nekateri bankomati računajo za dvig 4 eur.
https://denar.svetidej.com/
Slayer69 ::
Ja Vivid ima tudi to "super" funkcionalnost, da ti zbriše 500€ stock pocketa brez predhodnega opozorila... in zdej že 3 tedne poslušam samo nekaj v stilu: "urejamo prioritetno, vas obvestimo ko bo". WTF rabijo 3 tedne, da rešijo njihov fuckup. Nej mi nakažejo denar v main pocket pa naj pol restorajo al karkol že delajo.
Če bi mel čas in voljo bi jih šel prav kam prijavit (čeprav verjetno itak ne bi bilo efekta, ker gre za neko njihovo pogruntavščino in ne klasičen denar na banki).
Če bi mel čas in voljo bi jih šel prav kam prijavit (čeprav verjetno itak ne bi bilo efekta, ker gre za neko njihovo pogruntavščino in ne klasičen denar na banki).
Mare2 ::
Ja Vivid ima tudi to "super" funkcionalnost, da ti zbriše 500€ stock pocketa brez predhodnega opozorila...
A niso vsebino stock pocketa v Crypto 2.0 Pocket?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Tidule ::
Pri meni so bile, glede na temo se je pri nekaterih zataknilo.
Whataboutism much?
Ja Vivid ima tudi to "super" funkcionalnost, da ti zbriše 500€ stock pocketa brez predhodnega opozorila... in zdej že 3 tedne poslušam samo nekaj v stilu: "urejamo prioritetno, vas obvestimo ko bo". WTF rabijo 3 tedne, da rešijo njihov fuckup. Nej mi nakažejo denar v main pocket pa naj pol restorajo al karkol že delajo.
Če bi mel čas in voljo bi jih šel prav kam prijavit (čeprav verjetno itak ne bi bilo efekta, ker gre za neko njihovo pogruntavščino in ne klasičen denar na banki).
Whataboutism much?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Slayer69 ::
Novi cashbacki gredo tja ja .. za stare pa je bilo nazadnje rečeno, da bodo ostali tam kjer so pod enakimi pogoji. Par izsekov iz njihovih emailov:
- When Crypto Rewards are activated, the virtual Stock Rewards programme will be stopped.
- What if I have Stock Rewards right now? All the Stock Rewards you have earned before the date of your transition to Crypto Rewards will be kept on the same conditions within your Stock Rewards Pocket.
Amapk kljub temu so nam nekaterim (kolikor sem bral po forumu nisem bil edini) to izbrisali brez opozorila! Sprva je imel support celo stališče, da smo si sami krivi, ker nismo redeemali ob času (kao da je bilo opozorilo, da se briše -> baje naj bi prišli 4je maili in da če nisi redeemal ni več poti nazaj, torej sredstva so izgubljena). Kasneje pa so zgleda ugotovili, da so oni zajebali in večini vrnili nazaj (ter se jim tudi opravičili), vendar meni pa še vedno ne. In nikakor ne razumem kako je moj primer toliko drugačen od ostalih, da to kvačkajo že več kot 3 tedne. Tko, da kar se mene tiče so to šalabajzerji na kvadrat.
Oprosti, ne razumem kaj si hotel s tem povedati?
- When Crypto Rewards are activated, the virtual Stock Rewards programme will be stopped.
- What if I have Stock Rewards right now? All the Stock Rewards you have earned before the date of your transition to Crypto Rewards will be kept on the same conditions within your Stock Rewards Pocket.
Amapk kljub temu so nam nekaterim (kolikor sem bral po forumu nisem bil edini) to izbrisali brez opozorila! Sprva je imel support celo stališče, da smo si sami krivi, ker nismo redeemali ob času (kao da je bilo opozorilo, da se briše -> baje naj bi prišli 4je maili in da če nisi redeemal ni več poti nazaj, torej sredstva so izgubljena). Kasneje pa so zgleda ugotovili, da so oni zajebali in večini vrnili nazaj (ter se jim tudi opravičili), vendar meni pa še vedno ne. In nikakor ne razumem kako je moj primer toliko drugačen od ostalih, da to kvačkajo že več kot 3 tedne. Tko, da kar se mene tiče so to šalabajzerji na kvadrat.
Pri meni so bile, glede na temo se je pri nekaterih zataknilo.
Ja Vivid ima tudi to "super" funkcionalnost, da ti zbriše 500€ stock pocketa brez predhodnega opozorila... in zdej že 3 tedne poslušam samo nekaj v stilu: "urejamo prioritetno, vas obvestimo ko bo". WTF rabijo 3 tedne, da rešijo njihov fuckup. Nej mi nakažejo denar v main pocket pa naj pol restorajo al karkol že delajo.
Če bi mel čas in voljo bi jih šel prav kam prijavit (čeprav verjetno itak ne bi bilo efekta, ker gre za neko njihovo pogruntavščino in ne klasičen denar na banki).
Whataboutism much?
Oprosti, ne razumem kaj si hotel s tem povedati?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Slayer69 ()
Tidule ::
da to nima nič s tem, da (za razliko od šalabajzerske implemetacije v sloveniji) google pay dejansko deluje. Razumem pa, da si slabe volje, ker so pri tebi zavozili zadevo.
Slayer69 ::
Kaj točno pa misliš s šalabajzersko implementacijo Google Paya?
Po mojih izkušnjah Google Pay deluje odlično (pač s karticami, ki jih lahko sploh dodaš v sam Gpay =). Torej Curve, Revolut... (drugih nisem poizkusil niti jih jaz osebno ne rabim). Za razliko od recimo Curve Pay, ki sem ga bil "primoran" uporabljati v vmesnem času kjer pa je zadeva dejansko delovala bolj "po navdihu" -> včasih ja, včasih ne... v vsakem primeru pa tudi kadar je delovala je bila bistveno počasnejša in uporabniku ne-prijazna (dodatno potrjevanje kljub odklenjenemu telefonu ipd).
Skratka moje osebno mnenje:
- glede Gpay: ok ja fino bi bilo, da bi bilo podprtih več kartic (niti ne vem a je to krivda banke ali samega Googla), ampak bolj pomembno se mi zdi to, da za tiste ki jih lahko dodaš delujejo tako kot je treba (ali tebi dejansko ne deluje, glede na to da praviš, da je šalabajzerski?)
- glede Vivid: veliko bolj pomembno se mi zdi neko zaupanje v ponudnika, da bodo sredstva vedno dostopna (ki pa sem ga jaz do njih pač izgubil)... trenutno ne vidim nobene razlike kot kak crypto kazino, če si lahko kar sprdnejo in blokirajo/brišejo sredstva po lastnem navdihu -> ok razumem da se dogajajo napake, ampak potem se morajo tudi hitro rešit, še sploh če je stranka oškodovana po krivdi ponudnika.
Ampak drži, plačevanje z Gpay pa je pri njih vedno delovalo (ampak kot rečeno meni deluje tudi z drugimi karticami, ki sem jih uspel dodati v Gpay, mogoče pa komu drugemu ne, ne vem)
Po mojih izkušnjah Google Pay deluje odlično (pač s karticami, ki jih lahko sploh dodaš v sam Gpay =). Torej Curve, Revolut... (drugih nisem poizkusil niti jih jaz osebno ne rabim). Za razliko od recimo Curve Pay, ki sem ga bil "primoran" uporabljati v vmesnem času kjer pa je zadeva dejansko delovala bolj "po navdihu" -> včasih ja, včasih ne... v vsakem primeru pa tudi kadar je delovala je bila bistveno počasnejša in uporabniku ne-prijazna (dodatno potrjevanje kljub odklenjenemu telefonu ipd).
Skratka moje osebno mnenje:
- glede Gpay: ok ja fino bi bilo, da bi bilo podprtih več kartic (niti ne vem a je to krivda banke ali samega Googla), ampak bolj pomembno se mi zdi to, da za tiste ki jih lahko dodaš delujejo tako kot je treba (ali tebi dejansko ne deluje, glede na to da praviš, da je šalabajzerski?)
- glede Vivid: veliko bolj pomembno se mi zdi neko zaupanje v ponudnika, da bodo sredstva vedno dostopna (ki pa sem ga jaz do njih pač izgubil)... trenutno ne vidim nobene razlike kot kak crypto kazino, če si lahko kar sprdnejo in blokirajo/brišejo sredstva po lastnem navdihu -> ok razumem da se dogajajo napake, ampak potem se morajo tudi hitro rešit, še sploh če je stranka oškodovana po krivdi ponudnika.
Ampak drži, plačevanje z Gpay pa je pri njih vedno delovalo (ampak kot rečeno meni deluje tudi z drugimi karticami, ki sem jih uspel dodati v Gpay, mogoče pa komu drugemu ne, ne vem)
Tidule ::
Šalabajzerska je implementacija gpay v sloveniji.
Izvoli v branje:
https://slo-tech.com/forum/t790476/99
Izvoli v branje:
https://slo-tech.com/forum/t790476/99
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Mare2 ::
Slayer69, mi smo te razumeli. Samo ne rabiš tule nas nadlegovati s tem, ne rabiš 110x pisat isto), loti se Vivida in Lakotnika z vsemi njegovimi kloni. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Slayer69 ::
@Tidule: bom kasneje prebral, thx
@Mare2: se opravičujem/strinjam, bom zaključil na to temo (mogoče napišem še ko/če bom uredil, če slučajno koga zanima... samo glede na to, da sem kot kaže ostal še edini s tem problemom, verjetno tudi to ne). Reference na Lakonika nisem razumel, ampak sklepam, da ni bistveno =)
@Mare2: se opravičujem/strinjam, bom zaključil na to temo (mogoče napišem še ko/če bom uredil, če slučajno koga zanima... samo glede na to, da sem kot kaže ostal še edini s tem problemom, verjetno tudi to ne). Reference na Lakonika nisem razumel, ampak sklepam, da ni bistveno =)
Mare2 ::
@Tidule: bom kasneje prebral, thx
@Mare2: se opravičujem/strinjam, bom zaključil na to temo (mogoče napišem še ko/če bom uredil, če slučajno koga zanima... samo glede na to, da sem kot kaže ostal še edini s tem problemom, verjetno tudi to ne). Reference na Lakonika nisem razumel, ampak sklepam, da ni bistveno =)
Seveda sporoči, če ti ugodno rešijo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
buttcrack ::
Če si cashback whore (jaz sem), greš raje na plutus kjer je 3% tega + perksi.
Vse ostalo pa je že dolgo časa na voljo pri revolutu (sedaj tudi gpay). Osebno sem vivid uporabljal izključno zaradi gpaya in (zame osebno) ni praktično nobene koristi več.
Vse ostalo pa je že dolgo časa na voljo pri revolutu (sedaj tudi gpay). Osebno sem vivid uporabljal izključno zaradi gpaya in (zame osebno) ni praktično nobene koristi več.
Mare2 ::
Če ni koristi, skenslaj. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
vinkop ::
Vivid je zaenkrat top opcija zame. Gpay deluje brezhibno, tako preko telefona kot preko ure in plačevanje položnic brez dodatnih stroškov odtehtajo čisto vse....
permit ::
Če si cashback whore (jaz sem), greš raje na plutus kjer je 3% tega + perksi.
Vse ostalo pa je že dolgo časa na voljo pri revolutu (sedaj tudi gpay). Osebno sem vivid uporabljal izključno zaradi gpaya in (zame osebno) ni praktično nobene koristi več.
A na plutusu dobiš 3% na vse nakupe?
buttcrack ::
Vivid je zaenkrat top opcija zame. Gpay deluje brezhibno, tako preko telefona kot preko ure in plačevanje položnic brez dodatnih stroškov odtehtajo čisto vse....
da se razumemo...
daleč od tega, da vivid ni dobra zadeva, zelo zelo daleč od tega.
ker primarno uporabljam N26, posredno Revolut in zadnje leto za vsa plačila Plutus, mi Vivid ne koristi več. Po migraciji na japko, ni bil več zanimiv niti zaradi gpaya.
Kdor ne uporablja od prej vsega naštetega, je vivid zanj definitivno OK zadeva.
Je pa s prihodom gpaya v Slo postal precej manj atraktiven. Z ženo ga imava izključno zaradi gpaya, ker se nama ni dalo jebat z raznimi fake naslovi.
BuDi79 ::
Vivid je bil čisto ok, dokler se niso pokazali v luči navadnih ciganov, ko so izbrisali par stotakov in se kar lep čas izgovarjali, da sploh ni nič narobe in smo vsi ostali navadni idioti. Še blefirali so z nekimi kao kopijami mailov, ki so mi jih kao čisto zares pošiljali in "točnih" datumov.
Ko so denar vrnili niti normalnega opravičila po standardih resnih firm niso napisali (evo, 'mate nazaj, čao), kaj šele da bi v zameno napako dali npr. nekaj mesecev Premiuma ali karkoli sploh, kar se pri njih sploh poznalo nebi, pa še morda bi imeli kakšno dodatno plačljivo stranko za premium storitev. Tako pa je edina posledica slaba volja in videz popolne neresnosti.
Z mano in mojim denarjem se ne bo noben zajebaval, nisem dovolil da se NLB, ni sem dovolil da se je Skril, ne bodo se oni.
Pa ko rečem da so bili prej čisto ok - vedno so dajali vtis nekih otroških bolj ali manj testnih aplikacij, kjer vedno spreminjajo pogoje in videz (ko nekaj ne gre, zamenjaš politiko čez noč in preizkusiš nekaj novega), ampak niso bili niti škodljivi niti dragi, pa dalo se je dobil nek drobiž, ki se je na koncu kar nabral v ok denar, kot da bi izrezoval popuste iz reklam. No, pa to da ne delajo čisto po zakonskih predpisih tudi nikoli ni plus.
Ko so denar vrnili niti normalnega opravičila po standardih resnih firm niso napisali (evo, 'mate nazaj, čao), kaj šele da bi v zameno napako dali npr. nekaj mesecev Premiuma ali karkoli sploh, kar se pri njih sploh poznalo nebi, pa še morda bi imeli kakšno dodatno plačljivo stranko za premium storitev. Tako pa je edina posledica slaba volja in videz popolne neresnosti.
Z mano in mojim denarjem se ne bo noben zajebaval, nisem dovolil da se NLB, ni sem dovolil da se je Skril, ne bodo se oni.
Pa ko rečem da so bili prej čisto ok - vedno so dajali vtis nekih otroških bolj ali manj testnih aplikacij, kjer vedno spreminjajo pogoje in videz (ko nekaj ne gre, zamenjaš politiko čez noč in preizkusiš nekaj novega), ampak niso bili niti škodljivi niti dragi, pa dalo se je dobil nek drobiž, ki se je na koncu kar nabral v ok denar, kot da bi izrezoval popuste iz reklam. No, pa to da ne delajo čisto po zakonskih predpisih tudi nikoli ni plus.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
buttcrack ::
Vivid je bil čisto ok, dokler se niso pokazali v luči navadnih ciganov, ko so izbrisali par stotakov in se kar lep čas izgovarjali, da sploh ni nič narobe in smo vsi ostali navadni idioti. Še blefirali so z nekimi kao kopijami mailov, ki so mi jih kao čisto zares pošiljali in "točnih" datumov.
Ko so denar vrnili niti normalnega opravičila po standardih resnih firm niso napisali (evo, 'mate nazaj, čao), kaj šele da bi v zameno napako dali npr. nekaj mesecev Premiuma ali karkoli sploh, kar se pri njih sploh poznalo nebi, pa še morda bi imeli kakšno dodatno plačljivo stranko za premium storitev. Tako pa je edina posledica slaba volja in videz popolne neresnosti.
Z mano in mojim denarjem se ne bo noben zajebaval, nisem dovolil da se NLB, ni sem dovolil da se je Skril, ne bodo se oni.
Pa ko rečem da so bili prej čisto ok - vedno so dajali vtis nekih otroških bolj ali manj testnih aplikacij, kjer vedno spreminjajo pogoje in videz (ko nekaj ne gre, zamenjaš politiko čez noč in preizkusiš nekaj novega), ampak niso bili niti škodljivi niti dragi, pa dalo se je dobil nek drobiž, ki se je na koncu kar nabral v ok denar, kot da bi izrezoval popuste iz reklam. No, pa to da ne delajo čisto po zakonskih predpisih tudi nikoli ni plus.
no to pa je seveda tudi res... kogar izbris stocks pocketa ni prizadel, tega seveda ne ve, ampak tole je bila kar fiasko (za vsaj enega še kar je).
svetidej ::
Prihajajo podražitve:
standardni račun:
Monthly account management fee: EUR 3.90 for up to 3 Payment Transaction Accounts
The monthly account management fee of EUR 3.90 for the Standard version of Vivid Money will not be charged if
(a) there is at least one active physical and/or virtual Vivid Money card linked to a Payment Transaction Account and the customer
makes at least one card transaction with such Vivid Money card in the respective calendar month; cash withdrawals via ATM and/or
ViaCash do not count as card transaction or
(b) the customer has a cumulative positive balance exceeding EUR 1,000 on all Payment Transaction Accounts provided by
Solarisbank in relation with Vivid Money or the equivalent of EUR 1,000 in the respective Foreign Currency Accounts, on the last
day of the respective calendar month.
standardni račun:
Monthly account management fee: EUR 3.90 for up to 3 Payment Transaction Accounts
The monthly account management fee of EUR 3.90 for the Standard version of Vivid Money will not be charged if
(a) there is at least one active physical and/or virtual Vivid Money card linked to a Payment Transaction Account and the customer
makes at least one card transaction with such Vivid Money card in the respective calendar month; cash withdrawals via ATM and/or
ViaCash do not count as card transaction or
(b) the customer has a cumulative positive balance exceeding EUR 1,000 on all Payment Transaction Accounts provided by
Solarisbank in relation with Vivid Money or the equivalent of EUR 1,000 in the respective Foreign Currency Accounts, on the last
day of the respective calendar month.
https://denar.svetidej.com/
Tidule ::
Pričakovano in logično. Računi kjer je samo parkiran denar so pač strošek, predvsem pa nepotebro tveganje.
eeslliw54 ::
Za razliko od Revoluta in n26, Vivid pač ni banka in so odvisni tudi od drugih. Nekje sem zasledil, da naj bi bila polovica zaposlenih iz Rusije in glede na trenutno sitacijo (vojna Rusija-Ukraijna) verjetno ni ravno idealno.
Sam bom zaprl račun oz. ne bom sprejel novih pogojev. Dobro leto sem Vivid uporabljal brez kakršnih koli težav v povezavi z Google pay ampak glede na to, da je sedaj Gpay tudi uradno v Sloveniji in bo počasi prišla tudi podpora za N26 in Revolut, niti ne bom pogrešal.
Sam bom zaprl račun oz. ne bom sprejel novih pogojev. Dobro leto sem Vivid uporabljal brez kakršnih koli težav v povezavi z Google pay ampak glede na to, da je sedaj Gpay tudi uradno v Sloveniji in bo počasi prišla tudi podpora za N26 in Revolut, niti ne bom pogrešal.
deleted ::
Pričakovano in logično. Računi kjer je samo parkiran denar so pač strošek, predvsem pa nepotebro tveganje.
Še vedno imaš lahko parkiranega jurja+ gor, brez feejev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: deleted ()
vinkop ::
jaz sem zdaj tudi čisto zbegan. Ali bo zdaj res 3,90€ mesečnega stroška ali še kaj več? 95% mesečnih izdatkov, tako čez telefon kot online preko spleta, izvajam z Vivid. Ali moram res pol ves denar prenakazat in zapret račun? Kaj boste naredili ostali?
c0ck4m0u53 ::
vinkop, v odgovoru, ki ga je podal svetidej, lepo piše, da moraš imet ali fizično, ali virtualno kartico, s katero moraš opraviti vsaj 1 (z besedo eno) plačilo na mesec. V tem primeru, ti stroška vodenja računa ne bodo zaračunali. Torej si na varni strani, še vedno boš imel račun brezplačno, zaenkrat oz do ponovne spremembe pogojev:P
If citizens cannot trust that laws will be enforced in an evenhanded
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c0ck4m0u53 ()
phnj90 ::
Uporabljate (kakšen) money manager za redne (tedenske?) preglede vseh (in ne samo vivid) prilivov in odlivov?
vinkop ::
c0ck4m0u53 je izjavil:
vinkop, v odgovoru, ki ga je podal svetidej, lepo piše, da moraš imet ali fizično, ali virtualno kartico, s katero moraš opraviti vsaj 1 (z besedo eno) plačilo na mesec. V tem primeru, ti stroška vodenja računa ne bodo zaračunali. Torej si na varni strani, še vedno boš imel račun brezplačno, zaenkrat oz do ponovne spremembe pogojev:P
če to drži pol sem pomirjen. Hvala za razlago.
delavec44 ::
Torej greš lahko s stroški v minus? Kdaj pa potem oni zaprejo račun in grejo v izterjavo?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Google pay/Samsung pay (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 38710 (906) | PARTyZAN |
» | Curve - več kartic v eni (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 149185 (5232) | Buggy |
» | Kako do čimvečjih drobtin - cashbackov?Oddelek: Loža | 1112 (860) | uhuhu |
» | Spet Google pay in N26Oddelek: Mobilne tehnologije | 5830 (3211) | buneech |
» | Visa debetna- spletni nakupiOddelek: Loža | 4469 (3633) | Egidij88 |