Forum » Loža » Vivid Money
Vivid Money
darkolord ::
If the payment of this fee isn't successful, Vivid reserves the right to request and collect the payment through other means.
Verjetno ti pa deaktivirajo račun in ponovno aktivirajo, ko gor naložiš sredstva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
BuDi79 ::
eeslliw54 ::
V kolikšnem času ste dobili mail s potrditvijo, ko ste zaprli račun? Iz aplikacije me je že vrglo, sem pa pričakoval, da se na mail dobi še kakšen "dokaz" o zaprtju. Sedaj bo že ene 10 dni od tega...
chrush ::
Dvomim, da kaj dobiš. Sam sem zaprl na Tomorrow bank, ki je prav tako od Solarisa in nisem nič dobil.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
BuDi79 ::
V kolikšnem času ste dobili mail s potrditvijo, ko ste zaprli račun? Iz aplikacije me je že vrglo, sem pa pričakoval, da se na mail dobi še kakšen "dokaz" o zaprtju. Sedaj bo že ene 10 dni od tega...Če "leta" nimaš prometa dobiš takoj, sicer pa v FAQ piše da lahko traja 45 dni. In račun ni zaprt dokler ne dobiš maila. Ko se posksi ponovno prijaviti v Vivid nekdo ki je dobi mail o zaprtju dobi obvestilo v stilu "your account was closed", če maila nisi dobil pa "your account is in process of closing".
Pri nemi teče 16+ dni...
17 dni, danes sem dobil mail.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
Slayer69 ::
Evo, da se spet malo javim glede tega glupega Vivida: še vedno nismo nič rešili glede teh "burnanih" rewardov (vsakič ista zgodba iz strani supporta: "raziskujemo, vas obvestimo ko bo kaj novega"... ampak to traja sedaj že 2 meseca).
In sedaj k vprašanju: ali kdo ve, če obstajajo kaki "pravni" prijemi, da bi se lotil te zadeve? Ker kot kaže bodo samo zavlačevali v nedogled. Ker primer se mi zdi dokaj nezapleten - jasno je, da so lagali oz naredili napako, ker več kot očitno nas mnogo ni dobilo nobenega obvestila in mnogim so se tudi opravičili in vrnili denar. Tako, da ne vem kaj je tukaj za raziskovati 2meseca+, ker nisem noben osamljen/poseben primer. V igri je cca 500€, tako da ni tako malo, da bi jih enostavno izpustil.. ni pa spet tako veliko, da bi se šel lahko neke resne tožbe ipd.
Skratka kak nasvet, kaj bi še lahko naredil kot samo čakal?
In sedaj k vprašanju: ali kdo ve, če obstajajo kaki "pravni" prijemi, da bi se lotil te zadeve? Ker kot kaže bodo samo zavlačevali v nedogled. Ker primer se mi zdi dokaj nezapleten - jasno je, da so lagali oz naredili napako, ker več kot očitno nas mnogo ni dobilo nobenega obvestila in mnogim so se tudi opravičili in vrnili denar. Tako, da ne vem kaj je tukaj za raziskovati 2meseca+, ker nisem noben osamljen/poseben primer. V igri je cca 500€, tako da ni tako malo, da bi jih enostavno izpustil.. ni pa spet tako veliko, da bi se šel lahko neke resne tožbe ipd.
Skratka kak nasvet, kaj bi še lahko naredil kot samo čakal?
Tekee ::
V kolikšnem času ste dobili mail s potrditvijo, ko ste zaprli račun? Iz aplikacije me je že vrglo, sem pa pričakoval, da se na mail dobi še kakšen "dokaz" o zaprtju. Sedaj bo že ene 10 dni od tega...Če "leta" nimaš prometa dobiš takoj, sicer pa v FAQ piše da lahko traja 45 dni. In račun ni zaprt dokler ne dobiš maila. Ko se posksi ponovno prijaviti v Vivid nekdo ki je dobi mail o zaprtju dobi obvestilo v stilu "your account was closed", če maila nisi dobil pa "your account is in process of closing".
Pri nemi teče 16+ dni...
17 dni, danes sem dobil mail.
Preden zaprem Vivid račun, bi preostala sredstva iz Vivida nakazal na svoj slovenski račun pri banki Sparkasse.
Če se prav spomnim, je nekaj časa nazaj nekdo na forumu omenil probleme z nakazili med eno izmed slovenskih bank in Vividom.
Zato me zanima, ali ima kdo izkušnje s SEPA plačilom: Vivid (Solaris) account -> Sparkasse račun?
eeslliw54 ::
Preden zaprem Vivid račun, bi preostala sredstva iz Vivida nakazal na svoj slovenski račun pri banki Sparkasse.
Če se prav spomnim, je nekaj časa nazaj nekdo na forumu omenil probleme z nakazili med eno izmed slovenskih bank in Vividom.
Zato me zanima, ali ima kdo izkušnje s SEPA plačilom: Vivid (Solaris) account -> Sparkasse račun?
S SEPA nakazilom na slo banko ne bi smelo biti problemov. Mislm, da so bile težave pri "top up-ih", kjer so uporabniki želeli napolniti račun s kartico.
delavec44 ::
Težave so bile z nakazili na Sberbank, ker so splošno blokirali Ruse. S Sparkasse ne bo problemov.
Nesta ::
Če prav razumem je po novem potrebno imeti vsaj 1000€ na računi da ima lahko odprt zastonj račun na Vividu?
Tudi CASCHBACKA za free račun ni več?
Hvala
Tudi CASCHBACKA za free račun ni več?
Hvala
Tidule ::
Kolikor sem gledal je 1000 EUR oziroma 100 EUR v assets pogoj samo za cashback. Da ne bi smel imet odprtega računa, če nimaš 1000 EUR stanja nisem zasledil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
chrush ::
Tako je. Pogoj je zgolj za cashback.
A mogoce kdo ve, ce je mozno recimo z vividom placat znesek 50.000€ naenkrat. Recimo nakup avta v nemčiji. Dnevni privzeti limit je 10.000€ in nikjer nisem nasel, da bi lahko spreminjal.
A mogoce kdo ve, ce je mozno recimo z vividom placat znesek 50.000€ naenkrat. Recimo nakup avta v nemčiji. Dnevni privzeti limit je 10.000€ in nikjer nisem nasel, da bi lahko spreminjal.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
Mare2 ::
Če prav razumem je po novem potrebno imeti vsaj 1000€ na računi da ima lahko odprt zastonj račun na Vividu?
Hvala
Poglej malo nazaj. Smo se pogovarjali, da imaš lahko zastonj račun, če imaš gor 1000 EUR
ali
da s kartico opraviš vsaj 1 eno plačilo na mesec.
Torej, nazadnje je bilo ALI. Sedaj nisem šel preverjat, če so kaj spremenili. Ne bom zdej vsak teden gledal ali piše ali ali pa in. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Nesta ::
Hvala za informcije.
Ampak cashback meni ne deluje že več kot 2 meseca...
pa sem imel naloženega več kot 1000€ ter vsak teden narejenih več transakcij
Ampak cashback meni ne deluje že več kot 2 meseca...
pa sem imel naloženega več kot 1000€ ter vsak teden narejenih več transakcij
Tidule ::
Za caschback moraš imet zadnji dan v mesecu 1000 eur na računu (ali 100 eur v assests). Če si imel in se chargeback ni aktiviral imaš za to spport.
Recordman ::
Že spet sprememba v T&C, očitno bo za drugo kartico treba plačevat:
Monthly maintenance fee for Vivid Money card
EUR 0.00 for 1 physical or virtual Vivid Money card
EUR 0.99 for each additional physical and virtual Vivid Money card
blze ::
Zdravo.
Kako ste rešili CSD glede obveščanja, da ste zaprli račun? Nisem dobil nobenega potrdila od Vivid, da sem zaprl račun.
Hvala.
Kako ste rešili CSD glede obveščanja, da ste zaprli račun? Nisem dobil nobenega potrdila od Vivid, da sem zaprl račun.
Hvala.
uživejte
blze
blze
barakus ::
V appu Vivid omenja 4% interest rate EUR pocket. A je kdo to uspel aktivirat / najdet, je to slovencem sploh na voljo?
chrush ::
Tega nisem nikjer zasledil. Imaš prime verzijo? Danes sem dobil mail, da privaja v. 2.0.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
chrush ::
Zdaj sem tudi jaz dobil sporocilo o interest rate-u. V maju, v kolikor migriras na nov account, lahko odpres Interest rate pocket in dobis 5%. Kolikor sem bral, bo Vivid na voljo vsem drzavam EU. trenutno namrec ne mores odpreti racuna, ce si iz SI.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
Recordman ::
Je že kdo opravil migracijo na Vivid 2.0?
En mesec bo odkar so poslali obvestila, da bodo ukinili obstoječe račune in da bo potrebna migracija na nove, skrajni roki - različni za različne dele portfelja - so vsi nekje junija... ampak sedaj je vse tiho?
En mesec bo odkar so poslali obvestila, da bodo ukinili obstoječe račune in da bo potrebna migracija na nove, skrajni roki - različni za različne dele portfelja - so vsi nekje junija... ampak sedaj je vse tiho?
chrush ::
Jaz nimam moznosti migracije zaenkrat. Bi pa bil ze skrajni cas, ker mi je to edini bancni racun in nebi bilo prijetno, da mi naenkrat neha delovat.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
Recordman ::
aborko ::
Lahko nekdo povzame kaj te spremembe na Vivid 2.0 pomenijo v praksi. Ne bodo vec pod Solaris banko? So sredstva na racunu se vedno zavarovana do visine 100k eur?
chrush ::
Vivid bo po novem svoja banka. Sredstva bodo še vedno zavarovana do 100k€. Dobil boš drug IBAN, ki pa bo še vedno nemški. Imel boš možnost vezati depozit in prva dva meseca boš dobil promo 5% (letno) obrestno mero. Še vedno bodo crypto accounti za rewarde, teh naj bi bilo več v bodoče. Še vedno boš lahko kupil delnice. Še vedno bo deloval Google Pay.
Sam se do sedaj uporabljal vivid kot primarni bank account in niti ena stvar me ni motila za moje potrebe, razen dveh. Prva je, da ne moreš skenirati slovenske položnice, lahko skniraš samo iban, ostale podatke moraš vnesti ročno in druga stvar, če sem recimo želel kupiti nekaj, kar stane nad 10k€, tega ni bilo možno izvesti, ker je dnevni limit 10k€.
Sam se do sedaj uporabljal vivid kot primarni bank account in niti ena stvar me ni motila za moje potrebe, razen dveh. Prva je, da ne moreš skenirati slovenske položnice, lahko skniraš samo iban, ostale podatke moraš vnesti ročno in druga stvar, če sem recimo želel kupiti nekaj, kar stane nad 10k€, tega ni bilo možno izvesti, ker je dnevni limit 10k€.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
Recordman ::
Vivid bo po novem svoja banka. Sredstva bodo še vedno zavarovana do 100k€.
Od kje ta informacija? Danes sem opravil migracijo, v pogojih pise, da tvoja sredstva niso(!!!) del depozitne jamstvene sheme. Tudi na spletni strani ni nikjer omenjeno teh 100.000€.
3.9. When we hold Electronic Money for you, us holding the funds corresponding to the Electronic Money is not the same as a bank holding money for you in that:
(a) the funds that have been received by us in exchange for Electronic Money will be either deposited in one or more segregated accounts with credit institutions held separately from our own funds or invested in secure, low-risk assets in line with the requirements of the 2009 Law;
(b) your Electronic Money will not accrue interest;
and (c) your Electronic Money is not covered by the deposit protection scheme of the Fonds de Garantie des Dépôts Luxembourg (“FGDL”).
Prej je ta zascita veljala, imel si pravi bancni racun pri Solaris Bank, sedaj tudi racun ni vec "pravi", vsaj po pogojih sodec.
7.7. You agree and acknowledge that the IBAN details of your Vivid Account are only a referencing tool provided by our banking service provider in order to allow identification by us of the relevant payment transactions done on your behalf or by third parties. The IBAN
details do not constitute an actual bank account in their own right and are linked to a specific actual bank account held by us. Accordingly, the IBAN details do not constitute or create an account or other type of relationship between you and our banking service provider and do not qualify for any deposit guarantee or any other protection or compensation schemes.
Tole zgoraj je vse c/p iz novih T&C.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Google pay/Samsung pay (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 39492 (694) | fopi |
» | Curve - več kartic v eni (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 150466 (6513) | Buggy |
» | Kako do čimvečjih drobtin - cashbackov?Oddelek: Loža | 1134 (882) | uhuhu |
» | Spet Google pay in N26Oddelek: Mobilne tehnologije | 5884 (3265) | buneech |
» | Visa debetna- spletni nakupiOddelek: Loža | 4607 (3771) | Egidij88 |