Forum » Loža » KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!
KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!
Temo vidijo: vsi
Cveto ::
Oni seveda sedaj hočejo, da se vrne denar, zadeva pa pozabi. Telemach bo seveda delal notranjo preiskavo in morda celo kaj spremenil, utopično (žal) pa je pričakovati, da bi kakršnikoli izsledki bili javno objavljeni. Komur se je dalo ukvarjat s tem, bo tako dobil izgubljeno nazaj, ostali se bodo pa obrisali pod nosom.
Jimp ::
Kdaj morajo obvestiti informacijskega pooblaščenca?
V kolikšnem času morajo obvestiti informacijskega pooblaščenca?
Kdaj je potrebno obvestiti posameznike?
Več si lahko preberete na: https://www.ip-rs.si/zakonodaja/reforma...
Zakaj se nas to tiče?
Ker si je nekdo vzel pravico, da v našem imenu pošlje SMS in nas naroči na plačljive storitve. Gre za hudo zlorabo osebnih podatkov, če ne celo za krajo identitete.
Torej, je bil nek leak - nameren ali ne. V vsakem primeru pa morajo obvestiti uporabnike in informacijskega pooblaščenca in se tudi razjasniti kako bodo ukrepali naprej, da zaščitijo svoje naročnike/uporabnike.
Absurdno, da bi se lahko ta zadeva zdaj vlekla že nekaj let.
Še vedno ne vemo kaj se dogaja z našimi osebnimi podatki in kdo ter kako se jih obdeluje in za kakšne namene.
Ko preteče rok za odgovor, bo moral tudi poseči informacijski pooblaščenec. Potem pa še kriminalistična policija.
Ponavljam: Fokus ni 5€, ampak nepooblaščen export podatkov. Sploh, če so se le-ti iztekali nekam v tujino.
V primeru zaznave kršitve je treba oceniti dva ključna faktorja: verjetnost in resnost posledic za pravice in svoboščine posameznikov. Verjetnost je povezana z možnostjo nastanka posledic, resnost pa s škodo, ki jo kršitev lahko povzroči posameznikom. Uvodna določba 85 Uredbe opozarja, da lahko kršitev varnosti osebnih podatkov (če se ne obravnavajo ustrezno in pravočasno), posameznikom povzroči fizično, premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, kot je izguba nadzora nad njihovimi osebnimi podatki ali omejitev njihovih pravic, diskriminacija, kraja ali zloraba identitete, finančna izguba, neodobrena reverzija psevdonimizacije, okrnitev ugleda, izguba zaupnosti osebnih podatkov, zaščitenih s poklicno skrivnostjo, ali katera koli druga znatna gospodarska ali socialna škoda.
V kolikšnem času morajo obvestiti informacijskega pooblaščenca?
Upravljavec mora o kršitvi obvestiti Informacijskega pooblaščenca brez odlašanja, najkasneje pa v 72 urah po zaznani kršitvi.
Kdaj je potrebno obvestiti posameznike?
Kadar je verjetno, da kršitev varnosti osebnih podatkov povzroči veliko tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, Uredba zahteva, da upravljavec o kršitvi neposredno obvesti zadevne posameznike in da to stori brez odlašanja.
Več si lahko preberete na: https://www.ip-rs.si/zakonodaja/reforma...
Zakaj se nas to tiče?
Ker si je nekdo vzel pravico, da v našem imenu pošlje SMS in nas naroči na plačljive storitve. Gre za hudo zlorabo osebnih podatkov, če ne celo za krajo identitete.
Torej, je bil nek leak - nameren ali ne. V vsakem primeru pa morajo obvestiti uporabnike in informacijskega pooblaščenca in se tudi razjasniti kako bodo ukrepali naprej, da zaščitijo svoje naročnike/uporabnike.
Absurdno, da bi se lahko ta zadeva zdaj vlekla že nekaj let.
Še vedno ne vemo kaj se dogaja z našimi osebnimi podatki in kdo ter kako se jih obdeluje in za kakšne namene.
Ko preteče rok za odgovor, bo moral tudi poseči informacijski pooblaščenec. Potem pa še kriminalistična policija.
Ponavljam: Fokus ni 5€, ampak nepooblaščen export podatkov. Sploh, če so se le-ti iztekali nekam v tujino.
UganiKdo ::
Ko preteče rok za odgovor, bo moral tudi poseči informacijski pooblaščenec. Potem pa še kriminalistična policija.
ne pretiravaj. Od kršitev Zakona o varstvu potršnikov in GDPRja, do policije je zelo velika razlika in samo zato, ker si se ti nekaj odločil še ne pomeni, da je to res.
Do zdaj smo uspeli ugotoviti (vsaj za tiste, ki so želeli odgovoriti), da bi to lahko bil eden izmed filtrov po katerih so iskali potencialne žrtve.Torej iz vzorca desetih ste taki trije? Pa še to vse temelji na rekla kazala? Samo toliko v opozorilo, ker zelo rad preskakuješ logično sklepanje in vlečeš zaključke, ki niso skladni z dejstvi.
Telefoni so večinoma bili uporabljeni malo oz. za druge stvari in so se uporabljali znotraj istega območja. Torej se identifikacija telefona ni tako pogosto menjavala.
Ker si je nekdo vzel pravico, da v našem imenu pošlje SMS in nas naroči na plačljive storitve. Gre za hudo zlorabo osebnih podatkov, če ne celo za krajo identitete.Spet preskakuješ korake. Najrpej poglej kaj je kraja indentite potem se sklicuj na to. Enako kot pri skupinskih tožbah prodajaš buzzwords, ki si jih slišal v ameriških filmih in nimajo nič z realnostjo. Morebitna ranljivost SIM kartice, še ne pomeni da gre za zlorabo osebnih podatkov, še manj pa da gre za krajo identitete.
Je pa IP vsekakor pravi nalov, da to zadevo pogleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Jimp ::
...Se mi pa zdi da ciljajo ljudi ki so zelo malo aktivni na telefonski številki. Če je to res, kje dobijo te podatke? Telemach?
Se strinjam, ker do zdaj kaže tako. Točno (in več) bomo pa vedeli, ko nam kompetentni posredujejo vse podatke.
Podatke o tem se lahko dobi iz baznih postaj, ker se tam hranijo logi. Mogoče tudi s kakšne njihove nadzorne plošče CRM-ja?
Cveto ::
Ko preteče rok za odgovor, bo moral tudi poseči informacijski pooblaščenec. Potem pa še kriminalistična policija.
ne pretiravaj. Od kršitev Zakona o varstvu potršnikov in GDPRja, do policije je zelo velika razlika in samo zato, ker si se ti nekaj odločil še ne pomeni, da je to res.
Do zdaj smo uspeli ugotoviti (vsaj za tiste, ki so želeli odgovoriti), da bi to lahko bil eden izmed filtrov po katerih so iskali potencialne žrtve.Torej iz vzorca desetih ste taki trije? Pa še to vse temelji na rekla kazala? Samo toliko v opozorilo, ker zelo rad preskakuješ logično sklepanje in vlečeš zaključke, ki niso skladni z dejstvi.
Telefoni so večinoma bili uporabljeni malo oz. za druge stvari in so se uporabljali znotraj istega območja. Torej se identifikacija telefona ni tako pogosto menjavala.
Ker si je nekdo vzel pravico, da v našem imenu pošlje SMS in nas naroči na plačljive storitve. Gre za hudo zlorabo osebnih podatkov, če ne celo za krajo identitete.Spet preskakuješ korake. Najrpej poglej kaj je kraja indentite potem se sklicuj na to. Enako kot pri skupinskih tožbah prodajaš buzzwords, ki si jih slišal v ameriških filmih in nimajo nič z realnostjo. Morebitna ranljivost SIM kartice, še ne pomeni da gre za zlorabo osebnih podatkov, še manj pa da gre za krajo identitete.
Je pa IP vsekakor pravi nalov, da to zadevo pogleda.
Kdor se je to šel (in šel se je namensko, ni bila neka pomota), se je to šel z namenom zaslužka, kar pomeni (vsaj) stotine oziroma prej tisoče oškodovanih. Za manj se ne splača ukvarjat s takimi zadevami.
mn ::
Glej, pozabi da ti bo kdo pošiljal kakršnekoli loge. V bistvu ti jih niti ne smejo, ker so tam notri tudi tuji osebni podatki.
Niti nisi napisal enega samega razloga zakaj bi prišlo do kakršnekoli zlorabe osebnih podatkov s strani Telemacha.
Kako sploh veš, da so tisti SMSi z gesli od Telemacha. To je lahko od katerekoli storitve, ki pošilja SMSe za potrditev, kar se sedaj precej pogosto pojavlja.
Tale tvoja zgodba ima zaenkrat precej logičnih lukenj po mojem mnenju.
Niti nisi napisal enega samega razloga zakaj bi prišlo do kakršnekoli zlorabe osebnih podatkov s strani Telemacha.
Kako sploh veš, da so tisti SMSi z gesli od Telemacha. To je lahko od katerekoli storitve, ki pošilja SMSe za potrditev, kar se sedaj precej pogosto pojavlja.
Tale tvoja zgodba ima zaenkrat precej logičnih lukenj po mojem mnenju.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Erik39 ()
UganiKdo ::
Kdor se je to šel (in šel se je namensko, ni bila neka pomota), se je to šel z namenom zaslužka, kar pomeni (vsaj) stotine oziroma prej tisoče oškodovanih. Za manj se ne splača ukvarjat s takimi zadevami.
Absolutno, če krivda ni na strani uporabnika je zato še toliko manj verjetno, da je zadeva lokalno omejena ampak gre z širšo ranljivost sistema kot takšnega, o čemer pričajo tudi podobni primeri iz tujine. Zato je še toliko bolj absurdno govorit o kriminalističnih preiskavah in tožbah zoper Telemach. Predvsem pa ni za podajat zaključke, preden vidiš vse informacije, kot to rad počne JIMP.
Glej, pozabi da ti bo kdo pošiljal kakršnekoli loge. V bistvu ti jih niti ne smejo, ker so tam notri tudi tuji osebni podatki.
Vsak posameznik ima pravico zahtevat vse osebne podatke, ki jih o njemu hrani operater. To vključuje tako lokacijske podatke, kot podatke o prometu. Iz tega je potem možno videt ali je SMS res poslan in ali je telefon pri tem čudežno presokočil par kilometrov, ko naj bi bila številka domnevno prenesena. Ravno tako bo to vidno, ker se bo spremenila ID sim kartice.
Tale tvoja zgodba ima zaenkrat precej logičnih lukenj po mojem mnenju.
Ogromno in opravičujejo se z najbolj bednim izgovorom, ki je znan vsem pravljičarjem: Vem, pa ne povem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
mn ::
>> Vsak posameznik ima pravico zahtevat vse osebne podatke
Po GDPR verjetno? Ampak, ali to res velja tudi za vse tehnične sledi. Imam jaz recimo pravico zahtevati od slo-techa izpisek vseh logov, ki jih puščam na njihovem web strežniku? Če sem iskren dvomim, ker je to tudi tehnično praktično nemogoče.
Po GDPR verjetno? Ampak, ali to res velja tudi za vse tehnične sledi. Imam jaz recimo pravico zahtevati od slo-techa izpisek vseh logov, ki jih puščam na njihovem web strežniku? Če sem iskren dvomim, ker je to tudi tehnično praktično nemogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
Jimp ::
Glej, pozabi da ti bo kdo pošiljal kakršnekoli loge. V bistvu ti jih niti ne smejo, ker so tam notri tudi tuji osebni podatki...
Upam, da imam pravico povprašati po svojih osebnih podatkih. Vsaj moje razumevanje GDPR-ja mi omogoča, da sem z obdelavo le-teh seznanjen.
V kolikor se motim, sploh ni problema, ker jih bodo pa morali pač predati pristojnim. Zadeva se bo morala pojasniti tako ali drugače. Po pravni ali zasebni poti. Torej - Dimoco/NTH, kje je dobil telefonsko številko, da je sploh poslal prvi SMS. Telemach pa, kako je bil poslan "DA", brez, da bi ga poslali mi.
Kako sploh veš, da so tisti SMSi z gesli od Telemacha.
Telemach ni zanikal, da je le-tega poslal njihov sistem. Še več, enemu uporabniku (v tej temi) so celo neposredno potrdili, da je prišel iz njihovega obrazca.
Ker je tistim, ki niste oškodovanci težko slediti, bom ponovil nekaj dejstev:
- Nekdo je našo številko vpisal v SMS klub.
- Nismo poslali SMS z "DA".
- Uspešno so nas prijavili v klub. Telemach ima shranjeno, da smo poslali SMS "DA".
- Trenutno so se vsi primeri o katerih debatiramo na forumu dogajali septembra pri Telemachu.
- Še vedno čakamo na večino odgovorov. Predvsem glede obdelave naših osebnih in prometnih podatkov (za naše telefonske številke).
Vse ostalo je debata in iskanje možnih rešitev, ker bi radi prišli zadevi do dna.
Če ima kdo še kakšno dodatno informacijo v katero smer naj raziskujemo, bomo hvaležni.
Recimo, nekaj dni nazaj nismo vedeli, da bi SIM kartica lahko imela varnostno luknjo. Pa s pomočjo kunigunde sedaj vemo, da obstaja tudi ta možnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jimp ()
mn ::
Je že kdo poslal obrazec z zahtevo za seznanitev z lastnimi osebnimi podatki?
Je to tole?
https://www.ip-rs.si/fileadmin/user_upl...
Je to tole?
https://www.ip-rs.si/fileadmin/user_upl...
UganiKdo ::
>> Vsak posameznik ima pravico zahtevat vse osebne podatke
Po GDPR verjetno? Ampak, ali to res velja tudi za vse tehnične sledi. Imam jaz recimo pravico zahtevati od slo-techa izpisek vseh logov, ki jih puščam na njihovem web strežniku? Če sem iskren dvomim, ker je to tudi tehnično praktično nemogoče.
ja, če gre za osebni podatek potem imaš pravico do tega. Tako, da tudi od slo-tech bi lahko zahteval loge, ki na primer vsebujejo tvoje osebne podatke. Pošiljanje osebnih podatkov je načeloma brezplačno, razen, kadar gre za nerazumne ali ponavljajoče se zadeve. Zgoraj omenjen primer bi lahko recimo padel noter, če bi bil namen zahtevanja podatkov zgolj obremenjevanje in zajebavanje Slo-tech. Po drugi strani pa ne vidim načina, da bi se to apliciralo na konkretne primere o katerih govorimo v temi.
Prvi korak bo vsekakor pridobitev podatkov, ki sem jih zgoraj omenil, od tam se bo videlo ali obstajajo kakršnekoli anomalije, ki so lahko potem tudi osnova za prijavo morebitnih kršitev.
sass628 ::
Toliko v obvestilo vsem ostalim,
danes sem prejel odgovor na pritožbo s strani podjetja Telemach, prvo sem dobil telefonski klic, na koncu pa še elektronski odgovor. Kot sem trdil v prejšnjih postih da je izvedljivo in da se da, mi bo podjetje Telemach storniral bremenjen znesek še pred izdajo položnice.
Žal pa mi niso "znali" povedati kako so bili podatki pridobljeni in izkoriščeni in mi svetovali da se obrnem na podjetje Dimoco za podatke.
danes sem prejel odgovor na pritožbo s strani podjetja Telemach, prvo sem dobil telefonski klic, na koncu pa še elektronski odgovor. Kot sem trdil v prejšnjih postih da je izvedljivo in da se da, mi bo podjetje Telemach storniral bremenjen znesek še pred izdajo položnice.
Žal pa mi niso "znali" povedati kako so bili podatki pridobljeni in izkoriščeni in mi svetovali da se obrnem na podjetje Dimoco za podatke.
UganiKdo ::
Je že kdo poslal obrazec z zahtevo za seznanitev z lastnimi osebnimi podatki?
Je to tole?
https://www.ip-rs.si/fileadmin/user_upl...
ja, to je to in ja osebno sem to že večkrat pošiljal, med drugim tudi mobilnemu operaterju(ne v konkretni zadevi). Pametno je na drugi strani konkretizirat točno katere podatke rabiš, da je manj žoganja.
Žal pa mi niso "znali" povedati kako so bili podatki pridobljeni in izkoriščeni in mi svetovali da se obrnem na podjetje Dimoco za podatke.
GDPR velja za celotno EU, tako da to, da je Dimico registriran na madžarskem al kje že, jih ne razreši odgovornosti. Pa tudi google translate za madžarščino solidno dela:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Jimp ::
Toliko v obvestilo vsem ostalim,
danes sem prejel odgovor na pritožbo s strani podjetja Telemach, prvo sem dobil telefonski klic, na koncu pa še elektronski odgovor. Kot sem trdil v prejšnjih postih da je izvedljivo in da se da, mi bo podjetje Telemach storniral bremenjen znesek še pred izdajo položnice.
Žal pa mi niso "znali" povedati kako so bili podatki pridobljeni in izkoriščeni in mi svetovali da se obrnem na podjetje Dimoco za podatke.
Hvala!
Pa si jih vprašal na kakšen način je bil poslan "DA" s tvoje telefonske številke?
Je že kdo poslal obrazec z zahtevo za seznanitev z lastnimi osebnimi podatki? ...
Veliko nas je poslalo na Dimoco/NTH. Nisem seznanjen z vsebino obrazcev/sporočil drugih uporabnikov.
Očitno nekaj reklamacij so že razrešili.
Na GDPR zahtevo pa niso odgovorili. Možno, da jo še obravnavajo, saj je podatkov ogromno in verjamem, da tudi to vzame nekaj časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jimp ()
Yossarian ::
Jaz sem poslal zahtevek, da me ne bremenijo za denar, na DIMOCO in APEX. DIMOCO mi je odgovoril, da jim naj sporočim svojo telefonsko številko, da bodo lahko pregledali svoje dnevnike in denar vrnili. Jim lahko pošljem svojo telefonsko številko? Drugače po mojem ne bo šlo. Naj še povem, da sem pri Telemachu blokiral komercialne številke.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Yossarian ()
Jimp ::
Če si komercialne številke blokiral pred tem dogodkom in imaš o tem dokaze (email? kopijo pogodbe?), potem o tem najprej obvesti Telemach.
sass628 ::
Toliko v obvestilo vsem ostalim,
danes sem prejel odgovor na pritožbo s strani podjetja Telemach, prvo sem dobil telefonski klic, na koncu pa še elektronski odgovor. Kot sem trdil v prejšnjih postih da je izvedljivo in da se da, mi bo podjetje Telemach storniral bremenjen znesek še pred izdajo položnice.
Žal pa mi niso "znali" povedati kako so bili podatki pridobljeni in izkoriščeni in mi svetovali da se obrnem na podjetje Dimoco za podatke.
Hvala!
Pa si jih vprašal na kakšen način je bil poslan "DA" s tvoje telefonske številke?
Je že kdo poslal obrazec z zahtevo za seznanitev z lastnimi osebnimi podatki? ...
Veliko nas je poslalo na Dimoco/NTH. Nisem seznanjen z vsebino obrazcev/sporočil drugih uporabnikov.
Očitno nekaj reklamacij so že razrešili.
Na GDPR zahtevo pa niso odgovorili. Možno, da jo še obravnavajo, saj je podatkov ogromno in verjamem, da tudi to vzame nekaj časa.
Iskreno mi kej konkretnega niso znali obrazložiti
karkoli sem vprašal oz. imam občutek da dejansko ne poznajo odgovora(zaenkrat). Sem bil v službi ko sem prejel klic in nisem imel časa da bi drezal dalje oz. mislim tist trenutek daleč nebi prišel zaradi "pomanjkanja" info z njihove strani.
Verjetno so se pa malo zmigali in začeli raziskovati zadevo, ker sem bil v svoji pritožbi zelo specifičen in nisem šparal z informacijami. Definitivno sem pa poudaril da sem imel komercialna sporočila blokirana še pred dogodkom in da lahko zadevo dokažem. Da sem prejel njihov sms o kodi za potrditev številke par dni pred dogodkom in da morajo te imeti zabeleženo. Da nisem edini primer s to težavo, hkrati sm jim posredoval screenshote telefona in tisti tweet in se skliceval na sum zlorabe znotraj samega podjetja....itd bila je dolga pritožba.
Upam da pomaga post tudi ostalim
Yossarian ::
A lahko DIMOCO povem svoj BIC in IBAN, kamor naj povrnejo denar, če bo do tega prišlo?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Utk ::
fikus_ ::
"Jaz jim bi dal podatke od telemacha, s sklicem na zadnji račun :) nakažejo telemachu, nič ne vejo o tebi, ti pa dobiš nazaj, preko telemacha."
Kako bodo pa vedeli, za koga oz. komu vračajo?!
Kako bodo pa vedeli, za koga oz. komu vračajo?!
Utk ::
fikus_ ::
Misliš da bo to šlo? Da bosta Dimoco in TM kontaktiral eden drugega in prenakazovala denar? Optimist.
Utk ::
Pa zakaj bi en drugega kontaktirala? Dimoco nakaže po tvojih navodilih. Telemach sprejme nakazalo enako kot da bi ga od tebe, za plačilo tistega računa, in ga nič ne briga od koga je prišlo. V čem je faking problem?
Utk ::
Kaj je pa za speljat? Če daš ti meni tvoj sklic, lahko jaz nakažem telemachu, in bo šlo za tvoj račun. Res ne vidim kje je problem. S tem nima telemach nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kunigunda ::
>> Vsak posameznik ima pravico zahtevat vse osebne podatke
Po GDPR verjetno? Ampak, ali to res velja tudi za vse tehnične sledi. Imam jaz recimo pravico zahtevati od slo-techa izpisek vseh logov, ki jih puščam na njihovem web strežniku? Če sem iskren dvomim, ker je to tudi tehnično praktično nemogoče.
ja, če gre za osebni podatek potem imaš pravico do tega. Tako, da tudi od slo-tech bi lahko zahteval loge, ki na primer vsebujejo tvoje osebne podatke. Pošiljanje osebnih podatkov je načeloma brezplačno, razen, kadar gre za nerazumne ali ponavljajoče se zadeve. Zgoraj omenjen primer bi lahko recimo padel noter, če bi bil namen zahtevanja podatkov zgolj obremenjevanje in zajebavanje Slo-tech. Po drugi strani pa ne vidim načina, da bi se to apliciralo na konkretne primere o katerih govorimo v temi.
Prvi korak bo vsekakor pridobitev podatkov, ki sem jih zgoraj omenil, od tam se bo videlo ali obstajajo kakršnekoli anomalije, ki so lahko potem tudi osnova za prijavo morebitnih kršitev.
Mesa se osebne podatke od prometnih podatkov (kar se tice gdpr). Kaj si poslal nekam ne spada pot osebne podatke. Torej lahko dobis samo naslov pa par drugih stvari.
UganiKdo ::
O kakšnem naslov ugovoriš?
Kaj si pošiljal sodi že pod razčlenjen račun, ker brez tega ti niti zaračunat ne morejo ničesar. Tako, da to dobiš brez sklicevanja na GDPR. GDPR rabiš zato, da pridobiš lokacijske podatke.
Kaj si pošiljal sodi že pod razčlenjen račun, ker brez tega ti niti zaračunat ne morejo ničesar. Tako, da to dobiš brez sklicevanja na GDPR. GDPR rabiš zato, da pridobiš lokacijske podatke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
kunigunda ::
O kakšnem naslov ugovoriš?
Kaj si pošiljal sodi že pod razčlenjen račun, ker brez tega ti niti zaračunat ne morejo ničesar. Tako, da to dobiš brez sklicevanja na GDPR. GDPR rabiš zato, da pridobiš lokacijske podatke.
Tvoj naslov. to je osebni podatek. To lahko preko gdpr dobis. pa email ce ga majo.
Lokacije poslanih sms niti apek verjetno ne dobi ti pa se manj.
UganiKdo ::
Tukaj si brcnil v temo.
Zbirka osebnih podatkov pod zaporedno številko 11. ZBIRKA PODATKOV O UPORABNIKIH - NAROČNIKIH TELEMACHOVIH STORITEV(zavezanec Telemach)
Kategorije posameznikov na katere se nanašajo osebni podatki v zbirki: o fizične osebe, ki sklenejo naročniško pogodbo z družbo Telemach d.o.o., o zastopniki, pooblaščenci, kontaktne osebe pravnih oseb, ki sklenejo naročniško razmerje z družbo Telemach d.o.o., o uporabniki predplačniškega sistema, ki se registrirajo za opravljanje nakupov ali z drugimi razlogi sporočijo svoje osebne podatke, o uporabniki spletnega portala, WAP portala, dodatnih storitev in spletnih strani za naročila storitev ali produktov, o sodelujoči v telefonskem in mobilnem glasovanju - naročniki in predplačniki.
Vrste osebnih podatkov v zbirki: o osnovni podatki o stranki: ime, priimek, naslov, poštna številka, mesto, kontaktna telefonska številka, GSM številka, številka faksa, naslov elektronske pošte, davčna številka, podatki o tem, ali je naročnik davčni zavezanec, spol, datum rojstva (če gre za paket, kjer je starost pogoj za uporabo paketa), številka dokumenta, ki zagotavlja istovetnost naročnika (podatek se shranjuje le začasno), številka računa in banka (za uporabnike SEPA nalogov), naslov za pošiljanje računov, če se razlikuje od stalnega (ulica oz. naselje - številka, poštna številka, mesto), podatki o zaposlitvi (delodajalec, kontaktna oseba v družbi, naslov družbe, poštna številka in pošta, kontaktna telefonska številka)- če je posameznik porok za naročnika, o ostali podatki o naročniku: sistem izterjav, po katerem se terja naročnika, datum, ko je predvideno naslednje dejanje v postopku izterjave, dan v mesecu, na katerega se naročniku izstavi račun, rok zapadlosti, popusti, ki jih ima oz. je imel naročnik aktivirane, storitve, ki jih ima oz. je imel naročnik aktivirane, podatek o tem, ali je naročnik dovolil objavo v imeniku, podatek o tem, če se naročniku izstavi razčlenjen račun, številka promocije, pod katero je bil naročnik vklopljen, številka agenta, s katerim je bila sklenjena naročniška pogodba, o podatki o inventarni opremi GSM naročnikov: številka SIM kartice (IMSI), telefonska številka (MSISDN), številka IMEI, profil uporabnika, o parametri za kodiranje SIM kartic GSM naročnikov: PIN številka, PUK številka, o podatki o reklamacijah storitev: ime, priimek, naslov oz. prebivališče, davčna številka in telefonska številka, o glavni del računa: ime, priimek, naslov, davčna številka, številka izdanega računa, sklic, obdobje storitve, vrsta storitve, o razčlenjeni račun (prometni podatki): klicana številka, vrsta storitve, čas storitve, trajanje storitve, strošek storitve, količina prenesenih podatkov, izvor klica (doma, tujina), o telefonsko glasovanje: mobilna telefonska številka uporabnika, čas glasovanja, izbrana koda, o uporaba WAP portala: mobilna telefonska številka uporabnika, o ostale dodatne storitve: mobilna telefonska številka uporabnika, tekstovni niz.
Zbirka osebnih podatkov pod zaporedno številko 12. ZBIRKA PROMETNIH PODATKOV (zavezanec Telemach)
Kategorije posameznikov na katere se nanašajo osebni podatki v zbirki: o naročniki in predplačniki storitev družbe Telemach d.o.o.
Vrste osebnih podatkov v zbirki: o govorni prometni podatki: podatki v CDR-ju: identifikacijska številka elementa, prejeta številka klicatelja, številka SIM kartice klicanega, serijska številka aparata klicatelja, številka klicanega, serijska številka aparata klicanega, ID bazne postaje klicatelja, lokacijska številka klicatelja, država klicatelja, čas konca klica, čas začetka klica, format prejete klicane številke, ID bazne postaje klicanega, lokacija klicanega, podatki o preusmerjenem klicu (trajanje klica, serijska številka telefona klicanega, številka SIM kartice klicanega, država klicanega, telefonska številka klicanega), čas klica, o podatki o identifikaciji omrežja: podatki v CDR-ju: identifikacijska številka elementa, številka SIM kartice, MSISDN številka, stara identifikacijska številka elementa, nova identifikacijska številka elementa, čas, o podatki o uporabi GPRS v povezavi z drugimi omrežji: podatki v CDR-ju: identifikacijska številka elementa, številka uporabnika, številka SIM kartice uporabnika, IP naslov SGSN prehoda, čas začetka podatkovne seje, čas konca podatkovne seje, ime dostopne točke APN, IP naslov uporabnika, ID storitve, o Strežnik 1: mobilna telefonska številka uporabnika, številka SIM kartice uporabnika, čas začetka podatkovne seje, čas konca podatkovne seje, ime dostopne točke APN, IP naslov uporabnika, o podatki o tekstovnih nizih: telefonska številka, čas, številka seje, koda, stanje, status, telefonska številka, o podatki v zvezi z SMS sporočili: vrsta SMS sporočila (dohodni, odhodni), datum, številka pošiljatelja, številka prejemnika, številka SMS centra, čas prihoda sporočila v SMS center, ID SIM kartice pošiljatelja, ID SIM kartice prejemnika, o podatki o upravljanju s klici: podatki v CDR-ju: mednarodna številka države, številka SIM kartice, prejeta številka klicatelja, številka klicatelja, država klicatelja, prejeta številka klicanega, številka klicanega oz. končna številka v primeru preusmeritve, država klicanega, začetni čas klica, končni čas klica, trajanje klica, preusmeritvena številka, če ima klicani vklopljeno preusmeritev, o nagradne igre: čas, številka storitve, ki jo je uporabil pošiljatelj, telefonska številka, storitev. o podatki v mediaciji; govorni prometni podatki: serijska številka aparata klicanega, številka SIM kartice klicanega, klicana številka, država klicanega, serijska številka aparata klicatelja, številka SIM kartice klicatelja, številka klicatelja, država klicatelja, čas konca klica, čas začetka klica, format prejete klicane številke, pri klicih v sili kategorija klica v sili, podatki o preusmerjenem klicu (trajanje klica, serijska številka telefona klicanega, številka SIM kartice klicanega, država klicanega, telefonska številka klicanega), čas klica, o podatki v zvezi z MMS sporočili: čas prihoda MMS sporočila v multimedijski center, podatek o uspeli/neuspeli dostavi, telefonska številka pošiljatelja, število prejemnikov, številka SIM kartice pošiljatelja, številka SIM kartice prejemnika, tip aparata pošiljatelja, tip aparata prejemnika, podatek o gostovanju pošiljatelja, podatek o gostovanju prejemnika, o strežnik 2: čas, telefonska številka, koda, opcija (glas), status, cena, številka SIM kartice, o splošni podatki: MSISDN, IMSI, datum in ura opravljene storitve, VLR številka, identifikacijska številka celice in bazne postaje, o splošni podatki o storitvah: MSISDN, podatki o nakupih, naročilih in odnaročilih s pripadajočo kodo, ime storitve (npr. MMS, itd.), število prenesenih byte-ov, datum in ura opravljene storitve, cena opravljene storitve, PLMN koda operaterja, pri katerem je bila storitev opravljena, identifikacijska številka celice in bazne postaje, kjer je bila storitev opravljena, o specifični podatki za predplačnike: - podatki o nalaganju vrednostnic na račun (datum in znesek), - podatki o klicih Telemachovih predplačnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih predplačnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih predplačnikov v tujih omrežjih, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, o specifični podatki za naročnike: - podatki o klicih Telemachovih naročnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih naročnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih naročnikov v tujih omrežjih, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica. o za storitve na fiksnem delu omrežja: podatki, potrebni za odkritje in prepoznanje vira komunikacije, ki pri dostopu do interneta, elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo naslov internetnega protokola, uporabniško ime ali telefonsko številko, dodeljeno za vsako komunikacijo, s katero se vstopa v javno telefonsko omrežje, ime in naslov naročnika ali registriranega uporabnika, ki mu je bil v času komunikacije dodeljen naslov internetnega protokola, uporabniško ime ali telefonska številka - podatki, potrebni za prepoznanje cilja komunikacije, ki pri dostopu do elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo uporabniško ime ali telefonsko številko prejemnika klica prek internetne telefonije, ime in naslov naročnika ali registriranega uporabnika in uporabniško ime namembnega prejemnika komunikacije; - podatki, potrebni za ugotovitev datuma, časa in trajanja komunikacije, ki pri dostopu do interneta, elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo naslov statičnega internetnega protokola, ki ga je ponudnik dostopa do interneta dodelil komunikaciji, in uporabniško ime naročnika ali registriranega uporabnika ter datum in čas prejetih in poslanih sporočil z internetnih storitev elektronske pošte ali internetne telefonije glede na določen časovni pas; - podatki, potrebni za ugotovitev vrste komunikacije, ki pri dostopu do elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo vrsto uporabljene storitve; - podatki, potrebni za razpoznavo komunikacijske opreme uporabnikov, ki pri dostopu do interneta, elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo kličočo telefonsko številko za klicni dostop in podatke, ki določajo zemljepisno lego med obdobjem, za katerega se hranijo podatki o komunikaciji.
Telemach mora skašljat VSE zgoraj navedeno (pa še kaj več, ker imajo skupno preko 20 zbirk osebnih podatkov), kar je povezano s tabo, ker so podatki med seboj povezani in posledično omogoča enoznačno identifikacijo posameznika.
Zbirka osebnih podatkov pod zaporedno številko 11. ZBIRKA PODATKOV O UPORABNIKIH - NAROČNIKIH TELEMACHOVIH STORITEV(zavezanec Telemach)
Kategorije posameznikov na katere se nanašajo osebni podatki v zbirki: o fizične osebe, ki sklenejo naročniško pogodbo z družbo Telemach d.o.o., o zastopniki, pooblaščenci, kontaktne osebe pravnih oseb, ki sklenejo naročniško razmerje z družbo Telemach d.o.o., o uporabniki predplačniškega sistema, ki se registrirajo za opravljanje nakupov ali z drugimi razlogi sporočijo svoje osebne podatke, o uporabniki spletnega portala, WAP portala, dodatnih storitev in spletnih strani za naročila storitev ali produktov, o sodelujoči v telefonskem in mobilnem glasovanju - naročniki in predplačniki.
Vrste osebnih podatkov v zbirki: o osnovni podatki o stranki: ime, priimek, naslov, poštna številka, mesto, kontaktna telefonska številka, GSM številka, številka faksa, naslov elektronske pošte, davčna številka, podatki o tem, ali je naročnik davčni zavezanec, spol, datum rojstva (če gre za paket, kjer je starost pogoj za uporabo paketa), številka dokumenta, ki zagotavlja istovetnost naročnika (podatek se shranjuje le začasno), številka računa in banka (za uporabnike SEPA nalogov), naslov za pošiljanje računov, če se razlikuje od stalnega (ulica oz. naselje - številka, poštna številka, mesto), podatki o zaposlitvi (delodajalec, kontaktna oseba v družbi, naslov družbe, poštna številka in pošta, kontaktna telefonska številka)- če je posameznik porok za naročnika, o ostali podatki o naročniku: sistem izterjav, po katerem se terja naročnika, datum, ko je predvideno naslednje dejanje v postopku izterjave, dan v mesecu, na katerega se naročniku izstavi račun, rok zapadlosti, popusti, ki jih ima oz. je imel naročnik aktivirane, storitve, ki jih ima oz. je imel naročnik aktivirane, podatek o tem, ali je naročnik dovolil objavo v imeniku, podatek o tem, če se naročniku izstavi razčlenjen račun, številka promocije, pod katero je bil naročnik vklopljen, številka agenta, s katerim je bila sklenjena naročniška pogodba, o podatki o inventarni opremi GSM naročnikov: številka SIM kartice (IMSI), telefonska številka (MSISDN), številka IMEI, profil uporabnika, o parametri za kodiranje SIM kartic GSM naročnikov: PIN številka, PUK številka, o podatki o reklamacijah storitev: ime, priimek, naslov oz. prebivališče, davčna številka in telefonska številka, o glavni del računa: ime, priimek, naslov, davčna številka, številka izdanega računa, sklic, obdobje storitve, vrsta storitve, o razčlenjeni račun (prometni podatki): klicana številka, vrsta storitve, čas storitve, trajanje storitve, strošek storitve, količina prenesenih podatkov, izvor klica (doma, tujina), o telefonsko glasovanje: mobilna telefonska številka uporabnika, čas glasovanja, izbrana koda, o uporaba WAP portala: mobilna telefonska številka uporabnika, o ostale dodatne storitve: mobilna telefonska številka uporabnika, tekstovni niz.
Zbirka osebnih podatkov pod zaporedno številko 12. ZBIRKA PROMETNIH PODATKOV (zavezanec Telemach)
Kategorije posameznikov na katere se nanašajo osebni podatki v zbirki: o naročniki in predplačniki storitev družbe Telemach d.o.o.
Vrste osebnih podatkov v zbirki: o govorni prometni podatki: podatki v CDR-ju: identifikacijska številka elementa, prejeta številka klicatelja, številka SIM kartice klicanega, serijska številka aparata klicatelja, številka klicanega, serijska številka aparata klicanega, ID bazne postaje klicatelja, lokacijska številka klicatelja, država klicatelja, čas konca klica, čas začetka klica, format prejete klicane številke, ID bazne postaje klicanega, lokacija klicanega, podatki o preusmerjenem klicu (trajanje klica, serijska številka telefona klicanega, številka SIM kartice klicanega, država klicanega, telefonska številka klicanega), čas klica, o podatki o identifikaciji omrežja: podatki v CDR-ju: identifikacijska številka elementa, številka SIM kartice, MSISDN številka, stara identifikacijska številka elementa, nova identifikacijska številka elementa, čas, o podatki o uporabi GPRS v povezavi z drugimi omrežji: podatki v CDR-ju: identifikacijska številka elementa, številka uporabnika, številka SIM kartice uporabnika, IP naslov SGSN prehoda, čas začetka podatkovne seje, čas konca podatkovne seje, ime dostopne točke APN, IP naslov uporabnika, ID storitve, o Strežnik 1: mobilna telefonska številka uporabnika, številka SIM kartice uporabnika, čas začetka podatkovne seje, čas konca podatkovne seje, ime dostopne točke APN, IP naslov uporabnika, o podatki o tekstovnih nizih: telefonska številka, čas, številka seje, koda, stanje, status, telefonska številka, o podatki v zvezi z SMS sporočili: vrsta SMS sporočila (dohodni, odhodni), datum, številka pošiljatelja, številka prejemnika, številka SMS centra, čas prihoda sporočila v SMS center, ID SIM kartice pošiljatelja, ID SIM kartice prejemnika, o podatki o upravljanju s klici: podatki v CDR-ju: mednarodna številka države, številka SIM kartice, prejeta številka klicatelja, številka klicatelja, država klicatelja, prejeta številka klicanega, številka klicanega oz. končna številka v primeru preusmeritve, država klicanega, začetni čas klica, končni čas klica, trajanje klica, preusmeritvena številka, če ima klicani vklopljeno preusmeritev, o nagradne igre: čas, številka storitve, ki jo je uporabil pošiljatelj, telefonska številka, storitev. o podatki v mediaciji; govorni prometni podatki: serijska številka aparata klicanega, številka SIM kartice klicanega, klicana številka, država klicanega, serijska številka aparata klicatelja, številka SIM kartice klicatelja, številka klicatelja, država klicatelja, čas konca klica, čas začetka klica, format prejete klicane številke, pri klicih v sili kategorija klica v sili, podatki o preusmerjenem klicu (trajanje klica, serijska številka telefona klicanega, številka SIM kartice klicanega, država klicanega, telefonska številka klicanega), čas klica, o podatki v zvezi z MMS sporočili: čas prihoda MMS sporočila v multimedijski center, podatek o uspeli/neuspeli dostavi, telefonska številka pošiljatelja, število prejemnikov, številka SIM kartice pošiljatelja, številka SIM kartice prejemnika, tip aparata pošiljatelja, tip aparata prejemnika, podatek o gostovanju pošiljatelja, podatek o gostovanju prejemnika, o strežnik 2: čas, telefonska številka, koda, opcija (glas), status, cena, številka SIM kartice, o splošni podatki: MSISDN, IMSI, datum in ura opravljene storitve, VLR številka, identifikacijska številka celice in bazne postaje, o splošni podatki o storitvah: MSISDN, podatki o nakupih, naročilih in odnaročilih s pripadajočo kodo, ime storitve (npr. MMS, itd.), število prenesenih byte-ov, datum in ura opravljene storitve, cena opravljene storitve, PLMN koda operaterja, pri katerem je bila storitev opravljena, identifikacijska številka celice in bazne postaje, kjer je bila storitev opravljena, o specifični podatki za predplačnike: - podatki o nalaganju vrednostnic na račun (datum in znesek), - podatki o klicih Telemachovih predplačnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih predplačnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih predplačnikov v tujih omrežjih, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, o specifični podatki za naročnike: - podatki o klicih Telemachovih naročnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih naročnikov v Telemachovem in Telekomovem omrežju, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica, - podatki o prejetih klicih Telemachovih naročnikov v tujih omrežjih, datum, polminutni časovni interval, znesek, opis storitve (voice, SMS, ...), kličoča številka, klicana številka, trajanje klica. o za storitve na fiksnem delu omrežja: podatki, potrebni za odkritje in prepoznanje vira komunikacije, ki pri dostopu do interneta, elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo naslov internetnega protokola, uporabniško ime ali telefonsko številko, dodeljeno za vsako komunikacijo, s katero se vstopa v javno telefonsko omrežje, ime in naslov naročnika ali registriranega uporabnika, ki mu je bil v času komunikacije dodeljen naslov internetnega protokola, uporabniško ime ali telefonska številka - podatki, potrebni za prepoznanje cilja komunikacije, ki pri dostopu do elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo uporabniško ime ali telefonsko številko prejemnika klica prek internetne telefonije, ime in naslov naročnika ali registriranega uporabnika in uporabniško ime namembnega prejemnika komunikacije; - podatki, potrebni za ugotovitev datuma, časa in trajanja komunikacije, ki pri dostopu do interneta, elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo naslov statičnega internetnega protokola, ki ga je ponudnik dostopa do interneta dodelil komunikaciji, in uporabniško ime naročnika ali registriranega uporabnika ter datum in čas prejetih in poslanih sporočil z internetnih storitev elektronske pošte ali internetne telefonije glede na določen časovni pas; - podatki, potrebni za ugotovitev vrste komunikacije, ki pri dostopu do elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo vrsto uporabljene storitve; - podatki, potrebni za razpoznavo komunikacijske opreme uporabnikov, ki pri dostopu do interneta, elektronske pošte in uporabi internetne telefonije obsegajo kličočo telefonsko številko za klicni dostop in podatke, ki določajo zemljepisno lego med obdobjem, za katerega se hranijo podatki o komunikaciji.
Telemach mora skašljat VSE zgoraj navedeno (pa še kaj več, ker imajo skupno preko 20 zbirk osebnih podatkov), kar je povezano s tabo, ker so podatki med seboj povezani in posledično omogoča enoznačno identifikacijo posameznika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
UganiKdo ::
Podatki o lokaciji so brez dileme osebni podatki, če so povezani z določljivo osebo:
https://ec.europa.eu/info/law/law-topic...
https://ec.europa.eu/info/law/law-topic...
Erik39 ::
Za vse zanikovalce resnice, kot je UrganiKdo in podobni: sram vas je lahko v dno duše! Osmešili ste se z svojim krivičnim obtoževanjem, naj vam bo to šola za naslednjič da ne pometujete in ne obtožujete po krivem, če pa nimate pojma! S strani Telemacha sem prejel naslednje sporočilo:
Spoštovani, obveščamo vas, da smo v omrežju zaznali poskus zlorabe s strani ponudnika komercialnih SMS vsebin. Zaznali smo prijavo vaše mobilne številke na plačjive storitve pri ponudiku NTH AG. Sporočamo vam, da smo vam znesek neupravičeno zaračunanih storitev vrnili na vaš predplačniški račun obenem pa smo vašo številko odjavili od plačljivih storitev pri tem ponudiku. Za dodatne imformacije nam pišite na info@tekemach.si ali nas pokličite na 080 700 700. Lep pozdrav, vaš Telemach
Sedaj pa rabimo seveda še opravičilo z njihove strani, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Spoštovani, obveščamo vas, da smo v omrežju zaznali poskus zlorabe s strani ponudnika komercialnih SMS vsebin. Zaznali smo prijavo vaše mobilne številke na plačjive storitve pri ponudiku NTH AG. Sporočamo vam, da smo vam znesek neupravičeno zaračunanih storitev vrnili na vaš predplačniški račun obenem pa smo vašo številko odjavili od plačljivih storitev pri tem ponudiku. Za dodatne imformacije nam pišite na info@tekemach.si ali nas pokličite na 080 700 700. Lep pozdrav, vaš Telemach
Sedaj pa rabimo seveda še opravičilo z njihove strani, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Sedaj pa pričakujemo seveda še opravičilo z njihove strani, povpračilo vseh nastalih stroškov, vključno z stroškom časa (desetine ur), ki smo ga po njihovi so sokrivdi porabili za razreševanje situacije, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Zelnick ::
Za vse zanikovalce resnice, kot je UrganiKdo in podobni: sram vas je lahko v dno duše! Osmešili ste se z svojim krivičnim obtoževanjem, naj vam bo to šola za naslednjič da ne pometujete in ne obtožujete po krivem, če pa nimate pojma! S strani Telemacha sem prejel naslednje sporočilo:
Spoštovani, obveščamo vas, da smo v omrežju zaznali poskus zlorabe s strani ponudnika komercialnih SMS vsebin. Zaznali smo prijavo vaše mobilne številke na plačjive storitve pri ponudiku NTH AG. Sporočamo vam, da smo vam znesek neupravičeno zaračunanih storitev vrnili na vaš predplačniški račun obenem pa smo vašo številko odjavili od plačljivih storitev pri tem ponudiku. Za dodatne imformacije nam pišite na info@tekemach.si ali nas pokličite na 080 700 700. Lep pozdrav, vaš Telemach
Sedaj pa rabimo seveda še opravičilo z njihove strani, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Bravo...
spremljam temo odkar je bila na aktivnih in se mi je zdelo, da se je nekaj sumljivega dogajalo. Še vedno pa sem mnenja, da ni bila ranljivost, ampak inside job!
Time will tell.
I can remember a time before the Internet. But I don't like to.
Erik39 ::
Za vse zanikovalce resnice, kot je UrganiKdo in podobni: sram vas je lahko v dno duše! Osmešili ste se z svojim krivičnim obtoževanjem, naj vam bo to šola za naslednjič da ne pometujete in ne obtožujete po krivem, če pa nimate pojma! S strani Telemacha sem prejel naslednje sporočilo:
Spoštovani, obveščamo vas, da smo v omrežju zaznali poskus zlorabe s strani ponudnika komercialnih SMS vsebin. Zaznali smo prijavo vaše mobilne številke na plačjive storitve pri ponudiku NTH AG. Sporočamo vam, da smo vam znesek neupravičeno zaračunanih storitev vrnili na vaš predplačniški račun obenem pa smo vašo številko odjavili od plačljivih storitev pri tem ponudiku. Za dodatne imformacije nam pišite na info@tekemach.si ali nas pokličite na 080 700 700. Lep pozdrav, vaš Telemach
Sedaj pa rabimo seveda še opravičilo z njihove strani, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Bravo...
spremljam temo odkar je bila na aktivnih in se mi je zdelo, da se je nekaj sumljivega dogajalo. Še vedno pa sem mnenja, da ni bila ranljivost, ampak inside job!
Time will tell.
Jp, time will tell. Kaj točno je bilo bomo izvedeli tako ali pa drugače, na lep ali pa na "grd" način. Ne smemo pozabit da če nekdo v našem imenu lahko pošilja sms-je, ki so zabeleženi kot da smo jih mi poslali, potem je na mestu sum, da lahko s pomočjo tega vdre v vse naše spletne accounte, ki uporabljajo telefonsko identifikacijo (Facebook, Mail, menjalnice kripovalut ipd.) in potencialno povzroči ogromno škodo, potencialno lahko za več tisoč ali celo 10 tisoč evrov. Vsekakor je zadeva resna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Jimp ::
Hvala, da si delil. Zelo zanimivo, kar dva partnerska SMS kluba sta se spravila na njihove uporabnike. Nenavadno.
Še vedno niso pojasnili prvega SMS-a (za identifikacijo telefonske številke), niti kdo je poslal "DA".
Njihov "partner" lahko v imenu uporabnikov Telemach-a pošlje spoofane SMS-e? Kako?
So jim dali neposredni dostop do identifikacijskih številk SIM kartice/telefona? Ker v nasprotnem primeru (po mojem laičnem vedenju) ni mogoče poslati SMS-a.
A se z zadevo že ukvarjajo organi pregona? Če ne, zakaj ne? Okrnili so jim ugled in dobro ime.
Ni še konec, čakamo odgovore na bolj pomembna vprašanja.
Raziskujemo naprej.
Še vedno niso pojasnili prvega SMS-a (za identifikacijo telefonske številke), niti kdo je poslal "DA".
Njihov "partner" lahko v imenu uporabnikov Telemach-a pošlje spoofane SMS-e? Kako?
So jim dali neposredni dostop do identifikacijskih številk SIM kartice/telefona? Ker v nasprotnem primeru (po mojem laičnem vedenju) ni mogoče poslati SMS-a.
A se z zadevo že ukvarjajo organi pregona? Če ne, zakaj ne? Okrnili so jim ugled in dobro ime.
Ni še konec, čakamo odgovore na bolj pomembna vprašanja.
Raziskujemo naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jimp ()
Utk ::
Kako to mislijo "poskus" zlorabe? Zloraba je bila. In če so na telemachu najprej rekli, da je viden poslan "da" sms, ni to kar tako.
Erik39 ::
kunigunda ::
Za vse zanikovalce resnice, kot je UrganiKdo in podobni: sram vas je lahko v dno duše! Osmešili ste se z svojim krivičnim obtoževanjem, naj vam bo to šola za naslednjič da ne pometujete in ne obtožujete po krivem, če pa nimate pojma! S strani Telemacha sem prejel naslednje sporočilo:
Spoštovani, obveščamo vas, da smo v omrežju zaznali poskus zlorabe s strani ponudnika komercialnih SMS vsebin. Zaznali smo prijavo vaše mobilne številke na plačjive storitve pri ponudiku NTH AG. Sporočamo vam, da smo vam znesek neupravičeno zaračunanih storitev vrnili na vaš predplačniški račun obenem pa smo vašo številko odjavili od plačljivih storitev pri tem ponudiku. Za dodatne imformacije nam pišite na info@tekemach.si ali nas pokličite na 080 700 700. Lep pozdrav, vaš Telemach
Sedaj pa rabimo seveda še opravičilo z njihove strani, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Bravo...
spremljam temo odkar je bila na aktivnih in se mi je zdelo, da se je nekaj sumljivega dogajalo. Še vedno pa sem mnenja, da ni bila ranljivost, ampak inside job!
Time will tell.
Jp, time will tell. Kaj točno je bilo bomo izvedeli tako ali pa drugače, na lep ali pa na "grd" način. Ne smemo pozabit da če nekdo v našem imenu lahko pošilja sms-je, ki so zabeleženi kot da smo jih mi poslali, potem je na mestu sum, da lahko s pomočjo tega vdre v vse naše spletne accounte, ki uporabljajo telefonsko identifikacijo (Facebook, Mail, menjalnice kripovalut ipd.) in potencialno povzroči ogromno škodo, potencialno lahko za več tisoč ali celo 10 tisoč evrov. Vsekakor je zadeva resna.
Ni cist tko, da se ne rabis bat. Kle je sam ponudnik zlorabil in potrdil svojo narocnino s tvojo stevilko. Na tak nacin ne more do facebooka in podobnih stvari.
Erik39 ::
Torej ne gre za sim swap po tvojem mnenju? Dejstvo je da je napadalec poslal sms tako, da je bilo videti kot da bi ga poslal jaz.
kunigunda ::
simswap ni trivialen pa se prwvec cajta vzame pa pri nas v slo lohk sam osebno to nardis v poslovalncah pomoje. Pa tud pol ti tvoja simka ne bi vec delala.
Jimp ::
Če ni swap, je pa clone. Ko pride do swapa, ostaneta obe SIM kartici aktivni še nekaj časa. Dovolj, da se prepiše TMSI/IMSI.
Izpiski iz baznih postaj bodo še zelo zanimivi. Sploh, če bodo tam naše telefonske številke.
Izpiski iz baznih postaj bodo še zelo zanimivi. Sploh, če bodo tam naše telefonske številke.
Utk ::
Zanimivo tudi, da je telemach namočil ponudnika. Kaj zdaj z njim, so ga čisto blokirali? Zakaj, in zakaj ne, če niso?
Jimp ::
Ja, res. Številke so še vedno objavljene na njihovi spletni strani. Predvidevam, da jih niso blokirali. Nekako dvomim, da jih bodo.
Je še veliko nejasnega. Tudi ta SMS je verjetno samo damage control za širšo populacijo (da ne izgubljajo čas z masovnimi reklamacijami).
Če že igrajo na to karto, da je bila zloraba s strani ponudnika (ki se je predstavljal v našem imenu), morajo o tem obvestit informacijskega pooblaščenca.
Je še veliko nejasnega. Tudi ta SMS je verjetno samo damage control za širšo populacijo (da ne izgubljajo čas z masovnimi reklamacijami).
Če že igrajo na to karto, da je bila zloraba s strani ponudnika (ki se je predstavljal v našem imenu), morajo o tem obvestit informacijskega pooblaščenca.
sass628 ::
Za vse zanikovalce resnice, kot je UrganiKdo in podobni: sram vas je lahko v dno duše! Osmešili ste se z svojim krivičnim obtoževanjem, naj vam bo to šola za naslednjič da ne pometujete in ne obtožujete po krivem, če pa nimate pojma! S strani Telemacha sem prejel naslednje sporočilo:
Spoštovani, obveščamo vas, da smo v omrežju zaznali poskus zlorabe s strani ponudnika komercialnih SMS vsebin. Zaznali smo prijavo vaše mobilne številke na plačjive storitve pri ponudiku NTH AG. Sporočamo vam, da smo vam znesek neupravičeno zaračunanih storitev vrnili na vaš predplačniški račun obenem pa smo vašo številko odjavili od plačljivih storitev pri tem ponudiku. Za dodatne imformacije nam pišite na info@tekemach.si ali nas pokličite na 080 700 700. Lep pozdrav, vaš Telemach
Sedaj pa rabimo seveda še opravičilo z njihove strani, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Pa so le podlegli pritisku Je lep zgled ostalim, da se vseeno da kaj naredit če se spraviš. Če se pa sprijazniš z zadevo in greš dalje pač ne boš dosegel nič.
zmaugy ::
Za vse zanikovalce resnice, kot je UrganiKdo in podobni: sram vas je lahko v dno duše! Osmešili ste se z svojim krivičnim obtoževanjem, naj vam bo to šola za naslednjič da ne pometujete in ne obtožujete po krivem, če pa nimate pojma! S strani Telemacha sem prejel naslednje sporočilo:
Spoštovani, obveščamo vas, da smo v omrežju zaznali poskus zlorabe s strani ponudnika komercialnih SMS vsebin. Zaznali smo prijavo vaše mobilne številke na plačjive storitve pri ponudiku NTH AG. Sporočamo vam, da smo vam znesek neupravičeno zaračunanih storitev vrnili na vaš predplačniški račun obenem pa smo vašo številko odjavili od plačljivih storitev pri tem ponudiku. Za dodatne imformacije nam pišite na info@tekemach.si ali nas pokličite na 080 700 700. Lep pozdrav, vaš Telemach
Sedaj pa rabimo seveda še opravičilo z njihove strani, ter pojasnilo kako in kaj se je zgodilo, ter zagotovilo da so ranljivosti omrežja odpravili, da se podobne zadeve v prihodnje ne bodo več dogajale.
Bravo, sem spremljal temo. Upam da se jih stisne še naprej, da se izpostavi odgovorne, ki so zagrešili to in da se jih ustrezno sankcionira.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
jk273 ::
Če ni swap, je pa clone. Ko pride do swapa, ostaneta obe SIM kartici aktivni še nekaj časa. Dovolj, da se prepiše TMSI/IMSI.
Izpiski iz baznih postaj bodo še zelo zanimivi. Sploh, če bodo tam naše telefonske številke.
Poslati SMS iz katerekoli številke je precej trivialno, ne potrebuješ nobenega swap-a ali clone-a, z eno ukradeno bančno kartico ter malce slabše postavljenim sms gateway-om lahko pošlješ SMS iz in na katerokoli številko. Operater sicer lahko ugotovi, da je bil sms poslan preko gateway-a in ne iz dejanskega mobilnega telefona, vprašanje je samo če se jim da s tem ubadat... Tako da ne se spuščat v teorije zarote kdo ima primerno opremo za sim swap-anje in podobno, stvari so dost simpl
kunigunda ::
Če ni swap, je pa clone. Ko pride do swapa, ostaneta obe SIM kartici aktivni še nekaj časa. Dovolj, da se prepiše TMSI/IMSI.
Izpiski iz baznih postaj bodo še zelo zanimivi. Sploh, če bodo tam naše telefonske številke.
Poslati SMS iz katerekoli številke je precej trivialno, ne potrebuješ nobenega swap-a ali clone-a, z eno ukradeno bančno kartico ter malce slabše postavljenim sms gateway-om lahko pošlješ SMS iz in na katerokoli številko. Operater sicer lahko ugotovi, da je bil sms poslan preko gateway-a in ne iz dejanskega mobilnega telefona, vprašanje je samo če se jim da s tem ubadat... Tako da ne se spuščat v teorije zarote kdo ima primerno opremo za sim swap-anje in podobno, stvari so dost simpl
v tem primeru ni cist tko. iz tujine preko sms gatewaya ne mores na kratko stevilko poslat ker mora gateway biti pri doticnem operaterju kateri ima v smsc definirane kratke stevilke. ce bos v tujini poslal sms z njegove stevilke na 3838 gateway ne bo poslal ker ne ve kam rutat 3838 stevilko.
Dag ::
Danes me kliče fotr, da je dobil visok račun od Telemacha. Je šel v poslovalnico, kjer mu je zaposlena trdila, da se je prijavil na komercialne storitve, čeprav se on sam nikoli ne bi. Niti nikoli ne izpolnjuje kakšnih nagradnih iger. Ima sicer smartphone, ampak ne nalaga nobenih aplikacij, ker rabi telefon samo za klicanje in fotografiranje. Še prenosa podatkov nima vklopljenega.
Poleg tega pravi, da sploh ni dobil nobenega sms-a. Ne za prijavo, ne potem s kakšnimi vsebinami.
Uslužbenka Telemacha mu je ponudila blokado komercialnih storitev, nič pa mu ni omenila, da lahko vloži reklamacijo.
Poleg tega pravi, da sploh ni dobil nobenega sms-a. Ne za prijavo, ne potem s kakšnimi vsebinami.
Uslužbenka Telemacha mu je ponudila blokado komercialnih storitev, nič pa mu ni omenila, da lahko vloži reklamacijo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nekdo me stalno kliče s številk ... (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 597673 (26505) | Nikonja |
» | Telemach mobilna telefonija (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 177348 (33556) | neosonic |
» | sms prevara 6655Oddelek: Mobilne tehnologije | 4088 (3003) | klinker |
» | SMS spam +386 70 387 970Oddelek: Loža | 9013 (7534) | gusto |