» »

KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!

KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!

Temo vidijo: vsi
««
9 / 12
»»

Jimp ::

Ok, ne vem kako je v Sloveniji. V tujini se kar poslužujejo Razred 0 SMS sporočil: https://edri.org/our-work/edrigramnumbe...
Če te zanima ta tema, prosim, da odpreš novo.

Sicer pa, kaj nam znaš povedati glede SIM kartic pri Telemachu?

kunigunda ::

Jimp je izjavil:

Ok, ne vem kako je v Sloveniji. V tujini se kar poslužujejo Razred 0 SMS sporočil: https://edri.org/our-work/edrigramnumbe...
Če te zanima ta tema, prosim, da odpreš novo.

Sicer pa, kaj nam znaš povedati glede SIM kartic pri Telemachu?

Pojma nimam kere majo na telemachu. verjetno
pa(upam) grejo v stik s cajtom :)

Big_PaPa ::

kunigunda je izjavil:

Policija ne more dobiti lokacije kar tako. Dobi jo le:
- preko sodnega naloga
- ko poklices 113 (avtomatsko)
- ce gre za pogresano osebo (kontaktira operaterja)


Ma bad... ko poklices 113 se auto poslje ja... kaj pa ce tel nima gps? Verjetno se belezi kaksna lokacija preko postaj na katero si povezan? Al te ze kr auto prblizno locirajo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Big_PaPa ()

Erik39 ::

Sej ne moreš verjet! Danes sem prejel odgovor na prižbo od Telemacha in videt je da se iz uporabnikov delajo norca. Krivo so zvalili na uporabnika, pa sej to ne moreš verjet. Ravnokar se je moj zagon da zadevi pridemo do dna povečal še za 10 krat!

Odgovor iz Telemacha objavljam v celoti:

Pozdravljeni,

zahvaljujemo se vam za sporočilo, kjer izražate mnenje glede obračuna stroška komercialnih sporočil.

Verjamemo vam, da se za prejemanje niste prijavili namerno, se pa tovrstna nevšečnost lahko zgodi, če sodelujete v nagradnih igrah, ob igranju iger v spletu in podobno ter tako nevede posredujete svojo številko zunanjim ponudnikom, kateri svoje storitve z vsakim SMS sporočilom obračunavajo.

Na številki XXXXXXXXX ste se 19.9.2020 naročili na storitve NTH s kratko številko 3838. Ob 12:06:27 ste prejeli sms sporočilo z vsebino:

Prijava v AAA, pogoji: https://bit.ly/37DXKHl, strosek 2 x 2.49 EUR/tedensko, 778mobile GmbH, odjava: STOP AAA na 3838, T: 016001850. Potrdi z DA na 3838.

Ob 12:06:50 ste odgovorili z besedo: "DA"

Ob 12:06:51 ste prejeli sporočilo z vsebino: "S sodelovanjem ste se prijavili na AAA, strosek 2 x 2,49 EUR/tedensko z DDV. Odjava: STOP AAA na 3838. T:016001850, 778mobile GmbH"

S tem ste se naročili na plačljive vsebine. Ob 12:54 ste poslali sms z vsebino "STOP" in se s tem uspešno odjavili.

V kolikor želite opraviti reklamacijo, se je potrebno obrniti direktno na ponudnika, kateri je v vašem primeru podjetje NTH. Skladno z vsemi navedenimi dejstvi je obračun komercialnih sporočil NTH upravičen in v kolikor bi želeli dodatno preveritev, vas vabimo, da se obrnete na zunanjega ponudnika komercialnih sporočil:

NTH AG

Kontaktna št.: 01/600 18 50,

E-mail: customer.care@ccsupport.biz,

Splošni pogoji: http://www.nth-media.biz,

Delovni čas reševanja reklamacij: PON-PET 09.00-17.00;

Kot operater smo samo posrednik med vami in ponudnikom, zato žal, kljub iskreni želji po ohranitvi odličnih odnosov nismo pristojni za odobritev odpisa stroška, glede tega se lahko obrnete na ponudnika, katerega podatke smo vam posredovali.

Dne 19.9.2020 ste uredili blokado komercialnih sporočil, tako da omenjenih sporočil ne boste več prejemali.

Verjamemo, da boste naše pojasnilo sprejeli z razumevanjem in vas prijazno pozdravljamo.

Odgovor je za vas pripravila:

Katja Zupan

PRAVNI POUK

Zoper končno odločitev družbe Telemach d.o.o. lahko v 15 dneh po vročitvi tega dopisa vložite predlog za rešitev spora na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije.

Družba Telemach ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje določenega potrošniškega spora, ki bi ga lahko naročnik, ki se šteje za potrošnika, sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

kunigunda ::

Big_PaPa je izjavil:

kunigunda je izjavil:

Policija ne more dobiti lokacije kar tako. Dobi jo le:
- preko sodnega naloga
- ko poklices 113 (avtomatsko)
- ce gre za pogresano osebo (kontaktira operaterja)


Ma bad... ko poklices 113 se auto poslje ja... kaj pa ce tel nima gps? Verjetno se belezi kaksna lokacija preko postaj na katero si povezan? Al te ze kr auto prblizno locirajo?

V vseh treh primerih policija dobi naslov bazne postaje kamor si povezan. Nikoli gps.

UganiKdo ::

Še ene pritožbe nima smisla pošiljat. Čas da narediš to kar, sem ti omenil že v začetku teme: pišeš na AKOS. Samo malo bolj kohezivno in z manj protislovji, če hočeš kaj doseč. Kam je šlo pa tvoje sodelovanje z nevem kom (organi pregona al kaj si že omenjal)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Erik39 ::

UganiKdo je izjavil:

Še ene pritožbe nima smisla pošiljat. Čas da narediš to kar, sem ti omenil že v začetku teme: pišeš na AKOS. Samo malo bolj kohezivno in z manj protislovji, če hočeš kaj doseč. Kam je šlo pa tvoje sodelovanje z nevem kom (organi pregona al kaj si že omenjal)?


Bom se oglasil osebno tam, in bom glede na to se odločil kako bom ukrepal naprej (Akos ipd.). Napisal sem jasno, kohezivno in brez protislovij, kar bi, če bi prebral temo, tudi vedel. Jasno sem tudi povedal že par dni nazaj, da bom počakal na njihov odgovr na pritožbo in šele nato ukrepal dalje (ali pa ne, če bi sami sprožili raziskavo kaj se je zgodilo, se opravičili in povrnili vse stroške, kar pa niso storili, tako da bomo ukrepali dalje).

kunigunda ::

Pocaki unih 15 dni od akosa, sej ti bo akos odgovoru, tko al drgac mora.

Erik39 ::

kunigunda je izjavil:

Pocaki unih 15 dni od akosa, sej ti bo akos odgovoru, tko al drgac mora.


Torej če te prav razumem se z njimi ne da nič uredit in nima smisla pošiljat še druge pritožbe Telemachu, amapak svetuješ kar direkt na Akos?

bluefish ::

Če bi rad imel debatni krožek, pač pošiljaj na Telemach in hodi osebno tja. Če pa bi rad postopek peljal naprej, piši na AKOS.

Ponovno:

bluefish je izjavil:

Globoko vdihni, izdihni in nekajkrat ponovi ter se morda za dan ali dva odklopi od te zadeve. Tole, kar izvajaš sedaj, ti bo kvečjemu odvzelo še več nepotrebnega časa.

Še enkrat, od operaterja zahtevaj izpisek prometa. Četudi se ti zdi to nesmiselno, boš te podatke potreboval ob morebitnih nadaljnjih postopkih - naj si bo to prijava na TIRS, AKOS ali fantazijski scenarij tožbe. V teh primerih baš slika SMS-ov ne bo zadoščala, še manj pa osebne anekdote in forumske zgodbe.

Naslednji korak je reklamacija storitve. Spet, zdi se ti nepotrebno in ob domnevni izjavi svetovalke nesmiselno, vendar je uradni in pisni odgovor na reklamacijo nekaj, kar boš potreboval v nadaljnjem postopku.

Če z odgovorom ne boš zadovoljen, pa vsekakor na kup spravi vse gradivo in ga posreduj dalje. Ponovno, po tem materialu te bodo povprašali pred kakršno koli izvedbo postopka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Jimp ::

Erik39, hvala, da si delil odgovor z nami. Bo v veliko pomoč.
Meni se je z SMS-i zgodilo enako. Vsi trije virtualno naenkrat. Nikar ne skrbi, imamo dokaz, ki podkrepi naše trditve.

Njihov odgovor je zgolj glede povračila stroškov, ki so nastali ob SMS-ih. Računovodstvo kaj več kot to ne more narediti v tem trenutku.

To, da se nisi sam prijavil v SMS klub vedo tudi oni, saj zatrjujejo sledeče:
Verjamemo vam, da se za prejemanje niste prijavili namerno


GDPR pa je jasen:
Privolitev mora biti prostovoljna, specifična, informirana in nedvoumna.


Gremo naprej.
- Ob računu še zahtevaj izpisek iz baznih postaj za oba datuma.
- Povprašaj jih po ranljivosti SIM kartic.
--- So njihove SIM kartice kdaj bile ranljive ali ne?
--- Če so bile, so le-te še v obtoku ali ne?
--- Je tvoja SIM kartica podvržena takšni ranljivosti ali ne?
- Naj še obrazložijo prvi SMS o identifikaciji številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

kunigunda ::

Erik39 je izjavil:

kunigunda je izjavil:

Pocaki unih 15 dni od akosa, sej ti bo akos odgovoru, tko al drgac mora.


Torej če te prav razumem se z njimi ne da nič uredit in nima smisla pošiljat še druge pritožbe Telemachu, amapak svetuješ kar direkt na Akos?

Ce je slo za scam in jih je veliko, bodo to resevali do racunov. Ne vem kdaj ma telemach racune. Pocakaj do takrat, verjetno bojo dobropise poslal (oz nalozil dnar gor predplacnikom), in takrat preveri.
Drgac pa akos ja.

Erik39 ::

Bodisi na te reklamacije res odgovarjajo gospe na klicnem centru in niso obveščene o problematiki, ali pa gre za poskus pometanja pod preprogo s strani Telemacha. Vsekakor se vsi oškodovani ne bomo ustavili dokler ne ugotovimo kaj, kdaj, kako in na kakšen način se je zgodilo.

Pravijo da so samo posrednik. Amapk jaz imam pogodbo z njimi ne z nekim njihovim X "podizvajalcem". Telemach kot operater je soodgovoren da do zlorab ne pride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

UganiKdo ::

Ti imaš kar lepo pogodbo s ponudnikom plačljive storitve, vsaj dokler ne dokažeš da z SMS kaj ni bilo ok. In kot je Utk povedal, če so te poslali na AKOS potem so 100% prepričani, da imajo pri sebi stvari poštimane.

Erik39 ::

UganiKdo je izjavil:

Ti imaš kar lepo pogodbo s ponudnikom plačljive storitve, vsaj dokler ne dokažeš da z SMS kaj ni bilo ok. In kot je Utk povedal, če so te poslali na AKOS potem so 100% prepričani, da imajo pri sebi stvari poštimane.


Niso me poslali na Akos. Tisti del je pravni pouk, tekst ki je avtomatsko dodan vsaki pritožbi. Sicer pa nimaš prav. Velja obratno dokazno breme: vsakdo je nedolžen, dokler mu ne dokažejo da je kriv. Oni morajo dokazati da pogodba je (kar ni), ne da bi mogel jaz dokazovati da pogodbe ni.

darkolord ::

Kar je meni pri Telemachovem odgovoru sumljivo, je to, da so ti poslali točno vsebino SMS sporočil.

Opciji sta pomoje dve:
- ali Telemach hrani in bere vsebino SMS sporočil, kar se mi zdi ultra sporno
- ali je te podatke dobil od ponudnika storitve in se zanaša na njih
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

UganiKdo ::

Tisti del je pravni pouk, tekst ki je avtomatsko dodan vsaki pritožbi.

razčisti kaj je pravni pouk preden narediš kakšno neumnost.

Velja obratno dokazno breme: vsakdo je nedolžen, dokler mu ne dokažejo da je kriv.

ja, tudi o domnevi o nedolžnosti se splača kaj prebrat, da ne boš takih neumnosti govoril. Hint: Glede na to, da so edini, ki se jih obtožuje kaznivih dejanj zaposleni na telemachu, so oni tisti, ki se lahko upravičeno sklicujejo na domnevno o nedolžnosti. V civilno pravnih zadevah je na tistem, ki trditev postavi, da jo dokaže. Ergo, če trdiš da so ti SMS podtaknili, boš moral to ti dokazat.

Oni morajo dokazati da pogodba je (kar ni), ne da bi mogel jaz dokazovati da pogodbe ni.

In to so storili. Sedaj je žogica na tebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Erik39 ::

In to so storili. Sedaj je žogica na tebi.


Niso. Kar so posredovali v nobenem primeru ne obremenjuje mene kot oporabnika, saj je fejkanje telefonske identitete izredno enostavna zadeva. Preberi, klik: https://slo-tech.com/clanki/12001/

ja, tudi o domnevi o nedolžnosti se splača kaj prebrat, da ne boš takih neumnosti govoril.


Kar sem zapisal absolutno in sto procentno drži. Če se ne strinjaš, boš moral pa ti kaj prebrat, ne jaz.

Če nekdo sam ni storil ničesar napak, zakaj bi moral potem trošiti svoj čas da dokaže da ni storil ničesar napak? Ne gre to tako. Oni morajo nedvoumno dokazati, da pogodba obstaja (kar ne), kar niso storili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

UganiKdo ::

Dajmo si bit na jasnem kako zadeva poteka, ker naš erik je odlutal.

Ponudnik storitve izda zahtevek za bremenitev tvoje sim kartice. Telekom bremenitev izvede. Ti se pritožiš in telekom od ponudnika zahteva dokazila, da si res naročil. Ponudnik to posreduje telekomu, ki ti to posreduje in te obvesti, da je reklamacija neupravičena. In sedaj je žogica na TEBI, da nadaljuješ postopek. In sicer tako, da se obrneš na AKOS kot ti veleva pravni pouk. Nikjer v tem celotnem procesu ni govora o domnevi nedolžnosti ker je to koncept kazenskega in ne civilnega prava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Erik39 ::

Ne, oni naj dokažejo da sem JAZ podpisal pogodbo. To je vse. Ko bodo ugotovili da jo nisem podpisal jaz, naj se opravičijo in povrnejo vse stroške.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

UganiKdo ::

Saj so. Ponudnik storitve trdi da ima tvojo potrditev in je dokazila predložil. Sedaj je na tebi da dokazuješ nasprotno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Erik39 ::

UganiKdo je izjavil:

Saj so. Ponudnik storitve trdi da ima tvojo potrditev in je dokazila predložil. Sedaj je na tebi da dokazuješ nasprotno.


Niso ker njihov dokaz ne potrujeje da sem JAZ podpisal pogodbo. Ker jo nisem. Sej naprej bom ukrepal, definitivno, vendar če bi bil operater fer bi, že sam sprožil preiskavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

UganiKdo ::

Niso ker njihov dokaz ne potrujeje da sem JAZ podpisal pogodbo.

poslan SMS je v tej fazi postopka več kot zadostno dokazilo, da si podpisal pogodbo. In dokler ne predstaviš oprijemljivih dokazov, da je bil sistem SMS zlorabljen, boš bolj malo naredil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Ales ::

Verjetno si hotel reči, "...trditev nekoga, da je bil poslan SMS..."

Ker zaenkrat kaj več od posredne trditve v e-mailu nismo videli. Niti izpisa iz nekega loga ne, nobenega posnetka ekrana, nič.

Utk ::

Ne zgubljaj časa več s telemahom, pošlji na akos najmanj s temi točkami, ki jih je napisal Jimp:
- Ob računu še zahtevaj izpisek iz baznih postaj za oba datuma.
- Povprašaj jih po ranljivosti SIM kartic.
--- So njihove SIM kartice kdaj bile ranljive ali ne?
--- Če so bile, so le-te še v obtoku ali ne?
--- Je tvoja SIM kartica podvržena takšni ranljivosti ali ne?
- Naj še obrazložijo prvi SMS o identifikaciji številke.

Samo da bi jaz to poslal na akos, ne telemah, ker to ni več reklamacija in telemah lahko z odgovorom na to zavlačuje kolk hoče, dokler ne bo prepozno za Akos.

In kot je Utk povedal, če so te poslali na AKOS potem so 100% prepričani, da imajo pri sebi stvari poštimane.

Lahko pa da sem celo jaz podcenjeval njihovo nesposobnost. Zanimivo bi bilo, če bi se izkazalo, da je bila njegova številka aktivna istočasno 100 km narazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

UganiKdo ::

Ales je izjavil:

Verjetno si hotel reči, "...trditev nekoga, da je bil poslan SMS..."

Ker zaenkrat kaj več od posredne trditve v e-mailu nismo videli. Niti izpisa iz nekega loga ne, nobenega posnetka ekrana, nič.


ja, trditev podprta s pisnimi viri (telemach si SMSjev ni izmislil za potrebe odgovora na prtožbo). Spet namreč prihajamo v sfero, kjer moramo tehtat med tem ali dejstva prilagaja naključni uporabnik na forumu (za katerega se je že prakrat pokazalo, da zna bit kreativen z resnico), ki za napisano in izrečeno ne nosi nikakršne odgovornosti. Ali pa po drugi strani prihaja do hudih kaznivih dejanj. Vedno sta možna oba scenarija (in vsi ves, ker osebno je največ kar kupim exploit v sistemu, pa še to zgolj na podlagi višjega števila časovno omejenih zlorab, ki so vse vezane na Telemach), ampak verjetnost kaj se je zgodilo se pa močno nagiba v korist telemacha. Kot je bilo že večkrat izpostalvjeno, bolj kot je nek scenarij neverjeten, boljše dokaze je treba.

Ampak zaenkrat nismo videli še nič konkretnega, razen par križarjev, ki si za potrebe svoje križarske vojne pripravljeni prilagajat dejstva.

UganiKdo ::

- Ob računu še zahtevaj izpisek iz baznih postaj za oba datuma.

To mora zahtevat od telemacha, ker je vezano na zahtevo po osebnih podatkih. Boljše vprašanje je zakaj še ni, glede na to, da je prepričan v zlorabo.

- Naj še obrazložijo prvi SMS o identifikaciji številke.

Pa je Eric to sploh dobil? V poplavi brezveznih postov, ne morem trdit, ampak meni se zdi da on o tem nikoli ni govoril. Je pa Jimp trdil, da (iz virov, ki jih ne more razkriti) so to dobili vsi. Ampak za to trditev razen uporabe bold teksta ni podal nobenih verodostojnih informacij. Tako iz glave se spomnim, da je poleg Jimpa samo še en uporabnik v tej temi omenjal ta sms.

Jimp ::

Utk je izjavil:

Ne zgubljaj časa več s telemahom, pošlji na akos najmanj s temi točkami, ki jih je napisal Jimp:
- Ob računu še zahtevaj izpisek iz baznih postaj za oba datuma.
- Povprašaj jih po ranljivosti SIM kartic.
--- So njihove SIM kartice kdaj bile ranljive ali ne?
--- Če so bile, so le-te še v obtoku ali ne?
--- Je tvoja SIM kartica podvržena takšni ranljivosti ali ne?
- Naj še obrazložijo prvi SMS o identifikaciji številke.

Samo da bi jaz to poslal na akos, ne telemah, ker to ni več reklamacija in telemah lahko z odgovorom na to zavlačuje kolk hoče, dokler ne bo prepozno za Akos.

In kot je Utk povedal, če so te poslali na AKOS potem so 100% prepričani, da imajo pri sebi stvari poštimane.

Lahko pa da sem celo jaz podcenjeval njihovo nesposobnost. Zanimivo bi bilo, če bi se izkazalo, da je bila njegova številka aktivna istočasno 100 km narazen.


Mislim, da se prometni podatki hranijo dve leti. Vsekakor je bolje pohiteti.
Dejansko, če so v obtoku ranljive SIM kartice, bo pa tako in tako padla skupinska tožba.

No, ker pa gre potencialno za kaznivo dejanje, ki se obravnava po uradni dolžnosti, bo glede zadeve na koncu morala posredovati kriminalistična policija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

UganiKdo ::

Dejansko, če so v obtoku ranljive SIM kartice, bo pa tako in tako padla skupinska tožba.

Si si kaj prebral na temo skupinskih tožb (oziroma kolektivnih tožb, kot je izraz pri nas)? Ker mam občutek, da ti ni čisto jasno kaj to je in kakšni so postopki.


No, ker pa gre potencialno za kaznivo dejanje, ki se obravnava po uradni dolžnosti, bo glede zadeve na koncu morala posredovati kriminalistična policija.
Pa bomo počasi prišli do domneve o nedolžnosti, samo kaj ko bo veljala za odgovorne/zaposlene telemacha, ozrioma kogarkoli boste že naznanili policiji in ne našega erika.

mn ::

Mislim da skupinskih tožb v Sloveniji ni.

Res je prometni podatki se morajo hraniti, vendar v njih Telemach verjetno nima vseh podatkov, ki bi se jih potrebovalo da se tej zadevi pride do dna. Tam je verjetno samo številka pošiljatelja, številka prejemnika in čas pošiljanja, pa mogoče še kakšna malenkost.

Za razjasnitev te situacije bi pa bilo potrebno pregledati ali loge iz baznih postaj, da vidiš iz katere bazne postaje je bil poslan kateri sms. In če se izkaže, da sta bila SMSa prejeta v Mariboru, DA pa poslan iz Ljubljane, potem imaš potrditev.

Jimp ::

Erik39 je izjavil:

Niso ker njihov dokaz ne potrujeje da sem JAZ podpisal pogodbo. Ker jo nisem. Sej naprej bom ukrepal, definitivno, vendar če bi bil operater fer bi, že sam sprožil preiskavo.


Če je operater sposoben, bo sprožil notranjo preiskavo že zaradi tega, da ugotovi ali ima varnostno luknjo ali pa do naše podatke zloraba nekdo od znotraj.

Še vedno čakamo uradne odgovore, od tistih, ki so za te zadeve kompetentni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

UganiKdo ::

Hranijo se tudi podatki o baznih postajah kjer je bil telefon povezan. Tako, da če telefon vmes skoči 100km stran za pet minut zato da pošlje 1 SMS se bo to seveda videlo.

Mislim da skupinskih tožb v Sloveniji ni.

da in ne. Skupinskih tožb po zgledu američanov nimamo. Imamo pa ravno na področju kršitev potrošniške zakonodaje ti. kolektivne tožbe, samo zadeva ni tako enostavna kot sanja naš Jimp.

Jimp ::

mn je izjavil:

Res je prometni podatki se morajo hraniti, vendar v njih Telemach verjetno nima vseh podatkov, ki bi se jih potrebovalo da se tej zadevi pride do dna. Tam je verjetno samo številka pošiljatelja, številka prejemnika in čas pošiljanja, pa mogoče še kakšna malenkost.

Za razjasnitev te situacije bi pa bilo potrebno pregledati ali loge iz baznih postaj, da vidiš iz katere bazne postaje je bil poslan kateri sms. In če se izkaže, da sta bila SMSa prejeta v Mariboru, DA pa poslan iz Ljubljane, potem imaš potrditev.


Tako, zato se tudi zavzemamo, da pridobimo in skupaj zberemo čim več podatkov in podrobnosti o samem poteku.

Okvirno obstajajo tri možnosti:
a) SIM kartica je ranljiva in nekdo je napadalcem prodal naše osebne podatke.
b) SIM kartica ni ranljiva in je zadeva izvedena od znotraj.
c) Imajo ranljivost nekje drugje v sistemu.

To so okvirne možnosti, obstajajo seveda še mešanice teh.
Dejstvo je, da nobeden izmed nas ni poslal "DA". Niti nobena izmed aplikacij ali spletnih strani, ki bi jih obiskali.

UganiKdo ::

Dejstvo je, da nobeden izmed nas ni poslal "DA". Niti nobena izmed aplikacij ali spletnih strani, ki bi jih obiskali.

dejstvo je, da je to samo in le tvoja izjava. ali je resnična ali ne nihče od pristonih ne ve. Vključno s tabo. Razen, če boš sedaj povedal, da je dejansko vseh 10 domnevnih oškododovancev pravzaprav tvojih accountov.

Jimp ::

Erik39 je izjavil:

Ne, oni naj dokažejo da sem JAZ podpisal pogodbo. To je vse. Ko bodo ugotovili da jo nisem podpisal jaz, naj se opravičijo in povrnejo vse stroške.


Kot veleva GDPR:
Privolitev mora biti prostovoljna, specifična, informirana in nedvoumna.


Torej je na njih, da posredujejo vse detajle v zvezi z našimi (ne)prijavami in dokažejo, da je prijava bila namerna.
Naj se jim ne mudi in za razliko postrežejo s kvalitetnim odgovorom.

UganiKdo ::

A ne spremljaš teme? So že odgovorili. Za telemach je v tej točki zadeva zaključena in je na uporabniku kako in kaj naprej.

Jimp ::

Erik39 je izjavil:

...da bom počakal na njihov odgovr na pritožbo in šele nato ukrepal dalje (ali pa ne, če bi sami sprožili raziskavo kaj se je zgodilo, se opravičili in povrnili vse stroške, kar pa niso storili, tako da bomo ukrepali dalje).


Se popolnoma strinjam.
V bistvu je potrebno zahtevati več in bolj detajle podatke. S strani vseh - AKOS, Telemach, Dimoco/NTH, ...
Naj ne bo fokus zgolj na reklamaciji ampak na pridobitvi izpiskov in ostalih relevantnih podatkov, ki nam bodo v pomoč pri nadaljnjih postopkih.

fikus_ ::

Hčerka dobila dva identična sms prijava v klub, čas okrog 3:00 (ponoči), tirej ista fora.

Zgleda da je telemach dejansko telesmeh.

Pa še to, katerega datuma ste dobili sms?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

Jimp ::

Predlagam, da zaradi lastne anonimnosti ne razpravljate o točnih datumih in podrobnih vsebinah SMS sporočil, ker je iz njih možno identificirati uporabnika/naročnika.

Mislim, da smo vsi prejeli SMS-e septembra. Ob različnih dnevih.
Se mogoče hčerka spomni, če je dobila SMS s kodo o identifikaciji telefonske številke s strani Telemach-a nekaj dni preden je prejela plačljive SMS-e?

Takšen SMS smo prejeli oškodovanci in tudi nekateri zunaj kroga, ki smo se zbrali na Slo-Tech:

Jimp ::

Glede na to, da še vedno ni jasno ali se da SIM kartico, ki jo imamo oškodovanci zlorabiti ali ne, smo raziskovali naprej in našli program, ki omogoča, da se to enostavno preveri.

Program se najde na:
https://opensource.srlabs.de/projects/s...

Nekaj o zadevi:
https://ginnoslab.org/2019/09/21/wibatt...

Potrebno pa je imeti SIM card reader, ki ga pa v tem trenutku še nimamo.
Kdo ve, če se ga da kupiti v Sloveniji ali bo potrebno naročiti z Amazona?
Mislim, da bi ta moral zadostovati https://www.amazon.de/-/en/Ociodual-Sta...

Alternativno; ali kdo pozna koga, ki ga ima in se na zadeve spozna? Plačamo.

Edit: Sem že naročil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

fikus_ ::

Jimp je izjavil:

Predlagam, da zaradi lastne anonimnosti ne razpravljate o točnih datumih in podrobnih vsebinah SMS sporočil, ker je iz njih možno identificirati uporabnika/naročnika.

Mislim, da smo vsi prejeli SMS-e septembra. Ob različnih dnevih.
Se mogoče hčerka spomni, če je dobila SMS s kodo o identifikaciji telefonske številke s strani Telemach-a nekaj dni preden je prejela plačljive SMS-e?

Takšen SMS smo prejeli oškodovanci in tudi nekateri zunaj kroga, ki smo se zbrali na Slo-Tech:



Ne, ampak samo da mora poslati DA ali STOP. Ni odgovorila nič, ker je telefon opozoril, da je možno, da bodo nastali stroški ob odgovoru. Ne poznam podrobnosti.

Danes po klicu na Telemach odgovor, da SMS ni nikjer zabeležen in tudi stroški niso nastali. Bo potrebno počakati račun.

Yossarian ::

Tudi meni so cufnili 3x2,49 EUR.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Jimp ::

fikus_ je izjavil:

... Ne, ampak samo da mora poslati DA ali STOP. Ni odgovorila nič, ker je telefon opozoril, da je možno, da bodo nastali stroški ob odgovoru. Ne poznam podrobnosti...


Koliko mesecev/let ima SIM kartico, ki jo ima trenutno v telefonu?
In kateri telefon ima? iPhone?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

Jimp ::

Yossarian je izjavil:

Tudi meni so cufnili 3x2,49 EUR.


Lahko deliš kaj podrobnosti? Pa ne preveč.
- Kdaj se je zgodilo? Septembra?
- Koliko sporočil si prejel?
- Si prejel kakšno sporočilo s strani Telemach-a o identifikaciji telefonske številke par dni pred plačljivimi SMS-i?
- Dosti uporabljaš telefon ali le občasno?

Utk ::

Če res kopirajo simko, možno da sms prileti na eno ali drugo, na random, in ni nujno da vsak dobi vse smse, ki mu pripadajo glede tega. Teoretično.

fikus_ ::

"Koliko mesecev/let ima SIM kartico, ki jo ima trenutno v telefonu?
In kateri telefon ima? iPhone?"


Tako na pamet 2-3 leta, bi jo moral vprašati, telefon nek Samsung . . .

Yossarian ::

Zgodilo se je konec septembra, najprej bi naj jaz kao poslal nek čudni SMS na neko čudno številko (pa ga seveda nisem), nato je priletel SMS, da naj pošljem odgovor DA (seveda ga nisem poslal) in potem je odgovor DA bil samodejno poslan, ne da bi jaz karkoli kliknil in že so mi poslali SMS, da naj uživam v svojih igrah. Takoj sem poslal STOP in nato prejel SMS, da sem odjavljen. Šlo pa je za dve sporočili in sicer od DIMOCO in APEX. Nisem prejel nobenega sporočila s strani Telemacha o identifikaciji tel. številke.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Jimp ::

Hvala.

Pa poredko uporabljaš telefon?
Do zdaj smo uspeli ugotoviti (vsaj za tiste, ki so želeli odgovoriti), da bi to lahko bil eden izmed filtrov po katerih so iskali potencialne žrtve.
Telefoni so večinoma bili uporabljeni malo oz. za druge stvari in so se uporabljali znotraj istega območja. Torej se identifikacija telefona ni tako pogosto menjavala.

To bi lahko tudi razložilo to, da smo dobili oz. "poslali" SMS-e ob jutranjih ali večernih urah, ker se pričakuje, da takrat mirujemo in se ta številka ne spreminja.
Seveda je to v teoriji. Nobenih uradnih odgovorov še nismo prejeli.

Raziskujemo naprej.

Big_PaPa ::

Kar se mene tice... Sem dobil odgovor iz strani Kekcev oz Dimoca da se zadeva stornira pri operaterju (ne preko nekih bullshit info... da jim posredujem za stornacijo rekli so direkt!).... Telemach pa se tega ni potrdil do tega trenutka! Moji Ticketi Stojijo na mestu. Ju3 jih poklicem kaj je zaj stem!

Big_PaPa ::

Tukaj se lahko dodam da je "Ticket" oz "Custumer Ticker System" pri Telemachu JE ZALOST! ker eno zadevo ureja par ljudi na telemachu z moje strani preko istega maila. Nekak se niso dojeli da isti maili spadajo pod isti ticket :) Tak da LoL Glede tega... Kolk ur efektivnosti se zgubi na eni taki neumnosti... only telemach can know :D
Mogoce nas nategujejo ko cigumo in lupijo ko banana ravno zaradi te in podobnih nesposobnosti da pokrijejo stroske :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Big_PaPa ()
««
9 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nekdo me stalno kliče s številk ... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
316141034 (67) kajetan
»

sms prevara 6655

Oddelek: Mobilne tehnologije
161334 (249) klinker
»

Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11622000 (11622) Sami
»

SMS spam +386 70 387 970

Oddelek: Loža
315898 (4419) gusto

Več podobnih tem