Forum » Na cesti » Suzuki SX4 diesel
Suzuki SX4 diesel
ahonen ::
Pozdravljeni,
odločam se za nakup prvega avtomobila in sicer imam nagledanega Suzukija SX4, dizelski motor.
Če ga kdo vozi, kakšne ima izkušnje z njim - udobnost vožnje, poraba, problemi,..?
Me pa zanima še ena stvar..na avto.net so tile avtomobili z motorji 1.9dds in 2.0 ddis..kateri motor je boljši (se pravi s čimm manj ali brez okvar) ?
Je pa menda dizelski motor od fiata in kolikor vem so ti fiatovi dizli vedno bili ok.
Prosim za vaša mnenja.
Hvala za odgovore in lep pozdrav.
odločam se za nakup prvega avtomobila in sicer imam nagledanega Suzukija SX4, dizelski motor.
Če ga kdo vozi, kakšne ima izkušnje z njim - udobnost vožnje, poraba, problemi,..?
Me pa zanima še ena stvar..na avto.net so tile avtomobili z motorji 1.9dds in 2.0 ddis..kateri motor je boljši (se pravi s čimm manj ali brez okvar) ?
Je pa menda dizelski motor od fiata in kolikor vem so ti fiatovi dizli vedno bili ok.
Prosim za vaša mnenja.
Hvala za odgovore in lep pozdrav.
ahonen ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ga je kupil znanec in kolko vem, je dizla nemogoče dobit, tudi pri vw-ju.
Kako nemogoče? 14 dizlov je trenutno na avto.net
IL_DIAVOLO ::
Pardon, sem mislil da mislis vitaro. Sem spregledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
ahonen ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pardon, sem mislil da mislis vitaro. Sem spregledal.
No, tako pa že :)
In, veš mogoče kako je znanec zadovoljen z njim? So kakšni problemi? Ali ima 1.9. ali 2.0. motor?
KAVINSKY ::
Glede porabe je najbolje, da tu preveriš:
https://www.spritmonitor.de/en/
Če delaš malo km daj raje še za bencinarja pogledati. Boš dobil bodisi ceneje kot dizla, ali pa novejši letnik. Tudi se izogneš potencialnemu strošku popravil turbine in dvomasnega vztrajnika (ampak to je loterija na večini rabljenih dizlov).
Imaš pa tudi sesterski avto, Fiat Sedici - oba sta bila razvita med Fiatom in Suzukijem - delana na Madžarskem, zgolj druge značke so gor.
https://www.spritmonitor.de/en/
Če delaš malo km daj raje še za bencinarja pogledati. Boš dobil bodisi ceneje kot dizla, ali pa novejši letnik. Tudi se izogneš potencialnemu strošku popravil turbine in dvomasnega vztrajnika (ampak to je loterija na večini rabljenih dizlov).
Imaš pa tudi sesterski avto, Fiat Sedici - oba sta bila razvita med Fiatom in Suzukijem - delana na Madžarskem, zgolj druge značke so gor.
RedDrake ::
Kot so ti že napisali, avto je identičen kot Fiat sedici. Morda se splača preveriti tudi tiste na avto.net, morda je kak boljši kot Suzuki. Dizli so vsi od Fiata.
1.9 dizel je "zlati" Fiat 1.9 JTD, ki se je uporabljal v Fiatih, Alfah, Oplih (CDTI), Saabih (TID) in še kje. Zelo dobra mašina, mislim, da je potrebno odstraniti neke "swirl flape" in je zelo ok, 300kkm ni problema. Kolegi saabisti, ki vozijo traktorje, ta motor izjemno pohvalijo. Je tudi precej tunabilen, tam kakih 180KM se da povleči ven, praktično brez predelav.
2.0 ne poznam, Fiat in Opel sta vsak naredila svojo izvedbo te mašine. Oplove so zelo slabe okoli 160kkm rade zaribajo. Za Fiatove 2.0 boš moral raziskati sam.
1.9 dizel je "zlati" Fiat 1.9 JTD, ki se je uporabljal v Fiatih, Alfah, Oplih (CDTI), Saabih (TID) in še kje. Zelo dobra mašina, mislim, da je potrebno odstraniti neke "swirl flape" in je zelo ok, 300kkm ni problema. Kolegi saabisti, ki vozijo traktorje, ta motor izjemno pohvalijo. Je tudi precej tunabilen, tam kakih 180KM se da povleči ven, praktično brez predelav.
2.0 ne poznam, Fiat in Opel sta vsak naredila svojo izvedbo te mašine. Oplove so zelo slabe okoli 160kkm rade zaribajo. Za Fiatove 2.0 boš moral raziskati sam.
Han ::
SX4 rajši pozabi, ker je totalno neudoben avto. Sediš kot na lesenih deskah, vzmetenje je katastrofa, zvočne izolacije ni, vrata ne tesnijo, tanka stekla, skorajda neuporaben avtoradio, zanič antena, podn ozvočenje...
ahonen ::
Kot so ti že napisali, avto je identičen kot Fiat sedici. Morda se splača preveriti tudi tiste na avto.net, morda je kak boljši kot Suzuki. Dizli so vsi od Fiata.
1.9 dizel je "zlati" Fiat 1.9 JTD, ki se je uporabljal v Fiatih, Alfah, Oplih (CDTI), Saabih (TID) in še kje. Zelo dobra mašina, mislim, da je potrebno odstraniti neke "swirl flape" in je zelo ok, 300kkm ni problema. Kolegi saabisti, ki vozijo traktorje, ta motor izjemno pohvalijo. Je tudi precej tunabilen, tam kakih 180KM se da povleči ven, praktično brez predelav.
2.0 ne poznam, Fiat in Opel sta vsak naredila svojo izvedbo te mašine. Oplove so zelo slabe okoli 160kkm rade zaribajo. Za Fiatove 2.0 boš moral raziskati sam.
Hvala lepa za odgovor! Bi rekel da so kar vredu fiatovi dizli glede na to koliko se zadnje čase prodajajo ducatoni, boxerji ki imajo fiatove motorje.
Bom še malo povprašal za 2.0. dizelski motor kako in kaj je.
SX4 rajši pozabi, ker je totalno neudoben avto. Sediš kot na lesenih deskah, vzmetenje je katastrofa, zvočne izolacije ni, vrata ne tesnijo, tanka stekla, skorajda neuporaben avtoradio, zanič antena, podn ozvočenje...
Pa ga sam voziš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahonen ()
fikus_ ::
Sem vozil sedici 2009 letnik, ima trše sedeže, slabo oblikovane, tudi zvočna izolacija slabša. Vožnja, menjalnik, bencinar mislim da 1.6, . . . OK.
1.9 dizle hvalijo.
1.9 dizle hvalijo.
Han ::
Sem ga vozil dobro leto (novega, 1,4 bencin 4×4), več nisem zdržal. Seznam motečih stvari je še bistveno daljši:
- izredno slaba protihrupna izolacija kabine
- neznosen hrup vetra v kabini pri hitrostih nad 100 km/h
- slabo tesnenje vrat, ki se pri hitrostih nad 120 km/h "odlepljajo" od okvirja zaradi zračnega upora, ki ga vsrkavajo
- tanjša stekla še dodatno pripomorejo k večjemu hrupu v kabini
- prednja sedeža sta trda in neudobna; še posebno zoprna je stopničasto izrezana bočna opora
- voznikov sedež je postavljen 2 cm preveč v desno, zato ne sediš naravnost pred volanom
- vzglavnika na prednjih sedežih sta fiksirana preveč naprej, zato forsirata glavo (vrat) v nenaravno, sklonjeno držo
- pod armaturo pred sovoznikovim sedežem lahko z nogo dregneš zaščitene dele "klima naprave?"
- FM radio ima zelo slab sprejem
- zmešano preklapljanje med FM postajami prek tipk na volanu, verjetno zaradi slabega sprejema
- za naš trg ni bil na voljo DAB radijski sprejemnik
- ozvočenje je obupno slabo, brez dinamike, nizki toni (basi) so popolnoma umetni
- zastarela satelitska navigacija, za katero praktično ni posodobitev (sam je ne moreš posodabljat)
- ventilator za prezračevanje kabine na najnižji stopnji slišno cvrči
- smerokaz se po izvozu iz blagega ovinka ne izklopi samodejno
- upravljanje nastavitev in pregledovanje stanja na potovalnem računalniku je zelo nerodno (palčka !?)
- kabinsko vzvratno ogledalo je malce preširoko
- živčen radarski tempomat
- ventilčki na senzor (čez noč pade tlak v pnevmatikah, nato ti pol ure živčno utripa opozorilo na armaturi)
- menjalnik se pri prestavljanju iz druge v tretjo včasih zatakne
- prestavljanje v vzvratno je nerodno in trdo
- vzmetenje (podvozje) je bistveno pretogo
- posoda za gorivo bi lahko imela večjo prostornino, vsaj 55 litrov
- preveč je trde plastike; prtljažnik bi lahko bil v celoti tapeciran
V na pol zimskih razmerah, ko dežuje in sneži hkrati, se lahko hitro izločiš iz prometa, ker vetrobransko steklo kljub intenzivnemu gretju z notranje strani dobesedno zaledeni in nič ne vidiš.
Edina dobra stvar je bil štirikolesni pogon.
- izredno slaba protihrupna izolacija kabine
- neznosen hrup vetra v kabini pri hitrostih nad 100 km/h
- slabo tesnenje vrat, ki se pri hitrostih nad 120 km/h "odlepljajo" od okvirja zaradi zračnega upora, ki ga vsrkavajo
- tanjša stekla še dodatno pripomorejo k večjemu hrupu v kabini
- prednja sedeža sta trda in neudobna; še posebno zoprna je stopničasto izrezana bočna opora
- voznikov sedež je postavljen 2 cm preveč v desno, zato ne sediš naravnost pred volanom
- vzglavnika na prednjih sedežih sta fiksirana preveč naprej, zato forsirata glavo (vrat) v nenaravno, sklonjeno držo
- pod armaturo pred sovoznikovim sedežem lahko z nogo dregneš zaščitene dele "klima naprave?"
- FM radio ima zelo slab sprejem
- zmešano preklapljanje med FM postajami prek tipk na volanu, verjetno zaradi slabega sprejema
- za naš trg ni bil na voljo DAB radijski sprejemnik
- ozvočenje je obupno slabo, brez dinamike, nizki toni (basi) so popolnoma umetni
- zastarela satelitska navigacija, za katero praktično ni posodobitev (sam je ne moreš posodabljat)
- ventilator za prezračevanje kabine na najnižji stopnji slišno cvrči
- smerokaz se po izvozu iz blagega ovinka ne izklopi samodejno
- upravljanje nastavitev in pregledovanje stanja na potovalnem računalniku je zelo nerodno (palčka !?)
- kabinsko vzvratno ogledalo je malce preširoko
- živčen radarski tempomat
- ventilčki na senzor (čez noč pade tlak v pnevmatikah, nato ti pol ure živčno utripa opozorilo na armaturi)
- menjalnik se pri prestavljanju iz druge v tretjo včasih zatakne
- prestavljanje v vzvratno je nerodno in trdo
- vzmetenje (podvozje) je bistveno pretogo
- posoda za gorivo bi lahko imela večjo prostornino, vsaj 55 litrov
- preveč je trde plastike; prtljažnik bi lahko bil v celoti tapeciran
V na pol zimskih razmerah, ko dežuje in sneži hkrati, se lahko hitro izločiš iz prometa, ker vetrobransko steklo kljub intenzivnemu gretju z notranje strani dobesedno zaledeni in nič ne vidiš.
Edina dobra stvar je bil štirikolesni pogon.
HotBurek ::
Han, to kar si opisal, so čiste malenkosti, pa še nepomembne so.
Avto je vsekakor odličen!
Avto je vsekakor odličen!
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Dark000 ::
Sam ga vozim (benciner 4x4) 4 leta in je imo best buy price/performance, če želiš vsestranski zanesljiv avto od a do b. Majhna poraba, dokaj prostoren tudi za družine in pa 4x4 so zagotovo prednosti. Verjetno pa ni za bolj zahtevne, namreč od zgoraj naštetih "napak", razen javljanja najmanjšega padca tlaka v gumah, ostalih nisem opazil.
Han ::
Prej 9 let nissan qashqai (2.0 bencin, prednji pogon), zdaj sem dobri dve leti na škodi karoq (1.5 TSI). Ko sem šel z nissana na suzuki, sem imel občutek kot da se peljem v "drvarnici", ki bo vsak čas razpadla na AC.
RedDrake ::
No, samo tukaj se pogovarjate o hruškah in jabolkih.
OP sprašuje o tem avtomobilu (Suzuki SX4 ali Fiat Sedici):
Vi pa se pogovarjate o tem avtomobilu (Suzuki SX4 S-Cross):
Offtopic:
Zanimivo, da je ta novejši S-Cross tako slab kar se tiče zvoka in notranjosti.
Mali Ignis, ki ga ima moja mama, ima povsem zadovoljivo zvočno izolacijo (tudi pri 150+), dovolj udobne sedeže za 2h+ vožnje, DAB radio, in še kaj.
Edino stvar, ki jo lahko potrdim, je zelo občutljiv TPMS sistem.
Je pa res, da je plastika notri tako poceni, da je že skoraj iz odpadnih kosov zlepljena. Ampak, če iščeš funkcionalnost, potem take stvari morda niso najbolj pomembne.
OP sprašuje o tem avtomobilu (Suzuki SX4 ali Fiat Sedici):
Vi pa se pogovarjate o tem avtomobilu (Suzuki SX4 S-Cross):
Offtopic:
Zanimivo, da je ta novejši S-Cross tako slab kar se tiče zvoka in notranjosti.
Mali Ignis, ki ga ima moja mama, ima povsem zadovoljivo zvočno izolacijo (tudi pri 150+), dovolj udobne sedeže za 2h+ vožnje, DAB radio, in še kaj.
Edino stvar, ki jo lahko potrdim, je zelo občutljiv TPMS sistem.
Je pa res, da je plastika notri tako poceni, da je že skoraj iz odpadnih kosov zlepljena. Ampak, če iščeš funkcionalnost, potem take stvari morda niso najbolj pomembne.
KAVINSKY ::
Zanimivo, da je ta novejši S-Cross tako slab kar se tiče zvoka in notranjosti.
Mali Ignis, ki ga ima moja mama, ima povsem zadovoljivo zvočno izolacijo (tudi pri 150+)
Malo me čudi ta neznosen hrup v kabini in razpadanje avta. Pri Vitari se sliši veter okoli ogledal, ampak spet pod črto ni glasnejše ali tišje kot konkurenca (ali pa plačaš več za boljše plastike, podobno opremo in awd pogon). Tudi napisano okoli menjalnika preseneča.
DamijanD ::
Meni osebno se sx4 cross zdi čisto OK - nič posebnega, pa tudi nič zelo slabega. Se mi pa zdi, da to ni avto za na AC oz. za visoke hitrosti, mislim bistveno raje se po AC vozim s svojim meganom.
Han ::
Saj to želim prikazat - udobja v S-Crossu ni. Vitara je za razred boljša (širša prednja sedeža, vrata tesnijo) in posledično tudi bolje ocenjena na WhatCar portalu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26895 (5481) | BCSman |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13828 (10741) | krneki0001 |
» | Predlogi za avto z višjim sediščemOddelek: Na cesti | 12760 (10330) | Redkvica |
» | Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 71471 (63920) | krneki0001 |