Forum » Na cesti » Avto za 3 otroške sedeže
Avto za 3 otroške sedeže
DeeJay ::
Seveda ne rabi bit ST-Line, samo na zunaj je lepši, ker ima bolj športni izgled :)
Drgač pa @Cveto dober obširen zapis in se čist strinjam.
Drgač pa @Cveto dober obširen zapis in se čist strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DeeJay ()
mahoni ::
Ce bi ze moral delati taksne kompromise, potem bi si za fotra lahko nekaj privoscil.
Torej brez ST-Line ga jaz niti povohal ne bi.
Torej brez ST-Line ga jaz niti povohal ne bi.
Cveto ::
Če gledaš stare avte, ni take razlike, za moj letnik in km, bi me pa ST Line prišel okoli 8 jurjev več. Pač bi to vsi imeli in drži ceno (najcenejši na mobile.de je 28.900). Za ta denar sem pa jaz kupil še ženi avto (4 leta starega Scenica), pa še je ostalo.
Da bi pa jaz zato, da bi dobil ST-Line, namesto avta z 20.000 km vzel takega z 120.000, mi pa ni vredno, ker se pri takem dosti prej začnejo stroški.
Da bi pa jaz zato, da bi dobil ST-Line, namesto avta z 20.000 km vzel takega z 120.000, mi pa ni vredno, ker se pri takem dosti prej začnejo stroški.
Cveto ::
Ta je službeni ali rent-a-car. Ni nujno narobe, samo vprašanje, kako se dela s takimi.
Je pa tako, jaz sem dal za isti letnik, z isto kilometri dal 21.000 eur (z vsemi stroški uvoza). Moj sicer ni ST, ima "samo" 150 konjev in nima radarskega tempomata in LED luči. Ostalo je pa isto. Razlike je pa 12.000 eur, kar je resen denar. Jaz sem imel sicer pripravljenih 35 jurjev, samo toje bilo za novega, za rabljenga ne bi dal več kot, razen če bi šlo res za kakšno eksotiko. Verjemite, ko bo enkrat avto star 8-10 let, bo cena za mojega in tega iz linka enaka oziroma +-500 eur. Tako je, potrjeno tudi pri prodaji mojega prejšnjega avta, ki je imel za skoraj 5 jurjev dodatne opreme, prodajal se je pa potem enako kot tisti "navadni".
Je pa tako, jaz sem dal za isti letnik, z isto kilometri dal 21.000 eur (z vsemi stroški uvoza). Moj sicer ni ST, ima "samo" 150 konjev in nima radarskega tempomata in LED luči. Ostalo je pa isto. Razlike je pa 12.000 eur, kar je resen denar. Jaz sem imel sicer pripravljenih 35 jurjev, samo toje bilo za novega, za rabljenga ne bi dal več kot, razen če bi šlo res za kakšno eksotiko. Verjemite, ko bo enkrat avto star 8-10 let, bo cena za mojega in tega iz linka enaka oziroma +-500 eur. Tako je, potrjeno tudi pri prodaji mojega prejšnjega avta, ki je imel za skoraj 5 jurjev dodatne opreme, prodajal se je pa potem enako kot tisti "navadni".
DeeJay ::
Čez 10 let boš zelo težko prodal avto brez radarskega tempomata. To je isto kot bi danes hotel prodat avto brez ABS, servo volana ali električnih šip. Bi ga kupu?
mahoni ::
@Cveto
Vsak ima svoje mnenje. Zivljenje je samo eno. Moje mnenje je, da kupujem avtomobil v nekem danem trenutku zase in ne za prodajo in se ne sekiram koliko bom dobil, ko ga bom prodajal. Sicer pa neverjamem da se ga bo za manj prodalo. Kdor si bo takrat zelel ST-Line bo pac moral dati vec, drugace bo imel navadno verzijo. Ne recem, da se splaca kupiti tega ST-Line in da je tvoj toliko slabsi, ampak zagotovo je cena taksna z dobrim razlogom.
Neverjamem, da je razlika samo v radarskem tempomatu in LED lucmi. Ne pozabit, da sem jaz tu dal bitturbo z 240+ konji. To kosta.
Vsak ima svoje mnenje. Zivljenje je samo eno. Moje mnenje je, da kupujem avtomobil v nekem danem trenutku zase in ne za prodajo in se ne sekiram koliko bom dobil, ko ga bom prodajal. Sicer pa neverjamem da se ga bo za manj prodalo. Kdor si bo takrat zelel ST-Line bo pac moral dati vec, drugace bo imel navadno verzijo. Ne recem, da se splaca kupiti tega ST-Line in da je tvoj toliko slabsi, ampak zagotovo je cena taksna z dobrim razlogom.
Neverjamem, da je razlika samo v radarskem tempomatu in LED lucmi. Ne pozabit, da sem jaz tu dal bitturbo z 240+ konji. To kosta.
Matej_K ::
je FORD ostal v letu 2006?
Samo res, Design v tem likanem Fordu je zastarel (prav hitro šel gledat kater letnik je, wtf 2018?)
Še moj berlingo (prejšnja generacija) ima skoraj lepšo notnnajost.
Će primerjam s kakšnim Touranom isti letnik, podobna high oprema, je notranjost vsaj letniku primerna.
... .. .
mahoni ::
je FORD ostal v letu 2006?
Samo res, Design v tem likanem Fordu je zastarel (prav hitro šel gledat kater letnik je, wtf 2018?)
Še moj berlingo (prejšnja generacija) ima skoraj lepšo notnnajost.
Će primerjam s kakšnim Touranom isti letnik, podobna high oprema, je notranjost vsaj letniku primerna.
Malce vec je bliscec, to je pa tud vse. Nothing special,dejansko. Se pa strinjam, da je napram Forda dosti "boljsi" oz. lepsi.
Ce pa ga primerjas z VW Sharanom je v tem primeru notranjost Forda vesoljska.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mahoni ()
Ghost7 ::
Obujam temo, ker bi tudi jaz rad imel namesto zadnje klopi, tri sedeže in tri isofixe in zmontiral: 3 MAxiCosi Pearl pro 2.
Mogoče veste zakaj je VW ukinil Sharana/Alhambro? Mogoče je bil znanilec Ford, ko je ukinil skupno kopijo Galaxy...
Tauran se mi zdi "tamali" Sharan, je zadaj enako prostora? Ali mora biti kakšna izvedenka maxi/grand...
Edina opcija trenutno je: Citroenov spacetourer, S-Max, ali pa "dvotonski" SUV...
7zicarja ne rabim...
Kaj torej kupujete danes fotri? :D
Mogoče veste zakaj je VW ukinil Sharana/Alhambro? Mogoče je bil znanilec Ford, ko je ukinil skupno kopijo Galaxy...
Tauran se mi zdi "tamali" Sharan, je zadaj enako prostora? Ali mora biti kakšna izvedenka maxi/grand...
Edina opcija trenutno je: Citroenov spacetourer, S-Max, ali pa "dvotonski" SUV...
7zicarja ne rabim...
Kaj torej kupujete danes fotri? :D
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
mahoni ::
Definitivno S-Max-a.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.
Cveto ::
Touran je ožji od Sharana in to kar orenk. Če je Sharan kot nek Passat, je Touran kot Golf. V živo se to pozna tako, da je srednji sedež ožji. Saj na prvi pogled se ne vidi, a je tako. In prostora je relativno malo, kar pomeni, da se težje zapira pasove, otroci se dotikajo z komolci itd...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Da pa se peljat tri otroške sedeže v isofixih, tudi avto kot sam ni slab.
Vseeno pa, ko sem šel enkrat peljat S-max-a, ni bilo več dvoma. Večji, širši, veliko več prostora zadaj, enakovredni sedeži, pomočni, pregibni, zložljivi, ni da ni. Vožnja pa kot v (dobrem) osebnem avtomobilu, kar pomeni dobro lego tudi pri bolj dinamični vožnji.
Slabosti so seveda cena, velikost (ko gre za parkiranje, širšega avta skoraj ni), poraba goriva je višja... NIč takega, kar bi res odvrnilo.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Da pa se peljat tri otroške sedeže v isofixih, tudi avto kot sam ni slab.
Vseeno pa, ko sem šel enkrat peljat S-max-a, ni bilo več dvoma. Večji, širši, veliko več prostora zadaj, enakovredni sedeži, pomočni, pregibni, zložljivi, ni da ni. Vožnja pa kot v (dobrem) osebnem avtomobilu, kar pomeni dobro lego tudi pri bolj dinamični vožnji.
Slabosti so seveda cena, velikost (ko gre za parkiranje, širšega avta skoraj ni), poraba goriva je višja... NIč takega, kar bi res odvrnilo.
Griffith ::
Hvala Cvetu za dobre opise. Očitno je s-max res najboljši. Me pa zanima, če je kdo preizskusil oz. če ima izkušnje z Peugeot 5008? Namreč ta avto mi je res všeč, toda kako širok je v resnici zadaj za 3 otroške sedeže?
JercSI ::
Hvala Cvetu za dobre opise. Očitno je s-max res najboljši. Me pa zanima, če je kdo preizskusil oz. če ima izkušnje z Peugeot 5008? Namreč ta avto mi je res všeč, toda kako širok je v resnici zadaj za 3 otroške sedeže?
Imam Peugeot 5008. Mislim, da so sedeži v drugi vrsti so široki 45cm - vsi trije so enako široki. Če imaš tri otroške sedeže, je treba tudi to pazit ob nakupu otroških sedežev (njihova širina, ker eni so široki tudi 55+cm!). Nekaj malega pomaga, ker lahko vsak sedež prestaviš malo naprej in pridobiš prostor, da lahko prineseš otroka s pasom.
mahoni ::
Ok, hvala. :) Torej prideta v ožji izbor 5008 in S-max.
Kater letnik bi kupil?
Vedi, da so 8stopenjski menjalniki malo problematicni pri S-Maxu. Ne sam menjalnik, temvec njegov nacin delovanja, ki konstantno salta in potem imas vse "zabasan". DPF, EGR in ta ekoloska sranja.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.
UganiKdo ::
Ok, hvala. :) Torej prideta v ožji izbor 5008 in S-max.
5008 ima tri isofix mesta zadaj, je pa vse skupaj precej na tesno, tako da je veliko odvisno od starosti otrok/velikosti sedežev. Tri sedeže z bazo je praktično misija nemogoče noter spravit. Lažje gre, če je vsaj en on otrok malo starejši.
Konkreten primer: Britax roamer dualfix na eni strani in cybex cloud na drugi strani nista pustila dovolj prostora vmes za še tretji primerljiv sedež, je pa lahko vmes sedel brez večjih težav otrok na jahaču.
se pa da zadevo rešit tudi z uporabo aftermarket isofix nosilcev, ki zamaknejo originalno postavljene nosilce, da dobiš tistih par manjkajočih cm, kot je recimo tole https://incarsafetycentre.co.uk/rivemove
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Invictus ::
3 isofix sedeži gredo najlažje kar v kombi .
Praktično ni avta, kjer bi 5ta oseba udobno sedela na sredi zadnje klopi...
Ja, mulci se malo stisnejo, ampak stisnejo... Večina avtov je narejena za udobno vožnjo 4 oseb, kljub homologaciji za 5...
Praktično ni avta, kjer bi 5ta oseba udobno sedela na sredi zadnje klopi...
Ja, mulci se malo stisnejo, ampak stisnejo... Večina avtov je narejena za udobno vožnjo 4 oseb, kljub homologaciji za 5...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
UganiKdo ::
ja, sosed, ki ima tak problem pravi, da so bili nosilci za zamik isofix najboljša investicija v življenju. Trenutno mislim, da ima Škodo Kodiaq in lahko dejansko tudi na sredini najstarejši normalno sedi na jahaču.
Invictus ::
Poleg tega je še problem, ker moraš paziti pri nakupu otroških sedežev, ker so širši/ožji in ne gre vsak v vsak avto, skupaj pa tudi dostikrat ne...
Sploh jahači so kritični...
Sam bi si za 3+ otroke nabavil kombi...
Sploh jahači so kritični...
Sam bi si za 3+ otroke nabavil kombi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Griffith ::
Ja, verjetno bo res kar kombi. Transporterja ne bom gledal ker so samo v naši vasi štirje in mi je to totalno dolgčas. Bolj se nagibam k Peugeot Traveller oz. Citroen ali Opel. Mi je pa zanimivo, da Ford še vedno dela galaxyja. tudi to bi znal biti zanimiv avto. Po novem letu bo treba iti v salone malo pogledat avte in se nekako odločiti. Nosilci za zanik isofixa pa verjetno ne pridejo v poštev, ker so otroci še zelo majhni.
Cveto ::
Jaz sem šel gledat po širini in S-max je res širok avto. Omenjen je bil Galaxy. Avto je enak kot S-max, edino višji je.
Je pa tako: trije otroški zadaj grejo komotm, tudi večji (imamo dva original Mercedes sedeža, ki sta precej velika, pa gresta), za odrasle pa to ni. Sedež je tenek in trd in za kakšne daljše ture absolutno ni (v primerjavi z Superbom, ki sem ga imel prej).
Je pa tako: trije otroški zadaj grejo komotm, tudi večji (imamo dva original Mercedes sedeža, ki sta precej velika, pa gresta), za odrasle pa to ni. Sedež je tenek in trd in za kakšne daljše ture absolutno ni (v primerjavi z Superbom, ki sem ga imel prej).
teoo ::
Sem testiral novega 5008 in me je precej razočaral. Vozi se slabše kot 10 let star Touran in prostor noter deluje utesnjeno.
O kakšnem zamiku za isofix je govora? Ima kdo izkušnje?
O kakšnem zamiku za isofix je govora? Ima kdo izkušnje?
defying gravity
Kapitan Jack ::
Ah dajte no. Radi bi VAN, ki to pravzaprav ni, ampak je SUV kot Peugeot 5008, ampak radi bi, da se vozi kot Superb in da stane kot dacia.
Ford S-Max je avto in pol. Ni to dirkalnik, ni to SUV, ampak pravi druzinski "sport" VAN. Sport pa zato, ker ima lepse linije kot vsi ostali VAN-i.
Ford S-Max je avto in pol. Ni to dirkalnik, ni to SUV, ampak pravi druzinski "sport" VAN. Sport pa zato, ker ima lepse linije kot vsi ostali VAN-i.
Cveto ::
Da ne bo pomote, meni je S-max odličen, hotel sem samo napisati, da če se gleda avto za več odraslih za daljšo pot, je bolj vzeti kar drugega. Vozi se pa odlično. Imel sem že precej avtov, od BMW3, Mercedesa A, Golfa, ene par Seatov, Scenica, Honde Accor in Superba in moram reči, da sem presenečen, kako dobro se tale S-max vozi. Ne samo glede na ostale "kante", pač tudi tako, v primerjavi z "normalnimi" avti. Avto je sicer težak, a se pelje kot po tirnicah, gre zelo lepo v ovinek, se ne ziba ali kaj podobnega.
Upam, da jih ne bodo nehali delat, ker sicer ne vem kaj bi vzel. Kombijev sem že nekaj prevozil v življenju in vam povem da ni primerjave. Kombi je kombi, v osnovi vseeno tovorno vozilo. Nekateri so boljši, recimo VW Multivan, nekateri slabši (kak Jumper), a ne glede na to, zame ni primerjave z osebnim avtom.
Upam, da jih ne bodo nehali delat, ker sicer ne vem kaj bi vzel. Kombijev sem že nekaj prevozil v življenju in vam povem da ni primerjave. Kombi je kombi, v osnovi vseeno tovorno vozilo. Nekateri so boljši, recimo VW Multivan, nekateri slabši (kak Jumper), a ne glede na to, zame ni primerjave z osebnim avtom.
Kapitan Jack ::
Za zadnje sedeze se strinjam, ampak spet toliko niso neudobni. Zagotovo je pa odvisno tudi od postave. Ce si visok, pa malo sirsi potem so zadnji sedezi lahko problem. V osnovi pa ponavadi gres s takim automobilom z druzino na pot in zadaj so otroci v svojih sedezih.
Ja pa tudi odvisno kake pnevmatike so gor. Jaz imam navadne 17" in nisem hotel 19tk ali celo 20tk, ker sedaj kot druzinski clovek se vozim na easy in je to to.
Ja pa tudi odvisno kake pnevmatike so gor. Jaz imam navadne 17" in nisem hotel 19tk ali celo 20tk, ker sedaj kot druzinski clovek se vozim na easy in je to to.
Cveto ::
Jaz imam tudi 17". Sme imel ideje menjati, samo sem se odločil da ne, ker ja avto udoben, a vseeno ne premehak.
Glede postave pa ja, se strinjam. Saj sedeži so veliki, edino tapecirani so malo tanjše, ker so pač zložljivi.
Glede postave pa ja, se strinjam. Saj sedeži so veliki, edino tapecirani so malo tanjše, ker so pač zložljivi.
UganiKdo ::
Sem testiral novega 5008 in me je precej razočaral. Vozi se slabše kot 10 let star Touran in prostor noter deluje utesnjeno.
O kakšnem zamiku za isofix je govora? Ima kdo izkušnje?
O temle sem govoril (je bil link tudi v prejšnjem postu) https://incarsafetycentre.co.uk/rivemove
še video:
Zadeva se vtakne v obstoječe iso nosilce in s tem lahko do 7cm potem premikaš ISO nosilec za sam ostroški sedež, odvisno pač od tega koliko prostora imaš do vrat. Praviloma večji avtomobili (konkretno videno/sprobano v Škodi Kodiaq) imajo več kot dovolj prostora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
mitjau ::
WhiteAngel je izjavil:
FYI zadeva v EU ni homologirana.
What? Saj ne boš avta spreminjal?
Homologiran je tako avto kot otroški sedež.... odloči se, katera homologacija ti bo s tem dodatkom "padla"...
UganiKdo ::
zadeva je vsaj po navedbah proizvajlca skladna s standardom i-size, kot ga definira regulativa 129, ki je v veljavi v EU.
Seveda pa ni del homologacije vozila, niti ni potrebe za to. Enako kot ni del homologacije vozila otroški sedež. Mora pa seveda otroški sedež, kakor tudi ta naprava izpolnjevat standard določen v omenjeni regulativi.
Tudi recimo ISO fix baza, ki se je lahko dokupi za nekatere otroške sedeže ni podvržena homologaciji, mora pa ravno tako izpolnjevat standarde.
Predvsem pa je vse to razloženo na linku.
Seveda pa ni del homologacije vozila, niti ni potrebe za to. Enako kot ni del homologacije vozila otroški sedež. Mora pa seveda otroški sedež, kakor tudi ta naprava izpolnjevat standard določen v omenjeni regulativi.
Tudi recimo ISO fix baza, ki se je lahko dokupi za nekatere otroške sedeže ni podvržena homologaciji, mora pa ravno tako izpolnjevat standarde.
Predvsem pa je vse to razloženo na linku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
UganiKdo ::
WhiteAngel je izjavil:
FYI zadeva v EU ni homologirana.
What? Saj ne boš avta spreminjal?
Homologiran je tako avto kot otroški sedež.... odloči se, katera homologacija ti bo s tem dodatkom "padla"...
Zakaj bi morala katerakoli homologacija past? Saj ne posegaš ne v konstrukcijo vozila ne sedeža. katera homologacija pa pade, če uporabljaš priklopno bazo?
Cveto ::
Homologacija sedeža velja, če je ta pričvrščen na originalni Isofox nosilec v vozilu. Tole zgoraj se mi zdi nevarno da se zvije, odleti, da ne omenjam bočnega trka...
Kumbaja ::
ja, jaz nisem čist ziher kolk bi se s tem igral. Čeprav naj bi bilo glede na navedbe proizvajalca enako zanesljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
teoo ::
Kot kaže je to bolj primerno za sedeže starejših otrok (II in III kategorije) kjer ima isofix zgolj funkcijo stabilizacije samega sedeža, težo otroka pa nosi varnostni pas avtomobila.
Are Isofix boosters safer?
There is little safety difference in performance between ISOFIX and non ISOFIX high back boosters - both will protect a child well in a collision. ISOFIX is beneficial however, as it keeps the booster locked into place when the child is not in the car.
Are Isofix boosters safer?
There is little safety difference in performance between ISOFIX and non ISOFIX high back boosters - both will protect a child well in a collision. ISOFIX is beneficial however, as it keeps the booster locked into place when the child is not in the car.
defying gravity
GupeM ::
V primeru bočnega trka je otroški sedež bližje vrat, kot je to predvidel proizvajalec avtomobila.
Argument, da ne posegaš ne v strukturo vozila, ne v strukturo otroškega sedeža je zgrešen. Tudi s tem, da poležeš sedež v avtu ne posegaš v njegovo strukturo, pa se vseeno ne smeš voziti s poležanim sedežem.
Argument, da ne posegaš ne v strukturo vozila, ne v strukturo otroškega sedeža je zgrešen. Tudi s tem, da poležeš sedež v avtu ne posegaš v njegovo strukturo, pa se vseeno ne smeš voziti s poležanim sedežem.
UganiKdo ::
V primeru bočnega trka je otroški sedež bližje vrat, kot je to predvidel proizvajalec avtomobila.
Argument, da ne posegaš ne v strukturo vozila, ne v strukturo otroškega sedeža je zgrešen. Tudi s tem, da poležeš sedež v avtu ne posegaš v njegovo strukturo, pa se vseeno ne smeš voziti s poležanim sedežem.
Nas razveseliš še z virom za tole? Ker bi rad vedel kakšna je kazen, če imam neustrezno nastavljen sedež med vožnjo.
mirator ::
Kje pa piše, da mora to biti izrecno v zakonu. Preberi si varnostna navodil proizvajalca stola, kjer se odreka vsaki odgovornosti v primeru nepravilne postavitve sedeža. In ko pride do (upam, da nikoli) smrtne žrtve, forenziki ugotavljajo tudi namestitev. Imaš pa prav, policaji tega ne prevrjajo.
UganiKdo ::
Če nekdo govori o tem, da je nekaj prepovedano potem mora za to obstajat podlaga v zakonu.
V nasprotnem primeru se lahko pogovarjamo samo o temu ali je to bolj ali manj varno.
Kakšno odgovornost pa nosi proizvajalec stola, če se poškodujem, ko je stol v pravilnem položaju?
Ja, uporaba pripomočka kot je zgoraj bi bila lahko problematična, če bi tožil proizvajalca otroških stolov. V vseh ostali hprimerih pa je to povsem brezpredmetno in nima ničesar s blodnjami z homologaciji.
Realno vprašanje tukaj je ali je sedež zaradi tega kaj manj varen. Glede na navedbe proizvajalca in certifikate, ki jih nosilec ima, izpolnjuje povsem enake standarde kot na primer isofix baze, ki se uporabljajo za sedeže.
V nasprotnem primeru se lahko pogovarjamo samo o temu ali je to bolj ali manj varno.
Kakšno odgovornost pa nosi proizvajalec stola, če se poškodujem, ko je stol v pravilnem položaju?
Ja, uporaba pripomočka kot je zgoraj bi bila lahko problematična, če bi tožil proizvajalca otroških stolov. V vseh ostali hprimerih pa je to povsem brezpredmetno in nima ničesar s blodnjami z homologaciji.
Realno vprašanje tukaj je ali je sedež zaradi tega kaj manj varen. Glede na navedbe proizvajalca in certifikate, ki jih nosilec ima, izpolnjuje povsem enake standarde kot na primer isofix baze, ki se uporabljajo za sedeže.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
mr_chai ::
mirator ::
Če nekdo govori o tem, da je nekaj prepovedano potem mora za to obstajat podlaga v zakonu.
Saj ni nihče govoril o prepovedi.
V nasprotnem primeru se lahko pogovarjamo samo o temu ali je to bolj ali manj varno.
Ja, ravno o tem govorimo.
Kakšno odgovornost pa nosi proizvajalec stola, če se poškodujem, ko je stol v pravilnem položaju?
Nobene, zakaj pa bi jo?
Ja, uporaba pripomočka kot je zgoraj bi bila lahko problematična, če bi tožil proizvajalca otroških stolov. V vseh ostali hprimerih pa je to povsem brezpredmetno in nima ničesar s blodnjami z homologaciji.
Če stolček ni pravilno nameščen, nimaš kaj tožiti proizvajalca.
Realno vprašanje tukaj je ali je sedež zaradi tega kaj manj varen. Glede na navedbe proizvajalca in certifikate, ki jih nosilec ima, izpolnjuje povsem enake standarde kot na primer isofix baze, ki se uporabljajo za sedeže.
GupeM ::
Nas razveseliš še z virom za tole? Ker bi rad vedel kakšna je kazen, če imam neustrezno nastavljen sedež med vožnjo.
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/88-c...
Kumbaja ::
Tukaj nisem zasledil kaj o položaju sedeža?
Razumem logiko in res nimaš kaj imet poležanega sedeža, ampak da je prepovedano?
Razumem logiko in res nimaš kaj imet poležanega sedeža, ampak da je prepovedano?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
Cveto ::
Zakon piše, da moraš imeti homologiran in v skladu z navodili proizvajalca nameščen sedež. In v teh navodilih piše, da se lahko pritrdi samo na ustrezno homologiran ISOFIX priključek.
Zdaj, a bo kateri policaj to videl, verjetno ne. Je pa zame največja kazen, če se otroku kaj zgodi. Strinjam pa se tudi, da pri večjih otrocih, ko si privezani z sedežem, ISOFIX ne igra več take vloge.
Zdaj, a bo kateri policaj to videl, verjetno ne. Je pa zame največja kazen, če se otroku kaj zgodi. Strinjam pa se tudi, da pri večjih otrocih, ko si privezani z sedežem, ISOFIX ne igra več take vloge.
Kumbaja ::
In v teh navodilih piše, da se lahko pritrdi samo na ustrezno homologiran ISOFIX priključek.
tole že ne more bit res, ker obstajajo tudi sedeži, ki se ne pričvrstijo na isofix. ali ki imajo več načinov vpenjanja.
A imaš konkreten citat iz zakona? Ker jaz ne najdem nič o homologaciji na katero se sklicujes? V 88.členu namreč govori:
Med vožnjo v motornem vozilu z vgrajenim zadrževalnim sistemom mora biti otrok, manjši od 150 cm, zavarovan z zadrževalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni masi.
To pa izpolnjuje sedež skladno z regulativo, ki je bila zgoraj omenjena. Zdaj a ta pripomoček izpolnjuje zahteve regulative nevem, možno da jih ne in potem sploh ni dvoma. Samo če pa jih, pa uporaba tega ni nič drugačna kot uporaba isofix baz in podobnega.
Je pa zame največja kazen, če se otroku kaj zgodi.
pod to se nedvomno podpišem in to sploh ni vprašanje.
matobeli ::
Mene bi bolj skrbelo da je zarad tega adapterja potem otrok preveč v ležečem položaju skoz, oziroma da je sedežek preveč odmaknjen od sedeža. V primeru trka, ko zabije sedež najprej naprej in potem nazaj, nima prave opore ki ga sedežku nudi avto sedež.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avtosedez za otroka od 8 mesecev dalje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24567 (6150) | TheBlueOne |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50536 (33195) | GR2 |
» | Kateri avto - 6-7 sedeževOddelek: Na cesti | 6883 (6113) | WizzardOfOZ |
» | avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15689 (13878) | marsovcek |
» | Nakup novega enoprostorcaOddelek: Na cesti | 7983 (6867) | Malajlo |