» »

Zračnica za kolo - kateri ventil

Zračnica za kolo - kateri ventil

chelsea boy ::

Pozdravljeni.

Imam gorsko kolo in me zanima glede ventilov na zračnico, kaj se bolj spodobi za gorsko kolo, avto ventil ali presta ventil...hvala

gddr85 ::

spodobi? no idea, ampak če si npr. kdaj fural AM/FR/DH, druzga kot avto ventil ponavadi nisi videl + filaš komot na črpalkah brez adapterja..

chelsea boy ::

nisem spet nek velik poznavalec, ampak me samo zanima, ker do sedaj sem imel skos avto ventil, in me zanima ali gre tudi presta ventil na gorska kolesa, ker meni lepše deluje avto ventil :D samo zaradi tega sprašujem :)

gddr85 ::

obsajajo tud presta zračnice, odvisno sicer od platišč, afaik so običajna, širša, sploh pa heavy duty platišča vsa delana za schrader/avto

Kvinta ::

Jaz sem na pumpi ventile uničo nikol več zdaj že par let hodim na en servis dam onemu za pivo pa rešeno.
A.C.A.B

chelsea boy ::

v čem je splho razlika avto in presta ventila..zdaj berem po internetu, da je bolj presta ventil met za gorsko kolo, ker je ta ventil bolj za gume z večjim pritiskom... Mene zanima nasploh katere ventile imate na gorskih kolesih..presta ali avto ventil, samo to.. :)

Kvinta je izjavil:

Jaz sem na pumpi ventile uničo nikol več zdaj že par let hodim na en servis dam onemu za pivo pa rešeno.

kako ti je pa to ratalo? :D Mislim napumpat gumo pa res ni neka znanost ..kak ventil pa mas? :D

Zgodovina sprememb…

Highlag ::

Velikost ventila je povezana z velikostjo luknje v obroču. Rahlo dvomim, da lahko presto zmontiraš na mesto avto ventila še težje obratno...
Never trust a computer you can't throw out a window

ToniT ::

Presto ventil lahko zmontiraš namesto avto ventila brez problema. Obratno pa ni nujno...
Sam sem se odločil za presto ventile na vseh kolesih zaradi praktičnosti - imam poenoten sistem in nimam težav z nastavki na pumpi.
Za pumpanje na črpalki pa imam nastavek, ki stane od 1 do 3 EUR.

Invictus ::

Dostikrat imajo pumpe že same nastavke, samo vprašati je treba...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

iso2000 ::

Na vseh 4 kolesih imam "preste". 2x gorsko, oba na prestah.
Se mi je ravno zadnjič zgodilo, da sem sredi ene vuko*ebine na Cresu doživel gumidefekt - ostra skala mi je preluknjala stransko steno plašča in zračnico. No, pred časom mi je kolega dal odvečne 29'' zračnice in jo jaz potegnem iz ruzaka. Pa se izkaže, da je z avto ventilom, ki ne gre v mojo feltno. ;(( Še dobro da sem imel še flike s seboj. No tisti teren me je dokončno prepričal, da je čas za tubeless, ker sem bil potem len pri pumpanju in po 300m pridelal še ti. snakebite:)). Manjkala sta samo še unedva iz A je to.

facepalm ::

Imam doma dva 29" hardtraila. Eden z "avto" ventilom, drugi pa s presta ventilom.
Tistega z avto ventilom je manj nerodno "pumpat" ampak tudi hitreje izgubi tlak kot presta ventil.

DOOM_er ::

na mestnih kolesih sem imel vedno avto ventil (praktično za pumpat na bencinski na hitro), na endurotu pa presta, ker avto ventil ne gre skozi obroč
Robots will steal your job. But that's OK

sunshine403 ::

Stvar ni v tem kaj se spodobi pac pa kaksne feltne imas. Ce imas feltne za presta ventil, avto ventili ne bodo sli gor. Ce imas feltne za avto ventil, pa das avto ventil. Sicer presta gre gor, ampak ni ravno priporocljivo. Drugace pa na mtb... tubeless, sploh ni vprasanja.

st12 ::

Kvinta je izjavil:

Jaz sem na pumpi ventile uničo nikol več zdaj že par let hodim na en servis dam onemu za pivo pa rešeno.

Jaz imam že od 2011 eno SKS pumpo nižjega cenovnega razreda, mislim da 35EUR. To je nemogoče uničit tudi če bi hotel. Pa glavo ima tako za Presta kot Schrader. Verjetno tudi za Dunlop, pomoje je ista luknja kot za avto/Schrader ventil.
Bolje da ne govorim kakšna štala je bila s pumpami, ki jih je prej kupoval oče. Recimo tista z vojaško zeleno barvo še iz jugoslovanskih časov, to si bolj spuščal kot pa polnil. Ali pa tista kitajska modra. Potem pa hodit na črpalko, tam pa spet cela znanost polnit, pa še nastavek si moral imet s sabo.
S to SKS napolnim še avtomobilska kolesa, v kleti že odstranjena iz avta, na avtu kjer pritiska dol še teža verjetno ne bi šlo, iz 2,4 na 2,9 bara, pač da ko jih dam jeseni gor, da imajo že pravi tlak, letne čez zimo, ki je krajša, pa ustrezno manj. Res da se precej namatraš, nekih 50 potiskov za eno gumo sigurno, če ne 80, ampak gre pa, roke bolijo kvečjem kak dan.

Drugače imam pa na gorskem kolesu presta ventile, problem kako pumpati sem imel samo sprva, in sem šel gledat na Youtube, potem ti je pa v krvi, odviješ kapico, enkrat pritisneš noter (ne vem že točno zakaj, mislim da se lahko zgodi da ne pumpa in uničiš tesnilo pumpe, če imaš slabo) in pumpaš. Obroči so pa za avto ventil in sem takrat bral je to NOK, ampak do sedaj nisem imel nobenih problemov, niti sedaj ne vem kakšne naj bi imel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

Gone ::

iso2000 je izjavil:

Na vseh 4 kolesih imam "preste". 2x gorsko, oba na prestah.
Se mi je ravno zadnjič zgodilo, da sem sredi ene vuko*ebine na Cresu doživel gumidefekt - ostra skala mi je preluknjala stransko steno plašča in zračnico. No, pred časom mi je kolega dal odvečne 29'' zračnice in jo jaz potegnem iz ruzaka. Pa se izkaže, da je z avto ventilom, ki ne gre v mojo feltno. ;(( Še dobro da sem imel še flike s seboj. No tisti teren me je dokončno prepričal, da je čas za tubeless, ker sem bil potem len pri pumpanju in po 300m pridelal še ti. snakebite:)). Manjkala sta samo še unedva iz A je to.


Tubeless ti skoraj sigurno pri prvem problemu ne bi pomagal, le dodatne probleme s packarijo mleka bi imel. Sicer ja, tubeless je fajn, dokler ni.

winterriver ::

chelsea boy je izjavil:

Pozdravljeni.

Imam gorsko kolo in me zanima glede ventilov na zračnico, kaj se bolj spodobi za gorsko kolo, avto ventil ali presta ventil...hvala


Jaz bi rekel Presta, preprosto ne spusti. Pa vmesnik za auto ventil kupi na pumpi, mislim da so okrog 2 eura.

Pa se anekdota, pridem na pumpo in tam hipsterski mladec s nekaj a la specialka, samo na direkten prenos (seveda, prestave so cisto mimo, jih je treba znati uporabljat).

Ga gledam, ko se 5 minut trudi napumpati kolo, potem pa stopim blizje, da vidim kaj ga muci. Imel je presta ventile pa jih ni znal (!) napumpati, je bilo treba kapco odvit ;((

"Nije zvaka za seljaka."

Gone je izjavil:

Sicer ja, tubeless je fajn, dokler ni.


Meni je na ovinku spustil (rob gume se je posedel, sicer je bila guma premalo nafilana ampak vseeno "catastrophic failure", ce bi se mi to malo prej zgodilo bi helikopter cakal), sem se takoj odpovedal vsem tubless eksperimentom do nadaljnega.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

DOOM_er je izjavil:

na mestnih kolesih sem imel vedno avto ventil (praktično za pumpat na bencinski na hitro), na endurotu pa presta, ker avto ventil ne gre skozi obroč


Obstaja taka rec... po domace, sveder ;)

iso2000 ::

Gone je izjavil:

iso2000 je izjavil:

Na vseh 4 kolesih imam "preste". 2x gorsko, oba na prestah.
Se mi je ravno zadnjič zgodilo, da sem sredi ene vuko*ebine na Cresu doživel gumidefekt - ostra skala mi je preluknjala stransko steno plašča in zračnico. No, pred časom mi je kolega dal odvečne 29'' zračnice in jo jaz potegnem iz ruzaka. Pa se izkaže, da je z avto ventilom, ki ne gre v mojo feltno. ;(( Še dobro da sem imel še flike s seboj. No tisti teren me je dokončno prepričal, da je čas za tubeless, ker sem bil potem len pri pumpanju in po 300m pridelal še ti. snakebite:)). Manjkala sta samo še unedva iz A je to.


Tubeless ti skoraj sigurno pri prvem problemu ne bi pomagal, le dodatne probleme s packarijo mleka bi imel. Sicer ja, tubeless je fajn, dokler ni.

Ja, to je dejstvo. Sam sem si zapomnil samo kako sem se pocutil ko vreča krompirja na trdih gumah ;-) Pa seveda še dvojnega flikanja.

zavajon ::

Kvinta je izjavil:

Jaz sem na pumpi ventile uničo nikol več zdaj že par let hodim na en servis dam onemu za pivo pa rešeno.

Hočeš reči, da voziš na servis pumpat bicikel? :))

sicer pa pravijo, da presta ventili dlje zadržijo zrak. Ne vem, če je to res, a lahko bi bilo, ker ga priviješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

DOOM_er ::

kixs je izjavil:

DOOM_er je izjavil:

na mestnih kolesih sem imel vedno avto ventil (praktično za pumpat na bencinski na hitro), na endurotu pa presta, ker avto ventil ne gre skozi obroč


Obstaja taka rec... po domace, sveder ;)


ja nebi vrtal v obroč za 100€ :D, itak pa za tubeless dobiš samo presto ventil (kar je kvalitetnega)
Robots will steal your job. But that's OK

kixs ::

Kako pa mislis, da naredijo luknje :lol:

Pri svojem sem tako naredil... koliko kostajo obroci nimam pojma, je bil pa picikl visjega razreda. Ampak kar treba, je treba :)

Kvinta ::

zavajon je izjavil:

Kvinta je izjavil:

Jaz sem na pumpi ventile uničo nikol več zdaj že par let hodim na en servis dam onemu za pivo pa rešeno.

Hočeš reči, da voziš na servis pumpat bicikel? :))

sicer pa pravijo, da presta ventili dlje zadržijo zrak. Ne vem, če je to res, a lahko bi bilo, ker ga priviješ.


Točno tak ja mam en problem manj.

Kak jih uniči to na pumpi ne vem tak je na servisu reko ,da so gledali ven kar sem tudi vido sam samo še kakih 5mm ...... očitno jih je tlak not potisno al kaj pa vem kaj tak da na koncu ni blo več mogoče dat nastavka gor.

.....zdaj že 5let hodim na različne servise pumpat al pa v kaki malo boljši kolesarski trgovini ti tud napumpajo....

Sicer pa pumpam 2-3x na leto.
A.C.A.B

Apofis ::

Presta ftw, precej bolj simpl za pumpat. Se mi pa zdi, da je zdej velika večina 29 colarjev na prestah (specialke itak)...mogoče, da je luknja mal manjša ter obroč s tem mal močnejši...men edino logično :)

DOOM_er ::

kixs je izjavil:

Kako pa mislis, da naredijo luknje :lol:

Pri svojem sem tako naredil... koliko kostajo obroci nimam pojma, je bil pa picikl visjega razreda. Ampak kar treba, je treba :)


že že, neki je fabrška luknja ki je ravno toliko velika kot je mišljeno (še presto komaj spravim skozi), neki pa je delat še par mm večjo luknjo na oborču od endurota. Da bi pa tvegal da se mi obroč na dropu zlomi ravno tam, mi je pa malo škoda keša :D
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

le_novo ::

kixs je izjavil:

DOOM_er je izjavil:

na mestnih kolesih sem imel vedno avto ventil (praktično za pumpat na bencinski na hitro), na endurotu pa presta, ker avto ventil ne gre skozi obroč


Obstaja taka rec... po domace, sveder ;)


normalno, jaz sem pustil ta majhno luknjo in zvrtal še eno za avto ventil. tako lahko dam dve različni zračnici kadar se mi srce poželi. potem sem zvrtal tudi luknje za dodatne napere. ;-)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 495 96 97 98 )

Oddelek: Šport
4852723541 (1832) issak
»

Mini tlačilka za kolo

Oddelek: Šport
273478 (2561) lolipop2
»

Servis kolesa

Oddelek: Na cesti
112876 (2304) twom
»

28'' (42-622) zračnica za kolo dolgi avto-ventil

Oddelek: Loža
93387 (1350) Vanich
»

Mestno kolo - polna guma

Oddelek: Loža
114117 (3329) DKirbi

Več podobnih tem