Forum » Problemi človeštva » Predlog za uvedbo protikorupcijske aplikacije
Predlog za uvedbo protikorupcijske aplikacije
poweroff ::
Objavljeno na: https://telefoncek.si/2020/07/14/predlo...
V Resoluciji o preprečevanju korupcije v Republiki Sloveniji, ki jo je 16. junija 2004 sprejel Državni zbor Republike Slovenije, je zapisano, da »korupcija po definiciji škoduje državljanom in državi, ogroža vladavino prava in zaupanje ljudi v najpomembnejše državne institucije, zmanjšuje politično stabilnost in socialni mir ter z omejevanjem proste konkurence in zmanjševanjem učinkovite razdelitve sredstev ovira ekonomski razvoj«.
Najpomembnejši način za zmanjševanje obsega korupcije je odprava vzrokov, pogojev in okoliščin, ki omogočajo ter pospešujejo nastanek in razvoj korupcije. Iz tega razloga je v prvi fazi pomembna zlasti preventiva, represija pa lahko služi kot korektiv za obravnavo najhujših pojavnih oblik korupcije in odpravo njihovih posledic.
V Sloveniji poseben problem predstavlja lobiranje. Lobiranje je definirano kot izvajanje vplivanja, ko poskuša posameznik (lobist) vplivati na odločitev odločevalcev (lobirancev), ki so aktivni na področju oblikovanja in sprejemanja zakonodaje ter javnih politik, in pri tem to počne nejavno in v interesu neke interesne organizacije. Komisija za preprečevanje korupcije je leta 2010, ko so začele veljati zakonske določbe o lobiranju, vzpostavila register lobistov, vendar je v njem trenutno registriranih zgolj 77 oseb. Poleg registriranih lobistov lobiranje lahko izvajajo tudi predstavniki interesnih organizacij.
Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije lobiranje obravnava tudi določa, da morajo lobiranci o vsakem stiku z lobistom, ki ima namen lobirati, sestaviti zapis, v katerem navedejo podatke o lobistu, nato pa zapis o stiku z lobistom v roku treh dni posredovati v vednost svojemu predstojniku in Komisiji za preprečevanje korupcije. Za lobirance se štejejo funkcionarji in javnih uslužbenci v državnih organih, organih samoupravnih lokalnih skupnosti ter pri nosilcih javnih pooblastil, ki odločajo in sodelujejo pri obravnavanju in sprejemanju predpisov in drugih splošnih aktov ter odločitev iz 14. točke 4. člena ZIntPK.
Težava pa je v tem, da mnogo lobističnih stikov ostane neporočanih. To pa vodi v netransparentnost pri uveljavljanju političnih in strokovnih argumentov ter omogoča poseganje različnih formalnih ali neformalnih družbenih skupin ali posameznikov v postopke javnega odločanja.
Komisija za preprečevanje korupcije ugotavlja, da se zakonske določbe glede lobiranja v praksi uveljavljajo zelo počasi in da je ocenjeno sivo polje nenadzorovanega nejavnega vplivanja še vedno veliko. Sicer se število poročil lobirancev o lobističnih stikih od uveljavitve Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije postopoma povečuje, vendar pa poročil iz nekaterih pomembnih organov, predvsem iz lokalnih skupnosti, še vedno skorajda ni. Komisija za preprečevanje korupcije ugotavlja, da mnogi ministri, državni sekretarji, direktorji direktoratov, večina predstojnikov pomembnih državnih institucij, večina poslancev, županov ali občinskih svetnikov o lobističnih stikih oziroma poskusih lobiranja zelo malo poroča. To pa žal ne pomeni, da lobiranja pri teh organih torej skorajda ni, pač pa da lobiranci o lobističnih stikih ne poročajo dosledno in s tem kršijo zakon.
Ker je nadzor nad poročanjem o lobističnih stikih težko uveljaviti smo mnenja, da bi si pri tem lahko pomagali s tehnologijo. Menimo, da je po obsežnih debatah glede uporabe sledilnih aplikacij na področju boja proti nalezljivim virusnim boleznim napočil čas, da se podobno tehnologijo prične uporabljati tudi na področju boja proti korupciji. Korupcija je namreč bolezen celotne družbe, pogosto se jo označuje tudi kot »bolezen, ki se širi z vrha navzdol«.
Z namenom omejevanja korupcije, večje transparentnosti na področju lobiranja ter doslednejšem poročanju o lobističnih stikih zato predlagamo izdelavo posebne protikorupcijske aplikacije, ki bi sledila vse stike med potencialnimi lobisti in potencialnimi lobiranci.
Aplikacijo bi morali na mobilne telefone obvezno namestiti vsi funkcionarji, osebe odgovorne za javna naročila, direktorji direktoratov, člani odborov političnih strank, poslovodje, člani poslovodstev ter zastopniki v gospodarskih družbah in javnih podjetjih, člani nadzornih svetov ter vse fizične osebe ki so neposredno ali preko drugih pravnih oseb z več kot 5% udeležene pri ustanoviteljskih pravicah, upravljanju ali kapitalu.
Aplikacija bi samodejno zabeležila vsak potencialni lobistični stik (stik med dvema mobilnima telefonoma), ki bi trajal več kot 5 minut ter ga samodejno poročala na strežnike v upravljanju Komisije za preprečevanje korupcije. Aplikacija bi zabeležila katere osebe so imele lobistični stik, kdaj in na kateri lokaciji je prišlo do stika ter koliko časa je trajal. Aplikacija bi uporabnika opozorila, da mora poročati lobistični stik v skladu z 68., 69. oziroma 71. členom Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije. V tem primeru bi lobiranec v aplikaciji lahko podal podrobnejša pojasnila o lobističnem stiku (npr. kaj je bil namen in cilj lobiranja, ali je lobist lobiral za interesno organizacijo v kateri je zaposlen, itd.) oziroma podal prijavo o prepovedanih ravnanjih lobistov.
Tako zabeleženi stiki bi bili javno objavljeni, s čimer bi se zvečala transparentnost nejavnih vplivov na postopke javnega odločanja.
Glede na to, da Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije že sedaj zahteva poročanje o lobističnih stikih, menimo, da omenjena aplikacija ne bi predstavljala posega v zasebnost lobirancev in lobistov, pač pa bi samo olajšala poročanje in omogočila doslednejše uveljavljanje že obstoječih zakonskih določb glede lobiranja.
Mnenja smo, da v primeru lobiranja javni interes pretehta nad varovanjem osebnih podatkov, poleg tega že obstoječa zakonodaja zahteva poročanje o lobističnih stikih. Lobiranje je namreč izvajanje nejavnega vplivanja na odločitev odločevalcev (lobirancev), ki so dejavni na področjih oblikovanja in sprejemanja zakonodaje ter javnih politik. Po našem mnenju bi morali biti vsi vplivi interesnih organizacij in skupin na demokratični proces in javne politike visoko transparentni, saj lahko nejavni vplivi ogrožajo bistvo demokracije. Francoski filozof Michel Foucault je v svojem delu Oko oblasti iz leta 1977 zapisal, da izpostavljenost oblasti nadzoru javnosti »odpravlja nerazsvetljene sobane, v katerih se kotijo arbitrarna politična dejanja«.
Ali, kot je v svojem delu Of Publicity iz leta 1791 zapisal angleški pravnik in filozof Jeremy Bentham: »Tajnost je instrument zarote, zato ne bi smela biti sistem normalnega vladanja«.
V tem duhu zato politične odločevalce pozivamo h uvedbi protikorupcijske aplikacije, s pomočjo katere bo mogoče bistveno povečati transparentnost lobističnih stikov v Republiki Sloveniji.
V Resoluciji o preprečevanju korupcije v Republiki Sloveniji, ki jo je 16. junija 2004 sprejel Državni zbor Republike Slovenije, je zapisano, da »korupcija po definiciji škoduje državljanom in državi, ogroža vladavino prava in zaupanje ljudi v najpomembnejše državne institucije, zmanjšuje politično stabilnost in socialni mir ter z omejevanjem proste konkurence in zmanjševanjem učinkovite razdelitve sredstev ovira ekonomski razvoj«.
Najpomembnejši način za zmanjševanje obsega korupcije je odprava vzrokov, pogojev in okoliščin, ki omogočajo ter pospešujejo nastanek in razvoj korupcije. Iz tega razloga je v prvi fazi pomembna zlasti preventiva, represija pa lahko služi kot korektiv za obravnavo najhujših pojavnih oblik korupcije in odpravo njihovih posledic.
V Sloveniji poseben problem predstavlja lobiranje. Lobiranje je definirano kot izvajanje vplivanja, ko poskuša posameznik (lobist) vplivati na odločitev odločevalcev (lobirancev), ki so aktivni na področju oblikovanja in sprejemanja zakonodaje ter javnih politik, in pri tem to počne nejavno in v interesu neke interesne organizacije. Komisija za preprečevanje korupcije je leta 2010, ko so začele veljati zakonske določbe o lobiranju, vzpostavila register lobistov, vendar je v njem trenutno registriranih zgolj 77 oseb. Poleg registriranih lobistov lobiranje lahko izvajajo tudi predstavniki interesnih organizacij.
Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije lobiranje obravnava tudi določa, da morajo lobiranci o vsakem stiku z lobistom, ki ima namen lobirati, sestaviti zapis, v katerem navedejo podatke o lobistu, nato pa zapis o stiku z lobistom v roku treh dni posredovati v vednost svojemu predstojniku in Komisiji za preprečevanje korupcije. Za lobirance se štejejo funkcionarji in javnih uslužbenci v državnih organih, organih samoupravnih lokalnih skupnosti ter pri nosilcih javnih pooblastil, ki odločajo in sodelujejo pri obravnavanju in sprejemanju predpisov in drugih splošnih aktov ter odločitev iz 14. točke 4. člena ZIntPK.
Težava pa je v tem, da mnogo lobističnih stikov ostane neporočanih. To pa vodi v netransparentnost pri uveljavljanju političnih in strokovnih argumentov ter omogoča poseganje različnih formalnih ali neformalnih družbenih skupin ali posameznikov v postopke javnega odločanja.
Komisija za preprečevanje korupcije ugotavlja, da se zakonske določbe glede lobiranja v praksi uveljavljajo zelo počasi in da je ocenjeno sivo polje nenadzorovanega nejavnega vplivanja še vedno veliko. Sicer se število poročil lobirancev o lobističnih stikih od uveljavitve Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije postopoma povečuje, vendar pa poročil iz nekaterih pomembnih organov, predvsem iz lokalnih skupnosti, še vedno skorajda ni. Komisija za preprečevanje korupcije ugotavlja, da mnogi ministri, državni sekretarji, direktorji direktoratov, večina predstojnikov pomembnih državnih institucij, večina poslancev, županov ali občinskih svetnikov o lobističnih stikih oziroma poskusih lobiranja zelo malo poroča. To pa žal ne pomeni, da lobiranja pri teh organih torej skorajda ni, pač pa da lobiranci o lobističnih stikih ne poročajo dosledno in s tem kršijo zakon.
Ker je nadzor nad poročanjem o lobističnih stikih težko uveljaviti smo mnenja, da bi si pri tem lahko pomagali s tehnologijo. Menimo, da je po obsežnih debatah glede uporabe sledilnih aplikacij na področju boja proti nalezljivim virusnim boleznim napočil čas, da se podobno tehnologijo prične uporabljati tudi na področju boja proti korupciji. Korupcija je namreč bolezen celotne družbe, pogosto se jo označuje tudi kot »bolezen, ki se širi z vrha navzdol«.
Z namenom omejevanja korupcije, večje transparentnosti na področju lobiranja ter doslednejšem poročanju o lobističnih stikih zato predlagamo izdelavo posebne protikorupcijske aplikacije, ki bi sledila vse stike med potencialnimi lobisti in potencialnimi lobiranci.
Aplikacijo bi morali na mobilne telefone obvezno namestiti vsi funkcionarji, osebe odgovorne za javna naročila, direktorji direktoratov, člani odborov političnih strank, poslovodje, člani poslovodstev ter zastopniki v gospodarskih družbah in javnih podjetjih, člani nadzornih svetov ter vse fizične osebe ki so neposredno ali preko drugih pravnih oseb z več kot 5% udeležene pri ustanoviteljskih pravicah, upravljanju ali kapitalu.
Aplikacija bi samodejno zabeležila vsak potencialni lobistični stik (stik med dvema mobilnima telefonoma), ki bi trajal več kot 5 minut ter ga samodejno poročala na strežnike v upravljanju Komisije za preprečevanje korupcije. Aplikacija bi zabeležila katere osebe so imele lobistični stik, kdaj in na kateri lokaciji je prišlo do stika ter koliko časa je trajal. Aplikacija bi uporabnika opozorila, da mora poročati lobistični stik v skladu z 68., 69. oziroma 71. členom Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije. V tem primeru bi lobiranec v aplikaciji lahko podal podrobnejša pojasnila o lobističnem stiku (npr. kaj je bil namen in cilj lobiranja, ali je lobist lobiral za interesno organizacijo v kateri je zaposlen, itd.) oziroma podal prijavo o prepovedanih ravnanjih lobistov.
Tako zabeleženi stiki bi bili javno objavljeni, s čimer bi se zvečala transparentnost nejavnih vplivov na postopke javnega odločanja.
Glede na to, da Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije že sedaj zahteva poročanje o lobističnih stikih, menimo, da omenjena aplikacija ne bi predstavljala posega v zasebnost lobirancev in lobistov, pač pa bi samo olajšala poročanje in omogočila doslednejše uveljavljanje že obstoječih zakonskih določb glede lobiranja.
Mnenja smo, da v primeru lobiranja javni interes pretehta nad varovanjem osebnih podatkov, poleg tega že obstoječa zakonodaja zahteva poročanje o lobističnih stikih. Lobiranje je namreč izvajanje nejavnega vplivanja na odločitev odločevalcev (lobirancev), ki so dejavni na področjih oblikovanja in sprejemanja zakonodaje ter javnih politik. Po našem mnenju bi morali biti vsi vplivi interesnih organizacij in skupin na demokratični proces in javne politike visoko transparentni, saj lahko nejavni vplivi ogrožajo bistvo demokracije. Francoski filozof Michel Foucault je v svojem delu Oko oblasti iz leta 1977 zapisal, da izpostavljenost oblasti nadzoru javnosti »odpravlja nerazsvetljene sobane, v katerih se kotijo arbitrarna politična dejanja«.
Ali, kot je v svojem delu Of Publicity iz leta 1791 zapisal angleški pravnik in filozof Jeremy Bentham: »Tajnost je instrument zarote, zato ne bi smela biti sistem normalnega vladanja«.
V tem duhu zato politične odločevalce pozivamo h uvedbi protikorupcijske aplikacije, s pomočjo katere bo mogoče bistveno povečati transparentnost lobističnih stikov v Republiki Sloveniji.
sudo poweroff
MrStein ::
Daj no, naše se ne kritizira...
Najprej moraš narod zamenjati, potem pa lahko še korupcijo.
(če kdo ni opazil, gre za vic)
Najprej moraš narod zamenjati, potem pa lahko še korupcijo.
(če kdo ni opazil, gre za vic)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Gagarin ::
lol, to bi pa rad videl hehe. Naša forumska leva posebneža pa povsem resno podpirata, se vifi da živita v oblakih. Za lobiste in uradnike tudi ne vidita nobenih težav glede varovanja osebnih podatkov. Za vse druge bi pa skakala do stropa...
jernejl ::
Ne vem, ali gre za parodijo na nekaj drugega ali za resen predlog.
Ideja je podobno slaba kot je tista o obvezni aplikaciji za ljudi, ki so v karanteni.
Težko boš nekoga, ki želi nekaj prikriti, prisilil, da telefon zmeraj nosi s sabo. Če pa že, pa se mu lahko slučajno kdaj izprazni baterija, ali pa ga izklopi, ko vstopi v pisarno tistega, pri komer želi nekaj doseči.
Pa sklepam, da so lobistični stiki možni tudi brez fizične bližine.
Ideja je podobno slaba kot je tista o obvezni aplikaciji za ljudi, ki so v karanteni.
Težko boš nekoga, ki želi nekaj prikriti, prisilil, da telefon zmeraj nosi s sabo. Če pa že, pa se mu lahko slučajno kdaj izprazni baterija, ali pa ga izklopi, ko vstopi v pisarno tistega, pri komer želi nekaj doseči.
Pa sklepam, da so lobistični stiki možni tudi brez fizične bližine.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
poweroff ::
Hja, če je obvezna COVID aplikacija, ne vidim zakaj ne bi bila še antikorupcijska.
Aja, problem je, da bi v tem primeru bili nadzorovani pripadniki elite?
Jbg, ane.
Aja, problem je, da bi v tem primeru bili nadzorovani pripadniki elite?
Jbg, ane.
sudo poweroff
Vazelin ::
Matthai: daj še cliffse na koncu dodaj za folk ki bi drugače tldrjal
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
jernejl ::
Hja, če je obvezna COVID aplikacija, ne vidim zakaj ne bi bila še antikorupcijska.
Aja, problem je, da bi v tem primeru bili nadzorovani pripadniki elite?
Ne, to ni problem. Sta dva druga problema.
Eden je, da je tak način neučinkovit.
Drugi pa je, da očitno ni tvoj namen preprečevanje korupcije ampak načelo "če je meni crknila krava, naj pa še sosedu".
poweroff ::
Ni neučinkovit. Učinkovit je vsaj toliko ali še bolj, kot je učinkovita COVID aplikacija. Pa smo jo uzakonili. Poleg tega je bolj učinkovita kot trenutno poročanje lobističnih stikov po ZIntPK.
Predvsem bi pa rad videl argumente politične elite, ko bo zavrnila tale predlog.
Predvsem bi pa rad videl argumente politične elite, ko bo zavrnila tale predlog.
sudo poweroff
jernejl ::
poweroff ::
Saj če se lobira preko telefona ali e-maila, pa še vedno ostane klasično poročanje lobističnih stikov. Plus - tudi tam ostane elektronska sled.
Če pa lobiranje poteka na raznih dogodkih, v gostilnah, itd... bo pa aplikacija olajšala poročanje o lobističnih stikih. Zato bi za politike morala biti dobrodošla, saj omogoča lažje in bolj dosledno uveljavljanje zakona! Kajne?
Če pa lobiranje poteka na raznih dogodkih, v gostilnah, itd... bo pa aplikacija olajšala poročanje o lobističnih stikih. Zato bi za politike morala biti dobrodošla, saj omogoča lažje in bolj dosledno uveljavljanje zakona! Kajne?
sudo poweroff
vostok_1 ::
Idealistična ideja, ki jo podpiram.
Žal pa never gonna happen. Tudi, če bi, it wouldn't work.
Korupcija ni toliko problem manjka tehnologije, kot je manjka kreposti ljudstva in oblastnikov.
Lobisti so poklicni izmikavci. Se bodo znašli tako ali drugače.
PS. Še vedno ne vidim nobene novice o Slo covid aplikaciji na S-Tju. Še 24kur je imel dokaj soliden članek glede tega. Od foruma, kjer poglavarji pravijo, da je primarno tehnološki forum, bi pričakoval vsaj eno novico, če že ne dober članek. Whats going on, je še v delu?
Žal pa never gonna happen. Tudi, če bi, it wouldn't work.
Korupcija ni toliko problem manjka tehnologije, kot je manjka kreposti ljudstva in oblastnikov.
Lobisti so poklicni izmikavci. Se bodo znašli tako ali drugače.
PS. Še vedno ne vidim nobene novice o Slo covid aplikaciji na S-Tju. Še 24kur je imel dokaj soliden članek glede tega. Od foruma, kjer poglavarji pravijo, da je primarno tehnološki forum, bi pričakoval vsaj eno novico, če že ne dober članek. Whats going on, je še v delu?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Aquafriend ::
Ideja je podobno slaba kot je tista o obvezni aplikaciji za ljudi, ki so v karanteni.
Težko boš nekoga, ki želi nekaj prikriti, prisilil, da telefon zmeraj nosi s sabo. Če pa že, pa se mu lahko slučajno kdaj izprazni baterija, ali pa ga izklopi, ko vstopi v pisarno tistega, pri komer želi nekaj doseči.
Pa sklepam, da so lobistični stiki možni tudi brez fizične bližine.
Berem podobne komentarje kot je tvoj in se čudim Slovencem in njihovi miselnosti pod rtvslo komentarji in raznimi forumi? Zakaj vas toliko misli, da je aplikacija misljena na tak nacin da je sama sebi namen? A res mislite, da so vladajoci tako neumni, da bi vam to dopustili?
V drugih drzavah je nadzor z aplikacijo potekal priblizno takole...
Na telefon prispe SMS z zahtevo po snemanju selfija - to bo potrdilo, da si doma. Nikoli ne veš, kdaj bo prišlo to sporočilo, vendar je na voljo 20 minut za dokončanje "naloge". V primeru, da naloge nisi izpolnil so bile sankcije. Sicer ne vem kakšne.
Namestil so aplikacijo, ki je potrebna za "domačo karanteno". Vlogo lahko vneseš le, če je bila v bazo podatkov "karantena" dodana vaša telefonska številka. Aplikacija ima dva oddelka. Prva vsebuje splošne informacije o zdravstvenem stanju, virusih in njegovih simptomih in novice, povezane z njim. Drugi odsek se imenuje "socialna pomoč", in ko vnesete vanjo, lahko pustite prijave na 3 teme: hrana, pomoč psihologa, stik s socialnimi službami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Aquafriend ()
Scaramouche1 ::
V Sloveniji bi bilo zelo nedopustno imeti tak sistem ki hoče konstanten nadzor ko pa je slovenski narod tako vesten in nimamo takih problemov, ljudje imajo čisto pravico videti da država hoče nadzor za vsako ceno, ko pa sploh nismo Italija!
kuall ::
Članek implicira na to, da so samo desni politiki skorumpirani, kar je daaaaaleč od resnice. To je ena od komunističnih propagandnih taktik.
Aquafriend ::
Članek implicira na to, da so samo desni politiki skorumpirani, kar je daaaaaleč od resnice. To je ena od komunističnih propagandnih taktik.
Se ne strinjam. Strinjam pa se, da gre za taktiko, ampak v globalnem smislu. Delitev na republikance in demokrate, leve in desne, vase in nase, vernike in ateiste, partizane in domobrance, skratka nesteto razlicnih delitev.
Ze v rimskem cesarstvu so poznali rek po latinsko Divide et impera ...oziroma v prevodu deli in vladaj. Razdelis ljudstvo, ker enotnem ljudstvu je bistveno tezje vladat ali ga osvojit. Gre za strategijo za dosego ali vzdrževanje oblasti. Taktiko se posluzujejo ze tisocletja, ker je pac zelo ucinkovita. Kako razdelit narod je pa poglavje zase, kjer lahko beremo cele romane o tem. Npr tudi razdelitev naroda na vec religij, npr katolike in pravoslavce in jih cez nekaj stoletij razdelis v razlicne narode na podlagi religije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Aquafriend ()
gozdar1 ::
Boj proti korupciji se najprej začne v glavah, kjer pa pri povprečnem slovencu še vedno odzvanja tista, da mu drugi kradejo. Sam pa seveda z veseljem posluje brez računov.
Smrekar1 ::
Idejno ja, ampak vsak način nadzora, ki zahteva aktivno sodelovanje udeleženih, je uporaben samo v primeru, da se udeleženi s tem strinjajo in jo hočejo uporabiti. V tem primeru bi eden od udeležencev telefon pustil doma ali pri sodelavcu, ki bi bil dovolj stran da stik ne bi bil zabeležen.
Telefon bi lahko tudi ugasnil, mu izpraznil baterijo ali poskrbel, da aplikacija ne bi delovala. To mora narediti samo eden od udeležencev stika in zadeva je rešena.
Ideja ni slaba, ampak če ne zahtevaš tudi, da imata oba delujočo aplikacijo ob stiku in so zagrožene stroge kazni (recimo ameriški sistem - 5, 20, dosmrstno) za neuporabo aplikacije ne glede na razlog boš težko karkoli dosegel.
Telefon bi lahko tudi ugasnil, mu izpraznil baterijo ali poskrbel, da aplikacija ne bi delovala. To mora narediti samo eden od udeležencev stika in zadeva je rešena.
Ideja ni slaba, ampak če ne zahtevaš tudi, da imata oba delujočo aplikacijo ob stiku in so zagrožene stroge kazni (recimo ameriški sistem - 5, 20, dosmrstno) za neuporabo aplikacije ne glede na razlog boš težko karkoli dosegel.
KAVINSKY ::
lol, to bi pa rad videl hehe. Naša forumska leva posebneža pa povsem resno podpirata, se vifi da živita v oblakih. Za lobiste in uradnike tudi ne vidita nobenih težav glede varovanja osebnih podatkov. Za vse druge bi pa skakala do stropa...
Pusti one posebneže. Po izjavah naj bi prejšnje vlade vse kradle po regolah, tako, da ni bilo potrebno protestirati
bbbbbb2015 ::
Boj proti korupciji se najprej začne v glavah, kjer pa pri povprečnem slovencu še vedno odzvanja tista, da mu drugi kradejo. Sam pa seveda z veseljem posluje brez računov.
Plačevanje brez računov ni korupcija. To je davčna utaja. Je pa s korupcijo povezana. Ljudje, kividijo, da nekatere najbolj odmevne afere, kot je recimo TEŠ 6 niso dobile epiloga, da nekdo trohni za 20 let v zaporu, se ne čutijo zavezani k plačilu davka.
Oberyn ::
Vlada sama tega ne bo nikoli sprejela. Kot lahko vidimo iz dnevnih dogodkov, je vlada v tem trenutku v bistvu organizirana kriminalna združba, ki se je organizirala z več ali manj izključnim namenom kraje proračunskih sredstev - česar drugega namreč skoraj ne počne. Primerna strategija bi bila spraviti ta predlog na referendum. Narod bi to po moje množično podprl. Po raznih raziskavah, o katerih tu in tam berem v medijih, Slovenci smatrajo (smatramo), da je korupcija v državi obširna in imajo (imamo) ekstremno nizko zaupanje v poštenost in učinkovitost osebja, ki smo ga najeli in ga plačujemo za vzdrževanje struktur naše države. Ne samo, da bi narod to podprl, po moje bi množično drl na volišča. Seveda, če bo koncept referenduma še dovoljen. Priznam, da že od prejšnje srede nisem preveril, če ni že prepovedan.
filip007 ::
Korupcija je prikrita, je boš bolj težko nadziral preko aplikacije.
Trevor Philips Industries
Glugy ::
Mislim da je predlog super; vsak od tistih ki služijo ljudem in ki bo imel slučajno predolg prazno baterijo ali ne bo nosil telefona s seboj bo pač takoj sumljiv. Tako bo mogu dobr premislt preden bo dopustil kakemu lobistu bliz. To je tud neke vrste varovalka tud za izvoljenca ljudstva pred tujimi neformalnimi pritiski ki jih je polno. Mislm tud da če ne nosiš telefona z polno baterijo te pač preventivno doleti kazen. Ljudje na položajih služijo ljudstvu. Ne morejo pa služit ljudstvu če ljudstvo tega ne more nadzirat. Vsak ki gre v služenje ljudstvu se odpoveduje zasebnemu življenju. Tako to pač je. Ker to ne ustreza vsem to samo pomeni da ni vsak sposoben se it tako službo.
Je pa zanimivo da naši politiki hočejo Covid aplikacijo čeprav ne bo obvezna. Pomeni da se bo lepo sam dnar stran vrgu priviligiranemu podjetju za razvoj te neuporabne aplikacije.
Je pa zanimivo da naši politiki hočejo Covid aplikacijo čeprav ne bo obvezna. Pomeni da se bo lepo sam dnar stran vrgu priviligiranemu podjetju za razvoj te neuporabne aplikacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
WhiteAngel ::
Ni neučinkovit. Učinkovit je vsaj toliko ali še bolj, kot je učinkovita COVID aplikacija.
V čem je fora 5 minut pogovora? Lobisti in člani uprave bodo enostavno uporabljali drug telefon s predplačniško kartico za korupcijske dogovore in postane popolnoma neučinkovita. Ali pa mail. Ali pa kakšno chat aplikacijo. Tako kot narko karteli. Saj pristopi so/bodo isti, samo akterji so drugi.
pirlo ::
Saj pri Covid aplikaciji so cilji tudi bolj dolgoročni kot bi bili pri tej. V prvem valu še aplikacije ni bilo; v drugem bo nastala in bo neobvezna; v tretjem bo obvezna za okužene; v četrtem pa za vse. Začne se vedno nekaj kot neobvezno ali simbolično, potem pa se zaostruje. Tudi krizni davek npr., ki ga sedaj noben ne ukine. S to aplikacijo pa bi na začetku sigurno vsi pozabljali telefon, s časom pa pozabiš na to in bi čez kako leto ali dve začelo delovat.
WizzardOfOZ ::
Matthai, prva stvar, ki bi morala biti uvedena, je finančna policija s pravimi pooblastili.
Machete ::
Korupcija je prikrita, je boš bolj težko nadziral preko aplikacije.
Točno to. Gre za postopanje, ki ni nujno sledljivo. Primer: namigi kje se bo kaj gradili, pritiski šefov strank na župančke, kdo kje zmaga razpis za razne najeme, koncesije, dobave itd.. Veliko teh koruptivnih dejanj ni niti pisno zabeleženih, kašne še ustno ni treba izreči, ker se vse ve že samo s pogledi (utečene vezi usluge/protiusluge).
*Poleg tega, tudi ko je jasno ko beli dan, da je šlo v nekem primeru za strankarska posla-svinjarijo, ljudi to ne moti. Show must go on. Volijo še vedno glede na partizane in domobrance. Torej dokaj nesmiselna aplikacija.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Aquafriend ::
Telefon bi lahko tudi ugasnil, mu izpraznil baterijo ali poskrbel, da aplikacija ne bi delovala. To mora narediti samo eden od udeležencev stika in zadeva je rešena.
Ideja ni slaba, ampak če ne zahtevaš tudi, da imata oba delujočo aplikacijo ob stiku in so zagrožene stroge kazni (recimo ameriški sistem - 5, 20, dosmrstno) za neuporabo aplikacije ne glede na razlog boš težko karkoli dosegel.
Zakaj pa mislite, da tisti, ki ne izpolni domace karantenske naloge prek aplikacije ne dobi nobene kazni? Pa vi veste kaksne kazni so bile v Italiji za krsitev karantene? Nekaj tisocakov eur kazni ali celo zapor. No, pa da vidmo koliko vas bo imelo prazno baterijo, ko dobite taksno kazen. Koliko vas bo pozabilo nafilat baterijo ali zavezat telefon okrog vratu vase hisne domace zivali. Kako boste naredili selfi, ce vas ni doma?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Aquafriend ()
johanblond ::
Vrhunski predlog (tudi meni se je nekaj takega motalo po glavi) in zelo lepo spisana obrazložitev.
Obljubim, da če bo to kdaj uraden predlog, da ga bom podpisal (tudi če bo potrebno na uradni enoti z identifikaijo).
Obljubim, da če bo to kdaj uraden predlog, da ga bom podpisal (tudi če bo potrebno na uradni enoti z identifikaijo).
Stra ::
gospodarskih družbahProsim potrdite, da tukaj niste imeli v mislih privatnih družb.
Dokler bo obstajal cel kup zakonov, ki posegajo v in omejujejo moje življenje in moje delovanje bo obstajal moj interes, da se temu upiram, da torej lobiram. Več če imam pod palcem in več poznanstev če imam, bolj bom uspešel pri lobiranju. "Lobiranje" je blogorečje za korupcijo.
Dokler bo država delila privilegije, posle, naročila, subvencije, transferje in ostalo, do takrat bodo obstajali paraziti, favoriti, korupcija in pohlep po nezasluženem.
odprava vzrokov, pogojev in okoliščinKer ste to troje napačno identificirali, problem ne bo nikoli rešen. Vzroki, pogoji in okoliščine so: stotine zakonov in tisoče podzakonskih aktov.
Ker je zakonov vsak dan več, je torej potenciala za korupcijo vsak dan več. Edina rešitev je korenito zmanjšanje števila zakonov - vitka državna uprava. S tem tudi odpade vsa prisila, ki ste jo omenili zgoraj.
poweroff ::
Članek implicira na to, da so samo desni politiki skorumpirani, kar je daaaaaleč od resnice. To je ena od komunističnih propagandnih taktik.
To seveda ni res in je navadno podtikanje. Aplikacija bi bila obvezna za VSE politike. Verjetno ti ni všeč, da trenutna vlada zagovarja COVID aplikacijo, verjetno pa se boji protikorupcijske?
WhiteAngel je izjavil:
V čem je fora 5 minut pogovora? Lobisti in člani uprave bodo enostavno uporabljali drug telefon s predplačniško kartico za korupcijske dogovore in postane popolnoma neučinkovita. Ali pa mail. Ali pa kakšno chat aplikacijo. Tako kot narko karteli. Saj pristopi so/bodo isti, samo akterji so drugi.
Lahko imamo debato o tej časovni omejitvi. Verjetno pa ni smiselna preveč kratka omejitev, ker bi se potem beležila vsa naključna srečanja, npr. v trgovini.
Nadalje, glede na komentarje vidim, da bi bilo smiselno da aplikacija beleži kdaj je bil telefon izključen in kdaj se je ponovno prižgal, ter na strežnike pošilja tudi te podatke.
So pa ti argumenti da se bodo uporabljali drugi kanali povsem enaki kot pri COVID aplikaciji. Pri tej so bili odločevalci vseeno mnenja, da niso relevantni, torej verjetno iste argumente lahko uporabimo tudi zaantikorupcijsko aplikacijo.
gospodarskih družbahProsim potrdite, da tukaj niste imeli v mislih privatnih družb.
Torej, tukaj sem imel v mislil zasebna in javna podjetja (gospodarske družbe), saj lobirajo predvsem zasebna podjetja in interesne organizacije. No, mogoče bi moral na seznam dodati še gospodarska interesna združenja in druge organizacije.
Tako kot je COVID resna bolezen, je tudi korupcija resna bolezen družbe. In če se proti virusnim boleznim borimo s tehnologijo - in uvajamo množični nadzor nad prebivalstvom - ni nikakršnega razloga, da se ne bi s tehnologijo borili tudi tudi proti korupciji kot bolezni družbe in uvedli nadzor nad družbeno elito.
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
Vazelin ::
Uradniki in politiki ter podobno so samo ogledalo ljudstva.
Zakaj od njih pričakovati več, če se folku ne zdi sporno npr. delo z izogibanjem plačila davkov? To je isto, kot da državi direkt ukradeš denar. Dokler ne bo tega zavedanja, da je to kriminal smo tam kjer smo. Pač, "balkanska posla" še vedno povsod, kamor se obrneš.
Zakaj od njih pričakovati več, če se folku ne zdi sporno npr. delo z izogibanjem plačila davkov? To je isto, kot da državi direkt ukradeš denar. Dokler ne bo tega zavedanja, da je to kriminal smo tam kjer smo. Pač, "balkanska posla" še vedno povsod, kamor se obrneš.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
VaeVictis ::
Samo eno vprašanje na hitro.
OK, sedaj imaš stik med dvema posameznikoma, samo, tole še vedno ne prepreči korupcije.
Edino kar tole naredi je, da malce bolj odkrito prikaže, da sta se dva srečala oz. da sta dve osebi komunicirala o nečem...
Kaj sta se pogovarjala, ne veš, ne veš, če oz. kaj sta se zmenila, ne veš o čem je tekla debata, ...
Po svoje edino kar lahko s tako aplikacijo narediš je, da potem preveriš, če je ta stik potem zabeležen Protikorupcijski komisiji in to je več ali manj vse, pa še ta Komisija je dokaj brezzoba v svojih dejanjih.
Lahko se sicer posredno sklepa, samo tole je vse posredno in posledično dobro samo za opravljanje.
Ali pa lahko potegneš in vidiš iz vsega tega še kaj več?
ps: Pa, če se že primerja s protikorona aplikacijo, tam je bolj važno s kom se je nekdo srečal, ker, če se ugotovi, da je nekdo bolan, lahko obvestiš vse ljudi s katerimi je v kontaktu in posledično vidiš pot bolezni.
OK, sedaj imaš stik med dvema posameznikoma, samo, tole še vedno ne prepreči korupcije.
Edino kar tole naredi je, da malce bolj odkrito prikaže, da sta se dva srečala oz. da sta dve osebi komunicirala o nečem...
Kaj sta se pogovarjala, ne veš, ne veš, če oz. kaj sta se zmenila, ne veš o čem je tekla debata, ...
Po svoje edino kar lahko s tako aplikacijo narediš je, da potem preveriš, če je ta stik potem zabeležen Protikorupcijski komisiji in to je več ali manj vse, pa še ta Komisija je dokaj brezzoba v svojih dejanjih.
Lahko se sicer posredno sklepa, samo tole je vse posredno in posledično dobro samo za opravljanje.
Ali pa lahko potegneš in vidiš iz vsega tega še kaj več?
ps: Pa, če se že primerja s protikorona aplikacijo, tam je bolj važno s kom se je nekdo srečal, ker, če se ugotovi, da je nekdo bolan, lahko obvestiš vse ljudi s katerimi je v kontaktu in posledično vidiš pot bolezni.
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
joze67 ::
Aquafriend je izjavil:
V drugih drzavah je nadzor z aplikacijo potekal priblizno takole...To je druga aplikacija, namenjena preverjanju karantene.
Na telefon prispe SMS z zahtevo po snemanju selfija - to bo potrdilo, da si doma. Nikoli ne veš, kdaj bo prišlo to sporočilo, vendar je na voljo 20 minut za dokončanje "naloge".
Vlada sama tega ne bo nikoli sprejela. Kot lahko vidimo iz dnevnih dogodkov, je vlada od osamosvojitve dalje v bistvu organizirana kriminalna združba, ki se je organizirala z več ali manj izključnim namenom privatizacije in kraje proračunskih sredstev - česar drugega namreč od konca privatizacije skoraj ne počne.Tako, sem popravil zate.
Aquafriend je izjavil:
Po domače, 1% se dela, da gre za 2x0,5% (ali so kje celo 3, 4.. skupinice), 99% pa potem navija za "svojo" skupino ' ki pa je vedno njihova.
Strinjam pa se, da gre za taktiko, ampak v globalnem smislu. Delitev na republikance in demokrate, leve in desne, vase in nase, vernike in ateiste, partizane in domobrance, skratka nesteto razlicnih delitev.
Tako kot imam kot delavec več skupnega z delavcem iz Sirije, Jemna, Venezuele ali Konga kot s Pečečnikom iz sosednje ulice (ne jemljite dobesedno), ima Janša (vstavi poljubno) več skupnega s Fajonovo (vstavi poljubno) kot katerikoli teh dveh z mano.
Aquafriend ::
Po domače, 1% se dela, da gre za 2x0,5% (ali so kje celo 3, 4.. skupinice), 99% pa potem navija za "svojo" skupino ' ki pa je vedno njihova.
Tako kot imam kot delavec več skupnega z delavcem iz Sirije, Jemna, Venezuele ali Konga kot s Pečečnikom iz sosednje ulice (ne jemljite dobesedno), ima Janša (vstavi poljubno) več skupnega s Fajonovo (vstavi poljubno) kot katerikoli teh dveh z mano.
Seveda, politiki imajo med sabo vec skupnega kot si marsikater misli. Jaz si to predstavlam kot recimo 2 nogometna kluba, Maribor in ljubljanski klub recimo Olimpija. Igralci teh dveh klubov so med sabo nasprotniki. Ko pa igrajo za reprezentanco so najboljsi prijatelji in igrajo skupaj v istem mostvu.
Mogoce je napacen primer, ker v politiki so te vezi lahko se mocnejse. Bral sem dost tujih in slovenskih avtorjev, ki govorijo o tem, da so vse stranke ustanovljene prek iste vladajoce strukture in so potem postavljeni njihovi ljudje v teh strankah. Tako svojo oblast nikdar niso v resnici predali demokraciji ampak se vedno imajo vso oblast v svojih rokah. To se verjetno dogajalo ze na prehodu iz kraljevin in monarhij na demokraticne volitve. Bral sem razlicne avtorje o tem, da je celo Tito bil clan habsburske veje iz poljske. celo nasi danasnji politiki naj bi bili nezakonski clani plemiskih dinastij, ki so nekoc vladale v evropi.
Ce je to res, je logicen odgovor na atentat Franca Ferdinanda. Ce ne vedo, da si avstroogrski prestolonaslednik in mislijo, da si njihov, te bodo lazje sprejeli kot voditelja. Tito, sin nasih narodov. Mati slovenka, oce hrvat z nekaj srbskimi koreninami. Idealen. cudno zagorsko narecje podobno poljskem dialektu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Aquafriend ()
poweroff ::
OK, sedaj imaš stik med dvema posameznikoma, samo, tole še vedno ne prepreči korupcije.
Edino kar tole naredi je, da malce bolj odkrito prikaže, da sta se dva srečala oz. da sta dve osebi komunicirala o nečem...
Kaj sta se pogovarjala, ne veš, ne veš, če oz. kaj sta se zmenila, ne veš o čem je tekla debata, ...
Ampak lahko preveriš. Če bi se vedelo katere stike je imel politik A pred afero X ali velikim gradbenim poslom v občini - bi bile zadeve precej bolj transparentne. In bi bilo lažje ugotavljati morebitne nepravilnosti.
Plus, če bi aplikacijo imeli vsi, bi delovala preventivno.
sudo poweroff
Jarno ::
Protikorupcijska aplikacija bi lahko izgledala tudi drugače. V njo bi npr. vnesli javna naročila, udeležene osebe ter njihove prihodke, izdatke ter premoženje in naredili prioritetno lestvico, koga naj preizkujejo.
Nekaj podobnega so npr. furali za prejemnike socialnih transferjev na Nizozemskem, a so jih tam "skenslali".
Pa ne zaradi učinkovitosti...
Nekaj podobnega so npr. furali za prejemnike socialnih transferjev na Nizozemskem, a so jih tam "skenslali".
Pa ne zaradi učinkovitosti...
#65W!
poweroff ::
Saj podobno se že počne. Osebe odgovorne za javna naročila morajo celo poročat premoženjsko stanje KPK. Ampak seveda v resnici to ne deluje, ker se zadeve pod mizo dogovorijo drugi.
sudo poweroff
Aquafriend ::
Iz zgodovine se lahko nekaj naucimo. Ljudstvo se je dolga stoletja upiralo vladarjem. Zahtevalo demokracijo, volitve. Na koncu so vladarji popustili a le navidezno. Ker so vladarji bili bolj izobrazeni in tudi sicer pametnejsi, so se verjetno domislili kako bo volk sit in koza cela. Ljudstvu dajo na voljo volitve, a pred tem ustanovijo svoje stranke, leve in desne, kontrolirano opozicijo, svoje medije. V vsaki stranki imajo svoje predstavnike. v svojih medijih podprejo vedno svoje stranke, tako leve kot desne. Outsajderje, stranke ki niso pod njihovim vplivom se v medijih skoraj nic ne slisi. V vsakem primeru zmagajo.
Zdaj je ljudstvo na novem prehodu, ko je ugotovilo, da sistem ni popoln. Da se dogaja korupcija, da demokracija ne deluje tako kot bi bilo potrebno. Zdaj se zopet ljudstvo igra z domislicami, kako bi zajezili korupcijo. ampak morate vedet, da so vladarji v zgodovini bili vedno pametnejsi, bolj iznajdljivi, saj imajo v svojih rokah prakticno vse. Denar, moc, kontrolo, medije. Karkoli se boste domislili, se bodo vladarji domislili se boljse nacine, kako se temu izognit. Morate to upostevat in biti bolj pametni od samih vladarjev in danasnjega sistema. Kot v sahovski igri morate znat predvidet naslednje poteze nasprotnika. Vladarji imajo ogromno za zgubit. ne mislite si, da se bodo zlahka odpovedali denarju, kontroli, moci in vladanju. Zamenjajo se le stranke, kar ni noben uspeh ljudstva.
Zdaj je ljudstvo na novem prehodu, ko je ugotovilo, da sistem ni popoln. Da se dogaja korupcija, da demokracija ne deluje tako kot bi bilo potrebno. Zdaj se zopet ljudstvo igra z domislicami, kako bi zajezili korupcijo. ampak morate vedet, da so vladarji v zgodovini bili vedno pametnejsi, bolj iznajdljivi, saj imajo v svojih rokah prakticno vse. Denar, moc, kontrolo, medije. Karkoli se boste domislili, se bodo vladarji domislili se boljse nacine, kako se temu izognit. Morate to upostevat in biti bolj pametni od samih vladarjev in danasnjega sistema. Kot v sahovski igri morate znat predvidet naslednje poteze nasprotnika. Vladarji imajo ogromno za zgubit. ne mislite si, da se bodo zlahka odpovedali denarju, kontroli, moci in vladanju. Zamenjajo se le stranke, kar ni noben uspeh ljudstva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Aquafriend ()
VaeVictis ::
OK, sedaj imaš stik med dvema posameznikoma, samo, tole še vedno ne prepreči korupcije.
Edino kar tole naredi je, da malce bolj odkrito prikaže, da sta se dva srečala oz. da sta dve osebi komunicirala o nečem...
Kaj sta se pogovarjala, ne veš, ne veš, če oz. kaj sta se zmenila, ne veš o čem je tekla debata, ...
Ampak lahko preveriš. Če bi se vedelo katere stike je imel politik A pred afero X ali velikim gradbenim poslom v občini - bi bile zadeve precej bolj transparentne. In bi bilo lažje ugotavljati morebitne nepravilnosti.
Plus, če bi aplikacijo imeli vsi, bi delovala preventivno.
Bi pa politik se preko svojega posrednika zmenil, pa, če jih imaš več, se ti vsi podatki podrejo, pa to je samo en bypass te aplikacaije, jih je še kar nekaj!
Če bi imeli aplikacijo vsi, pa sploh ne bi delovala, ker je Slovenija premajhna in bi bilo verjetno preveč teh kontaktov, da bi bile informacije sploh uporabne.
Pa saj vse to že veš in sem skoraj 100% prepričan, da samo provociraš s tem predlogom!
Že sam na svoji strani si dajal primere spoofanja gsm ipd. taktik in tudi sam verjetno poznaš še kar nekaj taktik, ki jih še nisi delil javno, kako se informacije skrije!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!
pirat ::
Saj podobno se že počne. Osebe odgovorne za javna naročila morajo celo poročat premoženjsko stanje KPK. Ampak seveda v resnici to ne deluje, ker se zadeve pod mizo dogovorijo drugi.
In kako tocno bi potem delovala aplikacija, ce se zadeve na koncu pod mizo dogovorijo drugi? Bo lobist tem ,drugim’ osebam za cas lobisticnega stika posodil telefon?
solatko ::
Matthai - Najprej je potrebno v osnovi spremenit zakonodajo. Večino zakonov s področja kriminalitete, so spisale advokatdke pisarne in verjem, da so v čisto vseh zakonih luknje, po katerih lahko advokati dosežejo oprostitev barab (s tem se pač ukvajajo in to prinaša denar).
Drugo, uvesti finančno policijo, ki bo imela kompetence ukrepanja od tega, da lahko preiskovano osebo zapre, do zasega neupravičeno pridobljenega premoženja in to ne vezano samo na politike, temveč vse državljane (delo na črno, prostitucija, dealerstvo,.....).
Potem šele aplikacija.
Pojdi v pisarno lastne občine in vprašaj, po kakšni ceni dobivajo svinčnike, radirke, papir za printanje, kako imajo urejene naročnine telefonov za zaposlene, koliko lahko telefon uporabljajo privatno, brezplačno,.......
Verjemi, da dobiš večino zadev v maloprodaji, precej ceneje in, da kupi posrednikov, niso zastonj pa tudi za vse političen opcije ne delajo isti. Prvo po volitvah, če je zmagovalec drug, se menja čistilni servis, varnost in dobavitelje pisarniške opreme, potem pa še računalnike in počasi ostalo, vse pa nabavljajo in delajo ljudje, bilizu volilnih zmagovalcev.
Drugo, uvesti finančno policijo, ki bo imela kompetence ukrepanja od tega, da lahko preiskovano osebo zapre, do zasega neupravičeno pridobljenega premoženja in to ne vezano samo na politike, temveč vse državljane (delo na črno, prostitucija, dealerstvo,.....).
Potem šele aplikacija.
Pojdi v pisarno lastne občine in vprašaj, po kakšni ceni dobivajo svinčnike, radirke, papir za printanje, kako imajo urejene naročnine telefonov za zaposlene, koliko lahko telefon uporabljajo privatno, brezplačno,.......
Verjemi, da dobiš večino zadev v maloprodaji, precej ceneje in, da kupi posrednikov, niso zastonj pa tudi za vse političen opcije ne delajo isti. Prvo po volitvah, če je zmagovalec drug, se menja čistilni servis, varnost in dobavitelje pisarniške opreme, potem pa še računalnike in počasi ostalo, vse pa nabavljajo in delajo ljudje, bilizu volilnih zmagovalcev.
Delo krepa človeka
Ales ::
WizzardOfOZ ::
... uvesti finančno policijo, ki bo imela kompetence ukrepanja od tega, da lahko preiskovano osebo zapre, do zasega neupravičeno pridobljenega premoženja ...
Tako mešanje vej oblasti je pot v diktaturo. Sodna veja je z razlogom ločena od drugih, veš...
Se splača prebrat:
https://www.finance.si/8807168/Financna...
poweroff ::
Bom zadevo še malo dopolnil in dodatno utemeljil, da bo šlo pravno lažje skozi. Potem pa razmišljam, da bi dal na predlagam.vladi.si.
sudo poweroff
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spodnja Saška gre z Linuxa na Windows (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 18072 (14134) | pegasus |
» | ECJ: Uber je taksislužba (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 19113 (15029) | leiito |
» | Linuxu v Münchnu slabo kaže (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 41283 (35365) | MrStein |
⊘ | Komisija za preprečevanje korupcije je ravnala protipravno (strani: 1 2 3 4 … 16 17 18 19 )Oddelek: Problemi človeštva | 172362 (129549) | Mavrik |