» »

Prihajajo elektronske vinjete

Prihajajo elektronske vinjete

1
2
3

Pobes ::

Tisti ki jim je 100€ oh in sploh preveč niso še bili izven slovenije.to je 10€ mesečno za avtocesto..free.
Zadnjič sem šel v italijo, skoraj 60€ v eno smer. in v tisto smer grem vsaj 5krat letno.torej 120€ v dnevu gre samo za avtoceste. v enem letu 600€ v mojem primeru. 100€ je drobiz.

sunshine403 ::

Pobes je izjavil:

100€ je drobiz.

No saj to bi gospod, ki se 4x letno vozi v Svico z avtom (medtem ko je se pred kratkim brez problema do tja prisel s fejst komot javnim prevozim (beri: letalo iz Brnika)rad spremenil... On bi verjetno rad vinjete za jurja, ampak samo za druge ne pa za njega.

sigmundfreud ::

starfotr je izjavil:


Pavšali so vedno bili slab kompromis. Zakaj smo šli iz pavšalnih zneskov za plačevanje ogrevanja na delilnike toplote? Ni idealna rešitev, ker obstajajo boljše (kalorimeter). Vendar tako se zniža poraba, če plačaš proporcionalno glede na to, koliko rabiš. V veliko blokih so včasih ljudje odpirali okna in niso zapirali radiatorjev.

Tu pa tudi veliko ljudi gre na AC, samo zato, ker je "zastonj". In zelo neekonomično se vozimo, po 1 v avtu čakamo v koloni. Res, super. Če bi vsaj 2 bila v vsakem avtu bi bil res napredek.


V veliko stvareh se strinjam z vami. Kljub vsemu ne pozabimo na so-vpliv "(u)porabnikov" infrastrukture. Pri ogrevanju omenjate "idealno" rešitev - kalorimeter. Že res, da s tem izstavimo račun vsakemu porabniku glede na porabo, vendar bo spodnji sosed (v 1. nadstropju) vedno porabil več toplote, zgornji pa manj, saj spodnji greje zgornjega, pač zakon fizike. Zato imamo v skupnih stanovanjih vedno deljen strošek - korigiran pavšal + poraba.

Prav tako je z avtocesto. Serviser pralnega stroja, ki se k vam v LJ pripelje iz MS posredno skrbi za konkurenčno ceno storitve serviserjev v LJ. Ko se pretok ljudi zapre (onemogoči, podraži, kakorkoli), bo cena storitev šla navzgor, kvaliteta navzdol (manjko konkurence).

Res je, vozimo se neekonomično, vendar kakšne boljše alternative kot osebno vozilo žal na določenih relacijah še vedno ni.

SeMiNeSanja ::

V bistvu vinjet 'domorodci' sploh nebi potrebovali, če bi smeli diskriminirati tujce in samo od njih zahtevati vinjete. Nemci imajo že dolgo mokre sanje o tem, kako bi uvedli plačljive avtoceste samo za tujce, pa jim EU ne da.

Je že tako, da EU nima nič proti, če diskriminiraš domorodce, ki AC uporabijo 1-2x na mesec, da plačujejo za tiste, ki vsakodnevno uporabljajo AC.

Da je vinjeta 'samo' 100€ pri tem ne igra vloge - problem je v principu, da so se avtoceste z vinjetami za določene osebe drastično pocenile, medtem ko so se za 'priložnostne uporabnike' bistveno podražile.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

dope1337 ::

Dokler na polno nalozen tovornjak, s posamezno akso 10000krat hitreje unici asfalt, kot posamezna aksa osebnega avtomobila, se nimamo kej pogovarjati o deljenju stroskov.

Ker potemtakem se ne bi po nasih cestah vozil niti 1 tovornjak.

Se link do mojih nebuloz: https://www.spokesman.com/blogs/boise/2...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dope1337 ()

WizzardOfOZ ::

Na norveškem plačaš vnaprej na nek račun in sporočiš tablico. Na avtocestah (če jim lahko tako rečeš, ker je večinoma 90km/h omejitev) pa so kamere za zaznavanje tablic na vseh vhodih in izhodih, pa ti lepo trgajo iz tega računa glede na to koliko si prevozil. Ampak pri njih se noben ne sprašuje, če je to "sledenje" in kratenje svobode.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Konlov je izjavil:

Ni več praskanja po steklu??? Jaoo, kako je bilo res hudo enkrat na leto 1 minuto si vzeti za to opravilo...

... proti 5 sekundam pri odstranjevanju avstrijske ... tako da ukvarjanje s slovensko je bil dejansko povsem po nepotrebnem izgubljen čas v življenju, ki se mi ne bo nikoli povrnil :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

sunshine403 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Nemci imajo že dolgo mokre sanje o tem, kako bi uvedli plačljive avtoceste samo za tujce, pa jim EU ne da.

EU jim samo malo vraca tisto, kar so oni tezili vsem ostalim, ki so namesto cestninskih postaj uvedli casovne vinjete (pa naj bo to Slovenija, Avstrija, Ceska...). V Sloveniji nimamo samo letnih in polletnih vinjet izkljucno zaradi Nemcev, ker so se pritozevali, da bi bila to diskriminacija tujcev (predvsem njihovih drzavljanov, ki gredo na Hrvasko). Ko so cez par let prisli ven z idejo, da bi imeli vinjete samo za tujce, bi se morali pa vsi ostali klanjati.
Se pa strinjam, da realno domacini vinjete placamo ze s cestnino in ostalimi davki, tako jih sploh ne bi potrebovali. Ampak ker ne mores imeti dvojnih meril, jih pac placujemo vsi.

KAVINSKY ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Bognedaj, da bi celo plačevali po dejanski rabi - bi tisti, ki se vsakodnevno vozijo na šiht v 'prestolnico' takoj naredili cel upor.
Če niste pozabili, so vinjete nekoč bile bombonček Janševe vlade, da bi se prikupili 'podeželju'. Pa ja ne misli kdo resno, da bi to zdaj vzeli nazaj?
Potem se nebi le bicikli vozili okoli parlamenta...
Lahko je talat bombončke. Težje jih je vzeti nazaj. Veliko težje!


Super. Sedaj še napiši koliko je včasih bila cestnina, če si hotel iti relacijo Ljubljana-Koper-Ljubljana in dodaj še inflacijo. Tiste 110€ je zastonj v primerjavi z tem kar je bilo prej.

Vanadium ::

Jaz upam, da naredijo napravo in če še omogočijo prenos na en avto (pač 1 vinjeta za dve vozili) ga pa itak zmagamo.

Žena ima cliota in rabi za obvoznico za na šiht vinjeto, jaz vozim malo večjo kravo in mi ni potrebno uporabljat obvoznice ali AC, da pridem na šiht. Ampak gremo pa na dopust z mojim avtom spet rabim vinjeto, če bi bila prenosljiva bi samo škatlico iz cliota takrat prestavil v mojega in to je to. Glede na to da imaš baje v Švici lahko ene tablice in zavarovanje za dva avta res ne vidim problema, da to nebi bilo možno, v sistem se zavedejo katere tablice in tip vozila na katerega bi bilo to vezano in voila.

Utk ::

Nobene naprave ne bo. Še tam kjer jih imajo, jih ven mečejo.

c3p0 ::

Pravilno. Bi pa dal precej višjo ceno vinjet raznim belim kombijem, tovornjakom, torej poslovnim uporabnikom. Zdaj plačam 110€, pa morda 50x na leto koristim AC, tisti se pa fijakajo po njej vsak dan, cel dan.

pegasus ::

Pobes je izjavil:

Zadnjič sem šel v italijo, skoraj 60€ v eno smer.
Hehe, probaj Francijo. Daš za cestnine več kot za bencin. A potem uživaš v kvalitetnih in praznih cestah :)

WizzardOfOZ ::

KAVINSKY je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Bognedaj, da bi celo plačevali po dejanski rabi - bi tisti, ki se vsakodnevno vozijo na šiht v 'prestolnico' takoj naredili cel upor.
Če niste pozabili, so vinjete nekoč bile bombonček Janševe vlade, da bi se prikupili 'podeželju'. Pa ja ne misli kdo resno, da bi to zdaj vzeli nazaj?
Potem se nebi le bicikli vozili okoli parlamenta...
Lahko je talat bombončke. Težje jih je vzeti nazaj. Veliko težje!


Super. Sedaj še napiši koliko je včasih bila cestnina, če si hotel iti relacijo Ljubljana-Koper-Ljubljana in dodaj še inflacijo. Tiste 110€ je zastonj v primerjavi z tem kar je bilo prej.


Nekaj let sem se vozil iz ljubljane v maribor na faks ob delu. Cestnina je bila okoli 7 evrov v eno smer. Torej sem v treh tednih po trikrat na teden že dobil notri vinjeto, potem pa celo leto zastonj.

LeQuack ::

WizzardOfOZ je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Bognedaj, da bi celo plačevali po dejanski rabi - bi tisti, ki se vsakodnevno vozijo na šiht v 'prestolnico' takoj naredili cel upor.
Če niste pozabili, so vinjete nekoč bile bombonček Janševe vlade, da bi se prikupili 'podeželju'. Pa ja ne misli kdo resno, da bi to zdaj vzeli nazaj?
Potem se nebi le bicikli vozili okoli parlamenta...
Lahko je talat bombončke. Težje jih je vzeti nazaj. Veliko težje!


Super. Sedaj še napiši koliko je včasih bila cestnina, če si hotel iti relacijo Ljubljana-Koper-Ljubljana in dodaj še inflacijo. Tiste 110€ je zastonj v primerjavi z tem kar je bilo prej.


Nekaj let sem se vozil iz ljubljane v maribor na faks ob delu. Cestnina je bila okoli 7 evrov v eno smer. Torej sem v treh tednih po trikrat na teden že dobil notri vinjeto, potem pa celo leto zastonj.


Jaz sem si na začetku tedna nakupil vso hrano in tako zdaj že cel teden zastonj jem.
Quack !

Okapi ::

LeQuack je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Bognedaj, da bi celo plačevali po dejanski rabi - bi tisti, ki se vsakodnevno vozijo na šiht v 'prestolnico' takoj naredili cel upor.
Če niste pozabili, so vinjete nekoč bile bombonček Janševe vlade, da bi se prikupili 'podeželju'. Pa ja ne misli kdo resno, da bi to zdaj vzeli nazaj?
Potem se nebi le bicikli vozili okoli parlamenta...
Lahko je talat bombončke. Težje jih je vzeti nazaj. Veliko težje!


Super. Sedaj še napiši koliko je včasih bila cestnina, če si hotel iti relacijo Ljubljana-Koper-Ljubljana in dodaj še inflacijo. Tiste 110€ je zastonj v primerjavi z tem kar je bilo prej.


Nekaj let sem se vozil iz ljubljane v maribor na faks ob delu. Cestnina je bila okoli 7 evrov v eno smer. Torej sem v treh tednih po trikrat na teden že dobil notri vinjeto, potem pa celo leto zastonj.


Jaz sem si na začetku tedna nakupil vso hrano in tako zdaj že cel teden zastonj jem.

Nisi razumel čisto nič, ne?;((

Za tiste, ki so se vsakodnevno vozili po avtocestah, je vinjeta pomenila ogromen prihranek. Za tiste, ki so šli 3x na leto kam, pa veliko podražitev. Ti še kaj ni jasno?

hipertija ::

Kaj pa opcija letna vinjeta npr. 220EUR in vožnja kolikor želiš, za tiste, ki pa želijo, pa plačajo po prevoženem km, s tem da je to npr. 0,10EUR/km (primer). Npr za pot od Celja do Kopra bi tako odštel cca. 20EUR. Na koncu bi vsak ugotovil, da se mu tudi za parkrat na leto izplača raje kupiti vinjeto za 220EUR.. razen zagriženih, ki raje večkrat po malem in za višjo ceno.

To je super zaradi tujcev, ki bi na koncu pustili več keša pri nas za ceste, super je za dnevne voznike (220EUR za celo leto ni tako zelo veliko) in za tiste za tu in tam super opcija za nizko ceno. LJ - Ce cca. 8EUR

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Pa kaj je z vami, ljudje božji!? Od goriva požrejo več kot pol. To naj bi šlo za ceste. V resnici gre, seveda, za plače. Kar ni bistveno.
Bistveno je, da se plačajo cestnine, vinjeta, davki na gorivo, tunelnina in nekateri norci tukaj še vedno nažigajo, da bi moralo bit še dražje. Še več doplačil.

Pa kaj vi res mislite, da obstaja zgornja meja, pri kateri politiki in prikoritniki nehajo krasti? Motite se. Ni jo. Zato je popolnoma brez veze, da navijate za podražitve in posledično za manjšanje svojega standarda.

solatko ::

techfreak :) - Morda bi se pa začeli vozit po 3-je+.
vselic -S ceno lahko vsakega prepričaš, kaj pa če bi bil km 0,02€ bi te stalo tja in nazaj 4€ in 50x na leto nebi ujel cene vinjete, če bi bila 220€
feryz - Eu načrtuje plačilo prevoženega km in ukinitev vseh ostalih cestnih dajatev, to bi pa šlo.
Delo krepa človeka

floyd1 ::

Ob uvedbi vinjet v SLO je DARS (oz. država) in druga prometna stroka še fopala narod, da v tako kratkem času drugače enostavno ne morejo narediti (gneča na cestninskih), da vedo, da je sistem krivičen do občasnih uporabnikov in da se bo intenzivno delalo na elektronskem cestninjenju, kjer bo spet "pravično plačilo glede na uporabo". Ko država (politika) nekaj obljublja... Boljše, da so tiho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

feryz ::

solatko je izjavil:

feryz - Eu načrtuje plačilo prevoženega km in ukinitev vseh ostalih cestnih dajatev, to bi pa šlo.
Ker bo za rajo boljše, za elito pa slabše. Vem ja.
Usput bomo imeli tudi sledenje. Da jim ne bo dolgčas.

Kdor ni v Sloveniji živel v devetdesetih, ne bo nikoli vedel, kaj je luštno. Res pa je, da tudi pogrešati tega ne more. Če ni probal.

sirotka ::

Upam, da vinjete ostanejo za vedno, plačevanje po km je neumnost, ki hkrati še precej poslabša varnosti. Poglejte si statistiko smrti na cesti po uvedbi vinjet.

fikus_ ::

Ja sirotka, mogoče za tebe, ker veliko/vsakodnevno uporabljaš AC. Zame, ki jo koristim nekajkrat letno (ali pa ravno zaradi plačila za 7D, vožnja 1D) pa ne!

Bistvo tega sistema je, da se čimveč pobere od tujcev, vsakodnevni koristniki AC pa plačajo najmanj. Ostali smo koleteralna škoda.

Wrop ::

Ja, saj tudi, če gledaš RTV za 30 minut na mesec, moraš plačat polno ceno.

fikus_ ::

Spet whatabutism brez argumentov.

sirotka ::

fikus_ je izjavil:

Ja sirotka, mogoče za tebe, ker veliko/vsakodnevno uporabljaš AC. Zame, ki jo koristim nekajkrat letno (ali pa ravno zaradi plačila za 7D, vožnja 1D) pa ne!

Bistvo tega sistema je, da se čimveč pobere od tujcev, vsakodnevni koristniki AC pa plačajo najmanj. Ostali smo koleteralna škoda.


Dejansko dokaj malo uporabljam AC in bi bil na boljšem, če bi plačeval po starem sistemu, vendar že zaradi statistike smrti podpiram vinjete, da se AC čimveč uporablja.

jernejl ::

fikus_ je izjavil:

Ja sirotka, mogoče za tebe, ker veliko/vsakodnevno uporabljaš AC. Zame, ki jo koristim nekajkrat letno (ali pa ravno zaradi plačila za 7D, vožnja 1D) pa ne!

A misliš, da če boš moral plačati neko GPS škatlo, ki bo prenašala podatke o tvoji vožnji in ti zaračunavala strošek glede na kilometre, boš plačal kaj manj kot zdaj? Ravno tako boš del nekega sistema, ki bo drag za vzdrževanje in boš slednje tudi plačal.

Še najbolj so na škodi tisti, ki so se v prejšnjem sistemu vozili po tistih delih avtoceste, kjer ni bilo cestninskih postaj, in jim ni bilo treba plačati ničesar. Pa tudi oni, ki so pred cestnino zavili na vzporedno cesto in potem nazaj na avtocesto. Tudi to za marsikoga ni bil pošten sistem.

stara mama ::

Sploh se nikjer ne rabi nobenih škatel. Med vsakim uvozom in izvozom se postavi kamere/skenerje tablic (neki takega kar že stoji za tovornjake) in se obračunava posamezni odsek, kjer je zaznalo tvojo tablico.
V bistvu za tak sistem skoraj ne rabimo nobene nove opreme več :)
Se tudi strinjam za uvedbo po porabi, seveda kot vsi ki se malo vozimo. Vsi ki ste dnevno na AC ste pa jasno proti.

Invictus ::

starfotr je izjavil:

Poglej, v SI moraš imeti, v AT in v CH. Torej 3 nalepke.

In kdor trdi, da na Hrušici ne kupi vinjete za AT se pač laže.

Seveda lahko greš tudi skoz IT. Vprašanje kam potuješ. Jaz imam ruto 4x na leto: SI, AT, DE, AT, CH. Samo v DE mi ni treba limat nalepke.

Daj nehi, starfort...

Na Hrušici že 3 leta ne kupujem vinjet za AT. Kupim online...

Švica ima enako.

Zlezi iz jame...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jernejl ::

stara mama je izjavil:

Sploh se nikjer ne rabi nobenih škatel. Med vsakim uvozom in izvozom se postavi kamere/skenerje tablic (neki takega kar že stoji za tovornjake) in se obračunava posamezni odsek, kjer je zaznalo tvojo tablico.
Ja pa DARSU je treba potem omogočiti dostop do osebnih podatkov vseh lastnikov tablic iz celega sveta, da jim bo pošiljal račune in jih terjal za uporabo.
Za tovornjake sicer rabiš škatlo.

Se tudi strinjam za uvedbo po porabi, seveda kot vsi ki se malo vozimo.
No, ampak tak sistem, kot ga zgoraj priporočaš, se ne izrabi nič bolj, če greš mimo trikrat letno ali stokrat, pa tudi nič bolj, če je med uvozom in izvozom več kilometrov. Tako bi tak sistem nadzora morali plačati vsi enako (hkrati pa še pozitivne eksternalije vožnje po avtocesti, kot je manj prometa, hrupa, onesnaženja in smrtnih žrtev v naseljih), za obrabo asfalta pa po kilometrih.
To potem pomeni, da bi tisti, ki se peljete dvakrat letno po 5km, po kilometru plačali bistveno več od tistih, ki se vsak dan vozijo 100km. Aja, saj to pa že imamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

birtija ::

fikus_ je izjavil:

Ja sirotka, mogoče za tebe, ker veliko/vsakodnevno uporabljaš AC. Zame, ki jo koristim nekajkrat letno (ali pa ravno zaradi plačila za 7D, vožnja 1D) pa ne!

Bistvo tega sistema je, da se čimveč pobere od tujcev, vsakodnevni koristniki AC pa plačajo najmanj. Ostali smo koleteralna škoda.


Če koristiš AC samo nekajkrat na leto, ti je čisto vseeno, če takrat NE uporabiš AC, ampak regionalko. Nič ne plačaš, ne kravžljaš živcev zaradi "voznikov" na AC, pa še čas imaš se kje ustavit in kaj pogledat. Zaradi daljšega časa vožnje pa tudi ne boš zamudil nič v življenju. Kaj pa je tistih par ur!

fikus_ ::

Jernejl, škatlico smo že imeli! Si napolnil in potem koristil dobroimetje, počasi peljal skozi za to namenjen prehod, ne tako kot ostali, ki so se morali ustaviti pred zapornico in plačat.

Birtja, saj te razumem, da se boriš za svoje privilegije!

SambaShare ::

fikus_ je izjavil:


Birtja, saj te razumem, da se boriš za svoje privilegije!


Ti pa za svoje. Izgradnjo naj plačajo drugi (redni uporabniki), ti bi pa vse to imel na voljo za 2EUR. Ne bo šlo.

Je pa menda ja jasno, da zares pravično po uporabi, bi bilo le plačevanje vzdrževanja. Začetni investicijski strošek pa moraš poračunati drugače.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Naj vračunajo v bencin in ga podražijo iz 1€ na 2€ na liter.
Quack !

SambaShare ::

LeQuack je izjavil:

Naj vračunajo v bencin in ga podražijo iz 1€ na 2€ na liter.


In tako izpadejo vsi prihodki od tranzitenga prometa. Izjava dneva.

fikus_ ::

Že sedaj se precejšen del cene bencina namenja za ceste (in tudi železnico)

WizzardOfOZ ::

fikus_ je izjavil:

Že sedaj se precejšen del cene bencina namenja za ceste (in tudi železnico)

Če verjameš v pravljice, potem ja.

LeQuack ::

SambaShare je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Naj vračunajo v bencin in ga podražijo iz 1€ na 2€ na liter.


In tako izpadejo vsi prihodki od tranzitenga prometa. Izjava dneva.


Kaj ima Slovenija od tranzitnega prometa razen gneče, hrupa in onesnaževanja? Tistih nekaj evrov nikoli ne pokrije te škode.
Quack !

Utk ::

LeQuack je izjavil:

SambaShare je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Naj vračunajo v bencin in ga podražijo iz 1€ na 2€ na liter.


In tako izpadejo vsi prihodki od tranzitenga prometa. Izjava dneva.


Kaj ima Slovenija od tranzitnega prometa razen gneče, hrupa in onesnaževanja? Tistih nekaj evrov nikoli ne pokrije te škode.

Mona, sej ne bi izpadel tranzit, samo denar od tranzita, ker se Slovenijo komot prevozi brez tankanja, potem se bi pa še brez cestninjenja.

fikus_ ::

Tovorni tranzit spravit na železnico! Se opravičujem tovornjakarjem, sem pozabil, da so SŽ še iz časa Marije Terezije.

WizzardOfOZ ::

Zakaj se opravičuješ tovornjakarjem. Dol jih je treba spravit s cedst, pa dovolit samo 7.5 tonske kamione slovenskih podjetij, da dostavljajo po sloveniji. Vse ostalo pa na vlake.
Če en kamion uniči ceste toliko kot 10.000 avtomobilov, potem si izračunaj koliko uniči 7000 kamionov, ki gredo dnevno skozi slovenijo.

fikus_ ::

Sarkazem detektor daj na ON. :D

Je pa tudi res, če bi imeli sposobne ljudi na ministrstvih, bi uredili tranzit tovornjakov na železnici.

Gambino ::

Če se hočemo znebiti gnečam, bi morali enostavno uvesti neplačane potne stroške. Enostavno se potnih stroškov ne plačuje s strani delodajalca. Tako bi se ljudje začeli zaposlovat v bližini svojega doma. Način pobiranja vinjete ne bo nikoli vplivalo na število avtomobilov.

pirat ::

Seveda.
Ker v okolici velikih evropskih mest, kjer potnih stroškov ne plačujejo, sploh ne poznajo rush hour.
Oh, wait....

Utk ::

V okolici velikih evropskih mest ni treba plačevat posebej potnih stroškov, ker so plače visoke, glede na strošek (in kvaliteto) javnega prevoza.
Pri nas če dela nekdo za 800 evrov v centru Ljubljane, ga v resnici subvencioniramo vsi ostali (no, še bolj njegovega delodajalca, ne toliko delavca), tudi preko neobdavčenih stroškov prevoza, ker za ta denar tam drugače pač ne bi delal. Ko pa enkrat plača narastajo na 1500-200 evrov, pa strošek prevoza ne pomeni več kaj dost. In sčasoma bo postal sam od sebe odveč in nepomemben. Zarad mene ga lahko ukinejo ali pa ne, bi ga pa morali absolutno omejit na neko smiselno cifro.

jernejl ::

Gambino je izjavil:

Če se hočemo znebiti gnečam, bi morali enostavno uvesti neplačane potne stroške. Enostavno se potnih stroškov ne plačuje s strani delodajalca. Tako bi se ljudje začeli zaposlovat v bližini svojega doma. Način pobiranja vinjete ne bo nikoli vplivalo na število avtomobilov.

Ravno obratno. Treba bi bilo prepovedati vožnje tistim, ki se peljejo v bližino svojega doma. Recimo tistim, ki se vozijo znotraj mest. Oni avta v resnici ne rabijo in zgolj povzročajo gnečo. Enostavno se naredi plačljiva vsa parkirna mesta povsod znotraj mest, vključno s tistimi pred bloki in hišami.

Nekateri, ki stojite v kolonah, se obnašate tako, kot da zgolj vsi okrog vas delajo gnečo, samo vaša kategorija voznikov ne... kajne? :))
Če nisi med "daily commuterji", potem so vsega oni krivi. Če si, potem so krivi lokalci, ker gredo v 500m oddaljeno trgovino z avtom. Kar poglej parking v BTC in povej, koliko manj gneče bi tam bilo, če ne bi plačevali potnih stroškov.

stara mama ::

Utk je izjavil:

Zarad mene ga lahko ukinejo ali pa ne, bi ga pa morali absolutno omejit na neko smiselno cifro.

Seveda. Ker firme z veseljem doplačujejo tudi po 200-300-400€ stroškov navadnemu delavcu, ki ne prinaša nobene dodane vrednosti.

Utk ::

Firme ne, država pa.

UganiKdo ::

firme še raje, ker na račun tega naivnim delavcem zvišajo neto ob hkratnem znižanju bruta. Volk sit, ovca pa obrita.

jernejl ::

UganiKdo je izjavil:

firme še raje, ker na račun tega naivnim delavcem zvišajo neto ob hkratnem znižanju bruta. Volk sit, ovca pa obrita.

Ja, ker so ljudje res tako zelo naivni, da raje sprejmejo službo 200 km stran za 30 evrov večji neto dohodek in nižji bruto, ne vejo pa, da pot tudi stane. :))
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vozilo (razbitino) prodal v Bolgarijo - Dars ne izda nadomestne vinjete. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
749482 (7456) smacker
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16334451 (30050) Invictus
»

Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22348982 (32579) Mare2
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14322769 (18893) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10635648 (32810) pegaso

Več podobnih tem