» »

Prihajajo elektronske vinjete

Prihajajo elektronske vinjete

«
1
2 3

zmaugy ::

Decembra 2021 bojo uvedene elektronske vinjete, ki bojo veljale eno leto ne glede na datum nakupa in torej ne bojo vezane na koledarsko leto.
Končno konec tega sranja po steklih!

https://siol.net/posel-danes/novice/nic...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

starfotr ::

Fino, torej lahko naredijo plačilo po porabi. Kar bo prineslo veliko denarja in zmanjšalo število avtov, namesto 100 eur za vsak avto in se stalno vozi.

Upam, da bodo zadeve anonimne, nimam ravno želje, da me trackajo glede na registrsko tablico/ime.

Vazelin ::

To je precej kul. Kupiš npr. avgusta in velja 1 leto in ne samo nekaj mesecev.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Lonsarg ::

Ampak kolikor berem bodo ohranili pavšalno zaračunavanje tudi ko bodo v elektronski verziji in ne po kilometrih kakor imajo tovornjaki.

Če je to tako potem bi bilo dovolj da je vezano na registrsko tablico in posebnih naprav sploh ne rabimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

mailer ::

Sramota je, da ne morem koristit avtoceste, da bi normalno peljal skuter na servis lahko pa kupim vinjeto za pol leta. Idiot, ki se je tega spomnil zagotovo še ni vozil po avtocesti, ker gre kamorkoli lahko peš. Tudi plačat ne morem uporabe avtoceste za tistih 5x na leto, ko grem v lj ali v kakšen drug konec. Moram kupit vinjeto in jo financirat drugim, če hočem prit na cilj z čim manj iskanja obvozov.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Ganon ::

starfotr je izjavil:

Upam, da bodo zadeve anonimne, nimam ravno želje, da me trackajo glede na registrsko tablico/ime.


Kakšne registrske tablice in imena, bodi resen! Zadeva bo povsem anonimna. Zabeleženo bo samo, da gre za "rdečega volkswagna iz štajerske regije".

SeMiNeSanja ::

Ganon je izjavil:

starfotr je izjavil:

Upam, da bodo zadeve anonimne, nimam ravno želje, da me trackajo glede na registrsko tablico/ime.


Kakšne registrske tablice in imena, bodi resen! Zadeva bo povsem anonimna. Zabeleženo bo samo, da gre za "rdečega volkswagna iz štajerske regije".

Zakaj se bi karkoli beležilo?
Darsovec bo imel kamero z bralnikom tablic, ta pa bo samodejno preverjala v bazi, če je za določeno registersko bila kupljena vinjeta.
Če ne bo imel kamere, te zaustavi, registersko vtipka v app na telefonu in že ve, če imaš kupljeno/veljavno vinjeto.
Ali podobno kot zdaj, eden z daljnogledom bere registerske nasproti prihajajočih vozil, drugi pretipka v app tretji pa z liziko skoči pred avto, če nimaš veljavne vinjete.

Pa ja niste mislili, da bo neka 'višja tehnologija' v igri?
Bognedaj, da bi celo plačevali po dejanski rabi - bi tisti, ki se vsakodnevno vozijo na šiht v 'prestolnico' takoj naredili cel upor.
Če niste pozabili, so vinjete nekoč bile bombonček Janševe vlade, da bi se prikupili 'podeželju'. Pa ja ne misli kdo resno, da bi to zdaj vzeli nazaj?
Potem se nebi le bicikli vozili okoli parlamenta...
Lahko je talat bombončke. Težje jih je vzeti nazaj. Veliko težje!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

techfreak :) ::

Placevanje po dejanski porabi bi precej ljudi spravilo na regionalne ceste, kar bi poslabsalo pretocnost prometa. Domnevam, da si kaj taksnega nihce ne zeli.

starfotr ::

To bi moral biti cilj. Čim več zastojev, da se čim prej začne delat na kvalitetnem javnem prevozu in da se folk ne vozi po 1 oseba v avtu.

toro69 ::

starfotr je izjavil:


Upam, da bodo zadeve anonimne, nimam ravno želje, da me trackajo glede na registrsko tablico/ime.


Jaz tudi, zdaj imam avto registriran na pokojnega šnavcerja.

ziga1990 ::

techfreak :) je izjavil:

Placevanje po dejanski porabi bi precej ljudi spravilo na regionalne ceste, kar bi poslabsalo pretocnost prometa. Domnevam, da si kaj taksnega nihce ne zeli.


Če jih bo plačevanje po dejanski porabi stalo manj kot sedaj bojo še vedno uporabljali AC
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

sunshine403 ::

starfotr je izjavil:

Fino, torej lahko naredijo plačilo po porabi. Kar bo prineslo veliko denarja in zmanjšalo število avtov, namesto 100 eur za vsak avto in se stalno vozi.

Upam, da bodo zadeve anonimne, nimam ravno želje, da me trackajo glede na registrsko tablico/ime.

Ampak da bi prebral kako bo sistem delal preden bluzis pa ne? Sistem bo narejen na enak nacin kot ga imajo v Avstriji, kjer imas lahko nalepko ali pa elektronsko vinjeto. S tem da je elektronska zgolj toliko, da je registrska v bazi, kjer lahko nadzornik preveri ali imas veljavno vinjeto ali ne.
Glede "placila po uporabi"... tistih jebenih 100eur je najvecji problem, ki ga lastnik avtomobila ima? Dober tank in pol bencina za celo leto je problem? Ce vam je to problem se raje zamislite kaj delate da vam je pri avtu najvecji problem strosek 100eur/leto.

starfotr ::

Problem je, da 100 eur ja leto mnogo premalo.

Cestnine bi morale biti dražje, ker je preveč vozil na cesti.

techfreak :) ::

Cena cestnin ne vpliva na stevilo vozil, ampak na to kje se ta vozila vozijo. Ce bos podrazal cestnino do te mere, da se dnevnim migrantom ne bo splacalo voziti po avtocesti, se bodo pa vozili po regionalki.

starfotr ::

Ni problema. Tudi jaz sem dnevni migrant in v bistvu se s tem sam sebi podelam v skledo, vendar na dolgi rok zadeve niso vzdržne.

Namesto elektronske vinjete, bi morali imeti elektronsko cestninjenje, kot ga imamo za kamione.

Kar bi podražilo prevoz in s tem tudi zmanjšalo število vozil. Če bi se preusmerilo na regionalko, nima veze. Važno je, da so zastoji in da ljudje iščejo alternative.

sunshine403 ::

In alternativa je? Poskusati najti sluzbo v svojem mestu za polovico place? Aja sorry javni prevoz si najbrz mislil :)):))
No ko si ravno tako pameten... katera drzava ima postiman javni prevoz da dela. Pa ne govorim sedaj o podzemni na Dunaju, pac pa o tem, ce hoces priti na Dunaj iz vasi 30km pred Dunajem (ali pa Franfkurtom, Parizom ali Helsinki).

Matevz96 ::

starfotr je izjavil:

Ni problema. Tudi jaz sem dnevni migrant in v bistvu se s tem sam sebi podelam v skledo, vendar na dolgi rok zadeve niso vzdržne.

Namesto elektronske vinjete, bi morali imeti elektronsko cestninjenje, kot ga imamo za kamione.

Kar bi podražilo prevoz in s tem tudi zmanjšalo število vozil. Če bi se preusmerilo na regionalko, nima veze. Važno je, da so zastoji in da ljudje iščejo alternative.


Ima veliko vezo, poglej število mrtvih na cestah pred in po uvedbi vinjet. Zame je to glavni razlog proti ponovni uvedbi cestnine po porabi (kljub temu, da na odseku kjer se največ vozim ni bilo nobene cestninske postaje).
#hooldthedoor

otago ::

Imam pomisleke z elektronsko vinjeto vezano na registrsko tablico. Kaj če uvoziš svoj avtomobil iz tujine? Se da prenesti vinjeto iz npr. avstrijske registrske na slovensko (gre za identičen avto)? Pri fizični nalepki je to šlo.

Četudi DARS ne bo zbiral podatkov, ne verjamem da se bo ta podatek izgubil. Imeli smo afero z nepooblaščenimi vpogledi v zdravniške kartoteke, v podatke FURSa. Slovenska policija, NPU, tožilstvo nimajo mojega zaupanja.. preveč je bilo čudnih naključij pri levih in desnih vladah.

Madžarska ima elektronske vinjete. Orban in big brother dobro pašeta skupaj. Avstrija ima fizične in elektronske vinjete.

Lonsarg ::

Ja tle ni glavno vprašanje glede vpogleda ampak je glavno vprašanje kaj se sploh zbira. V teoriji če je zadeva vezana na registrsko se ne bi smelo sploh nič nikjer zbirat z izjemo prekrškarjev ki jih avtomatika zazna da nimajo vinjete. Nobene naprave v avtu, nič. Če bodo slučajno vsilili napravo kljub pavsalnemu obračunavanju se moramo močno upreti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Okapi ::

techfreak :) je izjavil:

Placevanje po dejanski porabi bi precej ljudi spravilo na regionalne ceste, kar bi poslabsalo pretocnost prometa. Domnevam, da si kaj taksnega nihce ne zeli.

Saj bi se plačevalo za vse ceste, ne samo za avtoceste. Tudi cena bi se lahko prilagajala, glede na odsek, uro...

acookook ::

Lonsarg je izjavil:

Če je to tako potem bi bilo dovolj da je vezano na registrsko tablico in posebnih naprav sploh ne rabimo.
Vežeš na telefon & zloudaš app & določiš samo člane ISTEGA gospodinjstva. Vem ja, nisem fan korona aplikacije in bom 100% mutil, tudi če bo obvezna, ti pa lahko avto še vedno lahko kdo vkrade in se vozi po AC, v takem primeru pa lahko takoj daš magari zaznamek, da nekaj ne štima.

Karen ::

Sarcasm on: Mogoče bo pa plugin ki ga bomo lahko naložili znotraj aplikacije za sledenje Covidu-19...:)) sarcasm off.
Edina prednost je da bodo lahko počasi prešli na plačila po porabi. To pride z leti, ko dozori ideja, da plačuješ vinjeto za druge (vsi mislijo da se drugi vozijo na njihov račun - v stilu vica: povprečen moški ima v življenju 40 partneric... pa dobr, kdo zdej seksa na moj račun?).
Tisti ki misli da se vozi samo 10x na leto si pač takrat izbere alternativno pot, ali pa 10-dnevno verzijo.
Ima pa elektronika potencial: recimo kot škatlice pri kamionih, idealno za sekcijsko merjenje hitrosti recimo:|

link_up ::

Vinjeta je 100e in se lahko peljes kamor ces. Tudi jaz jo nucam le obcasno, pa mi na pamet ne pade, da je ne bi kupil. 100e, to je dobesedno zastonj.
In and Out

Konlov ::

Ni več praskanja po steklu??? Jaoo, kako je bilo res hudo enkrat na leto 1 minuto si vzeti za to opravilo...

Dr_M ::

link_up je izjavil:

Vinjeta je 100e in se lahko peljes kamor ces. Tudi jaz jo nucam le obcasno, pa mi na pamet ne pade, da je ne bi kupil. 100e, to je dobesedno zastonj.



Tocno tako je, ampak brezposelnim iz mest to ni vsec.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

starfotr ::

Smrtnih žrtev je pri javnem prevozu še manj, kot pri vožnji z avtom. Torej, če se že gremo promovirat manj smrtnih žrtev, delajmo to korektno.

Sekcijsko merjenje hitrosti bi tudi bilo zanimivo. Bolj kot hitrost na AC me moti to, da nihče ne upošteva varnostne razdalje.

birtija ::

Ob vseh pomislekih, ki jih imate(imamo) glede zasebnosti, se nam bo še kolcalo po zdajšnjih nalepkah, ki so popolnoma anonimne.
Noben sistem ne bo dober za vse, kot sedaj ni za vse. In spet bodo pripombe.

A bo potem z uvedbo elektronskih cestnin sploh kaj rešeno? A je trganje stare in lepljenje nove (5 min. max) res toliko časovno potratno, da je potrebna sprememba?

"Vinjeta je 100e in se lahko peljes kamor ces. Tudi jaz jo nucam le obcasno, pa mi na pamet ne pade, da je ne bi kupil. 100e, to je dobesedno zastonj."
Primerjajte vrednost avtomobila in ceno vinjete! Primerjajte vaš račun za telefon in IT storitve na letni ravni in ceno vinjete! Res je zastonj in tako naj ostane.

Elektronska vinjeta bo prej ali slej prešla v cestnino po km! Potem bomo pa upravičeno jokali. Sedaj pa ni čas za jok.

SambaShare ::

Bo potem vinjeta kaj lažje prenosljiva? Npr. ob menjavi stekla, menjavi avtomobila, ipd..

starfotr je izjavil:

Smrtnih žrtev je pri javnem prevozu še manj, kot pri vožnji z avtom. Torej, če se že gremo promovirat manj smrtnih žrtev, delajmo to korektno.


Daj ne sprenevedaj se. Jasno da gre za nek tradeoff, med svobodo, udobnostjo, ceno in tako naprej. In vinjetni sistem večini ustreza. Ostali se furajte z javnim prevozom ali po regionalkah.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Najbrž bodo obvezne škatle, ala DarsGO. To bo elektronska vinjeta.

HotBurek ::

Naj lepo referendum pripravijo, da še folk, ki dejansko uporablja ceste, pove, kaj si želi.

Moj glas gre za nalepko.

Švica stajl über alles.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

birtija ::

starfotr je izjavil:

Najbrž bodo obvezne škatle, ala DarsGO. To bo elektronska vinjeta.

Pa za vsako državo svojo škatlo, kot imajo kamionarji, a ne?
Madžarski sistem je čist OK, če že morajo biti elektronske. Vpis registracije v sistem, bralniki tablic na AC in plačljivih regionalkah (tudi tu se bo plačevalo!). Pa kazen če te dobijo brez plačila cestnine taka, da boš naslednjič močno premislil, ali boš šel poizkušat srečo na plačljiv odsek cestnega omrežja. Pa vinjete za 3 dni ali 5 dni, če se res malo ali skoraj nič v letu ne voziš po plačljivem sistemu.

Pa več radarjev in policije na ceste, da se malo umirimo, pa bo tudi zastojev manj na AC.

Invictus ::

starfotr je izjavil:

Problem je, da 100 eur ja leto mnogo premalo.

Cestnine bi morale biti dražje, ker je preveč vozil na cesti.

Pa se ne vozi. Pa te ostali ne bodo motili...

#ostanidoma
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SambaShare ::

Pa mislim da ni treba poudarjati da bo šlo za Madžarski sistem. Vnos tablice v neko bazo. Kakšne škatle neki, nekateri res znate zakomplicirati.

starfotr ::

Seveda, je treba kolegom iz HU vrniti uslugo in jim dati biznis, dokler je še aktualna oblast.

Mene ne moti to, da bi moral cestnino več plačat. Bi pa odpadlo veliko škrtic, ki tega ne bi hoteli plačat. Torej, super bi bilo, veliko bolj pretočno.

Škatla v avtu bi bila super. Kot ABC, jo daš v drugo vozilo in se voziš.

Tisti, ki se pritožujete nad škatlami, da pridem do Švice, moram imeti 3 nalepke na šipi. Bolje škatle, kot nalepke. Mnogo nalepk, kot da smo retardirani.

jernejl ::

starfotr je izjavil:

Tisti, ki se pritožujete nad škatlami, da pridem do Švice, moram imeti 3 nalepke na šipi.
Katere tri pa? Za avstrijske in italijanske avtoceste ne rabiš nobene nalepke.

Mnogo nalepk, kot da smo retardirani.
Retardirane nalepke se ukinjajo, tako da je predlog elektronskih vinjet odličen. Sicer pozen, ampak bolje pozno kot nikoli.

starfotr ::

Se vidi, da še nikoli nisi vozil kje drugje.

jernejl ::

Če vem, kako je drugje, še ne pomeni, da tam nisem vozil.
Precej bolj verjetno je, da ti nikdar nisi vozil kje drugje, glede na to, da nimaš pojma, kako je izven meja naše države.

starfotr ::

Poglej, v SI moraš imeti, v AT in v CH. Torej 3 nalepke.

In kdor trdi, da na Hrušici ne kupi vinjete za AT se pač laže.

Seveda lahko greš tudi skoz IT. Vprašanje kam potuješ. Jaz imam ruto 4x na leto: SI, AT, DE, AT, CH. Samo v DE mi ni treba limat nalepke.

jernejl ::

Tudi avstrijci že nekaj let poznajo elektronske vinjete, res pa je, da je za občasne uporabnike spletni nakup manj praktičen (ker začnejo veljati šele 18. dan po nakupu).
Za lastnike letnih vinjet to ni tak problem, lahko si celo uredijo avtomatsko letno podaljševanje in se jim s tem sploh ni treba več ukvarjati.

Slovenska nalepka očitno tudi kmalu ne bo več potrebna, Švicarska prav tako ne.

Oberyn ::

starfotr je izjavil:

Problem je, da 100 eur ja leto mnogo premalo. Cestnine bi morale biti dražje, ker je preveč vozil na cesti.

Se pravi, revnejše sloje prebivalstva počasi odrežemo še od osebnega prevoza, bogatejši sloji pa pridobijo več udobja pri vožnji na praznih cestah? Ok. Se ne pritožujem, ker jaz bom pač ostal v svojem avtu ne glede na ta davek na gibanje. En šibak glas vesti me sicer sprašuje, če je to primerna in pravična ureditev za moderno družbo. Takoj ga utišam, dokler ostajam med premožnejšemi, me ne briga.

sigmundfreud ::

Avtoceste so kot vodovod. Odpreš pipo, ko rabiš vodo, zapreš pipo, ko nočeš, da teče. Ko rabiš, švigneš na avtocesto, pelješ do cilja in nazaj. Vodovod je enkrat (za visoko ceno) položen in je vedno na voljo. Avtocesta je tam (bila za visoko ceno postavljena), če jo osebno rabiš ali pa ne.

Torej se mora uporaba avtoceste obračunavati tako kot vodovod. Visok komunalni prispevek (davek pri nakupu avtomobila, letna dajatev, davek od plače), letna omrežnina (vinjeta) in nekaj po porabi (trošarina na gorivo).

Spoštovani kolegi, ki zagovarjate zaračunavanje avtoceste "po porabi" se vprašajte, če je bil tisti kilometer ceste, ki ga letno (ne)uporabite, res izdelan samo za "vašo" (ne)uporabo. Ne pozabite, da je dostava dobrin v vaš kraj ter njihova cena neločljivo povezana s ceno transporta dobrine.

Tudi jaz si želim časov, ko bo na cesti manj avtomobilov. Nisem nikakršen ljubitelj izplačanih potnih stroškov, uporaba avta se mi pravzaprav gabi. Še bolj pa bi me motilo, če bi za vsako uporabo avtoceste razmišljal kako bi raje privarčeval, če bi se peljal po lokalni cesti, kjer se mogoče iz šole sprehaja vaš sin ali hči.

Če že zagovarjate "pravičnost" in "svobodo", ju zagovarjajte pametno.

LeQuack ::

Ena pas avtoceste rezervirati za kolesa in skiroje.
Quack !

starfotr ::

Ker vinjete so pa višek pravice. In s tem, ko bi uvedli plačilo po porabi, bi revne prikrajšali za uporabo AC? Nebuloze na kubik ...

Nafta je prepoceni in preveč se plačuje potne stroške za prevoz na delo. Tudi avtoceste so prepoceni in predrago smo plačali za njih (jih še plačujemo in jih bomo še dolgo).

Torej, edina pravična je rešitev, da "onesnaževalec plača". Torej, ko se voziš po AC onesnažuješ, in to plačaj po prevoženem km. Tudi z elektro avtom, hrup je vedno in hrup spada med onesnaževala.

Pavšali so vedno bili slab kompromis. Zakaj smo šli iz pavšalnih zneskov za plačevanje ogrevanja na delilnike toplote? Ni idealna rešitev, ker obstajajo boljše (kalorimeter). Vendar tako se zniža poraba, če plačaš proporcionalno glede na to, koliko rabiš. V veliko blokih so včasih ljudje odpirali okna in niso zapirali radiatorjev.

Tu pa tudi veliko ljudi gre na AC, samo zato, ker je "zastonj". In zelo neekonomično se vozimo, po 1 v avtu čakamo v koloni. Res, super. Če bi vsaj 2 bila v vsakem avtu bi bil res napredek.

Vinjete koristijo ljudem, ki smo vsakodnevno na cesti. 30 centov na dan me košta vinjeta. Pred tem bi za 20 km uporabe AC dal nek mnogokratnik tega zneska.

Folk vzema avte na lizing, na kredit, plačujejo več 100 eur na mesec. Pri gorivu te cepijo, nabijejo trošarino, davek ... Za cestnino pa država ne zna izcuzat denarja od teh ljudi. Kako neumno in nezrelo.

Družba DARS je v obdobju visokih letnih obveznosti iz naslova odplačila dolga. V letih 2020-2025 zapade v plačilo za 1,1 mlrd EUR glavnic kreditov. V tem obdobju bodo letne obveznosti iz naslova odplačila dolga porabljale bistveni del denarnega toka iz poslovanja, zato bo del dolga ob izvajanju investicijskih načrtov potrebno refinancirati. Upravljanje dolga je opredeljeno kot ena glavnih aktivnosti družbe za doseganje cilja družbe DARS d.d., da samostojno odplačuje oziroma poravnava vse svoje finančne obveznosti. Odločitev o izvedbi refinanciranja na podlagi Krovnega zakona o poroštvu (ZPKROD) je odvisna od ustvarjenih likvidnostnih rezerv (depoziti) in bodočih obveznosti iz t.i. 6-letnega operativnega načrta izvajanja investicij. Stanje finančnih sredstev v obliki depozitov v letu 2019 ni odražalo potrebe po izvedbi refinanciranja. Tako je družba v tem letu odplačala za 212,8 milijona evrov glavnic in obresti v višini 37,9milijona evrov. Na novo se družba ni zadolžila, tako da se je skupni dolg družbe zmanjšal na 2.057 milijonov evrov (stanje na dan 31.12.2019). V zadnjih petih letih se je skupna zadolžitev družbe znižala za 577 mio EUR. Eden od razlogov za to je tudi pozitiven razvoj v prihodkih od cestnin. Zaradi obsežnih novih investicijskih projektov družba v naslednjih letih pričakuje ponoven dvig skupnega dolga.


Ni videti konca.

Potem pa še vlečemo neumne poteze, kot je 3. pas, avtocesta na Koroško in podobno. Potem pa naredimo še AC do Idrije, če se že preseravamo s tem, da mora imeti vsaka vas svojo AC.

Xserces ::

Jaz tudi upam da ne bo cestnina na porabo ker vinjeto izkoristim cca 500% :))
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

donvito ::

Konlov je izjavil:

Ni več praskanja po steklu??? Jaoo, kako je bilo res hudo enkrat na leto 1 minuto si vzeti za to opravilo...

Saj to, ko pa pozimi strgaš led ali sneg vsako jutro, je pa ok. 8-)

sunshine403 ::

starfotr je izjavil:

Poglej, v SI moraš imeti, v AT in v CH. Torej 3 nalepke.
Jaz imam ruto 4x na leto: SI, AT, DE, AT, CH. Samo v DE mi ni treba limat nalepke.

Za Svico ne vem, ker v zadnjem letu nisem bil gor, za Avstrijo, in po novem Slovenijo pa ti ni treba nic limat, torej ce je Svica se po starem, bo po novem samo ena vinjeta (svicarska). Brez sledenja, brez skatlic itd. Preden na pamet o skatlicah sledenju in avtomatiziranih sistemih detekcij tvojih poti, si preberi kaksna naj bi bila "nova" slovenska vinjeta in kaksna je obstojeca avstrijska. Povsem enaka kot sedanja nalepka, razen da namesto nalepke vozis brez nalepke in s placilom preko interneta. Glede na to, da ti je uspelo nastudirate vse nesmiselne opcije kaj se bo s to elektronsko vinjeto dogajalo, predvidevam da ti ne bo pretezko ugotoviti, kaksna ta vinjeta zares bo (ce sploh bo, ker do decembra 2021 je se dalec).

janezvalva ::

zdej ko bodo elektronske, bi lahko malo pocenili vinjete? npr. na 90€.
ker odpade strošek za tiskarno.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

Apple ::

@starfotr: E-avto je hrupen?
LP, Apple

bluefish ::

Dokler ne bo maglev brez zračnega upora, da.

LeQuack ::

Pri 100kmh je glasnost gum itak večja od zvoka motorja. To je tudi glavni razlog da so ceste tako hrupne če živiš zraven.
Quack !
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vozilo (razbitino) prodal v Bolgarijo - Dars ne izda nadomestne vinjete. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7410807 (8781) smacker
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16337770 (33369) Invictus
»

Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22351800 (35397) Mare2
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14324096 (20220) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10637247 (34409) pegaso

Več podobnih tem