Forum » Na cesti » Novi diski
Novi diski
crylizz ::
A je normalno, da po menjavi sprednjih diskov in ploščic zdej zavore primejo "slabo", torej prej so primle čisto na vrho, zdej pa moreš kr globoko pritisnit da se dobro ustaviš?
Pedal ni "na tleh", mehanik je reku da bi naj zdej bol agresivno zavirau.
Pedal ni "na tleh", mehanik je reku da bi naj zdej bol agresivno zavirau.
BorutK-73 ::
Ugasni avto in "napumpaj" pedalko za zavoro.
ps
zajebal, avto mora delovat ko pumpaš. Parkrat na polno pritisni pedalko z nogo, verjento je še zrak v ceveh.
ps
zajebal, avto mora delovat ko pumpaš. Parkrat na polno pritisni pedalko z nogo, verjento je še zrak v ceveh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
SeMiNeSanja ::
Po menjavi diskov je vedno tako, da nekaj časa "primejo slabo".
Odvisno od tega, koliko se voziš, se to unese v roku enega tedna.
Če tudi potem še ni 'normalno', pa vsekakor še enkrat na obisk k mehaniku, zlasti če ne 'primejo' niti v primeru, ko 'pumpaš'.
Drugače pa par dni malo bolj previdno na cesti in malenkost bolj resno držat varnostno razdaljo.
Odvisno od tega, koliko se voziš, se to unese v roku enega tedna.
Če tudi potem še ni 'normalno', pa vsekakor še enkrat na obisk k mehaniku, zlasti če ne 'primejo' niti v primeru, ko 'pumpaš'.
Drugače pa par dni malo bolj previdno na cesti in malenkost bolj resno držat varnostno razdaljo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
crylizz ::
Ko "napumpam" je OK.
Mehanik priporoča da zdej mal bol na "hard" žlajfam, kolker pa jst vem je pa glih obratno?
Mehanik priporoča da zdej mal bol na "hard" žlajfam, kolker pa jst vem je pa glih obratno?
residual ::
Po menjavi je potrebno previdno zavirat, in kakih 20 km dokler se ploščice lepo ne naležejo na diske.
običajno je ob menjavi diskov in ploščic mehanik menjal tudi zavorno olje. Ko se diski in ploščice obrabljajo (tanjšajo) se zavorno olje bolj širi v razteg batov, ki potiskajo zavorne ploščice na disk. In posledično je pedal vedno bolj na tleh, seveda ob enaki količini zavornega olja v sistemu. To je razlog da tudi počasi greš v menjavo ploščic.
Po menjavi pa bi moral pedal prijet takoj na vrhu pedalke, saj nova debelina ploščic in diskov omejujeta prostor za razširitev olja v zavornih batih.
po moje imaš premalo zavornega olja (preglej v posodo pod pokrovom motorja kakšen je nivo zavornega olja) ali pa nekaj ne štima z debelino novih zavornih ploščic ali diskov.
običajno je ob menjavi diskov in ploščic mehanik menjal tudi zavorno olje. Ko se diski in ploščice obrabljajo (tanjšajo) se zavorno olje bolj širi v razteg batov, ki potiskajo zavorne ploščice na disk. In posledično je pedal vedno bolj na tleh, seveda ob enaki količini zavornega olja v sistemu. To je razlog da tudi počasi greš v menjavo ploščic.
Po menjavi pa bi moral pedal prijet takoj na vrhu pedalke, saj nova debelina ploščic in diskov omejujeta prostor za razširitev olja v zavornih batih.
po moje imaš premalo zavornega olja (preglej v posodo pod pokrovom motorja kakšen je nivo zavornega olja) ali pa nekaj ne štima z debelino novih zavornih ploščic ali diskov.
MadMax ::
Da pri menjavi diskov pride zrak v sistem mora biti ali hudo čuden avto (da je treba podirat cevi) ali pa še bolj čuden mehanik...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
SeMiNeSanja ::
Torej kaj priporocate?
Priporočam, da ne poslušaš škodoželjnih trolov!
Če se dosti voziš, pa zavora čez dva-tri dni ne bo normalno prijemala, se zapelji do serviserja, da še enkrat pogleda, če je vse o.k.
V principu bi te moral serviser opozoriti, da bo zavora slabo delovala, da bodi malo bolj previden.
Je pa to čisto normalno in se v 99,9% kar hitro normalizira - seveda od tega odvisno, koliko se voziš in zaviraš.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
SambaShare ::
običajno je ob menjavi diskov in ploščic mehanik menjal tudi zavorno olje. Ko se diski in ploščice obrabljajo (tanjšajo) se zavorno olje bolj širi v razteg batov, ki potiskajo zavorne ploščice na disk. In posledično je pedal vedno bolj na tleh, seveda ob enaki količini zavornega olja v sistemu. To je razlog da tudi počasi greš v menjavo ploščic.
?. Ravno zavorno olje nadomešča izrabljene ploščice. Tako da pedalka vedno prime na istem mestu, nivo olja pa se niža.
2dark ::
A je normalno, da po menjavi sprednjih diskov in ploščic zdej zavore primejo "slabo", torej prej so primle čisto na vrho, zdej pa moreš kr globoko pritisnit da se dobro ustaviš?
Pedal ni "na tleh", mehanik je reku da bi naj zdej bol agresivno zavirau.
Ne. Mehanik je čuden.
SeMiNeSanja je izjavil:
Torej kaj priporocate?
Priporočam, da ne poslušaš škodoželjnih trolov!
Če se dosti voziš, pa zavora čez dva-tri dni ne bo normalno prijemala, se zapelji do serviserja, da še enkrat pogleda, če je vse o.k.
V principu bi te moral serviser opozoriti, da bo zavora slabo delovala, da bodi malo bolj previden.
Je pa to čisto normalno in se v 99,9% kar hitro normalizira - seveda od tega odvisno, koliko se voziš in zaviraš.
PLoščice morejo od začetka grabit v nulo. Nimajo kaj slabše delovat.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
fikus_ ::
Dokler se zavorne ploščice ne prilagodijo površinam diskov, zavore primejo malo slabše. To lahko traja do nekaj 10 km odvisno od načina vožnje.
2dark ::
Dokler se zavorne ploščice ne prilagodijo površinam diskov, zavore primejo malo slabše. To lahko traja do nekaj 10 km odvisno od načina vožnje.
Ampak ne tako slabo, da bi moral z vso silo zavirar.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Bizkit45 ::
ah dajte no, nima to kaj slabo prijeti. Sam sem na motorju menjal tolikokrat, da lahko potrdim, da morajo takoj dobro prijeti (tudi zavorno tekočino). Če se pedalo preveč spusti, je potrebno odzračiti. Pač šlampasto narejeno. Je pa res, da na začetku res rabijo malce da se "utečejo", ampak ni to razlika 50% do popolnega zaviranja. Govorimo o minimalni razliki, ki jo laik ne opazi, tako da mora takoj dobro prijeti. Niso zavore hec, peljati nazaj in odpraviti napako.
solatko ::
hojnikb - +1, če zavore ne primejo tako, kot je treba, menjaš mehanika!!!
Delo krepa človeka
SeMiNeSanja ::
Aha... torej namesto da se lepo počasi uvozijo zavore, vi raje vidite, da jih gre mehanik goniti na polno, da bo gospodom 'takoj prijemalo kot treba'.
No, tudi tako gre. Lahko jih pa tudi prekuri. In kaj imaš potem od tega?
Po možnosti, da se še zvije disk od vročine. Potem si sploh profitiral.
Skratka, dejte malo manj trolat prosim!
No, tudi tako gre. Lahko jih pa tudi prekuri. In kaj imaš potem od tega?
Po možnosti, da se še zvije disk od vročine. Potem si sploh profitiral.
Skratka, dejte malo manj trolat prosim!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
fikus_ ::
Zavore ne prekuriš kar tako, ponavadi se to zgodi, če res pretiravaš z zaviranjem ali če se ploščice ne vračajo, so zagozdene, rja.
Invictus ::
Kake bedarije...
Menjane zavore takoj primejo dobro. Nič jih ni treba "napumpati". To mehanik reče, ker se mu ne da spustiti zraka ven iz zavornih cevi, bog si ga pa tudi vedi kako je olje noter. Najbrž polno zraka in vode...
Kdo pa je še slišal, da se zavorno olje menja ... To je pa ja večno...
Menjane zavore takoj primejo dobro. Nič jih ni treba "napumpati". To mehanik reče, ker se mu ne da spustiti zraka ven iz zavornih cevi, bog si ga pa tudi vedi kako je olje noter. Najbrž polno zraka in vode...
Kdo pa je še slišal, da se zavorno olje menja ... To je pa ja večno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Invictus - Ni prav nobene potrebe po zračenju, ko menjaš pakne, ploščice ali diske, to je potrebno naredit, ko menjaš klešče ali tesnila zavornega cilindra.
Zavore, ki so dobro popravlljene, morajo pravilno zvirat takoj, če temu ni tako, menjaš mehanika.
Zavore, ki so dobro popravlljene, morajo pravilno zvirat takoj, če temu ni tako, menjaš mehanika.
Delo krepa človeka
brbr21 ::
Eh... kaj ce komentirali le tisto kar vam je z izkusnjami in znanjem poznano?!
Je kar normalno, da po menjavi slabse prime kadar so diski zbrazdani. Ploscica pac ne nalega na celotno povrsino diska. Odvisno od razbrazdanosti ampak par km in nekaj mocnejsih zaviranj odpravi tezavo. Je pa v takem prumeru tudi mozno hitro zapect ploscice, ker je povrsina stika manjsa in s tem odvajanje toplote slabse.
Drugace pa se zavore ulaufa s parimi zaporednimi zaviranji na polno in ohlajanji. Cw ne ves kako se to dela vozi nekaj 10km in upostevaj da slabse prime. Se bo pocasi uleglo.
Ce pa je potrebno pesalo pumpat potem pa je potrebno odzracevanje. Tudi tekocine ne zanemarjat ker je precej pomemben faktor pri ucinkovitosti zaviranja. Menja pa je ve ina skoraj nikoli.
Je kar normalno, da po menjavi slabse prime kadar so diski zbrazdani. Ploscica pac ne nalega na celotno povrsino diska. Odvisno od razbrazdanosti ampak par km in nekaj mocnejsih zaviranj odpravi tezavo. Je pa v takem prumeru tudi mozno hitro zapect ploscice, ker je povrsina stika manjsa in s tem odvajanje toplote slabse.
Drugace pa se zavore ulaufa s parimi zaporednimi zaviranji na polno in ohlajanji. Cw ne ves kako se to dela vozi nekaj 10km in upostevaj da slabse prime. Se bo pocasi uleglo.
Ce pa je potrebno pesalo pumpat potem pa je potrebno odzracevanje. Tudi tekocine ne zanemarjat ker je precej pomemben faktor pri ucinkovitosti zaviranja. Menja pa je ve ina skoraj nikoli.
SeMiNeSanja ::
Eh... kaj ce komentirali le tisto kar vam je z izkusnjami in znanjem poznano?!
Pa ti ne veš, da so tukaj gor sami eksperti!
Glede na njihove izjave, obstaja ena čisto preprosta razlaga: 'mojstri' sploh ne opazijo, da jim zavore po menjavi diska in/ali ploščic nekaj km slabše prijemljejo.
Najbrž imajo tako težko nogo, da bremzo v vsakem primeri nabijejo do podna, samo kar noga ne pogleda skizi pleh, pa da bi še z podplati zavirali.
Če tako zaviraš, potem zagotovo ne boš opazil, da zavore malo slabše prijemljejo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
solatko ::
SeMiNeSanja - Po navadi sem menjal ploščice pred tehničnim pregledom. Nikoli ni na tehničnem pokazalo, da bi zavore prijemale slabše. Če je rabrazdan disk, potem si vozil predolgo in je potrebno disk postružit, če pa je dvojni votli, pa zamenjat. Je pa res, da pogostost zaviranja na polno, zelo uničuje disk in ploščice, zato se moraš naučit vozit z pravilno varnostno razdaljo.
V življenju nisem dvakrat zaviral na polno.
V življenju nisem dvakrat zaviral na polno.
Delo krepa človeka
SeMiNeSanja ::
SeMiNeSanja - Po navadi sem menjal ploščice pred tehničnim pregledom. Nikoli ni na tehničnem pokazalo, da bi zavore prijemale slabše. Če je rabrazdan disk, potem si vozil predolgo in je potrebno disk postružit, če pa je dvojni votli, pa zamenjat. Je pa res, da pogostost zaviranja na polno, zelo uničuje disk in ploščice, zato se moraš naučit vozit z pravilno varnostno razdaljo.
V življenju nisem dvakrat zaviral na polno.
Pa porkamadona no, pa kaj misltire, da sem budala ali kaj?
PREJŠNJI MESEC so mi menjali diske in bom ja vedel, da prvih nekaj km ne prijemljejo tako, kot potem, ko se 'ulaufajo'.
Ampak očitno eni ali zavirate kot norci, že od servisa domov naredite 100km, živite v rovtah, da imate 100 ovinkov do doma, ali pa se vam že serviser z vašim avtom dva dneva naokrog vozi..... da sploh ne veste, kako se to dejansko obnašajo novi diski in nove ploščice.
Ali pa se samo po mestu cijazite skozi konice, da na ta račun ne opazite, da zavore nekaj časa manj prijemljejo. Pri 20km/h se namreč ustaviš tudi če zavore skoraj nič ne prijemljejo.
Jaz v povprečju dnevno naredim zelo malo km, pa še to praktično ne rabim skoraj nič zavirat na tej poti. Tako potem še kako opazim, da par dni traja, da zavore spet normalno prijemljejo.
Kot rečeno - jaz sem menjal diske prejšnji mesec. Kdaj ste jih vi, ki ste tako pametni?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
solatko ::
SeMiNeSanja - Če vožnjo prilagajaš razmeram na cesti, zavor praktično ne rabiš, dovolj zavira mašina z odvzemom plina, po potrebi prestva nižje, če morate skozi viset na zavori, potem počnete nekaj narobe.
Če zavore po servisu nebi prijele, bi na tehničnem padel, je pa res, da ne grabijo, vendar je to samo občutek voznika, če bi bilo poterebno ustavit v sili, verjemi, da primejo veliko bolje, kot pred menjavo, ko so znucane.
Jaz sem na vseh svojih avtomobilih, diske menjal samo enkrat, ker so bili slabi že ob nakupu, drugače pa mi ni bilo nikoli potrebno tega menjat, če bi bilo, bi mehanik to naredil.
Kadar menjaš diske, menjaš tudi ploščice in ravno prvih nekaj tednov, zavore primejo kot pri novem avtu.
Če zavore po servisu nebi prijele, bi na tehničnem padel, je pa res, da ne grabijo, vendar je to samo občutek voznika, če bi bilo poterebno ustavit v sili, verjemi, da primejo veliko bolje, kot pred menjavo, ko so znucane.
Jaz sem na vseh svojih avtomobilih, diske menjal samo enkrat, ker so bili slabi že ob nakupu, drugače pa mi ni bilo nikoli potrebno tega menjat, če bi bilo, bi mehanik to naredil.
Kadar menjaš diske, menjaš tudi ploščice in ravno prvih nekaj tednov, zavore primejo kot pri novem avtu.
Delo krepa človeka
SeMiNeSanja ::
SeMiNeSanja - Če vožnjo prilagajaš razmeram na cesti, zavor praktično ne rabiš, dovolj zavira mašina z odvzemom plina, po potrebi prestva nižje, če morate skozi viset na zavori, potem počnete nekaj narobe.
Če zavore po servisu nebi prijele, bi na tehničnem padel, je pa res, da ne grabijo, vendar je to samo občutek voznika, če bi bilo poterebno ustavit v sili, verjemi, da primejo veliko bolje, kot pred menjavo, ko so znucane.
Jaz sem na vseh svojih avtomobilih, diske menjal samo enkrat, ker so bili slabi že ob nakupu, drugače pa mi ni bilo nikoli potrebno tega menjat, če bi bilo, bi mehanik to naredil.
Kadar menjaš diske, menjaš tudi ploščice in ravno prvih nekaj tednov, zavore primejo kot pri novem avtu.
Jezus kristus.... pa kaj tako hudičevo komplicirate!
Kaj si napisal zgoraj? "je pa res, da ne grabijo, vendar je to samo občutek voznika, če bi bilo poterebno ustavit v sili"
Pa saj o tem ves čas govorimo! OP je menjal disk in se mu 'zdi da ne prijemlje'. Pa mu skušamo dopovedat, da je to normalno, potem pa vse mogoče blodnje zraven mečete v koš!
OP nima doma vararjev, kakršne imajo na tehničnem, da bi lahko 'meril'. Gre se izključno za tisti "občutek, ko je treba na hitro zaustaviti". Ampak nebi bili vi vi, če nebi morali svojo skledo pristaviti in nakladat vse drugo, da OP-u samo zmedo naredite, celo direktno mu priporočate menjavo mehanika. WTF?!?
Tak način komentiranja, ki gre na škodo tistemu, ki čisto lepo sprašuje za pomoč in ga samo še bolj zmede, mi gre presneto na jetra.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
solatko ::
SeMiNeSanja - Če bi imel sam občutek, da zavore ne primejo, bi šel na izredni tehnični pregled, ki je na vseh avtobazah zastonj. Zavore, ki grabijo so zanič, zagrabit morajo šele takrat, ko stisneš do konca, drugače bi se pri vsaki popolni zaustavitvi, z glavo zaletavali v vetrobransko steklo.
Delo krepa človeka
SeMiNeSanja ::
SeMiNeSanja - Če bi imel sam občutek, da zavore ne primejo, bi šel na izredni tehnični pregled, ki je na vseh avtobazah zastonj. Zavore, ki grabijo so zanič, zagrabit morajo šele takrat, ko stisneš do konca, drugače bi se pri vsaki popolni zaustavitvi, z glavo zaletavali v vetrobransko steklo.
Kompliciraš!!!
Na preprosto vprašanje ste natrolal na polno - pika
SeMiNeSanja je izjavil:
SeMiNeSanja - Če bi imel sam občutek, da zavore ne primejo, bi šel na izredni tehnični pregled, ki je na vseh avtobazah zastonj. Zavore, ki grabijo so zanič, zagrabit morajo šele takrat, ko stisneš do konca, drugače bi se pri vsaki popolni zaustavitvi, z glavo zaletavali v vetrobransko steklo.
Kompliciraš!!!
Na preprosto vprašanje ste natrolal na polno - pika
To je že tko ko un, ki si ga ujel s prstom v loncu z Nutello, pa ti govori "saj ni tako, kot izgleda"
Sorry. Je TOČNO TAKO, kot izgleda!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
2dark ::
Eh... kaj ce komentirali le tisto kar vam je z izkusnjami in znanjem poznano?!
Drugace pa se zavore ulaufa s parimi zaporednimi zaviranji na polno in ohlajanji. Cw ne ves kako se to dela vozi nekaj 10km in upostevaj da slabse prime. Se bo pocasi uleglo.
Ti pa si dokaz nekoga, ki "zna svetovat" kako se zabvore utekajo. LOL:
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 27099 (16261) | FireSnake |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15669 (11617) | TheBlueOne |
» | Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16157 (14209) | zk_eu |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31391 (29125) | b3D_950 |
» | Pregrevanje zavornih oblog?Oddelek: Loža | 11247 (10370) | SkIDiver |