Forum » Na cesti » Kako kupiti rabljeno Octavio
Kako kupiti rabljeno Octavio
bobby ::
Ah nehite no,..
dejte malo s kakšnimi s členi podkrepit tele vaše blodnje,..
Fizična oseba lahko kupi in proda nebroj avtov v eneme letu in dokler s prodajo nič ne zasluži, ga bo morda FURS za rokav potegnu in povprašal ampak, če ni nič prikazanega plusa, potem ne bodo nič naredili in pika.
Sekundarno se pa lahko FURS drugače spotakne in je od primera do primera.
Lahko kupiš avto za 6k naprimer, kakega Porša, ga popraviš, recimo, da imaš srečo in te popravilo stene samo 2k, potem pa ga prodaš za 15k,... v tem primeru, če je to ena transakcija na leto, te ne bodo pozvali,če ne padeš njim v oko,... če pa bi bile 3 takšne, pa da bi nekako zavohali, bi te v primeru, da si pri nakupu-prodaji teh treh zaslužil 20k bi še FURS pristavil lonček,..
Da narediš 20 transakcij v enem letu in pri vsakem 300€ in padeš na oko FURSA nekako, ti bi znalo še oni nagrado dat v obliki položnice,..
V teh primerih, ki jih zgornji par postov opisujete, če padeš v oko Fursa, bi te obravnavali vsak primer posamezno,... NI pa zakona, ki bi specifično rekel pri katerem plusu ali količini transakcij se smatra kot dopolnilna dejavnost,..
dejte malo s kakšnimi s členi podkrepit tele vaše blodnje,..
Fizična oseba lahko kupi in proda nebroj avtov v eneme letu in dokler s prodajo nič ne zasluži, ga bo morda FURS za rokav potegnu in povprašal ampak, če ni nič prikazanega plusa, potem ne bodo nič naredili in pika.
Sekundarno se pa lahko FURS drugače spotakne in je od primera do primera.
Lahko kupiš avto za 6k naprimer, kakega Porša, ga popraviš, recimo, da imaš srečo in te popravilo stene samo 2k, potem pa ga prodaš za 15k,... v tem primeru, če je to ena transakcija na leto, te ne bodo pozvali,če ne padeš njim v oko,... če pa bi bile 3 takšne, pa da bi nekako zavohali, bi te v primeru, da si pri nakupu-prodaji teh treh zaslužil 20k bi še FURS pristavil lonček,..
Da narediš 20 transakcij v enem letu in pri vsakem 300€ in padeš na oko FURSA nekako, ti bi znalo še oni nagrado dat v obliki položnice,..
V teh primerih, ki jih zgornji par postov opisujete, če padeš v oko Fursa, bi te obravnavali vsak primer posamezno,... NI pa zakona, ki bi specifično rekel pri katerem plusu ali količini transakcij se smatra kot dopolnilna dejavnost,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Sparkxl ::
Se je že začelo, škoda v Nemčiji spušča cene, zaenkrat samo za suviče-napihnjene precenjene piksne, ki jih ob prihajajoči krizi več živi bog ne bo kupil.
https://www.computerbild.de/artikel/cb-...
Jaz bi z nakupom rabljenega počakal še par mesecev, ker bodo cene garantirano padle.
https://www.computerbild.de/artikel/cb-...
Jaz bi z nakupom rabljenega počakal še par mesecev, ker bodo cene garantirano padle.
mr_chai ::
Ne razumem zakaj hočeš avtomatika, ko pa večino cajta preživiš na avtocesti. Avtomatski menjalniki so bolj kompleksni od ročnih, več delov, več stvari se lahko obrabi.
Preberi si kakšno knjigo o vzdrževanju avtov ali avto mehaniki "for dummies", da ti bo jasno kako tista stvar pod havbo deluje in kaj gre vse lahko narobe. Kupi OBD2 adapter, na telefon pa si inštaliraj app za obd2 diagnostiko. To imaš potem s seboj pri ogledu avtomobila, da preveriš, če računalnik javlja kakšne napake. Če se naučiš še interpretirat live podatke, ki ti jih računalnik pošilja ob delovanju mašine, si še dodatno zmanjšaš verjetnost, da boš dobil limono.
Če te pa to sploh ne zanima, imej s seboj mehanika ali pa plačaj temejiti pregled avtomobila pri kakšnem mehaniku.
Octavie so čist kul avti. Lahko pa tudi kakšno Honodo Accord pogledaš, še bolš izbira ;) Samo pri nas je žal ne boš našel z nizkimi kilometri, ti pa to lahko veliko pove o kvaliteti vozila. Lahko dobiš avto z 250k, ki je samo redno vzdrževan in ti bo bp delal še naslednjih 150k, ali pa limono, ki ima samo 100k.
Preberi si kakšno knjigo o vzdrževanju avtov ali avto mehaniki "for dummies", da ti bo jasno kako tista stvar pod havbo deluje in kaj gre vse lahko narobe. Kupi OBD2 adapter, na telefon pa si inštaliraj app za obd2 diagnostiko. To imaš potem s seboj pri ogledu avtomobila, da preveriš, če računalnik javlja kakšne napake. Če se naučiš še interpretirat live podatke, ki ti jih računalnik pošilja ob delovanju mašine, si še dodatno zmanjšaš verjetnost, da boš dobil limono.
Če te pa to sploh ne zanima, imej s seboj mehanika ali pa plačaj temejiti pregled avtomobila pri kakšnem mehaniku.
Octavie so čist kul avti. Lahko pa tudi kakšno Honodo Accord pogledaš, še bolš izbira ;) Samo pri nas je žal ne boš našel z nizkimi kilometri, ti pa to lahko veliko pove o kvaliteti vozila. Lahko dobiš avto z 250k, ki je samo redno vzdrževan in ti bo bp delal še naslednjih 150k, ali pa limono, ki ima samo 100k.
ziga1990 ::
^^ Glede avtomatikov pa to ne drži za vse kar nekaj je bolj zanesljivih oziroma se manj obrabijo kot pa ročni menjalniki
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
Sparkxl ::
Pri forumskih youtube mehanikih za avtomatike velja naslednje: največ problemov z njimi imajo tisti, ki jih nimajo.
Octavia ima še eno bistveno prednost pred vsemi rižotami, ki jih tu not vlačite in sicer cena servisiranja.
Samo za občutek: za mojo octavio z dsg je bila cena servisa na 60k km 250€. Na uradnem servisu. Na 75k km 95€. Z računom in njihovim oljem
Octavia ima še eno bistveno prednost pred vsemi rižotami, ki jih tu not vlačite in sicer cena servisiranja.
Samo za občutek: za mojo octavio z dsg je bila cena servisa na 60k km 250€. Na uradnem servisu. Na 75k km 95€. Z računom in njihovim oljem
ziga1990 ::
Če z rižote misliš na Japonce imajo oni tudi bistveno prednost: Kar prišparaš pri rednem servisu v primerjavi z Japoncem zgubiš pri okvarah
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
Škoda je Nemec kakor je tudi BMW tako da ja razlika je ampak vseno nemoreš reči, da so Japonci dražji oz kar zgubiš na dražjem rednem servisu pridobiš z manjšo možnostjo kake okvare. Sicer pa sej veš kako to v resnici gre lahko kupiš najbolj zanesljivega Japonca in imaš same težave in okvare med tem ko pa ti avto ki je znan kot nezanesljiv dela brez težav
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Manager ::
TheBlueOne je izjavil:
Zanimiva stran, hvala za link,..
Ja, se zelo dosti kupuje pri njih. Samo kot opozorilo, cene so super, ampak menda imajo zelo industrijski pristop v smislu, da prodajajo bolj serijsko, kot pa srcno. Naceloma so vsi, ki jih poznam, da so tam kupili zadovoljni, ampak je skoraj vsak imel kje v postopku nakupa kaj zamude, ker se jim ni dalo stimat papirjev.
Morda je lazje, ce kupis iz slo in odpeljes, imajo manj dela. :)
https://www.onlinecars.at/car/51919#
Sem pogledal ta link in se mi zdijo cene zelo nizke, skoraj nemogoče, ali sem jaz to narobe nekaj razumel. Gledam cene na mobile.de in na avto.net, pa gledam npr. VW Passat od 2010 dalje, da ima 2.0 motor, diesel, pa se mi zdi, da je npr. cena za letnik 2012 (do 125t km) nekje okrog 10.000eur super cena. Na tem linku pa vidim l.2016 za 12.600eur, kar se mi zdi skoraj nemogoče.
Je kdo kupil kakšen avto pri njih? Je to realno? Kakšen je postopek?
Zadnja dva avta sem upil v Nemčiji, od privat oseb, sem uredil vse pripeljal v Slo, plačal DMV. Sedaj vidim, če ima Partikelfilter, da je kar poceni vse skupaj.
Hvala za info, lep pozdrav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Manager ()
KAVINSKY ::
a skodo naredi skoda nalepka cez vw nalepko kj bolj zanesljivo ? :)
Škoda je ponavadi dobivala med zadnjimi v grupi nove tehnologije, posledično so bile glavne napake odpravljene. Podobno kot Kia in Hyundai, Dacia in Reno...
Od Rižotarjev pa je ogromno online fame o zanesljivosti. Pa vsi imajo določene kikse po letnikih. Toyota/Lexus ima stalno neke vpoklice, od airbagov, zavor do menjalnikov. Bloki motorja so pokali na določenih modelih, menjalniki ribali. Pri pickupih rjavijo šasije - že po par letih pregnijejo švasi. Pa so že enkrat imeli poravnavo v višini 3,5 miljarde dolarjev.
K0l1br1 ::
dope1337 ::
Škoda je Nemec kakor je tudi BMW tako da ja razlika je ampak vseno nemoreš reči, da so Japonci dražji oz kar zgubiš na dražjem rednem servisu pridobiš z manjšo možnostjo kake okvare. Sicer pa sej veš kako to v resnici gre lahko kupiš najbolj zanesljivega Japonca in imaš same težave in okvare med tem ko pa ti avto ki je znan kot nezanesljiv dela brez težav
Skoda ni tipicen nemec, ker po vecini dobi dele od predhodne serije VW. Do takrat se ze poznajo hibe in tisti deli se pac ne vgradijo - posploseno povedano.
Ce bi sam imel potrebo po avtomobilu, katerega namen je drajsanje na siht in nazaj 150km+ dnevno, bi vzel eno Octavio ~2005 letnik TDI na 6 prestav, do 200k km, pa pici misko. Ce crnkne kej, je itak napol zastonj - razen turbina xD
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
aiko ::
a skodo naredi skoda nalepka cez vw nalepko kj bolj zanesljivo ? :)
Škoda je ponavadi dobivala med zadnjimi v grupi nove tehnologije, posledično so bile glavne napake odpravljene. Podobno kot Kia in Hyundai, Dacia in Reno...
Od Rižotarjev pa je ogromno online fame o zanesljivosti. Pa vsi imajo določene kikse po letnikih. Toyota/Lexus ima stalno neke vpoklice, od airbagov, zavor do menjalnikov. Bloki motorja so pokali na določenih modelih, menjalniki ribali. Pri pickupih rjavijo šasije - že po par letih pregnijejo švasi. Pa so že enkrat imeli poravnavo v višini 3,5 miljarde dolarjev.
"Rižotarji" imajo vsaj vpoklice za napake. Ne pa kot nemci, ki niso sposobni naredit ketne katere ne utrga pred 50kkm (vw/škoda), pol pa se jebi z kulanco če rata. Pa še mnogo takih primerov.
Ni zastonj reklo, da so najslabše znamke katere vpoklicev nimajo.
Sc0ut ::
TheBlueOne je izjavil:
Zanimiva stran, hvala za link,..
Ja, se zelo dosti kupuje pri njih. Samo kot opozorilo, cene so super, ampak menda imajo zelo industrijski pristop v smislu, da prodajajo bolj serijsko, kot pa srcno. Naceloma so vsi, ki jih poznam, da so tam kupili zadovoljni, ampak je skoraj vsak imel kje v postopku nakupa kaj zamude, ker se jim ni dalo stimat papirjev.
Morda je lazje, ce kupis iz slo in odpeljes, imajo manj dela. :)
https://www.onlinecars.at/car/51919#
Sem pogledal ta link in se mi zdijo cene zelo nizke, skoraj nemogoče, ali sem jaz to narobe nekaj razumel. Gledam cene na mobile.de in na avto.net, pa gledam npr. VW Passat od 2010 dalje, da ima 2.0 motor, diesel, pa se mi zdi, da je npr. cena za letnik 2012 (do 125t km) nekje okrog 10.000eur super cena. Na tem linku pa vidim l.2016 za 12.600eur, kar se mi zdi skoraj nemogoče.
Je kdo kupil kakšen avto pri njih? Je to realno? Kakšen je postopek?
Zadnja dva avta sem upil v Nemčiji, od privat oseb, sem uredil vse pripeljal v Slo, plačal DMV. Sedaj vidim, če ima Partikelfilter, da je kar poceni vse skupaj.
Hvala za info, lep pozdrav.
Car trade NM uvaua avte iz lizingov. Cca 15000 3 leta star passat karavan 150 KM avtomatik, 170000km, steklena streha, usnje, navigacija. Ziher se gre do 350000, pa se ves da ni prevrtenih kilometrov, ker v 3 letih je tezko se vec naredit.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Sparkxl ::
Samo za občutek: za mojo octavio z dsg je bila cena servisa na 60k km 250€. Na uradnem servisu. Na 75k km 95€. Z računom in njihovim oljem
Zakaj tako nizko?
Ne vem, pokliči na servis in vprašaj. Jaz se ne pritožujem. Je pa to za bencinca. Za traktor je verjetno malo višja cena
Goran's Blog ::
Poglejte Škoda je zadnja v VW grupi katera dobi dele kateri so bili prej že vgrajeni pri ostalih avtomobilih v grupi. Še sama statistika kaže da je okvar malo.
Znoraj moje družine imamo trenutno:
-2x Octavia ena letnik 2009 ena 2003 (prvi model samo da je facelift)
- Superb 2011 1.6 TDI
- Octavia 2014 2.0 TDI
- Yeti 2.0
Prej je bila še Fabia 1.4MPI katera je šla od hiše pri 300.000 kilometrih in se še vedno vozijo z njo veselo.
Stoški z avtmi ni razen seveda letnega servisa ter vsake toliko časa potrošni material (ploščice, diski, ležaj...)
Nikjer nisem zasledil koliko je kupec pripravljen dat za Octavio (vsaj v prvem postu ne piše). Si morda gledal kaj na Porsche Slovenia če majo kakšno pametno Octavio ali pa na Stavanji ?
Znoraj moje družine imamo trenutno:
-2x Octavia ena letnik 2009 ena 2003 (prvi model samo da je facelift)
- Superb 2011 1.6 TDI
- Octavia 2014 2.0 TDI
- Yeti 2.0
Prej je bila še Fabia 1.4MPI katera je šla od hiše pri 300.000 kilometrih in se še vedno vozijo z njo veselo.
Stoški z avtmi ni razen seveda letnega servisa ter vsake toliko časa potrošni material (ploščice, diski, ležaj...)
Nikjer nisem zasledil koliko je kupec pripravljen dat za Octavio (vsaj v prvem postu ne piše). Si morda gledal kaj na Porsche Slovenia če majo kakšno pametno Octavio ali pa na Stavanji ?
KAVINSKY ::
"Rižotarji" imajo vsaj vpoklice za napake. Ne pa kot nemci, ki niso sposobni naredit ketne katere ne utrga pred 50kkm (vw/škoda), pol pa se jebi z kulanco če rata. Pa še mnogo takih primerov.
Ni zastonj reklo, da so najslabše znamke katere vpoklicev nimajo.
Se počutiš osebno napadenega? Vag so vlekli po sodiščih zaradi težav z verigami in marsikdo je dobil povrnjene stroške za novi motor in podaljšano garancijo na sklop. Toyoto so isto vlekli po sodiščih zaradi rje, preden so priznali napake. Nikjer nisem trdil, da nemci nimajo vpoklicev (BMW goreli na avtocestah), ne moreš pa trditi da so določena vozila neuničljiva zaradi neke fame izpred 20 let.
Utk ::
ne moreš pa trditi da so določena vozila neuničljiva zaradi neke fame izpred 20 let.
No, razen za škode...
TheBlueOne ::
https://www.onlinecars.at/car/51919#
Sem pogledal ta link in se mi zdijo cene zelo nizke, skoraj nemogoče, ali sem jaz to narobe nekaj razumel. Gledam cene na mobile.de in na avto.net, pa gledam npr. VW Passat od 2010 dalje, da ima 2.0 motor, diesel, pa se mi zdi, da je npr. cena za letnik 2012 (do 125t km) nekje okrog 10.000eur super cena. Na tem linku pa vidim l.2016 za 12.600eur, kar se mi zdi skoraj nemogoče.
Je kdo kupil kakšen avto pri njih? Je to realno? Kakšen je postopek?
Zadnja dva avta sem upil v Nemčiji, od privat oseb, sem uredil vse pripeljal v Slo, plačal DMV. Sedaj vidim, če ima Partikelfilter, da je kar poceni vse skupaj.
Hvala za info, lep pozdrav.
Jaz jih poznam dosti, ki so kupili tam, vsi zadovoljni. Si mislim, da so trenutno najbolj popularni v Avstriji.
Vecina pa ni bila zadovoljna z odnosom. Od ignoriranja, ker se jim ne da, do podaljsevanja dobave, ker niso postimali papirjev itn.
Sem pa bil sopotnik v Octaviji kupljeni pri njih, pot kaksne 1000km, je bila kot nova. Tako, da avto je bila izjemno lepo ohranjena Octavija, me pa ni ocarala kot avto. Menda 2.0 TDI, sigurno pa DSG.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
avtek ::
Zanimiva stran, za katero prvič slišim.
Lizing se verjetno ne da urediti preko njih, če si rezident SI, ali?
Kako pa izveš še kakšen podatek o avtomobilu več, recimo št. lastnikov?
Kaj je to kot firma, ki ma razkropljene "prodajalnice" po AT?
Hvala za več info iz prve roke, lahko tudi v ZS.
Lizing se verjetno ne da urediti preko njih, če si rezident SI, ali?
Kako pa izveš še kakšen podatek o avtomobilu več, recimo št. lastnikov?
Kaj je to kot firma, ki ma razkropljene "prodajalnice" po AT?
Hvala za več info iz prve roke, lahko tudi v ZS.
TheBlueOne ::
Zanimiva stran, za katero prvič slišim.
Lizing se verjetno ne da urediti preko njih, če si rezident SI, ali?
Kako pa izveš še kakšen podatek o avtomobilu več, recimo št. lastnikov?
Kaj je to kot firma, ki ma razkropljene "prodajalnice" po AT?
Hvala za več info iz prve roke, lahko tudi v ZS.
Ne vem, kako je ce si rezident Slovenije. Poznam samo rezidente Avstrije, ki so tam kupovali, vidim pa, da imajo export cene.
Ce se ne motim izves od kod je. V spominu imam, da je bila tista Skoda, v kateri sem prezivel en dopust, iz neke Belgijske leasing hise. Frendica, ki je tam kupila raztegnjenega Golfa je razlagala, da so bile v njenem avtu se rezervne gume, kar je menda presenetilo prodajalca ampak jim je menda bolj kot ne vseeno za vse. Definitivno so mozne testne voznje ampak recimo njen avto pozimi ni imel zimskih gum, njim pa se seveda ni dalo kaj drugega, kot, da je sla na testno voznjo z letnimi gumami.
Ne vem, kje vse se nahajajo, vem vsaj za dve lokaciji. Sam pri njih se nisem bil ampak menda je ogromno avtov, vecinoma zelo "lepi".
sunshine403 ::
za mojo octavio z dsg je bila cena servisa na 60k km 250€. Na uradnem servisu. Na 75k km 95€. Z računom in njihovim oljem
Ja leta 2004. Sicer je verjetno malo razlike med modeli in s tem posledicno oljem, ampak pri vseh uradnih servisih so cene zelo podobne in za mojo Octavio RS (je nimam vec) je bilo samo olje na uradnem servisu (Vrtac, Verovskova, Skerjanc) okoli 100eur, potem pa se filtri in delo, tako da na uradnem servisu skupaj z oljem ne prides na 95eur/servis, pa ce si bog.
Sparkxl ::
Ne 2004, ampak lani in letos. Servis je na Ptuju. V mariboru na porscheju sem dobil za isti servis ponudbo za točno duplo ceno.
Kitajc01 ::
Unser eigentümergeführtes Erfolgsunternehmen wächst seit der Gründung im Jahr 2005 stetig, zusätzlich zu unserem Hauptsitz in Lieboch bei Graz gibt es Niederlassungen in Dobl bei Lieboch, Wien-Simmering, Bayern und in Kürze in Velden am Wörthersee. Neben Wachstum im Sinne von Expansion setzen wir auch auf die Entwicklung unserer Services, laufenden Ausbau unserer Technik und effiziente Lösungen vom Einkauf bis zur Fahrzeugauslieferung.
Unser Unternehmen an allen Standorten in Zahlen: 110 Mitarbeiter erwirtschaften rund € 220 Mio. Jahresumsatz. Der Fahrzeugverkauf aller Standorte liegt jährlich bei rund 15.000 Stück. Zur Besichtigung vor Ort an unseren Standorten stehen den Kunden laufend bis zu 3.000 lagernde Fahrzeuge zur Verfügung.
Unser Unternehmen an allen Standorten in Zahlen: 110 Mitarbeiter erwirtschaften rund € 220 Mio. Jahresumsatz. Der Fahrzeugverkauf aller Standorte liegt jährlich bei rund 15.000 Stück. Zur Besichtigung vor Ort an unseren Standorten stehen den Kunden laufend bis zu 3.000 lagernde Fahrzeuge zur Verfügung.
avtek ::
Zanimivo.
Sicer v SI jeziku (DE ne razumem ravno) ne najdem velik tem na tega prodajalca oz. firmo, da bi res videl mnenja ipd.
Določene ponudbe se mi zdijo precej boljše kot na mobile.de, res pa je da imam na severu Nemčije prijatelja, ki bi mi avto lahko šel pogledat in tudi probat, kar je velik +. Ko bi bil z avtom in ceno zadovoljen, se v roku tedna, dveh v Zagreb vsedem na letalo (ko bo konec Korone) in si ga pripeljem domov...
Sicer v SI jeziku (DE ne razumem ravno) ne najdem velik tem na tega prodajalca oz. firmo, da bi res videl mnenja ipd.
Določene ponudbe se mi zdijo precej boljše kot na mobile.de, res pa je da imam na severu Nemčije prijatelja, ki bi mi avto lahko šel pogledat in tudi probat, kar je velik +. Ko bi bil z avtom in ceno zadovoljen, se v roku tedna, dveh v Zagreb vsedem na letalo (ko bo konec Korone) in si ga pripeljem domov...
TheBlueOne ::
Ce bodo odprli v Vrbi, kar pise v tekstu, ki ga prilepil kitajc, bo iz Gorenjske ca. 20min cez mejo.
Goran's Blog ::
Kako je pa z uvozom iz avstrije oziroma kaj je mišljena Export cena in Leasing cena na omenjeni strani ?
TheBlueOne ::
Uvoz bi moral biti enak kot od drugje. Dobis zacasno registracijo da pripeljes domov, potem v Sloveniji placas DMV, in avto prijavis. Ce bi avto bil v Vrbi, bi naceloma lahko dal kaksne 100€, da ti ga pripelje vleka do mesta za opravljanje tehnicnega in se izognil zacasni registraciji.
mr_chai ::
Pri forumskih youtube mehanikih za avtomatike velja naslednje: največ problemov z njimi imajo tisti, ki jih nimajo.
Octavia ima še eno bistveno prednost pred vsemi rižotami, ki jih tu not vlačite in sicer cena servisiranja.
Samo za občutek: za mojo octavio z dsg je bila cena servisa na 60k km 250€. Na uradnem servisu. Na 75k km 95€. Z računom in njihovim oljem
Jst verjamem, da sam ne bi imel nobenih težav z avtomatskimi menjalniki, verjetno..., ampak vseeno, trditi da so avtomatski menjalniki kaj bolj trpežni od ročnih je zmotno. Avtomatski menjalniki imajo več sklopk. Moj point velja, več delov, več gre lahko narobe in ko gre narobe, je cena ohoho večja za popravilo, kot če bi popravljal ročni menjalnik. Kar se pa rižote tiče, ti pa lahko povem za Hondo accord, da je cena servisa podobna, kot pri tvojmu češkem knedeljnu.
TheBlueOne ::
Jst verjamem, da sam ne bi imel nobenih težav z avtomatskimi menjalniki, verjetno..., ampak vseeno, trditi da so avtomatski menjalniki kaj bolj trpežni od ročnih je zmotno. Avtomatski menjalniki imajo več sklopk. Moj point velja, več delov, več gre lahko narobe in ko gre narobe, je cena ohoho večja za popravilo, kot če bi popravljal ročni menjalnik. Kar se pa rižote tiče, ti pa lahko povem za Hondo accord, da je cena servisa podobna, kot pri tvojmu češkem knedeljnu.
Dvomim, da imas prav, ker pozabljas cloveski faktor, ki pa je vejretno najbolj kriticen. Moja ti zna sesuti menjalnik + deloma motor, ker nima obcutka za kdaj saltati. Vse te probleme resi avtomatski menjalnik.
Dobro, razni DSGji so verjetno med avtomatskimi menjalniki med bolj obcutljivmimi, ceprav menda pravtako zelo robustni. Ce hoces buletproof pac vzames recimo Mercedezovo klasiko 5g, 7g ... ali pa Mazdine. Nimas suhe sklopke (ce se ne motim je samo za zaklep, ko se obrati uskladijo), imas bolj vzdrzljive prenose moci pri nizkih hitrostih itn. Recimo 5g je menda narejen za 100Nm navora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Leprechaun ::
Pri nakupu avtomobilov od firm (vse, kar ni od fizičnih oseb) si zraven prištej še plačilo DDV ob uvozu.
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
TheBlueOne ::
Leprechaun je izjavil:
Pri nakupu avtomobilov od firm (vse, kar ni od fizičnih oseb) si zraven prištej še plačilo DDV.
Ampak ti ga odbijejo tam kjer kupujes. Ampak koliko vem je to samo za avte, ki so tretirani kot novi. Manj kot 6000km in ali neko obdobje od kdaj je prijavljen.
Manager ::
Leprechaun je izjavil:
Pri nakupu avtomobilov od firm (vse, kar ni od fizičnih oseb) si zraven prištej še plačilo DDV ob uvozu.
Saj je cena navedena Netto in Brutto. Ti gledaš Brutto z DDVjem (in ne exportpreis - to je ponavadi brez DDVja, ko npr. Slo firma kupuje od De avtohiše), tako plačaš v tujini, ko kupuješ od firme. DDV plačaš ob nakupu avtomobila v tisti državi kjer kupuješ. Potem pa plačaš v Slo samo DMV, homologacijo, tehnični, idr. Tako, da če kot fizična oseba kupuješ avto v tujini se račun z DDVjem plača kjer kupuješ, se ne plača v Slo. Tako je vsaj pri rabljenih avtih. Jaz sem svoja zadnja dva kupil v Nemčiji.
Za obračun DDVja pa je Excelova tabela, kjer si lahko izračunaš DMV. Mislim pa, da če avto ima Partikelfilter je potem tudi manjši DMV. To se lahko na npr. mobile.de, pod Detailsuche (Umwelt) označi, spodaj. Pa fajn je da se označi prikaz s servisno knjigo oz. Scheckheftgepflegt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Manager ()
Kitajc01 ::
Kakor sem razbral iz zahtevanih dokumentov potrebnih za nakup potrebuješ tudi izpisek iz registra podjetij, torej ne moreš kupiti kot fizična oseba ??
TheBlueOne ::
Kakor sem razbral iz zahtevanih dokumentov potrebnih za nakup potrebuješ tudi izpisek iz registra podjetij, torej ne moreš kupiti kot fizična oseba ??
Verjetno samo, ce hoces brez davka. Normalno prodajajo fizicnim osebam, vsi ki jih poznam so fizicne osebe. Trgovca ne zanima iz katere drzave si.
2dark ::
Gledam cene na mobile.de in na avto.net, pa gledam npr. VW Passat od 2010 dalje, da ima 2.0 motor, diesel, pa se mi zdi, da je npr. cena za letnik 2012 (do 125t km) nekje okrog 10.000eur super cena.
Je kdo kupil kakšen avto pri njih? Je to realno? Kakšen je postopek?
.
Si ti mal nor? Za 8 let starega passata bi ti dal 10 jurjev to je vredno max 6 jurjev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Sparkxl ::
To so fantazijske cene, mokre sanje vsakega prodajalca, da se najde kaki uporabnik "Manager" iz balkana, kateremu se zdi to res super cena.
Realnost pa je taka, da je nemčija prepolna starih traktorjev, ki jih noben noče. Veliko jih gre v prešo, nekaj na balkan, za precej nižje cene kot oglaševane.
Pri nas ni nič drugače. Avtonet je poln traktorjev ki se prodajajo v nedogled.
Sem tudi sam prodajal traktorja 2 leti nazaj, češkega porekla. Avto tip top, kupljen v sloveniji, prvi lastnik,..., na koncu je šel za smešno ceno. Taki avto si par let nazaj prodal v trenutku za lepo ceno.
Dieselgate je naredil svoje, korona pa bo cene spravila še bolj dol. Samo malo je treba še počakat.
Realnost pa je taka, da je nemčija prepolna starih traktorjev, ki jih noben noče. Veliko jih gre v prešo, nekaj na balkan, za precej nižje cene kot oglaševane.
Pri nas ni nič drugače. Avtonet je poln traktorjev ki se prodajajo v nedogled.
Sem tudi sam prodajal traktorja 2 leti nazaj, češkega porekla. Avto tip top, kupljen v sloveniji, prvi lastnik,..., na koncu je šel za smešno ceno. Taki avto si par let nazaj prodal v trenutku za lepo ceno.
Dieselgate je naredil svoje, korona pa bo cene spravila še bolj dol. Samo malo je treba še počakat.
ziga1990 ::
nakup dizla je kar tvegan, ker je vrtenje kilometrov skoraj že stalnica
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
KAVINSKY ::
> avtolog
> carfax
> izpiski iz ključa ali ECUja
> izpiski pri avtohiši
Ni nič tvegano, če se vsaj malo prej pozanimaš. 2.0 dizel je prvi kandiat za zbijanje, se pa najdejo tudi Clioti 1.2 z zbitimi kilometri.
> carfax
> izpiski iz ključa ali ECUja
> izpiski pri avtohiši
Ni nič tvegano, če se vsaj malo prej pozanimaš. 2.0 dizel je prvi kandiat za zbijanje, se pa najdejo tudi Clioti 1.2 z zbitimi kilometri.
2dark ::
to je VAG davek.
Odkupna cena za 8 let starega 2.0 dizla passata , ki mora imet manj kot 200.000km je med 5000 in 5500e.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Cveto ::
Pravkar sem prodal 7,5 let starega Superba z 180k km za 8500 (pred korono bi šel še za več, samo so cene strmoglavile).
Če potegnem črto čez vse,tako kvalitetnega avta še nisem imel (pa sem imel BMW 3, Golfa, 3 Seate, Mercedesa A, Hondo Accord, Scenica in še par avtov). Ajde, avto je malo bolj "rustikalen" kot kak Audi ali BMW, a stvari delajo, vse kar dela na avtu pa je smešno poceni (dve grelni šobi 60 eur, sprednji diski in ploščice 130 eur, vodna črpalka 50 eur itd...). Nasprotje temu je bil recimo Accord, avto primerljivega razreda in starosti (ki se resda lepše pelje), kjer je bila vsaka malenkost zlatarsko draga (pooblaščen servis je bil recimo cenovno x2,5 glede na Škodo, vodna črpalka je bila 350 eur, za menjavo šob so hoteli skoraj 2 jurja itd...). Da niti ne omenjam Mercedesa, kjer se je pokvarilo praktično vsak mesec kaj (dopuščam da sem naletel na malo "nesrečen" avto, a vseeno), vse kar se je delalo pa je imeli jasen cenoven "premium".
Škoda je vsekakor dober avto, ni pa edini (in ni za vsakogar).
Če potegnem črto čez vse,tako kvalitetnega avta še nisem imel (pa sem imel BMW 3, Golfa, 3 Seate, Mercedesa A, Hondo Accord, Scenica in še par avtov). Ajde, avto je malo bolj "rustikalen" kot kak Audi ali BMW, a stvari delajo, vse kar dela na avtu pa je smešno poceni (dve grelni šobi 60 eur, sprednji diski in ploščice 130 eur, vodna črpalka 50 eur itd...). Nasprotje temu je bil recimo Accord, avto primerljivega razreda in starosti (ki se resda lepše pelje), kjer je bila vsaka malenkost zlatarsko draga (pooblaščen servis je bil recimo cenovno x2,5 glede na Škodo, vodna črpalka je bila 350 eur, za menjavo šob so hoteli skoraj 2 jurja itd...). Da niti ne omenjam Mercedesa, kjer se je pokvarilo praktično vsak mesec kaj (dopuščam da sem naletel na malo "nesrečen" avto, a vseeno), vse kar se je delalo pa je imeli jasen cenoven "premium".
Škoda je vsekakor dober avto, ni pa edini (in ni za vsakogar).
aborko ::
sprednji diski in ploščice 130 eur
A to je cena na servisu z delom vred? Če ja, potem kul.
Pac-Man ::
Ajde, avto je malo bolj "rustikalen" kot kak Audi ali BMW, a stvari delajo, vse kar dela na avtu pa je smešno poceni (dve grelni šobi 60 eur) ... Nasprotje temu je bil recimo Accord, avto primerljivega razreda in starosti (ki se resda lepše pelje), kjer je bila vsaka malenkost zlatarsko draga (za menjavo šob so hoteli skoraj 2 jurja itd...).
Se mi zdi da mešaš grelne svečke in vbrizgalne šobe.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78797 (30221) | WizzardOfOZ |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44106 (40094) | WizzardOfOZ |
» | Pomoč pri nakupu rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7405 (5611) | next3steps |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38151 (31217) | Superboyy |