Forum » Šport » Kit za električno kolo
Kit za električno kolo
stratosD ::
Big Poppa - še mojih 5c
Imaš kak link do posta tistega zelenega bajka katerega slike si objavil? Če je isti kot tvoj - in če si pripravljen na kompromise - meni se ne zdi tolk napačen setup.
Boš pač moral podlagat in ketna bo brusila na 2 največjih zobnikih zadaj (z Lekkiejem seveda oz. pogojno z Gustavotom iz Aliexpressa).
Pa še offset pedalov moraš rešit...to bi blo za Bafang.
CYC Photon - cca 1.500 eur + vsaj 350 eur za baterijo - ne vem - meni se zdi to price overkill.
Potem res raje enega trdaka z Bosch CX Performance motorjem...npr. nekje od tu naprej
https://greatebike.eu/ebike-trail-neo-3...
Imaš kak link do posta tistega zelenega bajka katerega slike si objavil? Če je isti kot tvoj - in če si pripravljen na kompromise - meni se ne zdi tolk napačen setup.
Boš pač moral podlagat in ketna bo brusila na 2 največjih zobnikih zadaj (z Lekkiejem seveda oz. pogojno z Gustavotom iz Aliexpressa).
Pa še offset pedalov moraš rešit...to bi blo za Bafang.
CYC Photon - cca 1.500 eur + vsaj 350 eur za baterijo - ne vem - meni se zdi to price overkill.
Potem res raje enega trdaka z Bosch CX Performance motorjem...npr. nekje od tu naprej
https://greatebike.eu/ebike-trail-neo-3...
dnsd ::
Big Poppa jaz sem imel v mislih tako rabljeno kolo, ki je skoraj novo in ima 85Nm motor BOSH.
https://bajk.si/elektricna-kolesa/gorsk...
https://www.haibike.com/at/-/media/imag...
Ker če si preko 100kg razni motorji s 15mm kvadratno osjo odpadejo, ker te osi se lomijo na delu kjer je postružena zareza za varovalko. Sploh je tvoje kolo podobno moji Meridi, ki ima 2,8 gume in 30T ter 92mm BB.
https://p.vitalmtb.com/photos/products/...
Notri sem vtaknil Bafang HD 100mm samo za par minut,
In se mi je naredila tema pred očmi, zato sem motor prodal.
Ker, ko daš 6kg težak motor na okvir + 5kg baterijo, uničiš osnovo, katera se v hipu spremeni v nekaj kar negira samo sebe.
https://bajk.si/elektricna-kolesa/gorsk...
https://www.haibike.com/at/-/media/imag...
Ker če si preko 100kg razni motorji s 15mm kvadratno osjo odpadejo, ker te osi se lomijo na delu kjer je postružena zareza za varovalko. Sploh je tvoje kolo podobno moji Meridi, ki ima 2,8 gume in 30T ter 92mm BB.
https://p.vitalmtb.com/photos/products/...
Notri sem vtaknil Bafang HD 100mm samo za par minut,
In se mi je naredila tema pred očmi, zato sem motor prodal.
Ker, ko daš 6kg težak motor na okvir + 5kg baterijo, uničiš osnovo, katera se v hipu spremeni v nekaj kar negira samo sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
atlet ::
Kaj pa ta motor: https://mailchi.mp/lightest/your-25-dis...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
BlaY0 ::
Hja, nekako ne vem a je ta Italijan resen al ne. Meni zgleda kot da čaka na naročilo in ko dobi naročilo ter plačilo, začne delat "tvoj" motor. In tako je že vse od začetka. Tip išče investitorje pa očitno nihče ni pripravljen investirat.
Par strani nazaj sem omenil, da me malce moti kako blizu verižnika gre ketna zgoraj. Ne poznam pa nikogar ki bi ga dejansko preizkusil.
Par strani nazaj sem omenil, da me malce moti kako blizu verižnika gre ketna zgoraj. Ne poznam pa nikogar ki bi ga dejansko preizkusil.
ZveeZ ::
Btw, a je normalno, da je polnilec baterije glasen?
Se sliši šumenje iz ohisja. Ce prislonim na sredino ohisja prst, postane zvok glasnejsi.
Se sliši šumenje iz ohisja. Ce prislonim na sredino ohisja prst, postane zvok glasnejsi.
BlaY0 ::
Ponavadi je notri ventilator, ki se vklopi ko začneš polnit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Normalno ne. Samo pri Kitajcih nikoli ne veš
Lahko da ti "zuji" kakšna tuljava, ki ni dobro "zalimana". Lahko odpreš in pogledaš.
Lahko da ti "zuji" kakšna tuljava, ki ni dobro "zalimana". Lahko odpreš in pogledaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Ales ::
To definitivno razišči, ker požar polnilca in baterije ni fajn zadeva. Prijatelju je zgorela cela soba, dim pa je uničil preostanek stanovanja, s kompletnim pohištvom in večino osebnih stvari vred. Njegova soproga je še poskušala gasiti in so jo nezavestno rešili ven iz dima šele sosedi. Če ne bi prišli, bi se zadušila.
V tisti sobi je do polovice prostora stalilo omet na stropu, samo tako za bolj nazorni opis...
Ne se zajebavat z baterijami. Če karkoli samo zgleda, kot da je narobe, ukrepajte *takoj*.
V tisti sobi je do polovice prostora stalilo omet na stropu, samo tako za bolj nazorni opis...
Ne se zajebavat z baterijami. Če karkoli samo zgleda, kot da je narobe, ukrepajte *takoj*.
ZveeZ ::
To definitivno razišči, ker požar polnilca in baterije ni fajn zadeva. Prijatelju je zgorela cela soba, dim pa je uničil preostanek stanovanja, s kompletnim pohištvom in večino osebnih stvari vred. Njegova soproga je še poskušala gasiti in so jo nezavestno rešili ven iz dima šele sosedi. Če ne bi prišli, bi se zadušila.
V tisti sobi je do polovice prostora stalilo omet na stropu, samo tako za bolj nazorni opis...
Ne se zajebavat z baterijami. Če karkoli samo zgleda, kot da je narobe, ukrepajte *takoj*.
Zaenkrat se drzim tega, da polnim le takrat ko sem zraven.
Vmes potipam baterijo in polnilec, ce ni prevroc. Pa polnim vecinoma po 1h intervalih, da se polnilec vmes ohladi (postane kar vroc).
Se pa priporocam za kak predlog za kvaliteten polnilec.
ZveeZ ::
stratosD ::
Moj je isti...
Ravno dal polnit - je kar vroč ko začne polnit (na otip bi rekel cca 40C), po par urah oz. ko gre polnjenje proti koncu je hladen, ko se pojavi zelena lučka je vedno hladen, zvokov ki bih ji slišal ali vibracij ne oddaja.
29 polnjenj ima za sabo od aprila '22...
Sej polniš z baterijo na ON ne?
Če tvoj čudno dela - napiši mail na pswpower - ponavadi zamenjajo...
Ravno dal polnit - je kar vroč ko začne polnit (na otip bi rekel cca 40C), po par urah oz. ko gre polnjenje proti koncu je hladen, ko se pojavi zelena lučka je vedno hladen, zvokov ki bih ji slišal ali vibracij ne oddaja.
29 polnjenj ima za sabo od aprila '22...
Sej polniš z baterijo na ON ne?
Če tvoj čudno dela - napiši mail na pswpower - ponavadi zamenjajo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
ZveeZ ::
BlaY0 ::
Zakaj bi bila na ON? Jaz polnim na OFF. Vse kar naredi ON je to, da spusti tok do konektorjev na katere je priklopljen motor, buck konverterja za USB port (če ga ima) ter indikatorja napetosti.
Jaz imam drugačnega, no name, made in China. Ima pa spredaj in zadaj reže ter ventilatoreček na eni strani, ki se vklopi, ko priklopim baterijo in izklopi, ko je baterija polna. Bom zmeril temperaturo ob naslednjem polnjenju (to bi moralo biti jutri).
Jaz imam drugačnega, no name, made in China. Ima pa spredaj in zadaj reže ter ventilatoreček na eni strani, ki se vklopi, ko priklopim baterijo in izklopi, ko je baterija polna. Bom zmeril temperaturo ob naslednjem polnjenju (to bi moralo biti jutri).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
valdo ::
Pozdrav vsem; vidim da je debata o vsem, bom še jaz vprašal, mogoče kdo ve
rabim kontroler z regenerativnim zaviranjem, baterijaje 48V, motor v zadnjem kolesu, link samo do preverjenih prosim, trg je tega poln, vendar delujočih pa ...
Sedanji kontroler(15let v uporabi) je imel variabilno regenerativno zaviranje, to je fantastična zadeva, z ročko za pospeške uravnavaš intenziteto sile elektromagnetnega zaviranja, zavore mehanske skoraj nisem uporabljal, razen pri hitrosti pod 10km/h .
Gledal sem nekaj podobnega vendar niso za moj žep ~250€, jaz planiram dati za to 1/5cene in ne več.
rabim kontroler z regenerativnim zaviranjem, baterijaje 48V, motor v zadnjem kolesu, link samo do preverjenih prosim, trg je tega poln, vendar delujočih pa ...
Sedanji kontroler(15let v uporabi) je imel variabilno regenerativno zaviranje, to je fantastična zadeva, z ročko za pospeške uravnavaš intenziteto sile elektromagnetnega zaviranja, zavore mehanske skoraj nisem uporabljal, razen pri hitrosti pod 10km/h .
Gledal sem nekaj podobnega vendar niso za moj žep ~250€, jaz planiram dati za to 1/5cene in ne več.
Lp
BlaY0 ::
Jaz vem samo za Grin in Kelly, ki sta relativno renomirana in žal nista v tvojem prajs reinđu.
Torej imaš DD hub motor zadaj? Kako pa po klancu navzdol bremzaš, glede na to, da naj bi bilo razmerje spredaj/zadaj vsaj 70/30?
Torej imaš DD hub motor zadaj? Kako pa po klancu navzdol bremzaš, glede na to, da naj bi bilo razmerje spredaj/zadaj vsaj 70/30?
valdo ::
Jaz vem samo za Grin in Kelly, ki sta relativno renomirana in žal nista v tvojem prajs reinđu.
Torej imaš DD hub motor zadaj? Kako pa po klancu navzdol bremzaš, glede na to, da naj bi bilo razmerje spredaj/zadaj vsaj 70/30?
- DD ja
- beri zgoraj, mehanske zavore za pod 10km/h, ostalo vse EM, posebej ko lahko sproti "doziraš" EM silo
Lp
stratosD ::
Sej polniš z baterijo na ON ne?
Sheet.. nisem siguren, ce je bila na ON.
Zakaj mora biti na ON?
No moj polnilec je na otip prej okoli 50°c, proti koncu polnjenja (ko tudi neha oddajati zvok) bi pa rekel da ima okoli 40°c (mlacen na otip).
Sam sem polnil naprej na OFF stikalo baterije - pa je polnilec nekaj s-s-s-sikall pa grel pa dolgo polnil - pol sem nekje na internetih prebral da mnogi polnijo na ON poziciji pri 48V Hailong bateriji na navaden polnilni jack - ne na XLR (sm iskal linke - pa ne najdem - se mi zdi da je blo na Bafang FB grupi - tam je itak polno umotvorov za jemat z rezervo - samo tega se pa držim) - probal sem tako in napolni mi v cca 5-6 urah brez sikanja - po moje škodit ne more ker je itak stikalo motorja in kontrolerja na OFF.
ZveeZ ::
Hmm... Bo za provat.
Semizdi da je v prilozenih navodilih polnilca omenjeno, da naj bi bilo stikalo na ON, pa zdj ne najdem tistega listka.
Torej je tudi tebi spuscal zvoke?
Jaz ob prvem polnjenju zvoka nisem zaznal, lahko pa nisem bil zgolj pozoren.
Bom proval naslednji teden, ko se baterija malo bolj izprazni (zdj bo kolo stalo do ponedeljka).
Semizdi da je v prilozenih navodilih polnilca omenjeno, da naj bi bilo stikalo na ON, pa zdj ne najdem tistega listka.
Torej je tudi tebi spuscal zvoke?
Jaz ob prvem polnjenju zvoka nisem zaznal, lahko pa nisem bil zgolj pozoren.
Bom proval naslednji teden, ko se baterija malo bolj izprazni (zdj bo kolo stalo do ponedeljka).
stara mama ::
Na kolesu imam en potek zice po spodnjem delu spodjega dela okvirja mimo luknje kjer gre potem motor notri. Zanima me ce ta kabel zna nagajati pri montazi ...je sicer za zadnji menjalnik?
Evo, sem ravno reševal sledeč problem, pri starih kolesih so marsikje speljane odprte prestavne zajle pod BBjem.
V kolesarski trgovini dobiš bovden na metre, izmeri koliko ga rabiš in ti ga odrežejo na mero. Potem pa imaš celotno žico oplaščeno in jo lahko pelješ kjerkoli po kolesu želiš. Je pa treba pazit pri rezanju, ker ima vzdolžna vlakna (da je cel plašč nestisljiv), najboljše s kotno brusilko naredit čisti rez.
ZveeZ ::
Hmm... Bo za provat.
Semizdi da je v prilozenih navodilih polnilca omenjeno, da naj bi bilo stikalo na ON, pa zdj ne najdem tistega listka.
Torej je tudi tebi spuscal zvoke?
Jaz ob prvem polnjenju zvoka nisem zaznal, lahko pa nisem bil zgolj pozoren.
Bom proval naslednji teden, ko se baterija malo bolj izprazni (zdj bo kolo stalo do ponedeljka).
Danes sem zelel posneti zvok polnilca zaradi reklamacije in kot nalasc je danes tiho in hladen kot spricer.
Ista vticnica, isti polozaj, le temperatura sobe je cca 3°c nizja.
Mimogrede..
Do koliko V je varno, da se baterija obcasno sprazni (samo 1x in nikoli vec)?
Imam namen, da bi sprobal 200km road trip in bi zato sprostil trenutni 41V limit in ga postavil nizje zato, da pridobim par dodatnih km pomoci.
ZveeZ ::
Po dobri urci polnjenja se je polnilec pocasi zacel oglasati.
Postal je topel na otip, ko sem ga vzel v roke pa sem opazil, da na spodnji strani peče.
Vsekakor sem ga zadnjic vklopil v omrezje.
Postal je topel na otip, ko sem ga vzel v roke pa sem opazil, da na spodnji strani peče.
Vsekakor sem ga zadnjic vklopil v omrezje.
BlaY0 ::
Hja, to je res malo preveč... moj je skozi cel cikel polnjenja mlačen (sem ravno danes polnil). Je isto 2A ampak z XLR konektorjem. Predno priklopim baterijo en kondenzator notri "zuji", to je pa tudi vse.
stara mama ::
Mimogrede..
Do koliko V je varno, da se baterija obcasno sprazni (samo 1x in nikoli vec)?
Imam namen, da bi sprobal 200km road trip in bi zato sprostil trenutni 41V limit in ga postavil nizje zato, da pridobim par dodatnih km pomoci.
Do 3v na celico je LiIon standard.
Z nižanjem voltaže ne boš pridobil na dosegu skoraj nič, ker voltaža zelo hitro pade.
ZveeZ ::
Hja, to je res malo preveč... moj je skozi cel cikel polnjenja mlačen (sem ravno danes polnil). Je isto 2A ampak z XLR konektorjem. Predno priklopim baterijo en kondenzator notri "zuji", to je pa tudi vse.
Na pswpower pa pravijo: "it is normal".
;)
To, da polnilec segreje tla okoli polnilca (ne le pod njim) ter, da je pol ure po odklopu ohisje polnilca se vedno toplo, je ocitno feature.
Skratka, mi lahko kdo priporoci kaksen preverjen polnilec (54.6V, 2A)? Te kitajske robe je enostavno prevec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
BlaY0 ::
Nima veze s kit-i ampak vseeno... Pinion je dal ven MGU. Pravijo da je servisni interval kompletnega drive traina 10.000 km.
stratosD ::
jup...cena (ne)bo sitnica...
https://pinion.eu/en/e-drive
https://www.pinkbike.com/news/first-rid...
https://pinion.eu/en/e-drive
https://www.pinkbike.com/news/first-rid...
stratosD ::
ehmm...slovenski e-bike - mal retro zgleda - samo da je naš
https://www.bolha.com/elektricna-kolesa...
https://www.bolha.com/elektricna-kolesa...
igoris1 ::
živjo, zopet se oglašam... sicer evo naročil sem kit malo sem se zamudil - več kot en mesec ker ni bilo časa. vmes sem hotel že naročiti pa na pswpower strani ni bilo več možnosti naročit 750w motorja - kot da ga je zmanjakalo nato pa sem ga preko njihove aliexpress trgovine vzel pa je zdaj končno prišel - sicer je bil 30 eur dražji ampak ok.
zdaj pa imam še ene par dilem...
torej naročil sem rear rack nosilec z baterijo 48v 15ah in bafangov 48v 750w motor. zdej me čaka namestitev. sam sem bolj mehaničen tip za štrom so mi osnove znane drugače mi je bolj španska vas tako da mogoče bo komu vprašanje hecno.
zanima me kako je glede povezave motorja z baterijo, namreč v paketih pri obeh torej pri bateriji so kabli na koncu z nekimi krodoilči? al kako se rečejo tem konektorjem - torej en je bolj kvadratast en pa okrogel in na motorju isto. zdaj zanima me ali je to samo plug in play fora pa bo delalo? ali je potrebno te konektorje tudi zlotat med sabo? Nekateri ste omenjali xt60 konektorje - enega sem dobil zraven samo zdaj je problem to skup sprav. osebno nimam teh naprav tako da me sploh zanima kam to odnest oz kje to delajo, da to skupi spravjo. nekateri ste kar direktno vezali - kako bolj podrobno v tem primeru?
kaj je razlika potem s konetorjem xt90(sem nekaj googlal) v tem primeru če bi potrebno to narediti? in pa če se montira ta konektor je potrebno te orginal kable precvikat al kako to gre? vglavnem nekoga moram v vsakem primeru najdit da to uštima.
enkrat preko vikenda si moram vzet čas ali pa vsak dan po malo, da vsaj kit na kolo spravim - zadnjič sem monitral ta zadnji nosilec pa sem se tudi kar dobre 2 uri zajebaval dokler sem ugotovil da sem en nosilec narobe obrnil. ampak ok, sem še dobro spravil skup ker navodil ni bilo zraven hah.
lep pozdrav
zdaj pa imam še ene par dilem...
torej naročil sem rear rack nosilec z baterijo 48v 15ah in bafangov 48v 750w motor. zdej me čaka namestitev. sam sem bolj mehaničen tip za štrom so mi osnove znane drugače mi je bolj španska vas tako da mogoče bo komu vprašanje hecno.
zanima me kako je glede povezave motorja z baterijo, namreč v paketih pri obeh torej pri bateriji so kabli na koncu z nekimi krodoilči? al kako se rečejo tem konektorjem - torej en je bolj kvadratast en pa okrogel in na motorju isto. zdaj zanima me ali je to samo plug in play fora pa bo delalo? ali je potrebno te konektorje tudi zlotat med sabo? Nekateri ste omenjali xt60 konektorje - enega sem dobil zraven samo zdaj je problem to skup sprav. osebno nimam teh naprav tako da me sploh zanima kam to odnest oz kje to delajo, da to skupi spravjo. nekateri ste kar direktno vezali - kako bolj podrobno v tem primeru?
kaj je razlika potem s konetorjem xt90(sem nekaj googlal) v tem primeru če bi potrebno to narediti? in pa če se montira ta konektor je potrebno te orginal kable precvikat al kako to gre? vglavnem nekoga moram v vsakem primeru najdit da to uštima.
enkrat preko vikenda si moram vzet čas ali pa vsak dan po malo, da vsaj kit na kolo spravim - zadnjič sem monitral ta zadnji nosilec pa sem se tudi kar dobre 2 uri zajebaval dokler sem ugotovil da sem en nosilec narobe obrnil. ampak ok, sem še dobro spravil skup ker navodil ni bilo zraven hah.
lep pozdrav
stara mama ::
Sam sem odrezal original konektorje in zlotal gor XT60 konektorje. Sicer sem priložena dobil oba moška konca, še dobro da sem imel neko zalogo XT60 konektorjev od prej.
XT90 je enako, sicer je večji in prenaša večji tok, pri tebi je dovolj XT60, je pa seveda treba nalotat.
Menjava bi bila pametna, ker original konektorji izgledajo bolj čungalunga in nezanesljivi.
Če samo zvežeš (dobro!), je načeloma ok če je vredu kontakt, baterija se itak odklopi iz nosilca.
XT90 je enako, sicer je večji in prenaša večji tok, pri tebi je dovolj XT60, je pa seveda treba nalotat.
Menjava bi bila pametna, ker original konektorji izgledajo bolj čungalunga in nezanesljivi.
Če samo zvežeš (dobro!), je načeloma ok če je vredu kontakt, baterija se itak odklopi iz nosilca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
igoris1 ::
Evo mi je ratal po treh dneh. ( Vsak dan po urco, dve)
pa morm rečt za kakšne zadeve sem se kar namučil, drugače je pa potem kit kar simpel za sestavit. Najbolj sem se zajebaval spravit dol pedala in gonilko sem moral kupit posebna orodja za obe stvari.
Pri kitu pa je šlo kar tekoče. Najvecja težava pri taki predelavi je če imas prtljažnik uzadaj je da sta kabla od motorja in od baterije skupaj prekratka tako da sem jih komaj skupi dal na orginal konektorje - sem jih stisnil koker se je dalo pa bom videl kako bo zdrzalo. Načeloma zadeva leti fajn, pojavilo se je edino malo woblanje krmila ce ga spustim zaradi dodatne teže vzadej(podobno kot pri motorju ce das kufer). Bom videl ce se kaj se da narediti stem. Za baterijo pa nevem bi potrebno poiskati ce obstajajo kaksni podaljški z xt60 konektorjem da podaljsam žice in kam leps napeljem napeljavo - ce kdo ve kje se jih dobi lahko sporoci. Zdaj je pod gumo tako da nek blatnik za zaščito bo potrebno naštimat
Me zanima kakšen domet bo pa javim
Lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: igoris1 ()
igoris1 ::
Druga stvar kar je imam na zaslonu izbrati velikosti gume npr 26,27,28,29...itd incov. Sam pa imam gume 700x38 tako da nisem tocno vedel katero izbrati sem potem pustil na 28
stratosD ::
700x38 = 28inch kolo - to je OK
Za kable če želiš podaljšat in imet XT60 konektor pa nekaj takega
1xColor: XT60 Male Bullet + 1x Color: XT60 Female Bullet - 2 kablčka rabiš za podaljšat cca 40cm cel kabel.
https://vi.aliexpress.com/item/10050044...
tisti ki imajo termo skrčljivo bužirko čez (širši kabel)
Za pošiljanje izberi
From China to Slovenia via AliExpress Saver Shipping - bo hitreje in brez carine.
To je to če ne misliš sam kaj cinit...
Za kable če želiš podaljšat in imet XT60 konektor pa nekaj takega
1xColor: XT60 Male Bullet + 1x Color: XT60 Female Bullet - 2 kablčka rabiš za podaljšat cca 40cm cel kabel.
https://vi.aliexpress.com/item/10050044...
tisti ki imajo termo skrčljivo bužirko čez (širši kabel)
Za pošiljanje izberi
From China to Slovenia via AliExpress Saver Shipping - bo hitreje in brez carine.
To je to če ne misliš sam kaj cinit...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
igoris1 ::
zdravo
evo javljam se po uspešnih 200 stestiranih km. je bil komplet kar pod močnim stresnim testom. naročil sem Rear Rack Electric bicycle Battery 48V 15Ah Li-ion E-Bike Battery fits 48V 750W bafang batery z 21700 samsung celicami.
domet je z res da ne šparam baterije torej največja hitrost 45kmh 9 level največja predstava je bil 50 km. torej realno tam do 60-70km normalne vožnje - imam pa dosti enih močnih hribov vmes tako da po ravnem bi bil domet še kakšen km več
lep pozdrav
evo javljam se po uspešnih 200 stestiranih km. je bil komplet kar pod močnim stresnim testom. naročil sem Rear Rack Electric bicycle Battery 48V 15Ah Li-ion E-Bike Battery fits 48V 750W bafang batery z 21700 samsung celicami.
domet je z res da ne šparam baterije torej največja hitrost 45kmh 9 level največja predstava je bil 50 km. torej realno tam do 60-70km normalne vožnje - imam pa dosti enih močnih hribov vmes tako da po ravnem bi bil domet še kakšen km več
lep pozdrav
milanb ::
Imam e-kolo 26" 21 prestav z motorjem v zadnjem kolesu, ki pa je slab, zato ga bom odstranil in nameravam namestiti sredinski motor Tongseng TSDZ2B 48V 500W, ki mi ga prodajalec ponuja v zamenjavo, ker originalnih motorjev za moje kolo ni več. Prav tako sem videl na teh forumih, da ga nekateri priporočajo (npr. StratosD) kot ne veliko slabše nadomestilo Bafang-u. Meni je tudi všeč, ker je malo manjše in lažje kot Bafang.
StratosD je objavil link od PSWpower France Store:
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
kjer bi lahko kupil ta kit, imam pa par vprašanj:
1. moja baterija je Hailong 48V/10AH, ali bi ta kit deloval nanjo?
2. prodajalec ponuja displaye: VLDC5 (8 pin), 850C, VLDC12. Običajno dajejo prvega, ki mi je pa zelo glomazen in grd, tako da bi raje 850C ali VLCD12, pa ne vem, če bi delovalo vse, kot treba. Rad bi, da se lahko uporablja tudi Thumb Throttle in e-break ter pa sprednja luč, ali ima kdo izkušnje s tem? Ali je kaj hudega, če je display "no brake", kot je ena varianta?
3. zdaj imam spredaj 3 zobnike, kit ponuja le enega, verjetno se ne da ohranit sedanjih treh? Torej bom tudi prestavno ročico za sprednje zobnike moral odstraniti?
4. kaj je s tem 1T2Ebus kablom?
Ali je zobnik 42T OK ali bi bilo bolje za po ravnem nabaviti 44T, kadar se vozim brez elektrike?
Hvala vsem za odgovore!!!
komplet motor kit skupaj z displejem, ročico za gas in ostalo, kot vidite na priloženem linku in sliki. Od vas bi pa želel samo, da mi obstoječe pedalke in sprednji zobnik odstranite in namestite nov komplet, sam tega ne morem ker nimam ustreznega orodja. Motor je 48v in po mojih informacijah bi naj tudi moja baterija 48 voltov pasala na to.
Prosim poglejte si priložen link in video na youtubu kjer sem videl možnost vgradnje tega kita ter par slik mojega kolesa v prilogi.
Prosim sporočite, koliko bi me to koštalo.
Lep pozdrav,
Milan
StratosD je objavil link od PSWpower France Store:
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
kjer bi lahko kupil ta kit, imam pa par vprašanj:
1. moja baterija je Hailong 48V/10AH, ali bi ta kit deloval nanjo?
2. prodajalec ponuja displaye: VLDC5 (8 pin), 850C, VLDC12. Običajno dajejo prvega, ki mi je pa zelo glomazen in grd, tako da bi raje 850C ali VLCD12, pa ne vem, če bi delovalo vse, kot treba. Rad bi, da se lahko uporablja tudi Thumb Throttle in e-break ter pa sprednja luč, ali ima kdo izkušnje s tem? Ali je kaj hudega, če je display "no brake", kot je ena varianta?
3. zdaj imam spredaj 3 zobnike, kit ponuja le enega, verjetno se ne da ohranit sedanjih treh? Torej bom tudi prestavno ročico za sprednje zobnike moral odstraniti?
4. kaj je s tem 1T2Ebus kablom?
Ali je zobnik 42T OK ali bi bilo bolje za po ravnem nabaviti 44T, kadar se vozim brez elektrike?
Hvala vsem za odgovore!!!
komplet motor kit skupaj z displejem, ročico za gas in ostalo, kot vidite na priloženem linku in sliki. Od vas bi pa želel samo, da mi obstoječe pedalke in sprednji zobnik odstranite in namestite nov komplet, sam tega ne morem ker nimam ustreznega orodja. Motor je 48v in po mojih informacijah bi naj tudi moja baterija 48 voltov pasala na to.
Prosim poglejte si priložen link in video na youtubu kjer sem videl možnost vgradnje tega kita ter par slik mojega kolesa v prilogi.
Prosim sporočite, koliko bi me to koštalo.
Lep pozdrav,
Milan
a_borlak ::
Sredinski motor in e-brake ne vem, če gresta skupaj. Imel sem Tongshenga, z najmanjšim zaslonom, VLCD6, ker več nisem rabil. Gonilko ti bo odstranil vsak serviser koles.
milanb ::
Spoštovani StratosD, ali lahko dobim vaš kontakt, ker želim nekaj vpašat glede Tongsheng motorja?
stratosD ::
@milanb - pozdravljen
lahko pišeš na zasebna sporočila tu na forumu - sicer pa:
Motorje/baterije v glavnem vsi kupujemo tukaj
https://www.pswpower.com/products/europ...
Sam imam sicer Bafang bbs02b 750w...
Razlika v teži motorja med Bafang in Tonsheng je manj kot 1kg v korist Tongshenga.
se pa zadnje cajte pojavlja kar precej pritožb nad kvaliteto izdelave pri Tongshengu - tu v tej temi in tudi v ostalih DIY e-bike skupinah.
še tvoja vprašanja:
1.Baterija 48V 10Ah bo malo švoh - posebej če je že stara/dostikrat polnjena - delalo pa bo..
2.v linku zgoraj na pswpower imaš možnost izbire 850C zaslona, vendar potem pri Tongshengu ni e-brakes, throttle pa je zraven
3.ostane ti 1 zobnik, ročico sprednjega menjalnika se odvije dol
4.1to2 cable = razcepnik kablov, ne vem če bi to delalo z 850C zaslonom in e-brake - težko..mogoče pa
5.42-44-46T zobnik - odvisno kakšne fure voziš - za 26" kolo bi za po ravnini z 46T bolj letelo - če imaš dosti klancev bo pa 42-44T bolj primeren
Gonilko sem tudi sam peljal odstranit na bike servis - v bistvu mi je moral menjat počeno špico pa je še to potem dol snel...
YT linka in tvojih slik pa žal ne vidim
lahko pišeš na zasebna sporočila tu na forumu - sicer pa:
Motorje/baterije v glavnem vsi kupujemo tukaj
https://www.pswpower.com/products/europ...
Sam imam sicer Bafang bbs02b 750w...
Razlika v teži motorja med Bafang in Tonsheng je manj kot 1kg v korist Tongshenga.
se pa zadnje cajte pojavlja kar precej pritožb nad kvaliteto izdelave pri Tongshengu - tu v tej temi in tudi v ostalih DIY e-bike skupinah.
še tvoja vprašanja:
1.Baterija 48V 10Ah bo malo švoh - posebej če je že stara/dostikrat polnjena - delalo pa bo..
2.v linku zgoraj na pswpower imaš možnost izbire 850C zaslona, vendar potem pri Tongshengu ni e-brakes, throttle pa je zraven
3.ostane ti 1 zobnik, ročico sprednjega menjalnika se odvije dol
4.1to2 cable = razcepnik kablov, ne vem če bi to delalo z 850C zaslonom in e-brake - težko..mogoče pa
5.42-44-46T zobnik - odvisno kakšne fure voziš - za 26" kolo bi za po ravnini z 46T bolj letelo - če imaš dosti klancev bo pa 42-44T bolj primeren
Gonilko sem tudi sam peljal odstranit na bike servis - v bistvu mi je moral menjat počeno špico pa je še to potem dol snel...
YT linka in tvojih slik pa žal ne vidim
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
stratosD ::
zdravo
evo javljam se po uspešnih 200 stestiranih km. je bil komplet kar pod močnim stresnim testom. naročil sem Rear Rack Electric bicycle Battery 48V 15Ah Li-ion E-Bike Battery fits 48V 750W bafang batery z 21700 samsung celicami.
domet je z res da ne šparam baterije torej največja hitrost 45kmh 9 level največja predstava je bil 50 km. torej realno tam do 60-70km normalne vožnje - imam pa dosti enih močnih hribov vmes tako da po ravnem bi bil domet še kakšen km več
lep pozdrav
Jep - to je to z 15Ah baterijo in default nastavitvami - s configom motorja z manj agresivnimi nastavitvami (in malo več lastne udeležbe) sem to uspel dvignit na 110-130km...
igoris1 ::
@stratosD
se da mogoče napisat s kakšnimi nastavitvami v posameznih levelih vožiš z omenjeno konfiguracijo?
opazil sem da obstaja tudi aplikacija za android ... je že kdo probal programirat preko Speeed aplikacije preko telefona? kabel sem naročil tako da moram enkrat se to lotit :)
se da mogoče napisat s kakšnimi nastavitvami v posameznih levelih vožiš z omenjeno konfiguracijo?
opazil sem da obstaja tudi aplikacija za android ... je že kdo probal programirat preko Speeed aplikacije preko telefona? kabel sem naročil tako da moram enkrat se to lotit :)
BlaY0 ::
Jasno. Vedno programiram le s to aplikacijo, ker je najbolj enostavno. Potrebuješ še OTG podaljšek oziroma adapter, nekaj v tem stilu:
https://www.amazon.de/dp/B09M83M6ZD/
Kar se mene tiče, imam tok omejen na 18A, hitrost na 25 km/h, prvo stopnjo imam nastavljeno na 15%, deveto pa na 71%. Skratka res zelo konzervativno, vendar mi odgovarja in nisem spreminjal že zadnjega pol leta. Po ravnem večinoma vozim na prvi stopnji. Gre za commuter bike (zadnja objava na 5. strani), vozim se pa večinoma v službo, kjer imam na poti tudi 2,5 km 9% klanca.
https://www.amazon.de/dp/B09M83M6ZD/
Kar se mene tiče, imam tok omejen na 18A, hitrost na 25 km/h, prvo stopnjo imam nastavljeno na 15%, deveto pa na 71%. Skratka res zelo konzervativno, vendar mi odgovarja in nisem spreminjal že zadnjega pol leta. Po ravnem večinoma vozim na prvi stopnji. Gre za commuter bike (zadnja objava na 5. strani), vozim se pa večinoma v službo, kjer imam na poti tudi 2,5 km 9% klanca.
stratosD ::
@stratosD
se da mogoče napisat s kakšnimi nastavitvami v posameznih levelih vožiš z omenjeno konfiguracijo?
opazil sem da obstaja tudi aplikacija za android ... je že kdo probal programirat preko Speeed aplikacije preko telefona? kabel sem naročil tako da moram enkrat se to lotit :)
Jep - sem že parkrat objavil par strani nazaj config - razlaga na dolgo
https://edrivenet.com/bafang-programmin...
sam config file za BBS02b pa tale
https://drive.google.com/file/d/1sxLa99...
Drum66 ::
Pozdravljeni,
lastim si Bafanga 750w, opravljenih 8100 km od lanskega Junija. Zadnjih 2000km uporabljam chainring adapter 104BCD in zobnik 32T.
V želji za čim boljši offset sem zobnik dal na notranjo stran in povrtal luknje na zobniku, da se vijaki ugreznejo in ne drsajo po
ohišju motorja. Zadaj imam 10s 11-42T kaseto. Prej sem uporabljal spredaj raven 36T zobnik zadaj pa 11-36T tudi brez težav (še vedno uporabno). Za zobnike 38T+ pa je primeren adapter 130BCD.... Hja,zdi se mi,da pri manjšem zobniku spredaj je manj težav z offsetom. Je pa za verigo dobro, da se jo redno čisti in podmazuje.
lastim si Bafanga 750w, opravljenih 8100 km od lanskega Junija. Zadnjih 2000km uporabljam chainring adapter 104BCD in zobnik 32T.
V želji za čim boljši offset sem zobnik dal na notranjo stran in povrtal luknje na zobniku, da se vijaki ugreznejo in ne drsajo po
ohišju motorja. Zadaj imam 10s 11-42T kaseto. Prej sem uporabljal spredaj raven 36T zobnik zadaj pa 11-36T tudi brez težav (še vedno uporabno). Za zobnike 38T+ pa je primeren adapter 130BCD.... Hja,zdi se mi,da pri manjšem zobniku spredaj je manj težav z offsetom. Je pa za verigo dobro, da se jo redno čisti in podmazuje.
BlaY0 ::
Daj stisni kakšno fotko, da vidimo kako to zgleda. Predvsem me zanima zgornja linija ketne, ko je le ta zadaj na največjem zobniku. Koliko blizu ohišja motorja gre?
Drum66 ::
slike zobnika 32T
Offset ni idealen. Ravno včeraj sem imel hud vzpon na zelo slabi makadamski poti (Podgorje - Slavnik) in mi je bilo
13A dovolj, da sem prilezel na vrh
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Drum66 ()
Drum66 ::
Se opravičujem za težave s slikami
Offset ni idealen. Ravno včeraj sem imel hud vzpon na zelo slabi makadamski poti (Podgorje - Slavnik) in mi je bilo 13A dovolj, da sem prilezel na vrh
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Drum66 ()
stratosD ::
opaaa - najprej respect za 8000 km v dobrem letu - to Bafangič brez odpiranja/mazanja naredil?
Kaj bajk je Scott Aspect 930/920?
Offset je pač kar je - meni ne zgleda dramatično slab - not great not terrible
tipično brez Lekkieja - (pred in po montaži Lekkie chainringa)
Še chainline na mojem Scott Aspect 920 - spredaj default Bafang 44T - redko kdaj uporabljam ta večja 2 zobnika zadaj - moram it kaj na Slavnik
Kaj bajk je Scott Aspect 930/920?
Offset je pač kar je - meni ne zgleda dramatično slab - not great not terrible
tipično brez Lekkieja - (pred in po montaži Lekkie chainringa)
Še chainline na mojem Scott Aspect 920 - spredaj default Bafang 44T - redko kdaj uporabljam ta večja 2 zobnika zadaj - moram it kaj na Slavnik
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Električno kolo (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 18530 (316) | _marc_ |
» | E-kolo uporabniške izkušnjeOddelek: Šport | 15862 (9759) | Vesolje |
» | Zakaj so električni motorji prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 4932 (3485) | krucymucy |
» | Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnegaOddelek: Šport | 3706 (3007) | avom23 |