» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
10 / 14
»»

stratosD ::

Daniel je izjavil:

Hvala za namig, tale stop delay bo uporaben tudi če imaš senzorje. Ni nič narobe, če se motor takoj ustavi.
Stop delay ti pove samo koliko časa po tem ko nehaš pedalirat, ti bo motor začel ustavljati. Potem imaš še stop decay, ki pa ti pove koliko cajta se bo ustavljal. Kolikor vem senzor takoj prekine.


Stop Decay [x10ms]: 0

This setting determines the amount of time the system takes to reduce the power when you stop pedaling. I think it's best that the power goes to 0 when you stop pedaling instantly. This is what you would expect. 0 is again default, so I don't see a reason to change this.


Jep - pustiš na 0 - je že tako nastavljeno na default;)

ZveeZ ::

BlaY0 je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Jaz sem raje narocil lepilo:))

Lepilo ti ne bo pomagalo, če dejansko ne stisneš pritrdilne plošče do konca... aluminij (BB cev) bo pod pritiskom zobcev sčasoma popustil oziroma se bo deformiral, os se ti bo zavrtela, pritrdilna matica pa bo še vedno prilepljena na njo. Potem boš imel problem zadevo dodatno zategnit ali odvit.


Torej, ce nimam namena pilit kolesa, je najbolje pustiti kot je in periodicno preveriti ce je dovolj zatisnjeno?

Relanium ::

dnsd je izjavil:



Šele zdaj opazil, namensko olje za verige e-koles...... svašta!
Kot bivši motorist, iz izkušenj povem, da je čist vseeno kako olje (ali ketenspray) je gor, če le ne mešaš zadev in dokler je zadeva vsaj malo mastna. Tud WD je OK oz. vse kar ne šprica preveč okrog.
Za čiščenje petrolej ali kurilno olje, itak je pa veriga potrošna, in ko se raztegne jo pač menjaš in je to to.
Drugač pa bio olje - greš na najbližjo zadrugo po olje za verige motornih žag. Vrjetno najbolj optimalno.

Vse ostale namenske zadeve (čistila verig, dragi spreji) so metanje denarja stran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

ZveeZ ::

Ce gledas, da se dobi novo (ze podmazano) verigo za cca 15€, je res neumno kupovati draga maziva.
Pa se menjava vzame manj casa od ciscenja ter ponovnega podmazovanja.

stratosD ::

@ZveeZ
"Torej, ce nimam namena pilit kolesa, je najbolje pustiti kot je in periodicno preveriti ce je dovolj zatisnjeno?"

Sam bi počakal z lepilom, naredi(ta) par 100km z motorjem, če se bo odtisnil boš najprej verjetno slišal neko škripanje okoli pogonskega sklopa (motor,sprednji zobnik,gonilka) - vsaj pri meni je bilo tako po cca 300-400km je škripalo - sem mislil da mi škripajo pedala. Nato sem močno zatisnil obe matici in voila - zdej ne mrda več pa sem pri 3.300km...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

BlaY0 ::

stratosD je izjavil:

Daniel je izjavil:

Hvala za namig, tale stop delay bo uporaben tudi če imaš senzorje. Ni nič narobe, če se motor takoj ustavi.
Stop delay ti pove samo koliko časa po tem ko nehaš pedalirat, ti bo motor začel ustavljati. Potem imaš še stop decay, ki pa ti pove koliko cajta se bo ustavljal. Kolikor vem senzor takoj prekine.


Stop Decay [x10ms]: 0

This setting determines the amount of time the system takes to reduce the power when you stop pedaling. I think it's best that the power goes to 0 when you stop pedaling instantly. This is what you would expect. 0 is again default, so I don't see a reason to change this.

Jep - pustiš na 0 - je že tako nastavljeno na default;)

Jaz imam tole po prebranem in testiranju nastavljeno na 2 sekundi. Če prekinem pedaliranje in takoj ponovno začnem, mi tole popegla tokovno krivuljo.

ZveeZ je izjavil:

Ce gledas, da se dobi novo (ze podmazano) verigo za cca 15EUR, je res neumno kupovati draga maziva.
Pa se menjava vzame manj casa od ciscenja ter ponovnega podmazovanja.

Vsako olje je načeloma sprejemljivo, ne pa tudi OK. Jasno ne bi rad da ko vrtim pedala, da mi olje zaradi centrifugalne sile šprica s ketne po hlačah in zadnjem kolesu. Poleg tega ne bi rad, da mi kot magnet privlači vso živo možno svinjarijo. V zadnjem cajtu je popularen predvsem vosek (parafin), jaz sem dolga leta uporabljal olje za šivalne stroje. Če pa se kaj odsvetuje je pa to definitivno WD40, ker je precej jedek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Peon ::

Meni se je ustavilo pri odstranitvi pedala. Imam kitajski crank removal tool, ki je prišel v kompletu pa sem se mučil 2 uri pa ne gre nikamor. Z večjo močjo kot sem že ne upam odvijati, da ne uničim navojev. V YouTube videih izgleda precej lažje. Je možno, da tool ni ok ali samo rabim več sile in naj grem all in? Se je kdo s tem že matral?

stratosD ::

Meni se je isto zgodilo z priloženim crank removal toolom - namesto da bi iztiskal dol gonilko mi je začel pobirat navoje na gonilki. Ker sem imel itak 2 špici za zamenjat sem kar odpeljal na servis kjer so s pravim orodjem sneli v minutki zastonj.Če nimaš pravega orodja - svetujem servis.
Potem gre vse kar gor montiraš - lažje;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

BlaY0 ::

Peon je izjavil:

Meni se je ustavilo pri odstranitvi pedala..

Položi kolo na tla, v luknjo natresi mivko tako da bo do vrha navojev v osi potem pa gor položi 2x en evro cent ali podložko podobnega premera in poskusi. Če gre prelahko notri ne bo OK.

Daniel ::

Potolči malo s kladivom po pedalu okrog in okrog. Če je kaka rja, da malo napoka. Jaz sem ga spravil tako dol, pa tudi najprej ni šlo nikamor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

stara mama ::

Glede montaže baterije na kolo:
Jeklen okvir, lukenj v njega nimam namena vrtat in tud razmišljam o plošči z objemkami kot je Grin BOB, recimo tole: Aliexpress link,
ni pa poceni niti za kitajce, 30EUR s poštnino.
Hočem namreč fiksirat baterijo tudi proti stranskemu miganju. Ima kdo kako še boljšo/enostavnejšo idejo?

Razmišljam tud o ideji, da baterija visi iz zgornje štange.

Zgodovina sprememb…

igoris1 ::

zdravo

razmišljam o podobni predelavi treking kolesa na bafang 750w ter baterijo zadaj kot prtljažnik. mogoče tudi kot ideja za prejšni odgovor stare mame

https://www.pswpower.com/products/bafan...

https://www.pswpower.com/products/rear-...

ali mislite da je to kompatibilna kombinacija? Katere stvari bi še potreboval glede na vaše izkušnje da dodatno naročim? kakšni realni domet lahko pričakujem z omenjeno baterijo

imam eno žensko trek treking kolo kateri nima lukenj na okvirju za bidon - baterijo, zato razmišljam v tej smeri in pa prtljažnik bi mi tudi kdaj prav prišel. nimam glih dve levi roki tako da upam da bom zmorel sestavit skupaj. ali se splača ob menjavi potem zamenjati zadnji verižnik in verigo(to bi odnesel na servis)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: igoris1 ()

stratosD ::

@igoris1

Kombinacija je OK, če boš motor konfiguriral tako da boš še sam nekaj poganjal (glej zgornje poste z linki na edrivenet) - lahko pričakuješ z 15Ah baterijo cca 80 - 120km dosega .... če boš pa sam bolj malo poganjal pa nekje med 60 - 80km.
Priporočam še zraven naročit:
-kabel
https://www.pswpower.com/products/bafan...
- nekaj orodja in XT60 konektorja
https://www.pswpower.com/products/bafan...
Če je zadnji verižnik bolj v slabem stanju - seveda zamenjat kakor tudi novo verigo.


@stara mama
Ne vem - sam bi raje vrtal- posebej če ni lih neko dragočeno jekleno kolo - kot čakal mesec dni na nosilec iz Čajne - ki zna fiksirat zadevo ..ali pa tudi ne. če še nisi naročil - razmisli o bateriji na zadnjem prtljažniku ki je linkana v postu @igoris1 - se mi zdi elegantna rešitev in baterije notri so tudi ok Samsung 21700.
Da baterija visi z zgornje štange? bo čudno zgledalo in tudi za težišče kolesa je to malo visoko po moje.
Se pravi - kak Tripple Bob, Aliexpress varianta ali baterija na zadnjem prtljažniku...ali pa vrtanje navsezadnje;)

Počakaj še da se oglasi @BlaY0 - on zna met kake dobre rešitve in predloge:)

stara mama ::

Razmišljam v smeri tega:
 Objemka

Objemka


+ ravna plošča (3 manjše) za luknjo za vijak
Baterija je že doma (19.5Ah), na prtljažnik ne dam, ker nočem da zgleda kot bicikel od stare mame.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Eno vprasanje.
A ko porivate kolo rikverc "na roke" se tudi pri vas cuti upor motorja, da ketna rahlo skace/cuka?

Daniel ::

Da, to je normalno, ker vrtiš zobnike v motorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

igoris1 ::

Zdravo..se nekaj vprašanj imam ce bo kdo vedel kako rešit.

Na kolesu imam en potek zice po spodnjem delu spodjega dela okvirja mimo luknje kjer gre potem motor notri. Zanima me ce ta kabel zna nagajati pri montazi ...je sicer za zadnji menjalnik?



Drugo kar me zanima gledam v enih kitih dobis zraven bbremz rocke. Pri mojih je rocica menjalnika in bremza v enem skupej. Za sprednji menjalnik mi je vsseno ker gre stran. Kako resit potem zadevo glede rocic zadnjega menjalnika. ali je treba neke druge rocke in napeljava za uadnji menjalnik?




Pozdrav

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: igoris1 ()

ZveeZ ::

Glede zajle na dnu okvirja, bi upal trditi, da je med okvirjem in motorjem dovolj velika špranja, da bi ta zajla lahko ostala kjer je.
No, vsaj na mojem okvirju je dovolj prostora.

Zavore pa resis tako, da prednjo rocko zamenjas, na zadnjo pa namestis samo "hydraulic brake" senzor (dokupis posebej).

stratosD ::

@igoris1

Sam bi se zadeve lotil takole:

1.nosilec zajl menjalnika/zavor pod pogonskim ležajem: ponavadi zadošča da malo porežeš/pobrusiš z dremlom plastiko nosilca oz. pobrusiš/najdeš vijak s plitvo glavico da ne štli preveč. Lako tudi podložiš s kakšno tršo gumo tam okoli nosilca zajl in potem dvigneš/stisneš motor gor proti okvirju in zatisneš.
Edwin ima sicer zajle v bovdnih - pa je kar najdu prostor - od 2min 40sec dalje


2. Kar se pa tiče Alivio kombinirane ročke menjalnika in zavor - zakaj pa ne bi kar pustil original gor?
Lahko:
- pobereš dol vodilo sprednjega menjalnika in odklopiš zajlo - pač ne boš uporabljal šifterjerv za sprednji menjalnik
- pustiš gor vodilo in zajlo - samo nastaviš vodilo menjalnika da ti služi kot chain guide - da ti ne pada dol ketna s sprednjega zobnika kot zapelješ čez višji robnik/skočiš s kolesom - škodilo ne bo - samo višino vodila in kot moraš nastavit



@stara mama
ta izjava pa zmaga :):));)
"na prtljažnik ne dam, ker nočem da zgleda kot bicikel od stare mame"

Vsaj dve objemki bi moral dat po moje - probaj pa obesi - sej objemki ne stanejo premoženja - drugo vprašanje je če boš imel "mesa" na podnožju baterije da boš to fixno zašraufal 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

Big Poppa ::

Obstaja tu med nami kdo, ki ima BBS02 ali BBSHD še nezmontiran in bi bil pripravljen na en test. Samo preveril bi rad kako en ali drug paše (če sploh), ker imam malo čudno kombinacijo. 2.8 gume, 148 boost širina, 73 mm bracket, pa 1x11 s sprednjim 32T zobnikom. Se bojim, da sta cyc stealth in pro edini možnosti, bi se pa rad vseeno prepričal, da temu ni tako, ker mi pri cyc cena nikakor ne ustreza.

Tule sicer tip piše, da mu je uspelo kar ok sestaviti:
https://electricbike.com/forum/forum/bu...

Ampak mi tale del ni najbolj jasen: "it has a wider chainstay than my old bike, so I used 5mm spacer behind the motor , and also a 2mm lekkie spacer ring behind the 42t lekkie chainring . Then I had to use a 12mm bushing on the other side on the 2 lock ring bolts . It all came together well ." Čemu 12 mm distančniki na pritrditvi lock ploščice na motor? Predvidevam, da je uporabil 100mm varianto bbshd?
Rad bi spredaj obdržal čimmanjši zobnik ampak to je malce skregano s chainline-om... Toliko sem že prebral in pregledal o teh motorjih, da sploh ne vem še kaj naj dam gor. Stealth je enostavna izbira ampak bi moja denarnica res pogrešala 2k+ EUR. :(

Zelen je iz neta, isti model, rdeč je pa moj:
https://ibb.co/W0xBshR
https://ibb.co/NrYrdf0
https://ibb.co/xgGJSjF
https://ibb.co/sgJmtpG

Zgodovina sprememb…

Lucio ::

Pozdravljeni,
malo ste me navdušili s temi kiti pa me zanima kaj bi bilo potrebno navaviti za sledeče kolo:
https://www.decathlon.si/p/311274-54158...

dnsd ::

bigpoppa lucio, primerna kolesa za predelavo so samo tista s tremi zobniki spredaj.
Tudi 2x spredaj je premalo.
Skoraj nemogoče je dobiti novo 29 colsko kolo s tremi zobniki spredaj.
Kdor se zadovolji s 27,5 colskimi kolesi lahko še najde 10 let stara kolesa.
Edino novo kolo 29 colsko , ki sem ga našel za predelavo je Fuji https://www.velo.si/fuji-nevada-29-1_7-...
Kolo je preizkušeno za montažo motorja širine 68-73mm in zobnika 42T.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

pwn3rrr ::

Kje pa je problem, da so primerna samo tista s tremi zobniki spredaj?

atlet ::

Nima veze koliko zobnikov ima spredaj. Pomemben je le BB, da je 68 oz 73mm.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

pwn3rrr ::

atlet je izjavil:

Nima veze koliko zobnikov ima spredaj. Pomemben je le BB, da je 68 oz 73mm.

No ravno to me zanima, zakaj bi bila omejitev število zobnikov spredaj, bi rekel da je važen samo premer in širina bottom bracketa.

BlaY0 ::

Big Poppa je izjavil:


Ampak mi tale del ni najbolj jasen: "it has a wider chainstay than my old bike, so I used 5mm spacer behind the motor...

Chainstay se zelo hitro razširi in potem ohišje motorja (redukcijskega zobnika) nasede nanj. Zato prvi 5mm distančnik. Potem pa še 2mm podložka pred 42 zobnikom, da le ta ne ruži po chainstayu. Zakaj 12mm distančnik na drugi strani mi pa ni čisto jasno saj 2mm podložka ne vpliva na premik motorja na pogonsko stran, tako da bi moral zadostovati 10mm (kolikor vem pri 68mm BBju distančnika na nepogonski strani ni, pri 73mm je 5mm, če pa na pogonsko stran dodaš 5mm pa na drugi strani to jasno ustreza 10mm).

Tukaj jaz vidim potencialno en drug problem... ko motor premakneš na pogonsko stran še za dodatnih 5mm se ti q-factot levega pedala podre že za 7,5mm, torej levo pedalo se ti praktično že zadeva v chainstay, med tem ko je desno precej bolj stran od njega. Jaz imam 68mm BB pa sem na levo stran zmontiral pedalo z malo večjim q-factorjem, da je vse skupaj malo bolj "zbalansirano".

dnsd ::

Dal sem najbolj enostaven odgovor glede montaže motorja.
Gledati je potrebno samo, da ima kolo 3X zobnik spredaj.
Če hočete bolj zapleten odgovor, ga je odgovoril že Blayo - bravo.
Kolo s 3x ima spredaj 42T ali večji zobnik, ki nekako odgovarja velikosti ohišja motorja.
In vsi stari motorji so bili delani za kolesa 3X in ko so prišla kolesa 1X z zobnikom 30T so motorji enostavno nasedli na okvir, ker je nova geometrija koles zahtevala čim krajši chainstay, zaradi 29+ gum in skoraj isto medosno razdaljo kot 27,5 kolesa.
Zato so morali chainstay razširiti 1mm za sprednjim zobnikom, da so lahko dobili notri široke 29 gume.
Motorji delani za 46T enostavno nasedejo na chainstay delan za 30T in gledajo preveč ven.
Če motor podlagamo na BB pa veriga mogoče doseže samo zadnji zobnik na kaseti.
Mogoče bi bila rešitev z notranjimi prestavami v zadnjem pestu.
Samo potem imamo še vedno prevelik Q faktor na desni strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

stratosD ::

Hmja - da se montirat tudi na te novejše single zobnik spredaj 29"ke - spider + 36T zobnik ali manjši.(linke iz aliexpressa sem objavil nekje v svojih prejšnjih postih)


Si je pa zelo priporočljivo ogledat te zadeve - mogoče bo ta slika komu služila pri meritvah obstoječega/bodočega bajka




3 primeri montaže na single chainring najdeni na hitro...

Primer 1


Primer 2


Primer 3



Toseven DM01 (ta močnejši motor)

Lierskogen je stestiral - pozor! - zgleda da motorji iz pswpower (zgodnji batchi) prihajajo z nedelujočim senzorjem navora...





Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

Kodi ::

Mi lahko svetujete, kakšen je sredinski motor Tong Sheng TSDZ2 36V 250W (350W) oziroma, če je vreden nakupa.

BlaY0 ::

stratosD je izjavil:


Si je pa zelo priporočljivo ogledat te zadeve - mogoče bo ta slika komu služila pri meritvah obstoječega/bodočega bajka


...v povezavi s tem še 1:1 šablona z offseti različnih verižnikov:

https://fasterbikes.eu/media/pdf/c4/aa/...
https://fasterbikes.eu/media/pdf/90/bf/...

...da lahko preveriš, če bo chainline ustrezal kaseti. Tukaj pa še tabela s podatki za različne kasete:

https://bike.bikegremlin.com/3573/bicyc...

BlaY0 ::

stratosD je izjavil:


3 primeri montaže na single chainring najdeni na hitro...

...in vsi trije imajo distančnik/podložko na pogonski strani, ker ohišje drugače nasede na chainstay. Skratka chainline in q-factor pri vseh teh podloženih variantah je zaen klinc, še posebej če se uporablja verižnik manjši od 42 zob, ki praktično nima oziroma sploh ne more imeti offseta :P

Kot je dnsd omenil, ta motor je bil razvit 10 let nazaj primarno za takratne "sisteme", ki so bili v večini koncipirani še na triple oziroma minimalno dual gonilkah ter gumah 2,2" s precej ožjimi chainstayi.

dnsd ::

Seveda podlaganje BB ni nobena rešitev, ker se poveča Q fakor in veriga teče postrani.
Edina rešitev za 1X kolesa so notranje prestave ali Lekkie, ki stane 176EUR brez naših dajatev.
https://lekkie.tech/product/bling-ring-...
Če pa imate tsdz2 motor pa Lekkie ne izdeluje zobnika.
In imate na izbiro samo 3X kolesa kot sem že prej pojasnil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Tukaj je še video kako izrežemo šablono in vstavimo v BB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

ZveeZ ::

S katerim zobnikom na zadnji kaseti, bi moral biti chainline popolnoma raven?

Pri meni je tako, da sem moral dati 1.5mm distancnik, zato da mi motor ni tikal okvirja. Qfactor je torej off za 3mm (razlika levo vs desno) in ni motece.
Veriga pa je v "popolnem" polozaju na 4. ali 5. zobniku 8 redne kasete.

Edit:
- range s 720Wh pa je kar zadovoljiv. Nisem pogledal koliko je zdrzalo prvo polnjenje, ampak, ko je bilo drugo na 49.5V, je bilo na stevcu 92km. Pa polnit sem dal preden je baterija padla na 41V.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

BlaY0 ::

ZveeZ je izjavil:

S katerim zobnikom na zadnji kaseti, bi moral biti chainline popolnoma raven?

Jah na srednjem. Za par mm ni neke resne drame. Problem je, če imaš že motor prestavljen za 5 mm, potem pa imaš recimo še 38T verižnik (brez offseta), kar ti vrže ketno iz linije za več kot 1 cm.

dnsd je izjavil:


Edina rešitev za 1X kolesa so notranje prestave ali Lekkie, ki stane 176EUR brez naših dajatev.

Jaz imam kitajsko kopijo Lekkieja 42T. Obljubljajo 10 mm offseta, realno ga je pa 7 mm, kar mi na 68 mm BBju "naredi" 48 mm chainline.

Zadaj imam Nexusa inter-8 kjer je konkaven zobnik prav tako na 48 mm (oziroma 43 mm če ga obrneš navznoter), tako da imam chainline v nulo. Na 73 mm BBju bi torej pri enakem setupu imel ketno za 2,5 mm iz linije kar spet ni taka drama, z original Lekkiejem pa bi bila v nulo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Big Poppa ::

Ja, po prebranem sodeč noben trenuten bafang motor ni idealen za moj bike.

Ima kdo idejo koliko bi tole prišlo na koncu v Slo (z ddvjem in carino):
https://ibb.co/V2mTWxM

Če je cifra podobna kot pri poljakih ali fasterbikes potem nekako nima smisla direktno pri cyc naročevat. Ampak, ko pri fasterbikes mečem stvari v košarco (še faking chainring ti posebej prodajo, pa je direktno pri cyc del kompleta očitno) se cifra približa že k zelo neugodnemu znesku. :(

BlaY0 ::

Zakaj pa ne Photon? Meni se zdi zadeve čisto zadosti močna. Stealth in Pro sta glasna, misliš da nekdo na cirkularko drva žaga.

dnsd ::

BlaY0 ali ima lekkie 42T za Bafang HD res 18,3 mm offset?
Kar bi pomenilo, da je skoraj v nulo poravnan z ohišjem motorja.
https://lekkie.tech/product/bling-ring-...

dnsd ::

Kitajci offset merijo od ohišja motorja in ne od montažne površine zobnika na motor, zato pride do nesporazuma o velikosti offseta..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

BlaY0 ali ima lekkie 42T za Bafang HD res 18,3 mm offset?
Kar bi pomenilo, da je skoraj v nulo poravnan z ohišjem motorja.
https://lekkie.tech/product/bling-ring-...

Ja, po moje ima, če v specifikacijah tako piše.

dnsd je izjavil:

Kitajci offset merijo od ohišja motorja in ne od montažne površine zobnika na motor...

Po pravici povedano oni napišejo kakor jim paše, enkrat merijo to drugič ono, vse narobe. Preden nabaviš pri njih je treba marsikaj prebrat. Vsaj nekaj drži recimo... kompletna debelina verižnika za BBS je 14 mm in za BBSHD 24,5 mm. iz tega izračunaš, da je pri prvem offset približno 7 mm, pri drugem pa 17,5 mm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

Ja, saj za STOCK HD 46T piše v Lekkie tabeli, da ima 17,5 mm offset.
STOCK 48T BBS02 pa samo 5,4 mm.

dnsd ::

Big Poppa pri CYC ni nobene računice, ki po ceni ne bi presegla rabljeni BOSH sistem.
Kot sem že napisal, so CYC motorji po ceni pozicionirani za bogate entuziaste, ki jim cena ne predstavlja nobene ovire.
Zato se pojavljajo vedno novi proizvajalci nekje v sredini do 600€, ki morajo varčevati na kvaliteti, da dosežejo dobiček.

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Ja, saj za STOCK HD 46T piše v Lekkie tabeli, da ima 17,5 mm offset.
STOCK 48T BBS02 pa samo 5,4 mm.

Trenutno dobiš na Aliju 42T alu chainring za BBS01/02 ali BBSHD s 7 mm oziroma 17,5 mm offseta (Lekkie klon) za dobrih 26 EUR (DDV vštet).

stratosD ::

@BlaY0
dej link pls - jst najdem samo tega
https://vi.aliexpress.com/item/10050032...

stratosD ::

Kodi je izjavil:

Mi lahko svetujete, kakšen je sredinski motor Tong Sheng TSDZ2 36V 250W (350W) oziroma, če je vreden nakupa.


Ta starega TSDZ2 (brez B) vidim sam tega s coaster brake (kontra zavoro) na pswpower - si najdu tudi kje drugje?
https://www.pswpower.com/products/europ...

naš kolega @dnsd se muči z 2 primerki TSDZ2 - novejšim in starejšim modelom - ne vem če bi ti priporočal....;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

dnsd ::

Jaz pa najdem tega Gustavo najcenejšega:https: https://vi.aliexpress.com/item/10050053...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

Ja, to je ta:

https://www.aliexpress.com/item/1005005...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...

...ahh, pozabil povedat da naročam v DE in je poštnina zastonj + na drugega mi da skoraj $9 skonto z vsemi kuponi in drobižem. Trenutno je neka akcija "Spend & Save" $4 + "AliExpress Official" $2 skonto. Plačujem v Dolarjih, ker je Alijeva konverzija v Evre obupna.

Drugače pa najdeš kakšen feler v opisu, naročiš in potem zatežiš za dodaten refund.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

Kodi TSDZ2 je primeren za MTB, ker je majhen in lahek.
Ko se je pojavil je bil oglaševan kot najmanjši in najlažji motor.
Prav zato še vedno vztrajam z njim, ker ni drugega manjšega.
Za cestno uporabo pa je 2+kg nepomembno in je zato edina smiselna izbira Bafang.
Seveda se mnogi obesijo na senzor navora kot argument za nakup, ampak v praksi uporabljam senzor navora samo pri speljevanju, nato pa preklopim samo na senzor cadence na max 750W do max 92 stopinj, ki jih dosežem zelo hitro.
Šel sem tudi že čez 92 stopinj, ker se v hudem klancu ne moreš takoj vreči po tleh.
92 stopinj pa je meja, ko se magneti razmagnetijo.

Big Poppa ::

dnsd je izjavil:

Big Poppa pri CYC ni nobene računice, ki po ceni ne bi presegla rabljeni BOSH sistem.
Kot sem že napisal, so CYC motorji po ceni pozicionirani za bogate entuziaste, ki jim cena ne predstavlja nobene ovire.
Zato se pojavljajo vedno novi proizvajalci nekje v sredini do 600€, ki morajo varčevati na kvaliteti, da dosežejo dobiček.

Problem je, ker izgleda druge alternative montaže motorja na nekatera kolesa ni.
Pri cyc mi ni všeč cena in veliko reportov o nedelovanju, sploh pri photonu. Všeč pa mi je moč v primerjavi z motorji renomiranih proizvajalcev.

Trenutno kolo mi drugače ustreza zato ga nebi prodajal, bi pa pasalo včasih imeti elektrifikacijo (me je kr dosti skupaj in vsak vzpon je preklinjanje)...

dnsd ::

Big Poppa Če že imaš kolo se je treba odločiti prodati ali ne prodati.
Ko boš to rešil bo vse lažje.
Potem išči rabljen BOSH sistem do 3600EUR.
Naj te ne zavede tistih zakonskih 250W, ker BOSH v špici razvije do nekje 830W.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()
««
10 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E-kolo, baterije

Oddelek: Loža
274583 (317) BlaY0
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2814987 (8884) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334397 (2950) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133308 (2609) avom23

Več podobnih tem