» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
8 / 18
»»

dnsd ::

stratosD ali še spremljaš TO7 dramo?
Neverjetno je, da ima TO7 svojega predstavnika na javnih omrežjih in da sploh odgovarja na vprašanja.
Pojavil se je prvi test DM01. Prilepil sem ga v google translate:
Ena oseba (JS) je naredila mikropregled DM-01, ker je deloval le 10 minut.
"nekaj zakasnitve pri asistenčni kadenci zagona/ustavitve. Ko ustavi kadenco, uporabi moč za 1 sekundo. Navor brez udarcev pri nizkih prestavah. Bolje pri višjih prestavah.
Manjka občutljivosti??. Tudi vzlet plina ni bil pretirano gladek.
Zaslon na zalogi je preprost, ne vidim nobenih programskih funkcij. Samo stopnje 0-5 in merilnik hitrosti.
ne vem, 10 minut ni veliko za dober pregled
Upam, da ta napaka ni konstrukcijska napaka. Nič posebnega glede moje nastavitve/namestitve. BBSHD je bil nameščen identično in leta sem porabil 4-5 kilovatov. Še vedno deluje
Tukaj sem uporabil.. največ 1000 vatov,.. za 8-10 minut? Manj kot 1 volt na bateriji"
Razlog je bil predelan BB, ki ni bil dovolj primeren za montažo na DM-01 rocksteady.
DM-01 (in verjetno tudi DM-02) je pritrjen le z protimatico BB in nima druge objemke (kot pri Tsdz2 in M625).
Toseven je na zahtevo po meri izdelal serijo brez senzorja navora za veliko stranko. Zaradi omenjene asistenčne zamude so se pojavile (nepreverjene) govorice, da bi lahko ta stranka DM-01 brez senzorja navora prodala drugemu prodajalcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

stratosD ::

sledim,sledim....

Alexfnoble se je kar zataknil tam na pedelecs.co.uk forumu - na vprašanja ne odgovarja kaj konkretno - predvsem ga je izzval tipo od https://wooshbikes.co.uk, trgovine in servisa z e-bikei ki tudi prodaja in servisira street legal 250w BBS01 in TSDZ2...pol so še odkrili da gre pri alexu v bistvu za trgovca z rabljenimi avti Subaru https://www.alexfnoble.co.uk/
tako da je drama kompletna:)

Po Alexovih zadnjih postihz dne 2.5. sicer sklepam da ni napačen človek - samo strategija trženja ki jo je ubral z kao distributerji in tudi končnimi kupci na forumih je malo mimo...:(
Mislim pa da je z nabavo z PSWPoer trenutno za počakat ker res ni jasno odkod in kakšni tej motorji sploh so :

Z Endless Sphere:
A-Olinx - Also there is clearly communicated that To7 had withdrawn the sales of PSWpower, so it isn't clear where these motors come from.
In the worst case scenario, the DM-01 is delivered without torquesensor, because that batch comes from a third party.

B-Olek.x - They got motors from us and some of those got shipped to Germany. Those are the ones now on sale in Germany.
Zdej pa vedi kaj je kaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

ZveeZ ::

No, pa je prisel dan, ko sem se definitivno odlocil za nakup kita.

Torej kolo je 2012 Merida Big.nine TFS 100 (nic posebnega, le ergonomija okvirja je vrhunska).
Prestave so 3x8 (deore).

Namen uporabe je predvsem voznja v sluzbo (2*10km), ravnica vendar obcasno mocan veter v faco.
Obcasno pa kak krajsi izlet po koprskem zaledju (veliko ne strmih klancev) z otrokom na sedezu.

Trenutno razmisljam o tsdz2b + 48v baterija.
Link do motorja in baterije:
Motor 500w (265usd):
https://pswpower.com/products/europe-or...

Baterija (315usd):
https://pswpower.com/products/eu-stock-...

Je se kaj, kar bi potreboval? Kake distancnike?
Priporocate morda drug motor/baterijo (vsaj 450-500Wh) za podoben denar ali manj?
No, namen je narociti ta konec tedna.

dnsd ::

Imam omenjeno baterijo SAMSUNG INR21700-48X 21700
Typical capacity: 4800mAh
Minimum capacity: 4650mAh
Maximum charging voltage: 4.2V (4.15V for cycle life)
Nominal voltage: 3.64V
Charge method: CC-CV
Charging current rate: 0.33C (1584mA)
Discharge cut-off voltage: 2.5V (3.0V for cycle life)
Cycle life: 3000 to 70%
Baterija je odlična sploh nimaš kaj razmišljati.
Glede motorja pa priporočam: https://www.pswpower.com/products/bafan...
TSDZ2B ni za vsakega, se pa veliko naučiš, ko ga vsakodnevno razstavljaš.
Če se vseeno odločiš zanj je zelo enostaven za razstavljanje.
Naročiti pa moraš tudi veliko delov, da jih imaš vedno pri roki.

ZveeZ ::

Hmm.. a je ta tsdz2b res tako obcutljiv/nevzdrzljiv, da ne zdrzi niti umirjene voznje?

Bafang mi ne disi ker:
- cca 100€ drazji
- upor na pedalih, ko je izklopljen
- dodatni stroski/delo za montazo senzorja navora

Pac elektro motor bi dejansko rabil (oz zena) le za POMOC pri pedaliranju, ne pa "takeover":)

Ima kdo tukaj izkusnje z "non-abusive" uporabo tsdz2b? Je res tako krhek?

atlet ::

Jaz in kolega imava od lani TSDZ2B. Jaz sem naredil z njim 700km, kolega pa 1500km. Nobenih težav (niti 1x nismo še razdirali motorja). Priporočam.

Kar se tiče baterije, ne bi pretiraval. Glede na to, kaj rabiš (20km), bi vzel kaj lahkega. Tudi sam razmišljam, da bi si namestil manjšo, predvsem zaradi teže. Npr. kaj takega: https://www.pswpower.com/products/eu-no...

Z baterijo ki si jo navedel boš s tem motorjem komot naredil 150km+. Ne vidim potrebe...

A se da namestiti na bafang senzor navora?

Je kdo uporabil ta senzor: https://www.decathlon.si/p/332475-94026...
Predvsem bi bil zanimiv pri hub motorju.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atlet ()

ZveeZ ::

20km bi bilo vsakodnevne voznje ob primernem vremenu. Recimo 100x letno. Obcasno pa kaksni cca 50km izleti v toplejsem obdobju leta.

Ok, 900+Wh verjetno res ne potrebuje ampak je ta baterija se najboljsi p/p.
Ce se spustim na 14.4Ah @ 48v privarcujem le cca 50€.

Tista linkana baterija pa je 36v. Sam nameravam namestiti 48v motor + baterijo.

A z tsdz2b sta kupila samo kit + baterijo al se kaksne druge malenkosti?
Kateri display je priporocljiv? Kaj pa stevilo zob spredaj? More is better?;)

atlet ::

Jaz sem vzel 48V 500W motor in baterijo 48v 15Ah- G70: https://www.pswpower.com/products/-108
Kolega je vzel 36V 350W motor in baterijo 36V 15Ah.

On ima spredaj 42T zobnik in zadaj 11-51T.

Sam sem imel zadaj 11-36 kaseto in ni bila primerna za hrib. Namestil sem 11-51T, spredaj pa 36T: https://www.aliexpress.com/item/1005003...
Predelava me je prišla 150€ - vzel sem DEORE RD-M5100 11 (nov menjalnik, ketna, zobnik in ročka).

Po ravnini ga s temi prenosi spravim nekje do 42km/h (brez pomoči motorja). Več ne gre. Ta predelava za hrib je bila nujna. Tukaj lahko preveriš prenose: https://ritzelrechner.de/

Jaz imam VLCD5 zaslon, ampak je ogromen. Kolega je vzel VLCD6, majhen in diskreten. Priporočam še nabavo Loctite: https://www.loctiteproducts.com/en/prod...

Seveda potrebuješ še orodje, da snameš gonilko.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

dnsd ::

Baterijo si si izbral točno pravo in ne razmišljaj več o drugih.
Ta baterija zdrži mojo testno progo 30km 2X.
Je pa opazna razlika v padcu moči motorja s padcem napetosti.
Tako, da vedno po vožnji 30km polnim baterijo.
O manjši bateriji razmišljam samo v smeri zmanjšanja teže.
A potem bi moral imeti dve manjši bateriji in se spustiti po stezi samo z eno, drugo pa bi moral skriti v grm.
Pri TSDZ2 je opazna tudi izguba moči motorja po pregrevanju in razmagnetenju.
Če imaš samo en motor tega sploh ne opaziš.
Naredil sem test pregretega motorja s prevoženimi 500km, ki sem ga vzel iz mojega prvega TSDZ2 in ga vstavil v moj drugi TSDZ2B, ki ima sedaj 300km.
Razlika v moči je opazna do -20%.
Tako, da je najboljše, da poleg motorja naročiš tudi en rezervni el. motorček, in en beli zobnik ter ležaje za v us gonilke.
Ti ležaji manjkajo in se os maje.
https://www.aliexpress.com/item/9007060...
Za programiranje OSF potrebuješ tudi tole: https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Glede displeja pa obvezno VLCD5, ker ima priključek za zavorne senzorje.
Brez zavornih senzorjev boš uničil plastični zobnik prvi dan.
Zavorne senzorje za hidravlične zavore naroči posebej.

stratosD ::

@ZveeZ

Sam imam Bafang 48V 750W in 15Ah (720 Wh) na 2013 29" Scott Aspect 920 - 8 mesecev cca - naredil 3.200km brez težav in vzdrževanja - edino motor sem moral še 1x zatisniti na glavni matici (kar tudi priporočajo po cca 500 - 700km ko se zadeve malo "uležejo"). Z enim polnjenjem baterije naredim med 110 in 145 km - povprečno 120km - ko pade baterija pod 20% dam polnit.Motor je konfiguriran s ConfigToolom, z default nastavitvami naredil 60-70km. Ko kolesarim tudi švicam:)
Vozim v glavnem koprsko zaledje (Truške,Boršt, Črni Kal,Tinjan, parenzana in tam okoli, štartam iz centra KP.

Debunking myth 1 - Torque sensor vs. Cadence sensor - Seveda je boljši senzor navora ampak s pravilno konfiguracijo motorja/kontrolerja se temu lahko zelo približaš - v msec natančno lahko določiš kdaj in kako močno motor "prime" - ko primerjam to z fabriškimi e-bikei s senzorjem navora ki sem jih vozil je občutek asistence lahko zelo podoben

Debunking myth 2 - Bafang motorji imajo močnejši notranji upor ko ne uporabljamo moči motorja. Bom navedel samo primer - lani poleti sem v avgustovski vročini prevozil del Alpe Adria Trail - cca 90km s štartom v Kr.Gori do Pontebbe (Tablja), skokomm v Valbruno (Ovčjo vas) in nazaj. Dol grede sem vozil brez asistence, nazaj pa max assist 1 od 9. Je šlo čisto solidno 25-35km/h z kramparcami na precej hrapavem asfaltu. Na koncu ture je bila napolnjenost 15Ah baterije še vedno 94% - se pravi porabil sem 6%. S tem polnjenjem sem potem v naslednjih 2 dneh naredil še dobrih 50km z malo večjimi vzponi - skupno mojih rekordnih 145km z enim polnjenjem.

Debunking myth 3 - brake & gears sensors - senzorji zavor in prestav - pri Bafangu za zavorne senzorje ni potrebe razen če si vajen hkrati vrtet pedale/poganjat in bremzat - cutoff motorja se da nastavit v trenutku ko nehaš poganjat. Za gear sensor - sam ga nimam ker sem se navadil prestavljat tako da za trenutek pritisnem throttle gumb ki v trenutku naredi cutoff motorja in potem šele prime - škodit pa ne more razen v primerih ko ti zna delat random cutoffe med vožnjo kar tudi poročajo ekateri uporabniki.

Sem nameraval vgradit še en TSDZ2 na 26" gorca ki bi ga uporabljal s prtljažniki/košarami bolj za cargo bike, sem nabavil že kabel za config he he - samo zaenkrat stojim in čakam >:D

Preveri če imaš dovolj placa za baterijo 19Ah - posebej še imaš M ali L okvir

Še nekaj mojih prejšnjih postov na to temo:
https://slo-tech.com/forum/t763581/p738...
https://slo-tech.com/forum/t763581/p740...

Če se odločiš za TSDZ2(b) bi ti priporočil varzijo z 850C displayem (28eur dražje - 276 vs 248eur trenutno) ker boš imel boljšo preglednost če se boš kdaj odločil namestit OSF.

Sam navijam da vzameš Tongshenga da vidimo če so res tako krhke zadnje serije - sam bi pa vzel Bafanga. Zdej si pa pomagaj če moreš ;)

stratosD ::

Toseven prispel k Andibrainer-ju z Pedelecforum.de nemškega foruma - tudi prve slike...
https://www.pedelecforum.de/forum/index...

Google prevod

Motor Toseven je prišel včeraj. Namestil sem ga v svoje nemotorizirano kolo Breezer, da ga preizkusim.

500 W motor je natanko 500 g težji od TSDZ2. Mehanski vtis je soliden. Nič ne niha in gred spodnjega nosilca nima zračnosti. Dobra je tudi večja razdalja med lupino spodnjega nosilca in ohišjem motorja. Prav tako se prilega kablu menjalnika in zavornemu vodu, ki sta napeljana pod ohišjem spodnjega nosilca. TSDZ2 ne sodi tja.

Na splošno naredi mehansko soliden vtis in ima po mojem mnenju potencial, da bo dober.

Slabosti:

Vdelana programska oprema ima vsekakor še vedno status pre-alpha. Senzor navora (če sploh obstaja) očitno ni pravilno prepoznan ali ovrednoten. Zaslon prikazuje človeško moč, vendar ni razlike med psevdo pedaliranjem in pedaliranjem z veliko osebnega truda. Prikazana moč motorja je 300-400 W tudi na ravni 1 in 500-700 W na stopnji 5, odvisno od kadence. To je previsoko na dnu.

Pri zagonu se motor vklopi brez ramp-up. Ko speljete v ovinek, je krmilo skoraj nemogoče zadržati, ker je tudi čas zaostanka približno 2 sekundi veliko predolg. To ni neškodljivo in nima nobene zveze z obnašanjem motorja z navorom.

Na zaslonu lahko nastavite omejitev hitrosti, vendar se motor nanjo ne odziva. Na ravnini je z nastavljeno omejitvijo 25 brez večjih težav dosegel skoraj 50 km/h. Največja kadenca je okoli 100.

Toseven mora še vedno narediti velike izboljšave vdelane programske opreme. To nima nobene zveze s popolnoma razvitim motorjem za naknadno vgradnjo z senzorjem navora."

Endless Sphere post - angleški prevod
https://endless-sphere.com/sphere/threa...

...in še naslednji post Andibrainer-ja...

Naročil sem različico 500W. Različic 250 in 350 W ni bilo mogoče izbrati za naročilo.
Zaslon ima širok nabor možnosti nastavitve. Izbirate lahko med 3 načini delovanja Eco/City/Sport in 5 stopnjami v vsakem načinu delovanja. Vendar način delovanja ne spremeni obnašanja. Pristop vsekakor ni slab, če bi se na primer Sport bolj dinamično odzival na navor, City/Eco pa bolj medlo.
Toda kot je napisano, strojna programska oprema motorja to očitno ignorira.
Primerjalne porabe v tem stanju ni mogoče razumno določiti, ker motor vedno poganja z visoko zmogljivostjo in brez omejitve hitrosti, tako da bo ta izjemno visoka.
Vtikača zaslona in senzorja hitrosti sta popolnoma drugačna, precej kvalitetnejša in zato nista kompatibilna.
Ne morem si predstavljati, da krmilnik Tongsheng ustreza motorju. Pri Hallovem senzorju za kadenco je vgrajen v krmilnik, pri Tosevenu sta glede na tehnični opis senzor kadence in navora ena enota. Na tej točki ne želim odpreti motorja.
Počakajmo in poglejmo, kaj o tem pravita PSW ali Toseven....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

dnsd ::

Zanimivo kako močne želje imamo po nečem novem.
In smo pripravljeni za to novost tudi plačati.
Najboljši primer so lastniki iPhone, ki čakajo celo noč pred prodajalnami, ko izide novi model telefona.
Verjetno je naš slovenski Domel motor mehansko superioren, vprašanje pa je kakšna je programska oprema.
Zato je velikega pomena odprt sistem, da uporabniki lahko razvijajo nedonošeno programsko opremo ali samo dajejo predloge za izboljšave.
TO7 je s svojim ne-azijskim pristopom, vzbudil veliko zanimanje med uporabniki, ki so bili do sedaj postavljeni pred gluhim zidom Bafanga in TSDZ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

Lowink ::

Definicija mestnega kolesa?

ZveeZ ::

@atlet, dsnd, stratosD

Hvala za veliko informacij. Bom sedaj malo premislil opcije.

@stratosD
V kolikor bi se slucajno odlocil za bafanga, bi lahko racunal nate za sw config? Proti placilu seveda:)

stratosD ::

Sem proti plačilu za tovrstne usluge:) - če boš vzel Bafanga vrži v košarico še kabel za 3 EUR
https://www.pswpower.com/products/bafan...

pa ti bom razložil kaj in kako...

BlaY0 ::

@ZveeZ jaz redno uporabljam kolo z Bafang motorjem tudi za običajno bicikliranje (brez baterije) in ne čutim praktično nobenega upora. Glede priklapljanja senzorja navora pa... rabiš kontroler in softare (firmware) ki ga bosta "podpirala".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

RAZMAGNETENJE PERMANENTNIH MAGNETOV
Curiejeva temperatura visokokakovostnega neodimija (z dodanim terbijem in disprozijem) je 320C. Vendar pa so običajni neo magneti izdelani iz najcenejšega razreda in lahko začnejo izgubljati nekaj magnetizma pri približno 80 C.
Magneti za motorje za e-kolesa so nekoliko boljši od najcenejših, saj jih nič hudega sluteči kupci pogosto izpostavljajo višjim temperaturam, kot bi morale biti. Leta objavljenih poskusov resničnih e-kolesarjev so ustvarila splošno sprejeto pravilo, da preprečite segrevanje motorja vašega e-kolesa nad 95 C.
Pri TSDZ2B je segrevanje motorja zelo izrazito zaradi zračne izolacije motorja - air gap.
Ta prostor je potrebno s toplotno prevodnim materialom nekako zapolniti.
Najboljše z bakrom, a s tem dodamo odvečno težo.
Dodati moramo tudi toplotni senzor, ki uravnava moč motorja v načinu OSF. A s tem zgubimo ročni gas.
https://www.ic-elect.si/ic-lm35cz-temp-...
Če hočemo obdržati ročni gas lahko uporabimo navadni termometer.
In sami zmanjšamo moč motorja preden ga pregrejemo.
https://www.ic-elect.si/pmtemp2-digital...
V OSF lahko tudi omejimo moč motorja na 500W, kar bi moralo zadostovati proti pregrevanju.
Povezava na original članek.
https://github.com/OpenSourceEBike/TSDZ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

48V TSDZ2 motor ima 750W peak performance, nominalno je pa v bistvu 250W. Jasno da če ga vrtiš na peak performansah non-stop da se bo "stopil". Enako je Bosch Perf. CX nominalno 250W, njegov peak performance je pa tam med 850W in 900W. Če bi ga teral na 850W non-stop bi ga ravno tako "stopil". Razlika je v tem, da je njegov FW napisan tako, da na limitu deluje samo kratke časovne intervale. Ni umetnost v tem, da na motor priklopiš senzor navora, ampak da ga tudi pravilno apliciraš.

Za razliko od TSDZ2 je 48V BBS02 v bistvu nominalno 750W motor, ki ima peak performance okrog 1,3kW.

dnsd ::

Ja točno tako stvari stojijo zaradi EU predpisov.
V USA imajo dovoljeno 750W v EU pa imamo 250W.
Tako so vsi motorji v bistvu delani v osnovi 750W in jih za določena tržišča nastavijo na 250W, da zadostijo lokalnim predpisom.
Pri TSDZ2 je air gap namenoma narejen, da motor ne dosega več kot 250w.
Če vmes vstavimo baker dobimo normalno hlajen motor, ki se ne pregreva in z lahkoto daje 500w kontinuirano.
Entuziasti so naredili tudi vodno hlajenje za TSDZ2.
Pri nas imamo tudi predpis o vožnji v naravi kjer je kolo samo do 250w, vse kar je več je motor.
Tako smo vsi ekolesarji v naravi vsak dan v prekršku, ker noben motor v praksi ne dosega samo 250w ampak 3x več.

LuGi ::

Sledeča izbira je ok za SCOTT SUB CROSS 40 MEN BIKE (velikost okvirja L)?



Priporočate še kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LuGi ()

ZveeZ ::

Jaz se pridruzujem zgornjemu vprasanju.

Odlocil sem se za bafanga, ker ga pac ne bom vozil jaz in mi deluje bolj "fool proof".

Kateri display se priporoca zanj?

ZveeZ ::

Glede na to, da imam zadaj 8 redno kaseto 11-32t, kaksne velikosti naj vzamem zobnike z bafangovim motorjem?
Nagibam se k najmanjsim 44, ker imam trenutno spredaj najvecjega 42t in je ob normalni kadenci dovolj hiter.

Pa za display me zanima. Zelim cim preprostejsega ampak, da ne bo problemov s configom fwja.

dnsd ::

LUGI na bateriji si prihranil, ko si izbral kitajsko, ki zdrži max 500 polnjenj.
Vzemi raje SAMSUNG INR21700-48X 21700, ki zdrži 3000 polnjenj do 70% kapacitete.
Motor 750W bo za to kolo overkill.
Zmanjšaj ga vsaj na 500w v nastavitvah.
ZVEEZ zobnik za 29 kolesa je treba vedno vzeti najmanjšega kar ga dobiš.
Pri 26 kolesu je lahko večji, ker je kolo manjše in ne moreš doseči vrtoglave hitrosti.
Display bi jaz vzel 500c, ki je manjši a ima vse funkcije 750c.
Če hočeš še manjšega z Bluetooth je edini SW102.
Bafang je najboljša izbira za tiste, ki ne odpirajo motorja.
Pri izbiri kolesa in montaži je potrebno še posebej paziti, ker je motor zverina, ki ti lahko vse potrga.

dnsd ::

SW102 mora imeti vklopljen bluetooth, ker na Aliju se prodaja poceni kopije brez bluetooth.
https://cycles.eco/products/minimalist-...

ZveeZ ::

dnsd je izjavil:

SW102 mora imeti vklopljen bluetooth, ker na Aliju se prodaja poceni kopije brez bluetooth.
https://cycles.eco/products/minimalist-...


Kaj pa lahko z bluetoothom pocnes na displayu?
Oz.. kaksen je drawback ce nima bluetootha?

na pswpower ponujajo ta display v kitu ampak ni omenjeno, da bi imel bt. Poleg tega je najcenejsi display v kitu zato dvomim, da ga ima.

Ker mi je ta display se najbolj vsec (minimalisticen), me zanima ali sem prikrajsan pri kaksni uporabni funkciji napram npr c500?

edit: predvidevam, da vse kar bi zena potrebovala je : prikaz state of charge, hitrost, prevozeni km (trenutni in total), level asistence, vklop luci? (ce je ze prilozena)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

dnsd ::

Bluetooth potrebuješ za povezavo na APP s katerim nastavljaš parametre katere na displeju sploh ne vidiš.

Za Bafang verjetno tudi obstoja APP.
Naj ti povejo uporabniki Bafanga.

ZveeZ ::

Hmm.. so to enake nastavitve, ki jih urejas na racunalniku preko kabla?

To mi da misliti, da bi v bistvu bila dovolj bt naprava brez displaya in bi se kot display lahko uporabil kak star telefon.

Edit: mogoce se pa da povezati tisti usb kabel za programiranje, direkt s telefonom (+ otg usbc vmesnik) in je tako display obsolete..
Bom preveril..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

stratosD ::

brez veze kompliciraš že na začetku - vzemi 500C ali 850C ...

ZveeZ ::

stratosD je izjavil:

brez veze kompliciraš že na začetku - vzemi 500C ali 850C ...

Bi bil v cem prikrajsan, ce bi vzel raje sw102?

dnsd ::

zveez tu je tema o sw102 in preberi vse, da dobiš pravo sliko.
Kakor razumem se je razvoj ustavil v zadnjem letu. In sw102 z bluetooth ne dobiš več.
https://www.endless-sphere.com/sphere/t...

ZveeZ ::

dnsd je izjavil:

zveez tu je tema o sw102 in preberi vse, da dobiš pravo sliko.
Kakor razumem se je razvoj ustavil v zadnjem letu. In sw102 z bluetooth ne dobiš več.
https://www.endless-sphere.com/sphere/t...

Torej samo dodatno drkanje.
500c it is, then:))

ZveeZ ::

Tako, naroceno.
Kabel so danes podrazali iz 3usd na 5 usd:)



Skupaj me je prislo 587,31EUR. Ce bi narocil v EUR oz ce bi pustil, da mi paypal konvertira v EUR, bi odstel nekaj cez 610EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

stratosD ::

Super cheap si skoz prišel - pri meni pred dobrim letom in pol je blo takole...



pri tej inflaciji je to kar cenej - mogoče je bil eur->usd mao jači takrat...1,13 vs 1,08

dnsd ::

Zveez čestitke za naročilo.
Danes sem končno dobil rezervne zobnike za TSDZ2 + B, po enem mesecu od naročila na PSPOWER.
Plačal sem tudi dajatve 17€ skupaj me je prišlo 79,13€.

ZveeZ ::

Uh, res sem prisel poceni skozi. Pa sem mislil, da je drago:)
Sem pac predhodno gledal tsdz2 kite.

@dnsd so poslali iz CN?
Nebi si zelel cakati toliko na motor:)

dnsd ::

PSPOWER ima v Evropi na zalogi samo motorje in baterije. Vse ostalo se pošilja iz Kitajske.
Zato je potrebno naročiti takoj, ko kupiš motor še nekaj delov za rezervo.

Magic1 ::

Iz Kitajske lahko tudi hitro dobiš, samo DHL ti računa hitro kakšnih 40€.
Magic

BlaY0 ::

@ZveeZ uff, malo pozno sem videl tvoje vprašanje glede displeja... jaz imam 500c in je super. Če bi danes še enkrat nabavljal komplet, bi pa vzel takega brez displeja in v košarico poleg vrgel en DZ41. 500c sem vzel samo zato, ker ima prikaz trenutne moči in napetosti baterije. Ko enkrat veš kako se tvoj motor in baterija obnašata, teh dveh podatkov v bistvu ne potrebuješ več. Verjetno si bom ob priliki vseeno nabavil DZ41, ker mi je res všeč - majhen, nevpadljiv predvsem pa zelo pregleden.

Glede nastavljanja motorja... enim se ne da ukvarjat s kablovjem in si omislijo displej z BT podporo ki je dražji za 20 - 30 EUR. Ampak ni to zdaj da boš vsak dan nastavljal. To na začetku recimo naredš parkrat v razmaku parih dni toliko da stestiraš kako se kolo obnaša, ko ti nastavitve enkrat ustrezajo je zadeva zaključena in praktično ne rabiš več ne kabla ne BT podpore na displeju.

ZveeZ je izjavil:


Skupaj me je prislo 587,31EUR. Ce bi narocil v EUR oz ce bi pustil, da mi paypal konvertira v EUR, bi odstel nekaj cez 610EUR.

Ja, to moraš vedno v dolarjih nabavljat, tudi če ti štacuna sama omogoča (pswpower to omogoča) da izbereš evre, raje pustiš dolarje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

ZveeZ je izjavil:


Edit: mogoce se pa da povezati tisti usb kabel za programiranje, direkt s telefonom (+ otg usbc vmesnik) in je tako display obsolete..
Bom preveril..

Tako jaz delam. Na telefonu imam aplikacijo Speeed na katero prek OTG vmesnika priklopim USB TTL konverter s 5-pinskim kablom, odklopim display in namesto njega priklopim ta kabel. Profil z nastavitvami si že prej pripravim (v bistvu je samo ena .txt datoteka v kateri so zapisane te nastavitve), ga uvozim/naložim v Speeed aplikacijo, in ko kabel priklopim na motor in zadevo povežem, samo še aploudam ta profil na motor, odklopim kabel in je to to. Vsega skupaj mi kompleten postopek "rekonfiguracije" vzame 10 sekund. Pa sploh ni bistveno v kakšnem zaporedju priklapljaš kable in vklapljaš baterijo kot to večina YouTube "znalcev" propagira.

ZveeZ ::

Kaj pa je priporocljivo nabaviti za samo montazo?
Orodje imam (sem to kolo ze razstavljal na prafaktorje).
Zanima me predvsem glede distancnikov ter verige.

8 redna kaseta ostane na kolesu.
Sedaj razmisljam o verigi, ker predpostavljam, da bo obstojeca prekratka in je vseeno hitrejsa menjava od ciscenja.
Torej X8 dobim za cca 14€, e8 pa za 21€.
Je sploh kaksna razlika, da bi upravicila 7€ stroska?

Kot drugo me pa zanima kaksne distancnike bi morebiti potreboval, za poravnati prednji zobnik "v linijo", ce bi slucajno prislo do offseta.
Se temu rece "bottom bracket spacer"?

Se kaksna malenkost, ki mi ni prisla na pamet?

Narocil bom na ita amazonu in kar ne bom rabil, bom pac vrnil.
Zelim pa imeti na zalogi vse, da mi ne stoji kolo na kosih, medtem ko cakam na kose:)

Daniel ::

ZveeZ je izjavil:

Tako, naroceno.
Kabel so danes podrazali iz 3usd na 5 usd:)



Skupaj me je prislo 587,31EUR. Ce bi narocil v EUR oz ce bi pustil, da mi paypal konvertira v EUR, bi odstel nekaj cez 610EUR.


A lahko prosim direkten link do vsega tega kar si naročil? Imam neko 15+ let staro ROG gorsko kolo, ki je bilo doslej malo zapuščeno, sedaj me je pa prijelo, da bi ga predelal v električnega. Vidim, da je tukaj precej ceneje kot, če kupim pri nas.

Kako je s carino (ddv) pri teh pošiljkah iz Nemčije, so že šle skozi postopek ali naši ustavijo?

ZveeZ ::

Daniel je izjavil:


A lahko prosim direkten link do vsega tega kar si naročil? Imam neko 15+ let staro ROG gorsko kolo, ki je bilo doslej malo zapuščeno, sedaj me je pa prijelo, da bi ga predelal v električnega. Vidim, da je tukaj precej ceneje kot, če kupim pri nas.

Kako je s carino (ddv) pri teh pošiljkah iz Nemčije, so že šle skozi postopek ali naši ustavijo?


#1 kabel:
https://www.pswpower.com/products/bafan...

#2 motor (cena varira glede na display, zobnike..):
https://www.pswpower.com/products/europ...

#3 baterija (bodi pozoren na opis - izberi 48v model s samsungovimi celicami - npr 15Ah 48v):
https://www.pswpower.com/products/eu-no...

Ce si v dvomih glede kaksne komponente raje vprasaj tukaj pred nakupom (je ceneje).

Edit: sklepam, da je blago ze carinjeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Daniel ::

Koliko je pomembno kakšen verižnik se izbere?

Kolo ima 21 prestav, 3 verižnike spredaj, 7 sadaj, s tem, da je prvi verižnik nekoliko večji za lažje premagovanje strmin. Shimano Altus sistem.

A se da na katerih displayih nastavljati kaj več kot na drugih? Kakšno je splošno priporočilo?

stratosD ::

@ZveeZ

"Kot drugo me pa zanima kaksne distancnike bi morebiti potreboval, za poravnati prednji zobnik "v linijo", ce bi slucajno prislo do offseta.
Se temu rece "bottom bracket spacer"?
Distančnike sem naročil v Lami/Titus tovarniški trgovini na Bivju (delajo samo do 14h) - je tipo full prijazen in tudi kolesar tako da se potrudi.
Notranji fi je 34-34,5mm - zunanji cca 42mm - vzel sem 2mm in 1mm - mislim da je bilo cca 8 komadov cca 4-5eur.Traja par dni da naročeno pride...
Lahko tudi Metaloprema Izola probaš vprašat...

Za ketno - 7eur ni tolko - pri meni je med X10 in E10 dosti večja razlika v ceni - za boljšo polovico se le izprsi za prvič;)

@Daniel
Glede verižnika - kaj misliš vozit - bolj off road tereni, strmi klanci ali malo mešano bolj po ravnini? - za 26" kolesa bi bil po moje 44 ali celo 46T zobnik primeren za univerzalno rabo, kej dost spidirat pa po moje ni priporočljivo za Rogov MTB z V brejki da bi dajal 48 ali 52T...
Display? Med vožnjo itak nastavljaš samo stopnje asistence z gumboma + in -...za samo konfiguracijo motorja pa itak uporabljaš PC/prenosnik ali fon. Pri večjih zaslonih 850/860/750C imaš še dodatno grafično prikaz moči asistence in lastne moči poganjanja (kao tako malo približno)

Daniel ::

Hvala za info. Ne, nobenega offroada se s tem ne bom šel, morda kdaj po kakem makadamu ali v kakšen hribček in po teh stranskih poteh, kaj drugega pa ne. Je že kolo toliko staro, pa še navadne zavore in ni preveč za tvegat, čeprav na prednjem kolesu dejansko ima prostor, da bi lahko dodal disk zavore. Gume so pa res 26x1.95.

Za začetek bom tako dal cestne gume gor, ker te so že precej napokane in imajo grozen upor.

 Kolo

Kolo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

ZveeZ ::

stratosD je izjavil:


Distančnike sem naročil v Lami/Titus tovarniški trgovini na Bivju (delajo samo do 14h) - je tipo full prijazen in tudi kolesar tako da se potrudi.
Notranji fi je 34-34,5mm - zunanji cca 42mm - vzel sem 2mm in 1mm - mislim da je bilo cca 8 komadov cca 4-5eur.Traja par dni da naročeno pride...
Lahko tudi Metaloprema Izola probaš vprašat...


Mislis, da bi bili tile ok?
Notranji fi 34.9mm, zunanji 39.8-41 8mm:
https://www.amazon.it/OKBY-spacer-15pcs...

ZveeZ ::

sem narocil kar te fi 35/42mm sirin od 1mm do 3mm.
https://www.amazon.it/gp/product/B08LN9...

Ce ne bodo ok pa jih vrnem.

Peon ::

Sem se navdušil nad predelavo in po prebiranju foruma sem izbral to konfiguracijo:
 kosarica

kosarica


Imam pa par vprašanj preden naročim.
Gledal sem 500W bafang motor, pa je cena višja kot za 750W. Zato sem dal v košarico cenejšega. Ali je za mojih 90+kg primeren?
Kak domet lahko pričakujem z 19,2Ah baterijo?
Kolo imam neko staro Nakamuro z 28col platišči. Malo sem meril pri gonilki, ker pri opisu motorja piše da mora bit vsaj 68mm. Zmeril sem 67mm. Ali bi to lahko bil problem?
Ali sem pravi gear shift sensor izbral in ali potrebujem še kake dodatne kablle?

Edit: upam da sedaj dela slika

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Peon ()

Daniel ::

Slike ti ne delajo.

stratosD ::

@Daniel & Peon
Malo si zmeri prostor za baterijo, se mi zdi malo majhen okvir - če bi jemal 19.2 Ah ki je visoka 127,5mm - 15Ah je nižja 111mm in bi šla lažje.
Maš pri tej ta večji mere, jst sem kar iz kartona izrezal obliko in pomeril na okvirju.
Zajle imaš ok speljane po zgornji prečki okvirja - da ti ne bojo nagajale spodaj na pogonskem ležaju pri montaži motorja.

19,2Ah
https://www.pswpower.com/products/eu-st...

v tem postu imaš še mere manjše 15Ah baterije - Hailong HL 1-2
https://slo-tech.com/forum/t763581/p780...

@Peon
Tistih 67mm bo OK, to je 68mm ko se barva oguli dol:)
Domet z 19,2Ah baterijo bi moral biti vsaj 60-70km če boš totalno lenaril zraven, če boš pa še malo pritiskal na pedala ob nižjih stopnjah asistence pa komot 100-130km.In JA - vzemi 750W motor...seveda bo primeren za 90+kg - samo da bojo bremze in ostalo dobro delale.
Dej sliko kolesa če se da prilepi gor.
««
8 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Električno kolo (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6218487 (273) _marc_
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2815852 (9749) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334931 (3484) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133704 (3005) avom23

Več podobnih tem