» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
9 / 14
»»

Daniel ::

Tako, naročil 17,5 baterijo, ker nisem bil prepričan, če bo 19 šla gor, čeprav gledano po kartonu bi šla, so pa vijaki za pritrditev precej nizko.

750W Bafang motor, verižnik 46T, 850C zaslon, ročice za navadne zavore, senzor prestavljanja in pa USB kabel za programiranje.

Najbolj od vsega mi je všeč opcija, da lahko zadevo enostavno prestaviš na drugo kolo, če nabaviš drugega in gas naprej.

Peon ::

Še slika kolesa:
 kolo

kolo



Prostora je dovolj vendar so luknje za pritrditev nosilca prenizko. Verjetno bi lahko nove navrtal samo ne vem kje bi dobil tist vstavek z navojem, ker direkten navoj v aluminij ne bi dolgo drzal.

ZveeZ ::

Damn, pa sem jaz mislil, da predelujem "shitty" kolo:)

No offence:)

stratosD ::

@Peon

Sam sem zvrtal še 2 luknji v okvir - tako da sta 2 od bidona + 2 novi.
Dal sem NAVOJNO PUŠO fi6mm , v njo gre vijak M4, vzemi INOX in takega s ploščato glavo (ponavadi so to imbus vijaki).
Imajo v kakšni trgovini s pohištvenim okovjem, pri nas na Obali v Lami/Titusu - samo morajo naročit. Cena za 10 kom je cca 2eur.

Za montažo te navojne puše nisem rabil nobenega posebnega orodja, samo en daljši vijak M4 z 2 maticama in 2 podložkama po tem principu



Sem pa za vajo prej zvrtal 2 luknji in montiral pušo na enem plehu - da ne bi lih na kolesu vežbal :)

stara mama ::

ZveeZ je izjavil:

Damn, pa sem jaz mislil, da predelujem "shitty" kolo:)

No offence:)

Nisi edini, predelujem bicikl za katerega se večkrat vprašam, če je sploh smisel, ker mi je itak mal majhen.
Bicikl, če je vreden 100EUR, ampak pogon je pa 600EUR :))

Ampak trenutno drugega nimam, in bo fajn za vlečt otroško prikolico po hribih.
Primarni MTB pa nočem elektrificirat.

Zgodovina sprememb…

dnsd ::

Za montažo baterije je najboljše kupiti Triple bob.
Brez vrtanja lukenj v okvir uporaben tudi na carbon okvirjih.
Ko ga enkrat imaš ga lahko prenašaš na nova kolesa.
Staro kolo pa lažje prodaš brez izvrtanih lukenj.

Jaz imam enega in bi kupil še enega za dva kolesa.
Kupil sem ga tukaj:https://www.ebike-solutions.com/de/shop...
Če bi ga hotel kdo s strojno opremo prekopirati mu ga lahko posodim za 3D izris.

ZveeZ ::

Eno/dve/tri offtopic vprasanj:
- Kaksno mazivo bi lahko uporabil za krogljicne lezaje v pestu?
- Kaj priporocate za podmazovanje verige? Do sedaj sem uporabljal WDjevo mazivo za kolesa pa mi ga je zmanjkalo.
- Zajle ocistim zgolj z razmascevalcem? Jih s kakim sredstvom se zascitim?

Namen imam obnovit komplet kolo, da bo v podobnem stanju novega.
Morda bom celo sprintal nalepke za baterijo, da bo v graficnem stilu kolesa.

ZveeZ ::

Danes, po šestih dnevih, sem dobil kit na dom.
Dokaj hitro, sploh ce upostevam, da je bil vikend vmes.
Upam, da mi casovno znese sestavit cez vikend.

@stratosD shareas config?;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Daniel ::

Tudi pri meni danes. Ne vem še kdaj bom zlagal skupaj.

stara mama ::

Sam tele 19.2Ah baterije, kako vam služijo skozi čas?
Pspower mora imet neke hudo dobre veze s samsungom, da spravijo pakete skupaj za tako ceno.

stratosD ::

@Zveez

Tools & drivers tu
https://edrivenet.com/bafang-programmin...

Sam uporabljam trenutno ta Config file za 750w motor - nastavi velikost koles (26,28,29")
https://drive.google.com/file/d/1sxLa99...

shrani si originalen config nekam če boš hotel dat nazaj.
Mal preberi na edrivenet kaj je katera nastavitev...

Tu je še več profilov
https://www.dropbox.com/sh/4b36xhxe8fpf...

Penoff je tudi klasika....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

ZveeZ ::

Mi je uspelo montirat kit.
Malo sem moral improvizirat saj zraven kira nisem dobil kljuca za zatisniti os motorja na okvir.
To sem resil s klescami in nato opazil, da ne bo sel gor drugi del, ker ni bilo vec navoja (mogoce 0.1mm).
Tako da sem zatisnil le prvi ring in ce se bo kdaj odtisnil, bom kapnil na navoj se primerno lepilo.

Druga tezava so bili hidravlicni break senzorji. Zraven naj bi dobil 2 okrogla magnetka. Jaz sem dobil cca 6-8 kosov, ki so nekoc ustvarjali 2 krogca (polomljeni magneti). Zato sem zaenkrat senzorje izklopil.

No se tretja tezava pa je bil zjeban chain breaker tool in nisem mogel nastaviti zeljeno velikost verige zato sem dal gor kar celo, ker sem bil pac neucakan. Deluje ok, le cuti se da ni to to.
V pon grem direkt do servisa, da mi to zrihtajo v nekaj minutah.

No, moram reci da ta 15Ah baterija lepo pase v M (19") meridin okvir.
Vecja baterija bi verjetno bil kar izziv.

Sedaj razmisljam o shift senzorju in pa kaj naredit s temi zavornimi senzorji..

Aja, zadeva letiii :)))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Daniel ::

Si menjal Bullet konektorje za XT60? Ker jaz tega Bullet konektorja sploh skupaj ne spravim in bom moral prelotat. Pa ključa za sredino ven odvijačit na 24 zunanjih ripen še nimam.

ZveeZ ::

Tiste konektorje sem takoj precvikal, cim sem videl kako slab stik imajo.
Sem spojil skupaj kable, da jih vec ni mogoce lociti (ni konektorja vmes). Tako sem 101% siguren v dober kontakt.

Magnetke bom dal ene male okrogle (pobrane iz drzala za telefon). Sem sprobal in delujejo. Le dobro lepilo moram nabaviti.

Danes sem peljal tudi skrajsat verigo in moram reci, da je kolo zverina. Razumem zakaj so road legal kolesa omejena na 250w.

@Daniel tisti kljuc dobis za drobiz:)

Daniel ::

Mam naročen ključ že od četrtka, pa sem neučakan :)

Tale moj starosta ima te matice celo plastične in kar sem poskušal s cevnimi kleščami sem jih samo poškodoval. En kolega pa ima samo 12 robni nastavek s štiftom. Očitno bom moral počakati.

Jaz bom verjetno vseeno gor dal konektor, tale skoraj ne bi smel imeti slabega stika.

K čemu pripomore krajšanje verige?

ZveeZ ::

Daniel je izjavil:


K čemu pripomore krajšanje verige?

Jaz sem verigo zamenjal za novo za vsak slucaj, ker je moja imela ze blizu 10k km.

Ker sem videl, da je moje orodje za verige deformirano, sem dal kar celotno novo gor, brez krajsanja.
Si lahko predstavljas kako je imeti toliko moci na predolgi verigi. Napeta je sicer bila ampak premalo.
No danes so mi jo v Ritoši (Izola) skrajšali za strošek kave.
Pravijo, da so odstranili 3 člene.

Zadeva je kot dan in noc.

Edit:
Porabil pa sem 8h za komplet montazo (brez pavze, hrane, pijace).
Malo cez 2h za demontazo in ciscenje/razmascevanje zadnjega dela kolesa (prednja vilica in kolo se prideta na vrsto).
Nato cca 4h same montaze in cable managementa. Pol se 1h drkanja z orodjem za verigo, da sem opazil, da je deformirano.
Na koncu pa se priklop, flash custom nastavitev in 1km testa.

Skratka, fuckload dela:)
No, ce bi se spet lotil enakega projekta na enakem kolesu, bi sedaj verjetno porabil pol manj casa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

ZveeZ ::

Aja.. poleg senzorjev zavore sem dobil tudi 2 rocki za zavore na zajlo.

Ostali so mi tudi distancniki (od 1mm do 3mm) za os motorja.
Jaz sem porabil le enega 1.5mm, saj se je motor "zabil" v okvir kolesa.

Ce kdo potrebuje, lahko senkam ali pa menjam za bafangov kljuc za "lock ring".

Edit:
@stratosD, dnsd hvala za pomoc

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

stratosD ::

@Zveez

a tega ključa ni blo zravn?rabiš za posodit?



Sicer se da pomagat tukaj tudi z papagajkami (če nočeš ponovno snemat gonilke) da zatisneš dodatno spodnjo matico in potem še oni drugi ring čez...

Magnetki/brake sensorji - to je za dajat gor z epoxijem če hočeš bolj trajno - tisto samolepilno odpade v kratkem

Sam sem oba kabla (iz motoja in iz baterije) cviknil in precinil na XT60 konektor

Za montažo pa - delim navdušenje ;)

ZveeZ ::

@stratosD tocno tega kljuca ni bilo:/

Zaenkrat sem zatisnil s papagajkami in malo tudi podrsal ring (le kozmeticna poskodba).

V bistvu, bi ti bil hvalezen ce bi mi posodil, saj nisem preprican ce je ta ring dovolj zatisnjen. Sem sicer naslonil gor celotno tezo in potiskal dol:)

Zunanji ring pa ne bo pasal gor, ker imam sam navoj prekratek.
Sem bral, da se je tudi drugim to dogajalo in so preprosto pustili samo en ring ampak z lepilom!
Zato tuhtam, da bi ga odvil, kapnil lepilo, ter ponovno zatisnil z namenskim orodjem.
Sicer dvomim, da bi se v kratkem odvil, ampak zelim imeti mir:)

Danes greva z zeno en krog, da ji razlozim osnove (ustavit pedaliranje pred bremzanjem ter upocasniti pedaliranje pred prestavljanjem), ter da dobi obcutek. Seveda bova skocila se do obija po lepilo/i:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

stratosD ::

jep LOCTITE(R) 243 Threadlocker - Merkur ma.
Ko boš mel gonilko dol, lahko zatisnemo s Bafang ključem - ni nek čudež od orodja ker je iz precej tanke kovine - sam sem kar z gumi kladivom po ključu to lepo zatolkel >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

ZveeZ ::

Test ride je mimo.
Zena je zadovoljna, jz pa crknjen.

Bom pa en dan preizkusil top speed.

@stratosD ko zrihtam lepilo se ti javim. Pedal odvijem v minutki:)

dnsd ::

Zveez Kaksno mazivo bi lahko uporabil za krogljicne lezaje v pestu?
- Kaj priporocate za podmazovanje verige? Do sedaj sem uporabljal WDjevo mazivo za kolesa pa mi ga je zmanjkalo.
- Zajle ocistim zgolj z razmascevalcem? Jih s kakim sredstvom se zascitim?
Mazivo bela mast v spreju.
Za Verigo mora biti eco olje, čistilo specifikacija spodaj v sliki.
Zajle je potrebno kupiti nove, stare za menjalnik so neuporabne.
Montaža mojega magneta na sliki.
Epoksi prime samo na čisto površino, zato 100% zaupam samo objemki.



tekočina za čiščenje verige

stratosD ::

Ave @rogla !



kljub vsemu smo le kolesarji ;)

Daniel ::

Težave na vidiku:



Očitno bo treba novo verigo. Kako veš kakšen tip je veriga, oz. kakšna je standardna?

ZveeZ ::

Daniel je izjavil:

Težave na vidiku:



Očitno bo treba novo verigo. Kako veš kakšen tip je veriga, oz. kakšna je standardna?


Verigo vzames glede na stevilo prestav zadaj.
Ta naj bi bila ok za 6, 7 in 8 prestav:

https://www.amazon.it/KMC-Catena-Ciclis...

Daniel ::

In kaj so te variante, 8 redna, 9 redna, 10 redna, 12 redna?

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

Trenutna ima 55 členov. Težava je najbrž zgolj zato,ker je prvi zobnik zadaj precej velik, čez ostale bi še šlo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

ZveeZ ::

"redna" pomeni za koliko prestav je namenjena.
Kaseti z 10imi prestavami se reče "10 redna kaseta".
Zato lahko rečemo, da za 10 redno kaseto potrebuješ 10 redno verigo.

stratosD ::

8-redna kaseta - 8 zobnikov zadaj...
Preštej zobnike in kupi verigo - po moje jih je 7 ali 8 glede na tip kolesa.

Meni je na 10 redni 11-36 zadnji kaseti in 44T Bafang sprednjemu zobniku KMC X10 s 114 členi kot ulita - brez krajšanja členov.

Ponavadi verige lahko kupiš v 2 verzijah - 114 in 122 členov - vsaj v boljše založenih kolesarskih trgovinah.
https://www.bike-discount.de/en/kmc-x10...

Dobro je tudi vedeti/prešteti zobnike na tripli(trojnem sprednjem zobniku) ki si ga verjetno imel prej gor.
Če je bil prej npr.42T največji zobnik - potem si sedaj z 44T "podaljšal" verižno linijo za 2 člena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

ZveeZ ::

Po sliki sodec, bi ugibal, da mu manjka cca 4-5 členov.

Daniel ::

Prej je bil gor največji zobnik 42 zob. Sedaj je 46. Sploh nisem računal na to težavo. Torej rabim tam nekje 59, 60 členov na verigi.

stratosD ::

ti šteješ 2 člena za enega - se pravi 55 za 110 členov - po moje rabiš 114-116 člensko verigo za 8-redno kaseto.

Pri nas je to KMC X8 recimo - 114 členov
https://www.valy.si/izdelek/5000899/kmc...

ali malo slabša Shimano - 115 členov
https://www.bikebrothers.si/verige/veri...

Daniel ::

Zadnja kaseta ima 7 prestav, 11-34. Jutri bom šel malo povprašat po trgovinah.

BlaY0 ::

Ketne za 6, 7 in 8 redne kasete so dimenzijsko enake. Jaz uporabljam najcenejšo možno:
https://www.bike24.de/p1328749.html
ali:
https://www.bike24.de/p17733.html
...če se misliš vozit v vsakem vremenu potem pa bo tole bolje:
https://www.bike24.de/p1328727.html

BlaY0 ::

Kar se tiče zategovanja glavne matice osi sem pa jaz zadevi pristopil malce drugače... najprej sem matico provizorično zategnil do polovice potem sem pa motor odstranil in poglobil utore s pilo (ne preveč, toliko da še vedno pride do stiskanja materiala v utoru). Po zategovanju tako pritrdilna plošča kompletno nalega na cev osi in ni šans, da bi zadeva potem s časom popustila zaradi postopne deformacije pri utorih.

ZveeZ ::

Jaz sem raje narocil lepilo:))

Mimogrede. Danes sem testiral performance in sem dosegel 54km/h po stevcu.
Zadeva je se vedno pospesevala vendar je bilo prevec kolesarjev okoli, da bi bilo varno potegniti do konca.

Daniel ::

Si pa lahek, meni se ustavi pri nekaj čez 40, mam pa lepih 100 kil in povsem gorski profil, ki ima očitno ogromno upora. Mam cestne plašče že doma, samo zmontiram še.

ZveeZ ::

Daniel je izjavil:

Si pa lahek, meni se ustavi pri nekaj čez 40, mam pa lepih 100 kil in povsem gorski profil, ki ima očitno ogromno upora. Mam cestne plašče že doma, samo zmontiram še.

Sem dalec od lahkega. Tehtnica pokaze 70kg skoraj vsak dan:))

Pa tudi kolo je komplet podmazano (lezaji), gume z manj kotalnega upora (schwalbe hurricane 29x1.95) in 29" kolesa.
Malo po malo 50:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Daniel ::

Če ga dobro pritisnem na pedala ga spravim do 50 na 9 stopnji. Ampak to je že mučenje, ker montor vleče polnih 24A.

Hja, še zmeraj je 30 kil manj za premakniti. Mogoče eno vprašanje, kako je s temi velikostmi pnevmatik pri kolesu. Je važen samo premer, torej 26,28,29 ali tudi druga mera? Ker sedaj imam 26x1.95 in sem naročil take plašče. Mogoče bi bili kakšni drugi boljši ampak takrat na hitro nisem našel z 1,95 mero.

Opazil sem tudi, da mi prednje kolo kar solidno pleše, ne vem kdaj sem uspel to zviti ker je bilo kolo res malo v uporabi.

ZveeZ ::

Daniel je izjavil:

Če ga dobro pritisnem na pedala ga spravim do 50 na 9 stopnji. Ampak to je že mučenje, ker montor vleče polnih 24A.

Hja, še zmeraj je 30 kil manj za premakniti. Mogoče eno vprašanje, kako je s temi velikostmi pnevmatik pri kolesu. Je važen samo premer, torej 26,28,29 ali tudi druga mera? Ker sedaj imam 26x1.95 in sem naročil take plašče. Mogoče bi bili kakšni drugi boljši ampak takrat na hitro nisem našel z 1,95 mero.

Opazil sem tudi, da mi prednje kolo kar solidno pleše, ne vem kdaj sem uspel to zviti ker je bilo kolo res malo v uporabi.

Uh, 24A. Jaz ga imam omejenega na 18A.

30kg je ogroma razlika. Sem bil sarkasticen prej.

Glede pnevmatik: pri premeru je tako, da vecji kot je, vecjo pot naredi kolo pri ostih obratih. Zato je praviloma 29" hitrejsi od 26" pri isti kadenci in istem prestavnem razmerju.

Druga stevilka x1.95 (2.0, 2.2..) pa ponazoruje sirino pnevmatike. Sirsa je, vecji je kotalni upor. Sicer je veliko odvisno od profila.

Kar se tice zvitega kolesa pa je tako, da ga zvijes ze z normalno uporabo, kmalu po nakupu. Zato se naredi prvi servis v roku parih mesecev in se takrat tudi zategne spice, da je kolo "ravno".

Daniel ::

Torej se mi v kratkem obeta še ena pot na servis, da zategnejo te špice v linijo :) Danes hodil po verigo pa na to nisem niti pomislil, niti nimam ključa za te napere doma.

Kar se tiče porabe motorja nisem še nič spreminjal tovarniške konfiguracije in dela po profilu, kot je prišel iz tovarne.

Dobro, toliko, da vem, da lahko zmontiram tudi drugo dimenzijo širine na isto felno. Verjetno sicer ni za pretiravati z ekstremi v obe strani.

stratosD ::

@Daniel

aj aj - 50 km/h z necentrirano sprednjo feltno - dej zrihtaj to da se bomo še brali;)

Kiro ketno si potem nabavil?Je zdaj OK dolžina?

Daniel ::

To je bilo samo za probo, nimam energije toliko gonit :) Sedaj se šele navajam na vse skupaj in nabavljam potrebno opremo. Očitno bom rabil še ključ za napere, ali pa če vse odnesem nekam, da uredijo.

Ketna je klasika Shimano 6,7,8 z 116 členi. Paše gor kot ulita. Se pa pozna, da kolo ni več novo in ne prestavi takoj, tako, da senzor prestavljanja niti kaj dosti ne koristi, ker prehitro spet vklopi pogon. Je bolje pritisniti malo na zavoro, menjati prestavo brez motorja in potem naprej.

ZveeZ ::

A je prestavljanje (v visjo prestavo) med pedaliranjem, res tak killer za ketno?
Razumem full throttle, ampak pri npr 2., 3. stopnji pomoci?

Ker jaz nimam senzorja in menjuje v nulo, brez cudnih zvokov.
Ok, za prestavljanje na vecje zobnike pa pazim, tako kot sem tudi brez motorja npr. v klanec.

stara mama ::

40-50km/h, morate vedet, da so to že hitrosti mopeda oz. nad njimi, kjer ima že velik vpliv aerodinamika.
Že če gledaš motorje, so nad 45km/h že druge zahteve glede zavor, fajn je tud boljše vzmetenje, ...
Po pameti prosim! :)

Daniel ::

Saj se redno s tem ne moreš tako voziti, sploh ni prijetno. Važno je, da ima moč za premagovanje hribov.

ZveeZ ::

stara mama je izjavil:

40-50km/h, morate vedet, da so to že hitrosti mopeda oz. nad njimi, kjer ima že velik vpliv aerodinamika.
Že če gledaš motorje, so nad 45km/h že druge zahteve glede zavor, fajn je tud boljše vzmetenje, ...
Po pameti prosim! :)


Normalno:)
Jaz sem samo potesil firbca, koliko gre:)

Zena se bo itak vozila okoli 25-30kmph, jaz pa dalje gonil pedala na noge:)

stratosD ::

Prestavljanje brez gear sensorja/senzorja prestav pri Bafangu.

2 tehniki se uporabljata:

1.da pred prestavljanjem nehaš vrtet pedala in klikneš 1x,2x...na kliker prestav in zamenjaš - poženeš pedala ko motor še ne "prime" oz.zavrti.Ko motor požene imaš že na željenem zobniku.

2.Poganjaš pedala normalno, za trenutek na kratko prtisneš throttle gumb - kontroler najprej za trenutek odvzame tok motorju - takrat zamenjaš in normalno vrtiš naprej. Malo tricky ker moraš bit kar hiter.

Za vse ki vozimo brez senzorja prestav (in tudi senzorja zavor) je priporočljivo v 2 zavihku Config Toola (PEDAL ASSIST) nastaviti opcijo STOP DELAY iz 25ms na 10ms - tako nastavimo da motor praktično takoj neha delovati ko nehamo vrteti pedala.

Sam uporabljam 1.tehniko že preko 3.000km brez škrtanja in neprijetnih zvokov ob prestavljanju.

Daniel ::

Hvala za namig, tale stop delay bo uporaben tudi če imaš senzorje. Ni nič narobe, če se motor takoj ustavi.

BlaY0 ::

ZveeZ je izjavil:

Jaz sem raje narocil lepilo:))

Lepilo ti ne bo pomagalo, če dejansko ne stisneš pritrdilne plošče do konca... aluminij (BB cev) bo pod pritiskom zobcev sčasoma popustil oziroma se bo deformiral, os se ti bo zavrtela, pritrdilna matica pa bo še vedno prilepljena na njo. Potem boš imel problem zadevo dodatno zategnit ali odvit.

BlaY0 ::

stratosD je izjavil:


1.da pred prestavljanjem nehaš vrtet pedala in klikneš 1x,2x...na kliker prestav in zamenjaš - poženeš pedala ko motor še ne "prime" oz.zavrti.Ko motor požene imaš že na željenem zobniku.

...poleg tega lahko "start degree" povečaš na 6 ali 8 in testiraš kako se ti obnese. Pa tudi če je kadenca zelo nizka motor ne štarta, tako da lahko nehaš vrtet, prestaviš in malo počasneje obrneš, da ketna lepo zleze/pade na naslednji zobnik.

Drugače pa če gledaš kako profesionalci prestavljajo se lahko samo za glavo držiš, ker poka na polno in to pri polni obremenitvi... ob šprintih in kakšnih pospeševanjih gre moč krepko nad 1kW. Samo njim je vseeno ker jim po vsaki dirki zamenjajo vsaj pol pogonskega sistema.

Daniel je izjavil:

Hvala za namig, tale stop delay bo uporaben tudi če imaš senzorje. Ni nič narobe, če se motor takoj ustavi.

Stop delay ti pove samo koliko časa po tem ko nehaš pedalirat, ti bo motor začel ustavljati. Potem imaš še stop decay, ki pa ti pove koliko cajta se bo ustavljal. Kolikor vem senzor takoj prekine štrom do motorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
««
9 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E-kolo, baterije

Oddelek: Loža
274548 (282) BlaY0
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2814952 (8849) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334382 (2935) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133295 (2596) avom23

Več podobnih tem