Forum » Šport » Kit za električno kolo
Kit za električno kolo
gidooo ::
http://www.pswpower.com/ven.php?#close#0
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gidooo ()
mat11 ::
http://www.pswpower.com/ven.php?#close#0
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
Enako, kupil že tri kite, zasedaj BP. BBS02 ima 2000km še vedno kot nov.
Je pa vprašanje kako je glede garancije, čeprav prodaja iz Nemčije je Kitajec.
mat
avom23 ::
http://www.pswpower.com/ven.php?#close#0
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
Enako, kupil že tri kite, zasedaj BP. BBS02 ima 2000km še vedno kot nov.
Je pa vprašanje kako je glede garancije, čeprav prodaja iz Nemčije je Kitajec.
Posebej se kupi baterijo in dele.
A v Sloveniji pri kaksnem kolesarskem prodajalcu ali serviserju se nic ne najde da se zmontira zraven na kolo?
Kako je z montazo tega? Verjetno se da odnesti kaksnemu serviserju?
starfotr ::
Ja, seveda. Trenutno servisi delajo s polno paro, ker vsi vozijo kolesa na servis spomladi, namesto, da bi dali pozimi uredit zadeve.
Nihče ti ne bo sedaj predeloval tega.
Nihče ti ne bo sedaj predeloval tega.
starfotr ::
Poleg tega so tovarniška kolesa mnogo boljša, kot predelana. Pa še nič kaj dosti ceneje ni na koncu.
mat11 ::
Poleg tega so tovarniška kolesa mnogo boljša, kot predelana. Pa še nič kaj dosti ceneje ni na koncu.
Od kje si pa to potegnu? Če ne poznaš stvari bodi raje tiho.
mat
mat11 ::
http://www.pswpower.com/ven.php?#close#0
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
Enako, kupil že tri kite, zasedaj BP. BBS02 ima 2000km še vedno kot nov.
Je pa vprašanje kako je glede garancije, čeprav prodaja iz Nemčije je Kitajec.
Posebej se kupi baterijo in dele.
A v Sloveniji pri kaksnem kolesarskem prodajalcu ali serviserju se nic ne najde da se zmontira zraven na kolo?
Kako je z montazo tega? Verjetno se da odnesti kaksnemu serviserju?
Kakšna predelava te pa sploh zanima, prvi ali zadnji ali srednji pogon? Koliko denarja? Drugače pa, če znaš vsaj malo kolo vzdrževati ti to ne bo noben problem.
mat
avom23 ::
http://www.pswpower.com/ven.php?#close#0
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
Enako, kupil že tri kite, zasedaj BP. BBS02 ima 2000km še vedno kot nov.
Je pa vprašanje kako je glede garancije, čeprav prodaja iz Nemčije je Kitajec.
Posebej se kupi baterijo in dele.
A v Sloveniji pri kaksnem kolesarskem prodajalcu ali serviserju se nic ne najde da se zmontira zraven na kolo?
Kako je z montazo tega? Verjetno se da odnesti kaksnemu serviserju?
Kakšna predelava te pa sploh zanima, prvi ali zadnji ali srednji pogon? Koliko denarja? Drugače pa, če znaš vsaj malo kolo vzdrževati ti to ne bo noben problem.
Ne vem, zakaj bi na zadnji, sprednji ali prednji pogon. Na dan naredim nekje maksimalno 50 km vožnje
Kako je s to elektroniko, baterijo, če te dobi dež?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: avom23 ()
avom23 ::
http://www.pswpower.com/ven.php?#close#0
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
http://www.pswpower.com/ven.php?#close#0
Že nekaj let se vozim z Bafang BBS02 750w motorjem, zelo zadovoljen, brez težav..
Enako, kupil že tri kite, zasedaj BP. BBS02 ima 2000km še vedno kot nov.
Je pa vprašanje kako je glede garancije, čeprav prodaja iz Nemčije je Kitajec.
Potreboval bi napotke pri nakupu in montaži na kolo ? Če je kdo pripravljen proti plačilu seveda.
valdo ::
Ne vem, zakaj bi na zadnji, sprednji ali prednji pogon. Na dan naredim nekje maksimalno 50 km vožnje
Kako je s to elektroniko, baterijo, če te dobi dež?
Elektro motor je lahko:
- v sprednjem kolesu(prednji pogon)
- v zadnjem kolesu(zadnji pogon)
- na sredini- gonilka (srednji pogon)
... mimo grede lahko bi si malo prebral o tem, veliko napisanega...
50km doseg ni tako malo, potrebna baterija z zadosti Ah, govorimo o vožnji samo na elektriko
Še odgovor na zadnji post,
gre po dežju, stiki bateriji, žic morajo biti "vredu" narejeni,
predvidevam da po nalivu boš šel raje pod streho.
Lp
starfotr ::
Poleg tega so tovarniška kolesa mnogo boljša, kot predelana. Pa še nič kaj dosti ceneje ni na koncu.
Od kje si pa to potegnu? Če ne poznaš stvari bodi raje tiho.
Seveda poznam, zato pa omenjam, da so predelave mnogokrat slabša in na koncu dražja zadeva, kot če bi si kupil na primer rabljeno, tovarniško električno kolo.
valdo ::
Seveda poznam, zato pa omenjam, da so predelave mnogokrat slabša in na koncu dražja zadeva, kot če bi si kupil na primer rabljeno, tovarniško električno kolo.
Kje pa prodajo v redu rabljena kolesa?
Zakaj jih prodajajo, ker je že kaj izrabljeno, baterija, kateri vez ipd.
Koliko stane namenska baterija? toliko kot vse komponente.
Razumem da tvoj predlog, strinjam se da za čistega začetnika najhitrejša in elegantnejša rešitev,
kje dobi produkt kot ga dobi -povprečen za dokaj visoko ceno.
Lp
starfotr ::
Doma imam 2 rabljeni električni kolesi. Kupljeni so bili v spletnih oglasih. Eden ima motor spredaj, drugi v sredini. Pri enem je bilo treba menjat baterijo.
Hočem reči, da s temi predelavami gre ogromno časa, pa tudi znanje in orodje rabiš.
Najbrž si predelaš svoje, rabljeno kolo. Torej imaš na koncu rabljeno kolo.
Tovarniška kolesa tudi nimajo zobnikov s prestavami, pač pa imajo notranji menjalnik. Skratka, dobro premislite, preden greste v nakup kita za predelavo. Jaz lahko povem na svojem primeru, da če bi še enkrat kupil, ne bi kupil kita. In še vedno imam doma nepredelana navadna kolesa, če želim se lahko vozim z njimi.
Hočem reči, da s temi predelavami gre ogromno časa, pa tudi znanje in orodje rabiš.
Najbrž si predelaš svoje, rabljeno kolo. Torej imaš na koncu rabljeno kolo.
Tovarniška kolesa tudi nimajo zobnikov s prestavami, pač pa imajo notranji menjalnik. Skratka, dobro premislite, preden greste v nakup kita za predelavo. Jaz lahko povem na svojem primeru, da če bi še enkrat kupil, ne bi kupil kita. In še vedno imam doma nepredelana navadna kolesa, če želim se lahko vozim z njimi.
valdo ::
Tovarniška kolesa tudi nimajo zobnikov s prestavami, pač pa imajo notranji menjalnik.
Ostalo se strinjam,tu pa ali si se napačno izrazil ali pa nwm
prednost sredinskega pogona je ravno v tem da z zadnjimi zobniki določaš hitrost - moč, hrib ravno.
slika kolesa z "motorjem" v sredini i zobniki zadaj
pa še drobovje motorja
Lp
mat11 ::
Doma imam 2 rabljeni električni kolesi. Kupljeni so bili v spletnih oglasih. Eden ima motor spredaj, drugi v sredini. Pri enem je bilo treba menjat baterijo.
Hočem reči, da s temi predelavami gre ogromno časa, pa tudi znanje in orodje rabiš.
Najbrž si predelaš svoje, rabljeno kolo. Torej imaš na koncu rabljeno kolo.
Tovarniška kolesa tudi nimajo zobnikov s prestavami, pač pa imajo notranji menjalnik. Skratka, dobro premislite, preden greste v nakup kita za predelavo. Jaz lahko povem na svojem primeru, da če bi še enkrat kupil, ne bi kupil kita. In še vedno imam doma nepredelana navadna kolesa, če želim se lahko vozim z njimi.
Daj mi povezavo do gorca na 29inch kolesih navadne deore prestave, oljni diski 100mm hoda vilice in z 1000w sredinskim motorjem in 48v 13a baterijo za okoli 1000 evrov in to novo.
Veliko električnih koles (ki niso gorska) ima tole: Hub gear @ Wikipedia
Pa sploh veš kaj je HUB gear? Če govorimo o hub gear električnem motorju to ni menjalnik, edino kar ima je to da prenos ni 1 proti 1. Če pa govoriš o menjalniku gear hub in motorju v sredini si pa z ceno takoj na 2500 in več evrov.....
mat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat11 ()
mat11 ::
Doma imam 2 rabljeni električni kolesi. Kupljeni so bili v spletnih oglasih. Eden ima motor spredaj, drugi v sredini. Pri enem je bilo treba menjat baterijo.
Hočem reči, da s temi predelavami gre ogromno časa, pa tudi znanje in orodje rabiš.
Najbrž si predelaš svoje, rabljeno kolo. Torej imaš na koncu rabljeno kolo.
Tovarniška kolesa tudi nimajo zobnikov s prestavami, pač pa imajo notranji menjalnik. Skratka, dobro premislite, preden greste v nakup kita za predelavo. Jaz lahko povem na svojem primeru, da če bi še enkrat kupil, ne bi kupil kita. In še vedno imam doma nepredelana navadna kolesa, če želim se lahko vozim z njimi.
Daj mi povezavo do gorca na 29inch kolesih navadne deore prestave, oljni diski 100mm hoda vilice in z 1000w sredinskim motorjem in 48v 13a baterijo za okoli 1000 evrov in to novo.
Veliko električnih koles (ki niso gorska) ima tole: Hub gear @ Wikipedia
Če govorimo o hub gear električnem motorju to ni menjalnik, edino kar ima je to da prenos ni 1 proti 1. Če pa govoriš o menjalniku gear hub in motorju v sredini si pa z ceno takoj na 2500 in več evrov.....
mat
aborko ::
Daj mi povezavo do gorca na 29inch kolesih navadne deore prestave, oljni diski 100mm hoda vilice in z 1000w sredinskim motorjem in 48v 13a baterijo za okoli 1000 evrov in to novo
Te povezave ne bo :) Mat, raje daj ti povezavo na tl te nastete komponente (kolo, kit z baterijo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
avom23 ::
Doma imam 2 rabljeni električni kolesi. Kupljeni so bili v spletnih oglasih. Eden ima motor spredaj, drugi v sredini. Pri enem je bilo treba menjat baterijo.
Hočem reči, da s temi predelavami gre ogromno časa, pa tudi znanje in orodje rabiš.
Najbrž si predelaš svoje, rabljeno kolo. Torej imaš na koncu rabljeno kolo.
Tovarniška kolesa tudi nimajo zobnikov s prestavami, pač pa imajo notranji menjalnik. Skratka, dobro premislite, preden greste v nakup kita za predelavo. Jaz lahko povem na svojem primeru, da če bi še enkrat kupil, ne bi kupil kita. In še vedno imam doma nepredelana navadna kolesa, če želim se lahko vozim z njimi.
Verjetno res. Če se nekaj predeluje, montira, mora biti res profesionalno narejeno, za kar pa je spet potreben dodaten denar. Da ne omenjam kolesa, ki ni vrhunski in ni zelo lahek, kvaliteten a starejši.
Sem bil pred časom v eni trgovini z rablhenimi kolesi in mi je dal za preizkus nekaj let staro električno kolo nemške izdelave, torej serijsko električno kolo za cca. 700 evrov, domet 70 km, zelo hiter.
Če kupim kit za cca 350 evrov, pa da mi nekdo to montira na moj ne ravno vrhunski kolo, vprašanje kaj se bolj splača.
mat11 ::
Glede predelave, če nimaš dveh levih rok in ti je vsaj malo znano kako se vijači , odvijači potem ne rabiš nobenega "profesionalca". Če pa tega nisi vešč pa poišči pomoč ali pa naj ti ga predela kdo drug. V Lj in okolici je par serviserjev ki se z tem ukvarja. Se je pa dobro prej pozanimati o ceni. Kolikor imam v spominu so bile te osnovne predela v z materialom in baterijo brez kolesa okoli 400-600 evrov. Govorim o sprednjem ali zadnjem motorju.
Sam sem kupil lani januarja nekaj takega, približno ista oprema in ista cena:
https://www.intersport.si/genesis-impac...
motor: http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
Ta motor in njegov večji brat BBSHD sta mi všeč med drugim tudi zato ker jih lahko sprogramiraš svojemu načinu vožnje.
Plus te motorji so precej močni BBS02 48v pri polni bateriji 1300w BBSHD pa 1700w in več.
baterija, moje ni več, je pa bila nekaj takega: http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
Tako da sem dobil za ca 1000 evrov precej dobro zadevo. Naredim ca 120km z malo hribi in hitrost tja do 30km. Če se hitrost poveča 40 in več km ali pa da so večinoma klanci pridem na ca 50-60km. Seved vse z pedaliranjem.
Tukaj imaš precej dobrih nasvetov:
https://electricbike-blog.com/
Sam sem kupil lani januarja nekaj takega, približno ista oprema in ista cena:
https://www.intersport.si/genesis-impac...
motor: http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
Ta motor in njegov večji brat BBSHD sta mi všeč med drugim tudi zato ker jih lahko sprogramiraš svojemu načinu vožnje.
Plus te motorji so precej močni BBS02 48v pri polni bateriji 1300w BBSHD pa 1700w in več.
baterija, moje ni več, je pa bila nekaj takega: http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
Tako da sem dobil za ca 1000 evrov precej dobro zadevo. Naredim ca 120km z malo hribi in hitrost tja do 30km. Če se hitrost poveča 40 in več km ali pa da so večinoma klanci pridem na ca 50-60km. Seved vse z pedaliranjem.
Tukaj imaš precej dobrih nasvetov:
https://electricbike-blog.com/
mat
avom23 ::
Po moje se bom raje osredotočil na to katero električno kolo kupiti. Ki je torej serijsko, brez kupovanja posebej baterije, opreme, motorja, itd.
Imam dve levi roki kar se tega toče. Tudi že, da izberem kaj pametnega.
Ali pa, da odnesem nekomu,ki se ukvarja s predelavo koles v električna in je profesionalen in prodaja kvalitetno opremo.
Imam dve levi roki kar se tega toče. Tudi že, da izberem kaj pametnega.
Po moje se bom raje osredotočil na to katero električno kolo kupiti. Ki je torej serijsko, brez kupovanja posebej baterije, opreme, motorja, itd.
Imam dve levi roki kar se tega toče. Tudi že, da izberem kaj pametnega.
Ali pa, da odnesem nekomu,ki se ukvarja s predelavo koles v električna in je profesionalen in prodaja kvalitetno opremo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: avom23 ()
Cange ::
Ponavadi je tako, da domača izdelava vrže ven bicikelj po lastnem okusu, bodisi zaradi cene, opreme, posebnosti.. Eno je mestno kolo za občasno rabo, drugo je štepanje kilometrov, preformance, klanci..
Prvo naredi domačo nalogo, da se izogneš "začetniku".
Prvo naredi domačo nalogo, da se izogneš "začetniku".
Blinder ::
Kdaj se pa baterija fila, doma na elektriko ali tudi med voznjo z zaviranjem/pedaliranjem?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
valdo ::
Polnjenje baterije doma na polni moči polnilca (2-3A)traja ~3-6ur,
te si sam preračunaj, koliko časa moraš voziti kolo, da napolniš baterijo.
Kje boš našel tako dolgi klanec, če pa goniš da polniš je čisti nesmisel,
ker polnjenje baterije preko motorja na kolesu(generatorski režim) pri hitrosti ~15-20km/h traja skoraj 2-3x dalje (premalo A) torej 6 do 18ur,
vrednosti so približne.
te si sam preračunaj, koliko časa moraš voziti kolo, da napolniš baterijo.
Kje boš našel tako dolgi klanec, če pa goniš da polniš je čisti nesmisel,
ker polnjenje baterije preko motorja na kolesu(generatorski režim) pri hitrosti ~15-20km/h traja skoraj 2-3x dalje (premalo A) torej 6 do 18ur,
vrednosti so približne.
Lp
avom23 ::
Mogoče vzamem tole:
Bafang BBS02 750w, vse skupaj z baterijo in opremo.
Bi pa moral nekam odnesti, da se zmontira. Koliko časa ali denarja je potrebno, da se zmontira? kako v primeru, če prvič to montiraš, brez posebnih izkušenj znanja?
Bafang BBS02 750w, vse skupaj z baterijo in opremo.
Bi pa moral nekam odnesti, da se zmontira. Koliko časa ali denarja je potrebno, da se zmontira? kako v primeru, če prvič to montiraš, brez posebnih izkušenj znanja?
avom23 ::
Youtube ima ziher tutorial. Poglej si kakšnega in oceni sam.
Ja, mislim, da bi celo šlo. Korak po koraku, bi se verjetno zafrkaval, ampak z youtube nazornim prikazom bi verjetno šlo. Pa še dober občutek je, ko si sam to narediš.
Danes v času interneta res si lahko majstor za skoraj vsako takšno malenkost, da si sam zrihtaš.
Res pa je, da bi moral potem nekdo malo pregledati in kaj po možnosti popraviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: avom23 ()
mat11 ::
Doma. Nobeno kolo nima regeneracije energije
Direct drive motorji, to imajo. Samoo ljudje to bolj uporablajo kot dodatek bremzam. Je pa res za filanje tako majhen del energije.....
mat
mat11 ::
Resnično, preden boš kupil motor in baterijo si dobro oglej kakšen video pri montaži da ne boš kupil naroben motor. Imajo različne dimenzije pri osi pedal.
mat
avom23 ::
Cange ::
Pozanimaj se še kakšne so slabosti in prednosti sredinskega motorja.
Bi lahk kdo kar tukaj dal kakšen napotek?
Prevozim nekje 40km na dan, preveč, ravno zato bi nadgradil v električnega. Večinoma se vozim po ravni cesti.
Na te podatke uzameš komplet z motorjem (brez reduktorjev) v zadnjem kolesu zavoljo najmanjših možnih obremenitev (stoškov) in izkoristka kapacitete baterije. Če ti je 25km/h dovolj in ob tem poganjaš kot civil je dovolj tudi 250W motor z 350w kontrolerjem (legalna zadeva).
avom23 ::
Motor z ostalo opremo:
Bafang 48V750W BBS02B mid crank drive motor kits LCD display geared Motor ebike kit
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
Baterija:
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
ali
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
Bafang 48V750W BBS02B mid crank drive motor kits LCD display geared Motor ebike kit
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
Baterija:
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
ali
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
matobeli ::
Kako pa je potem nožno pedelirat z takim predelanim kolesom? Se motor izklopi iz pogona ali je tako narejeno da potem še motor goniš?
Sem razmišljal o nečem takem za na šiht (10km) pa bi zjutraj šel na motor, popoldne pa za rekreacijo na pedala do doma.
p.s.Kdor želi predlagat naj grem kar obe poti na pedala naj se tokrat raje malo ugrizne v jezik :)
Sem razmišljal o nečem takem za na šiht (10km) pa bi zjutraj šel na motor, popoldne pa za rekreacijo na pedala do doma.
p.s.Kdor želi predlagat naj grem kar obe poti na pedala naj se tokrat raje malo ugrizne v jezik :)
LeQuack ::
V tej temi je treba predvsem razdelit predloge na take, ki so po zakonu za vozit in na take, ki niso. Kakor vem po zakonu je 250W (mogoče da je peak lahko čez), 25kmh in ne sme voziti, če ne poganjaš pedal. Vse drugo spada v kategorijo, kjer te policaj lahko ustavi, zapleni kolo in dobiš kazen.
Quack !
avom23 ::
V tej temi je treba predvsem razdelit predloge na take, ki so po zakonu za vozit in na take, ki niso. Kakor vem po zakonu je 250W (mogoče da je peak lahko čez), 25kmh in ne sme voziti, če ne poganjaš pedal. Vse drugo spada v kategorijo, kjer te policaj lahko ustavi, zapleni kolo in dobiš kazen.
Nisem vedel. V tem primeru 250w:
MXUS Electric Bicycle kit 36V 12.5AH battery XF0 Front 36V 250W 26”28”700C wheel Motor Bicycle E bike Conversion kit
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
A je potrebno še kaj dodatnega dokupit tukaj? Zgleda da je vse zraven.
Cange ::
Nemčija ima 45 k/h in mislim da 500W, če temu dodaš ~30% izgub je to 650W. Torej 750W mogoče niti ni tako napačna odločitev, če veš da bo tak zakon nekoč veljal tudi v Sloveniji.
avom23
Motor ima reduktor, baterija bi lahko bila ~15Ah če boš šibal v obe smeri nekje 40km/h do konca gas.
avom23
Motor ima reduktor, baterija bi lahko bila ~15Ah če boš šibal v obe smeri nekje 40km/h do konca gas.
mat11 ::
Kako pa je potem nožno pedelirat z takim predelanim kolesom? Se motor izklopi iz pogona ali je tako narejeno da potem še motor goniš?
Sem razmišljal o nečem takem za na šiht (10km) pa bi zjutraj šel na motor, popoldne pa za rekreacijo na pedala do doma.
p.s.Kdor želi predlagat naj grem kar obe poti na pedala naj se tokrat raje malo ugrizne v jezik :)
Na krmilu imaš stikalo z katerim odločaš koliko hočeš pomoči. Tako da z tem določaš koliko svoje moči hočeš uporabiti pri pedaliranju.Sam sem pristaš oziroma meni paše da mi motor malo pomaga, da ne vrtim pedalov v prazno, ko pride do klanca pa dodam pomoč.Drugače greš lahko komoto v obe strani z pedali(nisem se ugriznil v jezik) ;)
Mislim da je najbolje prej nekje sprobato električno kolo ali predelavo, da sploh veš kaj ti paše. Ti pa garantiram, da ko boš prišel z probe nazaj boš imel nasmeh na licu.
mat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat11 ()
Cange ::
Nekaj smernic:
Motor z reduktorjem, ponavadi za v prvo kolo 250W (napetost ni pomembna): dobro pospešuje, idealno za mesta, prenosi 46 spredaj in 16-18 zadaj brez menjalnika za ravnine, motor se ne upira če ni v delovanju.
Motor brez reduktorja, ponavadi za v zadnje kolo 250W+: se dobro obnese pri konstantni hitrosti, dober izkoristek torej idealen za nabiranje kilometrov. Motor ima lahko ekstremne moči ker ne obremenjuje verige in zobnikov, performance.
Sredinski motor: se dobro obnese v klancih, vedno optimalen navor ker gre prenos čez menjalnik.
Z "najboljšo" standardno baterijo 65 celic 48V ~17Ah pri brzini 45kmh in razdalji 40km, imaš lahko konstantno pomoči največ 450w, v to je všteto vse, in bo baterija zdžala vsaj 4 leta, potem boš moral filat na pol poti oz jo menjat.
Motor z reduktorjem, ponavadi za v prvo kolo 250W (napetost ni pomembna): dobro pospešuje, idealno za mesta, prenosi 46 spredaj in 16-18 zadaj brez menjalnika za ravnine, motor se ne upira če ni v delovanju.
Motor brez reduktorja, ponavadi za v zadnje kolo 250W+: se dobro obnese pri konstantni hitrosti, dober izkoristek torej idealen za nabiranje kilometrov. Motor ima lahko ekstremne moči ker ne obremenjuje verige in zobnikov, performance.
Sredinski motor: se dobro obnese v klancih, vedno optimalen navor ker gre prenos čez menjalnik.
Z "najboljšo" standardno baterijo 65 celic 48V ~17Ah pri brzini 45kmh in razdalji 40km, imaš lahko konstantno pomoči največ 450w, v to je všteto vse, in bo baterija zdžala vsaj 4 leta, potem boš moral filat na pol poti oz jo menjat.
mat11 ::
V tej temi je treba predvsem razdelit predloge na take, ki so po zakonu za vozit in na take, ki niso. Kakor vem po zakonu je 250W (mogoče da je peak lahko čez), 25kmh in ne sme voziti, če ne poganjaš pedal. Vse drugo spada v kategorijo, kjer te policaj lahko ustavi, zapleni kolo in dobiš kazen.
Nisem vedel. V tem primeru 250w:
MXUS Electric Bicycle kit 36V 12.5AH battery XF0 Front 36V 250W 26”28”700C wheel Motor Bicycle E bike Conversion kit
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...
A je potrebno še kaj dodatnega dokupit tukaj? Zgleda da je vse zraven.
Ja, samo prej moraš povedati kateri kolo imaš. Važno zaradi velikosti kolesa. To je motor za na prvo kolo. Je pa ta kombinacija verjetno za najlažje sestavljanje. Motor za prvo kolo ne priporočam močnejši kot 250w.
mat
Superboyy ::
Sam sem naredil eno predelavo, druga je pa še v teku izdelave.
Prva je bila legalna za javne površine - 250W motor.
- kit z aliexpressa za okoli 250 eur - zadnja 26" feltna z 36V motorjem, kontroler in vsi dodatki (brez baterije!)
- primeren BMS za 10S baterijo
- nickel strip
- plastični nosilčki za 18650 celice
- 50x 18650 10A 3200mah panasonic li ion celice (nkon.nl) (36V 16Ah)
Montaža samega kita ni nič posebnega, edino specialno orodje, ki ga rabiš je nastavek za zadnji zobnik (5 eur) in ponovna nastavitev menjalnika in zavor.
Baterija je bolj zahtevna, ampak sem hotel imeti original celice s preverjeno kapaciteto. Če boš kupoval kitajca se zavedaj, da navedene mAh vrednosti niso realne.
Zvarjena baterija, BMS in kontroler zapakiran v celoto:
Finish škatla na prtljažniku. Bel pleksi, na katerega sem dodal voltmetre za spremljanje voltaž po posameznih 5p segmentih:
Opazil sem, da je zadnji skupini celic padla kapaciteta. Moram razdreti pack, ugotoviti katera je švoh in jo zamenjati.
Polna baterije zmore okoli 28-30 kmh s polnim gasom po ravnini.
Doseg cca 50-60km po ravnini samo na gas - seveda odvisno od tega koliko zaviraš. Ko imaš enkrat notri max hitrost je poraba zelo majhna.
Za commute bajk je super, sploh po mestu.
Še ena opomba, če se odločiš za tak kit - ne pretiravaj z vožnjo v klanec. Tak motor ni namenjen 100% obremenitvi za dalj časa. Reduktor je narejen iz plastičnih zobnikov, ki se lahko omehčajo in deformirajo pri višjih temperaturah.
Trenutni projekt je pa 1500W 48V motor, 29" feltne. Baterija bo 14s7p.
Prva je bila legalna za javne površine - 250W motor.
- kit z aliexpressa za okoli 250 eur - zadnja 26" feltna z 36V motorjem, kontroler in vsi dodatki (brez baterije!)
- primeren BMS za 10S baterijo
- nickel strip
- plastični nosilčki za 18650 celice
- 50x 18650 10A 3200mah panasonic li ion celice (nkon.nl) (36V 16Ah)
Montaža samega kita ni nič posebnega, edino specialno orodje, ki ga rabiš je nastavek za zadnji zobnik (5 eur) in ponovna nastavitev menjalnika in zavor.
Baterija je bolj zahtevna, ampak sem hotel imeti original celice s preverjeno kapaciteto. Če boš kupoval kitajca se zavedaj, da navedene mAh vrednosti niso realne.
Zvarjena baterija, BMS in kontroler zapakiran v celoto:
Finish škatla na prtljažniku. Bel pleksi, na katerega sem dodal voltmetre za spremljanje voltaž po posameznih 5p segmentih:
Opazil sem, da je zadnji skupini celic padla kapaciteta. Moram razdreti pack, ugotoviti katera je švoh in jo zamenjati.
Polna baterije zmore okoli 28-30 kmh s polnim gasom po ravnini.
Doseg cca 50-60km po ravnini samo na gas - seveda odvisno od tega koliko zaviraš. Ko imaš enkrat notri max hitrost je poraba zelo majhna.
Za commute bajk je super, sploh po mestu.
Še ena opomba, če se odločiš za tak kit - ne pretiravaj z vožnjo v klanec. Tak motor ni namenjen 100% obremenitvi za dalj časa. Reduktor je narejen iz plastičnih zobnikov, ki se lahko omehčajo in deformirajo pri višjih temperaturah.
Trenutni projekt je pa 1500W 48V motor, 29" feltne. Baterija bo 14s7p.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
Cange ::
Voltmeter in pol .
Z domačimi baterijami se da igrat, dober trik je 24V motor in 8s5p baterija z "zunanjim" BMS, tak paket se da potem prevekslat na standard 10s4p.
Z domačimi baterijami se da igrat, dober trik je 24V motor in 8s5p baterija z "zunanjim" BMS, tak paket se da potem prevekslat na standard 10s4p.
matobeli ::
kako pa potem filate te battery packe?
BMS poskrbi za vse in nanj priklopiš samo ustrezno napetost?
BMS poskrbi za vse in nanj priklopiš samo ustrezno napetost?
Superboyy ::
Jap. Uporabiš lahko karkoli od laptop chargerja do profi polnilnikov. Pazit moraš samo, da ni prevelik tok za specifikacijo celic.
BMS skrbi, da se nobena celica ne napolni preko 4.2V in ne izprazni pod 2.8V (približne vrednosti).
BMS skrbi, da se nobena celica ne napolni preko 4.2V in ne izprazni pod 2.8V (približne vrednosti).
Cange ::
kako pa potem filate te battery packe?
BMS poskrbi za vse in nanj priklopiš samo ustrezno napetost?
Recimo modelarski 8p polnilec, ki je priklopljen na 12V svinčen akumulator, svinčen akumulator je polnjen s sočno celico...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cange ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Električno kolo (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 17904 (944) | boss-tech |
» | E-kolo uporabniške izkušnjeOddelek: Šport | 15766 (9663) | Vesolje |
» | Zakaj so električni motorji prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 4851 (3404) | krucymucy |
» | Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnegaOddelek: Šport | 3659 (2960) | avom23 |