» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
5 / 14
»»

stratosD ::


A je sploh mogoče imeti 2 zobčenika spredaj in obdržati menjalnik? Sedaj imam 48-36-26 in me zanima, če bi po predelavi lahko imel 48-32 s pomočjo materiala na zgodnjih dveh linkih.

Sredinski zobčenik je sedaj 15 mm od okvirja, zunanji 21 mm. Po Bafangovih specifikacijah je zobčenik 16 mm od okvirja.

Ali je edina možnost za po ravnem 48T, za vožnje v hrib pa menjati zobčenik?


Seveda se da tudi montirat dvojni sprednji zobnik - - -



Malo s pametjo menjat - da ne greš z 48T zunanjega velikega na notranje nizke prestave ravno do konca valda...

Sam imam 44T in zadaj 11-36 - sem šel kar uspešno v 20% klanec zadnjič na 36T - mal švical seveda zraven :)

Superboyy ::

Super posti! :)

Upam da letos dokončam še drug bajk in objavim, če rata.

FoxKnox ::

Jaz planiram predelavo z namestitvijo motorja na prednje kolo. Zakaj? Enostavno samo kot pomoč v daljše klance , kjer sem bolj slab. Torej ne 20 kmh po klancu gor ampak asistenca npr. na 10 km klancu.
Fajn je , ker zadnji menjalnik in sprednji zobniki ostanejo v enakem stanju, menjalnik in prestavljanje ne vpliva na delovanje motorja, v primeru, da greš na ravninsko turo pa zamenjaš prednje kolo in odstraniš baterijo in si 5 kg lažji.Kakšna so vaša mnenja ?
Vem, da je potem prednje kolo manj stabilno, sploh na makadamu in lahko prej zdrsne, ampak meni se zdi take vrste predelava najenostavnejša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

Ecoo ::

FoxKnox je izjavil:

Jaz planiram predelavo z namestitvijo motorja na prednje kolo. Zakaj? Enostavno samo kot pomoč v daljše klance , kjer sem bolj slab. Torej ne 20 kmh po klancu gor ampak asistenca npr. na 10 km klancu.
Fajn je , ker zadnji menjalnik in sprednji zobniki ostanejo v enakem stanju, menjalnik in prestavljanje ne vpliva na delovanje motorja, v primeru, da greš na ravninsko turo pa zamenjaš prednje kolo in odstraniš baterijo in si 5 kg lažji.Kakšna so vaša mnenja ?
Vem, da je potem prednje kolo manj stabilno, sploh na makadamu in lahko prej zdrsne, ampak meni se zdi take vrste predelava najenostavnejša.


S tem pristopom se zgodi še nekaj, hitrost v klanec nagrajuje.

Superboyy ::

Da boš kit snel vsakič pomoje ni ravno 3 minute dela, tudi če je spredaj.

Raje daš še 300 eur in kupiš en soliden rabljen bajk (gledaš samo da je alu okvir in diski) in ga imaš samo za elektriko. Potem daš pa kit zadaj ali pri gonilki.

Ali pa se sploh ne greš predelave in pač več treniraš :)

Ecoo ::

Ideja je dobra:
Recimo: Baterija z buildin kontrolerjem, na bateriji bi bli nek konektor za hub motor brez hall senzorja (ali pač z hall in malo večja zadeva), kabl do pogona bi bil na hitro snemljivih sponkah, dodatna dva manjša kontakta na bateriji za pedal senzor, ki bi ostal na biciklu, bluetoth mini "display" za kontrolo asistence na sistem kot snemljiv števec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ecoo ()

stratosD ::

FoxKnox je izjavil:

Jaz planiram predelavo z namestitvijo motorja na prednje kolo. Zakaj? Enostavno samo kot pomoč v daljše klance , kjer sem bolj slab. Torej ne 20 kmh po klancu gor ampak asistenca npr. na 10 km klancu.
Fajn je , ker zadnji menjalnik in sprednji zobniki ostanejo v enakem stanju, menjalnik in prestavljanje ne vpliva na delovanje motorja, v primeru, da greš na ravninsko turo pa zamenjaš prednje kolo in odstraniš baterijo in si 5 kg lažji.Kakšna so vaša mnenja ?
Vem, da je potem prednje kolo manj stabilno, sploh na makadamu in lahko prej zdrsne, ampak meni se zdi take vrste predelava najenostavnejša.


Ja - da se - samo to da bo ta montaža tudi snemljiva in ponovno nameščena v relativno kratkem času - bo kar izziv....
npr. kaj takega
https://www.cyclingnews.com/reviews/baf...


Za predelavo 26" kolesa bi se mi zdel ta kit dober p/p in enostaven za montažo
https://www.amazon.de/-/en/POWER-Bicycl...
(če imaš disk zavore)

FoxKnox ::

https://www.amazon.de/-/en/POWER-Bicycl...
Ja točno to sem gledal.
Morda res na drugem kolesu, brez bekslanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

Opkow ::

Mogoče ti pa kaj takega pride v poštev?
Če ti ni problem manjša baterija in če najdeš na zalogi.

slloty je izjavil:

Chao, tole je pa neka nova zadeva, kaj menite, je za kaj?

Izgleda vse ze set-on, kolo gor in akcija.



https://m.nl.aliexpress.com/item/400133...

stratosD ::

Opkow je izjavil:

Mogoče ti pa kaj takega pride v poštev?
Če ti ni problem manjša baterija in če najdeš na zalogi.

slloty je izjavil:

Chao, tole je pa neka nova zadeva, kaj menite, je za kaj?

Izgleda vse ze set-on, kolo gor in akcija.



https://m.nl.aliexpress.com/item/400133...
0

tu je baterija že v samem pestu - smo odsvetovali že par strani nazaj - lahko pa kupiš prvi in poročaš če je res tak BS zadeva iz prve :)

@FoxKnox
Če si že apgrejdal misel na dedicated bajk - razmisli še o zadnjem pogonu od Yosepower (and thanx me later:))...ker je preprosto boljša rešitev.
Ampak odločaš se ti - nočem nč sugerirat :D;)

atlet ::

Še en glas za Yose power - super zadeva!

stratosD je izjavil:

Opkow je izjavil:

Mogoče ti pa kaj takega pride v poštev?
Če ti ni problem manjša baterija in če najdeš na zalogi.

slloty je izjavil:

Chao, tole je pa neka nova zadeva, kaj menite, je za kaj?

Izgleda vse ze set-on, kolo gor in akcija.



https://m.nl.aliexpress.com/item/400133...
0

tu je baterija že v samem pestu - smo odsvetovali že par strani nazaj - lahko pa kupiš prvi in poročaš če je res tak BS zadeva iz prve :)

@FoxKnox
Če si že apgrejdal misel na dedicated bajk - razmisli še o zadnjem pogonu od Yosepower (and thanx me later:))...ker je preprosto boljša rešitev.
Ampak odločaš se ti - nočem nč sugerirat :D;)
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

kiFni ::

Ima kdo izkušnje z cycmotor X1 STEALTH?
Na moj MTB žal ne gre noben bafang.
Res da je to zverina, ampak tudi enkrat dražje od bafanga.
Mnenja?

Superboyy ::

Če nimaš kakšne posebne verige ti jo bo hitro raztegnilo in strgalo.

stratosD ::

si res prepričan da ne gre BBS02 ali BBSH gor - maš fattyja?

če daš model/letnik lahko povprašam na UK in US FB skupinah če je že kdo delal kaj s tvojim bajkom...

Sicer pa CYC X1 Stealth - ni slabo - samo žežnja pa ta motor prav tečno glasno.
Si gledal 1500W - ga najdem samo za cca 1.200 EUR v EU, Norveška, Nemčija 2.000 EUR...

sds ::

kiFni je izjavil:

Ima kdo izkušnje z cycmotor X1 STEALTH?
Na moj MTB žal ne gre noben bafang.
Res da je to zverina, ampak tudi enkrat dražje od bafanga.
Mnenja?


Saj to ves, da je voznja z motorjem po naravi v Sloveniji prepovedana. Samo omenim, sicer ni dosti inspektorjev ampak kazen je pa konkretna.

In e-bike ni kolo. Je motor.
I have no mouth, and I must scream

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sds ()

Colt1911 ::

Ne pa ni , je kar lepo kolo , močnejše verzije pa kolo z pomožnim motorjem. Za tem pride na vrsto moped , šele potem je motor.

kiFni ::

stratosD je izjavil:

si res prepričan da ne gre BBS02 ali BBSH gor - maš fattyja?

če daš model/letnik lahko povprašam na UK in US FB skupinah če je že kdo delal kaj s tvojim bajkom...

Sicer pa CYC X1 Stealth - ni slabo - samo žežnja pa ta motor prav tečno glasno.
Si gledal 1500W - ga najdem samo za cca 1.200 EUR v EU, Norveška, Nemčija 2.000 EUR...


Kolo je https://www.orangebikes.com/bike-archiv...

fora je v tem da bi zobnik 44T drgnil po zadnjih vilcah, baje.

axi145 ::

Zdravo!

Rabil bi malo pomoči, sem prebral to temo in mi še vedno par zadev ni jasnih oz. sem zmeden.

Za punco, ki ima treking kolo https://www.thebikelist.co.uk/lapierre/... bi kupil en kit za predelavo v električno kolo. Vozilo bi se cca 30-35kmh, klanci do 15-20%.

Nekako priporočate Yose Power, Tongsheng, Bafang.

Vprašanja:

1. Sklepam, da zgoraj zapisano glede hitrosti in naklona klancev zmore vsak od omenjenih motorjev brez problema in da tudi če nimaš kondicije, z max pomočjo motorja to zvoziš?
2. Za motor v zadnjem pestu priporočate Yose Power. Ali pri taki varianti prestave funkcionirajo, ker nekaj sem gledal po youtube in je bilo govora, da pač ta pomoč deluje enako ne glede na to v kateri prestavi imaš, kar mi ni logično?
3. Za sredinski motor se po prebranem nagibam k Tongsheng TSDZ2B, s katerim naj bi bilo pedaliranje nekako najbolj podobno navadnemu kolesu, če sem prav razumel zaradi senzorja navora. Želim da se še vedno moraš malo pomatrati, da pa ti v klanec, ki ga drugače ne bi zvozil, doda toliko pomoči da ga zvoziš normalno brez hudega napora.
Vidim pa da se večina odloča za Bafang, čeprav ima PAS. Je Tongsheng toliko slabši ali je kakšen drug razlog?
4. Kaj se pa zgodi, ko presežeš max hitrost motorja, npr. 35km/h. Se motor enostavno izklopi?

Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: axi145 ()

atlet ::

Sam sem imel YosePower. Sedaj sem si namestil TSDZ2. Razlika je ogromna.

YosePower je motor, ne glede v kateri prestavi imaš, on bo šel svojo hitrost (7km/h, 14km/h, 21km/h,.., 32km/k). To velja po ravnini. Ko se gre v klanec, mu je potrebno pomagati.

Glede TSDZ2, pa imam malo za povedati, saj ga imam komaj par dni. Občutek pedaliranja je naraven. V hrib zelo pomaga, ampak je potrebno delati. Tudi končna hitrost naj bi bila višja, saj tukaj pomaga menjalnik, ter lažje ga je programirati kot YosePower. Slabost je, da se izgubi sprednji menjalnik...

Nisem pa preizkusil pri nobenemu pedalirati brez baterije, tako da ne vem, ali ima kaj upora.

Z YosePower-jem nisem imel težav. Za TSZD2 pa je trenutno težava, da se mi odtisne vijak gonilke ležaja. Upam da sem zadevo saniral s pomočjo @stratosD-a. Je prava zakladnica znanja.

Če bo kolo uporabljeno za commute večinoma po ravnini priporočam v zadnjem pestu. Za klance pa Befang (če želite imeti motor), oz. TSDZ2 v kolikor se želite rekreirati.

4. Kaj se pa zgodi, ko presežeš max hitrost motorja, npr. 35km/h. Se motor enostavno izklopi?

Ni več pomoči.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

stratosD ::

@atlet je super povzel situacijo ;)

Izpostavil bi tudi cenovni okvir ki je trenutno 250EUR Tongsheng 750W vs. 425EUR za 750W Bafang.

Sam sem po cca 5 mesecih Bafanga in 2.100km z njim zadovoljen ko radio , težav z njim nisem imel - razen zgoraj omenjene glavne matice motorja ki se je 1x odtisnila - no kot pravijo pragmatični Angleži na pedelecs.uk je priporočenih 40nM za zatiskanje le te "40nm = two hard wacks on the spanner with a heavy mallet!" :) - potem pa drži...

Je pa Tonsheng TDSZ2 že nekaj časa v košarici in čaka pravi trigger za predelavo 26" MTB Corrateca za švigat po obalnih mestih.

V prihodnjih dneh grem downgradeat enega Bafanga BBSHH 1000W 52V - me je možak snel preb lokalnim bike shopom ko je izvedel da imam kabel za reprogramiranje motorja.Motor mu na 12redni zadnji kaseti trga verigo - ja seveda - sej vemo kako tanka pride ketna za 12 zobnikov - NO GO.
8,9 ali 10 prestav je optimum za DIY e-bike z sredinskim motorjem - cenejši zobniki in cenejše/močnejše/ketne. Meni na 20% klanca ostaja največji zobnik neuporabljen (11-36).

Tako da linija verige/chain line mora štimat - če ne je muka za motor, ketno, spr.in zad.zobnike. Se dobi zraven motorja podložke (ali tudi v naših železninah) da se linija spravi v red.



Levo lomljena linija / desno pravilna linija - gleda se sredinske zadnje zobnike.

robo125 ::

Je kdo že razmišljal, da bi dal motor na obe kolesi. Recimo spredaj 100W in zadaj 350W ali kaj podobnega. Obstajajo kakšni takšni 'kit-i'? Bi bil problem to povezat, ali se bi moč lepo porazdelila na oba motorja, brez nekih kontrolerjev. Samo vzporedna vezava?

Zanima me če bi bila dva motorja bolje zaradi segrevanja pri višjih temperaturah in potem throtlanja.

stratosD ::

Ameri delajo take zadeve doma že par let - če rad kompliciraš stvari - potem je to stvar zate;)







2 motorja na 1 baterijo


2 motorja na 1 kontroler (faze so problem)


še malo teorije če se ti lih da...




Problemi so itak - samo občutek - to "Feel the real powah between ya legs" :D

shadow7 ::

stratosD je izjavil:


Izpostavil bi tudi cenovni okvir ki je trenutno 250EUR Tongsheng 750W vs. 425EUR za 750W Bafang.

Bafang 750W + dod. zobčenik + brake sensor + ekran je trenutno $367-393 (odvisno od ekrana).

stratosD je izjavil:

Sam sem po cca 5 mesecih Bafanga in 2.100km z njim zadovoljen ko radio , težav z njim nisem imel - razen zgoraj omenjene glavne matice motorja ki se je 1x odtisnila - no kot pravijo pragmatični Angleži na pedelecs.uk je priporočenih 40nM za zatiskanje le te "40nm = two hard wacks on the spanner with a heavy mallet!" :) - potem pa drži...

Do koliko A jakosti mu pustiš? Če ga nimaš nič downgradenaga - kako to izgleda po klancih - se pregreva?

stratosD je izjavil:

8,9 ali 10 prestav je optimum za DIY e-bike z sredinskim motorjem - cenejši zobniki in cenejše/močnejše/ketne. Meni na 20% klanca ostaja največji zobnik neuporabljen (11-36).

Ravno zaradi tega predelal kolesi na 8 in 9 prestav.

stratosD ::

Malo pozen odgovor :)

1.Res je - so šle cene mal dol za Bafang motorje na pswpower.com - maš kak drug link?
2.Sem mel na 24A na začetku - pa se je znal mal gret če sem šel v previsoki prestavi v klance (29" kolesa) - sem dal zdej na 18A pa mi je čisto dovolj - pa baterija mi traja cca 110-120km.Te nastavitve sicer za 48V 750W motor:
https://edrivenet.com/bafang-programmin...
3. Ja - moj "ideal" je 8 zobnikov zadaj;) - ko zgulim to kaseto na 10 - v 6 mesecih 2.600km pa ni še kaj dost obrabljena s tem da pazim kako prestavljam ker nimam senzorjev.

shadow7 ::

Pswpower.

stratosD ::

dej kakšno fotko svojega bajka da vidimo kako si naredu;)

stratosD ::

"It's not on fire - it just overheated"

od 9min 15sec dalje


..ta jih izdeluje - pa li-poti ehmm...
https://www.facebook.com/groups/2222915...

BlaY0 ::

Gledam tele kable za programiranje/konfiguriranje Bafang bbs kontrolerjev... $20 WTF??? En USB serijski konverter CH340 ali klon PL2303 za $2 in pol metra 5pin JULET kabla za $3. Kam gre pa ostalih $15???

BTW a je kdo ki si lasti bbs02 ali hd že testiral tale opensource firmware?

stratosD ::

no ja - 15$ je kabel na Aliju - če pa naročiš zravn motorja iz DE lagerja pswpower je pa 5EUR ta kabel...

sam uporabljam Config Tool in nastavitve več ali manj od tukaj
https://edrivenet.com/bafang-programmin...

mam odprto na 18A in mi je dost - zdej s tem OS firm do 33A - kaj pa vem - to ti je tko kot chip tuning pr avtu ko ne veš če ti bo kuplunga zdržala pa ostali deli...bom mal po-researchal na Bafang FB grupah če to kdo uporablja..

ZveeZ ::

imam par vprasanj:
v kratkem nameravam predelati starega hardtraila. Naklonjen sem tongsheng tsdz2 kitu predvsem zaradi senzorja navora ter manjsega upora na pedalih (napram bafangu) ob neuporabi asistence.
Trenutno brskam po pswpower in ne najdem vsega kar bi si zelel. Predvsem primerno baterijo.
Je se kaka druga trustworthy trgovina, ki posilja iz EU?

Kar bi potreboval je:
- tsdz2 kit 48v (vseeno ali 500w ali 750w)
- 10-15Ah (48v) baterijo s kvalitetnimi celicami (pswpower ima kvalitetne celice zgolj pri vecjih baterijah)
- kabel za flashat fw
- mocno verigo za 8 redno kaseto

Ce se je kdo ze igral s tem kitom, ali moram biti na kaj posebno pozoren? Kateri display priporocate?
Throttle control + brake sensors ja ali ne?

atlet ::

ZveeZ je izjavil:

imam par vprasanj:
Throttle control + brake sensors ja ali ne?


Pri tem motorju tega ne potrebuješ.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

BlaY0 ::

stratosD je izjavil:


mam odprto na 18A in mi je dost - zdej s tem OS firm do 33A - kaj pa vem - to ti je tko kot chip tuning pr avtu ko ne veš če ti bo kuplunga zdržala pa ostali deli...bom mal po-researchal na Bafang FB grupah če to kdo uporablja..

Ni toliko vprašanje max. toka, nastaviš si ga tako, da so vse komponente (tako el. kot mehanske) na varni strani. Bolj me zanimajo ostali fičrji kot so dva profila, cruise control, smooth throttle/PAS override in gradual ramp down.

Verjetno bom počakal do verzije 1.3, do takrat bom pa še malo original FW gonil.


stratosD je izjavil:

no ja - 15$ je kabel na Aliju - če pa naročiš zravn motorja iz DE lagerja pswpower je pa 5EUR ta kabel...

Rabiš tri žice in en USB to TTL ki košta $2 ali manj. To je vse.

stratosD je izjavil:


sam uporabljam Config Tool in nastavitve več ali manj od tukaj
https://edrivenet.com/bafang-programmin...

Imaš tudi Android aplikacijo, ki ti počne isto. Nekdo je naredil tudi JavaScript aplikacijo, ki dela v vsakem brskalniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

stratosD ::

@BlaY0
BAFANG kabel/vmesnik za 5.65 EUR free shipping
https://www.aliexpress.com/item/3304974...
..zdej pa cin če se ti da za ušparat 3 ojre....
Tle berem malo diskusijo - pa se mi zdi ta FW še precej beta...,na FB grupah nisem najdu nič da kdo to uporablja
https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...

@ZveeZ
TONGSHENG TDSZ2(b) kabel/vmesnik za 2.05 EUR free shipping
https://www.aliexpress.com/item/3288759...

Baterija 14.4Ah (238 EUR) ima SAMSUNG INR21700-48X celice not, 39 celic. Ko dobiš lahko odpreš in preveriš - če niso Samsung -> Paypal dispute;)
https://www.pswpower.com/products/eu-no...
Dimenzije baterije:


HL1-2 je zate, HL1 je 36V - naj ti ne bo nerodno izrezat iz kartona nekega pravokotnika z zaobljenimi robovi 367X110 mm in ga "montirat" na cev okvirja . rabiš še ene 2-3cm placa proti navzgor da baterijo snameš oz.natakneš nazaj na podnožje. Na L ali celo M okvir bi moralo it če ni prav kak majhen geštel.

Display:
VLCD5 je pregleden - ampak res veeLLiKKk
VLCD6 je majhen - ima GOR in DOL gumb, minimalističen in asketski ampak meni se zdi OK
XH18 je barven in zgleda kul, samo nima GOR/DOL gumba in se z ročko pomikaš gor in dol po menujih - meni malo meh, mogoče komu tudi kul
850/860C se da dokupit, dela tudi na TDSZ2(b) z OS firmware.
Mal si poglej YT videe - pa se odloči katerega.

THrottle - po moje je opcija če misliš kaj po mestu u izi kruzat - drugače ni lih neki must - sam ga imam pa sem ga mogoče uporabil ene 8x v 3.500km...


Ketna 8s - KMC X8 za manj ko 20 EUR, če si hippster pa vzameš KMC E8 za cca 30 EUR:)

BlaY0 ::

Meni se dopade DZ41 display za ~30 EUR. Je majhen in pregleden. Mogoče edino kar pogrešam je prikaz trenutne moči.

Baterije z dvoletno garancijo sem našel tukaj. Ko je akcija (80% cajta je takšna ali drugačna akcija) dobiš 48V 14.5Ah baterijo v HL-2 ohišju za 240 EUR.

S ketnami jaz ne bi preveč kompliciral, meni zadostuje KMC Z8 za 6 EUR.

stratosD je izjavil:


BAFANG kabel/vmesnik za 5.65 EUR free shipping
https://www.aliexpress.com/item/3304974...
..zdej pa cin če se ti da za ušparat 3 ojre....

Ta cena je sicer dokaj OK, samo je treba čakat en mesec. Kot rečeno uporabiš lahko katerikoli USB to TTL konverter ki se ti valja doma od raznih RPi in Arduino projektov, kakšen USB kabel se ti pa tudi valja v predalu.

stratosD je izjavil:


Tle berem malo diskusijo - pa se mi zdi ta FW še precej beta...,na FB grupah nisem najdu nič da kdo to uporablja
https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...

Mah na FB jaz še nič pametnega nisem našel... FB je več ali manj 1st level support v stilu kako namestiš gonilnike za serijski vmesnik na Windows 10 in na tem nivoju se vrti 99% debat in večino tega temelji na nekih ugibanjih, subjektivnih ocenah in naključnih poizkušanjih v stilu "reboot, 7x pljuneš čez levo ramo, počakaš eno minuto, 3x reboot v razmaku 27 sekund...". Isto velja za YT. Skratka za začetek je OK.

Drugače so pa ti FW-ji kar se programiranja tiče v bistvu tako preprosti, da je težko govorit o beta oziroma produkcijskih verzijah. Notri je par funkcij s parametri in parimi pogoji, to je vse. Sam MCU je pa itak v rangu Arduinota, tako da ga ne moreš ravno nafilat z nekimi dodatnimi funkcionalnostmi. Ideja je, da si skompajlaš ter naložiš tistih par funkcionalnosti, ki jih nucaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

stratosD ::

ehhm..ja -> te GreenCell baterije maš tudi na Amazonu - sam ne vem zakaj so samo tiste Made in Poland kao z 24 mesečno garancijo - o samih celicah pa ne piše nič kakšne so

DZ41 je kar simpatičen display ja - UART verzija za Bafang BBS01/BBS02 in CAN verzija za M in G serijo mid-motorjev...
https://www.aliexpress.com/item/1005004...

na tej nemški strani pa tudi verzija za Tongsheng
https://enerprof.de/en/motor-kits/displ...

po moje (še)ne dela z OS firmwareom ali ...?

Na kakšen bajk si pa ti dal svojega Bafanga BlaY0?

BlaY0 ::

stratosD je izjavil:

ehhm..ja -> te GreenCell baterije maš tudi na Amazonu - sam ne vem zakaj so samo tiste Made in Poland kao z 24 mesečno garancijo - o samih celicah pa ne piše nič kakšne so

Po moje zato ker glede na to da je made in Poland, je v bistvu made in EU in za to nucaš taprau CE "štempl" in ne samo naprintanega tako kot to naredijo Kitajci :P

Glede na to da dajo dve leti garancije se jaz niti ne bi preveč ubadal s tem kakšne celice so notri, v končni fazi pa se vse to da zamenjat in "popravit". Kar me preseneča je tudi dejstvo, da je v specifikacijak realnih 700 polnjenj in ne "napumpanih" 1000+ tako kot pri Kitajcih.

Kaj pa tole s Tesla 21700 celicami? Gledal sem 48V 14,4Ah in zgleda gre v HL-1 pack! Si to že kaj študiral/raziskoval?

stratosD je izjavil:


na tej nemški strani pa tudi verzija za Tongsheng
https://enerprof.de/en/motor-kits/displ...

po moje (še)ne dela z OS firmwareom ali ...?

Hmm, ne vem zakaj ne bi delal, razen če je bila I/O signalizacija namerno spremenjena, v kar dvomim (nisem šel gledat kode). Drugače pa imaš za TSDZ2 še en OS firmware, ki ga tip "promovira" s svojim DIY OS displayem. Zgleda se pripravlja tudi na OS firmware za M500 in M600 čeprav zadnjih par mesecev ni zaznati neke resne aktivnosti (zimsko spanje pa to :D).


Sem pa zdaj na Endless Sphere v BBS-FW temi naletel na enega Slovenca, ki fura ta OS FW na fully MTBju z BBSHDjem (username ginekolog).

stratosD je izjavil:


Na kakšen bajk si pa ti dal svojega Bafanga BlaY0?

Na enega 2nd hand trekking/city z Nexus Inter-8 ki ga uporabljam za v službo. Trenutno še v testni fazi, ker sem ga sestavil šele malo pred božičem. Sicer nimam daleč, cca 5km ampak je od tega 2,5km med 8% in 12% klanca, tako da sem zdaj za enkrat še v fazi konfiguriranja optimalnega profila ter zobniškega razmerja za ta klanec.

Bom pofotkal in pripopal ob priliki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

stara mama ::

BlaY0 je izjavil:


Glede na to da dajo dve leti garancije se jaz niti ne bi preveč ubadal s tem kakšne celice so notri, v končni fazi pa se vse to da zamenjat in "popravit"

Nebi vzel to tako zlahka oz. napačno je, da se sploh širijo takšne informacije!!

Pride k men sodelavec, pa reče: ej tule sm kupu eno baterijo na bolšjaku, bi ti zamenjal notri celice?
jaz: Ja lahko, ampak bo cena več kot je cela nova baterija
on: pol pa zamenjaj sam tiste celice, ki so zanič
jaz: lahko, ampak enakih garant ne bom dobil, pa tud če jih, bojo bolj sveže. Ne hodit pol k meni, če ti bo potem baterija in bajta zgorela.

Pa da boš vedu, v EU firmah kjer sestavljajo pakete za dobavljalce koles morajo bit vse celice znotraj specifikacij. In če ena celica ni vredu ali pride do napake pri sestavi, je ne smejo menjat, ampak gre celotni paket v razgradnjo (in prodajo naprej kot posamezne "refurbished" celice).

Ampak ja, nov in certificiran paket zna bit zelo drag, po drugi strani so pa takšne garažne baterije lahko dosti ugodnejše in čisto dovolj dobre, ČE jih je delal nekdo, ki ve kaj dela.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Saj pravim da ta zadeva je made in EU s CE in z dvoletno garancijo. V teh dveh letih ne delaš na njej nič ampak uveljavljaš garancijo, tukaj ni nobene dileme (noben Kitajc ti ne bo dal dve leti garancije). Po dveh letih pa vidiš kako zadeve stojijo. V končni fazi se lahko odločiš, v kolikor je veliko celic zanič, da preostale OK celice uporabiš za kak drug projekt oziroma več njih.

Ti Hailong packi so v bistvu DIY, ker nabaviš lahko tudi samo ohišje, potem pa brand celice in dober BMS not zložiš po svojih (visokih) standardih. Samo tudi če sam to naredim in ne upoštevam cene svojega cajta, zelo težko pridem na ceno, ki mi jo ponujajo v štacuni za ta isti že narejen pack.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

Ali je že kdo nabavil PHOTON motor?
Zanima me predvsem cena, ker v Evropi je cena 1400EUR.
https://www.cycmotor.com/product-page/p...
https://fasterbikes.eu/en/motors/544/10...
https://endless-sphere.com/forums/viewt...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

stratosD ::

ehm..official release je bil včeraj - tako da po moje to še nekaj cajta ne bo v SLO ;)

https://www.cycmotor.com/gallery
https://www.facebook.com/CYCMOTORLTD/ph...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Ali je že kdo nabavil PHOTON motor?
Zanima me predvsem cena, ker v Evropi je cena 1400EUR.
https://www.cycmotor.com/product-page/p...
https://fasterbikes.eu/en/motors/544/10...
https://endless-sphere.com/forums/viewt...

Kako, če je pa od včeraj v redni prodaji??? Če prav vidim je shipping (iz Hong Konga) $120, se pravi skupaj slabega jurja. Dodaš še davek in carino in si na dobrih $1200. Po moje se splača še malo počakat z nabavo iz EU.

stratosD je izjavil:

ehm..official release je bil včeraj...

Si me prehitel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

https://www.cycmotor.com
code 5% off: EVSPACEFREEGIFT

...če kdo hoče to zadevo na vrat na nos pod nujno imet.

dnsd ::

Saj druge izbire kot Photon sploh ni.
Današnji enduro MTB imajo vsi en zobnik od 30T do 34T spredaj.
Tako, da je nemogoča uporaba motorja, ki ima večji ofset od original zobnika.
CYC motorji to omogočajo z dodatno verigo ali Photon z 34T, ki je skledaste oblike.
Notranji zobnik pri Photonu je manjši kot pri Bafangu, kar pomeni manjšo redukcijo in s tem večje segrevanje.
Zato so dali Photon na trg januarja, ko je še hladno.

stratosD ::

120F -> 49C start temp - pa na 4min 12sec zanimiv flop 120kg testerja:)

Sicer naj bi temp sensor pri overheat motorja zmanjšal moč.

meni se to ne zdi lih tih motor - sicer ga resda goni na (verjetno) full odprt thottle 35-40A - od 12min 30sec dalje komur se ne da gledat montaže


Tu so sicer namerili da je Photon najtišji khm khm...




bolj zanimiva je primerjava teže motorjev...



celotna predstavitev


Sicer pa bojda iz CycMotors po Photonu prihaja v 2.polovici 2023 tudi PROTON;)

BlaY0 ::

stratosD je izjavil:


meni se to ne zdi lih tih motor...

Hmm, nisem zihr ampak zdi se mi, da se v videu sliši predvsem motor s snemalčevega bicikla?

EDIT: Ne, mic je pri tipu na Giantu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

stratosD ::

yep - mic je na Cyc bajku - en od komentarjev pod YT posnetkom pravi da se sliši kot 1:8 RC car :)
...en tak visoko žežnjajoč zvok majo tudi prejšnji Cyc motorji z verižnim prenosom pač - nobenega peek/nylon zobnika ki malo blaži torzije in tudi samo majhno in lahko ohišje prevaja dobro vso zvočno sliko iz notranjosti.

Motorček je nedvomno bomba - za sedaj imamo samo "teste" prodajalcev in affiliated personela...heh - tudi mala animirana bjonda ;)


....čakam kak resen test oz. primerjavo z Bafang Ultra serijo (G510/M620) ki ima tudi senzor navora - vzdržljivost na daljši rok pa te fore....

dnsd ::

Italijanski motor je samo 500 EUR. https://www.lightest.bike/#HOME
 lightest

lightest


Kdo pozna?
Mogoče kdo pozna slovenski motor?
 domel

domel


Potreben je poseben okvir, mogoče ni zaklenjena baterija, kot za Bafang Ultra.
https://www.domel.com/sl/resitve/sredin...

stratosD ::

Domel?
Slovenci smo bolj redkobesedni - in se zgleda bojimo da nam kdo ukrade patent ;) - zato samo pol minutna predstavitev...
V praksi še nisem nikjer videl tega motorja.


so pa zgleda pred 7 leti razvili tudi zadnji hub motor "za širok krog uporabnikov" - in da - tudi tega nisem še nikjer videl :)


Lightest E-bike kit?
Z njim lahko šlepaš tudi kombi;)


To je še vedno v fazi prototipa na Indiegogo
https://www.indiegogo.com/projects/ligh...
- pa pred dobrim letom je nehal možakar objavljat - zgela da so ga čisto sesuli z komentarji v stilu:
"Why didn't you put out a single basic kit couple years ago when you had a good working prototype? Like most other potential buyers, I wasn't going to wait the indefinite amount of time, so I bought 2 ebikes, and a gas motor kit for a bike I wanted to put your kit on."
"Build it IN CHINA!! CheapER and faster!!
Are you going to release it BEFORE 2050?"

BlaY0 ::

Hmm, malo me moti ketna pol cm nad sprednjim verižnikom, ne vem kako to funkcionira v praksi ko se pelješ čez korenine, kako to opleta. Vidim sicer, da v kitu dobiš tudi chain guide zgoraj ampak vseeno mi nekako ni všeč.

Zgleda, da tip začne delat motor ko ga naročiš in plačaš, dobava je en mesec, shipping 60 EUR. Torej 250W kit brez baterije te pride 570 EUR. Težko bo prišel zraven Bafanga ali Tongshenga, kjer za ta denar dobiš komplet z baterijo vred.

BlaY0 ::

Evo ga:


...manjka še ščitnik za ketno, pol je pa fertik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
««
5 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E-kolo, baterije

Oddelek: Loža
274571 (305) BlaY0
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2814973 (8870) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334391 (2944) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133299 (2600) avom23

Več podobnih tem