Forum » Igre » Transport Fever 2
Transport Fever 2
settler ::
Zdravo,
kar dosti se govori tukaj o razniš špilih, večinoma FPS in RPG, bolj malo pa o strategijah oz neke vrste simulacijah.
Sam sem že toliko star, da se že preigraval Transport Tycoon in to ure in ure. Za tem pa je sledila tema, vse kar sem preizkusil oz samo videl gameplay me je minilo. No, nakar sem pred dobre pol leta oz. malo več, odkril Transport Fever (TF). Grafika solidna, igralnost pa na enakem če ne boljšem nivoju od Transport Tycoon-a. Kmalu za tem, ko sem igral preigraval TF, je bil tudi že najavljen TF 2. Dosti dodanih in popravljenih zadev, katere sem pogrešal v enki, od krožišč, avtocest do modularnih postaj itd.
Kar pa največ doda temu špilu so pa modi, kateri se nahajajo direktno na Steamu in jih brez problemov vključiš v TF.
Baza modov je že sedaj ogromna in najdeš skoraj vse kar se spomniš. Je še kdo, ki preigrava TF2?
kar dosti se govori tukaj o razniš špilih, večinoma FPS in RPG, bolj malo pa o strategijah oz neke vrste simulacijah.
Sam sem že toliko star, da se že preigraval Transport Tycoon in to ure in ure. Za tem pa je sledila tema, vse kar sem preizkusil oz samo videl gameplay me je minilo. No, nakar sem pred dobre pol leta oz. malo več, odkril Transport Fever (TF). Grafika solidna, igralnost pa na enakem če ne boljšem nivoju od Transport Tycoon-a. Kmalu za tem, ko sem igral preigraval TF, je bil tudi že najavljen TF 2. Dosti dodanih in popravljenih zadev, katere sem pogrešal v enki, od krožišč, avtocest do modularnih postaj itd.
Kar pa največ doda temu špilu so pa modi, kateri se nahajajo direktno na Steamu in jih brez problemov vključiš v TF.
Baza modov je že sedaj ogromna in najdeš skoraj vse kar se spomniš. Je še kdo, ki preigrava TF2?
free_rider ::
Preigral TF2 od decembra do februarja kar dosti, potem žal nič več.
Imam pa mešane občutke. Poslovni model in gradnja infrastrukture dobro zasnovana, sam kaj ko špilu manjka nek drive. Sam sem se lotil tako, da sem najprej vse Campaign misije naredil, potem šel dosegat achievemente. In ko enkrat dosežeš vse, ni več kaj dosti za narest. Pustimo to, da je bil špil od začetka preveč hroščast. To danes ni tak problem, če mal potrpiš, slej ko prej pridejo popravki.
V freegame mi enostavno manjkajo neki cilji, da jih izpolneš. Sicer se mi zdi brezpredmetno ponavljat. Poleg tega manjka še AI konkurenca. Modi me niso prevzeli, še vedno se zdi kot igranje v peskovniku. V tem žanru vsakemu špilu nekaj manjka. Če bi skombinirali iz TF2 model, pa iz Railway Empire AI, iz RT3 igralnost, pa še kaj tretjega, bi dobili nekaj bolj trajnega.
Je pa zanimivo pogledat na YT kanal od Colonel Failure kako se ukvarja z TF2.
Imam pa mešane občutke. Poslovni model in gradnja infrastrukture dobro zasnovana, sam kaj ko špilu manjka nek drive. Sam sem se lotil tako, da sem najprej vse Campaign misije naredil, potem šel dosegat achievemente. In ko enkrat dosežeš vse, ni več kaj dosti za narest. Pustimo to, da je bil špil od začetka preveč hroščast. To danes ni tak problem, če mal potrpiš, slej ko prej pridejo popravki.
V freegame mi enostavno manjkajo neki cilji, da jih izpolneš. Sicer se mi zdi brezpredmetno ponavljat. Poleg tega manjka še AI konkurenca. Modi me niso prevzeli, še vedno se zdi kot igranje v peskovniku. V tem žanru vsakemu špilu nekaj manjka. Če bi skombinirali iz TF2 model, pa iz Railway Empire AI, iz RT3 igralnost, pa še kaj tretjega, bi dobili nekaj bolj trajnega.
Je pa zanimivo pogledat na YT kanal od Colonel Failure kako se ukvarja z TF2.
settler ::
Ja hitro se ga lahko naveličaš če nimaš nekih ciljev. Igram freegame, kjer večinoma poskušam povezati vse industrije do mest in tudi mesta med sabo. Potem se ukvarjam z optimizacija prog in povezav oz. da imajo vlaki čim večji izkoristek.
Meni AI niti ne gane, bolj si želim kakšnega co-op scenarija. Se pravi možnost več playerjev na eni mapi, to predstavlja problem, ker bi morala biti oba online kadar se igra. Ampak pomojem bi bilo izvedljivo.
Drugi predlog, ki sem ga prebral pa je, da sta igralca vsak na svoji mapi, lahko pa si delita resource preko neke izmenjalne postaje/platforme.
To bi pomojem zelo dvignilo igralnost TF-ja.
Meni AI niti ne gane, bolj si želim kakšnega co-op scenarija. Se pravi možnost več playerjev na eni mapi, to predstavlja problem, ker bi morala biti oba online kadar se igra. Ampak pomojem bi bilo izvedljivo.
Drugi predlog, ki sem ga prebral pa je, da sta igralca vsak na svoji mapi, lahko pa si delita resource preko neke izmenjalne postaje/platforme.
To bi pomojem zelo dvignilo igralnost TF-ja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kaj trenutno igrate? (strani: 1 2 3 4 … 59 60 61 62 )Oddelek: Igre | 508013 (7579) | Nesta |
» | Must play SP igre (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 9545 (8042) | branc |
» | The Orange Box (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16794 (10868) | Bor H |
» | Prenovljen The Settlers 2 je med nami! (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6959 (4664) | BlackHole |
» | transport tycoonOddelek: Igre | 2420 (1919) | misso |