» »

Vzdrževanje -+15 let starega avta

Vzdrževanje -+15 let starega avta

1
2
»

hojnikb ::

fino je met kaksen orignal tester specificen za znamko avtomobila (za bmw je naprimer ISTA+/D, vag grupo vagcom, forscan za ford itd..) ker ti lahko pokaze precej vec informacij kot OBD izpis.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

AndrejO ::

Toyota MR2 letnik 2004, cca. 82.000km.

Vodna črpalka, nov akumulator, na novo prebarvano pol karoserije (predhodni lastnik je izgleda vozil skozi oblak peska), zavorni diski in sklopka (zadnje dvoje verjetno ni potrebno posebej pojasnjevati). Po toliko letih so sedeži že zbledeli, pa sem uspel spraskati skupaj za nove originalne prevleke (na čakanju v kdo ve katerem skladišču).

Ostalo pa, kar pač servis nabrklja, da se dela pri rednih servisih + redne menjave pnevmatik.

Razen vodne črpalke in nekih lastnih kapric, torej zaenkrat še vedno klasična Toyota. Vsedeš, obrneš ključ, greš.

Kinjorts ::

AndrejO je izjavil:

Toyota MR2 letnik 2004, cca. 82.000km.

Vodna črpalka, nov akumulator, na novo prebarvano pol karoserije (predhodni lastnik je izgleda vozil skozi oblak peska), zavorni diski in sklopka (zadnje dvoje verjetno ni potrebno posebej pojasnjevati). Po toliko letih so sedeži že zbledeli, pa sem uspel spraskati skupaj za nove originalne prevleke (na čakanju v kdo ve katerem skladišču).

Ostalo pa, kar pač servis nabrklja, da se dela pri rednih servisih + redne menjave pnevmatik.

Razen vodne črpalke in nekih lastnih kapric, torej zaenkrat še vedno klasična Toyota. Vsedeš, obrneš ključ, greš.


Sicer je res star 16 let, ampak je to skoraj nerabljen avtomobil, če pri 82.000km ni težav je to popolnoma normalno.

WhiteAngel ::

Pentium je izjavil:

, avtomobili so bili v veliko primerih pred 15+ leti veliko bolje sestavljeni in bolj narejeni "na moč", kot dandanes. Mislim, da v kolikor ni težav z rjo in če ima avto solidno opremo (kar je bilo pred 15 leti sicer tudi možno), se tak avto definitivno splača obdržati na cesti. Poleg tega, večina dizlov v zadnjih 5-10 letih ima na izpuhu veliko eko opreme, ki sčasoma lahko povzroči veliko težav, od DPF, AdBlue sistema, itd. Starejši tega niso imeli in dejansko lahko delujejo v nedogled zaradi tega oz. nimajo in ne bodo nikoli imeli dragih finančnih vložkov, kot je npr. menjava DPF.


Super ja. 15-20 let star dizel na cesti. Prihodnost je lepa in smrdljiva). Naj uganem, doma tudi kuriš iverko, odpadno pohištvo in si kadilec?

AndrejO ::

Kinjorts je izjavil:


Sicer je res star 16 let, ampak je to skoraj nerabljen avtomobil, če pri 82.000km ni težav je to popolnoma normalno.

Morda. Po drugi strani pa imam 10 let starega Minija, ki pije cca. liter olja na dva meseca, bo čez nekaj dni že na tretjem akumulatorju in je imel že nekaj cevi menjanih, ker so preperele in začele puščati ter 6 let star Focus, ki menda "preveč stoji" in mu je zato bila zaradi visokega % vode že nekajkrat menjana zavorna tekočina, lani pa mu je začel zatikati menjalnik za v prvo, pa še na volanu se lušči dol srebrna prevleka, ah pa še prednje zavorne klešče je bilo potrebno menjati.

Vsi trije avti imajo okoli 80.000km, pa izgleda stvari niso tako zelo premočrtne glede kilometrov in starosti. Toyota se drži, ostalo je pa že sedaj "meh".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Utk ::

AndrejO je izjavil:

imam 10 let starega Minija, ki pije cca. liter olja na dva meseca, bo čez nekaj dni že na tretjem akumulatorju in je imel že nekaj cevi menjanih, ker so preperele in začele puščati ter 6 let star Focus, ki menda "preveč stoji" in mu je zato bila zaradi visokega % vode že nekajkrat menjana zavorna tekočina, lani pa mu je začel zatikati menjalnik za v prvo, pa še na volanu se lušči dol srebrna prevleka, ah pa še prednje zavorne klešče je bilo potrebno menjati.

Take se v tej temi zamolči.

jukoz ::

AndrejO je izjavil:


Po drugi strani pa imam 10 let starega Minija, ki pije cca. liter olja na dva meseca, bo čez nekaj dni že na tretjem akumulatorju in je imel že nekaj cevi menjanih, ker so preperele in začele puščati ter 6 let star Focus, ki menda "preveč stoji" in mu je zato bila zaradi visokega % vode že nekajkrat menjana zavorna tekočina, lani pa mu je začel zatikati menjalnik za v prvo, pa še na volanu se lušči dol srebrna prevleka, ah pa še prednje zavorne klešče je bilo potrebno menjati.

Vsi trije avti imajo okoli 80.000km, pa izgleda stvari niso tako zelo premočrtne glede kilometrov in starosti. Toyota se drži, ostalo je pa že sedaj "meh".


Hmmm, a nima Ford 5 let garancije. Ti je v zadnjem letu vse pocrkalo al kaj?

Mam B-maxa zdej 3 leta, ima 80kkm. Razen da se mu radio kdaj zmeša je OK.
Pred tem sem imel Fiesto 1.4 TDCi, letnik 2003. Kupil 2011 pri 8 letih s 100kkm, prodal 2017 pri 270kkm. Menjano svašta - sklopka in dvomasni vztrajnik, 1x tesnila injektorjev, obe zavorni čeljusti spredaj, senzor za temperaturo motorja, počena vzmet spredaj desno. Večinoma vožen (80%) po avtocesti in regionalkah.

Pred tem sem vozil 15 let starega Nissana. Nič resnega, razen ko je zaribala vodna črpalka in smo prevozili 100km brez nje. Avtu se ni poznalo =)
Je bil TCO pri Nissanu (ekstrapolirano) zaradi cen servisov (redni uradni servisi so dragi ko hudič) vseeno višji kot pri Fiesti =)
Če bi avto vozil 12 let namesto Fieste... ene 7 do 8kEUR samo za servise =)
Pa pleh je rjavel, pri Fordu teh težav ni bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

energetik ::

Skupno vsemu pa je, da je lastništvo avta ena zelo draga zadeva. Še pri mojem, kjer vse servise delam sam in ni bilo dragih izrednih okvar, sem zmetal z vsem skupaj + gorivo v 8 letih 16k€, brez same nakupne cene avta. :|
Pri kakšnih dražjih zadevah in folku s povprečno plačo dejansko delajo večinoma za avto...

tony1 ::

Absolutno, to je najbolj zanimiva ugotovitev te teme: v resnici se izkaže paradoks, da imajo ljudje avto tudi za to, da se z njim vozijo v službo, pa jim ta hitro lahko pobere tudi 40% zaslužka. Avto je pravzaprav zelo draga reč.

WhiteAngel ::

energetik je izjavil:

Skupno vsemu pa je, da je lastništvo avta ena zelo draga zadeva. Še pri mojem, kjer vse servise delam sam in ni bilo dragih izrednih okvar, sem zmetal z vsem skupaj + gorivo v 8 letih 16k€, brez same nakupne cene avta. :|
Pri kakšnih dražjih zadevah in folku s povprečno plačo dejansko delajo večinoma za avto...


Narobe. V osmih letih si glede na kilometre s potnimi stroški dobil notri 19k, če si dobival 200eur na mesec. To je čisto ok računica glede na to, da si ga imel tudi za privat.

energetik ::

200€/mesec česa?

WhiteAngel ::

tony1 je izjavil:

Absolutno, to je najbolj zanimiva ugotovitev te teme: v resnici se izkaže paradoks, da imajo ljudje avto tudi za to, da se z njim vozijo v službo, pa jim ta hitro lahko pobere tudi 40% zaslužka. Avto je pravzaprav zelo draga reč.


Če imaš eno majhno študentsko kanto, da se premakneš iz točke a v b, je avto poceni reč. Kdor pa želi SUV za 50k, ga bo pa plačal in s tem ni nič narobe. Edino država bo imela negativno trgovinsko bilanco, ker folk kupuje nove drage avte zdaj, ko je čas debelih krav, in ne ve, kam z denarjem ;(

energetik je izjavil:

200€/mesec česa?


Povračila potnih stroškov? Glede na kilometre slutim, da je bila služba kar oddaljena.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

WhiteAngel je izjavil:

tony1 je izjavil:

Absolutno, to je najbolj zanimiva ugotovitev te teme: v resnici se izkaže paradoks, da imajo ljudje avto tudi za to, da se z njim vozijo v službo, pa jim ta hitro lahko pobere tudi 40% zaslužka. Avto je pravzaprav zelo draga reč.


Če imaš eno majhno študentsko kanto, da se premakneš iz točke a v b, je avto poceni reč. Kdor pa želi SUV za 50k, ga bo pa plačal in s tem ni nič narobe. Edino država bo imela negativno trgovinsko bilanco, ker folk kupuje nove drage avte zdaj, ko je čas debelih krav, in ne ve, kam z denarjem ;(

energetik je izjavil:

200€/mesec česa?


Povračila potnih stroškov? Glede na kilometre slutim, da je bila služba kar oddaljena.
Saj nisem kilometrov omenjal :)
Niti pod razno, za potne dobim tistih 35€ al kolk, za LPP LJ. Delam pa nekih 13tkm letno, za šiht od tega nekih 5000km. Saj jaz nisem jamral, da mi avto pobere pol plače, pisal sem za mnoge primere, kjer se za povprečno plačo ali celo minimalca vozijo po npr. 80km v eno smer na šiht...

m0LN4r ::

AndrejO je izjavil:

Kinjorts je izjavil:


Sicer je res star 16 let, ampak je to skoraj nerabljen avtomobil, če pri 82.000km ni težav je to popolnoma normalno.

Morda. Po drugi strani pa imam 10 let starega Minija, ki pije cca. liter olja na dva meseca, bo čez nekaj dni že na tretjem akumulatorju in je imel že nekaj cevi menjanih, ker so preperele in začele puščati ter 6 let star Focus, ki menda "preveč stoji" in mu je zato bila zaradi visokega % vode že nekajkrat menjana zavorna tekočina, lani pa mu je začel zatikati menjalnik za v prvo, pa še na volanu se lušči dol srebrna prevleka, ah pa še prednje zavorne klešče je bilo potrebno menjati.

Vsi trije avti imajo okoli 80.000km, pa izgleda stvari niso tako zelo premočrtne glede kilometrov in starosti. Toyota se drži, ostalo je pa že sedaj "meh".

Pravim enak avto, das 10 razlicnim raznolikim uporabnikom na razlicnih koncih evrope naj se vozijo 10 let. Vsak bo imel povsem razlicno obrabo, napake itn. Ze pri isti hisi, ki imajo ponavadi 2 enaka avta, drug sofer, druge relacije. Pa bosta imela povsem razlicno zgodovino.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

tony1 je izjavil:

Absolutno, to je najbolj zanimiva ugotovitev te teme: v resnici se izkaže paradoks, da imajo ljudje avto tudi za to, da se z njim vozijo v službo, pa jim ta hitro lahko pobere tudi 40% zaslužka. Avto je pravzaprav zelo draga reč.

Nic ni zastonj. Avto je mobilnost, fleksibilnost in neodvisnost od voznih redov in omogoca ljudem iz krajev z manj gospodarstva, da hodijo v sluzbo v drugi kraj in ce menjajo sluzbo spet ni problem se vozit nekam drugam. Bolse da imajo vsaj 60% zasluzka, kot pa nic.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

tony1 ::

m0LN4r je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Kinjorts je izjavil:


Sicer je res star 16 let, ampak je to skoraj nerabljen avtomobil, če pri 82.000km ni težav je to popolnoma normalno.

Morda. Po drugi strani pa imam 10 let starega Minija, ki pije cca. liter olja na dva meseca, bo čez nekaj dni že na tretjem akumulatorju in je imel že nekaj cevi menjanih, ker so preperele in začele puščati ter 6 let star Focus, ki menda "preveč stoji" in mu je zato bila zaradi visokega % vode že nekajkrat menjana zavorna tekočina, lani pa mu je začel zatikati menjalnik za v prvo, pa še na volanu se lušči dol srebrna prevleka, ah pa še prednje zavorne klešče je bilo potrebno menjati.

Vsi trije avti imajo okoli 80.000km, pa izgleda stvari niso tako zelo premočrtne glede kilometrov in starosti. Toyota se drži, ostalo je pa že sedaj "meh".

Pravim enak avto, das 10 razlicnim raznolikim uporabnikom na razlicnih koncih evrope naj se vozijo 10 let. Vsak bo imel povsem razlicno obrabo, napake itn. Ze pri isti hisi, ki imajo ponavadi 2 enaka avta, drug sofer, druge relacije. Pa bosta imela povsem razlicno zgodovino.


Na zadnji navedek: nikakor se ne strinjam. Pri bajti sta bila 15 let 2 enaka avta, oba isti letnik, vozniki so se menjavali, relacije pa tudi. Vse okvare (termostat, izp. lonci, prehitra obraba spr. zavor, težko šaltanje v rikverc, luft v volanu, temp. senzor vode, vžigalna tuljava, vžigalni kabli) so se pojavile na obeh avtih, večinoma precej časovno skupaj, celo H4 žarnice (ki so zdržale 7 let) so crknile hkrati v razmaku pol leta.

m0LN4r je izjavil:

tony1 je izjavil:

Absolutno, to je najbolj zanimiva ugotovitev te teme: v resnici se izkaže paradoks, da imajo ljudje avto tudi za to, da se z njim vozijo v službo, pa jim ta hitro lahko pobere tudi 40% zaslužka. Avto je pravzaprav zelo draga reč.

Nic ni zastonj. Avto je mobilnost, fleksibilnost in neodvisnost od voznih redov in omogoca ljudem iz krajev z manj gospodarstva, da hodijo v sluzbo v drugi kraj in ce menjajo sluzbo spet ni problem se vozit nekam drugam. Bolse da imajo vsaj 60% zasluzka, kot pa nic.


Drži. Se pa pogosto tega ne zavedamo.

Obenem se izkaže, da na daljši rok (10 let in več) ni večje stroškovne razlike med novim varčnim avtom in nakupom 5 let starega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

IL_DIAVOLO ::

Za minimalca se vozit 100km daleč, taki butalci mislim da so redki.

V Ljubljano se stajerski konec zagotovo ne vozi po minimalno placo.

Ceprav je 2-3 ure na cesti tako ali drugace nesprejemljivo, ce k temu dodas se zgodnje vstajanje, stres na cesti in nic te ni doma.

dolenc ::

Laguna 2001(al 02), mam ga počasi drugo leto, sicer se super pele, tako da bi ga mel dalj časa, ker mi ustreza, ampak mislem, da ga bo slej ko prej rja upokojila.

- tavelek servis
- obnova štarterja
- selen bloki zadej
- zadnji diski
- zadnji ležaji
- roke
- vsi amortizerji in fedri(ajde tle sem se že preseraval)
- zadnja desna zavorna čeljust
- spona volana
- en kos robnika odrezat in poliester gor, luči polirat, kaka zajla, cev dovoda zraka v filter itd...

Za 500eur prvotne investicije se ne morem pritoževat, še zmer se računica izzide :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

tony1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Za minimalca se vozit 100km daleč, taki butalci mislim da so redki.

V Ljubljano se stajerski konec zagotovo ne vozi po minimalno placo.

Ceprav je 2-3 ure na cesti tako ali drugace nesprejemljivo, ce k temu dodas se zgodnje vstajanje, stres na cesti in nic te ni doma.


Jaz pa se bojim, da jih ni tako malo. In za minimalno plačo je vprašanje, če se takšna računica sploh izide in če se tega sploh zavedajo.

A. Smith ::

Golf III 1.9 TDI l. 1995. (prodal naprej 2014 z 220 tisoč km)

Kmalu po tem, ko je bil star 15 let, je bilo treba menjati oba blatnika zaradi prerjavenja. Neoriginalni deli+štrihanje pri popoldancu+montaža ~ 170€. Treba je bilo pošvasat/zamenjat pleh pri vpetju sprednjih amortizerjev zaradi prerjavetja - klepar je pločevino pogledal, potem pa skoznjo kakor skozi maslo zarinil izvijač in nastala je ne tako majhna luknja. Tisti dan še ni popravil, tako da sem se domov peljal zelooo počasi 8-O Popravilo: ~60€. Pošvasani še pragovi, dno pod voznikom in izpuh nekajkrat. Jp, volkswagni radi gnijejo. Golfi 4 so bili boljši, ker so imeli pločevino pocinkano. Novejši je nimajo več.
Menjava dveh zadnjih in enega sprednjega amortizerja, skozi leta. Menjava enega izmed diskov spredaj zaradi napake v materialu, ker se je en kos enostavno "odluščil" in je bila tam nekaj mm luknja. Menjava panela za temperaturo, ker je mehanizem pri enem gumbu crknil.
Menjava štarterja pri 18 letih starosti, ker je pregnila masa in se ni dalo drugače popraviti. Menjava cevi za povratni vod goriva, ker je preperela. Popravilo šibedaha, ker se je odtrgal komad iz špijatra in se šibedah ni več zapiral. Menjava antene, ker je stara zaroštala in se ni več zaprla. Sem našel nekje rabljeno in jo sam zamenjal. Menjava silent blockov (seleni).
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

AndrejO ::

m0LN4r je izjavil:


Pravim enak avto, das 10 razlicnim raznolikim uporabnikom na razlicnih koncih evrope naj se vozijo 10 let. Vsak bo imel povsem razlicno obrabo, napake itn. Ze pri isti hisi, ki imajo ponavadi 2 enaka avta, drug sofer, druge relacije. Pa bosta imela povsem razlicno zgodovino.

Kaj pa, če daš tri različne avte na dveh različnih koncih Evrope v roke eni in isti osebi?

Stvari postanejo v mojem primeru še bolj hecne, ker sem pri Toyoti 3. lastnik, pri Miniju 2. lastnik, pri Focusu pa prvi lastnik. Po takšni zgodbi v domači garaži, mi sploh več ni težko verjeti, da je precej odvisno od znamke oz. od tega, kje je bil avto narejen.

Nekdo je omenil Yaris in moja MR2 se obnaša tako, kot Yaris približno istega letnika. Kar niti ni čudno. Sklopko in zavore sem menjal, ker le kako to, da so bile ti dve stvari na dvosedem avtočku z zadnjim pogonom nekako zgonjene, ko sem avto dobil v roke. Izven tega, pa so bili potem samo še redni servisi in skrb za karoserijo, ki jo je en izmed dveh prejšnjih lastnikov resnično zlorabil.

Če se bi moral danes odločiti kateri 15 let star avto (ajde, recimo raje 10+ let) bi si kupil, potem zame iz praktičnega vidika sploh več ni možen drugačen odgovor ... očitno bi pogledoval na japonske znamke.

m0LN4r ::

Na zadnji navedek: nikakor se ne strinjam. Pri bajti sta bila 15 let 2 enaka avta, oba isti letnik, vozniki so se menjavali, relacije pa tudi. Vse okvare (termostat, izp. lonci, prehitra obraba spr. zavor, težko šaltanje v rikverc, luft v volanu, temp. senzor vode, vžigalna tuljava, vžigalni kabli) so se pojavile na obeh avtih, večinoma precej časovno skupaj, celo H4 žarnice (ki so zdržale 7 let) so crknile hkrati v razmaku pol leta.
Pa se nebi menjavali, tisti k je pokvaril avto najbolj bi moral voziti samo enega.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Za minimalca se vozit 100km daleč, taki butalci mislim da so redki.

V Ljubljano se stajerski konec zagotovo ne vozi po minimalno placo.

Ceprav je 2-3 ure na cesti tako ali drugace nesprejemljivo, ce k temu dodas se zgodnje vstajanje, stres na cesti in nic te ni doma.
Imas boljsi predlog? Jaz imam, ukinit minimalne place in centralizacije drzave.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

tony1 ::

"Pa se nebi menjavali, tisti k je pokvaril avto najbolj bi moral voziti samo enega."

Hja... Ampak resne optimizacije s transportnim sredstvom je težko delati, tako bi hitro prišel do tega, da bi prodal avto in kupil bicikl. Pač je eden nehal hoditi v srednjo šolo in rabil avto za na faks, drugi je kasneje kupil en tretji avto, nato pa čez nekaj let prvi kupil avto s klimo, itd.

Sicer pa je ta vzorec pokazal, da so bile za večino napak krive tovarniške napake oz. pač značilnosti določenega modela. Ker so bili to avti stare šole, so bili razen teh znanih napak precej neuničljivi in bi bilo pri normalni vožnji težko kaj kar mimogrede uničiti.

m0LN4r ::

Yo, bos pa nasel sigurno vec ljudi, ki enakih tezav nimajo, kot pa imajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

RedDrake ::

Dodam še moje izkušnje, z (morda) atipičnimi vozili.
- 2004 Saab 9-3 kabrio 2.0T avtomatik, trenutno 100kkm, lastnik že 5 let, jaz sem naredil 25kkm.
Menjal sem: amortizerje, končnike, puše, nosilce motorja/menjalnika, komplet zavorne diske, vodno črpalko (ki je začela puščati), akumulator (ki gre hitro, ker se avto malo uporablja). Letos me čaka menjava intercoolerja (ki pušča) in zraven bom verjetno še pozamenjal turbino ter izpuh, pa se potem avto po-remapa na 320HP+). Pa dvakrat že menjal olje v avt. menjalniku. Dodatno sem v notranjnosti zamenjal par kosov (ampak to je bilo vse lepotne narave).
- 2005 Saab 9-5 aero (konkretno natunan), kupljen z 270kkm. Menjal sem par kosov podvozja, turbino, katalizator, naredil generalko (skupaj z novimi bati, ker so bili stari kaput), crkovalo je vse po spisku - (med vožnjo je šla glavna cev za hladilno tekočino, luči se niso več prižigale, v prtljažnik je prišla voda, ker je stara plastika pokala in postala porozna, ...). Avto, kupljen za ~5k v dveh letih stal še okoli 7k EUR za servise. Potem sem se ga naveličal in prodal. Je pa sedaj avto ko šus (in trenutnemu lastniku super služi). Ampak to je nekako pričakovano, glede na generalno obnovo, ki sem jo naredil.

Aja, pa najbolj pomemben podatek - noben od teh dveh avtov mi ni služil kot prvo vozilo. Tisto imajo korejci čez - ker tam pa nič ne crkuje ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

gamecube ::

A. Smith je izjavil:

Golf III 1.9 TDI l. 1995. (prodal naprej 2014 z 220 tisoč km)

Kmalu po tem, ko je bil star 15 let, je bilo treba menjati oba blatnika zaradi prerjavenja. Neoriginalni deli+štrihanje pri popoldancu+montaža ~ 170EUR. Treba je bilo pošvasat/zamenjat pleh pri vpetju sprednjih amortizerjev zaradi prerjavetja - klepar je pločevino pogledal, potem pa skoznjo kakor skozi maslo zarinil izvijač in nastala je ne tako majhna luknja. Tisti dan še ni popravil, tako da sem se domov peljal zelooo počasi 8-O Popravilo: ~60EUR. Pošvasani še pragovi, dno pod voznikom in izpuh nekajkrat. Jp, volkswagni radi gnijejo. Golfi 4 so bili boljši, ker so imeli pločevino pocinkano. Novejši je nimajo več.
Menjava dveh zadnjih in enega sprednjega amortizerja, skozi leta. Menjava enega izmed diskov spredaj zaradi napake v materialu, ker se je en kos enostavno "odluščil" in je bila tam nekaj mm luknja. Menjava panela za temperaturo, ker je mehanizem pri enem gumbu crknil.
Menjava štarterja pri 18 letih starosti, ker je pregnila masa in se ni dalo drugače popraviti. Menjava cevi za povratni vod goriva, ker je preperela. Popravilo šibedaha, ker se je odtrgal komad iz špijatra in se šibedah ni več zapiral. Menjava antene, ker je stara zaroštala in se ni več zaprla. Sem našel nekje rabljeno in jo sam zamenjal. Menjava silent blockov (seleni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gamecube ()

WizzardOfOZ ::

RedDrake je izjavil:

Dodam še moje izkušnje, z (morda) atipičnimi vozili.
- 2004 Saab 9-3 kabrio 2.0T avtomatik, trenutno 100kkm, lastnik že 5 let, jaz sem naredil 25kkm.
Menjal sem: amortizerje, končnike, puše, nosilce motorja/menjalnika, komplet zavorne diske, vodno črpalko (ki je začela puščati), akumulator (ki gre hitro, ker se avto malo uporablja). Letos me čaka menjava intercoolerja (ki pušča) in zraven bom verjetno še pozamenjal turbino ter izpuh, pa se potem avto po-remapa na 320HP+). Pa dvakrat že menjal olje v avt. menjalniku. Dodatno sem v notranjnosti zamenjal par kosov (ampak to je bilo vse lepotne narave).
- 2005 Saab 9-5 aero (konkretno natunan), kupljen z 270kkm. Menjal sem par kosov podvozja, turbino, katalizator, naredil generalko (skupaj z novimi bati, ker so bili stari kaput), crkovalo je vse po spisku - (med vožnjo je šla glavna cev za hladilno tekočino, luči se niso več prižigale, v prtljažnik je prišla voda, ker je stara plastika pokala in postala porozna, ...). Avto, kupljen za ~5k v dveh letih stal še okoli 7k EUR za servise. Potem sem se ga naveličal in prodal. Je pa sedaj avto ko šus (in trenutnemu lastniku super služi). Ampak to je nekako pričakovano, glede na generalno obnovo, ki sem jo naredil.


V bistvu dva opla, ki sta samo po obliki saaba. Saab je bil tam do leta 1997, potem naprej je bil pa opel in subaru impreza vmes (9-2X), kateri je pa še danes kar iskana roba.

Sem imel 1987 letnik 9000 2.0T z okoli 500k kilometrov. Na avtu v parih letih mojega lastništva je šel samo en nosilec mašine. Bil je aluminijast in so bili konji preveč zanj po teh kilometrih. Ko mi je nosilec potem ata Akrapovič (oče od Igorja Akrapoviča) naredil iz jekla, ni več bilo problemov. Avto se še danes vozi naokoli.

gamecube je izjavil:

A. Smith je izjavil:

...



Tale je boljši:
Test:

Pravi skok:

Ta avto se je potem še nekaj časa vozil naokoli.

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13330588 (14772) kajetan
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917345 (14135) Klemzz
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15447880 (24183) krneki0001
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30654689 (45650) Mato989

Več podobnih tem